100KM z 1L
1 | Data: Styczen 15 2010 00:14:02 |
Temat: 100KM z 1L | |
Autor: jureko | może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około 2 |
Data: Styczen 15 2010 09:21:26 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | Użytkownik "jureko" napisał w może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około VTEC . 1.6l, 160 KM J. 3 |
Data: Styczen 15 2010 09:30:01 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Hants | "J.F." wrote in message VTEC . 1.6l, 160 KM Jedyne auto, przez ktore zaplacilem mandat za prędkosc. :-) 5 osob w srodku, załadowane na maxa, ale i tak na piątce obijała głowy o zagłówki :-) No i auto trzybiegowe, uzywa sie tylko 1, 3 i 5. 4 |
Data: Styczen 26 2010 16:57:09 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Diabełson | J.F. pisze: Użytkownik "jureko" napisał w tak, słynny "witek" :) 5 |
Data: Styczen 15 2010 00:21:26 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Adam Adamaszek | On 15 Sty, 09:14, jureko wrote: może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine Nawet więcej: 170 ps z 1.6 w 1991 roku. pozdr AA 6 |
Data: Styczen 15 2010 09:28:09 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Agent |
7 |
Data: Styczen 15 2010 00:32:27 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Alex81 | On 15 Sty, 09:28, "Agent" wrote: Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r jesli dobrze Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy, 240KM, 200Nm. -- pzdr Alex 8 |
Data: Styczen 15 2010 10:29:35 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J. | W dniu 2010-01-15 09:32, Alex81 pisze: Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy, mazda rx8 -> silnik 1.3* 190 lub 230 KM w zależności od wersji :) * - silnik wankla :) 9 |
Data: Styczen 15 2010 10:36:21 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Jacek | J. pisze: W dniu 2010-01-15 09:32, Alex81 pisze: a jak z niutonometrami - duzo? 10 |
Data: Styczen 15 2010 10:50:03 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J. | W dniu 2010-01-15 10:36, Jacek pisze: J. pisze: a jak z niutonometrami - duzo? 216 Nm bodajże 11 |
Data: Styczen 15 2010 11:30:06 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Brzezi | pią, 15 sty 2010 o 10:36 GMT, Jacek napisał(a): mazda rx8 -> silnik 1.3* 190 lub 230 KM w zależności od wersji :)a jak z niutonometrami - duzo? Liczy sie moc, nie Nm, to sie silnik bardzo wysokoobrotowy Pozdrawiam Brzezi 12 |
Data: Styczen 15 2010 10:36:05 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Jacek | Alex81 pisze: On 15 Sty, 09:28, "Agent" wrote: Moc duza, moment tragicznie maly. 13 |
Data: Styczen 15 2010 10:50:41 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: kamil d | Jacek pisze: Moc duza, moment tragicznie maly. I co z tego? -- kamil d red 206 14 |
Data: Styczen 15 2010 11:14:02 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Jacek | kamil d pisze: Jacek pisze: To ze z wiertarek najlepsza jest Hilti. 15 |
Data: Styczen 15 2010 12:55:10 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: limken | Jacek wrote: kamil d pisze: a wiesz co to skrzynia biegów czy jesteś kolejnym dyletantem? -- limken polimken 16 |
Data: Styczen 15 2010 13:32:55 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Jacek | limken pisze: Jacek wrote: a o co w ogole chodzi? 17 |
Data: Styczen 15 2010 13:49:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Jacek pisze: limken pisze: no.. są ludzie, którzy lubią wachlować kijkiem, nerwowo spoglądając na obrotomierz, słuchając przy tym czegoś co przypomina hałas przytoczonego Hilti. No ale przecież to muzyka dla ich uszu, tak mówią przynajmniej a poza tym każdy Polak to sportowiec i jeździ sportowo. :-) pozdrawiam mario 18 |
Data: Styczen 15 2010 13:50:51 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Mario pisze: Jacek pisze: PS. ja wolę skrzynię automatyczną, koniecznie "podłączoną" do mocnego V8 made in usa. 19 |
Data: Styczen 15 2010 12:50:33 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:55:10 +0100, limken napisał(a): I co z tego? A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? Serio? W którym aucie? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 20 |
Data: Styczen 15 2010 17:14:04 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od przełożenia, a z kolei to na jakim przełożeniu da siÄ jechaÄ przy danej prÄdkoĹci zależy od mocy. Dopiero teraz siÄ tego dowiedziałeĹ? -- cokolwiek 21 |
Data: Styczen 15 2010 17:21:41 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 15 Jan 2010 18:14:04 +0100, to napisał(a): O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od I nagle ten moment przesunie się z 7000 obrotów silnika na 3000??? Serio? W jakim aucie? Nie, tego wcześniej nie wiedziałem, chętnie się dowiem -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 22 |
Data: Styczen 15 2010 17:30:59 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: O tym jak auto przyspiesza mówi moment na kołach, a ten zależy od Odróżniasz moment mierzony na kołach od momentu mierzonego na silniku? MówiÄ o tym pierwszym, bo ten mówi bezpoĹrednio o tym, jak auto przyspiesza. Jeździ siÄ na kołach, a nie na wale napÄdowym. -- cokolwiek 23 |
Data: Styczen 15 2010 17:33:46 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 15 Jan 2010 18:30:59 +0100, to napisał(a): Odróżniasz moment mierzony na kołach od momentu mierzonego na silniku? Ale to na kołach będziesz miał przy niższych obrotach, czy wciąż silnik musi osiągać drugą prędkość kosmiczną? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 24 |
Data: Styczen 15 2010 17:39:49 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: Odróżniasz moment mierzony na kołach od momentu mierzonego na silniku? PiłeĹ? czy wciÄ ż silnik A co za różnica? Należysz do osób, które bierze trwoga gdy przekraczajÄ 3000 rpm? -- cokolwiek 25 |
