Grupy dyskusyjne   »   CB1100F

CB1100F



1 Data: Czerwiec 16 2008 09:54:56
Temat: CB1100F
Autor: Jacek Krzyzanowski 

http://jalopnik.com/cars/tokyo-auto-show/tokyo-motor-show-honda-cb1100f-revealed-314332.php
Widzieliscie? Sliczniutka:)



2 Data: Czerwiec 16 2008 11:58:55
Temat: Re: CB1100F
Autor: Arni 

Jacek Krzyzanowski pisze:

http://jalopnik.com/cars/tokyo-auto-show/tokyo-motor-show-honda-cb1100f-revealed-314332.php
Widzieliscie? Sliczniutka:)

ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - małżowiny

3 Data: Czerwiec 16 2008 10:02:46
Temat: Re: CB1100F
Autor: Jacek Krzyzanowski 

Arni  napisali:


ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)

I przy okazji wywalic ten kanister pod silnikiem.

4 Data: Czerwiec 16 2008 13:08:40
Temat: Re: CB1100F
Autor: lesor 

Jacek Krzyzanowski wrote:

Arni napisali:

ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)

I przy okazji wywalic ten kanister pod silnikiem.

Tumnik jest potrzebny do spelniania surowych norm :-p
--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek
Złoty Felkowski Braincap'07
http://www.seven-fifty.prv.pl/forum

5 Data: Czerwiec 16 2008 13:29:32
Temat: Re: CB1100F
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***Użytkownik "lesor"
 Tumnik jest potrzebny do spelniania surowych norm :-p

"ale post byl na grupe ogolnopolska."
oczywiscie wiem ze kolega pomyli sie biorac katalizator za tlumik. Bo to on
jest potrzebny do spelnienia...

Tytus

6 Data: Czerwiec 16 2008 13:49:24
Temat: Re: CB1100F
Autor: lesor 

Tytus z Fabryki wrote:

Siemka

***Użytkownik "lesor"
 Tumnik jest potrzebny do spelniania surowych norm :-p

"ale post byl na grupe ogolnopolska."
oczywiscie wiem ze kolega pomylil sie biorac katalizator za tlumik. Bo
to on jest potrzebny do spelnienia...

Alez... :)
a tlumik pomaga spelnic norme glosnosci :)
--
pozdrawiam, lesor

7 Data: Czerwiec 16 2008 14:05:59
Temat: Re: CB1100F
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***Użytkownik "lesor"
 a tlumik pomaga spelnic norme glosnosci :)

Alez ona nie jest surowa....;)))

Tytus

8 Data: Czerwiec 16 2008 14:14:52
Temat: Re: CB1100F
Autor: Magic 

Tytus z Fabryki pisze:

Siemka

***Użytkownik "lesor"
 a tlumik pomaga spelnic norme glosnosci :)

Alez ona nie jest surowa....;)))


.... chyba że w Poznaniu :)


--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

9 Data: Czerwiec 16 2008 16:07:30
Temat: Re: CB1100F
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***Użytkownik "Magic"
 ... chyba że w Poznaniu :)

jak chcieli sie przypierdolic do jezdzacych na torze to zawsze bedzie do
czego, poczawszy od tlumikow a na braku homologowanych kierunkowskazow
konczac n.p.:)

Tytus

BTW ciekawe kto i jak mierzyl ten halas bo niewiele osob jest do tego
uprawnionych

10 Data: Czerwiec 16 2008 12:16:58
Temat: Re: CB1100F
Autor: de Fresz 

On 2008-06-16 11:58:55 +0200, Arni  said:

ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)

Znaczy nie lubisz miec wygodnego dostepu do smarowania lancucha?


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

11 Data: Czerwiec 16 2008 12:25:10
Temat: Re: CB1100F
Autor: Arni 

de Fresz pisze:

On 2008-06-16 11:58:55 +0200, Arni  said:

ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)

Znaczy nie lubisz miec wygodnego dostepu do smarowania lancucha?


wogóle nie lubie łancucha i trzeba go ukryc :) A tu akurat forma jest wazniejsza wiec ze smarowaniem sie mozna przemeczyc

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - małżowiny

12 Data: Czerwiec 16 2008 12:34:24
Temat: Re: CB1100F
Autor: de Fresz 

On 2008-06-16 12:25:10 +0200, Arni  said:

ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)

Znaczy nie lubisz miec wygodnego dostepu do smarowania lancucha?

wogóle nie lubie łancucha i trzeba go ukryc :) A tu akurat forma jest wazniejsza wiec ze smarowaniem sie mozna przemeczyc

Na poczatku tez mi sie podobaly 2 wydech w Sevence. Ale ilekroc musze sie tazac po ziemi coby przesmarowac lancuch, to mam ochote wziac diaksa i lewy upierdzielic ;-)
Ciekawy jestem jak ze strona praktyczna tego motura - bo jakos ciagle przychodza mi nieodparte skojazenia z SevenFifty, a ta nie dosc ze ladna to uzytkowo calkiem calkiem. W tym siedzenie nie sprawia wrazenia bardzo komfortowego, pasazer tez nie ma chyba za duzo miejsca. Silnik pewnie lokomotywa, hample wygladaja zacnie, pytanie jak z zawiasem? No i czy da sie to to jakos okufrowac? Pewnie z rok bedzie trzeba poczekac, zeby sie przekonac.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

13 Data: Czerwiec 16 2008 05:28:05
Temat: Re: CB1100F
Autor: Bartek F. 

On 16 Cze, 11:58, Arni  wrote:

ładna, szkoda ze ma wydech pojedynczy ale to sie da jakos naprawic :)


Ale przynajmniej plus za zgrabną końcówkę wydechu - nie to co
ostatnimi czasy pokazuje Suzuki - jakieś trąby jeryhońskie :-)
No i linia baardzo klasyczna - a ten tylny błotnik - piękna rzecz.

