Grupy dyskusyjne   »   403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'

403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'



1 Data: Kwiecien 30 2014 10:18:21
Temat: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Bugatti 

Witajcie,

W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerkn±ć co tam pisz± w pismach moto za parę zł.
 
BMW 235i i 435i.

Zdziwiłem się trochę różnic± w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze względu na 403 kg różnicy między autami!

235i napisali że waży 1455 kg - za¶ wg producenta ma 1545 kg (ASB)-
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html

435i stwierdzili że ma 1858 kg ! - za¶ producent wskazuje na 1600 kg (ASB) - http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html. Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie 4.9 sec)

55 kg różnicy zamiast 403 kg ! ;)

http://images64.fotosik.pl/930/fe598c00f16080ae.jpg

Ehh...za co im płac± ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P

Pozdr.
Bugatti



2 Data: Kwiecien 30 2014 20:50:25
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: BartekK 

W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:

W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiÄ™ bez kupowania zerknąć co tam piszÄ… w pismach moto za parÄ™ zł.
Ehh...za co im płacÄ… ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P
Nie zapłaciłeĹ›, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa motoryzacyjna" ma takÄ… samÄ… wartoć merytorycznÄ…, co "bravo-girl", bo na żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam, wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie) oraz na koĹ„cu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego dziennikarza motoryzacyjnego też ciÄ™żko znaleĽÄ‡, a po co komu taki - szary klient ma dostać wiadomoĹ›ci takie, jakie dilerom na rÄ™kÄ™, a nie takÄ… wiedzÄ™, która by mogła siÄ™ mu przydać.
Nie oczekuj wiÄ™c, że znajdziesz tam jakÄ…Ĺ› prawdÄ™ objawionÄ…, albo choćby rzetelne artykuły.

--
| Bartłomiej KuĽniewski
|   GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

3 Data: Kwiecien 30 2014 22:00:29
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj Ä… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: janusz_k 

W dniu 30.04.2014 o 20:50 BartekK  pisze:

W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był  to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubiÄ™ bez kupowania zerknąć co tam  piszÄ… w pismach moto za parÄ™ zł.
Ehh...za co im płacÄ… ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład  "intelektóalny" ;-P
Nie zapłaciłeĹ›, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa  motoryzacyjna" ma takÄ… samÄ… wartoć merytorycznÄ…, co "bravo-girl", bo na  żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu  informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam,  wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)  oraz na koĹ„cu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego  dziennikarza motoryzacyjnego też ciÄ™żko znaleĽÄ‡, a po co komu taki -  szary klient ma dostać wiadomoĹ›ci takie, jakie dilerom na rÄ™kÄ™, a nie  takÄ… wiedzÄ™, która by mogła siÄ™ mu przydać..
Nie oczekuj wiÄ™c, że znajdziesz tam jakÄ…Ĺ› prawdÄ™ objawionÄ…, albo choćby  rzetelne artykuły.

To mi siÄ™ od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie  zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa ze  siÄ™ niby mniej psujÄ… od zwykłego auta, nie wiadomo czy siÄ™ Ĺ›miać czy  płakać juz trzeba.

--

Pozdr
Janusz

4 Data: Maj 01 2014 09:51:25
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: hisjusz 


To mi siÄ™ od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
ze siÄ™ niby mniej psujÄ… od zwykłego auta, nie wiadomo czy siÄ™ Ĺ›miać czy
płakać juz trzeba.


Mówi to co ludzie chcÄ… usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Gdy tylko widzÄ™ tÄ™ reklamÄ™ od hybrydach wyłÄ…czam głos. Z tego co tu czytałem na grupie Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy majÄ… uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitujÄ… mniej trujÄ…cych substancji do atmosfery oraz oszczÄ™dzajÄ… Ĺ›wiatowe złoża paliw. Czy coĹ› siÄ™ zmieniło w tym temacie?

5 Data: Maj 01 2014 10:15:46
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Dres Golf 

Mówi to co ludzie chcÄ… usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Gdy tylko widzÄ™ tÄ™ reklamÄ™ od hybrydach wyłÄ…czam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy majÄ… uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitujÄ… mniej
trujÄ…cych substancji do atmosfery oraz oszczÄ™dzajÄ… Ĺ›wiatowe złoża paliw.

