Grupy dyskusyjne   »   C4 Avant TDI

C4 Avant TDI



1 Data: Luty 15 2010 19:04:39
Temat: C4 Avant TDI
Autor: cdna 

Witam, potrzebuję dużego i taniego kombi na jakiś czas, będzie musiało
przejechać w miarę bezawaryjnie tak z 30 000. Wpadło mi w oko C4, jest tam
coś na czym można "popłynąć"?

Pozdro

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Luty 15 2010 20:09:57
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Lewis 

Użytkownik "cdna"  napisał w wiadomości

Witam, potrzebuję dużego i taniego kombi na jakiś czas, będzie musiało
przejechać w miarę bezawaryjnie tak z 30 000. Wpadło mi w oko C4, jest
tam  coś na czym można "popłynąć"?
Pozdro

Zakładam ze chodzi ci o A6C4/100C4 Były chyba ze 3 silniki TDi 1.9 90KM 2.5 115KM i 2.5 140KM

Określ się dokladniej.
Ogólnie fajne auta części nie kosztuja kosmicznie dużo a jak trafisz zadbany egzemplaż to 30kkm nie stanowi problemu.


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

3 Data: Luty 15 2010 19:40:36
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: cdna 

Lewis  napisał(a):

Określ się dokladniej.

Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

4 Data: Luty 15 2010 20:44:49
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2010-02-15 20:40, cdna pisze:

  napisał(a):
Określ się dokladniej.

Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?


2,5TDI 5 cylindrów w rzędzie, najbardziej udane TDI w historii VW :)
Bardzo trwałe, jednak przebiegi tych samochodów najmłodszych już 13 letnich niestety są kosmiczne co też i odbija się na awaryjności.
Niestety lata świetności mają one już za sobą, ale jakbyś trafił na bezwypadkowy i zadbany egzemplarz to pojeździsz nim jeszcze ładnych parę latek :)

Pozdrawiam !!

5 Data: Luty 15 2010 20:48:07
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Lewis 

Użytkownik "cdna"  napisał w wiadomości

Lewis  napisał(a):
Określ się dokladniej.
Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie
chodzi  mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy
skrzyni. Jest  dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

Od około 2 lat ujeżdżam to co w sigu i nie narzekam, Pali sporo ale ma prawo, z awaryjnością też nie moge powiedzieć, że coś nadmiernie się psuje, ot tak po prostu się zużywa.
Jeśli chodzi o silnik diesla to owszem 1.9 jest tu za słaby aczkolwiek zrobić z niego 130KM to da radę. 2.5 115KM to wytrzymały klekot aczkolwiek wielkiego funu z jazdy też nie sprawia. Bardzo fajnym Silniczkiem jest 2.5 AEL 140KM bardzo często wystepuje z 6biegową skrzynią biegów i napędem quattro co już jest pełnią szczęścia, ładny egzemplaż z dobrym wyposażeniem to jednak 17kzł nawet 19kzł.
Podsumowując bardzo fajne auto jak diesel to ten AEL 140KM fajnie by było quattro ale jak zimą za dużo nie jeździsz to sie nie przyda.
Jak benzynowy silnik to zdecydowanie tylko wersja 2.8 30V ACK, 2.6 pali tyle co 2.8 a nie jedzie, starszą wersje 2.8 24v tez lepiej sobie darować.


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

6 Data: Luty 15 2010 20:51:54
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: fuen 

Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni. Jest
dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?

odpusc sobie,
wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
beda bardzo awaryjne

7 Data: Luty 15 2010 21:47:48
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2010-02-15 20:51, fuen pisze:

odpusc sobie,
wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
beda bardzo awaryjne

Piszesz z praktyki czy tak sądzisz ??
Właśnie że 2,5TDI jeśli był jeżdżony na dużych dystansach to dopiero co się dotarł porządnie ;)

Pozdrawiam !!

8 Data: Luty 16 2010 09:21:14
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: kamil 



"Czarek Daniluk"  wrote in message

W dniu 2010-02-15 20:51, fuen pisze:

odpusc sobie,
wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
beda bardzo awaryjne

Piszesz z praktyki czy tak sądzisz ??
Właśnie że 2,5TDI jeśli był jeżdżony na dużych dystansach to dopiero co się dotarł porządnie ;)

Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki, przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.



Pozdrawiam
Kamil

9 Data: Luty 16 2010 11:12:55
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki, przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.



ale zdajesz sobie sprawe, ze takie auto ma niewiele wspólnego z dzisiejszymi jednorazówkami gwarancyjnymi, ktorej jeżdza w miare pewnie tylko w okresie gwarancji.


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

10 Data: Luty 16 2010 13:31:12
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: kamil 



"Kuba (aka cita)"  wrote in message


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości
Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki, przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.



ale zdajesz sobie sprawe, ze takie auto ma niewiele wspólnego z dzisiejszymi jednorazówkami gwarancyjnymi, ktorej jeżdza w miare pewnie tylko w okresie gwarancji.

Ale zdajesz sobie sprawe, ze 10-latek do 10-latek?



Pozdrawiam
Kamil

11 Data: Luty 16 2010 14:42:21
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Lewis 

Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

"Kuba (aka cita)"  wrote in message
Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości
Bo samochod to przeciez sam silnik. Zawieszenie, buda, plastiki, przeniesienie napedu - do juz sie nie zuzywa.
ale zdajesz sobie sprawe, ze takie auto ma niewiele wspólnego z dzisiejszymi jednorazówkami gwarancyjnymi, ktorej jeżdza w miare pewnie tylko w okresie gwarancji.
Ale zdajesz sobie sprawe, ze 10-latek do 10-latek?
Pozdrawiam
Kamil

C4 skończyli produkować w maju 1997roku wiec min 12.5latek, ja na swojego nie narzekam.
Ide o zakład że żaden z obecnych samochodów nie wytrzyma eksploatacji przez 15 lat


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

12 Data: Luty 16 2010 16:35:57
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

Ale zdajesz sobie sprawe, ze 10-latek do 10-latek?

bardzo dobrze

Mało tego - jeżdze takim autem ('98)
Jesli chodzi o zawieszenie - cóż, większość elementów to częsci eksploatacyjne. Gumy, sworznie, sprężyny, amortyzatory, drążki/koncówki drążków.
Wymienia sie je prędzej czy później.
Zwykle nie miewają w 15 letnich autach więcej niż połowe tego czasu, a niektore elementy wymieniane są co rok/kilka lat.
Silnik zwykle jednak chodzi przez cały ten okres i jesli są to udane konstrukcje to nie robi to na nich większego wrażenia. Póki nie bedzie sie chcialo z tego samochodu robić wyścigówki/rajdówki i szaleć na drogach, to do normalnej jazdy wytrzymają jeszcze moze drugie tyle, a później robi sie porządny remont, ktory w takich autacg (mowa o gerenacji aut z lat 80 i 90 wystarczy na przejechanie kolejnych 100, 200, 300 tys km.

Osprzęt silnika. Jak sie coś zepsuje, to sie wymienia. W VW tdi pompa paliwa potrafi pójsc w ciągu 100kkm wiec czasem nawet w  w ciągu 2-4 lat. Oznacza to, ze wiele częsci np. omawianym Audi będzie duzo młodsza od samochodu i ich przydatność do eksploatacji jest taka sama w samochodzie 5, 10 15 i 20 letnim, bo już dawno zostala wymieniona.
Z tych rzeczy ktorych jeszcze nikt nie wymienił - zawsze znajdzie sie coś, co trzeba będzie wymienić samemu. Cóż - ryzyko posiadania samochodu (nowego, niestarego, starego, b. starego)
Owszem jest wiele rzeczy, ktore sie starzeją, ale sie ich nie wymienia - np. wyposażenie wnętrza, jednak akurat w Audi C4 srodek nie jest specjalnie problemogenny, a jak sie ktoś uprze .. to se pewne częsci wyp. wnętrza wymieni.

