Grupy dyskusyjne   »   Bicie tarcz ... a ABS

Bicie tarcz ... a ABS



1 Data: Sierpien 20 2007 19:46:34
Temat: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

Wot ciekawostka ... rzuciłem okiem w archiwum pod kątem 2 tekstów:

krzywe tarcze abs

i

bicie tarcz abs

I w sumie nie znalazłem wprost napisanej odpowiedzi, którą poznałem właśnie na dniach :)

Zmieniłem właśnie tarcze + klocki ...
Założone BREMBO_tarcze + TEXTAR_klocki ...

Odpadł mi dramat hamowania na autostradzie ... tj 160 - 40 km/h i kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu ...

Dziś zauważyłem, że:

- hamuje ZNACZNIE skuteczniej
- ABS wzbudza się naprawdę "późno" ... nawet mimo ciągle eksploatowanych zimówek.

Patrz pan, kto by pomyślał, że głupio zwichrowane tarcze a dramatyczne pogorszenie lejcy ...
--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008



2 Data: Sierpien 20 2007 22:03:27
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Przemysław Gubernat 

Rafał "SP" Gil pisze:

Wot ciekawostka ... rzuciłem okiem w archiwum pod kątem 2 tekstów:

krzywe tarcze abs

i

bicie tarcz abs

I w sumie nie znalazłem wprost napisanej odpowiedzi, którą poznałem
właśnie na dniach :)

Zmieniłem właśnie tarcze + klocki ...
Założone BREMBO_tarcze + TEXTAR_klocki ...
[..]
Swego czasu wymieniałem w VW Jetta  klocki + tarcze i ... byłem zdziwiony że
samochód przy nagłym hamowaniu nie blokują się koła, dopiero na samym końcu.
Przed wymianą blokowanie kół występowanie praktycznie od razu.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 + ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

3 Data: Sierpien 20 2007 22:20:34
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Swego czasu wymieniałem w VW Jetta  klocki + tarcze i ... byłem
zdziwiony że samochód przy nagłym hamowaniu nie blokują się koła,
dopiero na samym końcu.

A po dotarciu czy przed? :>

Przed wymianą blokowanie kół występowanie praktycznie od razu.

Zużyte tak mają, tylko kontrolować tego nie idzie w żaden sposób.

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

4 Data: Sierpien 21 2007 12:54:12
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Przemysław Gubernat 

Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Swego czasu wymieniałem w VW Jetta  klocki + tarcze i ... byłem
zdziwiony że samochód przy nagłym hamowaniu nie blokują się koła,
dopiero na samym końcu.

A po dotarciu czy przed? :>
AFAIR także po ;)


Przed wymianą blokowanie kół występowanie praktycznie od razu.

Zużyte tak mają, tylko kontrolować tego nie idzie w żaden sposób.

Ano :/

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 + ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

5 Data: Sierpien 20 2007 22:52:00
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: jarek d. 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości


Wot ciekawostka ... rzuciłem okiem w archiwum pod kątem 2 tekstów:
krzywe tarcze abs
i
bicie tarcz abs

Wot ciekawostka: przeglądać niusy na bramce.


I w sumie nie znalazłem wprost napisanej odpowiedzi, którą poznałem
właśnie na dniach :)

Zmieniłem właśnie tarcze + klocki ...
Założone BREMBO_tarcze + TEXTAR_klocki ...

Odpadł mi dramat hamowania na autostradzie ... tj 160 - 40 km/h i
kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu ...

Wymieniłeś właśnie tarcze i klocki, piszesz o 160 km/h na autostradzie...
Gdziesz wcześniej czytałem o  twoich 210 km/h przy wyprzedzaniu tira.
Rozumiem - tym samym złomem, który fundował "kolebotanie praktycznie całą
budą + zero hamowania na końcu".
Jazda przed tobą to prawdziwa przyjemność :-/

Dziś zauważyłem, że:

- hamuje ZNACZNIE skuteczniej
- ABS wzbudza się naprawdę "późno" ... nawet mimo ciągle eksploatowanych
zimówek.

Patrz pan, kto by pomyślał, że głupio zwichrowane tarcze a dramatyczne
pogorszenie lejcy ...

