BMW M5 LPG
1 | Data: Listopad 19 2007 23:12:47 |
Temat: BMW M5 LPG | |
Autor: Alti | I co kurwa nie da się???? 2 |
Data: Listopad 19 2007 23:14:36 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Grejon | Alti pisze: Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z kurkiem na tylnym zderzaku. ROTFL! -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 3 |
Data: Listopad 19 2007 23:28:49 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Alti |
I co kurwa nie da się???? Że nie wspomnie o m3 e90 AC Schnitzerze http://www.v10.pl/galeria/ac,schnitzer,bmw,3,coupe,08,artykul,3364,3,jpg.html z fabrycznymi przejściówkami na gaz holenderski/niemiecki/włoski. Czekajta, czekajta. Jeszcze Benteleye będą jeździć z elpidżi.... Wojtek 4 |
Data: Listopad 20 2007 00:07:28 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: marek 'moa' piotrowski | Użytkownik "Alti" napisał Że nie wspomnie o m3 e90 AC Schnitzerze chłopaki ostatnio właśnie sprawdzali jak to szybko pojedzie: http://www.autoblog.com/2007/11/17/ac-schnitzer-gp3-10-natural-gas-powered-3-series-hits-318-km-h/ -- moa tj'98 4.0 http://www.niedzwiedzianorka.blogspot.com/ forester'06 2.5xt http://jeep.org.pl/forum/ 5 |
Data: Listopad 20 2007 01:29:36 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: flex | ....no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i w gazie - to jest dopiero as - no 6 |
Data: Listopad 20 2007 07:36:15 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | "flex" wrote in message ...no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i w gazie - to jest dopiero as - no A Ty masz takie ... w planach? ;) To ja już wolę "w gazie". Jurand. 7 |
Data: Listopad 20 2007 07:55:01 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Alti |
...no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i jak 7 to pewnie e32 albo e38... Wojtek 8 |
Data: Listopad 20 2007 18:43:37 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Piotrek | ...no kolega z klatki ma bmw 7 e42 5.4i w gazie - to jest dopiero as - no w gazie? kazdy samochod mi znany jest w gazie, a nawet kilku miedzy innymi w tlenie i azocie, potocznie nazywany to powietrzem. samochodow postawionego czy jadacego w prozni nie widzialem:) -- pzdr piotrek 9 |
Data: Listopad 20 2007 18:16:00 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: flex |
w gazie? alesz jestes bystra jak woda w klozecie - chodzilo ze jezdzi samochodem Bawarskich Zakladow Silnikowych z silnikiem 5400centymetrow szesciennych wyposazonym w instalacje zasilania gazem LPG - pasuje teraz ;-)? 10 |
Data: Listopad 20 2007 19:31:37 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Hektor | Użytkownik "flex" napisał alesz jestes bystra jak woda w klozecie - chodzilo ze jezdzi samochodem Teraz przemówiles ludzkim glosem, ale przyznaj, ze przyszlo Ci to z trudem. 11 |
Data: Listopad 19 2007 23:27:36 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | A śmiejącym się powiem: cmoknijta mnie wiśnioki w rurke (do wyboru bo .... tylko pierwej mnie dogońta. :P Pozdrawiam -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 12 |
Data: Listopad 20 2007 08:22:33 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: axial | Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości I co kurwa nie da się????kurkiem na tylnym zderzaku.4) A porsche też można przerobić na gaz? ;) ax PS. Wszystko można przerobić, nawet na napęd atomowy... Kwestia wyłożenia odpowiedniej kasy... 13 |
Data: Listopad 20 2007 08:30:08 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: d'plus | Alti pisze: I co kurwa nie da się???? nie rozumiem tego zamieszania związanego z gazem w drogich autach. znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini, porsche, hummery. na zachodzie nie ma takiej wiejskiej zawiści i gaz jest traktowany nie tylko jako oszczędność. ja osobiście też bym zagazował swój samochód sportowy. nie widzę żadnych rzeczowych powodów żeby tego nie można było zrobić oprócz krążącego "bo to jest fe". -- http://www.oln.pl/gallery - olsztyńska galeria internetowa http://www.limuzyny.ketrzyn.pl - limuzyny do wynajęcia - warmia i mazury 14 |
Data: Listopad 20 2007 11:23:43 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: J.F. | On Tue, 20 Nov 2007 08:30:08 +0100, d'plus wrote: nie rozumiem tego zamieszania związanego z gazem w drogich autach. No wiesz, .. oprocz zawisci .. jaki jest sens kupowac sportowy samochod, drogi bo o wysrubowanych parametrach, dla tych parametrow zapewne kupowany, i nagle mu dokladamy zmniejszacz mocy, dokaldamy zbedne kg, zabieramy miejsce na aktowke w bagazniku itp :-) I w imie czego ? gownianych oszczednosci ktore nawet na waciki nie wystarcza ? A w Polsce wygodna limuzyne sam bym zagazowal. Bo co lepsze - 525 czy 740lpg ? Oczywiscie uzywane. J. 15 |
Data: Listopad 20 2007 11:30:42 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Zz | No wiesz, .. oprocz zawisci .. jaki jest sens kupowac sportowy kupuje sie dla prestizu - dla tego samego powodu dla ktorego t-shirt z odpowiednim logo jest 10x drozszy od identycznego (a czasem lepszego) t-shirta bez loga... Znajomy mial starego Forda Mustanga (z lat 90-tych) - wygladalo toto jak przerosniety polonez, a mialo wykop jak zaden z najnowszych sportowych samochodow w jego 200tys. miescie - i co z tego, kiedy panny piszcza z radosci na widok podswietlonego na niebiesko golfa 2 z zagazowanym 1.4 a nie na widok pieciolitrowego Mustanga'90 Zz 16 |
Data: Listopad 20 2007 12:34:33 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 20 Nov 2007 11:30:42 -0000, Zz Znajomy mial starego To tylko świadczy ubóstwie tegoż miasta w materii wozów sportowych ;> - i co z tego, kiedy panny Ja tam się im wcale nie dziwię. Ta generacja Mustanga nie dość że wyglądała jak pół dupy zza krzaka, to jeszcze jeździła jakoś niespecjalnie (na wprost, mało Mustangów potrafi też skręcać ;)). Co innego, gdyby miał jakąś fajną, limitowaną wersję z lat 60-ych. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 17 |
Data: Listopad 20 2007 13:37:31 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Zz |
Ja tam się im wcale nie dziwię. Ta generacja Mustanga nie dość przednia os skrecala w inna strone niz tylnia - pamietam :) a ile pisku bylo przy tym i dymu :D ale na wprost to jezdzil calkiem dobrze (sprawdzene na torze w Kielcac, nawet ponad te ogranicznikowe 250 czyli szybciej niz nieprzerabiane BWM/audi/mercedes) ;)). Co innego, gdyby miał jakąś fajną, limitowaną wersję z lat panny dale by sikaly na widok golfa, no bo jak ktos jezdzi gratem z lat 60tych to nie boze byc cool ;) Zz 18 |
Data: Listopad 20 2007 14:02:50 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 20 Nov 2007 13:37:31 -0000, Zz ale na wprost to jezdzil calkiem dobrze (sprawdzene na torze Na Miedziance prosta startowa ma jakieś 400 metrów. Jeśli przejdziesz zakręt w okolicach setki (Mustangiem? Jakoś wątpię), to nadal zostaje Ci trochę mało miejsca na to, żeby się tam bujnąć do 250+ (ślisko!) i odhamować. 250+km/h na 400 metrach robią auta dziewięcio-, ośmiosekundowe, a do tego potrzeba set koni, duże set (600-800+). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 19 |
Data: Listopad 20 2007 17:35:53 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Zz | Na Miedziance prosta startowa ma jakieś 400 metrów. Jeśli Przepraszam za skrot myslowy - w Kielcach to nawet nie wiem jak szybko jechal bo tam sie raczej konkuruje niz bije rekordy, no i tam startowal na nitroxie wiec troche inna sprawa. Osobiscie widzialem przypadek jazdy szybciej niz 250 na autostradzie Katowice-Krakow a jak znam mojego znajomego i to i na gorszych drogach jezdzil z taka predkoscia PS - z tych Kielcach to nie odpadl w 1 rundzie wiec to mialem na mysli ze jezdzi dobrze "na wprost" :) Zz 20 |
