5 stów za spalon± żarówkę.
1 | Data: Czerwiec 29 2009 17:08:02 |
Temat: 5 stów za spalon± żarówkę. | |
Autor: lublex |
2 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:34:46 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: LEPEK | lublex pisze: - Stwierdził też stuki w zawieszeniu. Jak można stwierdzić co¶ takiego na postoju, bez specjalistycznych badań diagnostycznych? Stuki? To do stwierdzenia stuków potrzebna jest "specjalistyczna aparatura diagnostyczna"??? Wieje przejaskrawianiem na kilometr. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 3 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:49:33 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | LEPEK wydusił z siebie te słowy:
Powiem tak - wg mnie to w ogole stek bzdur. Jakkolwiek moze kole¶ miał pecha i panowie policjanci zatrzymali jegomo¶cia, po tym jak ich zbluzgał na CB, jednak 500 zł za żarówke - wg jakiego taryfikatora? Poza tym - za niesprawny samochód odbiera sie DR za pokwitowaniem .. do czasu ust±pienia usterki, chyba, ze usunie sie j± na miejscu przy policjantach. Niech mnie kto¶ poprawi - ale zabranie DR + mandat to dwie kary za to samo - czy tak w ogole mozna? Jesli mozna nałożyć mandat za niemanie sprawnej żarówki - to czy wysoko¶ć jest przewidziana w taryfikatorze? No i na koniec - jako, ze na PMS jest wielu mega m±drych teoretyków każdorazowo odsyłaj±cych do PoRD i dodatkowych rozporz±dzeń - to czy jeden z tych wielkich mędrców mógłby podać jaki¶ przepis reguluj±cych mozliwe kary za niemanie swiateł oswietlenia tablicy rej.? ps. mnie to też pachnie nie tylko przejaskrawieniem .. ale i trollem dziennikarskim - bo mieli woln± rubryke i co¶ musieli napisac. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 8 |
Data: Czerwiec 30 2009 22:14:25 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: moje_przedmioty | Jak miał podstawy to się przyczepił.Nistety w większo¶ci Ci w "cywilnych" autach to dla mnie "¶mieci" nie policjanci Jechałem ostatnio za Kia Ceed ze Sławna Chłopaki nikogo nie namierzali i sobie smigali przelotow± prędko¶cia 150 km/h I póxniej taki "smieć" mnie zatrzyma i powie ze miałem 120/90 Jak ja mam mieć do kogo¶ takiego szacunek ?? Fot __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4197 (20090629) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 17 |
Data: Czerwiec 30 2009 06:02:31 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Massai | Kuba (aka cita) wrote: Massai wydusił z siebie te słowy: Stłuczony reflektor jest niebezpieczny, bo może poranić pieszego nawet przy lekkim potr±ceniu. Jesli kto¶ ¶wiadomie i celowo porusza się takim samochodem, naraża innych, mimo że nie wolno - imho mandat się należy. Bo potem będzie - "łolaboga, ja nie chciałem", jak pieszemu zamiast pobrudzić spodnie - przetnie tętnicę. -- Pozdro Massai 18 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:59:45 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Maverick | Massai wrote: Kuba (aka cita) wrote: Przy stluczce mialem pogiety przedni blotnik - policjant popatrzyl i "przejechal" reka - badal wlasnie czy nie ma ostrych krawedzi. Dopiero wtedy puscil mnie bez lawety. 19 |
Data: Czerwiec 30 2009 20:05:14 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Artur Ma¶l±g | Kuba (aka cita) pisze: BTW. czy trzeba mieć płyn do spryskiwaczy? ;-) To tylko Twoja teoria... -- Jutro to dzi¶ - tyle że jutro. 20 |
Data: Czerwiec 29 2009 22:43:27 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Mon, 29 Jun 2009 18:38:57 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a): i jako¶ dziwnym trafem jak masz poważnie (czy nie poważnie uszkodzony W powyzszym przypadku - tak. Za spalon± żarówke - nie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 21 |
Data: Czerwiec 30 2009 09:16:17 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Bartek | Użytkownik "Massai" napisał w wiadomo¶ci Ja s±dzę że to nie było za niemanie o¶wietlenia tablicy, tylko za czyli co. jak mi padnie, a pan policjant mnie zatrzyma, a obowiazkowe nie jest, to sobie od reki w razie niemozliwosci naprawy moge zdemontowac i gitara?:) -- Pozdrawiam, Bartek 22 |
Data: Czerwiec 30 2009 11:01:57 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Massai | Bartek wrote: Użytkownik "Massai" napisał w wiadomo¶ci Ano - to zaproponował diagnosta ;-) Żeby zdemontować. Chodziło o to że to był diodowy stop w starym clio, i ASO zawołało bajońsk± kwotę. To imho ma trochę sensu, znaczy wymaganie żeby je¶li jest zamontowany - był sprawny. no bo może mylić. Jedzie za takim jaki¶ mniej rozgarnięty, patrzy na ten górny stop, a ten zepsuty, i przydzwoni... -- Pozdro Massai 23 |
Data: Czerwiec 29 2009 22:42:42 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Mon, 29 Jun 2009 17:49:33 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a): Jakkolwiek moze kole¶ miał pecha i panowie policjanci zatrzymali jegomo¶cia, Przede wszystkim - art. 2 KW i mi¶ki mog± się dymać. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 24 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:40:17 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: neelix |
Jaki z tego wniosek? Kończy się era batów na dachach. Je¶li sybiraki wykorzystuj± ł±czno¶ć do ingerowania w działalno¶ć policji to nie ma się co dziwić. Ilu kierowców ma cb jako narzędzie pomocne w podróży, a nie do łamania prawa? Jak widzę jakiego¶ idiotę na drodze to często jest to posiadacz cb. Taki nie boi się niczego, bo jak dostanie cynk, że droga wolna to hulaj dusza. neelix 25 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:45:32 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | neelix wydusił z siebie te słowy: Jaki z tego wniosek? Kończy się era batów na dachach. Je¶li sybiraki ja mam inne wnioski: 1. czepiasz sie jak Ensitherum czepia sie PO 2. cytujesz pół kilometra tekstu, zeby dopisać swój komentarz 3. wyci±gasz wnioski odbiegaj±ce od clue tematu - jak prawdziwy troll 4. jak zobaczys, ze murzyn (znaczy sie czarnoskóry/afroamerykanin) walnie w pysk w barze kogo¶ innej rasy - to powiesz "ci murzyni to s± zawadiacy"? 5. ciekawe dlaczego Ci "sibiradjowcy" używaj± ¶wiateł - przecież mog± wł±czać tylko jak dostan± "cynk" -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 26 |
Data: Czerwiec 29 2009 18:09:53 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: neelix |
neelix wydusił z siebie te słowy: Bo zanim dostan± cynk to będzie za póĽno na wł±czanie. Niczego tak nie widać jak rodzynka bez ¶wiateł. neelix 27 |
Data: Czerwiec 29 2009 18:11:49 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | neelix wydusił z siebie te słowy: Bo zanim dostan± cynk to będzie za póĽno na wł±czanie. Niczego tak jak dostan± cynk na CB w momencie, kiedy policjanci będ± już ich widziec .. to chyba z tym CB co¶ nie tak jest ;-) (albo za szybko jechali) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 30 |
Data: Czerwiec 29 2009 20:00:56 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 18:36:01 +0200, osobnik zwany neelix Użytkownik "masti" napisał w wiadomoĹ›ci właĹ›nie przyznałeĹ›, że jerzu ma racjÄ™, w co zresztÄ… nie watpiłem :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 31 |
Data: Czerwiec 30 2009 12:30:22 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 18:36:01 +0200, osobnik zwany neelix Ja pokazałem ile warte jest takie "podobno". Ty już lepiej nie snuj tych swoich fantasmagorii, bo zaraz siÄ™ utopisz albo zapÄ™tlisz. neelix neelix 32 |
Data: Czerwiec 30 2009 10:51:47 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 12:30:22 +0200, osobnik zwany neelix Użytkownik "masti" napisał w wiadomoĹ›ci nie dziecko. pokazałeĹ› tylko, że wypowiadasz siÄ™ o czymĹ› o czym nie masz zielonego pojÄ™cia i do tego opowiadasz o czymĹ› co mija siÄ™ z prawdÄ…. EOT -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 33 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:09:45 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 12:30:22 +0200, osobnik zwany neelix JeĹ›li już jesteĹ› takim staruchem to masz mózg zlasowany wiÄ™c myĹ›lenie masz mocno upoĹ›ledzone. Twoja ocena nie jest warta psiego kłaka. Daruj sobie wiÄ™c ten moralizatorski ton, bo jedyne co robisz to siÄ™ oĹ›mieszasz jak tym podejrzeniem: "Ty podobno jeĽdzisz bez Ĺ›wiateł. Ile razy CiÄ™ zatrzymała policja?". Sam tworzysz takie brednie i na ich tle sam siÄ™ topisz. neelix 34 |
Data: Czerwiec 29 2009 20:46:32 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: jerzu | On Mon, 29 Jun 2009 16:20:43 +0000 (UTC), masti wrote: Ty podobno jeĽdzisz bez ¶wiateł. Ile razy Cię zatrzymała policja? My¶lisz że ma tak duże jaja, że jeĽdzi bez ¶wiateł? W±tpię. W±tpię nawet, czy ma prawo jazdy. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu 35 |
Data: Czerwiec 29 2009 20:00:56 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 20:46:32 +0200, osobnik zwany jerzu On Mon, 29 Jun 2009 16:20:43 +0000 (UTC), masti wrote: ciii! dokarmiam :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 37 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:59:51 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: WIHEDCNF |
Jaki z tego wniosek? Kończy się era batów na dachach. Je¶li sybiraki wykorzystuj± ł±czno¶ć do ingerowania w działalno¶ć policji to nie ma się co dziwić. Ilu kierowców ma cb jako narzędzie pomocne w podróży, a nie do łamania prawa? Jak widzę jakiego¶ idiotę na drodze to często jest to posiadacz cb. Taki nie boi się niczego, bo jak dostanie cynk, że droga wolna to hulaj dusza. Ja używam CB od niedawna (pół roku) i teraz sobie nie wyobrażam bez niego jechać w trasę. Wiem na kilka kilometrów do przodu o kazdej karetce na sygnale, wiem dlaczego jest taki długi korek, wiem jak dojechać w najbardziej zagmatwane miejsce, a gdy dowiedziałem się w nocy w ulewie od kolegów z tirów jad±cych przedemn± o rowerzy¶cie jad±cym poboczem bez o¶wietlenia, to inaczej teraz spogladam na moj± mał± czarn± skrzyneczkę z antenk±. Pozdrawiam 38 |
Data: Czerwiec 29 2009 18:11:27 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: neelix |
To jest wykorzystywanie do bezpiecznego podróżowania, a nie do przeginania pały. neelix 40 |
Data: Czerwiec 29 2009 16:10:43 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 17:40:17 +0200, osobnik zwany neelix Jaki z tego wniosek? KoĹ„czy siÄ™ era batów na dachach. JeĹ›li sybiraki komentarz ingerencjÄ… w działania policji? Ty jednak naprawdÄ™ jesteĹ› sprawny umysłowo inaczej. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 41 |
Data: Czerwiec 29 2009 18:15:42 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 17:40:17 +0200, osobnik zwany neelix A na ile kierujÄ…cy jest uprawniony do publicznego komentowania-krytykowania działalnoĹ›ci policji? Na ile takie info w eter jest zgodne z prawdÄ…? neelix 46 |
Data: Czerwiec 30 2009 12:36:10 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: cztery | Nie ma demokracji i nie ma wolno¶ci słowa. Tylko Ci się wydawało. Wiele sformułowań to tylko puste hasełka. Ilu obywateli nie szanuje wyników demokratycznych wyborów? Napisz jaki¶ niePOprawny komentarz w jakim¶ portalu, 1. Portal jest wlasnoscia PRYWATNA. Wlasciciel ma prawo robic co mu sie zywnie podoba. 2. Mylisz niepoprawny komentarz z wulgaryzmami. 3. Piszac o portalu miales na mysli strone Naszego Dziennika czy Radia Maryja ? Ciekawe dlaczego tam nie ma mozliwosci "komentowania" ? :-) 47 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:12:58 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: neelix |
