Grupy dyskusyjne   »   BMW M5 LPG

BMW M5 LPG



1 Data: Listopad 19 2007 23:12:47
Temat: BMW M5 LPG
Autor: Alti 

I co kurwa nie da się????
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=161300
http://img130.imageshack.us/img130/2735/p10101740dl.jpg

Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z kurkiem
na tylnym zderzaku.
A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo mam 4)
:-)
Wojtek



2 Data: Listopad 19 2007 23:14:36
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Grejon 

Alti pisze:

Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z kurkiem na tylnym zderzaku.
A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo mam 4)
:-)

ROTFL!

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

3 Data: Listopad 19 2007 23:28:49
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Alti 


Użytkownik "Alti"  napisał w wiadomości

I co kurwa nie da się????

Że nie wspomnie o m3 e90 AC Schnitzerze
http://www.v10.pl/galeria/ac,schnitzer,bmw,3,coupe,08,artykul,3364,3,jpg.html
z fabrycznymi przejściówkami na gaz holenderski/niemiecki/włoski.

Czekajta, czekajta. Jeszcze Benteleye będą jeździć z elpidżi....
Wojtek

4 Data: Listopad 20 2007 00:07:28
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: marek 'moa' piotrowski 

Użytkownik "Alti"  napisał

Że nie wspomnie o m3 e90 AC Schnitzerze
http://www.v10.pl/galeria/ac,schnitzer,bmw,3,coupe,08,artykul,3364,3,jpg.html
z fabrycznymi przejściówkami na gaz holenderski/niemiecki/włoski.

chłopaki ostatnio właśnie sprawdzali jak to szybko pojedzie:

http://www.autoblog.com/2007/11/17/ac-schnitzer-gp3-10-natural-gas-powered-3-series-hits-318-km-h/

--
moa
tj'98 4.0             http://www.niedzwiedzianorka.blogspot.com/
forester'06 2.5xt      http://jeep.org.pl/forum/

5 Data: Listopad 20 2007 01:29:36
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: flex 

....no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i w gazie - to jest dopiero as - no
coz :)

6 Data: Listopad 20 2007 07:36:15
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

"flex"  wrote in message

...no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i w gazie - to jest dopiero as - no
coz :)

A Ty masz takie ... w planach? ;) To ja już wolę "w gazie".

Jurand.

7 Data: Listopad 20 2007 07:55:01
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Alti 


Użytkownik "flex"  napisał w wiadomości

...no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i

jak 7 to pewnie e32 albo e38...
Wojtek

8 Data: Listopad 20 2007 18:43:37
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Piotrek 

...no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i w gazie - to jest dopiero as - no
coz :)

w gazie?
kazdy samochod mi znany jest w gazie, a nawet kilku miedzy innymi w tlenie i
azocie, potocznie nazywany to powietrzem.

samochodow postawionego czy jadacego w prozni nie widzialem:)

--
pzdr
piotrek

9 Data: Listopad 20 2007 18:16:00
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: flex 


"Piotrek"  wrote in message

w gazie?
kazdy samochod mi znany jest w gazie, a nawet kilku miedzy innymi w tlenie
i azocie, potocznie nazywany to powietrzem.

samochodow postawionego czy jadacego w prozni nie widzialem:)

alesz jestes bystra jak woda w klozecie  - chodzilo ze jezdzi samochodem
Bawarskich Zakladow Silnikowych z silnikiem 5400centymetrow szesciennych
wyposazonym w instalacje zasilania gazem LPG - pasuje teraz ;-)?

10 Data: Listopad 20 2007 19:31:37
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Hektor 

Użytkownik "flex"  napisał

alesz jestes bystra jak woda w klozecie  - chodzilo ze jezdzi samochodem
Bawarskich Zakladow Silnikowych z silnikiem 5400centymetrow szesciennych
wyposazonym w instalacje zasilania gazem LPG - pasuje teraz ;-)?

Teraz przemówiles ludzkim glosem, ale przyznaj, ze przyszlo Ci to z trudem.

11 Data: Listopad 19 2007 23:27:36
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo
mam 4)...

.... tylko pierwej mnie dogońta. :P

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

12 Data: Listopad 20 2007 08:22:33
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: axial 

Użytkownik "Alti"  napisał w wiadomości

I co kurwa nie da się????
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=161300
http://img130.imageshack.us/img130/2735/p10101740dl.jpg

Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z
kurkiem
na tylnym zderzaku.
A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo mam
4)

A porsche też można przerobić na gaz?
;)

ax
PS.
Wszystko można przerobić, nawet na napęd atomowy...
Kwestia wyłożenia odpowiedniej kasy...

13 Data: Listopad 20 2007 08:30:08
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: d'plus 

Alti pisze:

I co kurwa nie da się????
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=161300
http://img130.imageshack.us/img130/2735/p10101740dl.jpg

Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z kurkiem na tylnym zderzaku.
A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo mam 4)
:-)
Wojtek

nie rozumiem tego zamieszania związanego z gazem w drogich autach.
znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini, porsche, hummery. na zachodzie nie ma takiej wiejskiej zawiści i gaz jest traktowany  nie tylko jako oszczędność.
ja osobiście też bym zagazował swój samochód sportowy. nie widzę żadnych rzeczowych powodów żeby tego nie można było zrobić oprócz krążącego "bo to jest fe".

--
http://www.oln.pl/gallery - olsztyńska galeria internetowa
http://www.limuzyny.ketrzyn.pl - limuzyny do wynajęcia - warmia i mazury

14 Data: Listopad 20 2007 11:23:43
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Nov 2007 08:30:08 +0100,  d'plus wrote:

nie rozumiem tego zamieszania związanego z gazem w drogich autach.
znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini,
porsche, hummery. na zachodzie nie ma takiej wiejskiej zawiści i gaz
jest traktowany  nie tylko jako oszczędność.
ja osobiście też bym zagazował swój samochód sportowy. nie widzę żadnych
rzeczowych powodów żeby tego nie można było zrobić oprócz krążącego "bo
to jest fe".

No wiesz, .. oprocz zawisci .. jaki jest sens kupowac sportowy
samochod, drogi bo o wysrubowanych parametrach, dla tych parametrow
zapewne kupowany, i nagle mu dokladamy zmniejszacz mocy, dokaldamy
zbedne kg, zabieramy miejsce na aktowke w bagazniku itp :-)
I w imie czego ? gownianych oszczednosci ktore nawet na waciki
nie wystarcza ?

