BMW R1100R slizgajace sprzeglo
1 | Data: Wrzesien 27 2011 12:28:30 |
Temat: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | |
Autor: maciek | Witam. 2 |
Data: Wrzesien 27 2011 21:39:05 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Arni | maciek pisze: Witam. pewnie tak jak w samochodach - tarcza sprzegła. Gdzie kupic to juz beemkowcy podpowiedzą bo pewnie nie w kazdym motoryzacyjnym. PEES: ja tarcze obijam w firmie gdzie robia nawet do rajdówek, dobry materiał maja i za 90 zeta sie regeneruje, przy okazji kompensują zuzycie docisku i koła zamachowego po szlifowaniu -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 3 |
Data: Wrzesien 27 2011 22:13:37 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: marider | W dniu 2011-09-27 21:39, Arni pisze: PEES: ja tarcze obijam w firmie gdzie robia nawet do rajdówek, dobry o_0 tzn. stare zuzyte tarcze sprzeglowe da sie zregenerowac i zrobic z nich nowki sztuki po kosztach tanszych niz kupno fabrycznie nowych oryginalow badz deko tanszych zamiennikow? Napisz cos wiecej co to za material i jak sie to sprawuje w porownaniu do OEM. Albo podrzuc jakiegos linka, moze wyjdzie lepszy deal niz sciagac Barnetta'a... Thx -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki 4 |
Data: Wrzesien 27 2011 13:35:47 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Monster | W dniu 2011-09-27 22:13, marider pisze: W dniu 2011-09-27 21:39, Arni pisze: Wszystko się da,tarcz akurat nie robiłem,ale kleiłem okładziny szczęk hamulcowych w firmie robiącej wszystko co cierne.Jestem mega zadowolony,tyle że w rusku nietrudno zrobić lepiej jak fabryka:-) http://www.komtek.pl/ Jeśli chodzi o moto to w BMW jest dużo łatwiej,jest jedna duża tarcza,mniej zabawy. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 5 |
Data: Wrzesien 28 2011 01:32:40 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: marider | W dniu 2011-09-27 22:35, Monster pisze: Wszystko się da,tarcz akurat nie robiłem,ale kleiłem okładziny szczęk W CZ czy Jawie tez nowe okladziny mi lepili na szczeki na bebny (klej + nity zdaje sie) ale to troche dawno bylo. Pytam z ciekawosci tymbardziej ze o regeneracji sprzegla w ten sposob nie slyszalem.. A jak jest z wytrzymaloscia? Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki 6 |
Data: Wrzesien 28 2011 01:31:51 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Monster | On 28 Wrz, 01:32, marider wrote:
daje radę,ja mam akurat nowe,ale chlopaki robią tam od wielu lat i nikt nie narzekał,a przy koszu mają szczęki trochę pracy. Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 7 |
Data: Wrzesien 27 2011 23:03:34 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Arni | marider pisze: W dniu 2011-09-27 21:39, Arni pisze: nie moge namierzyc w necie tej firmy, jezdze tam od lat ale nazwy nie pamietam ani adresu :) Pracują na materiałach jakiejs włoskiej firmy a wykonują tarcze m.in dla torunskiego rally crossu -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 8 |
Data: Wrzesien 27 2011 14:43:51 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: maciek | Czyli ogolnie chodzi tylko o zuzyta tarcze? 9 |
Data: Wrzesien 28 2011 01:30:04 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Gr4N4c1K | Dnia 27-09-2011 o 23:43:51 maciek napisał(a): Czyli ogolnie chodzi tylko o zuzyta tarcze? wariant optymistyczny: regeneracja samej tarczy ciernej ewentualnie wymiana na nową wariant standardowy: nowa tarcza i docisk, bo sprężyny w docisku tracą parametry i z nowej tarczy za chwile będą strzępy wariant bolesny: to co wyżej plus łożysko oporowe i koło zamachowe... tyle było roboty w czteroletnim k1200rs które nagle straciło napęd, eksplodowała tarcza w drobny mak a odłamki poharatały zamach i docisk pozdrawiam 10 |
Data: Wrzesien 28 2011 01:33:34 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Monster | On 27 Wrz, 23:43, maciek wrote: Czyli ogolnie chodzi tylko o zuzyta tarcze? Docisk na szczęście jest tańszy,chyba 180 zł, po jakim przebiegu padło? Tomek 11 |
Data: Wrzesien 28 2011 08:54:32 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: AZ | On 2011-09-27, marider wrote: To BMW, wiec silnik z samochodu, nie motocyklowy. PS. Po co Ci sprzeglo Barnetta? -- Artur ZZR 1200 12 |
Data: Wrzesien 29 2011 00:35:54 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: marider | W dniu 2011-09-28 10:54, AZ pisze: PS. Po co Ci sprzeglo Barnetta? Jak poczytasz troche o RN22 to bedziesz wiedzial. W sumie wystarcza mi same sprezyny ale przy okazji moge i calego kita wsadzic, jakies niecale 600zl wychodzi. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki 13 |
Data: Wrzesien 29 2011 08:39:31 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Jasio | marider napisala rzekomo W dniu 2011-09-28 10:54, AZ pisze: Czyli babcia splaca stluczke. Dobrze, dobrze. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 14 |
Data: Wrzesien 29 2011 19:24:58 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo [OT] | Autor: marider | W dniu 2011-09-29 08:39, Jasio pisze: Czyli babcia splaca stluczke. Dobrze, dobrze. Nie, babcia sobie zmarla smiercia naturalna. Szkode splacaja spadkobiercy plus bonus od starowinki w postaci rekonstrukcji zerwanych wiezadel i uszkodzonej lekotki (czyli operacja vide zemsta zza grobu, cholera ja wie ^^&%#*&(). Nic smiesznego. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki 15 |
Data: Wrzesien 27 2011 12:47:10 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: Monster | On 27 Wrz, 21:28, maciek wrote: Witam. Suche,koszt tarczy ok 500zł,wszystko kupisz tutaj: http://www.boxer-parts.eu/ -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 16 |
Data: Wrzesien 29 2011 18:05:53 | Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo | Autor: | Witam. Pisze w imieniu ojca ktory zauwazyl w swojej beemce uslizg sprzegla. Na piatym biegu daje gaz, obroty rosna a predkosc prawie wcale. Tam jest chyba suche sprzeglo a ja nie mialem z tym do czynienia. Gdyby chodzilo o japonie to bym mu doradzil a tak musze Was dopytac. Co tam pada, co sie wymienia, gdzie kupic i czy drogo. Z gory dzieki za podpowiedzi. Maciek Mozna kupić same okładziny za 20 zł, nabić, przetoczyć. Firmy z okładzinami są w necie. Robiłem to w r 1100 rt. jeżdzę, nie ma zadnych problemów. Ale jak chcesz to polecam firmowe + wyiana w prawdziwym warsztacie to wychodzi jakies 900 zł. Mnie kosztowało 20 zł + 20 dla kolegi za toczenie. No i 5 godzinek przy motorku, bo to trzeba pół motocykla rozebrać. -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl |