Grupy dyskusyjne   »   [press] 1% bezpiecznych dróg

[press] 1% bezpiecznych dróg





2 Data: Pa?dziernik 06 2009 11:58:47
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Maciek 

Dnia Tue, 6 Oct 2009 11:36:38 +0200, Piter napisał(a):

http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

--
pozdrawiam,
Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

3 Data: Pa?dziernik 06 2009 12:23:14
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: gosmo 

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości

Dnia Tue, 6 Oct 2009 11:36:38 +0200, Piter napisał(a):
http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.h
tml?node=15  dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej
do 0), fanatyków  fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

No, to oczywiste przecież, krócej będziesz narażony na niebezpieczeństwo ;)

4 Data: Pa?dziernik 06 2009 12:25:18
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: BaX 

http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

5 Data: Pa?dziernik 06 2009 11:29:14
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 6 Oct 2009 12:25:18 +0200, BaX napisał(a):

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Drzewa, zapomniałeś o wycięciu wszytkich zdradliwych drzew, znienacka
napadających biednych kierowców.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

6 Data: Pa?dziernik 06 2009 12:33:59
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: WIHEDCNF 


Użytkownik "Waldek Godel"


Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Drzewa, zapomniałeś o wycięciu wszytkich zdradliwych drzew, znienacka
napadających biednych kierowców.

Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia, poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_ sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

7 Data: Pa?dziernik 06 2009 11:36:00
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 6 Oct 2009 12:33:59 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew
wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia,
poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne

tak, nie od dziś widać, że nie widzisz.

niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_
sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

brak maszyny do podróży w czasie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

8 Data: Pa?dziernik 06 2009 12:44:45
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: WIHEDCNF 


Użytkownik "Waldek Godel"

Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew
wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia,
poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne

tak, nie od dziś widać, że nie widzisz.

niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_
sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

brak maszyny do podróży w czasie.

Jak zawsze logicznie i na temat wszystko ładnie wytłumaczyłeś.
Dzięki.

9 Data: Pa?dziernik 06 2009 11:57:34
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Jan-xx 

Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia, poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_ sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

Moze chodzi o oslone przed sloncem i wiatrem? W Szkocji jest wiele drog bez drzew i jak przypizdzi czasem, to znosi samochod. 20 metrow dalej, to o 20 m szersza dzialka dla drogi z kazdej strony.


--
Jan-xx

10 Data: Pa?dziernik 06 2009 13:04:03
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: jojogub 


Użytkownik "Jan-xx"  napisał w wiadomości

Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia, poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_ sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

Moze chodzi o oslone przed sloncem i wiatrem? W Szkocji jest wiele drog bez drzew i jak przypizdzi czasem, to znosi samochod. 20 metrow dalej, to o 20 m szersza dzialka dla drogi z kazdej strony.

Może oni pomyśleli, i jak przypiździ czasem to drzewo nie złamie się i nie spadanie na samochód lub nie zablokuje drogi.

Jaras

11 Data: Pa?dziernik 06 2009 13:13:34
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: WIHEDCNF 


Użytkownik "Jan-xx"

Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia, poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_ sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

Moze chodzi o oslone przed sloncem i wiatrem? W Szkocji jest wiele drog bez drzew i jak przypizdzi czasem, to znosi samochod. 20 metrow dalej, to o 20 m szersza dzialka dla drogi z kazdej strony.

Drzewa nie chronią przed wiatrem, bo  jak nawet metrowy pień co 20 metrów może dać jakąkolwiek osłonę dla auta, wręcz przeciwnie, przy silnych wiatrach często gęsto są przewracane wprost pod koła jadących samochodów.

Z tym 20 metrów przesadziłem - nie powinno być ich tam WCALE

12 Data: Pa?dziernik 07 2009 11:33:21
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: ALGI 

Dnia Tue, 6 Oct 2009 12:33:59 +0200, WIHEDCNF napisał(a):


Wiesz, że ostatnio się zastanawiałem czemu ma służyć sadzenie drzew
wzdłuż dróg - szczerze, to nie widzę żadnego logicznego uzasadnienia,
poza oczywistym chyba i dla ciebie faktem, że stwarzają potencjalne
niebezpieczeństwo. Może rozwiniesz myśl i podasz jakieś argumenty _za_
sadzeniem drzew tuż "za rowem" a nie np. 20 metrów dalej.

Zaszłość historyczna.
Tak się sadziło aby korony zakrywały drogi po których poruszały się ew.
wojska - w celu utrudnienia namierzenia/policzenia/zbombardowania ;-)
Te drzewa mają wiele lat.... nie łatwo jest "przesadzić" 20 m dalej...

13 Data: Pa?dziernik 06 2009 23:17:39
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: J.F. 

On Tue, 6 Oct 2009 11:29:14 +0100,  Waldek Godel wrote:

Dnia Tue, 6 Oct 2009 12:25:18 +0200, BaX napisał(a):
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Drzewa, zapomniałeś o wycięciu wszytkich zdradliwych drzew, znienacka
napadających biednych kierowców.

Ale jak wytniesz to bedzie bezpieczniej.

J.

14 Data: Pa?dziernik 07 2009 08:24:18
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: MarcinJM 

BaX pisze:

http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?

--
Pozdrawiam
MarcinJM

15 Data: Pa?dziernik 07 2009 09:05:39
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: J.F. 

On Wed, 07 Oct 2009 08:24:18 +0200,  MarcinJM wrote:

BaX pisze:
http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?


Szczerze mowiac to kladka jest na tyle niewygodna ze beda ja miejscowi
olewac i zaczna przebiegac przez jezdnie.

Obwodnica. Autostradowa najlepiej.

J.

16 Data: Pa?dziernik 07 2009 09:44:21
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: BaX 


http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0),
fanatyków
fotoradarów i świateł
No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich
pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne
skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?


Szczerze mowiac to kladka jest na tyle niewygodna ze beda ja miejscowi
olewac i zaczna przebiegac przez jezdnie.

No to jak takiego trafisz to jedyna strata to uszkodzony pojazd.

17 Data: Pa?dziernik 07 2009 11:33:44
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: J.F. 

Użytkownik "BaX"  napisał w wiadomości

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

A jak z kladki chcesz zasilac budzet gminy? He? Wprowadzic myto?

Szczerze mowiac to kladka jest na tyle niewygodna ze beda ja miejscowi
olewac i zaczna przebiegac przez jezdnie.

No to jak takiego trafisz to jedyna strata to uszkodzony pojazd.

Ale "poniewaz w tym miejscu zdazaja sie wypadki, to ograniczylismy predkosc do 40 i postawilismy fotoradar".

IMHO to juz lepiej swiatla na przejsciach.

J.

18 Data: Pa?dziernik 08 2009 15:38:10
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Krzysztof Zietara 

On Tue, 6 Oct 2009 12:25:18 +0200, BaX wrote:

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

19 Data: Pa?dziernik 09 2009 09:49:56
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: BaX 


No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania,
a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.

Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i
świateł przed nimi?

20 Data: Pa?dziernik 09 2009 15:11:51
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Marx 

BaX pisze:

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?
Marx

21 Data: Pa?dziernik 09 2009 09:48:27
Temat: Re: 1% bezpiecznych dróg
Autor: Aron 

drzewa byly sadzone kiedys zeby rolnicy nie podorywali drog

teraz asfaltu nie zaoraja, wiec nalezy drzewa przydrozne wyciac i
posadzic w zamian 10 razy wiecej drzew ale daleko od drog. Niech
ekolodzy wykupia hektary od chlopow i sadza tam sobie drzew do woli

ja moge sprzedac po trzy dychy hektar jakby jakis ekolog chcial prosze
bardzo

aron

22 Data: Pa?dziernik 10 2009 12:48:06
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: BaX 


No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich
pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne
skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?

A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i
świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a
kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

23 Data: Pa?dziernik 12 2009 09:10:02
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Marx 

BaX pisze:

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?
A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

jezdzisz autem w kolo bloku?

jak myslisz, jaki procent pieszych i kierowcow pojawiajacych sie na przejsciu dla pieszych na drodze mieszka w poblizu?
Marx

24 Data: Pa?dziernik 13 2009 13:43:36
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: BaX 


No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich
pedzic.
Logiczne to były by inwestycje w drogi, kładki i bezpieczne
skrzyżowania, a
nie w kolejne fotoradary i wideorejestratory.
Jak wiadomo w drogi się nie inwestuje (te wszystkie odcinki z ruchem
wahadłowym to są dlatego że asfalt kradną), autostrad się nie buduje,
skrzyżowań się nie modernizuje.

Kładki? A dlaczego pieszy mam mieć trzy razy dłużej i pod górkę?
A dlaczego kierowca ma mieć jakieś opóźniacze na drodze w postaci pasów
i świateł przed nimi?
bo tam nie mieszka?

Sugerujesz, że piesi przechodzą przez droge w miejscu gdzie mieszkają, a
kierowcy jeżdzą tam gdzie nie mieszkają?

RESPECT!

jezdzisz autem w kolo bloku?

nono, bloki, ludzie tylko mieszkają w blokach i jezdza po blokowiskach,
współczuje


jak myslisz, jaki procent pieszych i kierowcow pojawiajacych sie na
przejsciu dla pieszych na drodze mieszka w poblizu?

gdzie na blokowisku czy w centrum duzego miasta, a może w poblizu hal
targowych czy kompleksów sklepów?

25 Data: Pa?dziernik 06 2009 13:08:28
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Piter 


Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości

Dnia Tue, 6 Oct 2009 11:36:38 +0200, Piter napisał(a):

http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15
dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków
fotoradarów i świateł

No tak, w sumie logiczne - drogi sa do dupy, wiec trzeba po nich pedzic.

co to znaczy dla ciebie pędzić ? ile ? konkretnie !

26 Data: Pa?dziernik 06 2009 11:24:43
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: to 

Piter wrote:

co to znaczy dla ciebie pędzić ? ile ? konkretnie !

On pewnie z tych, co to przy 90 km/h mają śmierć w oczach...

--
cokolwiek

31 Data: Pa?dziernik 07 2009 09:29:23
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Heraklit 

Był 6 październik (wtorek), gdy o godzinie 15:51 *to* w pocie czoła
naskrobał(a):

Heraklit wrote:

Jeśli Żuk, betoniarka i stary Ikarus jadą 60, to dlaczego ja mam nie
jechać 100?
a dlaczego się ograniczasz do 100? Jedź 200, a nawet 300.

Jesteś głupi czy udajesz?
a dlaczego musisz być burakiem i chamem? Mimo, że piszesz bzdury to nie
obrażam cię. Tak ci trudno utrzymać choć pozory przyzwoitego zachowania?


--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-07 09:23:55

32 Data: Pa?dziernik 07 2009 10:29:31
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: to 

Heraklit wrote:

Jesteś głupi czy udajesz?
a dlaczego musisz być burakiem i chamem? Mimo, że piszesz bzdury to nie
obrażam cię. Tak ci trudno utrzymać choć pozory przyzwoitego zachowania?

Dlaczego poczułeś się obrażony? Sądziłem raczej, ze udajesz...

--
cokolwiek

33 Data: Pa?dziernik 07 2009 14:24:40
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Heraklit 

Był 7 październik (środa), gdy o godzinie 12:29 *to* w pocie czoła
naskrobał(a):


Dlaczego poczułeś się obrażony?
Poznasz podstawy aksjologii to poczujesz.

Sądziłem raczej, ze udajesz...
jednak nie udajesz buraka i chama...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-07 14:07:08

34 Data: Pa?dziernik 08 2009 11:43:26
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: to 

Heraklit wrote:

Dlaczego poczułeś się obrażony?
Poznasz podstawy aksjologii to poczujesz.

Sądziłem raczej, ze udajesz...
jednak nie udajesz buraka i chama...

Chyba jednak zbyt dobrze Cię oceniłem...

--
cokolwiek

35 Data: Pa?dziernik 08 2009 14:59:23
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Heraklit 

Był 8 październik (czwartek), gdy o godzinie 13:43 *to* w pocie czoła
naskrobał(a):


Chyba jednak zbyt dobrze Cię oceniłem...
Masz zbyt wysokie mniemanie o sobie.



--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-10-08 14:58:14

37 Data: Pa?dziernik 06 2009 20:35:47
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Tue, 6 Oct 2009, Piter wrote:

no to co tyle terenów zabudowanych robi na drodze samochodu ?

  ROTFL :D

pzdr, Gotfryd

38 Data: Pa?dziernik 06 2009 22:19:37
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Piter 


Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w wiadomości

On Tue, 6 Oct 2009, Piter wrote:

no to co tyle terenów zabudowanych robi na drodze samochodu ?

 ROTFL :D

no ja mam nadzieję że dostrzegłeś ironię pytania? ale między innymi na tym polega bezpieczeństwo drogi, na separacji jezdni od ruchu pieszego/lokalnego (autostrady i expresy)

40 Data: Pa?dziernik 06 2009 12:28:58
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: Marx 

Genialne, gledza o kolorowych drogach ale samej mapki nie zamiescili...
Marx

41 Data: Pa?dziernik 06 2009 13:49:55
Temat: Re: [press] 1% bezpiecznych dróg
Autor: neelix 


Użytkownik "Piter"  napisał w wiadomości

http://moto.onet.pl/1578227,1,w-polsce-jest-1-bezpiecznych-drog,artykul.html?node=15 dla tych co ubielbiają spowalniać wszystkich (najlepiej do 0), fanatyków fotoradarów i świateł

Nie czytałem, ale od razu nasuwa się wniosek. Skoro tak jest to wszelkie ograniczenia i kontrole są uzasadnione. Na światła mojej zgody nie ma.
neelix



Grupy dyskusyjne