Witam.
Znalazłem ogłoszenie (http://otomoto.pl/citroen-c5-C7327493.html C5 2001r,
2l diesel, 169 000 km), w którym, piszą:
"MIESIĄC TEMU WYMIENIŁEM KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWU MASOWYM(TO CZEKA
KAŻDEGO KTO MA TEN MODEL-KOSZT 2200 ZŁ-ORGINAŁ LUKAS)DODATKOWO WYMIENILEM
KOŁO PASOWE ZE SPSZĘGIEŁKIEM ALTERNATORA(KOSZT 600 ZŁ)".
I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim
przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej technice
jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 160 tyś. km?
2 |
Data: Grudzien 28 2008 06:43:22 |
Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem. |
Autor: Seba |
A czytasz czasami odpowiedzi na swoje poprzednie wątki/watek?
--
Pozdrawiam
Sebastian S.
3 |
Data: Grudzien 28 2008 09:22:59 | Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem. | Autor: Bogdan |
A czytasz czasami odpowiedzi na swoje poprzednie wątki/watek?
Czytam, czytam. Poszło dwa razy przez problemy z news.onet.
A wszystkim dziękuję za informacje.
Pozdrawiam.
4 |
Data: Grudzien 29 2008 21:30:42 | Temat: Re: C5 proszę o poradę przed zakupem. | Autor: PeJot - Krk |
Znalazłem ogłoszenie (http://otomoto.pl/citroen-c5-C7327493.html C5 2001r,
2l diesel, 169 000 km), w którym, piszą:
"MIESIĄC TEMU WYMIENIŁEM KOMPLETNE SPRZĘGŁO Z KOŁEM DWU MASOWYM(TO CZEKA
KAŻDEGO KTO MA TEN MODEL-KOSZT 2200 ZŁ-ORGINAŁ LUKAS)DODATKOWO WYMIENILEM
KOŁO PASOWE ZE SPSZĘGIEŁKIEM ALTERNATORA(KOSZT 600 ZŁ)".
I pytanie czy jest rzeczywiście wymagana wymiana sprzęgła i koła po takim
przebiegu (150-160 tyś. km)? Czy też raczej świadczy to o radosnej technice
jazdy lub o przebiegu grubo powyżej 160 tyś. km?
-- -- -- -- -- -- -
Tak wygląda pozorna ekonomiczność nowoczesnych turbodiesli, koszty
utrzymania bywają bolesne
(jeszcze dochodzą wtryskiwacze, turbo, osprzęt turbo itd.)
150 kkm to i tak niezły wynik, w Pugu 307 koło dwumasowe leci nawet po 60kkm
a w Toyocie Avensis I po 100 kkm (żeby nie było to w VW TDI też pada).
Możesz sobie poczytać na dedykowanych forach ...
pozdro
PeJot
| | |