Popsuło sie cuś?
dwa pytania:
podgrzewanie manetek ma 3 pozycje:
wyłączone
góra
dół
czy podgrzewanie jest stopniowane? ponieważ u mnie jedna manetka grzeje mocno
jedna słabo i zastanawiam się dlaczego
ABS
są dwie kontrolki i przełącznik chwilowy
do czego służy ten przełącznik?
kontrolki u mnie nie świecą nie migają, nic się nie dzieje, podejrzewam, że ABS
nie działa, jak to wszystko ma się zachowywać? Dlaczego są dwie kontrolki i
która co wskazuje?
Wydaje mi się, że ABS u mnie nie działa, robiłem próby na drodze piaszczystej z
blokowaniem tylnego koła i zima............
Pozatym to jest mój pierwszy motocykl nie napędzany łańcuchem i szukam kogoś w
niedalekiej okolicy (Przasnysz, Ciechanów, Olsztyn) aby porównać dźwięki
wydawane przez silnik, przekładnię.
tak mniej więcej tyle
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
4 |
Data: Kwiecien 05 2009 15:40:44 |
Temat: Re: BMW 1100 RT szukam kogoś z takim sprzętem mam pytania |
Autor: masti |
Dnia Sun, 05 Apr 2009 17:09:11 +0200, arturlipko napisał(a):
Popsuło sie cuĹ?
dwa pytania:
podgrzewanie manetek ma 3 pozycje:
wyłÄ
czone
góra
dół
czy podgrzewanie jest stopniowane? ponieważ u mnie jedna manetka grzeje
mocno jedna słabo i zastanawiam siÄ dlaczego
tak podgrzewanie ma 2 stopnie. Obie manetki powinny grzaÄ tak samo.
Pewnie którychĹ ze styków.
ABS
a tu nie pomogÄ bo nie posiadam
Pozatym to jest mój pierwszy motocykl nie napÄdzany łaĹcuchem i szukam
kogoĹ w niedalekiej okolicy (Przasnysz, Ciechanów, Olsztyn) aby porównaÄ
dźwiÄki wydawane przez silnik, przekładniÄ.
zmieĹ olej w przekładni i generalnie jak nie robi łup! przy
przyspieszaniu to jest OK. Jak robi, tak jak u mnie to znaczy, że
wieloklin siÄ wyrobił. Ale z tym można żyÄ :)
i wielu lat jeżdżenia :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)
"-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci?
-Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" Terry Pratchett
5 |
Data: Kwiecien 05 2009 19:21:37 | Temat: Re: BMW 1100 RT szukam kogoś z takim sprzętem mam pytania | Autor: Monster |
Użytkownik napisał w wiadomości
podgrzewanie manetek ma 3 pozycje:
wyłączone
góra
dół
czy podgrzewanie jest stopniowane? ponieważ u mnie jedna manetka grzeje
mocno
jedna słabo i zastanawiam się dlaczego
w mojej też chyba jedna trochę słabiej grzała
ABS
są dwie kontrolki i przełącznik chwilowy
do czego służy ten przełącznik?
kontrolki u mnie nie świecą nie migają, nic się nie dzieje, podejrzewam,
że ABS
nie działa, jak to wszystko ma się zachowywać? Dlaczego są dwie kontrolki
i
która co wskazuje?
Przełącznika w swojej nie miałem,kontrolki mrugają razem lub naprzemiennie
przy właczonym zapłonie i gdy nie działa ABS.
Jeśli nie swiecą wcale sprawdź najpierw bezpieczniki.
Pozatym to jest mój pierwszy motocykl nie napędzany łańcuchem i szukam
kogoś w
niedalekiej okolicy (Przasnysz, Ciechanów, Olsztyn) aby porównać dźwięki
wydawane przez silnik, przekładnię.
Przy rozruchu zimnego klepią popychacze przez 2-3 s,biegi wchodzą
głośno,przekładni nie powinno być słychać.Przy ruszaniu często słychać
dziwny dzwięk z czujnika ABS przy kole
Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec
6 |
Data: Kwiecien 05 2009 10:45:54 | Temat: Re: BMW 1100 RT szukam kogoś z takim sprzętem mam pytania | Autor: |
On 5 Kwi, 19:21, "Monster" wrote:
Przełącznika w swojej nie miałem,kontrolki mrugają razem lub naprzemiennie
przy właczonym zapłonie i gdy nie działa ABS.
Jeśli nie swiecą wcale sprawdź najpierw bezpieczniki.
.
Przy rozruchu zimnego klepią popychacze przez 2-3 s,biegi wchodzą
głośno,przekładni nie powinno być słychać.Przy ruszaniu często słychać
dziwny dzwięk z czujnika ABS przy kole
Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec
Tomek R1100Rt,
nie wprowadzaj w błąd.
Jeżeli kontrolki zapaleniu silnika migają naprzemiennie to znaczy, że
układ ABS nie jest aktywny. Często układ nie aktywuje się ze względu
na zbyt mały prąd rozruchowy dawany przez akumulator (potrzebny o
większym prądzie rozruchu i pojemności). Jeżeli po zapaleniu silnika
migają jednocześnie to układ jest gotów do aktywacji, która następuje
po osiągnięciu prędkości 5 km/h i wtedy słyszalny jest dżwięk który
interpretujesz jako czujnik przy kole.
To nie czujnik a modulator. Jeśli kontrolki nie świecą - sprawdż czy w
ogóle masz ABS. Składaków ci na rynku dostatek.
2-3 sekundy po odpaleniu zimnego silnika słychać nie popychacze a
napinacze łańcuszków rozrządu. Muszą napełnić się olejem. Potem cisza.
P.
7 |
Data: Kwiecien 05 2009 20:26:33 | Temat: Re: BMW 1100 RT szukam kogoś z takim sprzętem mam pytania | Autor: Monster |
Użytkownik napisał w wiadomości
Tomek R1100Rt,
nie wprowadzaj w błąd.
Jeżeli kontrolki zapaleniu silnika migają naprzemiennie to znaczy, że
układ ABS nie jest aktywny. Często układ nie aktywuje się ze względu
na zbyt mały prąd rozruchowy dawany przez akumulator (potrzebny o
większym prądzie rozruchu i pojemności). Jeżeli po zapaleniu silnika
migają jednocześnie to układ jest gotów do aktywacji, która następuje
po osiągnięciu prędkości 5 km/h i wtedy słyszalny jest dżwięk który
interpretujesz jako czujnik przy kole.
Zgadza się,napisałem ogólnie-obecnie nie mam ABS nie pamiętam co i kiedy
świeciło,jedynie że przy sprawnym układzie w czasie jazdy nie świeci się
żadna:-)
To nie czujnik a modulator.
Jak go zwał,dzwięk ma niepokojący.
2-3 sekundy po odpaleniu zimnego silnika słychać nie popychacze a
napinacze łańcuszków rozrządu. Muszą napełnić się olejem. Potem cisza.
Rajt,źle się wyraziłem.
Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec
| | | |