Data: Styczen 15 2010 17:56:52 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 15 Jan 2010 18:39:49 +0100, to napisał(a): Piłeś? Nie, zadaję proste i precyzyjne pytania, przerastają cię? czy wciąż silnik Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 26 |
Data: Styczen 15 2010 18:02:34 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: PiłeĹ? Wybacz, ale to pytanie nie jest proste, tylko debilne. czy wciÄ ż silnik Nie każdy silnik "wyje" przy 5 tys. obrotów... -- cokolwiek 27 |
Data: Styczen 15 2010 18:06:51 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 15 Jan 2010 19:02:34 +0100, to napisał(a): Nie każdy silnik "wyje" przy 5 tys. obrotów... Prawda. Ale prawie każdy taki silnik ma maksymalny moment obrotowy przy 3000-3500 obrotów, więc o nim tutaj nie rozmawiamy. Te, które były wspomniane powyżej - wyją jak upiór. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 28 |
Data: Styczen 15 2010 18:22:05 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: Prawda. Ale prawie każdy taki silnik ma maksymalny moment obrotowy przy Mój ma w tych rejonach doć niski, bo wtedy przełÄ czajÄ siÄ doloty (przy ok. 3400 przy WOT). Z tym "prawie każdy" bym uważał, nawet nie wiem, czy bÄdzie to wiÄkszoć. -- cokolwiek 29 |
Data: Styczen 16 2010 20:08:19 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | to pisze: Waldek Godel wrote: IMHO każde benzynowe 4cyl badziewie... :-P pozdrawiam mario 30 |
Data: Styczen 16 2010 20:13:29 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Mario pisze: to pisze: Subaraki, nawet te atmosferyczne, majÄ dźwiÄk cokolwiek milszy niż rzÄdówki. :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien byÄ jak kobieta - ładny, znajÄ cy umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie siÄ ktoĹ kto woli wrednÄ , wrzeszczÄ cÄ i wĹciekle umalowanÄ kurwÄ." 31 |
Data: Styczen 16 2010 20:23:26 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Mario pisze:fakt, nie dopowiedziałem że mam na myĹli "rzedówki". :-) pozdrawiam mario 32 |
Data: Styczen 17 2010 11:38:08 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | On Sat, 16 Jan 2010 20:23:26 +0100, Mario wrote: Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: A swoja droga o co tu chodzi ? Wszak cylindry odpalane tak samo czesto.. Magia napisu "Subaru" czy sportowego tlumika o basowym brzmieniu ? :-) J. 33 |
Data: Styczen 17 2010 11:50:20 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | J.F. pisze: On Sat, 16 Jan 2010 20:23:26 +0100, Mario wrote: Ale ich układ jakby trochę inny. :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 34 |
Data: Styczen 17 2010 12:05:55 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 17 Jan 2010 11:38:08 +0100, J.F Magia napisu "Subaru" czy sportowego tlumika o basowym brzmieniu ? :-) Magia różnoodległościowego kolektora. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 35 |
Data: Styczen 17 2010 15:38:28 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Robert Rędziak pisze: On Sun, 17 Jan 2010 11:38:08 +0100, J.F Taki jest we wszystkich wersjach 2.0? W tych atmosferycznych również? Pytam, bo słyszałem 2.0, bodaj 125KM, już z obecnego wieku. I ni cholery nie chodziło to jak rzędowa 4-ka. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 36 |
Data: Styczen 17 2010 15:05:12 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 17 Jan 2010 15:38:28 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak Taki jest we wszystkich wersjach 2.0? W tych atmosferycznych również? N/A nie bulgoczą tak bardzo, jak turbo, aczkolwiek ludzie kombinują z wydechami, bodajże od Legacy, żeby gadały. Natomiast STI z równoodległościowym praktycznie nie bulgocze. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 37 |
Data: Styczen 17 2010 20:27:08 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Seba | Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:05:12 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):
Tak BTW to dzisiaj przy okazji powrotu mojego ze Śląska do domu (przez A4) mijałem/wyprzedzałem kilkukrotnie nową Imprezę w wersji STI(którego kierownik to typowy 'chciałbym ale daję radę tylko na prostych' - ja miałem włączony tempomat, a 'przeciwnik' jechał w kratkę więc się mijaliśmy). Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to auto pod względem designu zewnętrznego jest nieporozumieniem. Dawno nie widziałem tak nijakiego wizualnie samochodu - być może właściwości trakcyjne rekompensują ten aspekt, jednak decydenci z Subaru IMO lekko przesadzili. Wiemy jak to cudo się sprzedaje na świecie? In plus, czy in minus w stosunku do poprzedniej specyfikacji? -- Pozdrawiam, Sebastian S. 38 |
Data: Styczen 17 2010 20:38:40 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Seba pisze: Wiem, że wszyscy to wiedzą i mówią/piszą, ale naprawdę to Ale Impreza zawsze wyglądała jak ciepłe kluchy. I w historii ma większe gnioty niż obecna wersja (myślę o tym koszmarze z okrągłymi reflektorami). 39 |
Data: Styczen 18 2010 11:05:34 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: kamil |
Seba pisze: Bugeye mialy przynajmniej charakter, do tego wersje STI i rozne tajpery JDM potrafily naprawde dobrze sie prezentowac. Przede wszystkim sa rozpoznawane z daleka, czego o nowych powiedziec nie mozna. Juz pare razy lapalem sie na staniu na swiatlach za nowa impreza i nie poznalem, ewentualnie kierownik do mnie macha, a pierwsza mysl to "czego chce ten z focusa?". Pozdrawiam Kamil 40 |
Data: Styczen 15 2010 22:49:00 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: raddek | Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być Widac, ze nigdy nie siedziales za kierownica RX8. Gwarantuje Ci, ze bys sie zdziwil.. 41 |
Data: Styczen 15 2010 23:54:47 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | Dnia 15.01.2010 Waldek Godel napisał/a:
