Grupy dyskusyjne   »   Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro

Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro



1 Data: Kwiecien 03 2008 22:54:47
Temat: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Josh 

Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest
wykonalne to wiem, bo na parkingu u mnie stoją Audi A8 4.2 i Volvo S80 T6 oba
na gaz. Pytanie czy warto?
Wiem, że to grzech gazować auto usportowione, ale przy dzisiejszych cenach
benzyny nie idzie jeździć na benzynie takim 4.2 V8.
Zawsze marzyłem o M3 E46 i nadal bym ją bardzo chciał, ale widze że wyraźnie
tańsze są S4-ki (RS4 już nie), niewiele droższe od Subaru Imprezy STI. Można
spokojnie kupić S4 B6 za 80-90 tys. zł. Pytania: Jaką instalację tam najlepiej
byłoby włożyć ? Ile wyniosło by zużycie gazu (jeśli w mieście spala 15-16
litrów benzyny /przy spokojnej jeździe/)? Czy dodaje się 15-20% w porównaniu
ze zużyciem benzyny, czyli 17-19 litrów gazu ? Na jakie osiągi można liczyć,
czy bardzo się pogorszą ?

Pozdr.
Josh

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Kwiecien 03 2008 23:09:08
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Josh 

 Josh  napisał(a):

Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest
wykonalne to wiem, bo na parkingu u mnie stoją Audi A8 4.2 i Volvo S80 T6 oba
na gaz. Pytanie czy warto?
Wiem, że to grzech gazować auto usportowione, ale przy dzisiejszych cenach
benzyny nie idzie jeździć na benzynie takim 4.2 V8.
Zawsze marzyłem o M3 E46 i nadal bym ją bardzo chciał, ale widze że wyraźnie
tańsze są S4-ki (RS4 już nie), niewiele droższe od Subaru Imprezy STI. Można
spokojnie kupić S4 B6 za 80-90 tys. zł. Pytania: Jaką instalację tam najlepiej
byłoby włożyć ? Ile wyniosło by zużycie gazu (jeśli w mieście spala 15-16
litrów benzyny /przy spokojnej jeździe/)? Czy dodaje się 15-20% w porównaniu
ze zużyciem benzyny, czyli 17-19 litrów gazu ? Na jakie osiągi można liczyć,
czy bardzo się pogorszą ?

Pozdr.
Josh

DODAM ŻE MA WTRYSK BEZPOŚREDNI FSI. Nie wiem czy toś zmienia.

Josh

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

4 Data: Kwiecien 04 2008 14:26:43
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Alti"  napisał w wiadomości

12l to pali 1.8T quattro na mieœcie.
S4 poniżej 17-18 ci nie zejdzie w mieœcie. W cuda nie licz...

no jakoś moje cięże A6 mieści się w 15 przy rozsądnej (choć wcale nie
ślimaczej) jeździe
(tyb manual, Pb V-Power Racing)

Tyle zmienia że w Polsce nikt ci instalacji nie założy a może gdzieœ za
granicš dadza radę ale i tak samochód bedzie częœciowo spalał benzyne żeby
chłodzić wtryskiwacz.

nie wiem jaka jest różnica, mój jest z 99 )model 2000), ale instalacj
IIIgeneracji sprówuje się póki co bez najmniejszych zarzótów...

pozd

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

5 Data: Kwiecien 04 2008 01:13:20
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: tomekk 

Użytkownik " Josh"  napisał w wiadomości

Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest
wykonalne to wiem, bo na parkingu u mnie stoją Audi A8 4.2 i Volvo S80 T6 oba
na gaz. Pytanie czy warto?

Nie wiem czy warto, ale jedno Ci powiem:
Profan jesteś!
Dizla trzeba było kupić.
:-)
tomekk

6 Data: Kwiecien 03 2008 23:55:46
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: JOSH 

Nie wiem czy warto, ale jedno Ci powiem:
Profan jesteś!

Jestem fanem sportowych aut i nie chce jeździć miejską pyrkawką z 1.4 TDI :)

Dizla trzeba było kupić.

Diesle nie jeżdzą ! :) Miałem okazje jechać A4 też B6 z najmocniejszym Dieslem
 2.5 TDi 180 KM, to marnie się zbierał (niby go automat ograniczał). Ale nowe
kompakty jak Golf, Focus, Auris, Civic z dobrym Dieslem objadą to Audi 2.5 TDI.

Nie kupiłem tego samochodu (Audi S4) tylko się zastanawiam czy gra jest warta
świeczki.

:-)
tomekk

JOSH

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

7 Data: Kwiecien 04 2008 00:28:01
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:

 Josh pisze:

Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że
jest wykonalne to wiem, bo na parkingu u mnie stoją Audi A8 4.2 i Volvo
S80 T6 oba na gaz. Pytanie czy warto?

Nie wygłupiaj się... Stać Cię na auto, części do niego, a nie stać na
benzyne? No to kup tańsze! Ja bym nawet mojego 2.5 V6 za nic nie
zagazował, a co tu mówić o 4.2 V8.

Jeżeli potrzebujesz racjonalnych argumentów -- im bardziej skomplikowany
i wysilony silnik tym gorzej znosi gaz i tym droższa jest instalacja do
niego.

--
http://tomasz.insane.pl

8 Data: Kwiecien 04 2008 01:49:03
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Josh 

T  napisał(a):

 Josh pisze:

> Co byĹ�cie powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że
> jest wykonalne to wiem, bo na parkingu u mnie stoj� Audi A8 4.2 i Volvo
> S80 T6 oba na gaz. Pytanie czy warto?

Nie wyg�upiaj si�... Sta� Ci� na auto, cz��ci do niego, a nie sta� na
benzyne? No to kup ta�sze! Ja bym nawet mojego 2.5 V6 za nic nie
zagazowaĹ�, a co tu mówiÄ� o 4.2 V8.

Auto nie jest takie znów drogie, w cenie lepszego nowego kompaktu.
Na autko mnie stać, ale na paliwo już nie. "Kup mniejszy", no tak ale chęć
posiadania ok. 350 KM pod maską jest silniejsza.

Jeżeli potrzebujesz racjonalnych argumentów -- im bardziej skomplikowany
i wysilony silnik tym gorzej znosi gaz i tym droższa jest instalacja do
niego.

To nie jest tak wysilony silnik, to nie RS4. 8 cylindrów to sporo, ale V6-ki
wiele osób gazuje. U mnie sąsiad gazował stare Audi A8 z końca lat 90-tych,
też 4.2 V8 ale jeszcze bez FSI.

Josh


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

9 Data: Kwiecien 04 2008 02:22:49
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: WW3 



Auto nie jest takie znów drogie, w cenie lepszego nowego kompaktu.
Na autko mnie stać, ale na paliwo już nie. "Kup mniejszy", no tak ale chęć
posiadania ok. 350 KM pod maską jest silniejsza.

Paliwo to psikus przy kosztach serwisu takich samochodow. Chyba ze kolega
zamierza serwisowac u "wujka stasia w szopie". Jesli tak to szacunek :)


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

10 Data: Kwiecien 04 2008 12:29:45
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:

 Josh pisze:

Auto nie jest takie znów drogie, w cenie lepszego nowego kompaktu. Na
autko mnie stać, ale na paliwo już nie.

Nie jest może drogie przy kupnie, JEST drogie w eksploatacji. Sprawdź
ceny części eksploatacyjnych, to pewnie ostudzi Twój zapał. A jak nie, to
dowiedz się ile by kosztowała np. jakaś większa naprawa w obrębie silnika.

Jeżeli nie stać Cię na paliwo to podejrzewam, że i z samą eksploatacją
mógłbyś mieć spory problem szczególnie gdyby poszło coś większego/trudno
w Polsce dostępnego.

"Kup mniejszy", no tak ale chęć
posiadania ok. 350 KM pod maską jest silniejsza.

Ta, bardzo przydatne te 350 KM w Polsce. ;>

--
http://tomasz.insane.pl

12 Data: Kwiecien 04 2008 17:07:28
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:  



> Ta, bardzo przydatne te 350 KM w Polsce. ;>

a i owszem!


Trzeba tylko znaleźć kawałek pustej drogi!

JOSH

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

13 Data: Kwiecien 04 2008 17:08:29
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:  

>
> > Ta, bardzo przydatne te 350 KM w Polsce. ;>
>
> a i owszem!
>

Trzeba tylko znaleźć kawałek pustej drogi!


No i Caravaning - nadwyżka mocy przydaje się przy ciągnięciu przyczepy.

JOSH


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

14 Data: Kwiecien 04 2008 21:46:09
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:

  pisze:

No i Caravaning - nadwyżka mocy przydaje się przy ciągnięciu przyczepy.

JOSH

To chyba bardziej momentu... kup sobie diesla. ;)

--
http://tomasz.insane.pl

15 Data: Kwiecien 07 2008 16:56:06
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik  napisał w wiadomości

> Ta, bardzo przydatne te 350 KM w Polsce. ;>

a i owszem!

Trzeba tylko znaleźć kawałek pustej drogi!

wręcz przeciwnie - własnie na krętej! :)

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

16 Data: Kwiecien 04 2008 01:11:05
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: WW3 

[ciach]

A moze zagazujmy bugatti veyrona ?

Jak juz ktos napisal - nie stac to sie nie kupuje a gazowanie pewnych aut to
profanacja. Juz pomijajac koszty takiej "imprezy" i jej ewentualne skutki.

Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacego
pod stacje TESCO aby zatankowac troche LPG ... w nocy oczywiscie coby nikt nie
widzial.





--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

17 Data: Kwiecien 04 2008 01:44:19
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Josh 


A moze zagazujmy bugatti veyrona ?

Ja mówie o 50-razy tańszym aucie i używanym, nie nowym (nowego S4 za 260 tys.
zł. nie gazowałbym napewno).
 
Jak juz ktos napisal - nie stac to sie nie kupuje a gazowanie pewnych aut to
profanacja. Juz pomijajac koszty takiej "imprezy" i jej ewentualne skutki.

Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć.
Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale i
oszczędności spore.

Jakie mogą być skutki "uboczne" ?  Oprócz tego że ziomale będą się śmiać.

Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacego
pod stacje TESCO aby zatankowac troche LPG ... w nocy oczywiscie coby nikt nie
widzial.

Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :)

Josh

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

18 Data: Kwiecien 03 2008 21:11:34
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Pete 


" Josh" wrote

Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć.
Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale i
oszczędności spore.

To ile kkm musiałbyś przejechać, żeby instalacja gazowa zaczęła przynosić te oszczędności?  Nie znam cen LPG, więc tak z ciekawości pytam...

Pozdr.
Pete

19 Data: Kwiecien 04 2008 02:27:11
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:  

" Josh" wrote
> Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma
> zdrożeć.
> Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale i
> oszczędności spore.

To ile kkm musiałbyś przejechać, żeby instalacja gazowa zaczęła
przynosić te oszczędności?  Nie znam cen LPG, więc tak z ciekawości
pytam...

Nie tak dużo. Gaz jest po 2.20 zł (http://www.paliwa.pl/) a podobno zużywa się
go o 15-20% więcej niż benzyny. Ale takie S4 to smok, 15-16 litrów w mieście
przy spokojnej jeździe spala, 20+ przy dynamicznej, 30+ na torze (ale w Polsce
w zasadzie nie ma torów, więc to nie kłopot). Oszczędności na gazie byłyby
więc duże.

Josh


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

24 Data: Kwiecien 04 2008 02:20:10
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: WW3 

Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć.
Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale i
oszczędności spore.

W takim razie po co interesuje Cie taka pojemnosc? Kupic cos mniejszego i miec
spokoj. I wsadzic do tego gaz jesli trzeba jeszce troche oszczedzic. Jak kogos
stac na Audi, mercedesa, bmw to imho nie obchodzi go za bardzo koszt benzyny.
Czy to naprawde nie jest smieszne kupowanie samochodow z wyzszej polki i
montowanie gazu ? To tak jakby przyjsc do eleganckiej restauracji i zalowac na
napiwek... imho ...

Jakie mogą być skutki "uboczne" ?  Oprócz tego że ziomale będą się śmiać.

Renowacja silnika? To nie sa zarty, znam osobiscie jeden przypadek. Nowe
samochody wyzszej klasy maja tyle elektroniki ze producenci wrecz odradzaja
takie instalacje.

Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :)

To po co kupowal HEMI.

Pozdr.



--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

25 Data: Kwiecien 04 2008 09:59:48
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend WW3 wrote:

W takim razie po co interesuje Cie taka pojemnosc? Kupic cos mniejszego i miec
spokoj. I wsadzic do tego gaz jesli trzeba jeszce troche oszczedzic. Jak kogos
stac na Audi, mercedesa, bmw to imho nie obchodzi go za bardzo koszt benzyny.
Czy to naprawde nie jest smieszne kupowanie samochodow z wyzszej polki i
montowanie gazu ? To tak jakby przyjsc do eleganckiej restauracji i zalowac na
napiwek... imho ...
No tak, lepiej iść do McDonald's i cieszyć się beznapiwkowym syfem, ale
za to niedrogim... :)

Samochód jako dobro ruchome służące do przemieszczania tyłka (czasami
nawet nie tylko swojego- po to tez większy, droższy, bardziej
komfortowy samochód) powinien wykonywać swoje zadanie jak
najprzystępniej dla właściciela. Może ktoś lubi jeździć lepszym
samochodem i nie wydawać na to tyle kasy, skoro nie musi?

Gaz jest obiektywnie LEPSZYM paliwem niż benzyna, wyższa LO, czystsze
spalanie. W dodatku nasze złodziejskie państwo mniej kradnie z tego
paliwa niż z benzynki. Instalacje są niestety koniecznością, bo silniki
konstruowane są do zasilania benzyną.

Gdyby skonstruować silnik idealnie do LPG, przerobiłbyś go na benzynę?


I skąd w ogóle założenie, że kogoś nie stać na benzyne skoro montuje
LPG? Wyobraź sobie, że np ja jeżdżę na gazie wyłącznie z ideologicznych
powodów. Gaz jest ekologiczny a świadomość, że państwo mnie okrada
nieco mniej- bezcenna ;) Spokojnie byłoby mnie stać na benzynę. :)



Jakie mogą być skutki "uboczne" ?  Oprócz tego że ziomale będą się śmiać.

Renowacja silnika? To nie sa zarty, znam osobiscie jeden przypadek. Nowe
samochody wyzszej klasy maja tyle elektroniki ze producenci wrecz odradzaja
takie instalacje.
Przykłady, konkretne, poproszę.

Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :)

To po co kupowal HEMI.
Żeby mieć fajny silnik i jeździć właśnie takim a nie pierdziawką.


--
Michał

26 Data: Kwiecien 04 2008 17:11:28
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: psi 

WW3 pisze:

Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :)

To po co kupowal HEMI.

Bo tak! Taki miał kaprys, tak chciał, tak mu się podobało. Gość pyta się o możliwość wsadzenia instalacji ale jak zwykle jakiś "miszcz" ma 30 głosów przeciw. Osobiście też mam V8 co prawda bez gazu bo go nie lubie... ale co mi do tego co robią inni?

A jeśli chodzi o sam gaz to doskonale nadaje się do gotowania, nawet zapalniczki na paliwo działają lepiej ;-)

--
pozdrawiam
psi - V8 user

27 Data: Kwiecien 04 2008 22:34:09
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor:

psi pisze:

Bo tak! Taki miał kaprys, tak chciał, tak mu się podobało. Goć pyta się
o możliwoć wsadzenia instalacji ale jak zwykle jakiś "miszcz" ma 30
głosów przeciw. Osobiście też mam V8 co prawda bez gazu bo go nie
lubie... ale co mi do tego co robią inni?

No przecież właśnie o to pytał -- co inni sądzą o gazowaniu tego silnika.

--
http://tomasz.insane.pl

28 Data: Kwiecien 04 2008 09:51:10
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend  Josh wrote:


A moze zagazujmy bugatti veyrona ?

Ja mówie o 50-razy tańszym aucie i używanym, nie nowym (nowego S4 za 260 tys.
zł. nie gazowałbym napewno).
 
Jak juz ktos napisal - nie stac to sie nie kupuje a gazowanie pewnych aut to
profanacja. Juz pomijajac koszty takiej "imprezy" i jej ewentualne skutki.

Może i profanacja - ale benzyna jest już po 4.30-4.50/ litr i ma zdrożeć.
Nie rozmawiaj z ignorantami, których podstawowym celem życia jest dać
się okraść :)

Koszt instalacji to podobno 7000 zł, sporo prawie 10% ceny auta, ale i
oszczędności spore.
Spore i łatwo wyliczyć- wyznaczając róznicę w cenie przejechania 100km
po ilu kkm się intalka zwróci a potem już tylko oszczędność.

Jakie mogą być skutki "uboczne" ?  Oprócz tego że ziomale będą się śmiać.
ZTC pisaliście to jest to silniczek FSI. Trzeba zapytać się dobrych
gazowników jaka instalacja i jakie konsekwencje.

Samochody ze zwykłym wielopunktowym wtryskiem benzyny gazują się
"przeźroczyście", a taki antyprofan jeden z drugim by nawet nie
rozpoznali na którym paliwie jadą, gdyby im usunąć z widoku przełącznik
benzyna/gaz.

Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacego
pod stacje TESCO aby zatankowac troche LPG ... w nocy oczywiscie coby nikt nie
widzial.

Jak 300C z HEMI to się nie dziwie że na gaz przerobiony :)
Nie bój nic- żal dupę mu ściska wyłącznie dlatego, że zazdrości.

Josh



--
Michał

30 Data: Kwiecien 04 2008 14:46:36
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Michal_K"  napisał w wiadomości

Samochody ze zwykłym wielopunktowym wtryskiem benzyny gazują się
"przeźroczyście", a taki antyprofan jeden z drugim by nawet nie
rozpoznali na którym paliwie jadą, gdyby im usunąć z widoku przełącznik
benzyna/gaz.

nie jestem antyprofanem, choć jeszcze w poprzednim aucie (Accord 2.2) w
życiu gazu bym nie założył. Nie znam się na tym, ale po prostu - silnik na
Pb to niech jeździ na Pb. Problemów nie miałem i cool :)
teraz jednak poprzeliczałem i wolałem kupić jednak to co mam i założyć inst
niż 2,5 TDI 180PS :)
ale rozczaruję Cię - nawet jak wyłączysz wyświetalnie spalani, i zakryjesz
przelącznik serowania instalką (i tak go nie widzę z pozycji kierowcy) to
powiem Ci czy jadę na Pb czy LPG... oczywiście nie w normalnym ruchu
miejskim, ale na przykład na krętej drodze, a szczególnie serpentynach (przy
podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250 z
jakimś hakiem... jest to w takich warunkach do wyczucia, szczególnie w
trybie manualnym

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

34 Data: Kwiecien 07 2008 16:54:08
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Boombastic"  napisał w
wiadomości

wiesz, nie znam się na LPG, w założeniu jest to instalacja do
"oszczędzania" :) jak chcę pojeździć to i tak przelaczam na Pb, po to
tankuję i wożę w zbiorniku V-Power Racing za 4,99PLN/l :)

