Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo
1 | Data: Czerwiec 01 2008 22:55:30 |
Temat: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | |
Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Witam, 2 |
Data: Czerwiec 01 2008 23:13:32 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Scyzoryk |
Jakiś czas temu pytałem o opinie nt. Forestera 2.0 S-Turbo. dobry wybór :) Jeśli to nie tajemnica napisz ile $ ?? -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 3 |
Data: Czerwiec 02 2008 06:05:27 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Scyzoryk wrote:
No jeśli chcesz w $ to z opłatami wyjdzie ok. 10k (rocznik 1998) ;-) -- Grzegorz Brzeczyszczykiewicz 4 |
Data: Czerwiec 02 2008 16:23:09 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Scyzoryk |
No jeśli chcesz w $ to z opłatami wyjdzie ok. 10k (rocznik 1998) ;-) cena ok :) jak za turbówkę. Pozdr 5 |
Data: Czerwiec 01 2008 23:26:17 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: W związku z tym mam do sprzedania swoje poprzednie jeździdło: Od wrocławskich abstynentów samochodów się nie kupuje. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 6 |
Data: Czerwiec 02 2008 09:40:20 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Nex@pl | Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: Witam, co do Peżocika - co to jest 7k PLN na naprawy... :) 7 |
Data: Czerwiec 02 2008 17:10:17 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Nex@pl wrote: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: Prawda. Mogłem wydać więcej. Ale przy takiej wartości (i mojej cenie wywoławczej) mam nadzieję, że zrobi wrażenie ;-) -- Grzegorz Brzeczyszczykiewicz 8 |
Data: Czerwiec 02 2008 21:53:29 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: Nex@pl wrote: Pewnie nie muszę tego pisać, ale najszybciej to go sprzedasz w klubie 205-tki. Zadbanych kabrio jest coraz mniej. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 9 |
Data: Czerwiec 03 2008 20:32:58 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: W ogóle zadbanych 205tek jest coraz mniej. Myślę, że za 10 lat dobrze utrzymany egzemplarz będzie w cenie. -- Grzegorz Brzeczyszczykiewicz 10 |
Data: Czerwiec 03 2008 22:01:04 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:Nieco OT: w klubie 306team jest jako przyjaciel gostek z UK. Jeździ 205-tką z przeszczepem z 306 s16 pod maską - 155KM. :) Ja raz jeden jechałem 205-tką GTi seryjną. Miodne w swej niepozorności autko. :] -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 11 |
Data: Czerwiec 04 2008 09:05:19 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Adam Płaszczyca | On Tue, 03 Jun 2008 22:01:04 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Ja raz jeden jechałem 205-tką GTi seryjną. Miodne w swej niepozorności Dalej pije pod pachami. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 12 |
Data: Czerwiec 04 2008 09:36:15 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Adam Płaszczyca pisze: On Tue, 03 Jun 2008 22:01:04 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Bo to nie ma być wygodny dupowóz. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 13 |
Data: Czerwiec 04 2008 11:46:59 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Adam Płaszczyca | On Wed, 04 Jun 2008 09:36:15 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Ja raz jeden jechałem 205-tką GTi seryjną. Miodne w swej niepozorności Tylko niewygodny łapacz blachar? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 14 |
Data: Czerwiec 04 2008 19:07:36 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Adam Płaszczyca wrote: On Wed, 04 Jun 2008 09:36:15 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" Chyba lekko podrdzewiałych. Uroda 205tki znacznie straciła na swej świeżości, więc do łapania blachar się nie nadaje. Takie GTI natomiast świetnie nadaje się do ucierania nosa różnym dumnym posiadaczom "dużych i mocnych" samochodów. Niemniej jednak nie masz zupełnie racji jeśli chodzi o wygodę tego samochodu. Miałem okazję ujeżdżać różne modele klasy B (Punto I, Polo III, Corsa C, Yaris I, Uno) i żaden z nich nie był tak wygodny jak 205tka. -- Grzegorz Brzeczyszczykiewicz 15 |
Data: Czerwiec 03 2008 09:32:14 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Nex@pl | Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze:
Wrażenie pewnie zrobi, na studentach, itd. a żal sprzedać go komuś kto nie będzie dbał :P Ja za naprawy wydałem tyle ile dałem za auto... wliczając elementy eksploatacyjne :) Np. komplet sprzęgła z wymianą prawie 1200PLN :D 16 |
Data: Czerwiec 03 2008 01:16:08 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Olleo | Jakiś czas temu pytałem o opinie nt. Forestera 2.0 S-Turbo. Gratuluje. Nie wiem, czy czytales w tamtym temacie moje podpowiedzi? Jak jestes z Wrocka, to teraz trzeba sie zespotowac, moze na poligon z nami wyskoczysz ;-) -- Olleo 17 |
Data: Czerwiec 03 2008 20:29:46 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Olleo wrote: Jakiś czas temu pytałem o opinie nt. Forestera 2.0 S-Turbo. Jestem z Wrocka. Ale na poligon? Jakoś kojarzy mi się to z jazdą terenową, a Forester z racji braku ramy do takich zabaw przeciętnie się nadaje. -- Grzegorz Brzeczyszczykiewicz 18 |
Data: Czerwiec 03 2008 22:03:36 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Grzegorz Brzeczyszczykiewicz pisze: Olleo wrote:Hmm. Olleo ma chyba odmienne zdanie, twierdząc po tekście w jego sigu na autokąciku: "Leśnik Szuwarek, 120kmph po zaoranym polu.". :] -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 19 |
Data: Czerwiec 03 2008 15:20:59 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Olleo | Hmm. Olleo ma chyba odmienne zdanie, twierdząc po tekście w jego sigu na Co prawda nie 120kmph, ale na wspomnianej wyzej trasie mialem okazje przeorac nieco swiezo zaorane pole, na ktore padal przez tydzien rzesisty deszcz (pole bylo pod Walbrzychem, pare dni pozniej, jak niedawno w Walbrzychu mieli mala powodz). Druga dojazdowka miala obliczony nieco zbyt krotki czas i gnalem na granicy bezpieczenstwa po blotnistej drodze polnej - nieco wypuklej w przekroju poprzecznym. W ktoryms momencie nieco granice minalem i sciagnelo mnie w maly row pomiedzy sciezka, a ww. polem, a ze sie wyjechac na sciezke nie dalo (szosowe opony 90/10 szosa/teren), to szarpnalem w druga strone, but i ogniem polecialem lukiem przez jeszcze bardziej grzaskie pole, by wrocic za paredziesiat m na sciezke. Kolega, ktory jechal z numerem o 2 wyzej nie mial tego szczescia (czyt. puscil gaz, zamiast zbutowac grata) i musial go Nissan Pickup (jeszcze pare numerow wyzej) wyciagac. Ale i tak bylo wesolo =D Ja tez w pewnym momencie utknalem, ale na szczescie wystarczylo popchnac lekko z tylu i wygrzebalem sie: http://www.youtube.com/watch?v=_j3tJfwf6wo -- Olleo 20 |