Waldek albo pieprzysz jak potłuczony albo nie jechałęś porządnie wygłuszonym autem. Taki przykład - IS 200 z paczką od TTE (200 KM). Silnik kręci się do 6 kRPM. Jezdzac tym autem wiedzialem ze trzeba zmienic bieg na wyzszy gdy miałem 5,5 kRPM - wtedy słychac było lekki szmer. Radio nie grało do oporu, w aucie siedziały 4 osoby i miały podobne wrażenia. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 42 |
Data: Styczen 16 2010 20:09:09 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Waldek Godel pisze: Dnia 15 Jan 2010 18:39:49 +0100, to napisał(a): heh, to jest nas już dwóch :-D pozdrawiam mario 43 |
Data: Styczen 15 2010 18:39:08 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Waldek Godel pisze: Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:55:10 +0100, limken napisał(a): No jakbyś zgadł :) Skrzynia biegów obniża obroty i podnosi moment obrotowy. 44 |
Data: Styczen 15 2010 17:40:39 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Tomasz Pyra wrote: A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? Ale obrotów silnika nie obniża, a on siÄ uparł na silnik. ;-) -- cokolwiek 45 |
Data: Styczen 15 2010 18:47:34 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | to pisze: Tomasz Pyra wrote: A on ma silnik bezpoĹrednio podłÄ czony do kola czy jak? 46 |
Data: Styczen 15 2010 17:48:39 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Tomasz Pyra wrote: Ale obrotów silnika nie obniża, a on siÄ uparł na silnik. ;-) A bo ja wiem? ;-) -- cokolwiek 47 |
Data: Styczen 15 2010 21:10:19 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Karolek | Tomasz Pyra pisze: to pisze: Na V biegu praktycznie jakby tak bylo w wiekszosci samochodow ;> P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P -- Karolek 48 |
Data: Styczen 15 2010 22:51:39 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Karolek pisze: A on ma silnik bezpoĹrednio podłÄ czony do kola czy jak? Jeszcze przełożenie główne :) P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P Pod warunkiem że kierowca w CRX nie wiedział że właĹnie brał udział w porównaniu przyspieszeĹ... Po przekonanie o własnym lepszym przyspieszeniu niż wszystko wokół jest doć powszechne - również na grupie pl.rec.rowery 49 |
Data: Styczen 15 2010 22:55:53 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Tomasz Pyra wrote: Pod warunkiem że kierowca w CRX nie wiedział że właĹnie brał udział w To też prawda. :) -- cokolwiek 50 |
Data: Styczen 16 2010 09:09:02 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Karolek | Tomasz Pyra pisze: Karolek pisze: Wiesz o co chodzi :> P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P Wiedzial i to bardzo dobrze, bo to bylo umowione :> Wysokie obroty i duzo halasu to robia wrazenie dobrego przyspieszenia, ale niekoniecznie jest to prawda. Po przekonanie o własnym lepszym przyspieszeniu niż wszystko wokół jest doć powszechne - również na grupie pl.rec.rowery No on mial takie przekonanie, po tygodniu sprzedal padline (bo czym tu sie chwalic, ze rodzinne kombi z dieslem wciagnelo) :P Ten cudowny crx na pierwszym biegu jeszcze mi odjezdzal (ASB ma kiepski start), na drugim juz w zasadzie odleglosc sie nie zmieniala, a na trzecim ogladal TDSa z tylu. W miare wzrostu predkosci roznica sie mocno poglebiala. -- Karolek 51 |
Data: Styczen 16 2010 11:36:52 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Karolek pisze: No on mial takie przekonanie, po tygodniu sprzedal padline (bo czym tu sie chwalic, ze rodzinne kombi z dieslem wciagnelo) :P A to była wersja 125 czy 160KM? -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien byÄ jak kobieta - ładny, znajÄ cy umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie siÄ ktoĹ kto woli wrednÄ , wrzeszczÄ cÄ i wĹciekle umalowanÄ kurwÄ." 52 |
Data: Styczen 16 2010 12:02:15 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Karolek | Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Karolek pisze: Wiesz nie jestem fachowcem od hond, ale idac za wikipedia to byla druga generacja (92 rok) i to byl VTEC czyli ponoc 150KM. Ale musze sie przyznac, ze ciut oszukiwalem, bo u mnie moglo byc troche wiecej niz fabryczne 143KM. -- Karolek 53 |
Data: Styczen 15 2010 22:55:05 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Karolek wrote: P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a Mam trochÄ inne wrażenie. W wakacje jechałem TDI 110 koni. Wydawał mi siÄ całkiem dynamiczny do momentu, gdy próbowałem poĹcigaÄ siÄ z jakimĹ motocyklem... -- cokolwiek 54 |
Data: Styczen 15 2010 17:57:33 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:39:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): No jakbyś zgadł :) Silnika? Będzie mniej wył i szybciej osiągał maksymalny moment obrotowy? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 55 |
Data: Styczen 15 2010 19:09:40 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Waldek Godel pisze: Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:39:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Ta skrzynia to w ogóle wypasione urządzenie :) Z jednej strony chodzi np. 6000rpm i 200Nm, a z drugiej wychodzi 3000rpm i 400Nm, czy ile tam chcesz. Cuda panie, istne cuda :) 56 |
Data: Styczen 15 2010 18:12:44 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:09:40 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Ta skrzynia to w ogóle wypasione urządzenie :) Najbardziej bym chciał, żeby wchodziło 2500 obrotów i 440 Nm. A jeszcze lepiej 1700 obrotów i 300 Nm -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 57 |
Data: Styczen 15 2010 18:17:28 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: Najbardziej bym chciał, żeby wchodziło 2500 obrotów i 440 Nm. A jeszcze Kup sobie ciÄżarówkÄ. -- cokolwiek 58 |
Data: Styczen 15 2010 19:23:05 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | to pisze: Waldek Godel wrote: Wystarczy reduktor i nagle bÄdzie 2x wiÄkszy moment osiÄ gany już przy 2x niższych obrotach :) 59 |
Data: Styczen 15 2010 18:32:06 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 15 Jan 2010 19:17:28 +0100, to napisał(a): Najbardziej bym chciał, żeby wchodziło 2500 obrotów i 440 Nm. A jeszcze Po co? Wystarczy nie mieć klapek na oczach - 2.HDi 16v ma 370 Nm przy 1500 obrótów, 2.7 HDi ma 440 Nm przy 1900 obrotów i nawet malutki 1.6 HDi plasuje się blisko tego co podałem - 240 Nm przy 1705 obrotów. Nie wspominając o 3.0 HDi który ma 450 Nm przy 1600 obrotów. I to jest przyjemność z jazdy, zwłaszcza tam, gdzie wszyscy spędzamy najwięcej czasu - w mieście. Silnik delikatnie mruczy na minimalnych obrotach, a auto jedzie jak trzeba. I nie trzeba bić pokłonów bóstwu szlifierki wysokoobrotowej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 60 |
Data: Styczen 15 2010 19:38:04 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Waldek Godel pisze: Dnia 15 Jan 2010 19:17:28 +0100, to napisał(a): A rower to dopiero doskonałość. Jakieś 200Nm i to już przy 40rpm. 61 |
Data: Styczen 15 2010 19:43:26 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Fri, 15 Jan 2010 18:32:06 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody I nie trzeba bić pokłonów bóstwu szlifierki wysokoobrotowej. Tudzież bóstwu niskoobrotowego traktora. Każdy lubi co chce, a nie to co Tobie się podoba :] A tak w ogóle to napisz od Ferrari i kilku pozostałych producentów marek "supercars", żeby przestali z tymi szlifirkami i zaczęli iść w kierunku słońca. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "A jeśli komu droga otwarta do nieba, / Tym co służą ojczyźnie. Jan Kochanowski (1530 - 1584)" 62 |
Data: Styczen 15 2010 19:01:22 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:43:26 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a): A tak w ogóle to napisz od Ferrari i kilku pozostałych producentów marek Masz Ferrarri? Ktoś tu oprócz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy wiesz, na codzień dieslem jeździ. Oprócz tego - słyszałeś kiedykolwiek takie 2.7HDi pracujące? Z pewnościa jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 63 |
Data: Styczen 15 2010 20:39:46 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Waldek Godel pisze: Z pewnościa Jeden lubi szum morza, a inny lubi bociany ;) 64 |
Data: Styczen 15 2010 19:51:14 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów. Prawda. Ale faktem obiektywnym jest, że silniki na niskich obrotach są ciche, a na wysokich głośne. Więc nowoczesnym dieslem można jechać w ciszy, czego nie da się zrobić z taką szlifierką. Nie darmo samochody wysokich klas, nawet w wersjach benzynowych nie mają szlifierek, tylko duże niskoobrotowe silniki. Nie darmo też wszystkie sportowe auta prawdziwej klasy GT, takie jak Aston Martin, czy Ferrari 612 mają silniki, których daje się w normalnej jeździe używać *względnie* cicho. Bo hałas męczy, a głównym wskaźnikiem auta wysokiej klasy jest możliwość podróży bez zmęczenia. Lub mało męczącej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 65 |
Data: Styczen 15 2010 20:04:52 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: Ale faktem obiektywnym jest, że silniki na niskich obrotach sÄ ciche, a Faktem jest także, ze wiele silników brzmi tak, że chcesz je krÄciÄ, żeby usłyszeÄ, jak brzmiÄ na wysokich obrotach... -- cokolwiek 66 |
Data: Styczen 15 2010 20:07:25 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 15 Jan 2010 21:04:52 +0100, to napisał(a): Faktem jest także, ze wiele silników brzmi tak, że chcesz je kręcić, żeby Przez chwilę. Później to już jest wyłącznie zmęczenie. Jadąc w trasę wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż silnik. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 67 |
Data: Styczen 16 2010 00:40:37 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Brzezi | pią, 15 sty 2010 o 21:07 GMT, Waldek Godel napisał(a): Jadąc w trasę wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż^^^^ Dobrze to ujales, TY wolisz, ale nie narzucaj swoje woli innym, kazdy moze wolec co innego... Pozdrawiam Brzezi 68 |
Data: Styczen 16 2010 01:56:48 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: Przez chwilÄ. Później to już jest wyłÄ cznie zmÄczenie. JadÄ c w trasÄ BoĹ senior citizen... -- cokolwiek 69 |
Data: Styczen 15 2010 21:16:17 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:51:14 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody Nie darmo samochody wysokich klas, Zdefiniuj "wysoka klasa" - bo jeśli mówisz o limuzynie, to tak. Jeśli o tym, co przez większość świadomych motomaniaków nazywa supercar to to : nawet w wersjach benzynowych nie mają szlifierek, tylko duże jest fałszem. Mają średnie/duże silniki, kręcące się wysoko. Bo hałas męczy, a głównym wskaźnikiem auta wysokiej klasy jest No patrz. To po co ludzie kupują wymuszki typu SSC, różnego rodzaju Ascari, Zondy, Enza i inne. Przecież to głupota - nie dość, że szlifierki to na dodatek pozbawione tony wygłuszeń, często klimatyzacji, radia, itp. Powiem Ci dlaczego - bo chcą, lubią i mają z tego frajdę. Większości nie stać na takie samochody, więc kupują S2000 czy inne TypeR'y. Po raz kolejny - nie dopuszczasz do siebie myśli, że ktos po prostu lubi takie silniki, lubi hałas, wibracje i inne - dla Ciebie - głupoty. Ja tam jestem w stanie zrozumieć, że ktoś ma lekkie, nieszkodliwe zboczenie odnośnie francuskich klekotów. Do czasu, gdy nie stara się wmówić innym, że to jedyny poprawny światopogląd. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Prowokacyjny jest każdy pisarz, który pokazuje rzeczywistość taką, jaka jest naprawdę. Siegfried Unseld." 70 |
