Grupy dyskusyjne   »   Chiptuning a instalacja LPG

Chiptuning a instalacja LPG



1 Data: Wrzesien 07 2008 15:05:32
Temat: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu made in USA z dużym silnikiem na benzynę:) Właśnie chcę się zabrać za zgazowanie silnika LPG (bądź CNG) i lekko go wznocnić czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260282717381&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123
Czy to będzie działać przy założonej instalacji LPG?

Pzdr



2 Data: Wrzesien 07 2008 15:14:25
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Przembo 

*Andrew* napisal(a) w

Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu made in USA z dużym silnikiem na benzynę:) Właśnie chcę się zabrać za zgazowanie silnika LPG (bądź CNG) i
lekko  go wznocnić czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260282717381
&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123 Czy to będzie działać przy założonej
instalacji LPG?

Te 28$ to chora cena... Poza tym to nie jest chiptuning.

Zainteresuj sie wariatorami zaplonu, silnik na zasilaniu gazowym bedzie osiagal wyzsza moc niz na benzynie, niestety wydatek o wiele wiekszy i konieczne bedzie strojenie na hamowni.

Pozdr

3 Data: Wrzesien 07 2008 17:29:42
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

Te 28$ to chora cena... Poza tym to nie jest chiptuning.

Zainteresuj sie wariatorami zaplonu, silnik na zasilaniu gazowym bedzie osiagal wyzsza moc niz na benzynie, niestety wydatek o wiele wiekszy i konieczne bedzie strojenie na hamowni.

OK - a przy CNG to będzie działać? Bo jednak chyba CNG zainstaluję. Poza tym jak to się ma do zmniejszenia zużycia paliwa oraz co ważniejsze do żywotności? Planuję ciągnąć moim autem dość ciężkie przyczep - więc większa moc będzie potrzebna...

4 Data: Wrzesien 07 2008 17:49:34
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 

OK - a przy CNG to będzie działać? Bo jednak chyba CNG zainstaluję. Poza tym jak to się ma do zmniejszenia zużycia paliwa oraz co ważniejsze do żywotności? Planuję ciągnąć moim autem dość ciężkie przyczep - więc większa moc będzie potrzebna...

Idź na całość - zamontuj instalację wodorową.

5 Data: Wrzesien 07 2008 18:09:51
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

Idź na całość - zamontuj instalację wodorową.
Twoja odpowiedź nic nie wnosi do tematu - więc podaruj sobie na przyszłość. Pytam się kogoś kto ma coś do powiedzenia w temacie.

6 Data: Wrzesien 07 2008 18:32:40
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Andrew"  napisał w wiadomości

Idź na całość - zamontuj instalację wodorową.
Twoja odpowiedź nic nie wnosi do tematu - więc podaruj sobie na przyszłość. Pytam się kogoś kto ma coś do powiedzenia w temacie.

Jest tak samo abstrakcyjna jak montaż CNG, więc jest jak najbardziej na temat.

7 Data: Wrzesien 07 2008 19:16:37
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

Jest tak samo abstrakcyjna jak montaż CNG, więc jest jak najbardziej na temat.
Montaż CNG jest abstrakcyjny? W którym momencie - może mnie oświecisz? Mogę nawet skorzystać z dotacji gazowni gdańskiej kolego.

8 Data: Wrzesien 07 2008 19:22:21
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Andrew"  napisał w wiadomości

Jest tak samo abstrakcyjna jak montaż CNG, więc jest jak najbardziej na temat.
Montaż CNG jest abstrakcyjny? W którym momencie - może mnie oświecisz? Mogę nawet skorzystać z dotacji gazowni gdańskiej kolego.

Ile jest dostępnych stacji tankowania gazu CNG? 27 w calej Polsce.

