Grupy dyskusyjne   »   Chrysler 300M

Chrysler 300M



1 Data: Czerwiec 07 2007 23:14:23
Temat: Chrysler 300M
Autor: gobo 

Hej,
Aktualnie jezdze Fordem Scorpio - Wielorybem.
Odpowiada mi ono pod wzgledem osiagow, spalania (sekwencja LPG) i wyposazenia (ABS, kontrola trakcji, podgrzewana przednia szyba, spryskiwacze tak samo, 2 airbagi, elektrycznie przesuwane, podgrzewane przednie fotele, a kierowcy dodatkowo z pamiecia, 4 elektryczne szyby, wspomaganie, centralny na pilota, bagaznik otwierany z pilota, komputer pokladowy, dwustrefowy klimatronik, skora itd.). Martwi mnie troszke rocznik autka - 95r. Nic sie nie psuje, nic sie nie sypie, ale mysle,ze czas zmienic pojazd na mlodszy. Ciezko znalezc na naszym rynku auto podobnie wyposazone no i na dodatek w rozsadnej cenie. Myslalem o BMW E39, ale przeraza mnie wstretny, toporny kokpit. Ogladalem A4 kombi z rocznika okolo 98 - ciezko trafic na wypasiona wersje, a golasa nie chce. Po przegladnieciu setek ofert bylem bliski zakupu Chryslera Voyager`a, ale to bylo do momentu, gdy mialem okazje z bliska przyjrzec sie Chryslerowi 300M. Auto bardzo mi sie spodobalo, ma tez duzo lepsze niz Voyager opinie. Mysle o silniku 3.5l. Czy ktos z Was uzytkowal to auto i chcialby podzielic sie opinia? Z gory dziekuje!
Pozdrawiam
Piotrek



2 Data: Czerwiec 08 2007 00:03:56
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: karkow 


Użytkownik "gobo"  napisał w wiadomości

Hej,
Aktualnie jezdze Fordem Scorpio - Wielorybem.
Odpowiada mi ono pod wzgledem osiagow, spalania (sekwencja LPG) i
wyposazenia (ABS, kontrola trakcji, podgrzewana przednia szyba,
spryskiwacze tak samo, 2 airbagi, elektrycznie przesuwane, podgrzewane
przednie fotele, a kierowcy dodatkowo z pamiecia, 4 elektryczne szyby,
wspomaganie, centralny na pilota, bagaznik otwierany z pilota, komputer
pokladowy, dwustrefowy klimatronik, skora itd.).

to brzmi jak oferta - taka mala kryptoreklama?;-)

3 Data: Czerwiec 08 2007 00:31:23
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: gobo 

Hej,
Absolutnie nie - raczej okreslenie wymagan co do kolejnego autka:) Ciezko przesiadac sie z autka bogato wyposazonego do golasa - o ile jestem w stanie bez problemu uzytkowac auto bez skor, elektrycznych szyb itd. to nie wyobrazam sobie teraz jezdzic w upaly bez klimatyzacji badz autem z napedem na tyl (Scorpio) w zimie bez kontroli trakcji. W sumie reszta bajerow jest mi obojetna:)
Piotr

4 Data: Czerwiec 08 2007 23:51:38
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: PAndy 


"gobo"  wrote in message

autem z napedem na tyl (Scorpio) w zimie bez kontroli trakcji. W sumie

Scorpik nie ma kontroli trakcji to tak gwoli scislosci - tcs zapobiega uslizgowi kol napednych ale to do kontroli trakcji to sie ma nijak.

5 Data: Czerwiec 09 2007 00:31:19
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Hektor 

Użytkownik "PAndy"

Scorpik nie ma kontroli trakcji to tak gwoli scislosci - tcs zapobiega uslizgowi kol napednych ale to do kontroli trakcji to sie ma nijak.

I to się nazywa kontrola trakcji. Tobie prawdopodobnie chodzi o kontrole stabilnosci (ESP).