Choć bardziej mi się kojarzy z materiałem na cafe racer'a niż motocykl
do turystyki, to piękny :-)

--
Pozdrawiam
-Demonos-

14 Data: Czerwiec 16 2008 12:06:05
Temat: Re: CB1100F
Autor: rupio 

w widomosci  <Jacek Krzyzanowski> napisał/a:


http://jalopnik.com/cars/tokyo-auto-show/tokyo-motor-show-honda-cb1100f-revealed-314332.php
Widzieliscie? Sliczniutka:)

mniam mniam

--
rupio&paula
ZR7 pospulem & etz 250 sprzedam
wawa zone
FAQ: http://www.faq.plrecmotocykle.prv.pl/

15 Data: Czerwiec 16 2008 03:22:34
Temat: Re: CB1100F
Autor: Kefir 

On Jun 16, 11:54 am, Jacek Krzyzanowski
wrote:

http://jalopnik.com/cars/tokyo-auto-show/tokyo-motor-show-honda-cb110...
Widzieliscie? Sliczniutka:)

Jo - mniam. Do dzis literka "F" kojarzyla mi sie ze slowem "Fairing",
czyli owiewka lub pol-owiewka. "N", dla odmiany oznaczalo "Naked"
czyli nagus. Dziwne.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

16 Data: Czerwiec 16 2008 10:34:44
Temat: Re: CB1100F
Autor: Jacek Krzyzanowski 

Kefir  napisali:


Jo - mniam. Do dzis literka "F" kojarzyla mi sie ze slowem "Fairing",

A tutaj raczej chodzi o "four":)))

17 Data: Czerwiec 16 2008 03:41:00
Temat: Re: CB1100F
Autor: Kefir 

Elou!
On Jun 16, 12:34 pm, Jacek Krzyzanowski
wrote:

Kefir  napisali:

> Jo - mniam. Do dzis literka "F" kojarzyla mi sie ze slowem "Fairing",

A tutaj raczej chodzi o "four":)))

Rajt.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

18 Data: Czerwiec 16 2008 14:54:30
Temat: Re: CB1100F
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Jacek Krzyzanowski napisał(a):


A tutaj raczej chodzi o "four":)))

ale co ma cztery? kola?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dżapanis
Krakuf - Elyta Gróp

19 Data: Czerwiec 16 2008 14:16:41
Temat: Re: CB1100F
Autor: Jacek Krzyzanowski 

Kamil Nowak 'Amil'  napisali:


ale co ma cztery? kola?

Tak, 2 zapasowe w promocji.

20 Data: Czerwiec 16 2008 12:43:53
Temat: Re: CB1100F
Autor: de Fresz 

On 2008-06-16 12:22:34 +0200, Kefir  said:

Jo - mniam. Do dzis literka "F" kojarzyla mi sie ze slowem "Fairing",
czyli owiewka lub pol-owiewka. "N", dla odmiany oznaczalo "Naked"
czyli nagus. Dziwne.

Nooo, np. CB 750 F/F1/F2 z lat 70., Sevenki tez mialy F2 w nazwie (dla zmylki), CB 1100 F z poczatku lat 80., CB 1000 F z poczatku 90 - wszystko golusienkie. AFAIK poczatkowo to F bylo raczej od Four, pozniej (patrzac chocby na CBRy) HGW od czego, obecnie CBF tyz moze byc naguska - niezly burdle tam maja ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

21 Data: Czerwiec 16 2008 12:44:20
Temat: Re: CB1100F
Autor: WIADRO 


Użytkownik "Jacek Krzyzanowski"  napisał w
wiadomości

http://jalopnik.com/cars/tokyo-auto-show/tokyo-motor-show-honda-cb1100f-revealed-314332.php
Widzieliscie? Sliczniutka:)

klasyczny ładny
co to za opony? batlaksy?

ciekawe komu bedzie sie chciało czyścić te chromy na kolektorach? i jak
długo będą takie wyraziste? :)


--
WIADRO (SoldierAK)
Hayabusa & Cygnus
przemarźnięty do szpiku kośći! pizga :/

22 Data: Czerwiec 16 2008 13:33:22
Temat: Re: CB1100F
Autor: bokomaru 

Jacek Krzyzanowski wrote:

Widzieliscie? Sliczniutka:)

o rany...cuuuuudo.

--
bartek & koza xt660x

23 Data: Czerwiec 16 2008 14:26:47
Temat: Re: CB1100F
Autor: fv 

bokomaru wrote:

Jacek Krzyzanowski wrote:
Widzieliscie? Sliczniutka:)
o rany...cuuuuudo.

Pfff.. czysta nie pójdzie. Złom.


PS: może kiedyś, w końcu gdy nauczę się jeździć... marzenia...
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GS 500E
Auto: Nissan Primera 2,0

24 Data: Czerwiec 16 2008 15:00:55
Temat: Re: CB1100F
Autor: fv 

fv wrote:

PS: może kiedyś, w końcu gdy nauczę się jeździć... marzenia...

Chciałem też dodać, że na tle Ducati GT 1000 wygląda całkiem nieźle
ale ze wskazaniem na włocha. Spodziewam się też powalającej na kolana
ceny japońca lub masy z płynami ~270kg.

No ale nareszcie jest styl i klasa...

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GS 500E
Auto: Nissan Primera 2,0

CB1100F



Grupy dyskusyjne