Grupy dyskusyjne   »   01-03 liftback klasy D do LPG II gen

01-03 liftback klasy D do LPG II gen



1 Data: Marzec 19 2008 19:25:48
Temat: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B?

pozdrawiam

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Marzec 19 2008 20:34:33
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: bratPit 


jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B?


gaz II generacji nie nadaje się do żadnego silnika Vectry B,
brat

3 Data: Marzec 19 2008 20:40:50
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Scyzoryk 



jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B?

troche mniejsza Corolla z tych lat z silnikiem 1,6 (nie v-vti)


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

4 Data: Marzec 19 2008 21:43:11
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

K pisze:

jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B?


Wskaż mi proszę, jaki sens ma poszukiwanie samochodu (i to dość młodego w dodatku) pod dany typ instalacji. Zwłaszcza jeśli cena między II a IV gen. LPG nie przekracza 1000zł (przy silniku 4-cylindrowym).


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

5 Data: Marzec 19 2008 22:09:11
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: bratPit 



Wskaż mi proszę, jaki sens ma poszukiwanie samochodu (i to dość młodego
w dodatku) pod dany typ instalacji. Zwłaszcza jeśli cena między II a IV
gen. LPG nie przekracza 1000zł (przy silniku 4-cylindrowym).


tym bardziej że autor wskazal na vectry z silnikami ktore maja dwie sondy
lambda, elektroniczną przepustnicę, elektroniczny pedał gazu wiec załozenie
II gen do takiego silnika to ..niezła sztuka, jakies dodatkowe emulatory itp
wiec koszt jest prawie taki jak sekwencji a działanie bardzo wątpliwe,
brat

6 Data: Marzec 20 2008 08:22:04
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

bratPit  napisał(a):


>
> Wskaż mi proszę, jaki sens ma poszukiwanie samochodu (i to dość młodego
> w dodatku) pod dany typ instalacji. Zwłaszcza jeśli cena między II a IV
> gen. LPG nie przekracza 1000zł (przy silniku 4-cylindrowym).
>

tym bardziej że autor wskazal na vectry z silnikami ktore maja dwie sondy
lambda, elektroniczną przepustnicę, elektroniczny pedał gazu wiec załozenie
II gen do takiego silnika to ..niezła sztuka, jakies dodatkowe emulatory itp
wiec koszt jest prawie taki jak sekwencji a działanie bardzo wątpliwe,
brat


sens jest taki, ze 90% kursow robisz w kwadracie 5na5 km z zimnym silnikiem,
po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze
chcialbym ja miec dalej....  odnosnie vectry to faktycznie odpada, myslalem
ze to prosty konstrukcyjnie samochod....

pytanie pomocnicze w jakich latach byl montowany w octavii I silnik 2.0 8
zaworowy (z met. kolektorem?)


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

7 Data: Marzec 20 2008 01:24:32
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: hamberg 

po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze
chcialbym ja miec dalej....

ale brednie :(

pytanie pomocnicze w jakich latach byl montowany w octavii I silnik 2.0 8
zaworowy (z met. kolektorem?)

ale pisales o klasie D a nie segmencie C-

8 Data: Marzec 20 2008 08:31:46
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

hamberg  napisał(a):

> po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze
> chcialbym ja miec dalej....

ale brednie :(

brednie? :/   moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam
przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie?


> pytanie pomocnicze w jakich latach byl montowany w octavii I silnik 2.0 8
> zaworowy (z met. kolektorem?)

ale pisales o klasie D a nie segmencie C-

ok... potrzebuje bagaznika 400-500l w wariancie liftback... brednia?


inaczej -

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

9 Data: Marzec 20 2008 09:38:38
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Tadeusz 


Użytkownik " K" <> napisał w wiadomości

> po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, > ze
> chcialbym ja miec dalej....

ale brednie :(

brednie? :/   moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam
przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie?

a tu, że chcesz kupić auto, które tak się ma do Poloneza
jak dzień do nocy...

i jeszcze się obruszasz jak cię życzliwie ostrzegają
przed ciągłymi problemami z takim gazem w takich autach...

no ale twoja piaskownica i twoje zabawki,
my za ciebie nie będziemy wydawać ciężkiej
kasy np. po strzałach tego gazu...