Zbigniew Kordan

6 Data: Czerwiec 08 2007 01:19:16
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Damian / / / 


Użytkownik "gobo"

niz Voyager opinie. Mysle o silniku 3.5l. Czy ktos z Was uzytkowal to auto
i chcialby podzielic sie opinia? Z gory dziekuje!

Przez ponad pol roku wozilem sie 300M z 3.5l silnikiem i
zamontowanym LPG. Powiem szczerze, ze po sprzedaniu tegoz auta
stwierdzilem ze juz NIGDY ale to NIGDY nie kupie dla siebie auta
amerykanskiego.
(z wyjatkiem starych oldtimerow :))
Auto jest sliczne z zewnatrz, silnik swietnie sie gazuje i jeszcze lepiej
sobie mruczy pod maska i
na tym koniec z plusami. No moze jeszcze skora i fotele - to jeszcze jest na
plus.
Minus za wyposazenie i wykonczenie. Tandeta i jeszcze raz tandeta.Nierowno
spasowane
plastiki, odchodzace elementy, drewno to ogolnie szajs.
 Komfort jazdy ujdzie,
jezeli jedziesz po rownej i prostej drodze. Zaczna sie zakrety, nierownosci
i "po aucie".
Skrzynia biegow na minus, zmula auto na maxa, zmienia biegi dziwnie -
napewno nie plynnie
(europejskie automaty daja rade lepiej).
Powiem tak, kupilem auto z przebiegiem 48000 km, zrobilem nim w pol roku
okolo 60.000 km,
pomijajac kwestie amortyzacji nie zepsulo sie nic, ale zauwazylem ze powoli
zaczyna sie koniec
zywota skrzyni biegow.
Ja odradzam, ale Ty zrobisz jak uwazasz,,,

Pozdr.

7 Data: Czerwiec 08 2007 01:47:09
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Moon 

Damian / / / wrote:
> (europejskie automaty daja rade lepiej).

Powiem tak, kupilem auto z przebiegiem 48000 km, zrobilem nim w pol
roku okolo 60.000 km,
pomijajac kwestie amortyzacji nie zepsulo sie nic, ale zauwazylem ze
powoli zaczyna sie koniec
zywota skrzyni biegow.

koniec skrzyni w _amerykańcskim_ samochodzie po 100 tysiącach km???? Ale to się nie da zrobić:)
eeeee. może miał 248 tys jak go kupiłeś?

zwykle skrzynie padają w okolicach 200 tys MIL w ciężko eksploatowanych autach, albo po 10 latach w skrzyniach bez zmienianego oleju.
oni robią masowo automatyczne skrzynie od 50 lat, więc wiedzą na ten temat więcej od Europejczyków,

moon

8 Data: Czerwiec 07 2007 21:02:49
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Pete 


Użytkownik "Moon" wrote

oni robią masowo automatyczne skrzynie od 50 lat, więc wiedzą na ten temat
więcej od Europejczyków,

Buahahaha!!!  Jeszcze do niedawna przecież to w Amerykańcach właśnie
skrzynie się przegrzewały przy wyższych prędkościach z braku odpowiedniego
chłodzenia.

Samochody też niby masowo najdłużej robią Amerykanie, a Japończycy zdążyli
pobić ich na głowę już nie raz.

Pete

9 Data: Czerwiec 08 2007 10:14:21
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Hektor 

Użytkownik "Pete"  napisał

Buahahaha!!!  Jeszcze do niedawna przecież to w Amerykańcach właśnie skrzynie się przegrzewały przy wyższych prędkościach z braku odpowiedniego chłodzenia.

Wciaz jeszcze nie kazdy model ma chlodzenie plynu.

Zbigniew Kordan

10 Data: Czerwiec 08 2007 22:24:37
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Moon 

Pete wrote:

Użytkownik "Moon" wrote
oni robią masowo automatyczne skrzynie od 50 lat, więc wiedzą na ten
temat więcej od Europejczyków,

Buahahaha!!!  Jeszcze do niedawna przecież to w Amerykańcach właśnie
skrzynie się przegrzewały przy wyższych prędkościach z braku
odpowiedniego chłodzenia.

Przy jakich prędkościach i komu się przegrzewały?
Pierwsze słyszę, poza tym, olej trzeba zmieniać co 30 tys mil, a nie czekać aż chwyci kolorek.

moon

11 Data: Czerwiec 09 2007 01:16:52
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Pabl 


Użytkownik "Moon"  napisał w wiadomości


Przy jakich prędkościach i komu się przegrzewały?
Pierwsze słyszę, poza tym, olej trzeba zmieniać co 30 tys mil, a nie
czekać aż chwyci kolorek.


Popytaj o chryslery voyagery i ich automaty. Kiedys kupilem chryslera
town&country 3,8 l i mial _domontowana_ chlodnice oleju skrzyni w serwisie
chryslera w monachium. Do nastepcy tamtego sam domontowalem taka.
Zreszta padajace jak muchy skrzynie to standard w  voyagerach i jego klonach
i o tym wiekszosc wie, do tego dochodza problemy z rozrzadami w autriackich
wersjach z dieslem.

Ja bym nie ryzykowal wymiany oleju w automacie co 50 tys... Najdluzej co
30 - co druga wymiana w silniku.

Tydzien temu znajomy odwiozl chevroleta venture do serwisu skrzyn
atomatycznych (myszkowski - sady). W skrzyni zamiast oleju byla smierdzaca
maz, ciekawe dlaczego!!!???
Autko sprowadzone ze stanow, rocznik 2000 z przebiegiem 100 kkm... i podobno
regularnie wymienianym olejem

Picasso

12 Data: Czerwiec 09 2007 02:37:07
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: venioo 

Pabl pisze:

Tydzien temu znajomy odwiozl chevroleta venture do serwisu skrzyn atomatycznych (myszkowski - sady). W skrzyni zamiast oleju byla smierdzaca

Dobry serwis :)
--
venioo

13 Data: Czerwiec 08 2007 08:38:53
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: 666 

Lewa-prawa, czy przód-tył ??
JaC
BTW zamiast wieloryba to Omega: kokpit może mniej ciekawy, szczególnie z punktu widzenia kierowcy, za to z zewnatrz
znacznie lepiej wytrzymała próbe czasu.


dwustrefowy klimatronik

14 Data: Czerwiec 08 2007 15:28:43
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: vneb 

" 666"  wrote in

Lewa-prawa, czy przód-tył ??
JaC
BTW zamiast wieloryba to Omega: kokpit może mniej ciekawy, szczególnie
z punktu widzenia kierowcy, za to z zewnatrz znacznie lepiej
wytrzymała próbe czasu.


dwustrefowy klimatronik

Debil

vneb

--

Audi A6 C5 2.5TDI :: http://www.audi.vneb.pl/
Cesarsko-Krolewska wioska SOLINA :)

15 Data: Czerwiec 08 2007 23:55:34
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: PAndy 


" 666"  wrote in message a co ty pierd...sz - Omegi gnija bardziej niz Scorpio - mam mozliwosc porownywania wlasnie tych samochodow i znam Omegi w roznym stanie - od wlasciciela zalezy czy autko gnije czy nie ale eksploatowane normalnie Omegi i Scorpio roznia sie co do ilosci i skali rdzewiejacych miejsc na niekorzysc Omeg.

Lewa-prawa, czy przód-tył ??
JaC
BTW zamiast wieloryba to Omega: kokpit może mniej ciekawy, szczególnie z punktu widzenia kierowcy, za to z zewnatrz
znacznie lepiej wytrzymała próbe czasu.


dwustrefowy klimatronik




16 Data: Czerwiec 09 2007 00:00:15
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2007-06-08 23:55, *PAndy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:


" 666"  wrote in message a co ty pierd...sz - Omegi gnija bardziej niz Scorpio - mam mozliwosc porownywania wlasnie tych samochodow i znam Omegi w roznym stanie - od wlasciciela zalezy czy autko gnije czy nie ale eksploatowane normalnie Omegi i Scorpio roznia sie co do ilosci i skali rdzewiejacych miejsc na niekorzysc Omeg.