Nie no, rewelacja. Serio? W życiu nie do pomyślenia.
Popatrz Pan, niesamowite.

Naprawdę chcesz kogoś niewinnego zabic?

jarek d.

6 Data: Sierpien 20 2007 22:59:57
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

I w sumie nie znalazłem wprost napisanej odpowiedzi, którą poznałem właśnie na dniach :)
Zmieniłem właśnie tarcze + klocki ...
Założone BREMBO_tarcze + TEXTAR_klocki ...
Odpadł mi dramat hamowania na autostradzie ... tj 160 - 40 km/h i kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu ...
Wymieniłeś właśnie tarcze i klocki, piszesz o 160 km/h na autostradzie...
Gdziesz wcześniej czytałem o  twoich 210 km/h przy wyprzedzaniu tira.
Rozumiem - tym samym złomem, który fundował "kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu".
Jazda przed tobą to prawdziwa przyjemność :-/


Czepiasz się. Przecież logiczne, że nie zmienił dwie godziny temu. Niektórzy jeżdżą nieco więcej niż tylko po bułki 500m i do kościoła 800m. Też niedawno zmieniałem tarcze i klocki, i dotarły się one przed wyjeżdżeniem po mieście pełnego zbiornika gazu. Czyli jakieś pi*oko 300km. Dziwne, nie?

Dziś zauważyłem, że:
- hamuje ZNACZNIE skuteczniej
- ABS wzbudza się naprawdę "późno" ... nawet mimo ciągle eksploatowanych zimówek.
Patrz pan, kto by pomyślał, że głupio zwichrowane tarcze a dramatyczne pogorszenie lejcy ...
Nie no, rewelacja. Serio? W życiu nie do pomyślenia.
Popatrz Pan, niesamowite.
Naprawdę chcesz kogoś niewinnego zabic?

Zabić kogoś poprawionymi hamulcami? To chyba tylko jakiegoś kierownika Tico, który za nim nie wyhamuje i mu w kufrze zaparkuje.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

7 Data: Sierpien 21 2007 00:03:10
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: jarek d. 


Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w
wiadomości

I w sumie nie znalazłem wprost napisanej odpowiedzi, którą poznałem
właśnie na dniach :)
Zmieniłem właśnie tarcze + klocki ...
Założone BREMBO_tarcze + TEXTAR_klocki ...
Odpadł mi dramat hamowania na autostradzie ... tj 160 - 40 km/h i
kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu ...
Wymieniłeś właśnie tarcze i klocki, piszesz o 160 km/h na autostradzie...
Gdziesz wcześniej czytałem o  twoich 210 km/h przy wyprzedzaniu tira.
Rozumiem - tym samym złomem, który fundował "kolebotanie praktycznie całą
budą + zero hamowania na końcu".
Jazda przed tobą to prawdziwa przyjemność :-/


Czepiasz się. Przecież logiczne, że nie zmienił dwie godziny temu.
Niektórzy jeżdżą nieco więcej niż tylko po bułki 500m i do kościoła 800m.
Też niedawno zmieniałem tarcze i klocki, i dotarły się one przed
wyjeżdżeniem po mieście pełnego zbiornika gazu. Czyli jakieś pi*oko 300km.
Dziwne, nie?


Z posta wynikłao, że PRZED ZMIANĄ było kolebotanie itd..
Poza tym pisał WCZEŚNIEJ, przed zmianą o jeździe 210/h
2007-08-07 21:49

Tylko chyba o tym zapomniał.

Zmienił  hamowanie teraz, i teraz jest - o dziwo dla niego -o niebo lepiej.

Ocean wyobraźni...

pozdr.
jarek d.

8 Data: Sierpien 20 2007 23:38:10
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

jarek d. pisze:

Wot ciekawostka: przeglądać niusy na bramce.

Bramki w domenach WRC ???

Odpadł mi dramat hamowania na autostradzie ... tj 160 - 40 km/h i kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu ...
Wymieniłeś właśnie tarcze i klocki, piszesz o 160 km/h na autostradzie...

Tak napisałem.