A jakie paliwo zaleca producent? 95 czy 98? Odczuwasz rzeczywiście różnicę
czy tylko, ze tak powiem, łudzisz się? Komp przyspiesza zapłon?

producetn dopuszcza oba, ale zastrzega ze przy 95 należy liczyć się ze
zmniejszoną mocą (o ok 15%)
i tak - czuć to. jeździlem troche na 95, teraz jeżdżę na V-Power Racing i
odczuwam różnicę - porównuję zachowanie z R8 kóre czasem widuję w
Łomiankach, i czasami przy sprzyjających okolicznościach przyrody zdaża sie
pościgać na prostej... Ponieważ jest to zawsze to samo auto i "zaznajomiony"
kierowca to mam porównanie...

pzodr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

35 Data: Kwiecien 04 2008 17:49:08
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend FoxŁódź_nspam wrote:


Użytkownik "Michal_K"  napisał w wiadomości

Samochody ze zwykłym wielopunktowym wtryskiem benzyny gazują się
"przeźroczyście", a taki antyprofan jeden z drugim by nawet nie
rozpoznali na którym paliwie jadą, gdyby im usunąć z widoku przełącznik
benzyna/gaz.

nie jestem antyprofanem, choć jeszcze w poprzednim aucie (Accord 2.2) w
życiu gazu bym nie założył. Nie znam się na tym, ale po prostu - silnik na
Pb to niech jeździ na Pb. Problemów nie miałem i cool :)
Silniki Hond znoszą gaz nie gorzej niż każde inne :)
Mowa oczywiście o wtrysku gazu.

teraz jednak poprzeliczałem i wolałem kupić jednak to co mam i założyć inst
niż 2,5 TDI 180PS :)
Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za
benzynowe V8 :D

ale rozczaruję Cię - nawet jak wyłączysz wyświetalnie spalani, i zakryjesz
przelącznik serowania instalką (i tak go nie widzę z pozycji kierowcy) to
powiem Ci czy jadę na Pb czy LPG... oczywiście nie w normalnym ruchu
miejskim, ale na przykład na krętej drodze, a szczególnie serpentynach (przy
podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250
Jak sądzisz, z czego wynikła ta strata i mierzyłeś ją? Odpowiedni
gazownik zadba o to, żeby samochdód jechał na gazie CONAJMNIEJ tak
dobrze jak na benzynce. Głównym powodem odczuwania jakichkolwiek
spadków w instalacji sekwencyjnej, na wyższych obrotach, są zbyt wolne
wtryskiwacze.

z
jakimś hakiem... jest to w takich warunkach do wyczucia, szczególnie w
trybie manualnym
Do każdego silnika da się zrobić taką instalację (w sensie dobrać takie
podzespoły), ażeby na gazie był tak samo mocny. Dodaj wariator zapłonu
(weź pod uwagę wyższą LO LPG) i masz autko mocniejsze na LPG niż na
benzynie.


--
Michał

36 Data: Kwiecien 07 2008 16:58:58
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Michal_K"  napisał w wiadomości

nie jestem antyprofanem, choć jeszcze w poprzednim aucie (Accord 2.2) w
życiu gazu bym nie założył. Nie znam się na tym, ale po prostu - silnik
na
Pb to niech jeździ na Pb. Problemów nie miałem i cool :)
Silniki Hond znoszą gaz nie gorzej niż każde inne :)
Mowa oczywiście o wtrysku gazu.

eh nie zrozumiesz - dla mnie to auto było jak kobieta ;) i to ukochana :)))

teraz jednak poprzeliczałem i wolałem kupić jednak to co mam i założyć
inst
niż 2,5 TDI 180PS :)
Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za
benzynowe V8 :D

ja akurat zrobiłem odwrtonie :)

podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250
Jak sądzisz, z czego wynikła ta strata i mierzyłeś ją? Odpowiedni
gazownik zadba o to, żeby samochdód jechał na gazie CONAJMNIEJ tak
dobrze jak na benzynce. Głównym powodem odczuwania jakichkolwiek
spadków w instalacji sekwencyjnej, na wyższych obrotach, są zbyt wolne
wtryskiwacze.

