Grupy dyskusyjne   »   Auto na kategorię B1

Auto na kategorię B1




1 Data: Kwiecien 19 2010 10:11:16
Temat: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania?

Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).

Postanowiłem sprzedać Punciaka i kupić coś mniejszego, żeby dzieciak mógł się już wprawiać w jeździe.
Więc jakby ktoś był zainteresowany zakupem Punto to można pisać.




2 Data: Kwiecien 19 2010 17:41:16
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Cavallino pisze:

Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania?

Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).

Postanowiłem sprzedać Punciaka i kupić coś mniejszego, żeby dzieciak mógł się już wprawiać w jeździe.

A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin? ZTCW w wielu ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

3 Data: Kwiecien 19 2010 18:26:27
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hqhtkq$giv$1news.dialog.net.pl...

Cavallino pisze:
Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania?

Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).

Postanowiłem sprzedać Punciaka i kupić coś mniejszego, żeby dzieciak mógł się już wprawiać w jeździe.

A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin?

Nie jestem.

ZTCW w wielu ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią.

To znaczy co, wcale nie przeprowadzają takich egzaminów?
Bo czytałem że w najgorszym przypadku egzamin jest na aucie instruktora.

Zresztą WORD w Poznaniu jest dość duży, kursy szkoły prowadzą, więc niemożliwe żeby egzaminów nie było.

4 Data: Kwiecien 19 2010 20:00:38
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: J.F. 

On Mon, 19 Apr 2010 17:41:16 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Cavallino pisze:
Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do
sprzedania?

A jesteś pewien, że dasz radę wysłać młodego na egzamin? ZTCW w wielu
ośrodkach egzaminowania B1 jest martwą kategorią.

Osrodek nie musi sie do tego przyznawac - zaswiadczenie o ukonczeniu
kursu prosze :-)

J.

5 Data: Kwiecien 19 2010 22:55:48
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Tomasz Pyra 

Cavallino pisze:

Ma ktoś jakiś fajny samochodzik zarejestrowany na pojazd lekki do sprzedania?

www.korycki.pl

Chętnie do zamiany na Punto 1.2, 2002 rok, z przebiegiem 60 kkm (pierwszy właściciel) (z kratką - van dla 4 osób).

Zarejestruj to Punto jako 550kg :)

Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak nie ma.
Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1, więc może i świat jest już gotowy na "ważące" 549kg Punto? ;)

Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne, będzie rdzewieć itd.

6 Data: Kwiecien 19 2010 23:17:55
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak nie ma.
Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

7 Data: Kwiecien 19 2010 23:30:01
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Tomasz Pyra 

Cavallino pisze:

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Poza jakimiś cudakami typu Ariel Atom samochodów lżejszych niż 550kg i tak nie ma.
Co jednak nie zmienia faktu że w SKP bywa że się takie antygrawitacyjne cuda zdarzają że nawet Smarty i Micry jeżdża na B1,

Nie ta klasa - Smarty, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore, Maluchy.
Auta lżejsze od Punto o jakieś 300 kg.

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

8 Data: Kwiecien 19 2010 23:37:40
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?
Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

9 Data: Kwiecien 20 2010 00:10:56
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Tomasz Pyra 

Cavallino pisze:

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

No żartuję z tym Punto, ale jednak tamte auta też dużo cięższe niż 550kg.
Na tyle cięższe że sądzę że nie ma mowy o uczciwym zejściu poniżej 550kg.

Czy masa własna liczy się z paliwem czy bez?

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)
Stawiałbym że formalnie wypada mieć połowę zbiornika. Praktycznie pewnie można na oparach :)


Bo jeśli z, to często pomoże zmniejszenie baku.
Kto to później sprawdzi? ;-)

Kanapa, koło zapasowe to też kilkanaście-kilkadziesiąt kg.

Kanapa z pasami to może z 10kg. Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.
I tu łatwe odchudzanie się kończy.
Można rwać tapicerkę i wygłuszenia, ale to już mocno odbije się na komforcie.
Można dać maskę z laminatu - też będzie kilka kg do przodu.

Ale nadal to jest mało.

Dalej już zaczynają się koszty i mniejsze zyski, bo odchudzać można np. wydech, dolot, zamach, koła itd. ale to już raczej tylko w sporcie bo to wszystko ciągnie za sobą wady raczej nieakceptowalne w cywilu.

Z byle 126p trzeba wyrwać 100kg żeby ważył 550kg. Podobnie z tych najmniejszych wózków typu Cuore czy Swift.
IMO bez ruszania blach nie do zrobienia.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

10 Data: Kwiecien 20 2010 00:18:38
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Wszystkie płyny w ilościach nominalnych. Czymkolwiek jest ilość nominalna :)

Czyli masz ze 20 kg na samym paliwie.

Kanapa z pasami to może z 10kg.

Eeeee, w autach konstrukcyjnie sprzed nastu lat?
IMO sporo więcej.

Zapas w takich małych samochodach też jakiś szczególnie ciężki nie jest - będzie może drugie 10kg.

Powiedzmy razem z 50 kg.
Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

Ale najpierw pewnie trzeba będzie poczekać aż się Punciak sprzeda.

11 Data: Kwiecien 20 2010 08:27:35
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: LEPEK 

Cavallino pisze:

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z 830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad 300 kg, to chyba trzeba lekkie klapy i szyby wstawić, akumulator jakiś tyci, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł... A i tak wynik byłby niepewny.

Tyle że nad czym się tu zastanawiać? Masz adres do gościa który to wszystko robi - kupujesz takie Cuore które ma w dowodzie 549kg i już :)

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

A to jest paserstwo ;P

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

12 Data: Kwiecien 20 2010 09:46:58
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Tomasz Pyra 

LEPEK pisze:

Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z 830-890 na 550? Toż to 280-340 kg. Przecież żeby wytargać stamtąd ponad 300 kg, to chyba trzeba

lekkie klapy

15kg

i szyby wstawić

5-8kg (przedniej nie wolno)

, akumulator jakiś tyci

10kg, no może 15kg jak rezygnujesz z rozrusznika ;)

, ogołocić z tapicerki wstawiając lekki kubeł...

10kg, a i to pewnie jak zostawisz tylko jedno siedzenie

A i tak wynik byłby niepewny.

Zdecydowanie.

IMO poważne odchudzanie samochodu tylko przez cieniowanie blach - piaskowanie albo chemiczne.
Plus coś tam wiem da się ugrać jakimś lekkim lakierowaniem (ile może ważyć powłoka lakiernicza w normalnym aucie?), ale pewnie ruda tylko na to czeka.

13 Data: Kwiecien 20 2010 10:14:09
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bcd494fnews.home.net.pl...

Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z 830-890 na 550?

A widziałeś takie?
Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy model.

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

A to jest paserstwo ;P

Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?

14 Data: Kwiecien 20 2010 13:01:58
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: LEPEK 

Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:4bcd494fnews.home.net.pl...
Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Jak odchudzają resztę żeby z 640 wyszło 549 to nie mam pojęcia.
A są i Cuore rejestrowane na 4 osoby, więc z kanapą.

Tu 100 kg to jeszcze jestem sobie w stanie wyobrazić. Ale taki Lupo z z 830-890 na 550?

A widziałeś takie?

Wiedziałem, że będę musiał palcem pokazać :) Ale tym razem się przygotowałem:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11927579
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11926966
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12660759
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12659956

Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI

Pamiętaj że były wersje Lupo 3L, one były chyba lżejsze niż standardowy model.

Za:
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-lupo/
1.0 50KM - 890
1.2TDI 3L 61KM - 830

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

A to jest paserstwo ;P

Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?

Ależ gdzieżbym tam!
Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

15 Data: Kwiecien 20 2010 13:19:50
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Cavallino 

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:

Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI

Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3 masy auta.
Jakiś kosmos.
Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów.

Przecież o tym piszę o i już tak zarejestrowanego auta szukam.
Tak, żeby jak ktoś coś kręcił, to na pewno nie ja.

A to jest paserstwo ;P

Znaczy sugerujesz, że kupię kradziony?

Ależ gdzieżbym tam!
Ale skoro wiedział, lub powinien był wiedzieć... ;)

To co najwyżej kupił auto z wadą prawną.
Do paserstwa jeszcze przepaść.

16 Data: Kwiecien 20 2010 19:25:17
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Tomasz Pyra 

Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:

Wyraźnie piszą, że Lupo i że 1.0 i 1.2 TDI

Masz rację, czort wie jak oni chcą w tym zgubić te 300 kg, toż to 1/3 masy auta.
Jakiś kosmos.

Etam kosmos. Zwykła antygrawitacja. ;)
W stacjach kontroli pojazdów to się takie rzeczy dzieją że zamiana wody w wino to przy tym nic ;)

Wg. wagi w EuroNCAP takie Lupo to 910kg, a Punto to 919kg ;)
Więc dużo nie brakuje.

Przecież to łatwy sposób na udupienie diagnosty - skoro potwierdził rzecz fizycznie niemożliwą, to wiadomo co może być z resztą jego przeglądów.

No tu nawet demontaż silnika i zawieszenia chyba by nie pomógł :)

17 Data: Kwiecien 20 2010 14:06:41
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor:

Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
będzie rdzewieć itd.
Lepiej już przerobić na kabrio ;-)


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

18 Data: Kwiecien 20 2010 14:45:30
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: J_K_K 


Użytkownik <gregbal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001b8a.4bcd98d1newsgate.onet.pl...

Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
będzie rdzewieć itd.
Lepiej już przerobić na kabrio ;-)


http://en.wikipedia.org/wiki/Reliant_Robin

Pzdr

JKK

19 Data: Kwiecien 20 2010 19:59:42
Temat: Re: Auto na kategorię B1
Autor: Brzezi 

wto, 20 kwi 2010 o 14:06 GMT, gregbal@poczta.onet.pl napisał(a):

Bo do prawdziwego zejścia poniżej 550kg to trzeba ostro piaskować
blachy, a to gra nie warta świeczki, bo się auto zrobi niebezpieczne,
będzie rdzewieć itd.
Lepiej już przerobić na kabrio ;-)

Moze nie zdajesz sobie sprawy, ale cabrio zazwyczaj sa ciezsze niz
odpowiedniki z dachem, bo mimo ze odcinasz dach, to musisz dac sporo wiecej
wzmocnien na ktore dzila duzo wieksza sila, aby auto sie nie zalamalo... :)

Pozdrawiam
Brzezi

Auto na kategorię B1



Najnowszy film z Video.V10.pl więcej »
Ogier testował Polo przed Rajdem Monte Carlo 2015