Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
1 | Data: Kwiecien 03 2008 22:54:47 |
Temat: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | |
Autor: Josh | Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest 2 |
Data: Kwiecien 03 2008 23:09:08 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Josh | Josh napisał(a): Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest DODAM ŻE MA WTRYSK BEZPOŚREDNI FSI. Nie wiem czy toś zmienia. Josh -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 4 |
Data: Kwiecien 04 2008 14:26:43 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
12l to pali 1.8T quattro na miecie. no jakoś moje cięże A6 mieści się w 15 przy rozsądnej (choć wcale nie ślimaczej) jeździe (tyb manual, Pb V-Power Racing) Tyle zmienia że w Polsce nikt ci instalacji nie założy a może gdzie za nie wiem jaka jest różnica, mój jest z 99 )model 2000), ale instalacj IIIgeneracji sprówuje się póki co bez najmniejszych zarzótów... pozd Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 5 |
Data: Kwiecien 04 2008 01:13:20 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: tomekk | Użytkownik " Josh" napisał w wiadomości Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest Nie wiem czy warto, ale jedno Ci powiem: Profan jesteś! Dizla trzeba było kupić. :-) tomekk 6 |
Data: Kwiecien 03 2008 23:55:46 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: JOSH | Nie wiem czy warto, ale jedno Ci powiem: Jestem fanem sportowych aut i nie chce jeździć miejską pyrkawką z 1.4 TDI :) Dizla trzeba było kupić. Diesle nie jeżdzą ! :) Miałem okazje jechać A4 też B6 z najmocniejszym Dieslem 2.5 TDi 180 KM, to marnie się zbierał (niby go automat ograniczał). Ale nowe kompakty jak Golf, Focus, Auris, Civic z dobrym Dieslem objadą to Audi 2.5 TDI. Nie kupiłem tego samochodu (Audi S4) tylko się zastanawiam czy gra jest warta świeczki. :-) JOSH -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Kwiecien 04 2008 00:28:01 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: T | Josh pisze: Co byĹcie powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że Nie wygłupiaj siÄ... StaÄ CiÄ na auto, czÄĹci do niego, a nie staÄ na benzyne? No to kup taĹsze! Ja bym nawet mojego 2.5 V6 za nic nie zagazował, a co tu mówiÄ o 4.2 V8. Jeżeli potrzebujesz racjonalnych argumentów -- im bardziej skomplikowany i wysilony silnik tym gorzej znosi gaz i tym droższa jest instalacja do niego. -- http://tomasz.insane.pl 8 |
Data: Kwiecien 04 2008 01:49:03 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Josh | T napisał(a): Josh pisze: Auto nie jest takie znów drogie, w cenie lepszego nowego kompaktu. Na autko mnie stać, ale na paliwo już nie. "Kup mniejszy", no tak ale chęć posiadania ok. 350 KM pod maską jest silniejsza. Jeżeli potrzebujesz racjonalnych argumentów -- im bardziej skomplikowany To nie jest tak wysilony silnik, to nie RS4. 8 cylindrów to sporo, ale V6-ki wiele osób gazuje. U mnie sąsiad gazował stare Audi A8 z końca lat 90-tych, też 4.2 V8 ale jeszcze bez FSI. Josh -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Kwiecien 04 2008 02:22:49 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: WW3 |
Paliwo to psikus przy kosztach serwisu takich samochodow. Chyba ze kolega zamierza serwisowac u "wujka stasia w szopie". Jesli tak to szacunek :) -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 10 |
Data: Kwiecien 04 2008 12:29:45 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: T | Josh pisze: Auto nie jest takie znów drogie, w cenie lepszego nowego kompaktu. Na Nie jest może drogie przy kupnie, JEST drogie w eksploatacji. Sprawdź ceny czÄĹci eksploatacyjnych, to pewnie ostudzi Twój zapał. A jak nie, to dowiedz siÄ ile by kosztowała np. jakaĹ wiÄksza naprawa w obrÄbie silnika. Jeżeli nie staÄ CiÄ na paliwo to podejrzewam, że i z samÄ eksploatacjÄ mógłbyĹ mieÄ spory problem szczególnie gdyby poszło coĹ wiÄkszego/trudno w Polsce dostÄpnego. "Kup mniejszy", no tak ale chÄÄ Ta, bardzo przydatne te 350 KM w Polsce. ;> -- http://tomasz.insane.pl 12 |
