Grupy dyskusyjne   »   406 - v40 - corolla

406 - v40 - corolla



1 Data: Luty 17 2008 02:32:32
Temat: 406 - v40 - corolla
Autor: Konrad L 

Witajcie :)

No wiec tak... narazie rozgladam sie tak luzno za czyms niezawodnym i
wygodnym na pierwszy samochod, z przodu ma byc wygodnie z tylu jest to mniej
istotne ale maja byc 4 drzwi :) Cena? no mysle tak do 25 tys. Sporo czasu
juz przegladam allegro/autocentrum itp i tak wytypowalem:

- Peugeot 406 w sedanie, coupe mi sie tez strasznie podoba, ale jednak
bedzie czasem potrzeba wjechania w polna drożke... :)
- Volvo v40 ewentualnie s40
- Toyota Corolla hatchback
..
- no mooooze jeszcze Nissan Almera w sedanie ale krotko i na temat
niepodobamisie...

(Jak pewnie ktos zaraz zauwazy troche rozne wersje nadwoziowe, ale wynika to
z tego że IMO są to najładniejsze "wydania" konkretnych modeli)

Silnik... no najwazniejsze bezawaryjny(zeby sie nie posypal przy jednym
tankowaniu nienajlepszego paliwa) i malopalny (trasa tak do 5,5-6,5l, miasto
do 8), a jaki to bedzie dizel czy benzyna to juz mniej istotne. Na osiagach
tez mi za bardzo nie zalezy, no ale wiadomo bez przesady, zeby jakos tam
jechalo.

Zawieszenie... miekko i spokojnie, bez nadmiernego wytrzasania :)

Rocznik? tak zeby sie zmiescic do 25 tys czyli pewnie odpowiednio 2003 /
2001 / 2002-2003 / 2002-2003

Istotny dla mnie jest tez stosunek:  usterkowowsc/do kosztow czesci i
serwisu, czyli czasem ogolnie lepiej wyjdzie lekko bardziej awaryjne auto
przy tanszych naprawach/czesciach.

Tak wiec co byscie wybrali, odrzucili i dlaczego z tej czwórki? Ewentualnie
moze na jakis inny samochod zwrocic uwage (rocznik 2002 i wyzej)? (oprocz
astry II, rodzice to maja i stasznie nijaki ten samochod, w sumie nie moge
sprecyzowac co z nim nie tak ale nie chcialbym nim jezdzic, megan II korci 5
gwiazdek, ale jednak za duzo zlego sie naczytalem)


--
Pozdr



2 Data: Luty 17 2008 02:35:58
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Konrad L 

aha, focus I jest IMO brzydki, bo pewnie taka propozycja sie tez pojawi :)

3 Data: Luty 17 2008 08:04:44
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: placebo 

brzydki? myślę że oryginalniejszy od innych "zwyklych"

4 Data: Luty 17 2008 10:10:27
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Tomek 


Użytkownik "placebo"  napisał w wiadomości

brzydki? myślę że oryginalniejszy od innych "zwyklych"

Z zewnatrz to on jeszcze jakos wyglada, moze sie podobac.

W srodku jest przynajmniej w mojej opinii nijaki, z przodu malo miejsca i
niewygodne siedzenia (przy moim wzroscie 187, lepiej jest np megane I).

Szare plastiki, niemile w dotyku, wystajaca ze srodka konsoli zapalniczka.

Jezdzi moze i fajnie, ale np w kilkuletnim (4-5 roczny) focusie mojego ojca
byla juz wymieniana cewka (tuz po gwarancji) i wyszly punkty rdzy.
Generalnie focus ma tendencje do rdzy.

Pozdrawiam

5 Data: Luty 17 2008 11:58:35
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Konrad L 

brzydki? myślę że oryginalniejszy od innych "zwyklych"

Oryginalniejszy to napewno ale, ladny to po mojemu on nie jest, dopiero II
calkiem fajnie IMO wyglada.

Pozdr.

6 Data: Luty 17 2008 09:22:14
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 17 Feb 2008 02:32:32 +0100, Konrad L napisał(a):

- Peugeot 406 w sedanie, coupe mi sie tez strasznie podoba, ale jednak
bedzie czasem potrzeba wjechania w polna drożke... :)

W czym? Może w blistrze od Bburago?

