Użytkownik "eryk" napisał w wiadomo¶ci
Auto ma zamontowany gaz, wiec do tej pory jezdzilem tylko na gazie. idzie
zima i zaczalem odpalac na benzynie. Odpalić odpali, pochodzi na ssaniu
chwile i się zalewa. Pozniej wiadomo, ciezko go odpalic. Czy trzeba
wyczyscic gaznik, czy moze zestaw naprawczy do ssania.
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Ja bym rozebrał gaĽnik i sprawdził pływak, poziom paliwa w komorze
pływakowej.
Równie dobrze która¶ z dysz mogła się wykręcić, choć to mniej prawdopodobne.
Zatkany przelew powrotny paliwa do baku?
Za dużo paliwa, to jedno, a ¶wiece i stan iskry to insza inszo¶ć.
Może być co¶ z Wysokim Napięciem / ¶wiecami / kablami (kopułki chyba nie
masz?)
Przy słabej iskrze bogatsza mieszanka też zaleje ¶wiece.
3 |
Data: Listopad 20 2008 16:08:12 |
Temat: Re: CC700+FOS |
Autor: pitpull |
eryk wrote:
Auto ma zamontowany gaz, wiec do tej pory jezdzilem tylko na gazie.
idzie zima i zaczalem odpalac na benzynie. Odpalić odpali, pochodzi
na ssaniu chwile i się zalewa. Pozniej wiadomo, ciezko go odpalic.
Czy trzeba wyczyscic gaznik, czy moze zestaw naprawczy do ssania.
Prosze o pomoc
Nie wiem jak w SC, ale stała przypadło¶ć gaĽnikowców na gazie, to że pływak
odpowiadaj±cy za utrzyywanie poziou paliwa na gazie nie pływa tylko się
obija o ¶cianki i w efekcie dziurawi. a jak dziurawy to i nie pływa ...
pitpull
4 |
Data: Listopad 21 2008 16:02:43 | Temat: Re: CC700+FOS | Autor: M |
zima i zaczalem odpalac na benzynie. Odpalić odpali, pochodzi na ssaniu
chwile i się zalewa.
sprawdź czy faktycznie go nie zalewa...wodą :)
ja tak miałem ale odkąd:
-zmodyfikowałem objemkę na ciepłe powierze a założyłem własnej konstrukcji
uchwyt z alu blachy
-wywaliłem rurkę łączącą odpowietrzenie skrzyni korbowej z dolotem powietrza
do gaźnika
-sprawdziłem mechanizm przełączający ciepłe/zimne powietrze (pod filtrem
powietrza)
to nie mam żadnych problemów
| |