Gdziesz wcześniej czytałem o  twoich 210 km/h przy wyprzedzaniu tira.

Zacytuj, znaczy się podaj MSGID ... jeśli nie podasz MSGID, gdzie mowa o prędkości większej niż 160 na AUTOSTRADZIE przy wyprzedzaniu - to ojciec jarka to *D*ebil.

Rozumiem - tym samym złomem, który fundował "kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu".
Jazda przed tobą to prawdziwa przyjemność :-/

No ba ... Zapraszam do mnie na zrobienie mi loda.

Naprawdę chcesz kogoś niewinnego zabic?

Ciebie....

I uwierz ... Zabiję każdego Jarka D.w tym tygodniu.
--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

9 Data: Sierpien 20 2007 23:52:05
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: jarek d. 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

jarek d. pisze:

Wot ciekawostka: przeglądać niusy na bramce.

Bramki w domenach WRC ???

??


Odpadł mi dramat hamowania na autostradzie ... tj 160 - 40 km/h i
kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu ...
Wymieniłeś właśnie tarcze i klocki, piszesz o 160 km/h na autostradzie...

Tak napisałem.

"kolebotanie praktycznie całą budą + zero hamowania na końcu"
Tak jeździłeś do czasu wymiany. Ja tego nie wymyśliłem. To są twoje słowa.
Wcześniej pisałeś o jeździe 210 /h

Stop wariatom drogowym?


Gdziesz wcześniej czytałem o  twoich 210 km/h przy wyprzedzaniu tira.

Zacytuj, znaczy się podaj MSGID ... jeśli nie podasz MSGID, gdzie mowa o
prędkości większej niż 160 na AUTOSTRADZIE przy wyprzedzaniu - to ojciec
jarka to *D*ebil.

zapuść google 2007-08-07 21:49


Rozumiem - tym samym złomem, który fundował "kolebotanie praktycznie całą
budą + zero hamowania na końcu".
Jazda przed tobą to prawdziwa przyjemność :-/

No ba ... Zapraszam do mnie na zrobienie mi loda.

dzieciaku, robił ci ktoś kiedyś loda?

Naprawdę chcesz kogoś niewinnego zabic?

Ciebie....

I uwierz ... Zabiję każdego Jarka D.w tym tygodniu.

wiesz oczywiście, że twoje potencjalne dzieci mogą kiedyś poczytać te
wypociny. usenet jest niesmiertelny

jarek d.

PS. przegiales z ojcem

10 Data: Sierpien 21 2007 09:56:24
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Jakub Witkowski 

jarek d. pisze:

Gdziesz wcześniej czytałem o  twoich 210 km/h przy wyprzedzaniu tira.
Zacytuj, znaczy się podaj MSGID ... jeśli nie podasz MSGID, gdzie mowa o prędkości większej niż 160 na AUTOSTRADZIE przy wyprzedzaniu - to ojciec jarka to *D*ebil.

zapuść google 2007-08-07 21:49


"Lecę 210 km/h autostradą ... widzę przed sobą rząd tirów - co
najwyżej usłyszę, że jestem debil i co bym się zabił, ale żaden
nie zajedzie mi drogi..." ?

Och, no wiesz, to była tylko taka gawęda, bez związku
z rzeczywistością... Taka licentia poetica... :>

PS wypadałoby teraz coś o tym ojcu, kolego Gil, takie magiczne słowo
(ale nie "abrakadabra").

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

11 Data: Sierpien 21 2007 14:54:21
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

jarek d. pisze:

Tak jeździłeś do czasu wymiany. Ja tego nie wymyśliłem. To są twoje słowa.
Wcześniej pisałeś o jeździe 210 /h

To teraz skup się.
Czy pisanie w ten sposób było pisaniem o tym jak jeżdżę, czy umyślnym teoretyzowaniem celem dokładnego zobrazowania zjawiska.

Podpowiem, pisałem tak, po to by mocno "przejaskrawić" zjawisko "zajeżdżania tirmanów" na pas pod osobówki. Trzeba by mieć mocno nachlapane pod sufitem, by zajeżdżać drogę pociskowi lecącemu z prędkością 210 km/h mając na liczniku tylko 90 ... nie sądzę, by takie zajechanie drogi nie odbiło się na trajektorii lotu tira, a przynajmniej przyczepy (nawet załadowanej).