Teraz coś o kosztach utrzymania starego auta (na przykladzie Omegi, ktora nie jest uważana za specjalnie trwała, mało awaryjną itp wiec powinno być strasznie drogo)

Silniki 2,0 8V są "wieczne" ;-) mało kiedy cos w nich trzeba zrobic. Co najwyżej kupno jakiegoś czujniczka. Koszty zwykle 50-150 zł.
2,0 16V dochodzą samoregulatory ... 35zł/szt * 16 ale ... przy przebiegach ok 200tys zaczynają stukac i potrafia tak przejechac kolejne 200tys km. Mysle ze w ciągu 5 lat eksploatacji mozna uzbierac 500 zł, choć to najczarniejszy scenariusz.
Vki - cóż, ty bywa troche gorzej. Trzeba liczyć sie z koniecznością uszczelnienia silnika co czasem byla kłopotliwe. Powiedzmy, ze nas to spotkało. W najczarniejszym scenariuszu z wyciąnięciem silnika włacznie 1000zł.

Zawieszenie itd - to dosłownie grosze. Sworznie wahaczy - 30 i 40 zł Amortyzatory jak do każdego normalnego auta 150-250 zł/szt
koncówki stabilizatora 25 zł
klocki i inne duperele - są naprawde tanie.

Gdyby komuś naprawde trafił sie pech i padł kompletnie silnik V6 albo automat to:
silnik używany, z gwarancją, z przebigiem 100-200tys, zdrowy i ktory smiało przejedzie 200-500tys km - kosztuje 3,5 tys PLN
Automat używany kosztuje 400-600 zł (200-300zł wymiana)


Auto kosztuje powiedzmy od 5tys za taką sobie do 15 tys za Omege B i do 25 tys za B FL z naprawde full wypasem i dowolnym silnikiem V6, czy dieslem z common railem.


Kupny zatem przeciętną omege za 10 tys z dowolnym silnikiem i przyzwoitym wyposażeniem (klimatronik, kompyter, i masa innych mozliwych rzeczy).
Za tą cene 50% z nich ma już LPG. Spalanie to 8-9 litrów w trasie dla 2,0 do 15-16 litrów w miescie dla 3,0 V6
Moja 2,5V6 pali mi srednie w cyklu mieszanym (70% miasto) ok 14-15litrów LPG (czyli 30 zł/100km)
Koszt utrzymania mozna policzyć z przykladowych cen częsci. To są grosze w porównaniu do nowszych samochodów.

Jesli więc porównam to do 2,3 -4 letniego passata już po okresie gwarancyjnym - to w przypadki 2,0TDI mozna liczyć sie z wymianą np. koła pompy oleju (plus wał, plus pompa - bo nie występuje osobno, a zmieniło sie w czasie) czyli mamy 10tys zł - kupno kolejnej Omegi.
Komfort jazdy dodam - IMO lepszy w Omedze, ale o gustach sie nie dyskutuje.
Zawieszenie w passacie. Sworzenie wahaczy niedostępne. Trzeba wymieniac wahacze, a jest ich kilka. Używki zaczynają sie do 250zł o cenach nowych nie wspomne. :D

Jakby tak policzyc .. to sie okazuje, ze Omega będzie wilokrotnie tansza w utrzymaniu.
Zakladając samochodowych purystów i "chcenie mienia" wycackanego auta - kupujemy Omege za 10 tys i wkladamy w nią 2-3 tys w zawieszenie, uszczelki i inne zaniedbania.

Mamy auto za 13 tys zł i jeździmy bezobsługowo przez ... spory okres czasu.

Teraz kupny nowe auto.
Mamy gwarancje, teoretycznie nie płacimy za usterki.. ale - płacimy za przeglądy, wszelkie wymiany eksploatacyjne w ASO, do tego AC - bo ciężko nie mieć na nowe auto.
CO sie okazuje - rocznie uzbiera sie z ubiezpieczeniem minimum 5-10 tys dla niespecjalnie luksusowego auta, a co dopiero jesli auto będzie z troche wyższego segemtu?
Normalnie jakbyśmy kupowali jedną 10 letnią Omege w roku, a to tylko koszty eksploatacyjne :D

Nie breździe mi więc, ze kupowanie starego auta to takie kosztowne, bo to guzik, kurwa, prawda.


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

13 Data: Luty 16 2010 16:38:13
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomości


Nie breździe mi więc, ze kupowanie starego auta to takie kosztowne, bo to guzik, kurwa, prawda.

aaaa tak mi sie przypomniało.

