1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie??
1 | Data: Czerwiec 13 2007 14:08:03 |
Temat: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | |
Autor: sq1euo | Jaka jest roznica w uzytkowaniu obu tych silnikow? Wiem,ze te SPI bywaly w 2 |
Data: Czerwiec 13 2007 14:29:06 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: |
Czy do Felicii bez wspomagania,moze dokupic i bez problemu bedzie pasowala Autko dla kobiety robisz ? Fela jest lekka i wspomaganie to trochę przesada. -- P. Jankisz trochę o rowerach: http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/ http://coogee.republika.pl/pj/pj.html 3 |
Data: Czerwiec 13 2007 14:38:33 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo |
pasowala > przekladnia kierownicza ze wspomaganiem?? Czy pompe bez problemu da sie dla kobiety...i czasami dla mnie. Wspomaganie to podstawa,...reszty moze nie byc. W Favoritce wcale kierownica nie chodzi super lekko,..a to przeciez ta sama przekladnia. -- Jarek (SQ1EUO) - V740 1988, B200K + LPG GG:1277234 4 |
Data: Czerwiec 13 2007 14:40:42 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: |
dla kobiety...i czasami dla mnie. Wspomaganie to podstawa,... Moja kobieta nie narzeka. W Favoritce wcale kierownica nie chodzi super lekko,..a to przeciez ta Chyba nie ta sama - poszukaj w Cedrychu, tam też powinny być informacje n.t. szans na założenie serwa. Tanio i prosto chyba się nie da - brakuje kilku detali na bloku silnika. -- P. Jankisz trochę o rowerach: http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/ http://coogee.republika.pl/pj/pj.html 5 |
Data: Czerwiec 13 2007 14:49:20 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo |
Moja tez nie:) ale wspomaganie,to wspomaganie,..to w miare nowe auto i wstyd,zeby wspomagania nie bylo.
Ta sama na 100%. Na bloku musialoby byc tylko miejsce do przykrecenia pompy,...nic wiecej. Wiem,ze bywaly 1,3 ze wspomaganiem -- Jarek (SQ1EUO) - V740 1988, B200K + LPG GG:1277234 6 |
Data: Czerwiec 13 2007 18:34:23 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: Tomek | Dnia Wed, 13 Jun 2007 14:49:20 +0200, sq1euo napisał(a): Ta sama na 100%. Na bloku musialoby byc tylko miejsce do przykrecenia Na 100% inna. Przecież wspomaganie nie składa się z samej pompy bo gdzie ona, biedna ma ten olej tłoczyć. 7 |
Data: Czerwiec 13 2007 18:41:44 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: Tomek | Doczytałem w Cedrychu o innych różnicach: 8 |
Data: Czerwiec 14 2007 07:27:54 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: |
I samo serwo produkcji niemieckiej ( pewnie Golf III ). -- P. Jankisz trochę o rowerach: http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/ http://coogee.republika.pl/pj/pj.html 9 |
Data: Czerwiec 14 2007 11:21:46 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo |
Zdazaly sie 1,3 ze wspomaganiem,..sa nawet w ogloszeniach,....byly w opcji u dilera,..wiec mysle,ze dolozyc sie da. Kwestia ceny. -- Jarek (SQ1EUO) - V740 1988, B200K + LPG GG:1277234 10 |
Data: Czerwiec 14 2007 17:13:27 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: Tomek | ..wiec mysle,ze dolozyc sie da. Kwestia ceny. 11 |
Data: Czerwiec 14 2007 17:10:25 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: Tomek |
I samo serwo produkcji niemieckiej ( pewnie Golf III ). Przekładnia to TRW, a pompa ZF Friedrichshafen AG lub Saginaw 12 |
Data: Czerwiec 18 2007 23:39:01 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo | Czy 1,3 SPI w wersjach niemieckich Skody Favorit,to ten sam osprzet co SPIw 13 |
Data: Czerwiec 19 2007 10:22:27 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: JKK |
Czy 1,3 SPI w wersjach niemieckich Skody Favorit,to ten sam osprzet coTak a propos: jak onegdaj szukałem używanego gaźnika do Favoritki w Czechach, to na szrocie rzekli: "mamy jen jexxxy monovtrysk" ;-) Pzdr JKK 14 |
Data: Czerwiec 18 2007 08:20:25 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: xymax |
Nie wiem po czym wnosisz że ze wspomaganiem to odrazu dla kobiety? Ja mam fabrycznie zamontowane z tym że motor 1.9D. Na postoju i nie odpalonym silniku ciężko jest kręcić kierownicą. Jechałem również 1.3 bez wspomagania i również nie jest słodko w manewrach przy takich temperaturach :) -- MS 15 |
Data: Czerwiec 18 2007 08:27:57 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: |
1.9D w porówaniu do 1.3 jest troszku ciężki :) -- P. Jankisz trochę o rowerach: http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/ http://coogee.republika.pl/pj/pj.html 16 |
Data: Czerwiec 18 2007 15:20:42 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: Vokal | Nie wiem po czym wnosisz że ze wspomaganiem to odrazu dla kobiety? Ja mam Totez kolega xymax napisal, ze 1.3 tez probowal i nie jest lekko. xymax ma racje! Jesli jestes w kopercie pomedzy autami na rozstawie 20 cm to bez wspomagania mozna sie niezle narobic. Ale malo to. To, ze uzywasz sily to nic,bo przynajmniej krzepe zyskasz. Ale niewielu z tych, ktorzy nie szkolili sie na autkach bez wspomagania wie, ze takie manewrowanie rozwala drazki kierownicze, przez co powstaja luzy w ukladzie. Pozdrawiam Vokal 17 |
Data: Czerwiec 18 2007 16:51:42 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo |
>> Nie wiem po czym wnosisz że ze wspomaganiem to odrazu dla kobiety? Jamam >> fabrycznie zamontowane z tym że motor 1.9D. Na postoju i nie odpalonymszkolili sie na autkach bez wspomagania wie, ze takie manewrowanie rozwala drazki Nie wazne,czy auto ciezkie czy lekkie,..w tych czasach wspomaganie to podstawa i koniec. -- Jarek (SQ1EUO) GG:1277234 18 |
Data: Czerwiec 13 2007 18:32:35 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: Tomek | Dnia Wed, 13 Jun 2007 14:08:03 +0200, sq1euo napisał(a): Czy do Felicii bez wspomagania,moze dokupic i bez problemu bedzie pasowalaPrzekładnia jest oczywiście inna. Przecież gdzieś musi być hydraulika od wspomagania, sama pompa nie wystarczy. Na pierwszy rzut oka różni się przyłączami przewodów hydraulicznych, a na drugi przekładnia ze wspomaganiem ma mniejszą ilość obrotów kierownicy między skrajnymi położeniami kół. Z pompą też nie jest prosto. Np. inny jest pasek klinowy (szerszy) i koła pasowe pompy wody, alternatora i napędowe na wale. nie wiem co z altkiem i wspornikiem pod pompę wspomagania. IMO gra mie warta świeczki. Pozdro 19 |
Data: Czerwiec 13 2007 22:33:39 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo | A co z tymi wtryskami. Duza roznica w osiagach,parametrach,spalaniu itd. SPI 20 |
Data: Czerwiec 14 2007 07:28:49 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: |
IMO gra mie warta świeczki. Fela jest _prostym_ autkiem i niech tak pozostanie :) -- P. Jankisz trochę o rowerach: http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/ http://coogee.republika.pl/pj/pj.html 21 |
Data: Czerwiec 14 2007 11:22:24 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: sq1euo |
A nie moze byc prosta ze wspomaganiem?? W tym udogodnieniu nie ma nic skomplikowanego,....a wygoda duuuuza. Dla mnie to podstawa wyposazenia,..reszty moze nie byc. -- Jarek (SQ1EUO) - V740 1988, B200K + LPG GG:1277234 22 |
Data: Czerwiec 24 2007 02:12:15 | Temat: Re: 1,3 roznice SPI i MPI i wspomaganie?? | Autor: arc | A nie moze byc prosta ze wspomaganiem?? W tym udogodnieniu nie ma nic To bierz wersje 1.6 albo 1.9D i po sprawie. Wspomaganie będzie. Sam miałem felę 1.3MPI i siłownia przy manewrowaniu jednak była. Tu już nie chodzi tak o wygodę jak o bezpieczeństwo - np. zawracanie na 3, na ruchliwej ulicy... Pozd. |