Data: Kwiecien 04 2008 17:07:28 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: |
Trzeba tylko znaleźć kawałek pustej drogi! JOSH -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 13 |
Data: Kwiecien 04 2008 17:08:29 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: | > No i Caravaning - nadwyżka mocy przydaje się przy ciągnięciu przyczepy. JOSH -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 14 |
Data: Kwiecien 04 2008 21:46:09 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: T | pisze: No i Caravaning - nadwyżka mocy przydaje siÄ przy ciÄ gniÄciu przyczepy. To chyba bardziej momentu... kup sobie diesla. ;) -- http://tomasz.insane.pl 15 |
Data: Kwiecien 07 2008 16:56:06 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
> Ta, bardzo przydatne te 350 KM w Polsce. ;>Trzeba tylko znaleźć kawałek pustej drogi! wręcz przeciwnie - własnie na krętej! :) pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 16 |
Data: Kwiecien 04 2008 01:11:05 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: WW3 | [ciach] 17 |
Data: Kwiecien 04 2008 01:44:19 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Josh |
Ja mówie o 50-razy tańszym aucie i używanym, nie nowym (nowego S4 za 260 tys. zł. nie gazowałbym napewno). Jak juz ktos napisal - nie stac to sie nie kupuje a gazowanie pewnych aut to Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć. Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale i oszczędności spore. Jakie mogą być skutki "uboczne" ? Oprócz tego że ziomale będą się śmiać. Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacego Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :) Josh -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 18 |
Data: Kwiecien 03 2008 21:11:34 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Pete |
Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć. To ile kkm musiałbyś przejechać, żeby instalacja gazowa zaczęła przynosić te oszczędności? Nie znam cen LPG, więc tak z ciekawości pytam... Pozdr. Pete 19 |
Data: Kwiecien 04 2008 02:27:11 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: | " Josh" wrote Nie tak dużo. Gaz jest po 2.20 zł (http://www.paliwa.pl/) a podobno zużywa się go o 15-20% więcej niż benzyny. Ale takie S4 to smok, 15-16 litrów w mieście przy spokojnej jeździe spala, 20+ przy dynamicznej, 30+ na torze (ale w Polsce w zasadzie nie ma torów, więc to nie kłopot). Oszczędności na gazie byłyby więc duże. Josh -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 24 |
Data: Kwiecien 04 2008 02:20:10 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: WW3 | Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć. W takim razie po co interesuje Cie taka pojemnosc? Kupic cos mniejszego i miec spokoj. I wsadzic do tego gaz jesli trzeba jeszce troche oszczedzic. Jak kogos stac na Audi, mercedesa, bmw to imho nie obchodzi go za bardzo koszt benzyny. Czy to naprawde nie jest smieszne kupowanie samochodow z wyzszej polki i montowanie gazu ? To tak jakby przyjsc do eleganckiej restauracji i zalowac na napiwek... imho ... Jakie mogą być skutki "uboczne" ? Oprócz tego że ziomale będą się śmiać. Renowacja silnika? To nie sa zarty, znam osobiscie jeden przypadek. Nowe samochody wyzszej klasy maja tyle elektroniki ze producenci wrecz odradzaja takie instalacje. Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :) To po co kupowal HEMI. Pozdr. -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 25 |
Data: Kwiecien 04 2008 09:59:48 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend WW3 wrote: W takim razie po co interesuje Cie taka pojemnosc? Kupic cos mniejszego i miecNo tak, lepiej iść do McDonald's i cieszyć się beznapiwkowym syfem, ale za to niedrogim... :) Samochód jako dobro ruchome służące do przemieszczania tyłka (czasami nawet nie tylko swojego- po to tez większy, droższy, bardziej komfortowy samochód) powinien wykonywać swoje zadanie jak najprzystępniej dla właściciela. Może ktoś lubi jeździć lepszym samochodem i nie wydawać na to tyle kasy, skoro nie musi? Gaz jest obiektywnie LEPSZYM paliwem niż benzyna, wyższa LO, czystsze spalanie. W dodatku nasze złodziejskie państwo mniej kradnie z tego paliwa niż z benzynki. Instalacje są niestety koniecznością, bo silniki konstruowane są do zasilania benzyną. Gdyby skonstruować silnik idealnie do LPG, przerobiłbyś go na benzynę? I skąd w ogóle założenie, że kogoś nie stać na benzyne skoro montuje LPG? Wyobraź sobie, że np ja jeżdżę na gazie wyłącznie z ideologicznych powodów. Gaz jest ekologiczny a świadomość, że państwo mnie okrada nieco mniej- bezcenna ;) Spokojnie byłoby mnie stać na benzynę. :) Przykłady, konkretne, poproszę.Jakie mogą być skutki "uboczne" ? Oprócz tego że ziomale będą się śmiać. Żeby mieć fajny silnik i jeździć właśnie takim a nie pierdziawką.Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :) -- Michał 26 |
Data: Kwiecien 04 2008 17:11:28 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: psi | WW3 pisze: Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :) Bo tak! Taki miał kaprys, tak chciał, tak mu się podobało. Gość pyta się o możliwość wsadzenia instalacji ale jak zwykle jakiś "miszcz" ma 30 głosów przeciw. Osobiście też mam V8 co prawda bez gazu bo go nie lubie... ale co mi do tego co robią inni? A jeśli chodzi o sam gaz to doskonale nadaje się do gotowania, nawet zapalniczki na paliwo działają lepiej ;-) -- pozdrawiam psi - V8 user 27 |
Data: Kwiecien 04 2008 22:34:09 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: T | psi pisze: Bo tak! Taki miał kaprys, tak chciał, tak mu siÄ podobało. Goć pyta siÄ No przecież właĹnie o to pytał -- co inni sÄ dzÄ o gazowaniu tego silnika. -- http://tomasz.insane.pl 28 |
Data: Kwiecien 04 2008 09:51:10 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend Josh wrote: Nie rozmawiaj z ignorantami, których podstawowym celem życia jest dać się okraść :) Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale iSpore i łatwo wyliczyć- wyznaczając róznicę w cenie przejechania 100km po ilu kkm się intalka zwróci a potem już tylko oszczędność. Jakie mogą być skutki "uboczne" ? Oprócz tego że ziomale będą się śmiać.ZTC pisaliście to jest to silniczek FSI. Trzeba zapytać się dobrych gazowników jaka instalacja i jakie konsekwencje. Samochody ze zwykłym wielopunktowym wtryskiem benzyny gazują się "przeźroczyście", a taki antyprofan jeden z drugim by nawet nie rozpoznali na którym paliwie jadą, gdyby im usunąć z widoku przełącznik benzyna/gaz. Nie bój nic- żal dupę mu ściska wyłącznie dlatego, że zazdrości.Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacego
-- Michał 30 |
Data: Kwiecien 04 2008 14:46:36 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
Samochody ze zwykłym wielopunktowym wtryskiem benzyny gazują się nie jestem antyprofanem, choć jeszcze w poprzednim aucie (Accord 2.2) w życiu gazu bym nie założył. Nie znam się na tym, ale po prostu - silnik na Pb to niech jeździ na Pb. Problemów nie miałem i cool :) teraz jednak poprzeliczałem i wolałem kupić jednak to co mam i założyć inst niż 2,5 TDI 180PS :) ale rozczaruję Cię - nawet jak wyłączysz wyświetalnie spalani, i zakryjesz przelącznik serowania instalką (i tak go nie widzę z pozycji kierowcy) to powiem Ci czy jadę na Pb czy LPG... oczywiście nie w normalnym ruchu miejskim, ale na przykład na krętej drodze, a szczególnie serpentynach (przy podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250 z jakimś hakiem... jest to w takich warunkach do wyczucia, szczególnie w trybie manualnym pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 34 |