Ekologiczne? To chyba jakiĹ› żart.
1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje wiÄ™cej CO2 niż on póĽniej przez 100000 km. (statki sÄ… w dieslu) - (pomijajÄ…c w tej dyskusji całÄ… kłamliwÄ… propagandÄ™ polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzÄ…, że emisja CO2 jest niedobra to tÄ… samÄ… broniÄ… można ich uderzyć.
2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla Ĺ›rodowiska - chodzi o metal ciÄ™żkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak Ĺ›rodowiska jak produkcja jednego nowego egzemplarza.
3) No i baterie. To sÄ… same bardzo toksyczne substancje. Skażenie Ĺ›rodowiska nastÄ™puje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.

6 Data: Maj 01 2014 11:02:40
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Yogi(n) 

Użytkownik "Dres Golf"  napisał w wiadomoĹ›ci

Mówi to co ludzie chcÄ… usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Gdy tylko widzÄ™ tÄ™ reklamÄ™ od hybrydach wyłÄ…czam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy majÄ… uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitujÄ… mniej
trujÄ…cych substancji do atmosfery oraz oszczÄ™dzajÄ… Ĺ›wiatowe złoża paliw.

Ekologiczne? To chyba jakiĹ› żart.
1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje wiÄ™cej CO2 niż on póĽniej przez 100000 km. (statki sÄ… w dieslu) - (pomijajÄ…c w tej dyskusji całÄ… kłamliwÄ… propagandÄ™ polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzÄ…, że emisja CO2 jest niedobra to tÄ… samÄ… broniÄ… można ich uderzyć.
2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla Ĺ›rodowiska - chodzi o metal ciÄ™żkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak Ĺ›rodowiska jak produkcja jednego nowego egzemplarza.
3) No i baterie. To sÄ… same bardzo toksyczne substancje. Skażenie Ĺ›rodowiska nastÄ™puje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.

4) Do tego ładowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektrycznÄ… energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym samochodzie, czy w elektrowni opalanej wÄ™glem czy ropÄ…), przy skutecznoĹ›ci tego procesu rzÄ™du kilkudziesiÄ™ciu procent - rzekome korzyĹ›ci nie zostanÄ… zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani systemami start-stop. WyjÄ…tek stanowiÄ… takie pojazdy, które doładowywane sÄ… prÄ…dem z elektrownii jÄ…drowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo - hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choć jakiemuĹ› "zielonemu" zapewne poprawia samopoczucie, to głównie z powodu niedouczenia.

--
Yogi(n)

7 Data: Maj 05 2014 10:47:39
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: G Nowak 

On 01/05/2014 10:02, Yogi(n) wrote:

4) Do tego ładowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczn±
energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym
samochodzie, czy w elektrowni opalanej węglem czy rop±), przy
skuteczno¶ci tego procesu rzędu kilkudziesięciu procent - rzekome
korzy¶ci nie zostan± zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani
systemami start-stop. Wyj±tek stanowi± takie pojazdy, które doładowywane
s± pr±dem z elektrownii j±drowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo -
hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choć jakiemu¶

Spoko. W Szkocji dotowane jest instalowanie paneli slonecznych (generujacych prad). Hint - w niektorych obszarach tego kraju ludzie nawet nie wiedza, co to jest sloneczna pogoda ;-)

--
Pozdr
G

8 Data: Maj 01 2014 10:37:54
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello hisjusz,

Thursday, May 1, 2014, 9:51:25 AM, you wrote:

To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
płakać juz trzeba.
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
trujących substancji do atmosfery

Szczególnie podczas ich produkcji.

oraz oszczędzają światowe złoża paliw.

Jakoś niezależne testy tego nie potwierdzają.

Czy coś się zmieniło w tym temacie?

Nic. Nadal produkcja akumulatorów litowo-jonowych wymaga transportu
rudy ciężko smrodzącymi statkami i zużywa więcej energii niż te
akumulatory „zaoszczędzą”.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

9 Data: Maj 01 2014 11:30:13
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj Ä… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: janusz_k 

W dniu 01.05.2014 o 09:51 hisjusz  pisze:


To mi siÄ™ od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
ze siÄ™ niby mniej psujÄ… od zwykłego auta, nie wiadomo czy siÄ™ Ĺ›miać czy
płakać juz trzeba.


Mówi to co ludzie chcÄ… usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden  egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, czym  siÄ™ różni od zwykłego? niczym stopieĹ„ skomplikowania podobny, nie wiem jak  jest przeniesienie napÄ™du zrobione w hybrydach może tu odpać sprzÄ™gło i  skrzynia biegów, i tyle.

