Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości
A moze to "poduszki" pod silnikiem ??
tylko jak sprawdzic je ? kiedys mialem CC700, tam wystarczylo silnik lekko
podniesc reka zeby wyczuc zuzyta poduche. Tego diesla nie podniose. Ma
ktos jakis sposob na diagnostyke ( oprocz wymieniania po kolei )
Jesli chodzi o gorne poduszki, to potrzebne sa 2 osoby i dzialajacy hamulec
reczny. Osoba nr 1 otwiera maske i patrzy na poduszke podczas gdy osoba nr 2
przy zaciagnietym recznym i wlaczonym 1-ym lub 2-im biegu puszcza delikatnie
sprzeglo i dodaje gazu tak zeby samochod probowal ruszyc, ale zeby nie
rozjechac osoby nr 1 :-) Operacje powtorzyc na wstecznym biegu. Co do
dolnych poduszek nie mam pomyslu.
Pozdrawiam
guru
Laguna F3R
6 |
Data: Styczen 19 2007 12:01:26 |
Temat: Re: 406 HDI wibracje |
Autor: Kamil |
Jesli chodzi o gorne poduszki, to potrzebne sa 2 osoby i dzialajacy
hamulec reczny. Osoba nr 1 otwiera maske i patrzy na poduszke podczas gdy
osoba nr 2 przy zaciagnietym recznym i wlaczonym 1-ym lub 2-im biegu
puszcza delikatnie sprzeglo i dodaje gazu tak zeby samochod probowal
ruszyc, ale zeby nie rozjechac osoby nr 1 :-) Operacje powtorzyc na
wstecznym biegu. Co do dolnych poduszek nie mam pomyslu.
dzieki za podpowiedz, jutro sprawdze
7 |
Data: Styczen 19 2007 09:40:57 | Temat: Re: 406 HDI wibracje | Autor: Kamil |
patrzac na przebieg auta
przyczyna wibracji jest pewnie utrata kompresji w cylindrach
wystarcza nawet male rozbieznosci w cisnieniach na poszczegolnych
cylindrach
a silnik chodzi "nierownomiernie", szczegolnie na wolnych obrotach
utrata kompresji powodowala by zapewne spalanie oleju silnikowego. Moj
silnik ( zalewany od poczatku syntetykiem 5W40 ) praktycznie nic bierze
miedzy wymianami (co 20tys km) - zawsze zalewam ponizej maksymalnego poziomu
i przy nastepnej wymianie jest w polowie miedzy minimalnym a srednim.
Predzej bym stawial na ktorys wtyskiwacz, moze zle dawkuje male ilosci
paliwa (?)
kamil
| |