Data: Czerwiec 04 2008 08:56:15 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Boombastic | Ja tez w pewnym momencie utknalem, ale na szczescie wystarczylo 21 |
Data: Czerwiec 04 2008 01:39:20 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Olleo | Masz w tym modelu LSD z tyłu? Mam, ale slabiutkie. Pomoze na plaskim i w miare twardym, jak dwa kola po skosie wisza, albo na lodzie/ubitym sniegu, ale generalnie LSD z tylu jest tylko po to, by poprawic trakcje. -- Olleo 22 |
Data: Czerwiec 04 2008 10:47:22 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Boombastic |
Masz w tym modelu LSD z tyłu? Mam, ale slabiutkie. Pomoze na plaskim i w miare twardym, jak dwa kola Tak się pytam, bo jak jeździłem swoim po bardzo mokrej łące + błoto + koleiny to się troche bałem czy tam nie zostanę, ale tył skutecznie pchał do przodu, podczas gdy przód zajmował sie rozrzucaniem błota po drzwiach i szybie :-) 23 |
Data: Czerwiec 04 2008 02:21:52 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Olleo | Tak się pytam, bo jak jeździłem swoim po bardzo mokrej łące + błoto + To chyba centralna wiskoza robila swoje. Tak naprawde na mokrej lace i blocie wiecej do powiedzenia opony maja, niz szpery. -- Olleo 24 |
Data: Czerwiec 03 2008 15:14:46 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Olleo | Jestem z Wrocka. Ale na poligon? Jakoś kojarzy mi się to z jazdą terenową, Jestes pewien? ;-) Moze to nie rajd przeprawowy, ale malo ktory bulwarowy SUV dorowna kroku Foresterowi: Filmiki kolegi z Warszawy z poligonu w Okuniewie: http://www.youtube.com/watch?v=2ibxZCWziKM http://www.youtube.com/watch?v=HLFtUBG4YAI http://www.youtube.com/watch?v=jY3cZYre5oo Z moich ulubionych filmikow pokazujacych mozliwosci Forestera na youtube: http://www.youtube.com/watch?v=sCVGe6ybaTc http://www.youtube.com/watch?v=foZI5lfvX80 http://www.youtube.com/watch?v=CRIrvLRMHZs No i wreszcie - fotki z trasy terenowej tegorocznego zlotu Plejad (ten pierwszy, to moj): http://images34.fotosik.pl/274/c6d5f3f54dff65a6.jpg http://images32.fotosik.pl/268/f2cda71d0c5f317e.jpg http://images29.fotosik.pl/221/81c030930d161094.jpg http://images33.fotosik.pl/269/31a430e48ee4f9d5.jpg http://images33.fotosik.pl/266/fc91d40795ada0fe.jpg http://lh5.ggpht.com/mandaryn7/SD2APK9TmMI/AAAAAAAABnY/HK1b31YehLM/IMG_0786.JPG http://lh5.ggpht.com/mandaryn7/SD2AjK9TmWI/AAAAAAAABoo/xbka9Ih6Y6k/IMG_0970.JPG http://lh3.ggpht.com/mandaryn7/SD1_Nq9Tl2I/AAAAAAAABkc/3hhZkcX_Y-g/IMG_0788.JPG http://lh3.ggpht.com/mandaryn7/SD2BBq9TmiI/AAAAAAAABqM/EHTF4GX5rJs/IMG_1032.JPG http://lh4.ggpht.com/mandaryn7/SD2Bc69TmsI/AAAAAAAABrg/kyCj3WtBil4/IMG_1078.JPG http://lh5.ggpht.com/malutki567/SDx3AcQjIXI/AAAAAAAAACs/Vx_O57Le8G4/SG1S3217..JPG http://lh5.ggpht.com/mandaryn7/SD2BlK9TmvI/AAAAAAAABr4/CeOiy7fsPts/IMG_1096.JPG http://lh5.ggpht.com/SubFan007/SDxg__l9GFI/AAAAAAAAADA/o-Nx3NyqGro/Obraz%20091.jpg http://lh5.ggpht.com/malutki567/SDx4LcQjIdI/AAAAAAAAADc/veCd_GBHKfA/SG1S3223..JPG