Gdy tylko widzÄ™ tÄ™ reklamÄ™ od hybrydach wyłÄ…czam głos. Z tego co tu  czytałem na grupie Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla  klienta.
Dokładnie, to jest szpan i nic wiÄ™cej.


Hybrydy majÄ… uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitujÄ… mniej trujÄ…cych  substancji do atmosfery oraz oszczÄ™dzajÄ… Ĺ›wiatowe złoża paliw. Czy coĹ›  siÄ™ zmieniło w tym temacie?
Juz ci napisali, produkcja i transport trujÄ….



--

Pozdr
Janusz

10 Data: Maj 01 2014 19:44:06
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: hisjusz 


Mówi to co ludzie chcÄ… usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda,
czym siÄ™ różni od zwykłego? niczym stopieĹ„ skomplikowania podobny, nie
wiem jak jest przeniesienie napÄ™du zrobione w hybrydach może tu odpać
sprzÄ™gło i skrzynia biegów, i tyle.

Za mÄ…drze myĹ›lisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i "każdego kto używał tradycyjnego napÄ™du" na to stać i nie trzeba do serwisu ludzi z NASA.

11 Data: Maj 01 2014 20:35:55
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj Ä… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: janusz_k 

W dniu 01.05.2014 o 19:44 hisjusz  pisze:


Mówi to co ludzie chcÄ… usłyszeć.
Prosta budowa pod tym wzglÄ™dem że sÄ… to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie bÄ™dzie można serwisować.
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda,
czym siÄ™ różni od zwykłego? niczym stopieĹ„ skomplikowania podobny, nie
wiem jak jest przeniesienie napÄ™du zrobione w hybrydach może tu odpać
sprzÄ™gło i skrzynia biegów, i tyle.

Za mÄ…drze myĹ›lisz:) Moim zdaniem to chodzi o to że serwis jest prosty i  "każdego kto używał tradycyjnego napÄ™du" na to stać i nie trzeba do  serwisu ludzi z NASA.
Taa jasne :) powiedz mi którego auta rocznik powiedzmy od 2010 w zwy7ż  serwis jest prosty? bo ja takiego nie znam.



--

Pozdr
Janusz

12 Data: Maj 01 2014 11:00:11
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

Hybrydy nie majÄ… ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy majÄ…
uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitujÄ… mniej trujÄ…cych substancji do
atmosfery oraz oszczÄ™dzajÄ… Ĺ›wiatowe złoża paliw. Czy coĹ› siÄ™ zmieniło w
tym temacie?

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne



--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™. To grunt zabija!" T.Pratchett

13 Data: Maj 01 2014 19:45:15
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: hisjusz 


57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne


Ten lit to aż takie zło?
Czemu wiÄ™c jest lansowana ta technologia, że to tylko spisek nie chce mi siÄ™ w to wierzyć.

14 Data: Maj 01 2014 19:55:08
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200, hisjusz napisał(a):

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

Ten lit to aż takie zło?

Umiarkowane.

Czemu więc jest lansowana ta technologia, że to tylko spisek nie chce mi
się w to wierzyć.

Przeciez to bedzie w recyklingu.
W odroznieniu od miliardow komorek ... co zrobiliscie z bateryjkami ?

J.

15 Data: Maj 01 2014 20:40:48
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj Ä… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: janusz_k 

W dniu 01.05.2014 o 19:55 J.F.  pisze:

Dnia Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200, hisjusz napisał(a):
57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

Ten lit to aż takie zło?

Umiarkowane.
Do momentu wypadku, wtedy już robi siÄ™ mało ciekawie :(


Czemu wiÄ™c jest lansowana ta technologia, że to tylko spisek nie chce mi
się w to wierzyć.

Przeciez to bedzie w recyklingu.
W odroznieniu od miliardow komorek ... co zrobiliscie z bateryjkami ?
Ja zbieram i oddajÄ™ do odpowiednich pojemników.
Tutaj pewnie bÄ™dzie podobnie, ale zagrożenie istnieje, ostatnio  dziweczynce smartfon wybuchł w kieszeni i jÄ… poparzył. Jak upowszechniÄ…  siÄ™ auta elektryczne to takich wypadków bÄ™dzie wiÄ™cej.Na dodatek auta  mocno siÄ™ nagrzewajÄ… w słoĹ„cu co oczywiĹ›cie mocno szkodzi aku, strach  bÄ™dzie ulicÄ… chodzić koło zaparkowanych samochodów elektrycznych.