Data: Kwiecien 07 2008 16:54:08 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
wiesz, nie znam się na LPG, w założeniu jest to instalacja do producetn dopuszcza oba, ale zastrzega ze przy 95 należy liczyć się ze zmniejszoną mocą (o ok 15%) i tak - czuć to. jeździlem troche na 95, teraz jeżdżę na V-Power Racing i odczuwam różnicę - porównuję zachowanie z R8 kóre czasem widuję w Łomiankach, i czasami przy sprzyjających okolicznościach przyrody zdaża sie pościgać na prostej... Ponieważ jest to zawsze to samo auto i "zaznajomiony" kierowca to mam porównanie... pzodr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 35 |
Data: Kwiecien 04 2008 17:49:08 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend FoxŁódź_nspam wrote: Silniki Hond znoszą gaz nie gorzej niż każde inne :) Mowa oczywiście o wtrysku gazu. teraz jednak poprzeliczałem i wolałem kupić jednak to co mam i założyć instNikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za benzynowe V8 :D ale rozczaruję Cię - nawet jak wyłączysz wyświetalnie spalani, i zakryjeszJak sądzisz, z czego wynikła ta strata i mierzyłeś ją? Odpowiedni gazownik zadba o to, żeby samochdód jechał na gazie CONAJMNIEJ tak dobrze jak na benzynce. Głównym powodem odczuwania jakichkolwiek spadków w instalacji sekwencyjnej, na wyższych obrotach, są zbyt wolne wtryskiwacze. zDo każdego silnika da się zrobić taką instalację (w sensie dobrać takie podzespoły), ażeby na gazie był tak samo mocny. Dodaj wariator zapłonu (weź pod uwagę wyższą LO LPG) i masz autko mocniejsze na LPG niż na benzynie. -- Michał 36 |
Data: Kwiecien 07 2008 16:58:58 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
nie jestem antyprofanem, choć jeszcze w poprzednim aucie (Accord 2.2) wSilniki Hond znoszą gaz nie gorzej niż każde inne :) eh nie zrozumiesz - dla mnie to auto było jak kobieta ;) i to ukochana :))) teraz jednak poprzeliczałem i wolałem kupić jednak to co mam i założyćNikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za ja akurat zrobiłem odwrtonie :) podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250Jak sądzisz, z czego wynikła ta strata i mierzyłeś ją? Odpowiedni podobno Matrix jest całkiem niezły, a mam opcje wymiany na Keina z doplatą 1200 jakimś hakiem... jest to w takich warunkach do wyczucia, szczególnie wDo każdego silnika da się zrobić taką instalację (w sensie dobrać takie nie znam się aż tak na tym o czym piszesz :) pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 37 |
Data: Kwiecien 07 2008 21:39:00 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend FoxŁódź_nspam wrote: No chyba, że tak ;) Co nie zmienia faktu, że jeśli ukochana daje Ci dokładnie to samo na LPG co na noPb to po co przepłacać? :D No to jak to, kupiłeś TDI?Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za Oj niestety dość powolny...podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250Jak sądzisz, z czego wynikła ta strata i mierzyłeś ją? Odpowiedni a mam opcje wymiany na Keina z doplatąNo właśnie. Gdzieś w internecie widziałem dokładną listę z porównaniem parametrów wtryskiwaczy gazu. Ja mam w Hondzie Prelude wtryskiwacze właśnie Keihin i jest super. Wariator zapłonu- urządzenie elektroniczne które potrafi przyspieszyćDo każdego silnika da się zrobić taką instalację (w sensie dobrać takie zapłon na żądanie (w momencie jazdy na LPG w tym wypadku) tak, ażeby wykorzystać wyższą liczbę oktanową gazu. Bo wyobraź sobie, że LPG na liczbę oktanową wyższą niż benzyna V-Power Racing :) Szybkie wtryskiwacze + wariator zapłonu = tuning silnika, zwiększenie mocy na LPG, niezależnie od tego, co mówi banda "antygazowych" zacofanych ignorantów i matołów. -- Michał 38 |
Data: Kwiecien 08 2008 12:49:26 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