A w Polsce wygodna limuzyne sam bym zagazowal.
Bo co lepsze - 525 czy 740lpg ? Oczywiscie uzywane.

J.

15 Data: Listopad 20 2007 11:30:42
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Zz 

No wiesz, .. oprocz zawisci .. jaki jest sens kupowac sportowy
samochod, drogi bo o wysrubowanych parametrach, dla tych parametrow

kupuje sie dla prestizu - dla tego samego powodu dla ktorego
t-shirt z odpowiednim logo jest 10x drozszy od identycznego
(a czasem lepszego) t-shirta bez loga... Znajomy mial starego
Forda Mustanga (z lat 90-tych) - wygladalo toto jak przerosniety
polonez, a mialo wykop jak zaden z najnowszych sportowych
samochodow w jego 200tys. miescie - i co z tego, kiedy panny
piszcza z radosci na widok podswietlonego na niebiesko golfa 2
z zagazowanym 1.4 a nie na widok pieciolitrowego Mustanga'90


Zz

16 Data: Listopad 20 2007 12:34:33
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Tue, 20 Nov 2007 11:30:42 -0000, Zz
wrote:

Znajomy mial starego
Forda Mustanga (z lat 90-tych) - wygladalo toto jak przerosniety
polonez, a mialo wykop jak zaden z najnowszych sportowych
samochodow w jego 200tys. miescie

 To tylko świadczy ubóstwie tegoż miasta w materii wozów
 sportowych ;>

- i co z tego, kiedy panny
piszcza z radosci na widok podswietlonego na niebiesko golfa 2
z zagazowanym 1.4 a nie na widok pieciolitrowego Mustanga'90

 Ja tam się im wcale nie dziwię. Ta generacja Mustanga nie dość
 że wyglądała jak pół dupy zza krzaka, to jeszcze jeździła jakoś
 niespecjalnie (na wprost, mało Mustangów potrafi też skręcać
 ;)). Co innego, gdyby miał jakąś fajną, limitowaną wersję z lat
 60-ych.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

17 Data: Listopad 20 2007 13:37:31
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Zz 



Ja tam się im wcale nie dziwię. Ta generacja Mustanga nie dość
że wyglądała jak pół dupy zza krzaka, to jeszcze jeździła jakoś
niespecjalnie (na wprost, mało Mustangów potrafi też skręcać


przednia os skrecala w inna strone niz tylnia - pamietam :)
a ile pisku bylo przy tym i dymu :D
ale na wprost to jezdzil calkiem dobrze (sprawdzene na torze
w Kielcac, nawet ponad te ogranicznikowe 250 czyli szybciej
niz nieprzerabiane BWM/audi/mercedes)

;)). Co innego, gdyby miał jakąś fajną, limitowaną wersję z lat
60-ych.

panny dale by sikaly na widok golfa, no bo jak ktos jezdzi
gratem z lat 60tych to nie boze byc cool ;)

Zz

18 Data: Listopad 20 2007 14:02:50
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Tue, 20 Nov 2007 13:37:31 -0000, Zz
wrote:

ale na wprost to jezdzil calkiem dobrze (sprawdzene na torze
w Kielcac, nawet ponad te ogranicznikowe 250 czyli szybciej
niz nieprzerabiane BWM/audi/mercedes)

 Na Miedziance prosta startowa ma jakieś 400 metrów. Jeśli
 przejdziesz zakręt w okolicach setki (Mustangiem? Jakoś wątpię),
 to nadal zostaje Ci trochę mało miejsca na to, żeby się tam
 bujnąć do 250+ (ślisko!) i odhamować. 250+km/h na 400 metrach
 robią auta dziewięcio-, ośmiosekundowe, a do tego potrzeba set
 koni, duże set (600-800+).

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

19 Data: Listopad 20 2007 17:35:53
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Zz 

Na Miedziance prosta startowa ma jakieś 400 metrów. Jeśli
przejdziesz zakręt w okolicach setki (Mustangiem? Jakoś wątpię),
to nadal zostaje Ci trochę mało miejsca na to, żeby się tam
bujnąć do 250+ (ślisko!) i odhamować. 250+km/h na 400 metrach
robią auta dziewięcio-, ośmiosekundowe, a do tego potrzeba set
koni, duże set (600-800+).

Przepraszam za skrot myslowy - w Kielcach to nawet nie wiem jak
szybko jechal bo tam sie raczej konkuruje niz bije rekordy, no i tam
startowal na nitroxie wiec troche inna sprawa. Osobiscie widzialem
przypadek jazdy szybciej niz 250 na autostradzie Katowice-Krakow
a jak znam mojego znajomego i to i na gorszych drogach jezdzil
z taka predkoscia

PS - z tych Kielcach to nie odpadl w 1 rundzie wiec to mialem na
mysli ze jezdzi dobrze "na wprost" :)
Zz

20 Data: Listopad 20 2007 17:49:31
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Tue, 20 Nov 2007 17:35:53 -0000, Zz
wrote:

Przepraszam za skrot myslowy - w Kielcach to nawet nie wiem jak
szybko jechal bo tam sie raczej konkuruje niz bije rekordy, no i tam
startowal na nitroxie wiec troche inna sprawa.

 To już nie w Moskwie, tylko w Leningradzie, nie Wołgi tylko
 rowery?

 Mógł sobie nawet na metanie z siarkowodorem latać -- w Kielcach
 takim czymś nie ma szans na takie prędkości. Jestem ciekaw, jaką
 prędkość na prostej startowej osiągają wyścigowe Prosiaki.

Osobiscie widzialem
przypadek jazdy szybciej niz 250 na autostradzie Katowice-Krakow
a jak znam mojego znajomego i to i na gorszych drogach jezdzil
z taka predkoscia

 A te rowery to kradli, a nie rozdawali?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

21 Data: Listopad 20 2007 23:15:19
Temat: Mustang drag racings (bylo Re: BMW M5 LPG)
Autor: Zz 

Mógł sobie nawet na metanie z siarkowodorem latać -- w Kielcach
takim czymś nie ma szans na takie prędkości. Jestem ciekaw, jaką
prędkość na prostej startowej osiągają wyścigowe Prosiaki.

proponuje poczytac:
http://www.dragtimes.com/Ford-- Mustang-Drag-Racing.html

dla ulatwienia 204 MPH to ok 320 km/h

a pierwsza 20-stka miesci sie w 150 MPH czyli ok. 250 km/h...
Nie twierdze ze znajomy mial az tak zaawansowana maszyne, ale
to czasy na 1/8 mili wiec na dluzszym dystansie z powodzniem
dociagal do 250

Zz

22 Data: Listopad 21 2007 00:32:20
Temat: Re: Mustang drag racings (bylo Re: BMW M5 LPG)
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Nov 2007 23:15:19 -0000,  Zz wrote:

proponuje poczytac:
http://www.dragtimes.com/Ford-- Mustang-Drag-Racing.html

dla ulatwienia 204 MPH to ok 320 km/h

a pierwsza 20-stka miesci sie w 150 MPH czyli ok. 250 km/h...
Nie twierdze ze znajomy mial az tak zaawansowana maszyne, ale
to czasy na 1/8 mili wiec na dluzszym dystansie z powodzniem
dociagal do 250

Ale dwusetna pozycja to jest mniej wiecej 12s i 120mph po 1/4mili.
A gorszych w tym zestawieniu jest cala masa. "Stock Car" to
jeszcze pare stron dalej.

A jesli wierzyc Robertowi to jeszcze hamowac musicie na tych 400m.

Jesli kolega nie mial jakies super rasowanej wersji, to mysle ze
faktycznie na to 250 nie ma szans.

J.

23 Data: Listopad 20 2007 23:50:32
Temat: Re: Mustang drag racings (bylo Re: BMW M5 LPG)
Autor: Robert Rędziak 

On Tue, 20 Nov 2007 23:15:19 -0000, Zz  wrote:

Mógł sobie nawet na metanie z siarkowodorem latać -- w Kielcach
takim czymś nie ma szans na takie prędkości. Jestem ciekaw, jaką
prędkość na prostej startowej osiągają wyścigowe Prosiaki.

proponuje poczytac:
http://www.dragtimes.com/Ford-- Mustang-Drag-Racing.html

dla ulatwienia 204 MPH to ok 320 km/h

 Ta jest. I Twój kolega ma takiego, a te dwa tysiące kuni okręca
 sobie wokół małego paluszka.

a pierwsza 20-stka miesci sie w 150 MPH czyli ok. 250 km/h...
Nie twierdze ze znajomy mial az tak zaawansowana maszyne, ale
to czasy na 1/8 mili wiec na dluzszym dystansie z powodzniem
dociagal do 250

 Na torze w Miedzianej...

 BTW, nawet ten z dwudziestego miejsca, ma 886 rwhp.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

24 Data: Listopad 20 2007 22:16:48
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

"Zz"  wrote in message



> Ja tam się im wcale nie dziwię. Ta generacja Mustanga nie dość
> że wyglądała jak pół dupy zza krzaka, to jeszcze jeździła jakoś
> niespecjalnie (na wprost, mało Mustangów potrafi też skręcać


przednia os skrecala w inna strone niz tylnia - pamietam :)
a ile pisku bylo przy tym i dymu :D
ale na wprost to jezdzil calkiem dobrze (sprawdzene na torze
w Kielcac, nawet ponad te ogranicznikowe 250 czyli szybciej
niz nieprzerabiane BWM/audi/mercedes)

Bez kozery powiem - pińcet...

Jurand

25 Data: Listopad 20 2007 22:32:41
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 20.11.2007 Zz  napisał/a:



Ja tam się im wcale nie dziwię. Ta generacja Mustanga nie dość
że wyglądała jak pół dupy zza krzaka, to jeszcze jeździła jakoś
niespecjalnie (na wprost, mało Mustangów potrafi też skręcać


przednia os skrecala w inna strone niz tylnia - pamietam :)
a ile pisku bylo przy tym i dymu :D
ale na wprost to jezdzil calkiem dobrze (sprawdzene na torze
w Kielcac, nawet ponad te ogranicznikowe 250 czyli szybciej
niz nieprzerabiane BWM/audi/mercedes)

Zmniejsz rybe to ja zgasze lampe. ;)

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

26 Data: Listopad 20 2007 17:44:44
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Scyzoryk 


No wiesz, .. oprocz zawisci .. jaki jest sens kupowac sportowy
samochod, drogi bo o wysrubowanych parametrach, dla tych parametrow
zapewne kupowany, i nagle mu dokladamy zmniejszacz mocy, dokaldamy
zbedne kg, zabieramy miejsce na aktowke w bagazniku itp :-)
I w imie czego ? gownianych oszczednosci ktore nawet na waciki
nie wystarcza ?


jest jeszcze cos takiego jak ekologia o której w Europie i USA coraz
głośniej. W PL narazie raczkuje




--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

27 Data: Listopad 20 2007 19:33:48
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Fenio 

Scyzoryk wrote:

jest jeszcze cos takiego jak ekologia o której w Europie i USA coraz
głośniej. W PL narazie raczkuje

Bo ludzi w Polsce nie stać na ekologie. Tu nawet nie trzeba mówić o hybrydach i paliwach alternatywnych. Wystarczyło by sprawdzić ile samochodów na Polskich drogach ma sprawny katalizator (o ile go jeszcze ma).


--
Pozdrawiam
Fenio

28 Data: Listopad 20 2007 19:29:45
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Fenio 

J.F. wrote:

i nagle mu dokladamy zmniejszacz mocy

Jak założy instalacje podciśnieniową to na pewno :) Najlepiej taką I generacji na gustowną śrube.



--
Pozdrawiam
Fenio

29 Data: Listopad 20 2007 10:37:18
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Tue, 20 Nov 2007 08:30:08 +0100, d'plus
 wrote:

znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini,

 A gdzie wsadził butlę? ;>

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

30 Data: Listopad 20 2007 11:41:46
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Gabriel'Varius' 


znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini,


 A gdzie wsadził butlę? ;>
Na miejcu przeznaczonym dla pasazera, lub tuz nad tylnym skrzydlem :-)
pozdrawiam

--
            <-- - http://www.varius.jawnet.pl -- ->
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
       Oskar Wilde

31 Data: Listopad 20 2007 12:35:16
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Tue, 20 Nov 2007 11:41:46 +0100, Gabriel'Varius'
 wrote:

 A gdzie wsadził butlę? ;>
Na miejcu przeznaczonym dla pasazera, lub tuz nad tylnym skrzydlem :-)

 Ja myślę, że zamiast zapasu. Ach ten zasięg... ;>

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

32 Data: Listopad 20 2007 13:54:52
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Hektor 

Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał

Ja myślę, że zamiast zapasu. Ach ten zasięg... ;>

Myslisz, ze jest tam zapas ? Ale jesli nawet, to ze na wykrecenie paru kólek
po miescie na oblukanie lasek wystarczy.