Jakies miesiac temu na ebayu był silnik 3,0V6 do Omegi. Kosztował 1700$
Fabrycznie nowy silnik za ~5000PLN czyli mniej niż rocznie kosztuje utrzymanie gwarancji i ubezpieczenie na nowy samochód


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

14 Data: Luty 16 2010 16:13:35
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: kamil 



"Kuba (aka cita)"  wrote in message


Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomości

Nie breździe mi więc, ze kupowanie starego auta to takie kosztowne, bo to guzik, kurwa, prawda.

aaaa tak mi sie przypomniało.

Jakies miesiac temu na ebayu był silnik 3,0V6 do Omegi. Kosztował 1700$
Fabrycznie nowy silnik za ~5000PLN czyli mniej niż rocznie kosztuje utrzymanie gwarancji i ubezpieczenie na nowy samochód

A ty znow z tym silnikiem. A wytluczone zawieszenie? Przestarzala konstrukcja nadwozia? Strefy zgniotu z czasow, kiedy malo kto o nich slyszal? Mocno juz nadwyrezona buda po 12.5 roku podskakiwania na polskich dziurach i przechylania sie na zakretach?



Pozdrawiam
Kamil

15 Data: Luty 16 2010 17:28:15
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

A ty znow z tym silnikiem. A wytluczone zawieszenie?

A czytaleś całą wypowiedz, czy tylko ostatni dopisek?

Przestarzala konstrukcja nadwozia? Strefy zgniotu z czasow, kiedy malo kto o nich slyszal? Mocno juz nadwyrezona buda po 12.5 roku podskakiwania na polskich dziurach i przechylania sie na zakretach?

Strefy zgniotu - ok. Mozemy mieć nadzieje, ze sie troche zmieniło przez te 10-15 lat ;-)
Ale zużycie nadwozia? Bez przesady.

A tak genralnie - albo mówimy o kosztach i liczymy ile co kosztuje, albo rozmawiamy o strefach bezpieczeństwa.
Póki co w wątku słyszałem o ekonomii i zuzyciu mechaniczny, to też do tego sie ustosunkowalem.
Zeby nie bylo i zeby ktoś mnie nie zaszufladkował. Nie jestem człowiek, ktory twierdzi, ze Omega to wspaniale i super mega hiper auto.
Mówie tylko, ze jest wygodne, stosunkowo tanie w utrzymaniu, a do tego duze
A co do samego bezpieczeństwa ... nie przeceniam mozliwości starego samochodu. Jest kilkuletni i taki już będzie. Jest jednak cała masa nowszych konstrukcji, ktore mimo wszystko maja mniej i cienszych blaszek do pogięcia niż Omega i choć zdaje sobie sprawe z ułomności starszych konstrukcji, to mimo wszystko omega kiedyś byla dośc nowoszesnym autem i w testach nie wypada specjalnie źle.
Poza tym w egzemplarzach okolo 10letnich i nowszych w standardzie masz juz 2 poduszki i napinacze , a w większości 4 poduszki.
Czy jest z tym bezpieczeństwem tak źle? Nie sądze. Czy nowe auta porównywalnej klasy są lepsze pod tym względem? Niewątpliwie.

W większości wypadków jednak mówi sie o wspomnianej ekonomii, a tu już liczby mówią same za siebie.
ps. oczywiście, jak kogoś stać na nowe - to dobrze. Nie bede namawiał na stare trupki. Pisze to co pisze do tych, co pieprzą 3 po 3 że stare samochody to nic tylko skarbonki i tyle, po czym zapożyczają sie na 50 tys na 9 lat zeby kupić fiata linea (padło akurat na ten przyklad, bo znam taki przypadek). Tu na grupie też jest sporo tych, co to mają kredyty na nowe samochody, a później cinko piszczą, bo auto miesięcznie kosztuje 2000zł samych kosztów.


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

16 Data: Luty 16 2010 16:37:02
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: kamil 

"Kuba (aka cita)"  wrote in message


W większości wypadków jednak mówi sie o wspomnianej ekonomii, a tu już liczby mówią same za siebie.
ps. oczywiście, jak kogoś stać na nowe - to dobrze. Nie bede namawiał na stare trupki. Pisze to co pisze do tych, co pieprzą 3 po 3 że stare samochody to nic tylko skarbonki i tyle, po czym zapożyczają sie na 50 tys na 9 lat zeby kupić fiata linea (padło akurat na ten przyklad, bo znam taki przypadek). Tu na grupie też jest sporo tych, co to mają kredyty na nowe samochody, a później cinko piszczą, bo auto miesięcznie kosztuje 2000zł samych kosztów.

Tu sie z Toba absolutnie zgadzam, jesli kogos nie stac na nowy samochod, niech lepiej faktycznie kupi duze i bezpieczne kilkuletnie zamiast malego, ciasnego toczydelka, ktore po splaceniu okaze sie mniej warte, niz samych odsetek za kredyt oddal bankowi. Chodzilo mi tylko o rozpatrywanie samochodu pod katem silnika, bo to akurat najmniejszy problem w wiekszosci.

Silnik wyremontowac albo kupic drugi zaden problem, jak sam widzisz. Klopot w tym, ze wiekszosc 12.5-letnich Audi nie miala za soba latwego zycia i poza lataniem czego sie da, dochodzi jeszcze pytanie czy te poduszki, napinacze i strefy zgniotu jeszcze wogole tam sa. Chyba jednak lepiej spakowac rodzine w gole mondeo, ale miec pewnosc ze byle rowerzysta nie wbije ci pospawanych podluznic w kolano.



Pozdrawiam
Kamil

17 Data: Luty 16 2010 17:47:34
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

Tu sie z Toba absolutnie zgadzam, jesli kogos nie stac na nowy samochod, niech lepiej faktycznie kupi duze i bezpieczne kilkuletnie zamiast malego, ciasnego toczydelka, ktore po splaceniu okaze sie mniej warte, niz samych odsetek za kredyt oddal bankowi. Chodzilo mi tylko o rozpatrywanie samochodu pod katem silnika, bo to akurat najmniejszy problem w wiekszosci.

ale Ty chyba naprawde nie czytales całego mojego posta, a jedynie dopisek, ktory zamieściłem w drugim poście obok.
Przecież napisalem tam o różnych kosztach całości, a silnik to na deser, jako ciekaostke, bo akurat ten zaskoczył mnie ceną.


Silnik wyremontowac albo kupic drugi zaden problem, jak sam widzisz. Klopot w tym, ze wiekszosc 12.5-letnich Audi nie miala za soba latwego zycia i poza lataniem czego sie da, dochodzi jeszcze pytanie czy te poduszki, napinacze i strefy zgniotu jeszcze wogole tam sa.

da sie to sprawdzić i relatywnie tanio uzupełnić (znów na przykladzie Omegi, trudno mi powiedzieć jak jest w Audi C4, ale obawiam sie ze z wyposażeniem moze być gorzej)

Chyba jednak lepiej spakowac rodzine w gole mondeo, ale miec pewnosc ze byle rowerzysta nie wbije ci pospawanych podluznic w kolano.

Wiesz, zakup uzywanego auta jest trudny. Zakup używanego 10 letniego jeszcze trudniejszy.
W jednym i drugim przypadku mozesz trafić na smieć, zwlaszcza jesli wziać pod uwage niefachowe naprawy blacharskie.
Z założenia odrzucam takie przypadki, bo jakby sie uprzec to i roczne auto moze okazać sie wtopą.

Jesliz zakupione auto sprawdzisz pod względem przebytych napraw blacharskich i nie rzuca sie w oczy nic niepokojącego - mozna przyjąc ze w 3 letnim Mondeo jak i w 10 letniej Omedze czy Audi poziom bezpieczeństwa nie będzie odbiegał bardzo mocno od siebie.


Generalnie jednak nadal mówie - jesli Cie stać (tzn jesli kogoś stac) to jasne, ze nie ma kupowac 10 letniego auta. Tylko, ze mimo wszytsko wielu jeżdzących nowymi autami kupiło je ponad wlasne siły i mozliwości, a nie ma takiej potrzeby - zwlaszcza rozpatrując to pod kątem ekonomicznym.
Mogą również odezwać sie Ci twierdzący, ze oni muszą mieć sprawne auto w każdej sytuacji - a ja nadal będe Twierdzil, ze zadbane (technicznie) auto 10 letnie będzie na podobnym poziomie albo lepszym usterkowości jak zanidbane 2-3 letnie w ktorym sie nic nie robi, bo już na kredyt nie starczy. Zawiecha stuka, amorki sie skonczyly, opony byle jakiie, klima "nienabita" ...



--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

18 Data: Luty 16 2010 16:12:26
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: kamil 

"Kuba (aka cita)"  wrote in message


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości
Ale zdajesz sobie sprawe, ze 10-latek do 10-latek?

bardzo dobrze

Przepraszam, zapomnialem ze tu PMS i kult pelnoletniego Audi od niemieckiego emeryta jest nie do przezwyciezenia.




Pozdrawiam
Kamil

19 Data: Luty 16 2010 17:32:00
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości "Kuba (aka cita)"  wrote in message


Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości Ale zdajesz sobie sprawe, ze 10-latek do 10-latek?

bardzo dobrze

Przepraszam, zapomnialem ze tu PMS i kult pelnoletniego Audi od niemieckiego emeryta jest nie do przezwyciezenia.

Mylisz mnie z kims.
ps. uprzedzając fakty - nie jestem też wyznawcą kultu żadnej innej marki (łacznie z Omegą, ktorych mialem już kilka). Po prostu nie deprecjonuje starszych samochodów i nie przeceniam wartości nowszych aut..
Mało tego - jakbym mógł sobie teraz na to pozwolić, to kupiłbym Capri z lat '70


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

20 Data: Luty 17 2010 11:57:20
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: DoQ 

kamil pisze:

Przepraszam, zapomnialem ze tu PMS i kult pelnoletniego Audi od niemieckiego emeryta jest nie do przezwyciezenia.

ATSD jak ci sie zdaje, dlaczego akurat w Audi,BMW,Mercedesie tak latwo skrecic pol miliona przebiegu w dol?


Pozdrawiam
Pawel

21 Data: Luty 17 2010 11:00:09
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: kamil 



"DoQ"  wrote in message

kamil pisze:

Przepraszam, zapomnialem ze tu PMS i kult pelnoletniego Audi od niemieckiego emeryta jest nie do przezwyciezenia.

ATSD jak ci sie zdaje, dlaczego akurat w Audi,BMW,Mercedesie tak latwo skrecic pol miliona przebiegu w dol?

Bo sa importowane do kraju, gdzie nablyszczenie deski pasta Kiwi wystarczy, zeby jelen uwazajacy A4 za szczyt techniki je kupil.




Pozdrawiam
Kamil

22 Data: Luty 17 2010 12:07:04
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: DoQ 

kamil pisze:

ATSD jak ci sie zdaje, dlaczego akurat w Audi,BMW,Mercedesie tak latwo skrecic pol miliona przebiegu w dol?
Bo sa importowane do kraju, gdzie nablyszczenie deski pasta Kiwi wystarczy, zeby jelen uwazajacy A4 za szczyt techniki je kupil.

Bo po prostu to nie były jednorazówki i da się to zrobić. Natomiast przeciętny zainteresowany nie zauważy nadmiernego zużycia. Znajdz teraz Forda Mondeo, Accorda czy inne Kia z przebiegiem 700.000km (o ile znajdziesz na chodzie), odkurz i nabłyszcz, zdejmij 520.000km i powiedz klientowi ze 15.000km rocznie robiles...



Pozdrawiam
Paweł

23 Data: Luty 15 2010 22:29:47
Temat: Re: C4 Avant TDI
Autor: Lewis 

Użytkownik "fuen"  napisał w wiadomości

Konkretnie A6 C4, raczej 2,5TDI bo 1.9 chyba mało spotykane. Głównie chodzi
mi o jakieś pułapki, typu wyjątkowo awaryjny typ silnika czy skrzyni.
Jest dużo ogłoszeń z LPG ale trochę się boję, może niesłusznie?
odpusc sobie,
wszystkie te C4 maja ponad 400 tys. km przebiegu
a jednostki napedowe , tudzież skrzynie biegów przy takim przebiegu
beda bardzo awaryjne

Jeździłeś ze tak mówisz?

--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

C4 Avant TDI



Grupy dyskusyjne