Centralny zamek- gdzie szukać
1 | Data: Marzec 02 2009 07:56:51 |
Temat: Centralny zamek- gdzie szukać | |
Autor: Dominik & Co | Witam, 2 |
Data: Marzec 02 2009 08:27:52 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: PeJot | Dominik & Co pisze: Na razie znalazłem, że prawdopodobne miejsca to nad bezpiecznikami (pod OIDP to za schowkiem, jest fajne miejsce pod plastikiem kokpitu. Ja tam przynajmniej centralkę upychałem. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 3 |
Data: Marzec 02 2009 11:20:52 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Dominik & Co | PeJot napisał(a): OIDP to za schowkiem, jest fajne miejsce pod plastikiem kokpitu. Ja tam przynajmniej centralkę upychałem. Czyli trzeba wykręcić pojemnik schowka? -- Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG) "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę" Stanisław Jerzy Lec 4 |
Data: Marzec 02 2009 11:24:19 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: PeJot | Dominik & Co pisze: PeJot napisał(a): Felki już 2gi rok nie mam, ale ZTCP pojemnik się wyciąga "gołymy ręcamy" -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 5 |
Data: Marzec 02 2009 11:37:05 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Dominik & Co | PeJot napisał(a): Felki już 2gi rok nie mam, ale ZTCP pojemnik się wyciąga "gołymy ręcamy" OK, dzięki za pomoc, popróbuję. -- Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG) "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę" Stanisław Jerzy Lec 6 |
Data: Marzec 02 2009 16:08:15 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Qnick | Dnia 02-03-2009 o 11:24:19 PeJot napisał(a):
Potwierdzam wyciąga się "gołymi ręcami" i tam najcześciej wkłada się dodatkowe urządzenia elektryczne. Ja osobiście mam tam schowany centralny zamek, automatyczny włącznik świateł oraz autoalarm i jeszcze by tam coś jeszcze upchał jakby zaszła potrzeba. Pozdr 7 |
Data: Marzec 05 2009 09:03:34 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Dominik & Co | Qnick napisał(a): Potwierdzam wyciąga się "gołymi ręcami" i tam najcześciej wkłada się dodatkowe urządzenia elektryczne. Ja osobiście mam tam schowany No i faktycznie, wyciągnąłem "tymi ręcamy" (pomagając sobie śrubokrętem), ale pod spotem ziejąca smutkiem pustka :-( W komorze silnika też niczego nie wypatrzyłem. Może to być, że centralny nie posiada centralki, jeno same siłowniki? I gdzie gada podpięli (oby przez bezpiecznik), mam nadzieję, że bez zdejmowania tapicerki z drzwi się obejdzie... -- Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG) "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę" Stanisław Jerzy Lec 8 |
Data: Marzec 05 2009 09:25:27 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: PeJot | Dominik & Co pisze: Qnick napisał(a): To jeszcze nie wszystko - jest fajnie miejsce _za_plastikiem kokpitu, za jego pionową ścianą, dostać się trzeba po wyjęciu schowka. Może to być, że centralny nie posiada centralki, jeno same siłowniki? Nie wiem jakie masz sterowanie ( kluczyk albo pilot ), ale jakaś centralka _musi_ być, choćby 2 przekaźniki ( sterowanie z kluczyka ). To ma wielkość standardowego przekaźnika samochodowego. Trzeba by szukać po bezpiecznikach, wyjmując je kolejno i patrzyć na działanie zamka. Inne miejsce które mi się nasuwa to _za_ tablicą zegarów, albo w lewo od niej, za klawiszami świateł. Są jeszcze takie śmieszne plastiki w okolicy butów pasażera i kierowcy, też jest trochę miejsca, blisko do wiązek a i łatwo się tam dostać. I gdzie gada podpięli (oby przez bezpiecznik), mam nadzieję, że bez Akurat zdejmowanie tapicerki w Felce to prosta sprawa, ale nie sądzę żeby tam ktoś to upchał, choć do montażu siłowników tapicerka była z pewnością zdejmowana. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 9 |
Data: Marzec 05 2009 10:18:27 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Dominik & Co | PeJot napisał(a): No i faktycznie, wyciągnąłem "tymi ręcamy" (pomagając sobie śrubokrętem), Też macałem- nic nie ma. Może to być, że centralny nie posiada centralki, jeno same siłowniki? Pisałem w pierwszym poście- brak pilota, otwieranie wyłącznie zamkiem od strony kierowcy (kluczem). Zamykam/otwieram drzwi kierowcy=> zamykają/otwierają się wszystkie drzwi. centralka _musi_ być, choćby 2 przekaźniki ( sterowanie z kluczyka ). To ma wielkość standardowego przekaźnika samochodowego. Trzeba by szukać po bezpiecznikach, wyjmując je kolejno i patrzyć na działanie zamka. Wyjąłem 16 (wg opisu "centralny zamek"), 15 ("autoalarm"), 22 ("radio"- chciałem sprawdzić, czy to nie radio żre ten prąd na postoju)- nic. Naprawdę jakiś zdolny inaczej mógł podpiąć CZ np pod bezpiecznik świateł? Nic to, sprawdzę wszystkie- to i tak najmniej roboty... Inne miejsce które mi się nasuwa to _za_ tablicą zegarów, albo w lewo od niej, za klawiszami świateł. Są jeszcze takie śmieszne plastiki w No właśnie też o tym czytałem na elektrodzie, nieciekawie byłoby odkręcać całą deskę... okolicy butów pasażera i kierowcy, też jest trochę miejsca, blisko do wiązek a i łatwo się tam dostać. O, dzięki za trop- sprawdzę. -- Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG) "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę" Stanisław Jerzy Lec 10 |
Data: Marzec 05 2009 10:59:07 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: PeJot | Dominik & Co pisze: Wyjąłem 16 (wg opisu "centralny zamek"), 15 ("autoalarm"), 22 ("radio"- Dlaczego nie ? Nic to, sprawdzę wszystkie- to i tak najmniej roboty... Od tego trzeba było zacząć. Inne miejsce które mi się nasuwa to _za_ tablicą zegarów, albo w lewo od niej, za klawiszami świateł. Są jeszcze takie śmieszne plastiki w Całą deskę to nie, wystarczy wyjąć zegary, a w Felce to jest proste. Poza tym - wydaje mi się że trop w postaci CZ jest fałszywy. Jeśli to CZ na kluczyk, to w centralce jest 2 przekaźniki które nie bardzo jak mają robić upływ prądu. Może akumulator już na wykończeniu i trzeba by go wymienić ? -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 11 |
Data: Marzec 05 2009 11:16:46 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Dominik & Co | PeJot napisał(a): Naprawdę jakiś zdolny inaczej mógł podpiąć CZ np pod bezpiecznik świateł? Bo do tego jest stosowny, oddzielny bezpiecznik, przewidziany w konstrukcji? Gniazdko w pokoju też można podpiąć pod bezpiecznik oświetlenia, w sumie dlaczego nie...
Sorry, walę się w piersi. Poza tym - wydaje mi się że trop w postaci CZ jest fałszywy. Jeśli to CZ na kluczyk, to w centralce jest 2 przekaźniki które nie bardzo jak mają robić upływ prądu. Może akumulator już na wykończeniu i trzeba by go wymienić ? I ten akumulator na wykończeniu powoduje, że na postoju płynie z niego prąd 150 mA (zmierzone amperomierzem włączonym w szereg)? -- Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG) "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę" Stanisław Jerzy Lec 12 |
Data: Marzec 05 2009 11:25:48 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: PeJot | Dominik & Co pisze: PeJot napisał(a): Tyle że nie zawsze elektryk ma pod ręką stosowne końcówki, bo OIDP nie są one instalowane na tablicy bezpieczników. Na marginesie - pasują od kostki zasilania radia.
Wystarczy zawilgocona wiązka przewodów. Wyjmować bezpieczniki po kolei i obserwować amperomierz. Pasowało by też sprawdzić rozrusznik, OIDP on nie ma bezpiecznika ( w Fabii II jest ). Głośno myślę o alternatorze, jego też łatwo odłączyć na postoju. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 13 |
Data: Marzec 05 2009 12:34:13 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: Dominik & Co | PeJot napisał(a): Bo do tego jest stosowny, oddzielny bezpiecznik, przewidziany w konstrukcji? "Elektrykowi brakło taśmy izolacyjnej, więc zaizolował przylepcem". BTW w ASO nie mają "stosownych końcówek"? Ale to w sumie nieważne. > Wystarczy zawilgocona wiązka przewodów. Wyjmować bezpieczniki po kolei i obserwować amperomierz. Pasowało by też sprawdzić rozrusznik, OIDP on nie ma bezpiecznika ( w Fabii II jest ). Głośno myślę o alternatorze, jego też łatwo odłączyć na postoju. Zacznę od bezpieczników, a dalej się zobaczy :-) Dzięki za rady. -- Dominik (& czerwona Fela 1.3 MPI LPG) "Życie jest za ciężkie, by doń przykładać wagę" Stanisław Jerzy Lec 14 |
Data: Marzec 05 2009 14:16:19 | Temat: Re: Centralny zamek- gdzie szukać | Autor: PeJot | Dominik & Co pisze: Tyle że nie zawsze elektryk ma pod ręką stosowne końcówki, bo OIDP nie są one instalowane na tablicy bezpieczników. Na marginesie - pasują od kostki zasilania radia. Normalnie. Kiedyś OTTO śpiewał taki kawałek: "Obywatelu, zrób sobie dobrze sam przecież najlepiej wiesz o co w tym wszystkim chodzi" -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |