Helosz
Wyszed³ mi ma³y problemik w 3-miesiêcznym D90 - BF. Na ile mogê stwierdziæ, jest to problem body, nie optyki (ale jeszcze na wszelki wypadek spróbujê to przetestowaæ na kilku innych obiektywach).
Muszê jeszcze dok³adnie przegl±dn±æ wszystkie fotki, bo mam wra¿enie ¿e na pocz±tku by³o ok, acz mo¿liwe jest, ¿e nie zauwa¿y³em wcze¶niej, gdy¿ robiê g³ównie architekturê i widoczki (wiadomo, GO st±d do taaaaaamt±d) oraz ruchliwego rocznego berbecia w ¶wietle zastanym, z racji chimerycznej pogody g³ównie w domu (i tak z górk± 1/3 jest poruszona, dopiero na plenerach przy ³adnej pogodzie problem zacz±³ wychodziæ), a jako¶ wcze¶niej nie chcia³o mi siê pastwiæ nad tablicami testowymiGIF89a
2 |
Data: Czerwiec 01 2010 02:06:15 |
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ |
Autor: TomekM |
Mia³em podobny problem z Sony.
Skorzysta³em z gwarancji, odes³ali mi chyba w ci±gu 2-3 dni.
Nawet wysy³ka do nich by³a gratis.
U Nikona chyba a¿ tak dobrze nie jest.
Ogólnie to powinno siê korzystaæ z niezgodno¶ci towaru z umow±.
Bo masz zagwarantowane ustawowo ca³kiem sporo praw.
Chyba np. koszty wysy³ki s± do zwrotu.
Je¶li naprawa nie przyniesie skutku to mo¿esz siê domagaæ zwrotu
pieni±¿ków.
Przy gwarancji raczej nie masz na to szans.
3 |
Data: Czerwiec 01 2010 11:27:42 | Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować | Autor: de Fresz |
On 2010-06-01 11:06:15 +0200, TomekM said:
Mia³em podobny problem z Sony.
No ale to inny producent, inny serwis.
Ogólnie to powinno siê korzystaæ z niezgodno¶ci towaru z umow±.
No tak, tylko zgadnij co sprzedawca najczê¶ciej robi ze sprzêtem? Mnie interesuje jak najsprawniej i bez zbêdnego czekania za³atwiæ sprawê W PRAKTYCE.
Bo masz zagwarantowane ustawowo ca³kiem sporo praw.
"Nie mamy pana p³aszcza i co nam pan zrobi?"
Chyba np. koszty wysy³ki s± do zwrotu.
Wal± mnie koszty przesy³ki, chcê mieæ sprawny sprzêt na powiedzmy za tydzieñ, niech bêdzie pó³tora (licz±c od po d³ugim weekendzie), a nie za miesi±c, mo¿e dwa, w stanie w jakim go wys³a³em lub gorszym.
--
Pozdrawiam
de Fresz
4 |
Data: Czerwiec 01 2010 02:47:45 | Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ | Autor: TomekM |
Wal± mnie koszty przesy³ki, chcê mieæ sprawny sprzêt na powiedzmy za
tydzieñ, niech bêdzie pó³tora (licz±c od po d³ugim weekendzie), a nie
za miesi±c, mo¿e dwa, w stanie w jakim go wys³a³em lub gorszym.
Jak masz takie wymagania to tylko osobista wizyta w serwisie Nikona.
W zesz³ym roku s³a³em do nich maile, na ¿aden nie dosta³em odpowiedzi.
Dodzwoniæ te¿ siê nie mog³em.
Nie wiem czy co¶ siê zmieni³o od tego czasu.
5 |
Data: Czerwiec 01 2010 12:03:15 | Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ | Autor: Jacek23 |
Nie zazdroszcze, NIKON i ich serwis to tragedia.
Byla afera i nic sie nie zmienilo.
--
gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333
6 |
Data: Czerwiec 01 2010 17:11:12 | Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ | Autor: jo44 |
Jacek23 pisze:
Nie zazdroszcze, NIKON i ich serwis to tragedia.
Byla afera i nic sie nie zmienilo.
A Ty sk±d to wiesz?
Fotografujesz Canonem wiêc mów
o serwisie Canona.
7 |
Data: Czerwiec 01 2010 12:22:04 | Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ | Autor: qvverty |
calkiem niedawno mialem podobny problem. kupilem d5000 w zestawie z 16-85 i
okazalo sie, ze mam bf. znajac marna reputacje serwisu nikona tez
kombinowalem, co z tym fantem zrobic (naprawa w ramach gwarancji, rekojmia,
niezgodnosc towaru z umowa). w koncu zdecydowalem sie na serwis nikona (moja
argumentacja byla taka, ze jak odesle to do sklepu, to i tak aparat trafi do
serwisu nikona, tylko potrwa to dluzej).
najpierw zaczalem korespondowac z helpdeskiem i ku mojemu ogromnemu
zaskoczeniu bardzo szybko otrzymywalem odpowiedzi na moje pytania oraz analize
przeslanych zdjec. ich sugestie nie zawsze byly trafione ;), ale w koncu
polecili mi wyslac korpus z obiektywem do serwisu gwarancyjnego. co prawda
osobiscie podejrzewalem problem wylacznie w korpusie, ale jak juz wysylalem
paczke to bylo mi wszystko jedno, czy umieszcze tam sam korpus czy caly zestaw.
naprawa w serwisie trwala niecale 2 dni robocze (sic!), skonczylo sie na
regulacji korpusu, obiektyw byl ok. jedyny problem byl z przesylka powrotna
(dhl!): paczka wracala chyba 5 dni (wliczajac weekend), a kurier zostawil ja
na koncu... u sasiada! dobrze, ze to uczciwi ludzie ;)
reasumujac: nie taki serwis nikona straszny, mysle ze zaczeli przywiazywac
wage do jakosci obslugi klienta i zalezy im na odbudowie zszarganej reputacji ;)
--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| | | | | |