Bo wyobraź sobie, że wbijam się pod przyczepę bokiem i np odrywam tirmanowi "ostatnie kółka".


A teraz w kwestii twierdzenia, że JA JEŻDŻĘ 210 km/h z koleboczącymi hamulcami:

Dane techniczne e34 z silnikiem 2,5 tds na automacie:

1. Typ: E34
2. Model: E34 525tdsA
3. Produkcja: 1991-1995
4. Skrzynia biegów: AUT 5
5. Rodzaj silnika:ZS-R6
6. Pojemność silnika: 2498
7. Średnica cylindrów: 80,00
8. Skok tłoka: 82,80
9. Stopień sprężania: 22,00
10. Moc KW: 105
11. Moc KM: 143
12. Obroty mocy max: 4800
13. Moment obrotowy: 260
14. Obroty momentu max: 2200
15. ...
16. Współczynnik oporów powietrza Cx: 0,32
17. Prędkość max: 205

Zważ na pozycję 17, i przeanalizuj ją pod kątem tego, że jeżdżę na zimówkach z indeksem prędkości mniejszym niż 200 km/h oraz, że pozycja 17 jest pozycją podaną na "dzień wyjazdu z fabryki", tj 13 lat temu.

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

12 Data: Sierpien 21 2007 15:29:25
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Przemysław Gubernat 

Rafał "SP" Gil pisze:

jarek d. pisze:
[..]

A teraz w kwestii twierdzenia, że JA JEŻDŻĘ 210 km/h z koleboczącymi
hamulcami:

Dane techniczne e34 z silnikiem 2,5 tds na automacie:
[..]

Zważ na pozycję 17, i przeanalizuj ją pod kątem tego, że jeżdżę na
zimówkach z indeksem prędkości mniejszym niż 200 km/h oraz, że pozycja
17 jest pozycją podaną na "dzień wyjazdu z fabryki", tj 13 lat temu.

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Pewnie tym samy... VW Passat Combi 1,6 TDI miało wpisane AFAIR 160 bądź 170,
udało się osiągnąć 185 :D tak... tak na autostradzie ;-)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 + ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

13 Data: Sierpien 21 2007 15:46:07
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

Przemysław Gubernat pisze:

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Pewnie tym samy... VW Passat Combi 1,6 TDI miało wpisane AFAIR 160 bądź 170,
udało się osiągnąć 185 :D tak... tak na autostradzie ;-)

Zmierz gpsem ;) A Się zdziwisz.

Prędkościomierz ma 2 funkcje - jedna to mierzyć pi razy oko prędkość, a druga - powiększać przez pogrubienie i wydłużenie (nie chodzi o dystans do przejechania).

--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

14 Data: Sierpien 21 2007 16:19:43
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Przemysław Gubernat 

Rafał "SP" Gil pisze:

Przemysław Gubernat pisze:

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Pewnie tym samy... VW Passat Combi 1,6 TDI miało wpisane AFAIR 160
bądź 170,
udało się osiągnąć 185 :D tak... tak na autostradzie ;-)

Zmierz gpsem ;) A Się zdziwisz.

Prędkościomierz ma 2 funkcje - jedna to mierzyć pi razy oko prędkość, a
druga - powiększać przez pogrubienie i wydłużenie (nie chodzi o dystans
do przejechania).

Tia... ostatnio sprawdzałem... i muszę się poprawić w fotelu aby nie występował
błąd paralaksy :D. A w tamtych czasach nie miałem niestety GPS'a (swoją drogą
teraz gdyby tamten passat dzisiaj jechał 140 byłbym zdziwiony - ostatnio go
widziałem ... ktoś go strasznie zapuścił). Swoją drogą to błąd pomiaru powinien
być najmniejszy na końcu skali, a nie na początku (tak uczą na miernictwie).

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 + ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

15 Data: Sierpien 21 2007 16:43:26
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

Przemysław Gubernat pisze:

widziałem ... ktoś go strasznie zapuścił). Swoją drogą to błąd pomiaru powinien
być najmniejszy na końcu skali, a nie na początku (tak uczą na miernictwie).