Data: Styczen 15 2010 20:21:56 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 21:16:17 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a): No patrz. To po co ludzie kupują wymuszki typu SSC, różnego rodzaju Ascari, ....a do jazdy na codzień inne auta, znacznie cichsze... CBDU -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 71 |
Data: Styczen 15 2010 22:05:12 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody ...a do jazdy na codzień inne auta, znacznie cichsze... Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ, bo lubi od czasu do czasu posłuchać jak pracuje silnik na 8000 rpm, prawda ? Poza tym - szlifierkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego przy spacerowych rpm wystarczy do jazdy. Jak dla mnie to EOT - po raz kolejny udowadniasz, że jak ktoś betonem się urodził, to takim umrze :) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia." 72 |
Data: Styczen 15 2010 21:12:07 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:05:12 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a): Nie jesteś w stanie przyjąć, że ktoś codziennie takim jeździ, bo lubi niezłą laurkę sobie wystawiasz.. gratuluję. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 73 |
Data: Styczen 16 2010 20:16:14 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Marcin Stankiewicz pisze: Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody ja to doskonale rozumiem, ale próbuje w swoich postach przedstawić inny (nie tylko mój) punkt widzenia. Ktoś ma duży silnik bo lubi, prawda? Cieszyłbym się jakbyś był w stanie to przyjąć. :-) pozdrawiam mario 74 |
Data: Styczen 16 2010 23:21:25 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:16:14 +0100, Mario na pl.misc.samochody ja to doskonale rozumiem, ale próbuje w swoich postach przedstawić inny A ten duży silnik to wszelkiego rodzaju HDi ? Czy raczej benzynowe V8 ;-) ? Bo jak pierwsze to jest mi obojętne, a jak drugie to tak - lubie bulgot big/small blocka. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Miłość to znaczy, że nigdy nie trzeba mówić "przepraszam". Dimitros Kazandzakis" 75 |
Data: Styczen 17 2010 12:46:02 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Marcin Stankiewicz pisze: Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:16:14 +0100, Mario na pl.misc.samochodyto drugie :-D Co ja tam wiem o hdi? To jakaś chyba firma ubezpieczeniowa ;-) pozdrawiam mario 76 |
Data: Styczen 15 2010 22:17:47 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Artur Maśląg | Marcin Stankiewicz pisze: Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:21:56 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd. Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji. Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm. Poza tym - szlifirkami też można jechać cicho :). 70-90% momentu osiąganego przy spacerowych rpm wystrczy do jazdy. Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być z 1.1. Jak dla mnie to EOT - po raz kolejny udowadniasz, że jak ktoś betonem się urodził, to takim umrze :) Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie emocjonalne, a nie merytoryczne. Od dawna wiadomo, że wygodnie i komfortowo jeździ się samochodami benzynowymi, wolnossącymi o sporych pojemnościach i nic tego nie zmieni. Owszem, są różne kombinacje, które pozwalają na "podobne" zachowania innych "układów" (np. spory diesel z automatyczną skrzynią), ale to nie jest to samo i na dłuższą metę męczy użytkownika, który z wiekiem chce spokoju i możliwości. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 77 |
Data: Styczen 15 2010 23:19:54 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd. W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem - szlifierką też można jechać cicho, sprawnie i komfortowo. Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście Znajdz sobie dowolny wykres k20a, albo f20c - silniki Hondy. Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie" od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej argumentacji. * niepotrzebne skreślić. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Wenus chce aby jej drobne przestępstwa pozostały w ukryciu. Tybullus" 78 |
Data: Styczen 16 2010 17:42:04 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Artur Maśląg | Marcin Stankiewicz pisze: W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem - Cóż, to Twoje "też" brzmi cokolwiek śmiesznie - najwyraźniej podchodzisz do tego emocjonalnie, a nie merytorycznie. Różnica jest zasadnicza, ale widzą ją raczej ci, którzy mieli okazję skorzystać z dobrodziejstw większych pojemności i wiertarkami się w życiu najeździli. Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście Ekhem - możesz mi wskazać stosowne aplikacje z pojemności wskazanych? Jak długo jak tego nie zrobisz, tak długo nie będzie o czym dyskutować, ponieważ znam wykresy tych silników i jako żywo nie bardzo one mogą być argumentem w tej dyskusji. Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie" od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej Źle rozumiesz, ale jakoś mnie to nie dziwi. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 79 |
Data: Styczen 16 2010 23:33:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:42:04 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody Cóż, to Twoje "też" brzmi cokolwiek śmiesznie Serio ? Nie wydaje mi się - pokazuję, że "szlifierka" też daje radę i nie trzeba się modlić do nikogo. W odróżnieniu od Godela nie staram się wmówić, że tylko jedne-określone silniki sa właściwe - bo nie są. Natomiast bezkrytyczne twierdzenie, że HDi to cudo, a wszystko inne jest be wywołuje u mnie negatywne wibracje. Sam nie jeźdzę ani szlifierką ani klekotem - w moim wozidełku jest sobie zwykła rzędowa 4, ani słaba, ani mocna - ale potrafię zrozumieć, że ktoś ma ochotę mieć cos innego pod maską i czerpać z tego przyjemność. najwyraźniej podchodzisz do tego emocjonalnie, a nie merytorycznie. :) Owszem - ale mylisz się. Różnica jest zasadnicza, ale widzą ją raczej ci, którzy mieli okazję Najeździłem się trochę small blockiem - ale tam gdzie benzyna była tańsza od wody :) Ekhem - możesz mi wskazać stosowne aplikacje z pojemności wskazanych? S2000 i TypeR ? Bo mówilismy o silnikach ca. 2l i mocy 100 K M z litra. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Są kobiety - kwiaty i kobiety - owoce, są też kobiety - pestki, trudne do rozgryzienia." 80 |
Data: Styczen 16 2010 20:14:21 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario |
ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje? Już to widzę - "wibracje potężnego 1.6 hondy, potęgowane przez ogromnej średnicy wydech tego (jakby nie patrzeć) potwora mocy" Come on.. To jest jak mówienie o przestronnej, prestiżowej, ogromnej... kawalerce 19m2 :-) Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to jest fajne. pozdrawiam mario 81 |
Data: Styczen 16 2010 20:19:05 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote: ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje? Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie wibrowac, no chyba ze dodatkowymi walkami. V8 sie da. A halas z tlumika to tylko kwestia jego jakosci. J. 82 |
Data: Styczen 16 2010 20:24:59 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | J.F. pisze: On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote: Wiem, wiem. Ale w praktyce to bywa różnie. :-) pozdrawiam mario 83 |
Data: Styczen 16 2010 20:19:11 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | J.F. pisze: On Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario wrote: A podobno R5 jest ideałem wyważenia wśród rzędówek. :P A co z V10 i V12? -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 84 |
Data: Styczen 17 2010 11:42:00 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | On Sat, 16 Jan 2010 20:19:11 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: J.F. pisze: Ja sie myle i powienienem napisac R4, ale ty chyba R6 ? A co z V10 i V12? Co do R5 i V10 to sam jestem ciekaw - imo idealnie nie bedzie. V12 to dwie R6, wiec ideal jest. J. 85 |
Data: Styczen 16 2010 20:47:20 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc Eeee? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 86 |
Data: Styczen 17 2010 00:51:17 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: DoQ | J.F. pisze: Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie LOL. Tak się sklada że akurat R6 jest idealnie wyważonym układem :) Pozdrawiam Pawel 87 |
Data: Styczen 17 2010 01:22:36 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F. napisał(a): Tylko wiesz - teoria mowi ze R6 nie da sie wywazyc i zawsze bedzie I się mylisz. R6, B6, V8 - są wyważalne idealnie. Pochodne także. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 88 |
Data: Styczen 17 2010 11:03:24 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | On Sun, 17 Jan 2010 01:22:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote: Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:19:05 +0100, J.F. napisał(a): Przepraszam bardzo, oczywiscie chialem napisac R4. cywilny 1.6 to na pewno tylko R4. A co do idealnosci - popros SP o zademonstrowanie R6 na wolnych obrotach :-) 2.5tds trzesie strasznie. J. 89 |
Data: Styczen 17 2010 11:51:20 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | J.F. pisze: On Sun, 17 Jan 2010 01:22:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote: Jakby to powiedzieć - mission impossible. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 90 |
Data: Styczen 17 2010 12:27:33 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | On Sun, 17 Jan 2010 11:51:20 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: J.F. pisze: A cos sie stalo ? J. 91 |
Data: Styczen 17 2010 15:40:06 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | J.F. pisze: On Sun, 17 Jan 2010 11:51:20 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: Auto wyemigrowało z Wrocka do Warsiawki. Rafał popyla bicyklem (nawet w tych śniegach!), albo służbówką. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 92 |
Data: Styczen 17 2010 20:32:56 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Seba | Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:40:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak A cos sie stalo ? Tam płacą więcej za złomowanie, czy jak? ;-) -- Pozdrawiam, Sebastian S. 93 |
Data: Styczen 17 2010 22:04:25 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Seba pisze: Dnia Sun, 17 Jan 2010 15:40:06 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak Rafał zadbał o zdrowie swoje, więc stwierdził że becie też się coś należy. Inaczej zarosłaby kurzem w tym jego podziemnym garażu. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 94 |
Data: Styczen 17 2010 12:00:26 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Karolek | J.F. pisze: Przepraszam bardzo, oczywiscie chialem napisac R4. Drzy, ale nie trzesie sie, chyba ze cos mu dolega. -- Karolek 95 |
Data: Styczen 16 2010 23:35:29 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sat, 16 Jan 2010 20:14:21 +0100, Mario na pl.misc.samochody ok, tylko jaki hałas, jakie wibracje? Zapytaj WG. Rozumiem, że jak masz 5.7 V8 to mogą być wibracje i hałas. I to A czy ja gdzieś pisałem o V8 :) Odniosłem się do HDi. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Dziś rzeczywistą głową rodziny jest ten, kto decyduje, na jaki program nastawić telewizor. Peter Sellers." 96 |
Data: Styczen 15 2010 22:39:00 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Tomasz Pyra | Waldek Godel pisze: Dnia Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): Tylko w dieslu wysokie obroty to 2500rpm, a w silniku benzynowym wysokie to dopiero jakieś 4500. Silnik diesla jest po prostu głośniejszy przy tym samym obciążeniu niż silnik benzynowy. Więc nowoczesnym dieslem można jechać w ciszy, czego nie Silnik który osiąga obroty powyżej 2000rpm spokojnie można nazwać wysokoobrotowym. Nie darmo też wszystkie sportowe auta prawdziwej klasy GT, takie jak Aston ??? Ferrari 612 - redline=7600 Pmax=7250 Aston Vantage V8 - redline=7300 Pmax=7000 Generalnie Ferrari znane jest z wysilonych silników atmosferycznych, a tego nie zrobisz inaczej niż wysokimi obrotami. 97 |
Data: Styczen 15 2010 22:44:29 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: J.F. | On Fri, 15 Jan 2010 20:39:46 +0100, Tomasz Pyra wrote: Jeden lubi szum morza, a inny lubi bociany ;) Ale co wy tak klekot i klekot. Moze ja zlego diesla mam, ale szumi nie gorzej niz benzyna. Oczywiscie na wyzszych obrotach. J. 98 |
Data: Styczen 15 2010 21:17:51 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody Z pewnościa jest to milszy odgłos niż szlifierki przy 7000 obrotów. Z pewnościa dla Ciebie. Co niekoniecznie oznacza, że dla innych też :) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Jest się takim, jak miejsce, w którym się jest. Zofia Nałkowska (1884 - 1954)" 99 |
Data: Styczen 15 2010 21:17:31 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody Masz Ferrarri? Nie :) A Ty ? I co to ma w sumie do rzeczy ? -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Ten tylko mężczyzną, kto się podoba kobiecie. Jean de la Fontaine" 100 |
Data: Styczen 15 2010 23:47:40 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | Dnia 15.01.2010 Marcin Stankiewicz napisał/a: Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody - Byłes kiedyśw Ameryce ? - Nie. - No widzisz a ja znak kogos kto byłi mi powiedział to i owo.... BP, MSPANC ;) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 101 |
Data: Styczen 16 2010 13:27:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Przemek V |
Dnia 15.01.2010 Marcin Stankiewicz napisał/a: A tak swoją drogą to jest zadziwiająco elastyczna i ma całkiem momenciasty dół a ponieważ dźwięk się też zmienia ładnie więc przejście przez cały zakres od 2 do 8.x tys obr. sprawia dużo frajdy. 102 |
Data: Styczen 16 2010 13:50:36 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 16 Jan 2010 13:27:45 +0100, Przemek V A tak swoją drogą to jest zadziwiająco elastyczna i ma całkiem momenciasty Przemek, jak Ty możesz wytrzymać tę wiertarkę?! ;))) r. PS. R6 też fajnie burczy, zwłaszcza powyżej 4krpm gdy się otworzy drugi przelot w ostatnim tłumiku. Szkoda tylko, że w okolicach 5.5krpm już puchnie, ale taka kara za EuroCośtam. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 103 |
Data: Styczen 16 2010 01:59:26 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Waldek Godel wrote: Masz Ferrarri? KtoĹ tu oprócz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy Nie słyszałem żadnego diesla który by siÄ jakkolwiek zbliżył brzmieniem do mojej prostej benzynowej V-ki. Te lepsze po prostu nie irytujÄ , te gorsze powyżej 3000 rpm brzmiÄ , jakby siÄ miały rozlecieÄ. To ma byÄ ten rewelacyjny komfort akustyczny? Po za tym nie wiem dlaczego uparłeĹ siÄ żeby porównywaÄ jakieĹ małe, wysilone silniki benzynowe z najwiÄkszymi i najdroższymi dieslami. Nic pomiÄdzy nie zauważasz? -- cokolwiek 104 |
Data: Styczen 16 2010 12:21:08 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Brzezi | sob, 16 sty 2010 o 02:59 GMT, to napisał(a): Masz Ferrarri? Ktoś tu oprócz Przemka ma? Bo Przemek, nie wiem czy Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 cilindrowe diesle czy juz nawet 5, maja duzo przyjemniejszy bulgot... dla przykladu: http://www.youtube.com/watch?v=RlEYIhLNgVM Pozdrawiam Brzezi 105 |
Data: Styczen 16 2010 12:32:30 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:21:08 +0100, Brzezi na pl.misc.samochody Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 Ale to nie jest stockowy wydech. I nie ma w nim nic ciekawego ;-) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Datek: Datek - na niewdzięczność zadatek. Fredro Aleksander" 106 |
Data: Styczen 16 2010 12:49:55 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Brzezi | sob, 16 sty 2010 o 12:32 GMT, Marcin Stankiewicz napisał(a): Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:21:08 +0100, Brzezi na pl.misc.samochody Nagranie jest troche kiepskie, ale dziwiek jest raczej jak z silnika benzynowego, a nie klekot diesla, o to mi chodzilo, inne przyklady: http://www.youtube.com/watch?v=1O1T4WGxCNk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LB7E9bBpbQ0&feature=related Pozdrawiam Brzezi 107 |
Data: Styczen 16 2010 13:07:03 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Sat, 16 Jan 2010 12:49:55 +0100, Brzezi na pl.misc.samochody Nagranie jest troche kiepskie, ale dziwiek jest raczej jak z silnika Problem w tym, że silnik dalej brzmi jak diesel, natomiast z wydechu wydostaje się "stuningowane" coś. http://www.youtube.com/watch?v=1O1T4WGxCNk&feature=related Ale to po raz kolejny nie są stockowe wydechy - tylko robione pod specjalny efekt. A ten pierwszy na wolych rev to klekocze jak stary ursus niemalże ;-) Są diesle brzmiące znośnie - np. V10 od VAG'a, czy też V12 - ale to w dalszym ciagu diesle ... -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Jakie jest przeznaczenie człowieka? Być nim. Stanisław Jerzy Lec" 108 |
Data: Styczen 16 2010 14:23:52 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Brzezi | sob, 16 sty 2010 o 13:07 GMT, Marcin Stankiewicz napisał(a): specjalny efekt. A ten pierwszy na wolych rev to klekocze jak stary Ale samochodem nie jezdzi sie na wolnych obrotach, tylko pod obciazeniem, i wtedy ladnie brzmia... Ogolnie zestrojenie w wykonaniu BMW zawsze ladnie brzmi, BMW mozna z daleka zazwyczaj rozpoznac tylko po sluchu, to samo ma sie wlasnie do diesli... Pozdrawiam Brzezi 109 |
Data: Styczen 16 2010 14:37:34 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | Brzezi wrote: Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 Tutaj to pokazałeĹ brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowÄ. Pokaż diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem. -- cokolwiek 110 |
Data: Styczen 16 2010 15:40:23 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Brzezi | sob, 16 sty 2010 o 15:37 GMT, to napisał(a): Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6 To o czym piszesz to spowodowane kiepskim mikrofonem, pewnie nagrywane z telefonu Pokaż jezdzilem kiedys volvo D5, bardzo mi sie podobal ten dzwiek teraz jezdze wspomnianym BMW 30D, tez ma ladny dzwiek... fabryczny wydech nadaje ladnego brzmienia... Pozdrawiam Brzezi 111 |
Data: Styczen 16 2010 15:43:22 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Karolek | to pisze: Brzezi wrote: 3.0d, 4.0d -- Karolek 112 |
Data: Styczen 16 2010 17:24:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Waldek Godel | Dnia 16 Jan 2010 15:37:34 +0100, to napisał(a): Tutaj to pokazałeś brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowę. Pokaż Dobrze brzmienie diesla jest takie, kiedy głosniej słyszysz szum opon, jak wjedziesz na bardziej chropowaty asfalt. Bardzo dobre brzmienie diesla (i benzynowego również) jest jak głośniej słyszysz silnik normalnego auta obok (normalnego czyli bez popieprzonych układów wydechowych typu "wiadro") -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 113 |
Data: Styczen 16 2010 20:57:44 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: DoQ | to pisze: Nie słyszałem żadnego diesla który by siÄ jakkolwiek zbliżył brzmieniem do mojej prostej benzynowej V-ki. Te lepsze po prostu nie irytujÄ , te gorsze powyżej 3000 rpm brzmiÄ , jakby siÄ miały rozlecieÄ. To ma byÄ ten rewelacyjny komfort akustyczny? http://www.youtube.com/watch?v=Be1tiFYROR8 Pozdrawiam Pawel 114 |
Data: Styczen 16 2010 20:26:19 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: to | DoQ wrote: Nie słyszałem żadnego diesla który by siÄ jakkolwiek zbliżył brzmieniem Próbujesz byÄ zabawny? ;) -- cokolwiek 115 |
Data: Styczen 16 2010 21:45:43 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: DoQ | to pisze: Próbujesz byÄ zabawny? ;)Nie słyszałem żadnego diesla który by siÄ jakkolwiek zbliżył brzmieniemhttp://www.youtube.com/watch?v=Be1tiFYROR8 No chciales usłyszeÄ fajny dźwiÄk z diesla, to porównujemy VkÄ do Vki :P A powaznie, akurat 2,7HDI brzmi calkiem ladnie wewnatrz, gulgocze i przyjemnie mruczy - http://www.youtube.com/watch?v=OeBxaodPw3k filmik tego nie oddaje co prawda,ale nie jest to absolutnie dzwiek przypominajacy diesla. Pozdrawiam Paweł 116 |
Data: Styczen 16 2010 20:41:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: DoQ | Waldek Godel pisze: obrótów, 2.7 HDi ma 440 Nm przy 1900 obrotów i nawet malutki 1.6 HDi Ale akurat 1,6 HDI jest raczej mizerne jeśli chodzi o jakąkolwiek elastyczność. Jechać zaczyna dopiero powyżej 2000RPM, a te parametry wyglądają bajecznie tylko na papierze. Pozdrawiam Pawel 117 |
Data: Styczen 15 2010 22:02:09 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Artur Maśląg | limken pisze: Jacek wrote: Poproszę o przepis, jak ta skrzynia biegów obniży obroty maksymalnej mocy, bądź maksymalnego momentu. W sumie to nawet nie proszę, ponieważ wiem, że takiego nie ma. Jak silnik jest mały, to musi być kręcony wysoko, by stosowną moc osiągnąć, która jakby nie patrzył jest iloczynem momentu i obrotów. Ten kto jeździł wieloma samochodami o zupełnie różnych charakterystykach będzie wiedział o co chodzi. To samo można powiedzieć o komforcie - to już temat szerszy :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 118 |
Data: Styczen 15 2010 22:53:46 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 15 Jan 2010 22:02:09 +0100, Artur Maśląg Jak silnik jest mały, to Chyba że ma sprawność wolumetryczną powyżej 1... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 119 |
Data: Styczen 15 2010 10:56:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Jacek pisze: Alex81 pisze: właśnie :-) Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc koni z litra"? Pytanie, jak jeździ się takim gównem? Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(. Ten śmieć zaczął przyspieszać, jeśli to wogóle można tak nazwać od około 5000obr/min. Dla porównania, stara MeganeI z silnikiem 1.6 100KM, wieele lepiej dawała sobie radę. Może to kwestia elektrycznej przepustnicy i durnych norm euro4576982346908? Generalnie podzielam zdanie "there's no replacement for displacement" :-D pozdrawiam mario 120 |
Data: Styczen 15 2010 11:04:39 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: kamil d | Mario pisze: Pytanie, jak jeździ się takim gównem? Pewno zajebiście :D Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-( Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000. Zaraz powiecie, że w takiej s2000 to najlepiej sprawdził by się diesel ;) -- kamil d red 206 121 |
Data: Styczen 15 2010 11:08:45 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario |
pewnie jakieś zajebiste :-D tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P pozdrawiam mario 122 |
Data: Styczen 15 2010 15:25:03 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: kamil d | Mario pisze: tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P No przecież właśnie o to chodzi w tych autach :) S2000 to lekki roadster, mieli tam wsadzić 440ci z automatem? ;) -- kamil d red 206 123 |
Data: Styczen 15 2010 18:30:49 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Agent |
Mi tam bu to odpowiadało. Chcesz to jedziesz to 3500 obr i jedziesz jak innym autem z silnikiem 2,0 dajmy na to o mocy 140 KM ale za to jak Ci fantazja uderzy do głowy to wciskasz i pięknie ciągniesz do 7000 obr 124 |
Data: Styczen 16 2010 20:06:16 | Temat: Re: 100KM z 1L | Autor: Mario | Agent pisze:
|