Data: Listopad 20 2007 17:49:31 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 20 Nov 2007 17:35:53 -0000, Zz Przepraszam za skrot myslowy - w Kielcach to nawet nie wiem jak To już nie w Moskwie, tylko w Leningradzie, nie Wołgi tylko rowery? Mógł sobie nawet na metanie z siarkowodorem latać -- w Kielcach takim czymś nie ma szans na takie prędkości. Jestem ciekaw, jaką prędkość na prostej startowej osiągają wyścigowe Prosiaki. Osobiscie widzialem A te rowery to kradli, a nie rozdawali? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 21 |
Data: Listopad 20 2007 23:15:19 | Temat: Mustang drag racings (bylo Re: BMW M5 LPG) | Autor: Zz | Mógł sobie nawet na metanie z siarkowodorem latać -- w Kielcach proponuje poczytac: http://www.dragtimes.com/Ford-- Mustang-Drag-Racing.html dla ulatwienia 204 MPH to ok 320 km/h a pierwsza 20-stka miesci sie w 150 MPH czyli ok. 250 km/h... Nie twierdze ze znajomy mial az tak zaawansowana maszyne, ale to czasy na 1/8 mili wiec na dluzszym dystansie z powodzniem dociagal do 250 Zz 22 |
Data: Listopad 21 2007 00:32:20 | Temat: Re: Mustang drag racings (bylo Re: BMW M5 LPG) | Autor: J.F. | On Tue, 20 Nov 2007 23:15:19 -0000, Zz wrote: proponuje poczytac: Ale dwusetna pozycja to jest mniej wiecej 12s i 120mph po 1/4mili. A gorszych w tym zestawieniu jest cala masa. "Stock Car" to jeszcze pare stron dalej. A jesli wierzyc Robertowi to jeszcze hamowac musicie na tych 400m. Jesli kolega nie mial jakies super rasowanej wersji, to mysle ze faktycznie na to 250 nie ma szans. J. 23 |
Data: Listopad 20 2007 23:50:32 | Temat: Re: Mustang drag racings (bylo Re: BMW M5 LPG) | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 20 Nov 2007 23:15:19 -0000, Zz wrote: Mógł sobie nawet na metanie z siarkowodorem latać -- w Kielcach Ta jest. I Twój kolega ma takiego, a te dwa tysiące kuni okręca sobie wokół małego paluszka. a pierwsza 20-stka miesci sie w 150 MPH czyli ok. 250 km/h... Na torze w Miedzianej... BTW, nawet ten z dwudziestego miejsca, ma 886 rwhp. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 24 |
Data: Listopad 20 2007 22:16:48 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | "Zz" wrote in message
Bez kozery powiem - pińcet... Jurand 25 |
Data: Listopad 20 2007 22:32:41 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | Dnia 20.11.2007 Zz napisał/a:
Zmniejsz rybe to ja zgasze lampe. ;) -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 26 |
Data: Listopad 20 2007 17:44:44 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Scyzoryk |
No wiesz, .. oprocz zawisci .. jaki jest sens kupowac sportowy jest jeszcze cos takiego jak ekologia o której w Europie i USA coraz głośniej. W PL narazie raczkuje -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 27 |
Data: Listopad 20 2007 19:33:48 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Fenio | Scyzoryk wrote: jest jeszcze cos takiego jak ekologia o której w Europie i USA coraz Bo ludzi w Polsce nie stać na ekologie. Tu nawet nie trzeba mówić o hybrydach i paliwach alternatywnych. Wystarczyło by sprawdzić ile samochodów na Polskich drogach ma sprawny katalizator (o ile go jeszcze ma). -- Pozdrawiam Fenio 28 |
Data: Listopad 20 2007 19:29:45 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Fenio | J.F. wrote: i nagle mu dokladamy zmniejszacz mocy Jak założy instalacje podciśnieniową to na pewno :) Najlepiej taką I generacji na gustowną śrube. -- Pozdrawiam Fenio 29 |
Data: Listopad 20 2007 10:37:18 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 20 Nov 2007 08:30:08 +0100, d'plus znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini, A gdzie wsadził butlę? ;> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 30 |
Data: Listopad 20 2007 11:41:46 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Gabriel'Varius' |
Na miejcu przeznaczonym dla pasazera, lub tuz nad tylnym skrzydlem :-)znajomy gazownik gazował w niemczech takie auta jak lamborghini, pozdrawiam -- <-- - http://www.varius.jawnet.pl -- -> Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 31 |
Data: Listopad 20 2007 12:35:16 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 20 Nov 2007 11:41:46 +0100, Gabriel'Varius' A gdzie wsadził butlę? ;>Na miejcu przeznaczonym dla pasazera, lub tuz nad tylnym skrzydlem :-) Ja myślę, że zamiast zapasu. Ach ten zasięg... ;> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 32 |
Data: Listopad 20 2007 13:54:52 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Hektor | Użytkownik "Robert Rędziak" napisał Ja myślę, że zamiast zapasu. Ach ten zasięg... ;> Myslisz, ze jest tam zapas ? Ale jesli nawet, to ze na wykrecenie paru kólek po miescie na oblukanie lasek wystarczy. Zbigniew Kordan 33 |
Data: Listopad 20 2007 09:30:55 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Zz |
Tak więc nastepne auto jakie kupie to nie będzie 540 tylko empałer z Wie ktos moze gdzie sie da przerobic Maybacha na gaz?? Niech bedzie pochwalony... 34 |
Data: Listopad 20 2007 17:43:28 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Scyzoryk |
Wie ktos moze gdzie sie da przerobic Maybacha na gaz?? pewnie w kazdym zakladzie ktory sie tym zajmuje. Co on ma specjalnego co utrudnia zgazowanie? -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 35 |
Data: Listopad 20 2007 20:55:32 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: J.F. | On Tue, 20 Nov 2007 17:43:28 +0100, Scyzoryk wrote: Wie ktos moze gdzie sie da przerobic Maybacha na gaz?? 8 cylindrow ? Brak miejsca pod maska ? :-) J. 36 |
Data: Listopad 21 2007 17:27:15 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: V-Tec | nie pękjacie, za 15 lat ktoś jeżdżący na gazie to będzie gość, na benzynie będzie jeździć tylko wojsko, a pospólstwo "elektrykami". 37 |
Data: Listopad 21 2007 19:53:26 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Michał | nie pękjacie, za 15 lat ktoś jeżdżący na gazie to będzie gość, na benzynie będzie jeździć tylko wojsko, a pospólstwo "elektrykami". Ceny paliw nie są wysokie, wysokie są podatki od nich. Pozdrawiam 38 |
Data: Listopad 21 2007 17:58:29 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
I co kurwa nie da się???? Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4 reduktorki pod maska. Na kazde 2 reduktory trzeba dac fi8 ale nigdzie nie ma takiego wielozaworu i pozostaje zamontowac 2 zbiorniki lub domontowac w zbiorniku 2 gniazdo wielozaworu (niedozwolona rzezba). Zastanawiajace jest jakie wtryskiwacze zastosowali, bo przy magicjetach na pelnym przelocie nie jest zbyt ciekawie. Podlaczajac rownolegle 2 listwy wtryskowe valteca gniazdo sterownika gazu zaczyna sie czerwone robic na pinie zasilajacym :) Byc moze keihiny sobie poradza, niestety przy tylu garkach to spory wydatek a i efekt niepewny, deklarowana moc jest mniejsza niz przy czeskich magicjetach - 60 km/cyl przy 1,5 bar. Generalnie do zrobienia, problematyczne moze byc dopiero takie 700 km w gore ;) Picasso 39 |
Data: Listopad 21 2007 18:08:53 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: J.F. | On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100, P_ablo wrote: Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości V generacja i bez reduktorow ? :-) Na kazde 2 reduktory trzeba dac fi8 Ja sie moze myle ale nawet 80l/h to powinno jedna rurka przeplynac. J. 40 |
Data: Listopad 21 2007 19:02:23 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100,
Czym sie sugerujesz? Tym, ze tankuja Ci samochod w kilka minut przez rurke fi8 ? Zwaz na to, ze na stacji jest pompa wytwarzajaca cisnienie a z butli wypychane jest pod cisnieniem par propanu. Teoretycznie wystarczy pomnozyc przepustowosc przewodu benzynowego x 1,2 ale niz zawsze tak jest ok. Picasso 41 |
Data: Listopad 21 2007 19:53:39 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: J.F. | On Wed, 21 Nov 2007 19:02:23 +0100, P_ablo wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Sluszna uwaga, ale 80l/h to w ogole cieniutki strumyczek. Zwaz na to, ze Ale na stacji jest 10-14at, w butli kilka, to roznice juz zblizone. Teoretycznie wystarczy pomnozyc przepustowosc przewodu benzynowego x 1,2 ale Ale benzyna krazy w ukladzie. J. 42 |
Data: Listopad 21 2007 19:31:50 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
V generacja to albo JTG (podobno tragedia) albo Vialle. To drugie cenowo powala na nogi tym bardziej przy tej ilosci garkow. Montaz wtryskiwaczy nastrecza problemow w postaci wysylania kolektora do Vialle - tylko oni maja mustra do mniej popularnych samochodow. Pompy gazu mozna traktowac jako czesc eksploatacyjna i nie tylko na naszym gazie ale wogole. Picasso 43 |
Data: Listopad 21 2007 21:27:27 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 21 Nov 2007 19:31:50 +0100, P_ablo V generacja to albo JTG (podobno tragedia) albo Vialle. To drugie cenowo Ty naprawdę uważasz, że kogoś, kto ma 430 kawałków brutto na M5 będzie powalać cena jakiejś tam instalacji LPG? Że w ogóle będzie sobie nią dupę zawracał? Podejrzewam, że tyle to on będzie rocznie na same opony wydawał. Co innego za dziesięć lat, gdy zaczną się na te auta poważać ludzie, których tak naprawdę nie stać na ich utrzymanie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 44 |
Data: Listopad 21 2007 23:38:07 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
On Wed, 21 Nov 2007 19:31:50 +0100, P_ablo Jakie 430 kawalkow ? Jak dobrze poszukasz to za 160 tys "na gotowo" ze stanow 2005 r sciagniesz a jak Ci sie nie chce to w niemcowni poszukasz. No oczywiscie jak juz jestes totalny len to mozesz w polsce za 200 tys kupic. Oczywiscie nikt nie napisal, ze chodzi o E60 a Ty od razu do takich konkretow przechodzisz. Zawsze mozesz sie zadowolic 400 konnym E39 ktore w wypasionym stanie z 2002 r za 80 tys dostaniesz. LPI Vialle do E60 M5 drobne 5 tys eur uczyni i jako enduser niczym sie przy tym nie pobawisz. A cala zabawa w tym aby samemu to zamontowac na POLSKIM sterowniku i miec z tego ogromna satysfakcje :) Picasso 46 |
Data: Listopad 22 2007 18:10:56 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | "P_ablo" wrote in message
Na srotowo. My tu nie o autach wyklepanych z przystanków czy rocznikach 2005... My tu o NOWYCH M5 mówimy... ze stanow 2005 r Jaasne, takie M5 nowe to w każdym salonie po 200 tys stoją i czekają na klientów. Oczywiscie nikt nie napisal, ze chodzi o E60 a Ty od razu do Czy Ty nie rozumiesz, że są ludzie, których pierdoli fakt, że gdzieś tam są jakieś tam tańsze BMW i starsze? To są ludzie, którzy srają kasą na prawo i lewo i mają nagle kaprys pt. "M5 nówka salon". Jurand. 47 |
Data: Listopad 23 2007 00:28:37 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
Przeczytaj ze zrozumieniem caly watek od nowa! Gosc zalozyl, ze piszemy o lpg do nowiutkiej m5 z salonu a ja napisalem, ze wcale taka byc nie musi. Sa tez starsze znacznie tansze m5. Ktos kto kupi autko za pol miliona bedzie mial w dupie wzgledy ekonomiczne i ja o tym doskonale wiem. Picasso 48 |
Data: Listopad 23 2007 09:08:33 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | "P_ablo" wrote in message
Ale to juz nie jest tematem wątku - pisaliśmy o BMW M5 nowej z instalacją LPG. Koniec, kropka. Są ludzie, których auta używane nie interesują. W ogóle. Jurand. 49 |
Data: Listopad 21 2007 18:09:23 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Fenio | P_ablo wrote: Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4 Tam może być wtrysk ciekły zamontowany. -- Pozdrawiam Fenio 50 |
Data: Listopad 21 2007 17:25:26 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100, P_ablo Najwiekszy problem to sprostac zapotrzebowaniu na paliwo i upchac 4 Reduktory? Chciałbyś tam pchać fazę lotną? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 51 |
Data: Listopad 21 2007 19:05:52 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
On Wed, 21 Nov 2007 17:58:29 +0100, P_ablo A zalozysz sie ? :) A Ty myslisz, ze omegas ze zdjec to faza ciekla? Landirenzo nie ma V generacji. Picasso 52 |
Data: Listopad 21 2007 21:22:53 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 21 Nov 2007 19:05:52 +0100, P_ablo Reduktory? Chciałbyś tam pchać fazę lotną? A ja się nie mam o co zakładać. Jak dla mnie możesz tam nawet włożyć Igen. Zwłaszcza że to nie byłby mój wóz. A Ty myslisz, ze omegas ze zdjec to faza ciekla? Co prawda nadal uważam, że a) jeśli mnie stać na zakup i utrzymanie M5 E60, to wydawać na potrzebne paliwo byłoby jak splunąć i zwyczajnie nie chciałoby mi się smarować dupy szkłem dla paru złociszy oszczędności, b) koszt paliwa w ogólnych kosztach utrzymania tegoż pojazdu też nie jest tak wysoki, by chciałoby mi się kombinować z gazownią, ale gdybym poczuł ten wewnętrzny przymus, to bez V gen bym nie podchodził. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 53 |
Data: Listopad 22 2007 01:34:31 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
On Wed, 21 Nov 2007 19:05:52 +0100, P_ablo Ja to postrzegam w troche innych kategoriach... Kiedys bylem we francji i tankowalem dobre auto na stacji podobnej do Neste A24, jedna zniesmaczona skomentowala: "taki samochod i na takiej stacji tankuje". Co to kogo obchodzi gdzie i co ja tankuje? Moj samochod, moj kaprys, moja instalacja! Moze nie chodzi o oszczednosci na paliwie a o to, ze nie musze pistoletu dotykac przy tankowaniu? Uchylam szybke i mowie: do pelna poprosze... Moze chodzi o satysfakcje z udanego przedsiewziecia? Moze chodzi o placenie mniejszych podatkow pazernemu fiskusowi ? Ty to komentujesz jak wiekszosc - stac go na TAAAAKI samochod a na benzyne nie... Widuje jedna X5 przerobiona na CNG ale to troche poroniony pomysl bo zasieg kiepsciutki ... :) - co za buraki hoho Ceny czesci zamiennych do M5 typu klocki, tarcze itp nie sa tragiczne bo podchodza od najmocniejszej 5, co innego z rozrzadem i sprzeglem - te juz troszke kosztuja. Pozostale "ogolne koszty utrzymania" to raczej tylko ubezpieczenia AC, ktorych placic nie musisz. Heh od dygresji do dygresji i nie wiadomo o so chosi ;) Picasso 54 |
Data: Listopad 22 2007 16:27:18 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 22 Nov 2007 01:34:31 +0100, P_ablo Kiedys bylem we francji i tankowalem dobre auto na stacji podobnej do Neste No cóż... Co to kogo obchodzi gdzie i co ja tankuje? To trochę tak, jak iść do wykwintnej restauracji i zamówić hamburgera ;> kaprys, moja instalacja! Moze nie chodzi o oszczednosci na paliwie a o to, Przy pewnym poziomie dochodów możesz zadzwonić po swojego osobistego szofera, żeby Ci zatankował Twoje M5 przed weekendowym wypadem ;> Uchylam szybke i mowie: do Albo o kompleks dusigrosza. Ty to komentujesz jak wiekszosc - stac go na TAAAAKI samochod a na benzyne Nie. Ja to komentuję inaczej: przy pewnym poziomie dochodów pewne oszczędności są mało istotne. W przeciwieństwie do ewentualnych efektów ubocznych. Krótko mówiąc nie chciałoby mi się. Widuje jedna X5 przerobiona na CNG ale to troche poroniony pomysl bo zasieg Ależ wręcz przeciwnie. Zaradni są. Normalnie odzyskali kupę szmalu od fiskusa i koncernów petrochemicznych. Pełny szacun! Ale chyba też nie szanują swojego czasu. Ich czas, ich pieniądze. Ceny czesci zamiennych do M5 typu klocki, tarcze itp nie sa tragiczne bo Owszem, masz rację, lepiej kupić komplet TRW za 400PLN, niż komplet żółtego Pagida za 800 dołków. Przecie jedno i drugie to klocki, a dwa tysie w kieszeni, jak w ryj. A jaki szacun na dzielni? Nie dałeś zarobić całemu stadu krwiopijców. Co następne? Orlen Platinum zamiast Motula 300V czy TWS Motorsport? Barum Bravuris zamiast Pirelli PZero? Dwie Barumki za jedną Pirelkę, widzisz jaki fajny deal? Wiesz, ile punktów cwaniaka zyskasz na dzielni? A może używki? Pociągniesz czernidłem i dopiero będziesz prawdziwy gangsta-madafaka, a ile hajsu zostanie Ci w kieszeni na dziwki i koks?! Zaczynasz rozumieć? Pozostale "ogolne koszty utrzymania" to raczej tylko No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć? Musiałbym się z ch* na głowy zamienić ;> A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd lansuje się taką niejaki TeDe. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 55 |
Data: Listopad 23 2007 00:51:19 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
Zle porownanie, to jest jak pojsc do baru i zjesc to samo co w wykwintnej restauracji za polowe ceny.
mozesz :) zostanie Ci w kieszeni na dziwki i koks?! Na oba FUJ :) Moimi narkotykami sa dzieci a zone mam tez nie od parady ;)
Takich nie kradna a jak sie rozbijesz to zaden samochod potrzebny Ci nie bedzie :) A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd TeDe robi sobie jaja i nic wiecej. Caly czas to rozpatrujesz w kwestiach finansowych a tym ktorzy przerabiaja samochodziki za 200 tys na lpg nie o to chodzi. Mniejsze wydatki rekompensuja pewne niedogodnosci. http://www.wrzuta.pl/obraz/q55AT3JyDU/ Jakis czas temu przerobilem passacika W8 no ale to tylko VW... tydzien walki ale sie udalo :) Picasso 56 |
Data: Listopad 23 2007 00:04:42 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 23 Nov 2007 00:51:19 +0100, P_ablo Zle porownanie, to jest jak pojsc do baru i zjesc to samo co w wykwintnej Jedni wolą ,,witam, państwa, ten sam stolik, co zawsze?'', inni ,,czego?!''. No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć? Nie, no wcale. W Rosji już nawet pierwszego Maybacha zajumali ;> TeDe robi sobie jaja i nic wiecej. Właściwie cała jego twórczość to jedno wielkie jajo. Caly czas to rozpatrujesz w kwestiach finansowych a tym ktorzy przerabiaja To te mniejsze wydatki są kwestią finansową, czy już niekoniecznie? Chyba że chodzi o to by być ,,eko'' mimo posiadania gas-guzzlera. W końcu Priusy też się kupuje dla plakietki ,,hybrid''. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 57 |
Data: Listopad 23 2007 09:15:45 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | "P_ablo" wrote in message
Zjeść to samo, a zjeść TAK SAMO, to pewna różnica. > No stary, bomba. Kupić wózek za parę setek i go nie ubezpieczyć? Aha, mądrze gadasz. Naprawdę. Nowych BMW nie kradną. W ogóle. I na pewno przy 500-konnym aucie nie można się przypadkiem ślizgnąć bokiem i się rozbić, ale nie zabić. Nieee, to niemożliwe. Tak samo, jak nie da się rozbić Ferrari Enzo i nie zginąć... A te filmy na youtube, które pokazują rozbite Enzo i wysiadającego zeń gościa, to fake jest. > A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd Cały czas MY rozpatrujemy to pod kątem NOWE M5 + LPG, a ty wjeżdżasz z używanymi. Jurand. 58 |
Data: Listopad 22 2007 17:32:08 | Temat: Re: BMW M5 LPG [OT] | Autor: PAndy |
A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd dziwne - jesliby mi sie fura podobala to jakie ma znaczenei ze nabyl ja jakis wsiokowy burak czy inny leszcz? wiesz kto kupuje samochody klasy ferrari? w wiekszosci leszcze i buraki tyle ze z zasobnym kontem... zaiste dziwna filozfia zyciowa dostosowywac sie do innych jesli chodzi o kupno samochodu.... ps wlascwie w czym problem? jak ktos chce to moze jezdzi nawet na oleju rycynowym i nitrometanie 59 |
Data: Listopad 22 2007 17:00:10 | Temat: Re: BMW M5 LPG [OT] | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 22 Nov 2007 17:32:08 +0100, PAndy A wracając jeszcze do używek. Na pewno nie kupiłbym E38, odkąd Powiedz mi, dlaczego tylko ktoś miałby mnie kojarzyć z ,,wsiokowym burakiem czy innym leszczem''? wlascwie w czym problem? jak ktos chce to moze jezdzi nawet na oleju Problem jest w tym, że niektórzy tak bardzo pragną pokazać, że ich stać, choć nie jest to prawdą, że gotowi są całą resztę uznać za bandę idiotów, którzy za wszystko przepłacają. A najfajniej jest kupić auto po takim ,,zaradnym''. Można się wiele nauczyć. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 60 |
Data: Listopad 22 2007 20:10:03 | Temat: Re: BMW M5 LPG [OT] | Autor: Boombastic | dziwne - jesliby mi sie fura podobala to jakie ma znaczenei ze nabyl ja jakis wsiokowy burak czy inny leszcz? Widać nie tacy leszcze skoro zdołali zarobić na takie auto. 61 |
Data: Listopad 22 2007 18:19:21 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | Ja to postrzegam w troche innych kategoriach... Nadal postrzegasz... Kiedys bylem we francji i tankowalem dobre auto na stacji podobnej do Bo to jest poniekąd logiczne. M5 z LPG ma dla mnie jedyny sens taki, że spełni o wiele bardziej wyśrubowane normy spalin. NIc więcej. To, czy spali dziennie paliwa za 50, czy za 80 złotych - to jest nic w porównaniu z tym, ile kosztuje do tego komplet dobrych opon letnich i zimowych... Ceny czesci zamiennych do M5 typu klocki, tarcze itp nie sa tragiczne bo Pieprzysz. Nowa M5 (!) nie ma czegoś takiego jak "sprzęgło" bo ma skrzynię automatyczną. Klocki, tarcze, itp - są dostępne tylko w oryginale i nie należą do najtańszych elementów eksploatacyjnych, a już na pewno mało co mają wspólnego ze zwykłą 5-ką. Oleje, opony, części zawieszenia - zadzwoń sobie do serwisu i porównaj ceny. Jurand. 62 |
Data: Listopad 23 2007 01:05:14 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: P_ablo |
Elementy zawieszenia sa takie same dla wszystkich pojemnosci od 3,5 l w gore z M5 wlacznie. Niektore elementy ukladu hamulcowego sa inne ale np zaciski i tarcze sa identyczne. Opony, no coz, ja juz przerabialem oponki po 1100 zl szt ... tym bardziej jesli maja miec indeks predkosci adekwatny do osiagow samochodu. Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionej tylko i wylacznie na rynek amerykanski (w europie jest tylko SMG). Picasso 63 |
Data: Listopad 23 2007 00:10:07 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 23 Nov 2007 01:05:14 +0100, P_ablo Elementy zawieszenia sa takie same dla wszystkich pojemnosci od 3,5 l w gore Sprawdzałeś numery katalogowe? Na pewno są dokładnie te same silentblocki, te same amortyzatory, te same stabilizatory, sprężyny? Bo te same wahacze jeszcze nic nie znaczą. Niektore elementy ukladu hamulcowego sa inne ale np zaciski I nie ma różnicy między TRW za 400PLN, a żółtym Pagidem za $800? Opony, no coz, ja juz przerabialem oponki po 1100 zl No i do jakich wniosków doszedłeś? Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionej tylko Miodzio. A mnie się wydawało, że SMG to jeden ze smaczków tego auta... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 64 |
Data: Listopad 23 2007 10:48:52 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Co do E60 i skrzyni, poczytaj o manualnej skrzyni 6stopniowej robionejMiodzio. A mnie się wydawało, że SMG to jeden ze smaczków tego Widać, jeżdżący na codzień wozami z ASB amerykanie, mają inną wizję brandzlungu w M5. Swoimi drążkami sobie nie pomachają, to chociaż w lanswózku chcą to robić. :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 65 |
Data: Listopad 23 2007 12:46:06 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 23 Nov 2007 10:48:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak Widać, jeżdżący na codzień wozami z ASB amerykanie, mają inną wizję Ameryka ma inny problem: u nich samochody są tak tanie, że zbyt wykręcona wersja może nie być konkurencyjna dla innych aut w swojej klasie. Zwróć uwagę na to, że nowy Nissan GT-R na rynek amerykański też będzie sprzedawany w podstawowej wersji. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 66 |
Data: Listopad 23 2007 09:18:00 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Jurand | "P_ablo" wrote in message
Przepraszam, czy my żyjemy w USA, czy w Ameryce? Bo zaraz zaczniesz podawać przykłady aut szejków z Arabii Saudyjskiej... Musiałbym być jebnięty w głowę i to mocno, żeby nowe M5 kupić w USA i importować je do Europy... Jurand. 67 |
Data: Listopad 23 2007 18:24:50 | Temat: Re: BMW M5 LPG | Autor: Boombastic | Musiałbym być jebnięty w głowę i to mocno, żeby nowe M5 kupić w USA i A to dlaczego? Tak się różnią czy też BMW nie daje gwarancji na reimport? Bo sama cena moze być ciekawa szczególnie przy obecnym kursie $. |