--
Tadeusz

10 Data: Marzec 20 2008 09:01:29
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

Tadeusz  napisał(a):

a tu, że chcesz kupić auto, które tak się ma do Poloneza
jak dzień do nocy...

i jeszcze się obruszasz jak cię życzliwie ostrzegają
przed ciągłymi problemami z takim gazem w takich autach...

no ale twoja piaskownica i twoje zabawki,
my za ciebie nie będziemy wydawać ciężkiej
kasy np. po strzałach tego gazu...

nie obruszam sie, uscislam pytanie: czy jest jakis liftback z duzym
bagaznikiem w zakresie wiekowym jaki podalem z prostym silnikiem benzynowym
8v i metalowym kolektorem?  cel: w zwiazku z praktycznie wylaczna jazda
miejska na 2-3km odcinkach wymagana inst. II gen.

te byc moze specyficzne kryteria, moze sa malo "trendy", ale wynikaja z moich
doswaiadczen jako posiadacza sam. z silnikiem HDI i poloneza, a ojciec ma
sekwencje.... mysle ze wszystko jasne.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

11 Data: Marzec 20 2008 10:13:17
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Tadeusz 


Użytkownik " K" < napisał w wiadomości news:.pl...


nie obruszam sie, uscislam pytanie: czy jest jakis liftback z duzym
bagaznikiem w zakresie wiekowym jaki podalem z prostym silnikiem benzynowym
8v i metalowym kolektorem?  cel: w zwiazku z praktycznie wylaczna jazda
miejska na 2-3km odcinkach wymagana inst. II gen.

bedzie ciężko...
plastik i krzem wszechobecny :)
a nawet chińskie i koreańskie "lepsiejsze" pudełka
(a do takich w końcu zalicza się segment D) mają 16V

--
Tadeusz

12 Data: Marzec 20 2008 20:53:44
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Piotrek 

te byc moze specyficzne kryteria, moze sa malo "trendy", ale wynikaja z
moich
doswaiadczen jako posiadacza sam. z silnikiem HDI i poloneza, a ojciec ma
sekwencje.... mysle ze wszystko jasne.

nic nie jest jasne:)
bo nie napisales w czym jest problem z instalacja ojca:)
no moze poza tym ze pewnie jakis partacz ja montowal.

z mojej strony taka uwaga ze zanim zaczniesz porownywac instalacje gazowe to
wypadalo by sie na nich choc troche znac:)
ludzie ci dobrze radza, ale ty podchodzisz do tego z ignorancja.

--
pzdr
piotrek

13 Data: Marzec 20 2008 21:02:46
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Przembo 

Użytkownik " K"  napisał

te byc moze specyficzne kryteria, moze sa malo "trendy", ale wynikaja z
moich
doswaiadczen jako posiadacza sam. z silnikiem HDI i poloneza, a ojciec ma
sekwencje.... mysle ze wszystko jasne.

Jasne jest na razie tylko to, ze chcesz sobie zrobic krzywde.
Mam propozycje, jedz do gazownika, popros o ustwienie progu przelaczenia na
gaz przy 2000obr/min przy co najmniej 80 stopniach Celsjusza.
Bedziesz psioczyl na IIg, ze praktycznie 100% dystansu pokonujesz na noPb, a
przy sekwencji mogloby sie przelaczac od razu...

Pozdr

14 Data: Marzec 21 2008 08:03:03
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

Przembo  napisał(a):

Mam propozycje, jedz do gazownika, popros o ustwienie progu przelaczenia na
gaz przy 2000obr/min przy co najmniej 80 stopniach Celsjusza.
Bedziesz psioczyl na IIg, ze praktycznie 100% dystansu pokonujesz na noPb,
a
przy sekwencji mogloby sie przelaczac od razu...

Pozdr

w tej chwili kolega uswiadomil mi, ze przyjalem bledne zalozenia, u starego
przelacza nawet po 3-5 km, nie wiem przy jakiej temp bo brak wskaznika, co
mnie oczywiscie "by nie urzadzalo", jezeli bezproblemowo mozna skalibrowac
instalacje aby przelaczala sie po kilku metrach to problem znika, bo
rzeczywiscie te kilkaset zlotych roznicy przy instalacji jest bez znaczenia...

dzieki za naswietlenie tematu...


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

15 Data: Marzec 21 2008 16:01:20
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Przembo 

Użytkownik " K"  napisał

w tej chwili kolega uswiadomil mi, ze przyjalem bledne zalozenia, u
starego
przelacza nawet po 3-5 km, nie wiem przy jakiej temp bo brak wskaznika, co
mnie oczywiscie "by nie urzadzalo", jezeli bezproblemowo mozna skalibrowac
instalacje aby przelaczala sie po kilku metrach to problem znika, bo
rzeczywiscie te kilkaset zlotych roznicy przy instalacji jest bez
znaczenia...

Przed montazem konkretnej instalacji musisz sie dowiedziec jaki jest
minimalny prog jej przelaczenia.
Co prawda zawsze mozna taka instalacje oszukac, ale skoro sa inne mozliwosci
to po co? Wiekszosc instalek raczej spelni Twoje wymagania, ale na prawde
polecam sie upewnic przed montazem, czy da sie ja przelaczyc.

dzieki za naswietlenie tematu...

Prosze bardzo.

Pozdr

16 Data: Marzec 20 2008 09:56:52
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

  K pisze:
  > moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam

przygazowaniem do 2krpm...

Po co? Mi pug spala jakieś 10L benzyny na każde 1000km w zimie. Czyli jak nic 1L/100. Przełącza się na gaz po paruset metrach (temp. przełączania ustawiona na 35 stopni; niedługo przestawię na 20-25, ale muszę porządek z przepustnicą zrobić).
Ty chcesz przełączać na gaz zaraz po odpaleniu, tak? No wybacz, ale oszczędności z tego nie będzie. Benzyny nie spalisz, ale reduktor np. dostanie w dupę solidnie.
Zresztą taka próba oszczędności, to typowe polskie druciarstwo jak dla mnie. Pamiętaj, że paliwo to tylko część kosztów utrzymania samochodu. Zastanawiałeś się, czy wogóle Cię na niego stać?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

17 Data: Marzec 20 2008 09:05:26
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

Marcin \Kenickie\ Mydlak  napisał(a):

  K pisze:
  > moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam
> przygazowaniem do 2krpm...

Po co? Mi pug spala jakieś 10L benzyny na każde 1000km w zimie. Czyli
jak nic 1L/100. Przełącza się na gaz po paruset metrach (temp.
przełączania ustawiona na 35 stopni; niedługo przestawię na 20-25, ale
muszę porządek z przepustnicą zrobić).
Ty chcesz przełączać na gaz zaraz po odpaleniu, tak? No wybacz, ale
oszczędności z tego nie będzie. Benzyny nie spalisz, ale reduktor np.
dostanie w dupę solidnie.
Zresztą taka próba oszczędności, to typowe polskie druciarstwo jak dla
mnie. Pamiętaj, że paliwo to tylko część kosztów utrzymania samochodu.
Zastanawiałeś się, czy wogóle Cię na niego stać?

moze sie myle, ale polonez jest tak uzytkowany od 2 lat i nie ma zadnego
problemu, a u starego instalacja przelacza sie zdecydowanie "za pozno",
umiejetnosci ani checi na grzebanie w sekwencji (temp. przel.) brak...

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

18 Data: Marzec 20 2008 20:57:44
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Piotrek 

problemu, a u starego instalacja przelacza sie zdecydowanie "za pozno",
umiejetnosci ani checi na grzebanie w sekwencji (temp. przel.) brak...

czyli badziewna instalacja i tyle.
nie zla sekwencja a zly model instalacji i beznadziejny gazownik.
pewnie proba oszczedzenia 300 zl przy 3000 zł  :D
msci sie, prawda?

tak jak II gen przy bardziej skomplikowanym silniku niz polonez, zemsci sie
jeszcze szybciej

--
pzdr
piotrek

19 Data: Marzec 20 2008 16:55:08
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: J.F. 

On Thu, 20 Mar 2008 09:56:52 +0100,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

K pisze:
moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam
przygazowaniem do 2krpm...

Po co? Mi pug spala jakieś 10L benzyny na każde 1000km w zimie. Czyli
jak nic 1L/100. Przełącza się na gaz po paruset metrach (temp.
przełączania ustawiona na 35 stopni; niedługo przestawię na 20-25, ale
muszę porządek z przepustnicą zrobić).
Ty chcesz przełączać na gaz zaraz po odpaleniu, tak? No wybacz, ale
oszczędności z tego nie będzie. Benzyny nie spalisz, ale reduktor np.
dostanie w dupę solidnie.

Znowu bajki powtarzasz - ja juz mam klopot z liczeniem ile to zim moj
reduktor przetrwal z zapalaniem na gazie :-)

Owszem, przydaloby sie ustawienie gdzies na -15 - ponizej sa klopoty i
silnik musi sie rozgrzac :-)

Zresztą taka próba oszczędności, to typowe polskie druciarstwo jak dla
mnie. Pamiętaj, że paliwo to tylko część kosztów utrzymania samochodu.
Zastanawiałeś się, czy wogóle Cię na niego stać?

A ty wiesz ile gaznikowe auto pali na ssaniu ? :-)

J.

20 Data: Marzec 20 2008 20:56:41
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Piotrek 

Ty chcesz przełączać na gaz zaraz po odpaleniu, tak? No wybacz, ale
oszczędności z tego nie będzie. Benzyny nie spalisz, ale reduktor np.
dostanie w dupę solidnie.

przesadzasz, moj poprzedni samochod zrobil sporo ponad 100 tys km na jednym
reduktorze BRCa i zawsze przelaczal sie na gaz zaraz po odpaleniu, reduktor
mial sie dobrze do czasu osiagniecia przebiegu takiego ze konieczna byla
wymiana :)
dalem OMVLa i dalej jezdzil i jezdzi nadal odpalany na benzynie i
przelaczany zaraz na gaz.

przyznaje ze przy zimie -20 czy -25 stopni jak sie stanelo na swiatlach przy
pierwszym 1-1,5 km to potrafil zgasnac poki nie zlapal temperatury:)

od -15 w gore bylo juz zupelnie OK

--
pzdr
piotrek

21 Data: Marzec 20 2008 02:01:45
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: hamberg 

brednie? :/   moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam
przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie?

moze za ostro napisalem - w tak nowych autach zapomnij o starej
instalacji - skoro obstajesz przy instalce 2 generacji to wiekszosc
bardzo ciekawych aut musisz na samym starcie wyeliminowac. Poza tym
jak mam to rozumiec - chcesz z poldka wyjac instalke i wsadzic do
nowego auta? bzdura^3 bo:
- kto Ci zalozy legalnie uzywana instalke skoro kazdy patrzy zeby nowa
instalowac bo z tego jest wieksza kasa
- pewnie niedlugo bedzie trzeba ta instalacje serwisowac- okresowa
wymiana butli, miksera, dopasowanie do wiekszego silnika
- to jak instalka pracuje zalezy bardziej od montujacego instalacje
niz od producenta instalacji

ok... potrzebuje bagaznika 400-500l w wariancie liftback... brednia?
najpierw piszesz o segmencie D a pozniej wyjezdzasz z octavia ktora
jest ciasnym kompaktem z duza dupa. Zakladam ze chcesz powozic
pasazerow skoro celowales w vectre - czy w takim razie w octavii
bedziesz ich wozil w bagazniku bo to najwieksza przestrzen dostepna w
tym aucie?

22 Data: Marzec 20 2008 09:18:19
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

hamberg  napisał(a):

> brednie? :/   moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora
przelaczam
> przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie?

moze za ostro napisalem - w tak nowych autach zapomnij o starej
instalacji - skoro obstajesz przy instalce 2 generacji to wiekszosc
bardzo ciekawych aut musisz na samym starcie wyeliminowac. Poza tym
jak mam to rozumiec - chcesz z poldka wyjac instalke i wsadzic do
nowego auta? bzdura^3 bo:
- kto Ci zalozy legalnie uzywana instalke skoro kazdy patrzy zeby nowa
instalowac bo z tego jest wieksza kasa
- pewnie niedlugo bedzie trzeba ta instalacje serwisowac- okresowa
wymiana butli, miksera, dopasowanie do wiekszego silnika
- to jak instalka pracuje zalezy bardziej od montujacego instalacje
niz od producenta instalacji

> ok... potrzebuje bagaznika 400-500l w wariancie liftback... brednia?
najpierw piszesz o segmencie D a pozniej wyjezdzasz z octavia ktora
jest ciasnym kompaktem z duza dupa. Zakladam ze chcesz powozic
pasazerow skoro celowales w vectre - czy w takim razie w octavii
bedziesz ich wozil w bagazniku bo to najwieksza przestrzen dostepna w
tym aucie?

luzik... moja wina tez, pokrecony jezyk... nie chce przekladac, tylko zalozyc
taka sama w tym samym warsztacie, chodzi mi o bagaznik (wozki x2)

a sama geneza pytania wlasnie jest taka, ze wyklucza ogromna wiekszosc
modeli.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

23 Data: Marzec 20 2008 02:40:20
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: hamberg 

luzik... moja wina tez, pokrecony jezyk... nie chce przekladac, tylko zalozyc
taka sama w tym samym warsztacie, chodzi mi o bagaznik (wozki x2)

No to calkiem nie rozumiem problemu - bralbym kombi (na te wozki) i na
pierwszym miejscu odrzucilbym octavie. Wielu podchodzi do sprawy ze
jak sie wozi dzieci z tylu to nie trzeba duzo miejsca i octavie uwaza
sie za auto rodzinne - prawda jest niestety inna i w przypadku dziecka
w foteliku potrzeba _wiecej_ miejsca z tylu niz dla doroslego aby
nozki sie zmiescily. Pamietaj ze polonez ktorym wczesniej jezdziles
zaliczany jest rowniez do klasy D i ma wiecej miejsca niz octavia.

z tanszych i dobrych aut to sam wskazales vectre, ja dorzuce Xantie,
P406, fiata Maree weekend

a sama geneza pytania wlasnie jest taka, ze wyklucza ogromna wiekszosc
modeli.

naprawde warto dolozyc do drozszej instalacji i nie robic groszowych
oszczednosci ktore pozniej bokiem wyjda...

24 Data: Marzec 20 2008 10:02:31
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor:

hamberg  napisał(a):

> luzik... moja wina tez, pokrecony jezyk... nie chce przekladac, tylko
zalozyc
> taka sama w tym samym warsztacie, chodzi mi o bagaznik (wozki x2)

No to calkiem nie rozumiem problemu - bralbym kombi (na te wozki) i na
pierwszym miejscu odrzucilbym octavie. Wielu podchodzi do sprawy ze
jak sie wozi dzieci z tylu to nie trzeba duzo miejsca i octavie uwaza
sie za auto rodzinne - prawda jest niestety inna i w przypadku dziecka
w foteliku potrzeba _wiecej_ miejsca z tylu niz dla doroslego aby
nozki sie zmiescily. Pamietaj ze polonez ktorym wczesniej jezdziles
zaliczany jest rowniez do klasy D i ma wiecej miejsca niz octavia.

z tanszych i dobrych aut to sam wskazales vectre, ja dorzuce Xantie,
P406, fiata Maree weekend

> a sama geneza pytania wlasnie jest taka, ze wyklucza ogromna wiekszosc
> modeli.

naprawde warto dolozyc do drozszej instalacji i nie robic groszowych
oszczednosci ktore pozniej bokiem wyjda...

ok, rozumiem twoja argumentacje tylko nie moge zrozumiec po co lansujesz
swoje rozwiazania za wszelka cene, poprostu nie chce kombi, jezdze z zona
tylko po miescie i na dacze, a jak gdzies dalej baaardzo rzadko (czesciej
samolotem), nie chce kupowac wiekszego samochodu tylko po to aby
dzieciak "nie zahaczyl" butem tapicerki przedniego siedzenia. no dobra
przyznam sie: nie dbam o swoje samochody sprzedaje zawsze po paru latach jak
nazbiera sie potencjalnych akcji serwisowych i sie "zuzyje" wnetrze...

podsumowujac:
-vectra odpada (2 sondy, elektron. pedal gazu)
-octavia 2.0 8v 115 km - spelnia wymagania odnosnie met kolektora? ew. 1.6 8v
75km (przypominam bezp. sam. do miasta)



--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

25 Data: Marzec 20 2008 06:26:28
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: hamberg 

ok, rozumiem twoja argumentacje tylko nie moge zrozumiec po co lansujesz
swoje rozwiazania za wszelka cene, poprostu nie chce kombi, jezdze

wcale nie za wszelka cene - dyskutujemy i nic ponad to. Ponizej
jeszcze krotkie sprostowanie mojej mysli i jak dla mnie EOT.

samolotem), nie chce kupowac wiekszego samochodu tylko po to aby
dzieciak "nie zahaczyl" butem tapicerki przedniego siedzenia. no dobra
przyznam sie: nie dbam o swoje samochody sprzedaje zawsze po paru latach jak
nazbiera sie potencjalnych akcji serwisowych i sie "zuzyje" wnetrze...

o zdrowie dziecka tez nie dbasz? gdyby tu chodzilo tylko o zniszczona
tapicerke to bym sobie i Tobie tym glowy nie zawracal. Polecam Twojej
uwadze testy zderzeniowe z dziecmi w fotelikach.

26 Data: Marzec 20 2008 14:52:42
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Jurand 

" K"  wrote in message

hamberg  napisał(a):

> > po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak
> > zadowolony, ze chcialbym ja miec dalej....
>
> ale brednie :(

brednie? :/   moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora
przelaczam  przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie?

Sekwencję też tak ustawisz.

Jurand.

27 Data: Marzec 20 2008 20:51:44
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Piotrek 

sens jest taki, ze 90% kursow robisz w kwadracie 5na5 km z zimnym
silnikiem,

no to trzeba jechac do takiego gazownika co potrafi myslec.
jakos moja sekwencja w zimie sie przelacza po przejechaniu okolo 1 km, inna
sprawa ze silnik mi sie szybko grzeje:)

po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze
chcialbym ja miec dalej....

i myslisz ze ta instalacja bedzie dzialac w kazdym innym samochodzie tak
samo dobrze?:)

--
pzdr
piotrek

28 Data: Marzec 19 2008 15:41:38
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: hamberg 

On 19 Mar, 20:25, "K"  wrote:

jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B?

pozdrawiam


xantia

29 Data: Marzec 20 2008 07:19:43
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: AL 

hamberg pisze:

On 19 Mar, 20:25, "K"  wrote:
jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B?

pozdrawiam


xantia

ta, zalozy gaz II-gen. i jak mu sie zacznie pieprzyc - to bedzie wina auta na f.

niech juz wybierze ta vectre
;)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

30 Data: Marzec 20 2008 19:36:02
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2008-03-20 07:19,  *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

xantia

ta, zalozy gaz II-gen. i jak mu sie zacznie pieprzyc - to bedzie wina auta na f.

niech juz wybierze ta vectre
;)

PLONK warning ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

31 Data: Marzec 21 2008 08:52:13
Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen
Autor: AL 

Mirek Ptak pisze:

Dnia 2008-03-20 07:19,  *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

xantia

ta, zalozy gaz II-gen. i jak mu sie zacznie pieprzyc - to bedzie wina auta na f.

niech juz wybierze ta vectre
;)

PLONK warning ;)

nie bierz sobie tej wypowiedzi do siebie (tu vectra ma aspekt symboliczny) ;)
napisal vectre - to co mu bede podsuwal cos innego do zepsucia


--
pozdr
Adam (AL)
TG

01-03 liftback klasy D do LPG II gen



Grupy dyskusyjne