http://lh4.ggpht.com/malutki567/SDx4SMQjIeI/AAAAAAAAADo/kmUvsM28_Fo/SG1S3224..JPG http://lh6.ggpht.com/malutki567/SDx4YsQjIfI/AAAAAAAAADw/naTUmREO_NE/SG1S3225..JPG http://lh3.ggpht.com/SubFan007/SDxh2fl9GLI/AAAAAAAAAD4/T5chTwUVuU4/Obraz%20159.jpg http://lh6.ggpht.com/malutki567/SDx5BsQjInI/AAAAAAAAAEw/DAR5q-b4lhU/SG1S3243..JPG http://lh5.ggpht.com/malutki567/SDx5kcQjItI/AAAAAAAAAFk/ItydzKCxXd8/SG1S3249..JPG http://lh5.ggpht.com/malutki567/SDx5qcQjIuI/AAAAAAAAAFs/z_G7y3tEZEY/SG1S3250..JPG http://lh5.ggpht.com/slimak1971/SDx9LDlEbXI/AAAAAAAAAEc/2EI-Om-6mv4/IMG_3035..JPG http://images34.fotosik.pl/265/9147c1d250a952e9.jpg No i na koniec moj podjazd pod halde kolo Walbrzycha (jakosc nienajlepsza - krecone komorka przez zone, a youtube dolozyl jeszcze kompresje): http://www.youtube.com/v/dzq-0TnaIU8 p.s. nie dziw sie tekstom padajacym w tle - radochy sie nie dalo powstrzymac. Tym bardziej, ze wersja turbo, a III miejsce na trasie terenowej - na 60 zalog =) p.s.2. a zespotowac i tak sie mozemy, niekoniecznie na poligonie =) p.s.3. gdybys stwierdzil, ze auto kiepsko skreca na szybkich ostrych zakretach, to da rade cos z tym zrobic w cenie ponizej 100zl ;-) -- Olleo 25 |
Data: Czerwiec 04 2008 08:36:48 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | Olleo wrote: Jestem z Wrocka. Ale na poligon? Jakoś kojarzy mi się to z jazdą W to nie wątpię. Stały napęd na 4 a nie jakiś dołączany elektronicznie jak w innych SUVach robią swoje. Spotkałem się jednak z opinią, że wiskotyczna blokada mechanizmu różnicowego to nie jest najlepszy pomysł w teren. I oczywiście brak ramy. Może na pierwszy rzut oka to nie przeszkadza, ale nadwozie podlega niezłym naprężeniom. Sam tylko raz jeździłem w terenie samochodem (Samuraiem, Land Cruiserem i Patrolem - wynajmowanymi), ale mam kolegę nieźle wkręconego w ten klimat to się nasłuchałem. p.s.2. a zespotowac i tak sie mozemy, niekoniecznie na poligonie =) Od razu mówię, że mój samochód jest z przeznaczeniem na bulwary. No może na lekką ścieżkę w lesie ;-) -- Grzegorz Brzeczyszczykiewicz 26 |
Data: Czerwiec 04 2008 01:38:14 | Temat: Re: Chwalę się - Forester 2.0 S-Turbo | Autor: Olleo | I oczywiście brak ramy. Może na pierwszy rzut oka to nie przeszkadza, ale Fores jest sztywniejszy, niz rozne CRVki, czy Captivy. Przy maksymalnym wykrzyzu wciaz mozna swobodnie otwierac drzwi, a plastiki nie skrzypia. Wiadomo - wiskoza zbyt mocna nie jest, nie zblokuje mechanizmu roznicowego w 100% i moze sie przegrzac, ale jak widzisz do lekkiego i sredniego offroadu naprawde daje rade. Na rajdy przeprawowe nim nie pojade, ale nie mam zamiaru tez trzymac Lesnika z dala od lasu ;-D Sam tylko raz jeździłem w terenie samochodem (Samuraiem, Land Cruiserem Na Plejadach byl Kazberuk z kolegami rajdowcami, a sam rajd byl organizowany przez automobilklub Walbrzych. Zawodowi offroadowcy, z ktorymi rozmawialem, stwierdzili, ze do tej pory mieli Forester za autko dla kobiet, ale po wjezdzie na halde (na sam szczyt) zmienili zdanie. Od razu mówię, że mój samochód jest z przeznaczeniem na bulwary. No może Jeszcze zmienisz zdanie ;-) Znam goscia, ktory S-turbo trzyma sie od luznej nawierzchni, ale on ma twardsza zawieche, grubsze stabilizatory i cos kolo 260KM ;-) -- Olleo |