Auto na kategorię B1
1 | Data: Kwiecien 19 2010 10:11:16 |
Temat: Auto na kategorię B1 | |
Autor: Cavallino | Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania? 2 |
Data: Kwiecien 19 2010 17:41:16 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Cavallino pisze: Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania? A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin? ZTCW w wielu ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." 3 |
Data: Kwiecien 19 2010 18:26:27 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Cavallino | Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości Cavallino pisze: Nie jestem. ZTCW w wielu ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią. To znaczy co, wcale nie przeprowadzają takich egzaminów? Bo czytałem że w najgorszym przypadku egzamin jest na aucie instruktora. Zresztą WORD w Poznaniu jest dość duży, kursy szkoły prowadzą, więc niemożliwe żeby egzaminów nie było. 4 |
Data: Kwiecien 19 2010 20:00:38 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: J.F. | On Mon, 19 Apr 2010 17:41:16 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: Cavallino pisze: Osrodek nie musi sie do tego przyznawac - zaswiadczenie o ukonczeniu kursu prosze :-) J. 5 |
Data: Kwiecien 19 2010 22:55:48 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Tomasz Pyra | Cavallino pisze: Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania? www.korycki.pl Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób). Zarejestruj to Punto jako 550kg :) Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak nie ma. Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1, więc może i świat jest już gotowy na "ważące" 549kg Punto? ;) Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne, będzie rdzewieć itd. 6 |
Data: Kwiecien 19 2010 23:17:55 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Cavallino | Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości news: Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak nie ma. Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy. Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg. 7 |
Data: Kwiecien 19 2010 23:30:01 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Tomasz Pyra | Cavallino pisze: Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości news: No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg. Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg. 8 |
Data: Kwiecien 19 2010 23:37:40 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Cavallino | Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości news: No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg. Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez? Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku. Kto to później sprawdzi? ;-) Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg. 9 |
Data: Kwiecien 20 2010 00:10:56 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Tomasz Pyra | Cavallino pisze: Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości news: Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :) Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie można na oparach :) Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku. Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg. I tu łatwe odchudzanie się kończy. Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na komforcie. Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu. Ale nadal to jest mało. Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np. wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu. Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift. IMO bez ruszania blach nie do zrobienia. Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :) 10 |
Data: Kwiecien 20 2010 00:18:38 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Cavallino | Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości news: Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :) Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie. Kanapa z pasami to może z 10kg. Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat? IMO sporo więcej. Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg. Powiedzmy razem z 50 kg. Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia. A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą. Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :) Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam. Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja. Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda. 11 |
Data: Kwiecien 20 2010 08:27:35 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: LEPEK | Cavallino pisze: Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości news: Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia. Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z 830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad 300 kg, to chyba trzeba lekkie klapy i szyby wstawić, akumulator jakiś tyci, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł... A i tak wynik byłby niepewny.
A to jest paserstwo ;P Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 12 |
Data: Kwiecien 20 2010 09:46:58 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Tomasz Pyra | LEPEK pisze: Cavallino pisze: lekkie klapy 15kg i szyby wstawić 5-8kg (przedniej nie wolno) , akumulator jakiś tyci 10kg, no może 15kg jak rezygnujesz z rozrusznika ;) , ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł... 10kg, a i to pewnie jak zostawisz tylko jedno siedzenie A i tak wynik byłby niepewny. Zdecydowanie. IMO poważne odchudzanie samochodu tylko przez cieniowanie blach - piaskowanie albo chemiczne. Plus coś tam wiem da się ugrać jakimś lekkim lakierowaniem (ile może ważyć powłoka lakiernicza w normalnym aucie?), ale pewnie ruda tylko na to czeka. 13 |
Data: Kwiecien 20 2010 10:14:09 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Cavallino | Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości Cavallino pisze: A widziałeś takie? Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy model. Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam. Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony? 14 |
Data: Kwiecien 20 2010 13:01:58 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: LEPEK | Cavallino pisze: Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości Wiedziałem, że będę musiał palcem pokazać :) Ale tym razem się przygotowałem: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11927579 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11926966 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12660759 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12659956 Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy model. Za: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-lupo/ 1.0 50KM - 890 1.2TDI 3L 61KM - 830 Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam. Ależ gdzieżbym tam! Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;) Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 15 |
Data: Kwiecien 20 2010 13:19:50 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Cavallino | Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości news: Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3 masy auta. Jakiś kosmos. Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów. Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam. To co najwyżej kupił auto z wadą prawną. Do paserstwa jeszcze przepaść. 16 |
Data: Kwiecien 20 2010 19:25:17 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Tomasz Pyra | Cavallino pisze: Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości news: Etam kosmos. Zwykła antygrawitacja. ;) W stacjach kontroli pojazdów to się takie rzeczy dzieją że zamiana wody w wino to przy tym nic ;) Wg. wagi w EuroNCAP takie Lupo to 910kg, a Punto to 919kg ;) Więc dużo nie brakuje. Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów. No tu nawet demontaż silnika i zawieszenia chyba by nie pomógł :) 17 |
Data: Kwiecien 20 2010 14:06:41 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: | Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskowaćLepiej już przerobić na kabrio ;-) -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 18 |
Data: Kwiecien 20 2010 14:45:30 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: J_K_K |
Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskowaćLepiej już przerobić na kabrio ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin Pzdr JKK 19 |
Data: Kwiecien 20 2010 19:59:42 | Temat: Re: Auto na kategorię B1 | Autor: Brzezi | wto, 20 kwi 2010 o 14:06 GMT, napisał(a): Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskowaćLepiej już przerobić na kabrio ;-) Moze nie zdajesz sobie sprawy, ale cabrio zazwyczaj sa ciezsze niz odpowiedniki z dachem, bo mimo ze odcinasz dach, to musisz dac sporo wiecej wzmocnien na ktore dzila duzo wieksza sila, aby auto sie nie zalamalo... :) Pozdrawiam Brzezi |