9 Data: Wrzesien 07 2008 20:08:48
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

Ile jest dostępnych stacji tankowania gazu CNG? 27 w calej Polsce.
Nie wiem - mieszkam w Gdyni 3km od stacji tankowania a w Gdańsku jest kolejna. To nie problem dla mnie. Te stacje są chyba nawet całodobowe

10 Data: Wrzesien 08 2008 14:03:31
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Brzezi 

nie, 07 wrz 2008 o 20:08 GMT, Andrew napisał(a):

Ile jest dostępnych stacji tankowania gazu CNG? 27 w calej Polsce.
Nie wiem - mieszkam w Gdyni 3km od stacji tankowania a w Gdańsku jest kolejna.
To nie problem dla mnie. Te stacje są chyba nawet całodobowe

Piszac ze zamierzasz ciagac duze ciezary, to chyba pisales o przyczepce na
ktora zabierzesz wielka butle gdzie bedziesz tankowac CNG? bo inaczej to
daleko od gdanska nie odjedziez... :)

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail:  ][                                           ]
[       Ekg: #3781111            ][                                           ]
[ LinuxUser: #249916             ][                                           ]

11 Data: Wrzesien 08 2008 18:56:47
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

Piszac ze zamierzasz ciagac duze ciezary, to chyba pisales o przyczepce na
ktora zabierzesz wielka butle gdzie bedziesz tankowac CNG? bo inaczej to
daleko od gdanska nie odjedziez... :)

No np - jak znalazł chiptuning:) Ale rzczywiście - zacząłem dzwonił po instalatorach CNG i jest problem z... butlami! Nie ma dostępnych kompozytowych butli tylko stalowe które ważą tony! To niestety raczej dyskwalifikuje sprawę... Zatem pozostaje LPG - tak czy inaczej wracając do wątku potrzebuję chiptuningu aby pociągnąć duży ciężar. Znalazłem już nawet specjalny upgrade package do skrzyni biegów który zwiększa możliwą masę do ciągnięcia do teoretycznie nawet 18000lbs!! O ile oczywiście silnik da radę:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HD-Upgrade-Package-Ford-E4OD-or-4R100-Transmission_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33727QQihZ024QQitemZ370084170509QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Realnie zwiększa o około 3000 - 4000 lbs siłę uciągu.

12 Data: Wrzesien 09 2008 09:20:09
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Scobowski 

łoo.. Motyliński czyżby?

13 Data: Wrzesien 09 2008 09:46:17
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

łoo.. Motyliński czyżby?
Jaki Motyliński?:) To jest po prostu dodatkowa chłodnica oleju do przekładni (o wydajności właśnie do 18000lbs uciągu) oraz nowe sprzęgło do takich sił i jakieś dodatkowe gadżety.

14 Data: Wrzesien 08 2008 13:46:36
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: kamil 

On Sep 7, 5:09 pm, "Andrew"  wrote:

> Idź na całość - zamontuj instalację wodorową.

Twoja odpowiedź nic nie wnosi do tematu - więc podaruj sobie na przyszłość.
Pytam się kogoś kto ma coś do powiedzenia w temacie.


Pytasz glupio, bo wystarczy pomyslec czy jakiekolwiek powazne firmy
tuningowe przetrwaly by do dzisiaj kasujac ciezkie pieniadze za
modyfikacje silnika, podczas gdy wystarczy kupic pizdzik z ebaya za 2
piwa i nie dosc ze zyskac 100 koni to jeszcze o 23% mniej spalac?


Daje to tyle, co wyciagniecie wajchy ssania w poldku rocznik 80.




Pozdrawiam
Kamil

15 Data: Wrzesien 08 2008 13:49:43
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: kamil 

On Sep 8, 9:46 pm, kamil  wrote:

On Sep 7, 5:09 pm, "Andrew"  wrote:

> > Idź na całość - zamontuj instalację wodorową.

> Twoja odpowiedź nic nie wnosi do tematu - więc podaruj sobie na przyszłość.
> Pytam się kogoś kto ma coś do powiedzenia w temacie.

Pytasz glupio, bo wystarczy pomyslec czy jakiekolwiek powazne firmy
tuningowe przetrwaly by do dzisiaj kasujac ciezkie pieniadze za
modyfikacje silnika, podczas gdy wystarczy kupic pizdzik z ebaya za 2
piwa i nie dosc ze zyskac 100 koni to jeszcze o 23% mniej spalac?


swoja droga, pisza "save up to 23% on your fuel", a pod spodem +23MPG.
pokazcie mi amerykanski samochod wyrabiajacy 100 mil na galonie, skoro
te 23% daja az tyle. :)



Pozdrawiam
Kamil

16 Data: Wrzesien 08 2008 15:15:54
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Przembo 

*Andrew* napisal(a) w

Te 28$ to chora cena... Poza tym to nie jest chiptuning.
Zainteresuj sie wariatorami zaplonu, silnik na zasilaniu gazowym bedzie osiagal wyzsza moc niz na benzynie, niestety wydatek o wiele wiekszy i konieczne bedzie strojenie na hamowni.
OK - a przy CNG to będzie działać? Bo jednak chyba CNG zainstaluję. Poza
tym jak  to się ma do zmniejszenia zużycia paliwa oraz co ważniejsze do
żywotności?  Planuję ciągnąć moim autem dość ciężkie przyczep - więc
większa moc będzie  potrzebna...

O ile z LPG mialem i mam doswiadczenia, to w przypadku CNG nie wiem. LPG ma wyzsza liczbe oktanowa niz benzyna, czyli mozna przyspieszyc zaplon i wykrzesac dodatkowe koniki. Nie wiem jakie dokladnie wlasnosci ma CNG.
Uzyj googli i sie dowiesz ;)

Pozdr

17 Data: Wrzesien 08 2008 18:59:01
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Andrew 

O ile z LPG mialem i mam doswiadczenia, to w przypadku CNG nie wiem. LPG ma wyzsza liczbe oktanowa niz benzyna, czyli mozna przyspieszyc zaplon i wykrzesac dodatkowe koniki. Nie wiem jakie dokladnie wlasnosci ma CNG.
Uzyj googli i sie dowiesz ;)


Może pozostanę przy LPG (do CNG nie ma butli kompozytowych dostępnych obecnie!). W takim razie ile więcej koników mógłbym teoretycznie wykrzesać? Obecnie auto z 4litrów ma zaledwie 210HP - choć silnik to całkiem prosta 6 cylindrowa konstrukcja o dwóch zaworach na cylinder. Z tego co wiem auto na gazie ma raczej tendencję do mniejszej mocy niż na benzynie??

18 Data: Wrzesien 08 2008 20:06:58
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Przembo 

*Andrew* napisal(a) w

W takim razie ile więcej koników mógłbym teoretycznie wykrzesać?

Kilka procent. Nie pamietam dokladnej wartosci, ale przy 2.8V6 ~190KM to bylo ponizej 10%.

Obecnie auto z 4litrów ma zaledwie 210HP - choć silnik to
całkiem prosta 6 cylindrowa konstrukcja o dwóch zaworach na cylinder.

Z takiego silnika pewnie nie da sie elektronika uzyskac wyraznego wzrostu mocy. Chiptuning jest dobry na turbodoladowane jednostki. Poszperaj na eBay, moze jakis kit z kompresorem znajdziesz.

auto na gazie ma raczej tendencję do mniejszej mocy niż na benzynie??


Generalnie tak... ale zawsze mozna pogrzebac przy zaplonie... :)

Pozdr

19 Data: Wrzesien 07 2008 15:53:12
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Andrew"  napisał w wiadomości

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu made in USA z dużym silnikiem na benzynę:) Właśnie chcę się zabrać za zgazowanie silnika LPG (bądź CNG) i lekko go wznocnić czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260282717381&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123
Czy to będzie działać przy założonej instalacji LPG?

To nie będzie działaś niezależnie czy na benzynie czy na gazie. To zwykły opornik ogłupiający komputer.

20 Data: Wrzesien 07 2008 16:35:09
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: kffiatek 

Dnia Sun, 7 Sep 2008 15:53:12 +0200, Boombastic napisał(a):

Użytkownik "Andrew"  napisał w wiadomości

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu made in USA z dużym silnikiem na
benzynę:) Właśnie chcę się zabrać za zgazowanie silnika LPG (bądź CNG) i
lekko go wznocnić czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260282717381&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123
Czy to będzie działać przy założonej instalacji LPG?

To nie będzie działaś niezależnie czy na benzynie czy na gazie. To zwykły
opornik ogłupiający komputer.

Czy to działa? Znaczy 100KM więcej się nie spodziewam, ale czy to w ogóle
poprawia jakikolwiek osiąg poza długością penisa posiadacza?

pozdrawiam
--
kffiatek

21 Data: Wrzesien 07 2008 17:28:18
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: KZ 

kffiatek wrote:

Czy to działa? Znaczy 100KM więcej się nie spodziewam, ale czy to w
ogóle poprawia jakikolwiek osiąg poza długością penisa posiadacza?

pozdrawiam

Normalnie magnetyzer w wersji amerykańskiej...

KZ

22 Data: Wrzesien 07 2008 17:31:11
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 

Czy to działa? Znaczy 100KM więcej się nie spodziewam, ale czy to w ogóle
poprawia jakikolwiek osiąg poza długością penisa posiadacza?