- Volvo v40 ewentualnie s40
- Toyota Corolla hatchback
.
- no mooooze jeszcze Nissan Almera w sedanie ale krotko i na temat
niepodobamisie...


nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o
normalnego 406, to jest to auto o klasę wyżej od pozostałych, w dodatku
wygodne i dosyć niezawodne.
Oprócz tego jak gdzieś nie wjedziesz 406, to v40 nie wjedziesz z całą
pewnością. 406 coupe nie jest istotnie niżej zawieszone, chyba że jakiś
burak spaskudził to piękne auto jakimś pługiem śnieżnym

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

7 Data: Luty 17 2008 12:02:50
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Konrad L 

nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o
normalnego 406, to jest to auto o klasę wyżej od pozostałych, w dodatku
wygodne i dosyć niezawodne.

no troche nieprecyzyjnie napisalem, a chodzilo mi o to zeby do rozwazan brac
sedana 406, o coupe tak tylko wspomnialem ze jest super ladny, ale imo
niepraktyczny i pewnie drozszy w eksploatacji.

Oprócz tego jak gdzieś nie wjedziesz 406, to v40 nie wjedziesz z całą
pewnością. 406 coupe nie jest istotnie niżej zawieszone, chyba że jakiś
burak spaskudził to piękne auto jakimś pługiem śnieżnym

Aha, no i rowniez o takie info mi chodzi, nie bylem swiadom ze v40 jest
nizsze.

Pozdr.

8 Data: Luty 17 2008 12:43:48
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Konrad L pisze:
  > no troche nieprecyzyjnie napisalem, a chodzilo mi o to zeby do rozwazan brac

sedana 406, o coupe tak tylko wspomnialem ze jest super ladny, ale imo niepraktyczny i pewnie drozszy w eksploatacji.

Dodatkowo, ze względu na sportowy charakter auta większa szansa na zakup padliny :( . W prawdzie to nie autko typu Calibra, które częściej zmieniają właścicieli niż olej ;) , ale i tak można się spodziewać sporego procenta egzemplarzy "zmęczonych życiem".

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

9 Data: Luty 19 2008 11:02:55
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Chris 

Internauta Waldek Godel  w wiadomości
 nabazgrał(a):

- Volvo v40 ewentualnie s40
- Toyota Corolla hatchback
nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o
normalnego 406, to jest to auto o klasę wyżej od pozostałych, w dodatku
wygodne i dosyć niezawodne.

Eeeee  nie wiem gdzie jest wyżej ?? możesz to wyjaśnić ??

Oprócz tego jak gdzieś nie wjedziesz 406, to v40 nie wjedziesz z całą
pewnością. 406 coupe nie jest istotnie niżej zawieszone, chyba że jakiś
burak spaskudził to piękne auto jakimś pługiem śnieżnym

Mam V40 i spokojnie ładuję do środka pół tony towaru (ostatnio wiozłem płtyki do nowego mieszkania) i nie zauważyłem żeby auto było niższe przez to, przejechalem bez problemu po całej dziurawej Warszawie ze wszystkimi ogranicznikami na drodze.
406 Coupe ma mój brat i auto to jest strasznie niskie, potrafi przytrzeć o glupi ogranicznik na drodze jeśli jest za wysoki, zawieszenie jest nowe nie obniżane. Inna sprawa to taka że orginalne zawieszenie z regulacją kosztuje 2.500 za jeden amorek :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

10 Data: Luty 19 2008 15:15:24
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 19 Feb 2008 11:02:55 +0100, Chris napisał(a):

nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o
normalnego 406, to jest to auto o klasę wyżej od pozostałych, w dodatku
wygodne i dosyć niezawodne.

Eeeee  nie wiem gdzie jest wyżej ?? możesz to wyjaśnić ??

generalnie wszędzie klasa średnia jest wyżej od kompaktów. Nie dotyczy
strefy wpływów marketoidów skody.

Mam V40 i spokojnie ładuję do środka pół tony towaru (ostatnio wiozłem
płtyki do nowego mieszkania) i nie zauważyłem żeby auto było niższe przez
to, przejechalem bez problemu po całej dziurawej Warszawie ze wszystkimi
ogranicznikami na drodze.

Józek Śliwka z pierdziszewa górnego nie takie rzeczy woził w Golfie I.
Może czas pomyśleć o zmianie?

obniżane. Inna sprawa to taka że orginalne zawieszenie z regulacją kosztuje
2.500 za jeden amorek :)

a w Leningradzie rozdają mercedesy.

Cena brutto: 197,03 zł
nazwa: Amortyzator, tylna oś
opis : AMORTYZATOR {TYŁ} OLEJOWY PEUGEOT 406 COUPE 97.03-
Cena brutto: 184,37 zł
nazwa: Amortyzator, przednia oś
opis : AMORTYZATOR {PRAWY, PRZÓD} OLEJOWY PEUGEOT 406
Cena brutto: 184,37 zł
nazwa: Amortyzator, przednia oś
opis : AMORTYZATOR {LEWY, PRZÓD} OLEJOWY PEUGEOT 406

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

11 Data: Luty 21 2008 10:54:33
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Chris 

Internauta Waldek Godel  w wiadomości
 nabazgrał(a):

obniżane. Inna sprawa to taka że orginalne zawieszenie z regulacją
> kosztuje  2.500 za jeden amorek :)

a w Leningradzie rozdają mercedesy.

Nie w Leningradzie a w Moskwie.


Cena brutto: 197,03 zł
nazwa: Amortyzator, tylna oś
opis : AMORTYZATOR {TYŁ} OLEJOWY PEUGEOT 406 COUPE 97.03-
Cena brutto: 184,37 zł
nazwa: Amortyzator, przednia oś
opis : AMORTYZATOR {PRAWY, PRZÓD} OLEJOWY PEUGEOT 406
Cena brutto: 184,37 zł
nazwa: Amortyzator, przednia oś
opis : AMORTYZATOR {LEWY, PRZÓD} OLEJOWY PEUGEOT 406

Tak zgadzam się ale to nie są amorki z regulacją twardości, zwykłe bez regulacji tyle kosztują.
Jedyna wada to taka że twardość ma na stałę i przycisk na konsoli mryga pomarańczową diodą.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

12 Data: Luty 17 2008 10:32:32
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Konrad L pisze:

Silnik... no najwazniejsze bezawaryjny(zeby sie nie posypal przy jednym tankowaniu nienajlepszego paliwa) i malopalny (trasa tak do 5,5-6,5l, miasto do 8), a jaki to bedzie dizel czy benzyna to juz mniej istotne. Na osiagach tez mi za bardzo nie zalezy, no ale wiadomo bez przesady, zeby jakos tam jechalo.
Współczesne silniki Diesla - i to niezależnie od producenta czy pochodzenia nie lubią 2 rzeczy - gnojowicy i druciarstwa :(
Czyli do działania precyzyjnych układów wtrysku (np. Common Rail) potrzebne jest dobrej jakości paliwo i myślący mechanik, który nie będzie giął przewodów przy wymianie filtra oleju.
Jeśli chcesz coś więcej się dowiedzieć szczególnie o silnikach HDi (Citroen/Peugeot/Ford/Mazda/Suzuki/Fiat/Volvo/BMW/Lancia...) to zapraszam na forum poświęcone 406 na www.peugeot-klub.com.pl - tam sobie możesz poczytać.
I nie możesz tego brać w taki sposób - "Francuz to dziadostwo" - Wszystkie nowoczesne silniki tak mają - a tu tylko dobry opis.

Zawieszenie... miekko i spokojnie, bez nadmiernego wytrzasania :)
No to pod uwagę weź jeszcze Citroena Xanitę - z ostatniego roku produkcji :) "Polubisz każdą drogę" Tylko tyle i aż tyle :)
Citroena C5 z początku produkcji bym nie radził - cierpi na choroby dziecięce :( elektryki.

Rocznik? tak zeby sie zmiescic do 25 tys czyli pewnie odpowiednio 2003 / 2001 / 2002-2003 / 2002-2003
Jeśli chodzi o Peugeota 406/Citroena Xantię to możesz jeszcze poszukać starszego z silnikiem 2.1TD - silnik jest stosunkowo odporny na "wynalazki" - ma mechaniczną pompę wtryskową (ale już sterowaną elektronicznie). Dzięki temu jest odporny na nasze paliwo. 109 KM pozwala na swobodą jazdę.

Istotny dla mnie jest tez stosunek:  usterkowowsc/do kosztow czesci i serwisu, czyli czasem ogolnie lepiej wyjdzie lekko bardziej awaryjne auto przy tanszych naprawach/czesciach.

Tak wiec co byscie wybrali, odrzucili i dlaczego z tej czwórki? Ewentualnie moze na jakis inny samochod zwrocic uwage (rocznik 2002 i wyzej)? (oprocz astry II, rodzice to maja i stasznie nijaki ten samochod, w sumie nie moge sprecyzowac co z nim nie tak ale nie chcialbym nim jezdzic, megan II korci 5 gwiazdek, ale jednak za duzo zlego sie naczytalem)

Sam nie możesz się zdecydować - czy szukasz kompakta Corolla/Almera/Megane/Astra czy sedana klasy D - Peugeot 406/Volvo V40
Osobiście jak masz rodzinę i/lub przewozisz cokolwiek większego to radzę szukać jednak większego samochodu. Z doświadczenia - jak będziesz miał 20cm wolnego w bagażniku to nic się nie stanie, ale jak zabraknie tych 20cm to problem :)



--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

13 Data: Luty 17 2008 12:12:20
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Konrad L 

Współczesne silniki Diesla - i to niezależnie od producenta czy
pochodzenia nie lubią 2 rzeczy - gnojowicy i druciarstwa :(
Czyli do działania precyzyjnych układów wtrysku (np. Common Rail)
potrzebne jest dobrej jakości paliwo i myślący mechanik, który nie będzie
giął przewodów przy wymianie filtra oleju.

Zdaje sobie sprawę, ale czasem tak bywa ze po prostu trzeba zatankowac w
jakims podejrzanym miejscu i niechialbym zeby taka przygoda kosztowala x000
zl.

Jeśli chcesz coś więcej się dowiedzieć szczególnie o silnikach HDi
(Citroen/Peugeot/Ford/Mazda/Suzuki/Fiat/Volvo/BMW/Lancia...) to zapraszam
na forum poświęcone 406 na www.peugeot-klub.com.pl - tam sobie możesz
poczytać.

Dzieki, napewno poczytam.

I nie możesz tego brać w taki sposób - "Francuz to dziadostwo" - Wszystkie
nowoczesne silniki tak mają - a tu tylko dobry opis.

Ja niczego takiego nawet nie sugeruje i szczerze mowiac skalniam sie w
strone 406 :)

Zawieszenie... miekko i spokojnie, bez nadmiernego wytrzasania :)
No to pod uwagę weź jeszcze Citroena Xanitę - z ostatniego roku produkcji
:) "Polubisz każdą drogę" Tylko tyle i aż tyle :)
Citroena C5 z początku produkcji bym nie radził - cierpi na choroby
dziecięce :( elektryki.

o, dzieki ciekawa alternatywa i z tego co widze na autocentrum rownie malo
awaryjna jak 406. Co prawda designem odstaje troche od np 406-ki ale nie
jest zle :)

Sam nie możesz się zdecydować - czy szukasz kompakta
Corolla/Almera/Megane/Astra czy sedana klasy D - Peugeot 406/Volvo V40

To nie wynika z tego ze nie moge sie zdecydowac, tylko poprostu nie musze
sie decydowac na jakis konkretny segment bo jest mi to obojetne ile
powietrza bede wozil :)

Osobiście jak masz rodzinę i/lub przewozisz cokolwiek większego to radzę
szukać jednak większego samochodu. Z doświadczenia - jak będziesz miał
20cm wolnego w bagażniku to nic się nie stanie, ale jak zabraknie tych
20cm to problem :)

Narazie rodziny brak, tyl okazyjnie bedzie obsadzony :)

Pozdr.

14 Data: Luty 17 2008 12:58:36
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Konrad L pisze:
  > Zdaje sobie sprawę, ale czasem tak bywa ze po prostu trzeba zatankowac w

jakims podejrzanym miejscu i niechialbym zeby taka przygoda kosztowala x000 zl.
Niestety koszt takiej przygody morzę się zamknąć w przypadku HDi np w 5k PLN :(
Mnie to groziło - objawy były nieciekawe, a winna okazała się elektryka - połatana "do sprzedaży" :( - jak sucho to pracuje idealnie, a po deszczu, lub przejeździe po wertepach - silnik zdycha.

