Grupy dyskusyjne   »   BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować

BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować



1 Data: Czerwiec 01 2010 10:22:06
Temat: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
Autor: de Fresz 

Helosz

Wyszed³ mi ma³y problemik w 3-miesiêcznym D90 - BF. Na ile mogê stwierdziæ, jest to problem body, nie optyki (ale jeszcze na wszelki wypadek spróbujê to przetestowaæ na kilku innych obiektywach).
Muszê jeszcze dok³adnie przegl±dn±æ wszystkie fotki, bo mam wra¿enie ¿e na pocz±tku by³o ok, acz mo¿liwe jest, ¿e nie zauwa¿y³em wcze¶niej, gdy¿ robiê g³ównie architekturê i widoczki (wiadomo, GO st±d do taaaaaamt±d) oraz ruchliwego rocznego berbecia w ¶wietle zastanym, z racji chimerycznej pogody g³ównie w domu (i tak z górk± 1/3 jest poruszona, dopiero na plenerach przy ³adnej pogodzie problem zacz±³ wychodziæ), a jako¶ wcze¶niej nie chcia³o mi siê pastwiæ nad tablicami testowymiGIF89a



2 Data: Czerwiec 01 2010 02:06:15
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ
Autor: TomekM 

Mia³em podobny problem z Sony.
Skorzysta³em z gwarancji, odes³ali mi chyba w ci±gu 2-3 dni.
Nawet wysy³ka do nich by³a gratis.
U Nikona chyba a¿ tak dobrze nie jest.
Ogólnie to powinno siê korzystaæ z niezgodno¶ci towaru z umow±.
Bo masz zagwarantowane ustawowo ca³kiem sporo praw.
Chyba np. koszty wysy³ki s± do zwrotu.
Je¶li naprawa nie przyniesie skutku to mo¿esz siê domagaæ zwrotu
pieni±¿ków.
Przy gwarancji raczej nie masz na to szans.

3 Data: Czerwiec 01 2010 11:27:42
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować
Autor: de Fresz 

On 2010-06-01 11:06:15 +0200, TomekM  said:

Mia³em podobny problem z Sony.

No ale to inny producent, inny serwis.


Ogólnie to powinno siê korzystaæ z niezgodno¶ci towaru z umow±.

No tak, tylko zgadnij co sprzedawca najczê¶ciej robi ze sprzêtem? Mnie interesuje jak najsprawniej i bez zbêdnego czekania za³atwiæ sprawê W PRAKTYCE.


Bo masz zagwarantowane ustawowo ca³kiem sporo praw.

"Nie mamy pana p³aszcza i co nam pan zrobi?"


Chyba np. koszty wysy³ki s± do zwrotu.

Wal± mnie koszty przesy³ki, chcê mieæ sprawny sprzêt na powiedzmy za tydzieñ, niech bêdzie pó³tora (licz±c od po d³ugim weekendzie), a nie za miesi±c, mo¿e dwa, w stanie w jakim go wys³a³em lub gorszym.


--
Pozdrawiam
de Fresz

4 Data: Czerwiec 01 2010 02:47:45
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ
Autor: TomekM 


Wal± mnie koszty przesy³ki, chcê mieæ sprawny sprzêt na powiedzmy za
tydzieñ, niech bêdzie pó³tora (licz±c od po d³ugim weekendzie), a nie
za miesi±c, mo¿e dwa, w stanie w jakim go wys³a³em lub gorszym.

Jak masz takie wymagania to tylko osobista wizyta w serwisie Nikona.
W zesz³ym roku s³a³em do nich maile, na ¿aden nie dosta³em odpowiedzi.
Dodzwoniæ te¿ siê nie mog³em.
Nie wiem czy co¶ siê zmieni³o od tego czasu.

5 Data: Czerwiec 01 2010 12:03:15
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ
Autor: Jacek23 

Nie zazdroszcze, NIKON i ich serwis to tragedia.
Byla afera i nic sie nie zmienilo.

--

  gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

6 Data: Czerwiec 01 2010 17:11:12
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ
Autor: jo44 

Jacek23 pisze:

Nie zazdroszcze, NIKON i ich serwis to tragedia.
Byla afera i nic sie nie zmienilo.

A Ty sk±d to wiesz?
Fotografujesz Canonem wiêc mów
o serwisie Canona.

7 Data: Czerwiec 01 2010 12:22:04
Temat: Re: BF w D90 - jak najsprawniej to reklamowaæ
Autor: qvverty 

calkiem niedawno mialem podobny problem. kupilem d5000 w zestawie z 16-85 i
okazalo sie, ze mam bf. znajac marna reputacje serwisu nikona tez
kombinowalem, co z tym fantem zrobic (naprawa w ramach gwarancji, rekojmia,
niezgodnosc towaru z umowa). w koncu zdecydowalem sie na serwis nikona (moja
argumentacja byla taka, ze jak odesle to do sklepu, to i tak aparat trafi do
serwisu nikona, tylko potrwa to dluzej).
najpierw zaczalem korespondowac z helpdeskiem i ku mojemu ogromnemu
zaskoczeniu bardzo szybko otrzymywalem odpowiedzi na moje pytania oraz analize
przeslanych zdjec. ich sugestie nie zawsze byly trafione ;), ale w koncu
polecili mi wyslac korpus z obiektywem do serwisu gwarancyjnego. co prawda
osobiscie podejrzewalem problem wylacznie w korpusie, ale jak juz wysylalem
paczke to bylo mi wszystko jedno, czy umieszcze tam sam korpus czy caly zestaw.
naprawa w serwisie trwala niecale 2 dni robocze (sic!), skonczylo sie na
regulacji korpusu, obiektyw byl ok. jedyny problem byl z przesylka powrotna
(dhl!): paczka wracala chyba 5 dni (wliczajac weekend), a kurier zostawil ja
na koncu... u sasiada! dobrze, ze to uczciwi ludzie ;)
reasumujac: nie taki serwis nikona straszny, mysle ze zaczeli przywiazywac
wage do jakosci obslugi klienta i zalezy im na odbudowie zszarganej reputacji ;)

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

BF w D90 - jak najsprawniej to reklamować



Grupy dyskusyjne