Hmmm ... czyli podczas postoju winno wskazywać 40 km/h, a dmuchawa winna być na biegu 3 skierowana na twarz ?  To wynika z miernictwa ? :>

--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

16 Data: Sierpien 22 2007 00:35:57
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Przemysław Gubernat 

Rafał "SP" Gil pisze:

Przemysław Gubernat pisze:

widziałem ... ktoś go strasznie zapuścił). Swoją drogą to błąd pomiaru
powinien
być najmniejszy na końcu skali, a nie na początku (tak uczą na
miernictwie).

Hmmm ... czyli podczas postoju winno wskazywać 40 km/h, a dmuchawa winna
być na biegu 3 skierowana na twarz ?  To wynika z miernictwa ? :>

Nie ;-) ale później przypomniała mi się pełna nazwa przedmiotu..... że dotyczy
to tylko mierników elektrycznych ;-)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 + ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

17 Data: Sierpien 22 2007 13:28:03
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Marcin J. Kowalczyk 

Przemysław Gubernat pisze:

Nie ;-) ale później przypomniała mi się pełna nazwa przedmiotu..... że dotyczy
to tylko mierników elektrycznych ;-)

repek... ty poprostu za dlugo studiujesz :P

18 Data: Sierpien 21 2007 07:12:41
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: mw 

On Aug 21, 2:54 pm, "Rafał \"SP\" Gil"  wrote:

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Zapewne dzieki dodatkowej sprezarce wykonanej z odkurzacza marki
zelmer + zawirusowaniu komputera ptasia grypa.

19 Data: Sierpien 21 2007 16:44:03
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

mw pisze:

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Zapewne dzieki dodatkowej sprezarce wykonanej z odkurzacza marki
zelmer + zawirusowaniu komputera ptasia grypa.

To się turbo-nitro-kompresor z przelotnicą nazywa .

--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

20 Data: Sierpien 21 2007 08:03:16
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: mw 

On Aug 21, 4:44 pm, "Rafał \"SP\" Gil"  wrote:

mw pisze:

>> I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
> Zapewne dzieki dodatkowej sprezarce wykonanej z odkurzacza marki
> zelmer + zawirusowaniu komputera ptasia grypa.

To się turbo-nitro-kompresor z przelotnicą nazywa .
Nie nie, nitro to dopiero jak podlaczysz do tego puszke ze sprajem do
wlosow.

21 Data: Sierpien 21 2007 20:17:07
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: jarek d. 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

jarek d. pisze:

Tak jeździłeś do czasu wymiany. Ja tego nie wymyśliłem. To są twoje
słowa.
Wcześniej pisałeś o jeździe 210 /h

To teraz skup się.
Czy pisanie w ten sposób było pisaniem o tym jak jeżdżę, czy umyślnym
teoretyzowaniem celem dokładnego zobrazowania zjawiska.

Podpowiem, pisałem tak, po to by mocno "przejaskrawić" zjawisko
"zajeżdżania tirmanów" na pas pod osobówki. Trzeba by mieć mocno
nachlapane pod sufitem, by zajeżdżać drogę pociskowi lecącemu z prędkością
210 km/h mając na liczniku tylko 90 ... nie sądzę, by takie zajechanie
drogi nie odbiło się na trajektorii lotu tira, a przynajmniej przyczepy
(nawet załadowanej).

Bo wyobraź sobie, że wbijam się pod przyczepę bokiem i np odrywam
tirmanowi "ostatnie kółka".


A teraz w kwestii twierdzenia, że JA JEŻDŻĘ 210 km/h z koleboczącymi
hamulcami:

Dane techniczne e34 z silnikiem 2,5 tds na automacie:

1. Typ: E34
2. Model: E34 525tdsA
3. Produkcja: 1991-1995
4. Skrzynia biegów: AUT 5
5. Rodzaj silnika:ZS-R6
6. Pojemność silnika: 2498
7. Średnica cylindrów: 80,00
8. Skok tłoka: 82,80
9. Stopień sprężania: 22,00
10. Moc KW: 105
11. Moc KM: 143
12. Obroty mocy max: 4800
13. Moment obrotowy: 260
14. Obroty momentu max: 2200
15. ...
16. Współczynnik oporów powietrza Cx: 0,32
17. Prędkość max: 205

Zważ na pozycję 17, i przeanalizuj ją pod kątem tego, że jeżdżę na
zimówkach z indeksem prędkości mniejszym niż 200 km/h oraz, że pozycja 17
jest pozycją podaną na "dzień wyjazdu z fabryki", tj 13 lat temu.

I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???

Jeszcze raz powtórzę: na podstawie tego, co napisałeś.
Teraz ty się skup.
1. Nie studiowałem twojej biografii ani parametrów twojego auta na automacie
i w dizlu. Uwierz, to jest naprawdę możliwe.
2. Być może twoja ironia jest zbyt wysublimowana, jak na przeciętnego, nie
znającego cie bliżej, czytacza usenetu?
3. To, że masz opony z indeksem <200 nie znaczy, że jeździsz mniej niż 200.
Dzidek pewnie jeździ...
4. "13 lat temu". Może jesteś szalonym tjunerem. Skąd ja mogę o tym
wiedzieć. Patrz pkt 1.
5. Dość łatwo ci przychodzi rzucanie obelg zza klawiatury. To nieładnie.

jarek d.

22 Data: Sierpien 21 2007 20:31:51
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

jarek d. pisze:

1. Typ: E34
2. Model: E34 525tdsA
16. Współczynnik oporów powietrza Cx: 0,32
17. Prędkość max: 205
Zważ na pozycję 17, i przeanalizuj ją pod kątem tego, że jeżdżę na zimówkach z indeksem prędkości mniejszym niż 200 km/h oraz, że pozycja 17 jest pozycją podaną na "dzień wyjazdu z fabryki", tj 13 lat temu.
I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Jeszcze raz powtórzę: na podstawie tego, co napisałeś.
Teraz ty się skup.
1. Nie studiowałem twojej biografii ani parametrów twojego auta na automacie i w dizlu.

To po ki h*j bawisz się we wróżenie ile jeżdżę, a tylko "domyślasz" się na podstawie wyrwanego zdanie z kontekstu ?

2. Być może twoja ironia jest zbyt wysublimowana, jak na przeciętnego, nie znającego cie bliżej, czytacza usenetu?

Pytasz czy stwierdzasz ?

5. Dość łatwo ci przychodzi rzucanie obelg zza klawiatury. To nieładnie.

Tylko względem anonimów. Ludzi nie obrażam.

--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

23 Data: Sierpien 21 2007 20:41:20
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: jarek d. 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

jarek d. pisze:

1. Typ: E34
2. Model: E34 525tdsA
16. Współczynnik oporów powietrza Cx: 0,32
17. Prędkość max: 205
Zważ na pozycję 17, i przeanalizuj ją pod kątem tego, że jeżdżę na
zimówkach z indeksem prędkości mniejszym niż 200 km/h oraz, że pozycja
17 jest pozycją podaną na "dzień wyjazdu z fabryki", tj 13 lat temu.
I pytanie - na jakiej podstawie twierdzisz, że jeżdżę 210 km/h ???
Jeszcze raz powtórzę: na podstawie tego, co napisałeś.
Teraz ty się skup.
1. Nie studiowałem twojej biografii ani parametrów twojego auta na
automacie i w dizlu.

To po ki h*j bawisz się we wróżenie ile jeżdżę, a tylko "domyślasz" się na
podstawie wyrwanego zdanie z kontekstu ?

Na podstawie tego, co napisałeś.
Nie bierzesz odpowiedzialności za to, co piszesz?

2. Być może twoja ironia jest zbyt wysublimowana, jak na przeciętnego,
nie znającego cie bliżej, czytacza usenetu?

Pytasz czy stwierdzasz ?

Pomyśl.

5. Dość łatwo ci przychodzi rzucanie obelg zza klawiatury. To nieładnie.

Tylko względem anonimów. Ludzi nie obrażam.