Ja niczego takiego nawet nie sugeruje i szczerze mowiac skalniam sie w strone 406 :)
To było przeznaczone nie tylko dla Ciebie, ale i dla innych czytających wątek.
Szczególnie, aby nie cieszyli się wielbiciele "paska w dizlu i w tedei" ;)

o, dzieki ciekawa alternatywa i z tego co widze na autocentrum rownie malo
awaryjna jak 406. Co prawda designem odstaje troche od np 406-ki ale nie jest zle :)
Dodatkowa zaleta - żaden nawet pijany czy naćpany dresik nie zainteresuje się Xantią - TTTM :). No chyba, że zostawiasz laptopa na wierzchu.
A design sprawą dyskusyjną - nie zmienił się od czasu wprowadzenia na rynek - czyli od 1993r. - "na oko" ciężko powiedzieć czy to auto ma 7 czy 15 lat. Jak masz zawistnych sąsiadów to też zaleta.
A z 406 Xantia ma więcej wspólnego niż się powszechnie sądzi - te same silniki, ta sama płyta podłogowa, część drobnych elementów wyposażenia....

Narazie rodziny brak, tyl okazyjnie bedzie obsadzony :)
Do czasu ;)

Pozdrawiam

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

15 Data: Luty 17 2008 14:30:42
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Hektor 

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"  napisał

109 KM pozwala na swobodą jazdę.

!?
Chyba z duzej góry...

16 Data: Luty 17 2008 14:49:32
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Hektor pisze:

109 KM pozwala na swobodą jazdę.

!?
Chyba z duzej góry...
No tak - klekocik to powinien mieć tak ze 450KM, bo inaczej to słabizna, strach wyprzedzać... (jak kierowca d...)
Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam.
Wczoraj wracałem Zakopianką - przede mną czołgał jakiś warszawiak w nowym Volvo ledwie sunął 40 - przy warunkach i na drodze, gdzie 70 była by jazdą spokojną i bezpieczną. oczywiście tam, gdzie była 2-pasmówka to odrazu zniknął z oczu (dopuszczalna 110)...

No ale do sprintu "kto wcześniej z piskiem opon stanie pod następnymi światłami" to się nie nadaje. Wyobraź sobie, że niektórzy używają samochodów do innych celów...
Spróbuj to sobie wyobrazić...

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

17 Data: Luty 17 2008 16:03:18
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Hektor 

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"  napisał

Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam.

No wiele tlumaczy. Skoro Ty nie narzekasz to najprawdopodobniej nikomu juz nie zabraknie mocy pod maska z tego stada 109 koni.

Wczoraj wracałem Zakopianką - przede mną czołgał jakiś warszawiak w nowym Volvo ledwie sunął 40 - przy warunkach i na drodze, gdzie 70 była by jazdą spokojną i bezpieczną. oczywiście tam, gdzie była 2-pasmówka to odrazu zniknął z oczu (dopuszczalna 110)...

Czemu ma sluzyc ta porazajaca w wymowie historia?

No ale do sprintu "kto wcześniej z piskiem opon stanie pod następnymi światłami" to się nie nadaje. Wyobraź sobie, że niektórzy używają samochodów do innych celów...
Spróbuj to sobie wyobrazić...

A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ?

Zbigniew Kordan

18 Data: Luty 17 2008 16:11:19
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Irokez 

Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"  napisał

Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam.

No wiele tlumaczy. Skoro Ty nie narzekasz to najprawdopodobniej nikomu juz nie zabraknie mocy pod maska z tego stada 109 koni.

Mam 136 koni.
Za mało czy może być?

--
Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)

19 Data: Luty 17 2008 16:57:22
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Hektor pisze:

Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam.

No wiele tlumaczy. Skoro Ty nie narzekasz to najprawdopodobniej nikomu juz nie zabraknie mocy pod maska z tego stada 109 koni.
Szczególnie, że zakładający wątek pisał o zwyczajnej jeździe, a nie o paleniu gum.

Czemu ma sluzyc ta porazajaca w wymowie historia?
Wykazaniu, że moje 109 koni w aucie ważącym ok 1900kg przy kierowcy, który umie jechać jest zdecydowanie szybsze niż >200KM u ciamajdy.
Korek wq... kierowców za cieciem był rozciągnięty na kilka kilometrów...

No ale do sprintu "kto wcześniej z piskiem opon stanie pod następnymi światłami" to się nie nadaje. Wyobraź sobie, że niektórzy używają samochodów do innych celów...
Spróbuj to sobie wyobrazić...

A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ?
Do sprawnego i wygodnego przemieszczania się z A do B - a nie do popisów
"co ja to nie mam".

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

20 Data: Luty 18 2008 23:47:40
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Tomek Glowka 

On 17 Lut, 16:57, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]"
wrote:

Hektor pisze:
> Czemu ma sluzyc ta porazajaca w wymowie historia?
Wykazaniu, że moje 109 koni w aucie ważącym ok 1900kg przy kierowcy,
który umie jechać jest zdecydowanie szybsze niż >200KM u ciamajdy.
Korek wq... kierowców za cieciem był rozciągnięty na kilka kilometrów...
Mogloby sie okazac, ze majac o polowe mniej kilogramow na konia w
ogole bys tego ciamajcy nie zapamietal...

> A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ?
Do sprawnego i wygodnego przemieszczania się z A do B
Jazda droga krajowa z predkoscia 40km/h za jakims [...] nie jest ani
sprawna ani wygodna.
pozdrawiam, tomek

21 Data: Luty 19 2008 16:57:27
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Tomek Glowka pisze:

On 17 Lut, 16:57, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" wrote:
Hektor pisze:
Mogloby sie okazac, ze majac o polowe mniej kilogramow na konia w
ogole bys tego ciamajcy nie zapamietal...
Pewnie może by się udało - na motocyklu.... bo samochodem nie było fizycznej możliwości...

Jazda droga krajowa z predkoscia 40km/h za jakims [...] nie jest ani
sprawna ani wygodna.
Święte słowa ...
Konkretnie odcinek Skomielna Biała - Naprawa - Tenczyn :( podwójna ciągła x kilometrów i lita ściana samochodów na pasie w przeciwną stronę. :( Nie było jak wyprzedzić. A palant czołgał się; Pewnie był cały dumny i blady "GÓRY PRZEJECHAŁEM..."

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

22 Data: Luty 17 2008 17:46:40
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Tomek 


> Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej
> konstrukcji) pod maską i nie narzekam.

No wiele tlumaczy. Skoro Ty nie narzekasz to najprawdopodobniej nikomu juz
nie zabraknie mocy pod maska z tego stada 109 koni.

Kurcze, ja jezdze teraz 90 konnym wozem drabiniastym, na ktory przesiadlem
sie ze 100 konnego, cholera, w ogole co ja robie na drodze?


A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ?

No popatrz, mimo posiadania jedynie 90 KM udaje mi sie przeturlac z punktu A
do punktu B.

Na dodatek "na trasie" wyprzedzaja mnie zwykle tylko duzo lepsze fury (takie
na oko > 130 KM).

Kwestia _nie tylko_ ile sie ma, ale jak umie je wykorzystac (takze z
rozsadkiem).

Pozdrawiam

23 Data: Luty 18 2008 20:47:15
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Artur 'futrzak' Maślą 

Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
(...)

Sam nie możesz się zdecydować - czy szukasz kompakta
Corolla/Almera/Megane/Astra czy sedana klasy D - Peugeot 406/Volvo V40

V40 - klasa D? Pug owszem. V40 to przerośnięty kompakt.

--
Jutro to dziś tyle, że jutro...

24 Data: Luty 18 2008 21:12:16
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Artur 'futrzak'  napisał w wiadomości

Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
(...)
Sam nie możesz się zdecydować - czy szukasz kompakta
Corolla/Almera/Megane/Astra czy sedana klasy D - Peugeot 406/Volvo V40

V40 - klasa D? Pug owszem. V40 to przerośnięty kompakt.

Nawet nie przerośnięty.

25 Data: Luty 18 2008 23:27:41
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisaÄšďż˝(a):
(...)
Sam nie moÄšźesz si� zdecydowa� - czy szukasz kompakta
Corolla/Almera/Megane/Astra czy sedana klasy D - Peugeot 406/Volvo V40

V40 - klasa D? Pug owszem. V40 to przero�ni�ty kompakt.
ooops - święte słowa - pomyliłem się - patrząc się na kompaktową C30.
V40 z 2640 mm rozstawu osi tak samo pasuje do segmentu D jak Octavia.

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

26 Data: Luty 18 2008 12:09:16
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Grzech 

- no mooooze jeszcze Nissan Almera w sedanie ale krotko i na temat
niepodobamisie...

Silnik 2.2 w dieslu jest niezawodny (180kkm bez mechanika, na lancuszku nie
pasku)
Zawieszenie nie najlepsze. Prowadzi sie bardzo dobrze, jednak na
nierownosciach slychac wyboje:(

Grzech

27 Data: Luty 21 2008 17:52:32
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Reed 

Konrad L  napisał(a):

Witajcie :)

- Volvo v40 ewentualnie s40

Hej,
posiadam V40 z 2000r, 1.9D. Nic zlego nie moge o nim powiedziec.
Spalanie okolo 6 l/100. Na trasie nawet mniej. Raz nawet dojechalem z
Amsterdamu do Wroclawia bez tankowania po drodze. Ropy dolalem na Karkonoskiej
po przejechaniu 950 km. Ale to byla powolna podroz - 120 km/h na tempomacie i
do przodu.
Generalnie auto wygdne i dobrze wyposazone. Dla rodziny 2+2 wystarczy.
O kosztach napraw nie bede sie wypowiadal, bo mam auto od roku i jeszcze nic w
nim nie wymienialaem (procz oleju). Auto ma na liczniku 280k km i jezdzi bez
zastrzezen
pozdrawiam
Reed van Holland

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

28 Data: Luty 23 2008 00:49:38
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Konrad L 

Dzieki, wlasnie o takie opienie mi chodzilo :)

Pozdrawiam

29 Data: Luty 25 2008 10:31:33
Temat: Re: 406 - v40 - corolla
Autor: Chris 

Internauta Reed  w wiadomości
 nabazgrał(a):


To i ja dopwiem.

posiadam V40 z 2000r, 1.9D. Nic zlego nie moge o nim powiedziec.

Mam V40 z 2001 roku ale benzyna 1.8

Generalnie auto wygdne i dobrze wyposazone. Dla rodziny 2+2 wystarczy.
O kosztach napraw nie bede sie wypowiadal, bo mam auto od roku i jeszcze
nic w nim nie wymienialaem (procz oleju). Auto ma na liczniku 280k km i
jezdzi bez zastrzezen

Auto wygodne i nie mam prawie nic do zarzucenia ergonomi, są drobne przeciw ale można się przyzwyczaić i są to drobnostki, typu brak podstawki pod kubki, wysoki próg załadunkowy jak na kombi (ale mi to akurat pasuje bo auto to nie ciężarówka).
Koszty napraw po tym jak miałem HONDE to niebo a ziemia, VOLVO mimo opini (skąd oni je boprą ?) kosztuje mnie grosze.
Jeżdzę od dwóch lat i na na razie tylko wymiana oleju, klocki itp, innymi słowy normalna eksploatacja. Dodam do tego jeszcze opinię kobiety która teraz czuje się bezpiecznie i do tego wygodnie, jedyna wada dla mnei ale inaczej się nie da to brak rączki pry dzwiach do wychodzenia (kurtyny), uzasadnię to tym że jest w 6 miesiącu ciąży i jest jej po prostu nie wygodnie teraz.

Brat ma Peugeota 406 Coupe 3.0 V6 i od roku władował w niego więcej niż ja dałem za całe auto :) oczywiście żaruję ale wydaje na to auto od groma kasy i jeśli ktoś chce zamienniki amorków (nie orginalne i bez regulacji twardości) to kupi ale jeśli chce mieć auto takie jak kupił czyli z regulacją a przydaje się (czuć różnice) to koszty wymiany są juz spore (2.5K za jeden amorek). Wybór auta zostawiam tobie sam zdecydujesz co lepsze.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

406 - v40 - corolla



Grupy dyskusyjne