Zbigniew Kordan

33 Data: Listopad 20 2007 09:30:55
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Zz 


Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z
kurkiem
na tylnym zderzaku.

Wie ktos moze gdzie sie da przerobic Maybacha na gaz??

Niech bedzie pochwalony...

34 Data: Listopad 20 2007 17:43:28
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Scyzoryk 


Wie ktos moze gdzie sie da przerobic Maybacha na gaz??

pewnie w kazdym zakladzie ktory sie tym zajmuje. Co on ma specjalnego co
utrudnia zgazowanie?


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

35 Data: Listopad 20 2007 20:55:32
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Nov 2007 17:43:28 +0100,  Scyzoryk wrote:

Wie ktos moze gdzie sie da przerobic Maybacha na gaz??

pewnie w kazdym zakladzie ktory sie tym zajmuje. Co on ma specjalnego co
utrudnia zgazowanie?

8 cylindrow ? Brak miejsca pod maska ? :-)

J.

36 Data: Listopad 21 2007 17:27:15
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: V-Tec 

nie pękjacie, za 15 lat ktoś jeżdżący na gazie to będzie gość, na benzynie będzie jeździć tylko wojsko, a pospólstwo "elektrykami".
Przy obecnych cenach ropy i benzyny to nic mnie nie dziwi.

--
pozdr,
W.

37 Data: Listopad 21 2007 19:53:26
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Michał 

nie pękjacie, za 15 lat ktoś jeżdżący na gazie to będzie gość, na benzynie będzie jeździć tylko wojsko, a pospólstwo "elektrykami".
Przy obecnych cenach ropy i benzyny to nic mnie nie dziwi.


Ceny paliw nie są wysokie, wysokie są podatki od nich.


Pozdrawiam

38 Data: Listopad 21 2007 17:58:29
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Alti"  napisał w wiadomości

I co kurwa nie da się????
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=161300
http://img130.imageshack.us/img130/2735/p10101740dl.jpg

Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z
kurkiem na tylnym zderzaku.
A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo mam
4)
:-)

Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4
reduktorki pod maska.
Na kazde 2 reduktory trzeba dac fi8 ale nigdzie nie ma takiego wielozaworu i
pozostaje zamontowac 2 zbiorniki lub domontowac w zbiorniku 2 gniazdo
wielozaworu (niedozwolona rzezba). Zastanawiajace jest jakie wtryskiwacze
zastosowali, bo przy magicjetach na pelnym przelocie nie jest zbyt ciekawie.
Podlaczajac rownolegle 2 listwy wtryskowe valteca gniazdo sterownika gazu
zaczyna sie czerwone robic na pinie zasilajacym :) Byc moze keihiny sobie
poradza, niestety przy tylu garkach to spory wydatek a i efekt niepewny,
deklarowana moc jest mniejsza niz przy czeskich magicjetach - 60 km/cyl przy
1,5 bar.

Generalnie do zrobienia, problematyczne moze byc dopiero takie 700 km w gore
;)


Picasso

39 Data: Listopad 21 2007 18:08:53
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: J.F. 

On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100,  P_ablo wrote:

Użytkownik "Alti"  napisał w wiadomości
Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z
kurkiem na tylnym zderzaku.
A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo mam
4)  :-)

Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4
reduktorki pod maska.

V generacja i bez reduktorow ? :-)

Na kazde 2 reduktory trzeba dac fi8

Ja sie moze myle ale nawet 80l/h to powinno jedna rurka przeplynac.

J.

40 Data: Listopad 21 2007 19:02:23
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100,


Ja sie moze myle ale nawet 80l/h to powinno jedna rurka przeplynac.



Czym sie sugerujesz?
Tym, ze tankuja Ci samochod w kilka minut przez rurke fi8 ? Zwaz na to, ze
na stacji jest pompa wytwarzajaca cisnienie a z butli wypychane jest pod
cisnieniem par propanu.
Teoretycznie wystarczy pomnozyc przepustowosc przewodu benzynowego x 1,2 ale
niz zawsze tak jest ok.

Picasso

41 Data: Listopad 21 2007 19:53:39
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: J.F. 

On Wed, 21 Nov 2007 19:02:23 +0100,  P_ablo wrote:

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości
Ja sie moze myle ale nawet 80l/h to powinno jedna rurka przeplynac.

Czym sie sugerujesz?
Tym, ze tankuja Ci samochod w kilka minut przez rurke fi8?

Sluszna uwaga, ale 80l/h to w ogole cieniutki strumyczek.

Zwaz na to, ze
na stacji jest pompa wytwarzajaca cisnienie a z butli wypychane jest pod
cisnieniem par propanu.

Ale na stacji jest 10-14at, w butli kilka, to roznice juz zblizone.

Teoretycznie wystarczy pomnozyc przepustowosc przewodu benzynowego x 1,2 ale
niz zawsze tak jest ok.

Ale benzyna krazy w ukladzie.

J.

42 Data: Listopad 21 2007 19:31:50
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości


V generacja i bez reduktorow ? :-)


V generacja to albo JTG (podobno tragedia) albo Vialle. To drugie cenowo
powala na nogi tym bardziej przy tej ilosci garkow. Montaz wtryskiwaczy
nastrecza problemow w postaci wysylania kolektora do Vialle - tylko oni maja
mustra do mniej popularnych samochodow.
Pompy gazu mozna traktowac jako czesc eksploatacyjna i nie tylko na naszym
gazie ale wogole.

Picasso

43 Data: Listopad 21 2007 21:27:27
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 21 Nov 2007 19:31:50 +0100, P_ablo
 wrote:

V generacja to albo JTG (podobno tragedia) albo Vialle. To drugie cenowo
powala na nogi tym bardziej przy tej ilosci garkow. Montaz wtryskiwaczy
nastrecza problemow w postaci wysylania kolektora do Vialle - tylko oni maja
mustra do mniej popularnych samochodow.

 Ty naprawdę uważasz, że kogoś, kto ma 430 kawałków brutto na M5
 będzie powalać cena jakiejś tam instalacji LPG? Że w ogóle
 będzie sobie nią dupę zawracał? Podejrzewam, że tyle to on
 będzie rocznie na same opony wydawał.