eh nie zrozumiesz - dla mnie to auto było jak kobieta ;) i to ukochanaNo chyba, że tak ;) Co nie zmienia faktu, że jeśli ukochana daje Ci uczucia i rozsądek mają bardzo niewiele wspólnego ze sobą ;))) No to jak to, kupiłeś TDI?Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za zobacz co napisałem ;) odwrtotnie czyli nie tak jak Ty napsiaeś TDI w zamian za V8, tyko V8 niejako w zamian za TDI... rozpoczołem poszukiwania od TDI a skończyło się na tym V8... podobno Matrix jest całkiem niezły,Oj niestety dość powolny... no co jest od niego lepsze? a mam opcje wymiany na Keina z doplatąNo właśnie. no to może faktycznie je zamienie... mam teraz troche innych wydatków (zmiana malowania na motorku, instalacja audio w samochodzie, navi, potem będą nowe opony a na wiosnę kółka) ale moze w międzyczasie będzie okazja do zmiany tych wtrskiwaczy.... zobaczymy... nie znam się aż tak na tym o czym piszesz :)Wariator zapłonu- urządzenie elektroniczne które potrafi przyspieszyć ale czy to działa na zasadzie przełączania odpowiednio do paliwa LPG/Pb? czy kompter na tym nie "ucierpi" - nie dostanie jakichś błędnych odczytów? pamietaj że dla mnie LPG służy do turlania sie, i póki co do tego mi to spokojnie wystarcza, i tak żadko które auto jest w stanie mnie przytrzymać spod świateł czy przy wyprzedzaniu, a jak mam ochotę "pojechać" to przełączam na Pb, i robię zawsze kiedy chcę mieć fun z jazdy... po to kupiłem auto z takim silnikiem;) pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 39 |
Data: Kwiecien 08 2008 19:26:19 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend FoxŁódź_nspam wrote: No więc obaj pisaliśmy o tym samym :)No to jak to, kupiłeś TDI?Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za Znajdź rankingi, ale ZTCP Matrix nie były najszybsze.podobno Matrix jest całkiem niezły,Oj niestety dość powolny... Tak. Jedziesz na LPG- zapłon się dostosowuje do LO gazu, wracasz naa mam opcje wymiany na Keina z doplatąNo właśnie. benzynkę- i zapłon z powrotem wraca do wartości dla benzynki. czyJeśli wariator działa dobrze i jest dobrze podłączony- a o ile się wie co robi to nie da się podłączyć "źle" - no to niby dlaczego. Poza tym jedyne co potrafią zrobić zwykle ECUs to OPÓŹNIĆ zapłon, więc w najgorszym razie zadziała informacja z knock sensora. pamietaj że dla mnie LPG służy do turlania sie,Absolutnie nie pisałem o wariatorze w konkretnie Twoim kontekście- napisałem tylko żeby uzmysłowić, że dobra instalacja LPG to podniesienie mocy, a nie- jak twierdzą zacofańcy- obniżenie. Obniżenie to było wieki temu, przy śrubce i mikserze. Gdyby benzynę podawać silnikowi w tak barbarzyński jak w II generacji instalacji LPG sposób, też by nie działało tak dobrze jak może. i póki co do tego mi toI słusznie bo zasadniczo przy 350 konnym samochodzie który stracił powiedzmy nawet 15% mocy- i tak nie ma na co narzekać a wariator to kolejne koszty (choć nie takie duże i sądzę, że w 500zł razem z konfiguracją dałoby się wyrobić). Nie montuje się ich z tego względu, że zwyczajny user zagazowujący silnik o nie za dużej mocy, nie poczułby prawie żadnej różnicy a instalacja byłaby droższa. -- Michał 40 |
Data: Kwiecien 09 2008 17:25:54 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
zobacz co napisałem ;) odwrtotnie czyli nie tak jak Ty napsiaeś TDI wNo więc obaj pisaliśmy o tym samym :) tylko odwrotnie ;P Znajdź rankingi, ale ZTCP Matrix nie były najszybsze.podobno Matrix jest całkiem niezły,Oj niestety dość powolny... ja nie twierdziłem ze najszybszy, tylko ze całkiem szybki... ale czy to działa na zasadzie przełączania odpowiednio do paliwa LPG/Pb?Tak. Jedziesz na LPG- zapłon się dostosowuje do LO gazu, wracasz na cool i póki co do tego mi toI słusznie bo zasadniczo przy 350 konnym samochodzie który stracił dzięki za info :) pzodr Fox 46 |
Data: Kwiecien 04 2008 11:34:22 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Domek | Supry Twin-Turbo czy Mitsubishi Ecllipse GSR też z turbo. Będzie pracować bez problemu, zrob to po prostu u gazownika cieszącego się dobrą opinią, i najlepiej instalcję prinsa, wlew w miejscu niewidocznym i po kłopocie. pozdrawiam 47 |
Data: Kwiecien 04 2008 18:19:24 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: PawelK | WW3 nabazgrał(a) [ciach] E tam zaraz profanacja. Facet po prostu kupił auto, na które go nie stać. I nie mówię tu o kosztach zakupu, bo to zawsze jest najmniej odczuwalne. Są ludzie, którzy przy zakupie nigdy nie pomyślą o kosztach ekploatacji. -- Paweł 48 |
Data: Kwiecien 04 2008 18:21:19 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Boombastic | E tam zaraz profanacja. Facet po prostu kupił auto, na które go nie stać. I nie mówię tu o kosztach zakupu, bo to zawsze jest najmniej odczuwalne. Są ludzie, którzy przy zakupie nigdy nie pomyślą o kosztach ekploatacji. A co? Siedzisz w jego portfelu? Wiesz dlaczego bogaci ludzie są bogaci? 49 |
Data: Kwiecien 04 2008 20:57:46 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Hektor | Użytkownik "Boombastic" napisał Wiesz dlaczego bogaci ludzie są bogaci? Tylko nie pisz, ze dlatego ze sa oszczedni, bo to bylo dobre haslo na lata gomulkowskiej komuny. Na oszczedzaniu jeszcze nikt sie nie dorobil. Pieniadze trzeba zarabiac. Oszczednosciami mozesz sobie odlozyc na Oktoberfest. Bogactwo buduje sie dochodami. Zbigniew Kordan 52 |
Data: Kwiecien 04 2008 23:30:00 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Boombastic |
Użytkownik "Boombastic" napisał No to jednak nie wiesz. 53 |
Data: Kwiecien 08 2008 08:08:21 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: topek | Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacegoAle ludzie maja buraczane podejscie. Co cie to ku*wa obchodzi czy ktos jezdzi na gazie czy nie? I co to jest profanacja, ze nie jezdzi benzynie? Moze powinien jezdzic na channel 5 albo armanim? Lapy opadaja ile wiesniactwa mentalnego jest w PL topek -> jak zawsze pozdrawiajacy -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 54 |
Data: Kwiecien 04 2008 14:21:41 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: FoxŁódź_nspam |
Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że/.../ byłoby włożyć ? Ile wyniosło by zużycie gazu (jeśli w mieście spala 15-16 mam A6 4,2 V8 (220kW), z 99r po liftingu. Jest gaz III generacji, ogólnie bez problemów. Przejechalem co prada dopiero ok 3,4kkm na LPG, w tym znaczną część po zutostradach i w górach. Spalanie faktycznie +20% moc - ja odczówam znacząco, ale po mieście trudno to jakoś wykorzystać sensownie ;) Porównuję to z V-Power Racing (99-100 oktanów), może dlatego jest to zauważalne spalanie w mieście Pb - przy spokojnej jeździe - 15l jest do uzyskania (sam maiałem podobne wyniki, a auto cięższe), ale 1. przy ręcznej zmianie biegów, 2. paliwo wysokooktanowe, nie wiem jak byłoby w trybie automatycznym i na Pb95. pozdr Fox -- FoxŁódź Audi A6 V8 4.2 Honda Hornet 600 tel/sms: +48 501 033 258 55 |
Data: Kwiecien 08 2008 08:46:58 | Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro | Autor: Kuba | Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest Moim zdaniem to kiepski pomysl. Wprawdzie S4 od RS4 dziela lata swietlne, ale podejrzewam ze i tak ceny czesci i serwisu stanowilyby wiekszy procent wydatkow niz paliwo (chyba ze masz naprawde duze przebiegi). Jesli chcesz oszczedzac na paliwie, najpierw przejrzyj ceny napraw, uzywane usportowione auta maja tendencje do sypania sie. Niezaleznie co mowia fani gazu, koszty posiadania auta to nie tylko paliwo. A na sportowe auto musisz miec gleboki portfel (choc S4 to nie taki potwor jak RS4). Co innego nowy dupowoz w stylu 300C a co innego takie Audi, ktoremu poprzedni wlasciciel mogl ostro dawac po dupie. Kuba -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl |