Opel 1.3 cdti (znaczy diesel, z turbina), 2 lata 60tys km
Gdy się mocno przyspiesza, kręcąc do 3.5-4tys obr, to przy schodzeniu z obrotow "do nastepnego biegu" jest ewidentnie strzał w tłumik, pojedyńczy, i to nie zawsze. Tzn strzał występuje wyłącznie gdy silnik jest rozgrzany, gdy jest kręcony _pod_obciążeniem_ >3500rpm, i nagle mu znika obciążenie. Szarpnięcia raczej nie wyczuwam, oprócz objawów akustycznych wszystko ok. Przy "normalnej" jezdzie problem nie wystepuje, gdy cisnę do tych 3500rpm i puszczę gaz (bez ciśnięcia sprzęgła) to też nie udało mi się strzelić. gazując na postoju tez nie.
Jutro już jestem umówiony na serwis, ale ciekawość mnie zjada, zwłaszcza że auto jeszcze na gwarancji, co w ASO wymyślą by to było płatne ;)
--
| Bartlomiej Kuzniewski
| GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173