 Co innego za dziesięć lat, gdy zaczną się na te auta poważać
 ludzie, których tak naprawdę nie stać na ich utrzymanie.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

44 Data: Listopad 21 2007 23:38:07
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości

On Wed, 21 Nov 2007 19:31:50 +0100, P_ablo
 wrote:


Ty naprawdę uważasz, że kogoś, kto ma 430 kawałków brutto na M5
będzie powalać cena jakiejś tam instalacji LPG? Że w ogóle
będzie sobie nią dupę zawracał? Podejrzewam, że tyle to on
będzie rocznie na same opony wydawał.

Co innego za dziesięć lat, gdy zaczną się na te auta poważać
ludzie, których tak naprawdę nie stać na ich utrzymanie.


Jakie 430 kawalkow ?
Jak dobrze poszukasz to za 160 tys "na gotowo" ze stanow 2005 r sciagniesz a
jak Ci sie nie chce to w niemcowni poszukasz. No oczywiscie jak juz jestes
totalny len to mozesz w polsce za 200 tys kupic. Oczywiscie nikt nie
napisal, ze chodzi o E60 a Ty od razu do takich  konkretow przechodzisz.
Zawsze mozesz sie zadowolic 400 konnym E39 ktore w wypasionym stanie z 2002
r za 80 tys dostaniesz.

LPI Vialle do E60 M5 drobne 5 tys eur uczyni i jako enduser niczym sie przy
tym nie pobawisz.
A cala zabawa w tym aby samemu to zamontowac na POLSKIM sterowniku i miec z
tego ogromna satysfakcje :)

Picasso

46 Data: Listopad 22 2007 18:10:56
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

"P_ablo"  wrote in message


Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości

> On Wed, 21 Nov 2007 19:31:50 +0100, P_ablo
>  wrote:
>
>
> Ty naprawdę uważasz, że kogoś, kto ma 430 kawałków brutto na M5
> będzie powalać cena jakiejś tam instalacji LPG? Że w ogóle
> będzie sobie nią dupę zawracał? Podejrzewam, że tyle to on
> będzie rocznie na same opony wydawał.
>
> Co innego za dziesięć lat, gdy zaczną się na te auta poważać
> ludzie, których tak naprawdę nie stać na ich utrzymanie.
>

Jakie 430 kawalkow ?
Jak dobrze poszukasz to za 160 tys "na gotowo"

Na srotowo. My tu nie o autach wyklepanych z przystanków czy rocznikach
2005... My tu o NOWYCH M5 mówimy...

ze stanow 2005 r
sciagniesz a  jak Ci sie nie chce to w niemcowni poszukasz. No
oczywiscie jak juz jestes  totalny len to mozesz w polsce za 200 tys
kupic.

Jaasne, takie M5 nowe to w każdym salonie po 200 tys stoją i czekają na
klientów.

Oczywiscie nikt nie  napisal, ze chodzi o E60 a Ty od razu do
takich  konkretow przechodzisz.  Zawsze mozesz sie zadowolic 400 konnym
E39 ktore w wypasionym stanie z 2002  r za 80 tys dostaniesz.

Czy Ty nie rozumiesz, że są ludzie, których pierdoli fakt, że gdzieś tam są
jakieś tam tańsze BMW i starsze? To są ludzie, którzy srają kasą na prawo i
lewo i mają nagle kaprys pt. "M5 nówka salon".

Jurand.

47 Data: Listopad 23 2007 00:28:37
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Jurand"  napisał w wiadomości


Czy Ty nie rozumiesz, że są ludzie, których pierdoli fakt, że gdzieś tam

jakieś tam tańsze BMW i starsze? To są ludzie, którzy srają kasą na prawo
i
lewo i mają nagle kaprys pt. "M5 nówka salon".


Przeczytaj ze zrozumieniem caly watek od nowa!
Gosc zalozyl, ze piszemy o lpg do nowiutkiej m5 z salonu a ja napisalem, ze
wcale taka byc nie musi. Sa tez starsze znacznie tansze m5. Ktos kto kupi
autko za pol miliona bedzie mial w dupie wzgledy ekonomiczne i ja o tym
doskonale wiem.

Picasso

48 Data: Listopad 23 2007 09:08:33
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

"P_ablo"  wrote in message


Użytkownik "Jurand"  napisał w wiadomości

>
> Czy Ty nie rozumiesz, że są ludzie, których pierdoli fakt, że gdzieś
> tam  są
> jakieś tam tańsze BMW i starsze? To są ludzie, którzy srają kasą na
> prawo  i
> lewo i mają nagle kaprys pt. "M5 nówka salon".
>

Przeczytaj ze zrozumieniem caly watek od nowa!
Gosc zalozyl, ze piszemy o lpg do nowiutkiej m5 z salonu a ja napisalem,
ze  wcale taka byc nie musi.

Ale to juz nie jest tematem wątku - pisaliśmy o BMW M5 nowej z instalacją
LPG. Koniec, kropka. Są ludzie, których auta używane nie interesują. W
ogóle.

Jurand.

49 Data: Listopad 21 2007 18:09:23
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Fenio 

P_ablo wrote:

Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4
reduktorki pod maska.

Tam może być wtrysk ciekły zamontowany.


--
Pozdrawiam
Fenio

50 Data: Listopad 21 2007 17:25:26
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100, P_ablo
 wrote:

Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4
reduktorki pod maska.

 Reduktory? Chciałbyś tam pchać fazę lotną?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

51 Data: Listopad 21 2007 19:05:52
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości

On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100, P_ablo
 wrote:

Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4
reduktorki pod maska.

Reduktory? Chciałbyś tam pchać fazę lotną?


A zalozysz sie ? :)
A Ty myslisz, ze omegas ze zdjec to faza ciekla?
Landirenzo nie ma V generacji.

Picasso

52 Data: Listopad 21 2007 21:22:53
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Wed, 21 Nov 2007 19:05:52 +0100, P_ablo
 wrote:

Reduktory? Chciałbyś tam pchać fazę lotną?

A zalozysz sie ? :)

 A ja się nie mam o co zakładać. Jak dla mnie możesz tam nawet
 włożyć Igen. Zwłaszcza że to nie byłby mój wóz.

A Ty myslisz, ze omegas ze zdjec to faza ciekla?
Landirenzo nie ma V generacji.