Mało wiarygodne.
Naprawdę podpisanie się przeze mnie Jan Kowalski, odmieni twoją osobowość?
W realu pewnie jesteś grzeczniejszy.
Skoro znasz się na takich technikaliach, jak MSGID, to spojrzenie na mój
e-mail w połączeniu z nickiem da ci moje imię i nazwisko.
Rozumiem, że skończą się ch*je, robienie lodów, czy obrażanie ojca?

Zrobiło się OT. Wysiadam.

jarek d.

24 Data: Sierpien 21 2007 21:49:04
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Rafał "SP" Gil 

jarek d. pisze:

To po ki h*j bawisz się we wróżenie ile jeżdżę, a tylko "domyślasz" się na podstawie wyrwanego zdanie z kontekstu ?
Na podstawie tego, co napisałeś.
Nie bierzesz odpowiedzialności za to, co piszesz?

Biorę. No i co dalej w związku z tym ? Dalej nie kumasz, co miałem "do przekazania" posługując się faktem jazdy z prędkością z jaką moje auto nie jest w stanie jechać?

2. Być może twoja ironia jest zbyt wysublimowana, jak na przeciętnego, nie znającego cie bliżej, czytacza usenetu?
Pytasz czy stwierdzasz ?
Pomyśl.

Za trudne pytanie ? Bo zdanie skonstruowano jako twierdzące, a na końcu postawiono znak zapytania. Może to ty pomyśl zanim coś wcześniej spłodzisz.

5. Dość łatwo ci przychodzi rzucanie obelg zza klawiatury. To nieładnie.
Tylko względem anonimów. Ludzi nie obrażam.
Mało wiarygodne.

Acz łatwe do sprawdzenia w archiwum. Często zdarza mi się tak zachowywać względem cieciów nie posiadających cywilnej odwagi by podpisać się z imienia i nazwiska.

Naprawdę podpisanie się przeze mnie Jan Kowalski, odmieni twoją osobowość?

Nie, dalej będzie świadczyć o tym, że jesteś cieciem bez jaj.

W realu pewnie jesteś grzeczniejszy.

Oczywiście. W realu nie rozmawiam z ... niech policzę ... 6 literkami i kropką tylko z człowiekiem.

e-mail w połączeniu z nickiem da ci moje imię i nazwisko.

Ty nioe korzystasz, a mnie zmuszasz ??? ROTFL.

Rozumiem, że skończą się ch*je, robienie lodów, czy obrażanie ojca?

Nie. A sam wydedukuj sobie dlaczego.

Zrobiło się OT. Wysiadam.

Szczęśliwych kosztów podróży.

--
Rafał "SP" Gil
Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków: http://www.motopower.pl/
*Homologowane hiszpańskie kaski* (SHIRO, MT, SAIKO):
http://www.allegro.pl/search.php?string=kask&description=1&us_id=5356008

25 Data: Sierpien 21 2007 08:34:34
Temat: [OT] Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2007-08-20 19:46,  *Rafał "SP" Gil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Wot ciekawostka ... rzuciłem okiem w archiwum pod kątem 2 tekstów:

krzywe tarcze abs

i

bicie tarcz abs

To mi nasunęło pewną myśl - niedawno troszkę tu popisaliśmy o ABS jako przyczynie ząbkowania opon (AFM), aż dziwne, że nie wspomnieliśmy o kolejnym problemie - ząbkowaniu tarcz na skutek zaciskania się klocków w określonych miejscach ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

26 Data: Sierpien 21 2007 09:03:40
Temat: Re: Bicie tarcz ... a ABS
Autor: Karolek 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości

Zmieniłem właśnie tarcze + klocki ...
Założone BREMBO_tarcze + TEXTAR_klocki ...


Mowisz ze to najelpszy zestaw? bo mnie juz tez mecza wibracje przy 200...
Tak przy okazji to jakie amortyzatory polecacie do e34 na przednia os?
Aha i wie ktos gdzie dostane za darmo, albo za symboliczna oplate podkladki pod rejestracje w Gdyni?
A moze jakies grupowe mozna dostac? :>




Karolek

Bicie tarcz ... a ABS



Grupy dyskusyjne