--

Pozdr
Janusz

16 Data: Maj 01 2014 19:02:56
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne


Ten lit to aż takie zło?

bo go jest na Ĺ›wiecie mało




--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™. To grunt zabija!" T.Pratchett

17 Data: Maj 02 2014 11:25:49
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: hisjusz 

W dniu 2014-05-01 21:02, masti pisze:

Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 19:45:15 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne


Ten lit to aż takie zło?

bo go jest na Ĺ›wiecie mało




http://pl.wikipedia.org/wiki/Ziemia

GłÄ™bokoć[59]
km Warstwa GÄ™stoć
g/cmÂł
0–60 litosfera[60] —
0-35 ... skorupa[61] 2,2–2,9
35–400 ... płaszcz górny 3,4–4,4
35–2885 płaszcz 3,4–5,6
100–700 ... astenosfera —
2885–5155 jądro zewnętrzne 9,9–12,2
5155–6370 jądro wewnętrzne 12,8–13,1

GłÄ™bokoć do jÄ…dra 2885.

http://pl.wikipedia.org/wiki/TauTona

TauTona – kopalnia złota w Republice Południowej Afryki. Jest obecnie najgłÄ™bszÄ… kopalniÄ… na Ĺ›wiecie. Jej głÄ™bokoć to 3,9 kilometra.


Przy obecnej technologi nie da siÄ™ jednoznacznie stwierdzić że czegoĹ› jest mało czy dużo. Spójrz na głÄ™bokoć do jÄ…dra ziemi a głÄ™bokoć najgłÄ™bszej kopalni.

18 Data: Maj 02 2014 12:05:59
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 02 May 2014 11:25:49 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:

Przy obecnej technologi nie da siÄ™ jednoznacznie stwierdzić że czegoĹ›
jest mało czy dużo. Spójrz na głÄ™bokoć do jÄ…dra ziemi a głÄ™bokoć
najgłÄ™bszej kopalni.

to zacznij wydowbywać z jądra ziemi. Zostaniesz miliarderem



--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™. To grunt zabija!" T.Pratchett

19 Data: Maj 04 2014 20:13:59
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Robert RÄ™dziak 

On Thu, 1 May 2014 11:00:11 +0000 (UTC), masti
wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

 W każdym? Gdzie?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

20 Data: Maj 04 2014 20:25:44
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 20:13:59 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
napisał:

On Thu, 1 May 2014 11:00:11 +0000 (UTC), masti  wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

 W każdym? Gdzie?

w akumulatorach. A gdzieżby indziej.




--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™. To grunt zabija!" T.Pratchett

21 Data: Maj 04 2014 20:59:40
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Robert RÄ™dziak 

On Sun, 4 May 2014 20:25:44 +0000 (UTC), masti
wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne

 W każdym? Gdzie?

w akumulatorach. A gdzieżby indziej.

 Taaaak? W których?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

22 Data: Maj 04 2014 23:26:46
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Robert,

Sunday, May 4, 2014, 10:59:40 PM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?

„W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z baterią
litowo-jonową o pojemności 4,4 kWh”
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

23 Data: Maj 04 2014 21:44:46
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Robert RÄ™dziak 

On Sun, 4 May 2014 23:26:46 +0200, RoMan Mandziejewicz  wrote:

Hello Robert,

Sunday, May 4, 2014, 10:59:40 PM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?

?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius

 W _każdym_?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

24 Data: Maj 04 2014 23:56:43
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Robert,

Sunday, May 4, 2014, 11:44:46 PM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z baterią
litowo-jonową o pojemności 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _każdym_?

Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie „w którym”.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

25 Data: Maj 04 2014 22:07:23
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Robert RÄ™dziak 

On Sun, 4 May 2014 23:56:43 +0200, RoMan Mandziejewicz
 wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _każdym_?

Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.

 No wła¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak się rodz±
 mity.

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

26 Data: Maj 05 2014 08:57:26
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Robert,

Monday, May 5, 2014, 12:07:23 AM, you wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _każdym_?
Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.
 No wła¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak się rodz±
 mity.

Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do wła¶ciwego człowieka.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

27 Data: Maj 05 2014 09:13:00
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze majÄ… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Robert RÄ™dziak 

On Mon, 5 May 2014 08:57:26 +0200, RoMan Mandziejewicz
 wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z bateri±
litowo-jonow± o pojemno¶ci 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _każdym_?
Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.
 No wła¶nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak się rodz±
 mity.

Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do wła¶ciwego człowieka.

 Z "broadcastowej" natury Usenetu wynika, że powinno to również
 trafić do "wła¶ciwego człowieka". Z, między innymi, Twoj± pomoc±
 (niesion± zreszt± autorowi stwierdzenia "57kg litu w każdym
 Priusie", nie mnie), któr± zaoferowałe¶, objawiaj±c się w tym
 w±tku.

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

28 Data: Maj 11 2014 23:07:38
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj Ä… wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: janusz_k 

W dniu 05.05.2014 o 11:13 Robert RÄ™dziak  pisze:

On Mon, 5 May 2014 08:57:26 +0200, RoMan Mandziejewicz
 wrote:

57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
 W każdym? Gdzie?
w akumulatorach. A gdzieżby indziej.
 Taaaak? W których?
?W 2012 roku do sprzedaży weszła odmiania Plug-in z bateriÄ…
litowo-jonową o pojemności 4,4 kWh?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
 W _każdym_?
Ale to nie do mnie - ja odpowiadam na pytanie ?w którym?.
 No właĹ›nie. Nie w Moskwie, tylko w Leningradzie. Tak siÄ™ rodzÄ…
 mity.

Ale dlaczego znowu do mnie? Pisz do właĹ›ciwego człowieka.

 Z "broadcastowej" natury Usenetu wynika, że powinno to również
 trafić do "właĹ›ciwego człowieka". Z, miÄ™dzy innymi, TwojÄ… pomocÄ…
 (niesionÄ… zresztÄ… autorowi stwierdzenia "57kg litu w każdym
 Priusie", nie mnie), którÄ… zaoferowałeĹ›, objawiajÄ…c siÄ™ w tym
 wÄ…tku.
To wg ciebie jest czy nie i ile litu?
--

Pozdr
Janusz

29 Data: Kwiecien 30 2014 21:08:04
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: misiek 


Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomo¶ci

Witajcie,

W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to
CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerkn±ć co tam pisz± w
pismach moto za parę zł.


LOL n ROTFL.
 nastepny, co to nie ma pare pln na gazete - i z salonow prasowych czytelnie
robi :D
a potem sie dziwic ze w 38 mln kraju - solidne miesieczniki sprzedaja sie w
nakladach po 40 tys :D

kon by sie usmial...
rozumiem, ze nalezysz do tych co to czytaje te statystyczne  40 stron
rocznie :D
tak trzymaj :)

30 Data: Maj 01 2014 17:28:44
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: J.F. 

Dnia Wed, 30 Apr 2014 10:18:21 -0700 (PDT), Bugatti napisał(a):

BMW 235i i 435i.
Zdziwiłem się trochę różnic± w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze względu na 403 kg różnicy między autami!

235i napisali że waży 1455 kg - za¶ wg producenta ma 1545 kg (ASB)-
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html

435i stwierdzili że ma 1858 kg ! - za¶ producent wskazuje na 1600 kg (ASB) -
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/2013/showroom/technical_data/index.html
Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie 4.9 sec)

Jak o pismakach mam mierne zdanie, tak ich nieco usprawiedliwie - z
tymi masami to ciezko dojsc jak jest, producenci sami nie wiedza :-)

W podanym linku dla M235i aut widze np DMC 1980kg. Ladownosc 510 kg.
a 1980-1545 = 435 kg.
Masa wlasna to dodajac 75kg na kierowce ? Czy z pelnym bakiem ... ale
musialby miec ze 100 l.
Dopuszczalny nacisk osi 970/1080 ... razem 2050. No ale moze tu jest
jakas dowolnosc i te 510kg mozna rozmiescic blizej przodu lub tylu.

Silnik jak widac ma tylko 3 litry, i w 435 jest slabszy. Ciekawe czy
to prawda.

Niestety - tylko zlomowisko lub sklad wegla prawde ci powie, tzn tam
najlatwiej o wage samochodowa.

J.

31 Data: Maj 01 2014 17:31:35
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'
Autor: Grejon 


Masa wlasna to dodajac 75kg na kierowce ? Czy z pelnym bakiem ... ale
musialby miec ze 100 l.

Masa własna bez kierowcy ale z pełnym bakiem. A czy może mieć 100l - pewnie może, je¶li ma ponad 3-litrowy silnik :)

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

403 kg różnicy w masie - dziennikarze maj± wiele do 'nie-powiedzenia'



Grupy dyskusyjne