Nie ma demokracji i nie ma wolno¶ci słowa. Tylko Ci się wydawało. Wiele sformułowań to tylko puste hasełka. Ilu obywateli nie szanuje wyników demokratycznych wyborów? Napisz jaki¶ niePOprawny komentarz w jakim¶ portalu, Własno¶ci± sobie może być, ale cenzurowany nie ma racji bytu. To nie ta epoka. Skoro chcesz co¶ komentować to tam pytaj, a nie mnie. No i masz kolejny dowód na brak wolno¶ci słowa. Do tych masz pretensje a do innych za cenzurę już nie? To chyba lepiej, ze nikt nic nie pisze niż maj± się ukazywać tylko opinie POlitycznie POprawne czyli zmanipulowane? neelix 50 |
Data: Czerwiec 29 2009 19:40:55 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 18:15:42 +0200, osobnik zwany neelix Użytkownik "masti" napisał w wiadomoĹ›ci na tyle ile mu siÄ™ chce. Chyba, że podasz odpowiedni paragraf miłoĹ›niku cenzury. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 51 |
Data: Czerwiec 30 2009 12:32:21 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Dnia piÄ™knego Mon, 29 Jun 2009 18:15:42 +0200, osobnik zwany neelix Znowu bredzisz. No to dostał tyle na ile zasłużył. Dostał za brak rozumu/wyobraĽni. neelix 52 |
Data: Czerwiec 30 2009 12:11:52 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 12:32:21 +0200, osobnik zwany neelix Użytkownik "masti" napisał w wiadomoĹ›ci podaj Art. PoRD, który pozwala na ukaranie za to? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 53 |
Data: Czerwiec 30 2009 14:26:39 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 12:32:21 +0200, osobnik zwany neelix To jeszcze nie wiesz co mu podpasowali? A tyle już napisałeĹ›! neelix 54 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:01:55 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 14:26:39 +0200, osobnik zwany neelix Użytkownik "masti" napisał w wiadomoĹ›ci to ty twierdzisz, żÄ™ dostał za rozum. To daj paragraf. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 55 |
Data: Czerwiec 30 2009 19:33:13 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 14:26:39 +0200, osobnik zwany neelix Daj to był chiĹ„ski sprzedawca jaj. IdĽ tam gdzie dajÄ…. neelix 56 |
Data: Czerwiec 30 2009 17:52:11 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Tue, 30 Jun 2009 19:33:13 +0200, osobnik zwany neelix Daj to był chiĹ„ski sprzedawca jaj. IdĽ tam gdzie dajÄ…. neelix widzisz, jaki jesteĹ› cienki dzieciaku. -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 58 |
Data: Lipiec 01 2009 15:35:13 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Wed, 01 Jul 2009 12:52:28 +0200, osobnik zwany neelix Użytkownik "masti" napisał w wiadomoĹ›ci a z czym mam dyskutować? z wierszykami z przedszkola? -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 60 |
Data: Czerwiec 30 2009 12:34:27 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: cztery | A na ile kierujÄ…cy jest uprawniony do publicznego komentowania-krytykowania działalnoĹ›ci policji? Na ile takie info w eter jest zgodne z prawdÄ…? A od kiedy do krytykowania, komentowania o dzialaniach kogokolwiek trzeba miec UPRAWNIENIA ? Wam w tym PiSie to juz naprawde na mozg padlo. 61 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:17:37 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
A na ile kierujÄ…cy jest uprawniony do publicznego komentowania-krytykowania działalnoĹ›ci policji? Na ile takie info w eter jest zgodne z prawdÄ…? Kim był ów kierujÄ…cy? Prawnikiem czy kimĹ› komu siÄ™ coĹ› wydawało? A jeżeli gówno widział? Ilu kierowców zna tak dobrze PoRD by podyskutować z policjantem? Pomijam bezczelnÄ… niewyparzonÄ… gÄ™bÄ™ gotowÄ… na wszelkie okazje. Ten użył gÄ™by w niewłaĹ›ciwy sposób i poniósł karÄ™ za brak rozumu. A nie wiesz, że dzisiaj rzadzi PO i policja pod PO podpada. SkÄ…d wiÄ™c ten PiS? JakieĹ› urojenia? neelix 62 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:33:57 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: Mario | neelix pisze:
A na ile policjant na służbie jest uprawniony do używania radia na paĹ›mie obywatelskim? Choć, fakt - nasłuchiwać może. pozdrawiam mario 63 |
Data: Czerwiec 30 2009 14:32:10 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
neelix pisze: Trzeba mieć Ĺ›wiadomoć, ze policja chyba nie lubi sybiraków za pytania i uprzedzenia o patrolach. Trzeba być przygotowanym na ewentualne konsekwencje i umieć siÄ™ z nimi zmierzyć. Auta sÄ… przeważnie stare. Zawsze można coĹ› wynaleĽÄ‡, by poszlo na przeglÄ…d. Jak chce siÄ™ uniknąć kłopotów to trzeba używać rozumu. Niektórzy robiÄ… coĹ› zupełnie bezrozumnie. neelix 65 |
Data: Lipiec 02 2009 13:55:36 | Temat: Re: 5 stów za spalonÄ… żarówkÄ™. | Autor: neelix |
Tylko, że Ĺ›wiat nie jest idealny. Trzeba być przygotowanym na ewentualne Gorzej jak ktoĹ› nie wie na czym stoi czyli czym i w jakim stanie jedzie. No i co? Nie oddasz DR jak Ci powie, ze auto jest niebezpieczne dla otoczenia? neelix neelix 66 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:53:17 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: news-gazeta | lublex pisze:
sciema...tak jak ktos napisal - wyobraznia dziennikarzy. Zaden rozsadny kierowca by tego nie przyjal - prosze bardzo - mozemy sie spotkac w grodzkim. Poza tym niby skad wiedzieli ze to on nadawal przez CB? No ludzie... badzmy powazni :) Pozdrawiam - Darek. 67 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:59:19 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Jakub Jewuła | Skrytykował policjantów przez CB Radio. Dostał 500 zł mandatu za brak Dziwne - zaniemanieswiatel nalezy sie przeciez 1000zl. q 68 |
Data: Czerwiec 29 2009 17:03:22 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Waldek Godel | Dnia Mon, 29 Jun 2009 17:59:19 +0200, Jakub Jewuła napisał(a): Dziwne - zaniemanieswiatel nalezy sie przeciez 1000zl. rajt, ale on tylko jednego nie miał, więc i połowa -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. 69 |
Data: Czerwiec 29 2009 18:15:52 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: 'Tom N' | Waldek Godel w Dnia Mon, 29 Jun 2009 17:59:19 +0200, Jakub Jewuła napisał(a): Dziwne - zaniemanieswiatel nalezy sie przeciez 1000zl. rajt, ale on tylko jednego nie miał, więc i połowa A na serio to liczba ¶wiateł przy tablicy ma zapewniać czytelno¶ć z 20 metrów w przejrzyst± noc -- jedna sprawna żarówka 5W to zapewnia, druga jest niejako zapasowa. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 72 |
Data: Czerwiec 29 2009 22:29:35 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: lublex |
ale delikwent przyznał się do złego o¶wietlenia - przyjęciem mandatu A wła¶nie, nurtuje mnie "popełnienie wykroczenia" w przypadku (moim) gdy ¶wiatła mijania właczaj± się automatycznie po odpaleniu ale nie ¶wieci się o¶wietlenie tablicy rejestracynej. Taka wersja, skandynawsk± j± zowi±. pozdr lublex 73 |
Data: Czerwiec 29 2009 22:32:39 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | lublex wydusił z siebie te słowy: A wła¶nie, nurtuje mnie "popełnienie wykroczenia" w przypadku (moim) no w dzien nie musz± sie swiecic. Ale tak na marginesie w temacie swiateł dziennych Przepis mówi o swiatłach dziennych lub mijania. Ale jak sie dokladnie wczytac to jest mowa o swiatłach dziennych, które swiec± tylko z przodu. Jednak tylko, jesli s± montowane fabrycznie, bo jak kto¶ chce sobie swiatła dzienne założyć we wlasnym zakresie - to moze, ale wtedy musz± swiecić sie też swiatła tylne (a dokladnie - musi "istniec elektryczne poł±czenie z tylnymi lampami"). Taki nasz polski prawniczy kwiatek :D ps. o oswietleniu tablicy nic nie ma -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 74 |
Data: Czerwiec 29 2009 22:42:38 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: lublex |
no w dzien nie musz± sie swiecic. Skoro o¶wietlenie tablicy w dzień nie musi się ¶wiecić to topikowe zaj¶cie nabiera dodatkowego smaczku. pozdr lublex 75 |
Data: Czerwiec 29 2009 22:53:20 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | lublex wydusił z siebie te słowy: Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał nie, bo on nie ma swiateł do jazdy dziennej tylko swiatła mijania, ktore swiec± razem z oswietleniem tablicy, a jesli nei .. to oswietlenie jest niesprawne i nie ma znaczenia jaka jest pora doby. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 76 |
Data: Czerwiec 29 2009 23:01:55 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: lublex |
nie, bo on nie ma swiateł do jazdy dziennej tylko swiatła mijania, ktore swiec± razem z oswietleniem tablicy, a jesli nei .. to oswietlenie jest niesprawne i nie ma znaczenia jaka jest pora doby. Ale, ale. W moim jeĽdzidle, zgodnie z homologacj±, podczas jazdy w dzień ¶wiatła mijania się ¶wiec±, pozycyjne się ¶wiec± ale o¶wietlenie tablicy się nie ¶wiec± (obie żarówki znaczy się). Czyli co, niesprawne? Po przeł±czeniu na jazdę nocn± się ¶wiec±. pozdr lublex 77 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:19:03 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | lublex wydusił z siebie te słowy: Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał kuĽwa - ale rozróżnij swiatła do jazdy dziennej oraz swiatła mijania. To dwa rodzaje oswietlenia i jesli fabrycznie masz zamontowane swiatła dzienne ... to może Ci nie swiecić oswietlenie tablicy, oraz swiatła pozycyjne tylne. Mozesz nie mieć oswietlenia deski, a przednie reflektory mog± swiecić na "pół gwizdka" Mowa byla o swiatłach mijania, a nie dziennych. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 78 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:41:32 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Mario | Kuba (aka cita) pisze: lublex wydusił z siebie te słowy: ale zauważ że niektórzy producenci samochodów, instaluj± "¶wiatła dzienne" poprzez wł±czenie na stałe ¶wiateł mijania, bez pod¶wietlenia tablicy i zegarów. pozdrawiam mario 79 |
Data: Czerwiec 30 2009 20:32:15 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: lublex |
lublex wydusił z siebie te słowy: Nie mam dziennych i nie pisałem o takich. Pisałem tylko o mijania. Wsiadam przekręcam kluczyk, odpalam silnik i... zapalaj± się m i j a n i a ! oraz pozycyjne (z tyłu też). Natomiast nie ¶wiec±: - pod¶wietlenie tablicy rejestracyjnej - pod¶wietlenie zegarów - pod¶wietlenie przeł±czników - pod¶wietlenie radia a wy¶wietlacz centralny (na którym s±: data, godzina, temperatura itp. stacja radiowa, RDS i inne pieroły) daje po oczach na max. Dopiero jak chcę zobaczyć zegary albo zbyt razi wy¶wietlacz jak jest już ciemno to przeł±czam pstryczek i ¶wiatła mijania ¶wiec± się tak jak poprzednio ale dodatkowo za¶wieca się to co ww. nie ¶wieciło, a wy¶wietlacz centralny przygasa do poziomu reszty o¶wietlenia deski (można to także regulować) Uff. No doceń mój wysiłek i powiedz, że teraz już wiadomo o co chodzi. ( a tak na marginesie ponawiam pytanie: czy brak o¶wietlenia tablicy w dzień w takim przypadku to niesprawno¶ć?) pozdr lublex 80 |
Data: Czerwiec 30 2009 09:41:50 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Arek (G) | Kuba (aka cita) pisze: lublex wydusił z siebie te słowy: Mógł powiedzieć, że ma taki czujniczek, który jak robi się ciemno to pod¶wietla mu deskę rozdzielcz± i jednocze¶nie o¶wietla tablicę. Tak nawiasem, skoro wręczyli mu taki mandat musieli sobie zdawać sprawę, że to ciota do kwadratu. Nikt normalny by się na to nie zgodził, zagadałby i jako¶ doszliby do porozumienia. A. 81 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:20:19 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | Arek (G) wydusił z siebie te słowy:
nie ma takiej opcji. Jesli swiatła do jazdy dziennej nie s± zamontowane fabrycznie .. to musz± wł±czać wszytskie swiatła, a róznica jest taka, ze te przzednie mog± być bardziej energooszczędne. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 82 |
Data: Czerwiec 30 2009 16:18:57 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Arek (G) | Kuba (aka cita) pisze: Arek (G) wydusił z siebie te słowy: przecież nie o tym pisałem:( 83 |
Data: Czerwiec 29 2009 23:25:00 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Frantic Freddie | Kuba (aka cita) wrote: Ale tak na marginesie w temacie swiateł dziennych Przeczytaj ze zrozumieniem http://tinyurl.com/nvvgk3 Coby¶ prędzej znalazł, w tabelce pozycja 18 i dalej odno¶nik 45, w którym stoi napisane że, cytuję, "dopuszcza się następuj±ce wymagania w zakresie poł±czeń elektrycznych: poł±czenie elektryczne może być takie, aby nie można było ich wł±czyć, je¶li nie s± jednocze¶nie wł±czone tylne ¶wiatła pozycyjne" Więc nie musz± sie palić ale mog±, a to pewna różnica. I nic tam nie wyczytałem o montowaniu fabrycznym czy chałupniczym. Pozdrówka, Frantic Freddie. PS. Zarz±dzenie zezwalaj±ce na stosowanie ¶wiateł dziennych wedle norm unijnych weszło w życie z dniem 20 czerwca tego roku, ponad dwa lata po wprowadzeniu tego ¶wietnego przepisu... 84 |
Data: Czerwiec 30 2009 13:22:57 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Kuba (aka cita) | Frantic Freddie wydusił z siebie te słowy:
A to nowo¶ć i o tym nie wiedzialem. Bo tej pory unijne przepisy byly fajne, ale polskie prawo nie bylo do nich dostosowane i st±d wynikał problem z fabryk± i chałupniczym montażem (a dokladnie nie wynikało to wprost z rozporz±dzenia, a z tego, ze polskie przepisy mówiły wyraĽnie o poł±czeniu elektrycznym ..jednak homologacja na samochody z zagranicy ze swiatłami dziennymi byla ważna .. wiec nikt nie mógł sie przyczepic. Byla ważna, choć nie byla w zgodze z polskimi przepisami) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 86 |
Data: Czerwiec 29 2009 18:09:47 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: pluton |
jedni z najbardziej spokojnych policjantów, którzy u nas pracuj± - broni No, czape by dostal jak nic... pozdrawiam pluton 87 |
Data: Czerwiec 29 2009 16:12:15 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: White Power | Takich skurwysynów to tylko kominem z O¶wiecimia wypu¶cić. 89 |
Data: Czerwiec 29 2009 20:30:16 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: atman |
Dokładnie. Najpierw im dowalił na CB, a potem jak dostał mandat, to się wypłakuje w Dzienniku. Tyle dobrego że nagło¶nił sprawę, może to stepi dlugipis policjantow. Ja mandatu bym po prostu nie przyj±ł. 90 |
Data: Czerwiec 30 2009 09:27:26 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: eManitou |
Dokładnie. Najpierw im dowalił na CB, a potem jak dostał mandat, to się Dowalił ? Upomniał za wyprzedzanie na ci±głej bez sygnalizacji, wg zeznac kulturalnie. Ja zawsze puszczam wi±chę jak zobacze jak kto¶ jedzie jak debil. Kiedy¶ na krajowej "siódemce" pu¶ciłem wprost w kierunku wi¶niowej Vectry epitet "pojeby" pomimo iż jechali na sygnale. Przepraszam, ale nic nie uzasadnia bandytyzmu na drodze, szczególnie w majestacie tzw. "prawa". 91 |
Data: Czerwiec 30 2009 09:37:36 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Arek (G) | eManitou pisze: Użytkownik "Lopez" napisał w wiadomo¶ci Ale to nie ważne czy miał rację czy nie. Zreszt± to, że napisał kulturalnie może oznaczać, że ich nie nazwał "kur..ami" ale mogło to mieć obraĽliwy ton. Reakcja policji zrozumiała, bo to, że nie złapali go¶cia za którym pogonili to oczywiste. Chcieli się chłopaki wyżyć. A on im to umożliwił. Dlatego nie kumam po co potem zebrało mu się na płacz. A. 92 |
Data: Czerwiec 30 2009 09:35:07 | Temat: Re: 5 stów za spalon± żarówkę. | Autor: Arek (G) | Lopez pisze: Dokładnie. Najpierw im dowalił na CB, a potem jak dostał mandat, to się wypłakuje w Dzienniku. Po prostu zwykła pizda i tyle. Jak był takim cwaniakiem na CB to było nim być do końca a nie płakać jakiemu¶ pismakowi w rękaw. A. |