A niby jak wzbogacając mieszankę spodziewasz sie lepszych osiagów? Prędzej odnotujesz więsze zużycie paliwa niż wzrost osiągów. Ten opornik ogłupia komp mówiąc mu, ze jest inna temperatura.

23 Data: Wrzesien 07 2008 16:41:07
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Blyskacz 

Boombastic wrote:

A niby jak wzbogacając mieszankę spodziewasz sie lepszych osiagów?
normalnie - max moc masz przy lambda = 0.88 a wiec dosc bogatej mieszance - przed norma Euro 4 praktycznie wiekszosc sterownikow zasilania benzyna w momencie otwarcia przepustnicy na max ustawiala mieszanke wlasnie na okolice  lambdy = 0.88, olewajac tym samym ekologie, ale uzyskujac max moc.

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG

24 Data: Wrzesien 07 2008 17:47:47
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Blyskacz"  napisał w wiadomości

Boombastic wrote:

A niby jak wzbogacając mieszankę spodziewasz sie lepszych osiagów?
normalnie - max moc masz przy lambda = 0.88 a wiec dosc bogatej mieszance - przed norma Euro 4 praktycznie wiekszosc sterownikow zasilania benzyna w momencie otwarcia przepustnicy na max ustawiala mieszanke wlasnie na okolice  lambdy = 0.88, olewajac tym samym ekologie, ale uzyskujac max moc.

To chyba przy Euro 4, bo starsze zdaje sie przy butowaniu i tak olewały lambdę. A tutaj mówimy o permanentnym ogłupianiu kompa.

25 Data: Wrzesien 07 2008 17:48:44
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Adam Płaszczyca 

On Sun, 7 Sep 2008 17:31:11 +0200, "Boombastic"
 wrote:

A niby jak wzbogacając mieszankę spodziewasz sie lepszych osiagów? Prędzej

Banalnie. Silnik osiąga największą moc przy mieszance o 20% za
bogatej. To ekonomia i normy zanieczyszczeń wymuszają pracę na
mieszance ciut uboższej niż stechiometryczna.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

26 Data: Wrzesien 07 2008 18:34:09
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w wiadomości

On Sun, 7 Sep 2008 17:31:11 +0200, "Boombastic"
 wrote:

A niby jak wzbogacając mieszankę spodziewasz sie lepszych osiagów? Prędzej

Banalnie. Silnik osiąga największą moc przy mieszance o 20% za
bogatej. To ekonomia i normy zanieczyszczeń wymuszają pracę na
mieszance ciut uboższej niż stechiometryczna.

Skoro jak już ustaliliśmy lambda jest pomijana to jak dołożenie opornika zwiększy jego moc? I o ile? O 2%? A jakie będzie zużycie paliwa?

27 Data: Wrzesien 07 2008 20:16:43
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: V-Tec 

Boombastic pisze:
[..]

Skoro jak już ustaliliśmy lambda jest pomijana to jak dołożenie opornika zwiększy jego moc? I o ile? O 2%? A jakie będzie zużycie paliwa?

Wydaje mi się że komputer odbiera sygnał, że jest chłodno, co daje większą gęstość powietrza i więcej tlenu w cylindrach - wtedy zwiększa ilość paliwa. Zmiana będzie IMHO niezauważalna.

W.

28 Data: Wrzesien 07 2008 20:35:12
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Adam Płaszczyca 

On Sun, 7 Sep 2008 18:34:09 +0200, "Boombastic"
 wrote:

Skoro jak już ustaliliśmy lambda jest pomijana to jak dołożenie opornika
zwiększy jego moc? I o ile? O 2%? A jakie będzie zużycie paliwa?

Opornik powoduje, że ECU silnika dostyaje informację, że silnik jest
niedogrzany, co skutkuje zwiększeniem dawki paliwa. Skutkiem ubocznym
jest zapchanie katalizatora i spadek mocy ;)
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

29 Data: Wrzesien 08 2008 12:30:48
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Bugatti 


Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał w wiadomości:

On Sun, 7 Sep 2008 18:34:09 +0200, "Boombastic" wrote:

>Skoro jak już ustaliliśmy lambda jest pomijana to jak dołożenie opornika
>zwiększy jego moc? I o ile? O 2%? A jakie będzie zużycie paliwa?

Opornik powoduje, że ECU silnika dostyaje informację, że silnik jest
niedogrzany, co skutkuje zwiększeniem dawki paliwa. Skutkiem ubocznym
jest zapchanie katalizatora i spadek mocy ;)

Jest na odwrót. W silniku benzynowym im większa dawka paliwa tym MNIEJSZA
temp. spalin.....
Podałeś wyżej wariant dla silnika Diesla...ropka ma większą liczbę cetanową
i pompa paliwa pompuje 2000 barów (dot. PD)i dzięki temu diesel podczas
zapalania musi dostać odpowiednio większą dawkę rozruchową...

Pozdr.
Bugatti

30 Data: Wrzesien 08 2008 20:05:58
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 8 Sep 2008 12:30:48 +0200, "Bugatti"
wrote:

Opornik powoduje, że ECU silnika dostyaje informację, że silnik jest
niedogrzany, co skutkuje zwiększeniem dawki paliwa. Skutkiem ubocznym
jest zapchanie katalizatora i spadek mocy ;)

Jest na odwrót. W silniku benzynowym im większa dawka paliwa tym MNIEJSZA
temp. spalin.....

Naucz się może czytać, potem rozumieć, a kiedy już uda Ci się pojąć,
dlaczegoś pierdykął jak łysy grzywą o kant kuli, to wróć.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

31 Data: Wrzesien 08 2008 21:28:30
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Bugatti 


Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w
wiadomości

On Mon, 8 Sep 2008 12:30:48 +0200, "Bugatti"
wrote:

>> Opornik powoduje, że ECU silnika dostyaje informację, że silnik jest
>> niedogrzany, co skutkuje zwiększeniem dawki paliwa. Skutkiem ubocznym
>> jest zapchanie katalizatora i spadek mocy ;)
>
>Jest na odwrót. W silniku benzynowym im większa dawka paliwa tym MNIEJSZA
>temp. spalin.....

Naucz się może czytać, potem rozumieć, a kiedy już uda Ci się pojąć,
dlaczegoś pierdykął jak łysy grzywą o kant kuli, to wróć.


Pisałeś o oporniku (pewnie miałeś na myśli fuck-tuning ;-p)...to też bez
sensu we współczesnych autach...zapomniałeś o limiterach termicznych w
wydechu i ogólnie na EGT....opornik tego nie oszuka i Basta !
Zauważ że w wątku cały czas jest mowa o LPG i chiptuningu w
*benzynie*...więc jeśli silnik jest niedogrzany to ECU NIE zwiększy dawki
paliwa tylko ją *zmniejszy*...

Pozdr.
Bugatti

32 Data: Wrzesien 08 2008 22:38:47
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 8 Sep 2008 21:28:30 +0200, "Bugatti"
wrote:

Pisałeś o oporniku (pewnie miałeś na myśli fuck-tuning ;-p)...to też bez
sensu we współczesnych autach...zapomniałeś o limiterach termicznych w
wydechu i ogólnie na EGT....opornik tego nie oszuka i Basta !

OK, widze, że Ty, co ksiąg nei czyta, a przynajmniej mało wie... ;)
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

33 Data: Wrzesien 07 2008 19:13:33
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: venioo 

Andrew pisze:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260282717381&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123


Sądząc po tych 2 kabelkach to jest zwykły rezystor, tylko wsadzony w obudowe i z 2 kabelkami przylutowanymi... Z tego co wiem, to nie ma to nic wspólnego z prawdziwym chip-tuningiem...

--
venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
-> http://venioo.ovh.org
-- > http://veni00.fotka.pl

34 Data: Wrzesien 07 2008 20:25:40
Temat: Re: Chiptuning a instalacja LPG
Autor: Tomasz Pyra 

Andrew pisze:

Witam

Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu made in USA z dużym silnikiem na benzynę:) Właśnie chcę się zabrać za zgazowanie silnika LPG (bądź CNG) i lekko go wznocnić czymś takim:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260282717381&ssPageName=ADME:X:AAQ:MOTORS:1123 Czy to będzie działać przy założonej instalacji LPG?

To nie będzie działać nawet na benzynie, na LPG zapewne również.

Na allegro takie cudo dostaniesz za 9zł, w sklepie elektronicznym za 9gr - nie warto przepłacać.

Chiptuning a instalacja LPG



Grupy dyskusyjne