 Co prawda nadal uważam, że

 a) jeśli mnie stać na zakup i utrzymanie M5 E60, to wydawać na
 potrzebne paliwo byłoby jak splunąć i zwyczajnie nie chciałoby
 mi się smarować dupy szkłem dla paru złociszy oszczędności,

 b) koszt paliwa w ogólnych kosztach utrzymania tegoż pojazdu też
 nie jest tak wysoki, by chciałoby mi się kombinować z gazownią,

 ale gdybym poczuł ten wewnętrzny przymus, to bez V gen bym nie
 podchodził.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

53 Data: Listopad 22 2007 01:34:31
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości

On Wed, 21 Nov 2007 19:05:52 +0100, P_ablo
 wrote:

a) jeśli mnie stać na zakup i utrzymanie M5 E60, to wydawać na
potrzebne paliwo byłoby jak splunąć i zwyczajnie nie chciałoby
mi się smarować dupy szkłem dla paru złociszy oszczędności,

b) koszt paliwa w ogólnych kosztach utrzymania tegoż pojazdu też
nie jest tak wysoki, by chciałoby mi się kombinować z gazownią,

ale gdybym poczuł ten wewnętrzny przymus, to bez V gen bym nie
podchodził.




Ja to postrzegam w troche innych kategoriach...

Kiedys  bylem we francji i tankowalem dobre auto na stacji podobnej do Neste
A24, jedna zniesmaczona skomentowala: "taki samochod i na takiej stacji
tankuje". Co to kogo obchodzi gdzie i co ja tankuje? Moj samochod, moj
kaprys, moja instalacja! Moze nie chodzi o oszczednosci na paliwie a o to,
ze nie musze pistoletu dotykac przy tankowaniu? Uchylam szybke i mowie: do
pelna poprosze... Moze chodzi o satysfakcje z udanego przedsiewziecia? Moze
chodzi o placenie mniejszych podatkow pazernemu fiskusowi ?

Ty to komentujesz jak wiekszosc - stac go na TAAAAKI samochod a na benzyne
nie...
Widuje jedna X5 przerobiona na CNG ale to troche poroniony pomysl bo zasieg
kiepsciutki ... :)  - co za buraki hoho
Ceny czesci zamiennych do M5 typu klocki, tarcze itp nie sa tragiczne bo
podchodza od najmocniejszej 5, co innego z rozrzadem i sprzeglem -  te juz
troszke kosztuja. Pozostale "ogolne koszty utrzymania" to raczej tylko
ubezpieczenia AC, ktorych placic nie musisz.

Heh od dygresji do dygresji i nie wiadomo o so chosi ;)

Picasso

54 Data: Listopad 22 2007 16:27:18
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Thu, 22 Nov 2007 01:34:31 +0100, P_ablo
 wrote:

Kiedys  bylem we francji i tankowalem dobre auto na stacji podobnej do Neste
A24, jedna zniesmaczona skomentowala: "taki samochod i na takiej stacji
tankuje".

 No cóż...

Co to kogo obchodzi gdzie i co ja tankuje?

 To trochę tak, jak iść do wykwintnej restauracji i zamówić
 hamburgera ;>

kaprys, moja instalacja! Moze nie chodzi o oszczednosci na paliwie a o to,
ze nie musze pistoletu dotykac przy tankowaniu?

 Przy pewnym poziomie dochodów możesz zadzwonić po swojego
 osobistego szofera, żeby Ci zatankował Twoje M5 przed
 weekendowym wypadem ;>

Uchylam szybke i mowie: do
pelna poprosze... Moze chodzi o satysfakcje z udanego przedsiewziecia? Moze
chodzi o placenie mniejszych podatkow pazernemu fiskusowi ?

 Albo o kompleks dusigrosza.

Ty to komentujesz jak wiekszosc - stac go na TAAAAKI samochod a na benzyne
nie...

 Nie. Ja to komentuję inaczej: przy pewnym poziomie dochodów
 pewne oszczędności są mało istotne. W przeciwieństwie do
 ewentualnych efektów ubocznych. Krótko mówiąc nie chciałoby mi
 się.

Widuje jedna X5 przerobiona na CNG ale to troche poroniony pomysl bo zasieg
kiepsciutki ... :)  - co za buraki hoho

 Ależ wręcz przeciwnie. Zaradni są. Normalnie odzyskali kupę
 szmalu od fiskusa i koncernów petrochemicznych. Pełny szacun!
 Ale chyba też nie szanują swojego czasu. Ich czas, ich
 pieniądze.

Ceny czesci zamiennych do M5 typu klocki, tarcze itp nie sa tragiczne bo
podchodza od najmocniejszej 5, co innego z rozrzadem i sprzeglem -  te juz
troszke kosztuja.

 Owszem, masz rację, lepiej kupić komplet TRW za 400PLN, niż
 komplet żółtego Pagida za 800 dołków. Przecie jedno i drugie to
 klocki, a dwa tysie w kieszeni, jak w ryj. A jaki szacun na
 dzielni? Nie dałeś zarobić całemu stadu krwiopijców. Co
 następne? Orlen Platinum zamiast Motula 300V czy TWS Motorsport?
 Barum Bravuris zamiast Pirelli PZero? Dwie Barumki za jedną
 Pirelkę, widzisz jaki fajny deal? Wiesz, ile punktów cwaniaka
 zyskasz na dzielni? A może używki? Pociągniesz czernidłem i
 dopiero będziesz prawdziwy gangsta-madafaka, a ile hajsu
 zostanie Ci w kieszeni na dziwki i koks?!

 Zaczynasz rozumieć?

Pozostale "ogolne koszty utrzymania" to raczej tylko
ubezpieczenia AC, ktorych placic nie musisz.

 No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć?
 Musiałbym się z ch* na głowy zamienić ;>

 A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd
 lansuje się taką niejaki TeDe.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

55 Data: Listopad 23 2007 00:51:19
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości



To trochę tak, jak iść do wykwintnej restauracji i zamówić hamburgera ;>


Zle porownanie, to jest jak pojsc do baru i zjesc to samo co w wykwintnej
restauracji za polowe ceny.


Przy pewnym poziomie dochodów możesz zadzwonić po swojego
osobistego szofera, żeby Ci zatankował Twoje M5 przed
weekendowym wypadem ;>


mozesz :)

zostanie Ci w kieszeni na dziwki i koks?!


Na oba FUJ :)
Moimi narkotykami sa dzieci a zone mam tez nie od parady ;)



No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć?
Musiałbym się z ch* na głowy zamienić ;>


Takich nie kradna a jak sie rozbijesz  to zaden samochod potrzebny Ci nie
bedzie :)

A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd
lansuje się taką niejaki TeDe.


TeDe robi sobie jaja i nic wiecej.

Caly czas to rozpatrujesz w kwestiach finansowych a tym ktorzy przerabiaja
samochodziki za 200 tys na lpg nie o to chodzi.
Mniejsze wydatki rekompensuja pewne niedogodnosci.

http://www.wrzuta.pl/obraz/q55AT3JyDU/

Jakis czas temu przerobilem passacika W8 no ale to tylko VW... tydzien walki
ale sie udalo :)

Picasso

56 Data: Listopad 23 2007 00:04:42
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 23 Nov 2007 00:51:19 +0100, P_ablo
 wrote:

Zle porownanie, to jest jak pojsc do baru i zjesc to samo co w wykwintnej
restauracji za polowe ceny.

 Jedni wolą ,,witam, państwa, ten sam stolik, co zawsze?'', inni
 ,,czego?!''.

No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć?
Musiałbym się z ch* na głowy zamienić ;>

Takich nie kradna a jak sie rozbijesz  to zaden samochod potrzebny Ci nie
bedzie :)

 Nie, no wcale. W Rosji już nawet pierwszego Maybacha zajumali ;>

TeDe robi sobie jaja i nic wiecej.

 Właściwie cała jego twórczość to jedno wielkie jajo.

Caly czas to rozpatrujesz w kwestiach finansowych a tym ktorzy przerabiaja
samochodziki za 200 tys na lpg nie o to chodzi.
Mniejsze wydatki rekompensuja pewne niedogodnosci.

 To te mniejsze wydatki są kwestią finansową, czy już
 niekoniecznie? Chyba że chodzi o to by być ,,eko'' mimo
 posiadania gas-guzzlera. W końcu Priusy też się kupuje dla
 plakietki ,,hybrid''.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

57 Data: Listopad 23 2007 09:15:45
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

"P_ablo"  wrote in message


Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości


>
> To trochę tak, jak iść do wykwintnej restauracji i zamówić hamburgera ;>
>

Zle porownanie, to jest jak pojsc do baru i zjesc to samo co w wykwintnej
restauracji za polowe ceny.

Zjeść to samo, a zjeść TAK SAMO, to pewna różnica.

> No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć?
> Musiałbym się z ch* na głowy zamienić ;>
>

Takich nie kradna a jak sie rozbijesz  to zaden samochod potrzebny Ci nie
bedzie :)

Aha, mądrze gadasz. Naprawdę. Nowych BMW nie kradną. W ogóle. I na pewno
przy 500-konnym aucie nie można się przypadkiem ślizgnąć bokiem i się
rozbić, ale nie zabić. Nieee, to niemożliwe. Tak samo, jak nie da się rozbić
Ferrari Enzo i nie zginąć... A te filmy na youtube, które pokazują rozbite
Enzo i wysiadającego zeń gościa, to fake jest.

> A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd
> lansuje się taką niejaki TeDe.
>

TeDe robi sobie jaja i nic wiecej.

Caly czas to rozpatrujesz w kwestiach finansowych a tym ktorzy
przerabiaja  samochodziki za 200 tys na lpg nie o to chodzi.
Mniejsze wydatki rekompensuja pewne niedogodnosci.

Cały czas MY rozpatrujemy to pod kątem NOWE M5 + LPG, a ty wjeżdżasz z
używanymi.

Jurand.

58 Data: Listopad 22 2007 17:32:08
Temat: Re: BMW M5 LPG [OT]
Autor: PAndy 


"Robert Rędziak"  wrote in message

A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd
lansuje się taką niejaki TeDe.

dziwne - jesliby mi sie fura podobala to jakie ma znaczenei ze nabyl ja jakis wsiokowy burak czy inny leszcz?
wiesz kto kupuje samochody klasy ferrari? w wiekszosci leszcze i buraki tyle ze z zasobnym kontem...
zaiste dziwna filozfia zyciowa dostosowywac sie do innych jesli chodzi o kupno samochodu....

ps
wlascwie w czym problem? jak ktos chce to moze jezdzi nawet na oleju rycynowym i nitrometanie

59 Data: Listopad 22 2007 17:00:10
Temat: Re: BMW M5 LPG [OT]
Autor: Robert Rędziak 

On Thu, 22 Nov 2007 17:32:08 +0100, PAndy
 wrote:

A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd
lansuje się taką niejaki TeDe.

dziwne - jesliby mi sie fura podobala to jakie ma znaczenei ze nabyl ja
jakis wsiokowy burak czy inny leszcz?

 Powiedz mi, dlaczego tylko ktoś miałby mnie kojarzyć z
 ,,wsiokowym burakiem czy innym leszczem''?

wlascwie w czym problem? jak ktos chce to moze jezdzi nawet na oleju
rycynowym i nitrometanie

 Problem jest w tym, że niektórzy tak bardzo pragną pokazać, że
 ich stać, choć nie jest to prawdą, że gotowi są całą resztę
 uznać za bandę idiotów, którzy za wszystko przepłacają.

 A najfajniej jest kupić auto po takim ,,zaradnym''. Można się
 wiele nauczyć.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

60 Data: Listopad 22 2007 20:10:03
Temat: Re: BMW M5 LPG [OT]
Autor: Boombastic 

dziwne - jesliby mi sie fura podobala to jakie ma znaczenei ze nabyl ja jakis wsiokowy burak czy inny leszcz?
wiesz kto kupuje samochody klasy ferrari? w wiekszosci leszcze i buraki tyle ze z zasobnym kontem...

Widać nie tacy leszcze skoro zdołali zarobić na takie auto.

61 Data: Listopad 22 2007 18:19:21
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

Ja to postrzegam w troche innych kategoriach...

Nadal postrzegasz...

Kiedys  bylem we francji i tankowalem dobre auto na stacji podobnej do
Neste  A24, jedna zniesmaczona skomentowala: "taki samochod i na takiej
stacji  tankuje". Co to kogo obchodzi gdzie i co ja tankuje? Moj
samochod, moj  kaprys, moja instalacja! Moze nie chodzi o oszczednosci
na paliwie a o to,  ze nie musze pistoletu dotykac przy tankowaniu?
Uchylam szybke i mowie: do  pelna poprosze... Moze chodzi o satysfakcje
z udanego przedsiewziecia? Moze  chodzi o placenie mniejszych podatkow
pazernemu fiskusowi ?

Ty to komentujesz jak wiekszosc - stac go na TAAAAKI samochod a na
benzyne  nie...

Bo to jest poniekąd logiczne. M5 z LPG ma dla mnie jedyny sens taki, że
spełni o wiele bardziej wyśrubowane normy spalin. NIc więcej. To, czy spali
dziennie paliwa za 50, czy za 80 złotych - to jest nic w porównaniu z tym,
ile kosztuje do tego komplet dobrych opon letnich i zimowych...

Ceny czesci zamiennych do M5 typu klocki, tarcze itp nie sa tragiczne bo
podchodza od najmocniejszej 5, co innego z rozrzadem i sprzeglem -  te
juz  troszke kosztuja. Pozostale "ogolne koszty utrzymania" to raczej
tylko  ubezpieczenia AC, ktorych placic nie musisz.

Pieprzysz. Nowa M5 (!) nie ma czegoś takiego jak "sprzęgło" bo ma skrzynię
automatyczną. Klocki, tarcze, itp - są dostępne tylko w oryginale i nie
należą do najtańszych elementów eksploatacyjnych, a już na pewno mało co
mają wspólnego ze zwykłą 5-ką. Oleje, opony, części zawieszenia - zadzwoń
sobie do serwisu i porównaj ceny.

Jurand.

62 Data: Listopad 23 2007 01:05:14
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Jurand"  napisał w wiadomości


Pieprzysz. Nowa M5 (!) nie ma czegoś takiego jak "sprzęgło" bo ma skrzynię
automatyczną. Klocki, tarcze, itp - są dostępne tylko w oryginale i nie
należą do najtańszych elementów eksploatacyjnych, a już na pewno mało co
mają wspólnego ze zwykłą 5-ką. Oleje, opony, części zawieszenia - zadzwoń
sobie do serwisu i porównaj ceny

Elementy zawieszenia sa takie same dla wszystkich pojemnosci od 3,5 l w gore
z M5 wlacznie.  Niektore elementy ukladu hamulcowego sa inne ale np zaciski
i tarcze sa identyczne. Opony, no coz, ja juz przerabialem oponki po 1100 zl
szt ... tym bardziej jesli maja miec indeks predkosci adekwatny do osiagow
samochodu.

Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionej tylko
i wylacznie na rynek amerykanski (w europie jest tylko SMG).

Picasso

63 Data: Listopad 23 2007 00:10:07
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 23 Nov 2007 01:05:14 +0100, P_ablo
 wrote:

Elementy zawieszenia sa takie same dla wszystkich pojemnosci od 3,5 l w gore
z M5 wlacznie.

 Sprawdzałeś numery katalogowe? Na pewno są dokładnie te same
 silentblocki, te same amortyzatory, te same stabilizatory,
 sprężyny? Bo te same wahacze jeszcze nic nie znaczą.

Niektore elementy ukladu hamulcowego sa inne ale np zaciski
i tarcze sa identyczne.

 I nie ma różnicy między TRW za 400PLN, a żółtym Pagidem za $800?

Opony, no coz, ja juz przerabialem oponki po 1100 zl
szt ... tym bardziej jesli maja miec indeks predkosci adekwatny do osiagow
samochodu.

 No i do jakich wniosków doszedłeś?

Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionej tylko
i wylacznie na rynek amerykanski (w europie jest tylko SMG).

 Miodzio. A mnie się wydawało, że SMG to jeden ze smaczków tego
 auta...

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

64 Data: Listopad 23 2007 10:48:52
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionej
tylko  i wylacznie na rynek amerykanski (w europie jest tylko SMG).
Miodzio. A mnie się wydawało, że SMG to jeden ze smaczków tego
auta...

Widać, jeżdżący na codzień wozami z ASB amerykanie, mają inną wizję brandzlungu w M5. Swoimi drążkami sobie nie pomachają, to chociaż w lanswózku chcą to robić. :)


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

65 Data: Listopad 23 2007 12:46:06
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 23 Nov 2007 10:48:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
 wrote:

Widać, jeżdżący na codzień wozami z ASB amerykanie, mają inną wizję
brandzlungu w M5. Swoimi drążkami sobie nie pomachają, to chociaż w
lanswózku chcą to robić. :)

 Ameryka ma inny problem: u nich samochody są tak tanie, że zbyt
 wykręcona wersja może nie być konkurencyjna dla innych aut w
 swojej klasie. Zwróć uwagę na to, że nowy Nissan GT-R na rynek
 amerykański też będzie sprzedawany w podstawowej wersji.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl  uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

66 Data: Listopad 23 2007 09:18:00
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Jurand 

"P_ablo"  wrote in message


Użytkownik "Jurand"  napisał w wiadomości

>
> Pieprzysz. Nowa M5 (!) nie ma czegoś takiego jak "sprzęgło" bo ma
> skrzynię automatyczną. Klocki, tarcze, itp - są dostępne tylko w
> oryginale i nie należą do najtańszych elementów eksploatacyjnych, a
> już na pewno mało co mają wspólnego ze zwykłą 5-ką. Oleje, opony,
> części zawieszenia - zadzwoń sobie do serwisu i porównaj ceny

Elementy zawieszenia sa takie same dla wszystkich pojemnosci od 3,5 l w
gore  z M5 wlacznie.  Niektore elementy ukladu hamulcowego sa inne ale
np zaciski  i tarcze sa identyczne. Opony, no coz, ja juz przerabialem
oponki po 1100 zl  szt ... tym bardziej jesli maja miec indeks predkosci
adekwatny do osiagow  samochodu.

Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionej
tylko  i wylacznie na rynek amerykanski (w europie jest tylko SMG).

Przepraszam, czy my żyjemy w USA, czy w Ameryce? Bo zaraz zaczniesz podawać
przykłady aut szejków z Arabii Saudyjskiej...
Musiałbym być jebnięty w głowę i to mocno, żeby nowe M5 kupić w USA i
importować je do Europy...

Jurand.

67 Data: Listopad 23 2007 18:24:50
Temat: Re: BMW M5 LPG
Autor: Boombastic 

Musiałbym być jebnięty w głowę i to mocno, żeby nowe M5 kupić w USA i
importować je do Europy...

A to dlaczego? Tak się różnią czy też BMW nie daje gwarancji na reimport? Bo sama cena moze być ciekawa szczególnie przy obecnym kursie $.

BMW M5 LPG



Grupy dyskusyjne