On Sat, 17 May 2008 16:00:16 +0200, Alti wrote:
Pytam w kwestii czy mi spieprza pršd czy nie. Te 10mA to jest jak działa w
aucie tylko zegarek.
Jak na zegarek LCD bez podswietlenia to duzo [bateryjne mikroampery
zuzywaja].
Jak na samochod malo - 1/4 Ah na dobe, po miesiacu znika 7Ah, nie to
jest przyczyna klopotow ...
J.
4 |
Data: Maj 18 2008 16:00:34 |
Temat: Re: 10mA to dużo? |
Autor: Grejon |
J.F. pisze:
On Sat, 17 May 2008 16:00:16 +0200, Alti wrote:
Pytam w kwestii czy mi spieprza pršd czy nie. Te 10mA to jest jak działa w aucie tylko zegarek.
Jak na zegarek LCD bez podswietlenia to duzo [bateryjne mikroampery
zuzywaja].
No wiesz, sądząc po roczniku to tam może być wskazówkowy, ale 10 mA to jest faktycznie mało :). Pytanie ile ciągnie prądu po włączeniu alarmu, o ile tam jest takowy ;)
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych
5 |
Data: Maj 19 2008 00:33:04 | Temat: Re: 10mA to dużo? | Autor: Alti |
Użytkownik "Grejon" napisał
Jak na zegarek LCD bez podswietlenia to duzo [bateryjne mikroampery
zuzywaja].
No wiesz, sądząc po roczniku to tam może być wskazówkowy, ale 10 mA to
jest faktycznie mało :).
Tak Panowie.... Czy nawigacja na panelu 17" nie ciągnie zbyt duzo prądu w
moim gabusie rocznik 1970....
;-)
Zegarek jest oczywiście analogowy....
Wojtek
6 |
Data: Maj 19 2008 11:28:14 | Temat: Re: 10mA to dużo? | Autor: bratPit[pr] |
Pytam w kwestii czy mi spieprza pršd czy nie. Te 10mA to jest jak działa w
aucie tylko zegarek.
VW 1302LS '70
np Opel podaje normę do 50 [mA] więc 10 nie powinno powodować kłopocików :-)
brat
| | |