Pomijając, że Twoje doświadczenia wobec Omeg i Scorpio (chyba, że piszesz o Omedze A) są odmienne od moich, to niestety popadasz w manierę znanego i niereformowalnego toppostera jaca 666 - popraw się :)

Lewa-prawa, czy przód-tył ??
JaC

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, PMS & Astra Autokącik edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

17 Data: Czerwiec 09 2007 14:47:05
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: PAndy 


"Mirek Ptak"  wrote in message

Pomijając, że Twoje doświadczenia wobec Omeg i Scorpio (chyba, że piszesz o Omedze A) są odmienne od moich, to niestety popadasz w manierę znanego i niereformowalnego toppostera jaca 666 - popraw się :)

Postanowilem odpowidac 666 tak jak on wiec trudno - nie poprawie sie.
Co do reszty - no jednak pozowle sobie podtrzymac moje zdanie - nie ma znaczenai czy A czy B - gnija obie tak samo, przypisywanie Fordowi jakiegos specjalnej podatnosci na gnicie jest oklepane, dodam ze jednak nie martwi mnie to w zaden sposob bo dzieki temu Ford nie trzyma tak ceny jak inne marki :D
PS
znam naprawde gnijace francuzy, fiaty, fordy, ople, japonczyki - wszystyko zalezy od eksploatacji i wlasciciela

18 Data: Czerwiec 08 2007 23:56:55
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: PAndy 


"gobo"  wrote in message

sie Chryslerowi 300M. Auto bardzo mi sie spodobalo, ma tez duzo lepsze niz Voyager opinie. Mysle o silniku 3.5l. Czy ktos z Was uzytkowal to auto i chcialby podzielic sie opinia? Z gory dziekuje!

swietnie wyglada ale poza tym dosc wysoka awaryjnosc - poza tym wspomnaina juz jakosc wykonczenia pozostawia jednak do zyczenia ogolnie nie polecam

19 Data: Czerwiec 09 2007 20:59:53
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Marcin Jan 

gobo napisał(a):
ale to bylo do momentu, gdy mialem okazje z bliska przyjrzec

sie Chryslerowi 300M. Auto bardzo mi sie spodobalo, ma tez duzo lepsze niz Voyager opinie. Mysle o silniku 3.5l. Czy ktos z Was uzytkowal to auto i chcialby podzielic sie opinia? Z gory dziekuje!

tak z ciekawości ile to może palić benzyny i jak wygląda sprawa LPG?
Pozdrawiam
Marcin

20 Data: Czerwiec 09 2007 21:22:13
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: gobo 

W sumie teraz mam sekwencje w Scorpio i pali zwykle okolo 12-15l w miescie, a na trasie ok 9. Chrysler z tego co wiem pali paliwa w miescie do 16l, na trasie ok 12. Podejrzewam,ze w przypadku gazu wartosci te wzrosna o 2-3l. Ogolnie mialem juz 3 auta z LPG, 2 z tradycyjna instalka, a Forda z sekwencja. Nigdy nie mialem z gazem zadnych problemow, ale Chryslera chyba bym nie gazowal. Jakos mi szkoda:)
Piotrek

21 Data: Lipiec 05 2007 15:05:53
Temat: Re: Chrysler 300M
Autor: Bi0r 

Użytkownik gobo napisał:

 Czy ktos z Was uzytkowal to auto i chcialby podzielic sie opinia?

Zapraszam na forum użytkowników Chryslera 300m
http://www.300m.pl/forum

Chrysler 300M



Grupy dyskusyjne