podobno Matrix jest całkiem niezły, a mam opcje wymiany na Keina z doplatą
1200

jakimś hakiem... jest to w takich warunkach do wyczucia, szczególnie w
trybie manualnym
Do każdego silnika da się zrobić taką instalację (w sensie dobrać takie
podzespoły), ażeby na gazie był tak samo mocny. Dodaj wariator zapłonu
(weź pod uwagę wyższą LO LPG) i masz autko mocniejsze na LPG niż na
benzynie.

nie znam się aż tak na tym o czym piszesz :)

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

37 Data: Kwiecien 07 2008 21:39:00
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend FoxŁódź_nspam wrote:


Użytkownik "Michal_K"  napisał w wiadomości

nie jestem antyprofanem, choć jeszcze w poprzednim aucie (Accord 2.2) w
życiu gazu bym nie założył. Nie znam się na tym, ale po prostu - silnik
na
Pb to niech jeździ na Pb. Problemów nie miałem i cool :)
Silniki Hond znoszą gaz nie gorzej niż każde inne :)
Mowa oczywiście o wtrysku gazu.

eh nie zrozumiesz - dla mnie to auto było jak kobieta ;) i to ukochana :)))
No chyba, że tak ;) Co nie zmienia faktu, że jeśli ukochana daje Ci
dokładnie to samo na LPG co na noPb to po co przepłacać? :D

Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za
benzynowe V8 :D

ja akurat zrobiłem odwrtonie :)
No to jak to, kupiłeś TDI?

podjeździe rzecz jasna). Moje auto na Pb ma 300KM, na gazie pewnie ok 250
Jak sądzisz, z czego wynikła ta strata i mierzyłeś ją? Odpowiedni
gazownik zadba o to, żeby samochdód jechał na gazie CONAJMNIEJ tak
dobrze jak na benzynce. Głównym powodem odczuwania jakichkolwiek
spadków w instalacji sekwencyjnej, na wyższych obrotach, są zbyt wolne
wtryskiwacze.

podobno Matrix jest całkiem niezły,
Oj niestety dość powolny...

a mam opcje wymiany na Keina z doplatą
1200
No właśnie.
Gdzieś w internecie widziałem dokładną listę z porównaniem parametrów
wtryskiwaczy gazu. Ja mam w Hondzie Prelude wtryskiwacze właśnie Keihin
i jest super.

Do każdego silnika da się zrobić taką instalację (w sensie dobrać takie
podzespoły), ażeby na gazie był tak samo mocny. Dodaj wariator zapłonu
(weź pod uwagę wyższą LO LPG) i masz autko mocniejsze na LPG niż na
benzynie.

nie znam się aż tak na tym o czym piszesz :)
Wariator zapłonu- urządzenie elektroniczne które potrafi przyspieszyć
zapłon na żądanie (w momencie jazdy na LPG w tym wypadku) tak, ażeby
wykorzystać wyższą liczbę oktanową gazu. Bo wyobraź sobie, że LPG na
liczbę oktanową wyższą niż benzyna V-Power Racing :) Szybkie
wtryskiwacze + wariator zapłonu = tuning silnika, zwiększenie mocy na
LPG, niezależnie od tego, co mówi banda "antygazowych" zacofanych
ignorantów i matołów.



--
Michał

38 Data: Kwiecien 08 2008 12:49:26
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Michal_K"  napisał w wiadomości

eh nie zrozumiesz - dla mnie to auto było jak kobieta ;) i to ukochana
:)))
No chyba, że tak ;) Co nie zmienia faktu, że jeśli ukochana daje Ci
dokładnie to samo na LPG co na noPb to po co przepłacać? :D

uczucia i rozsądek mają bardzo niewiele wspólnego ze sobą ;)))

Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za
benzynowe V8 :D

ja akurat zrobiłem odwrtonie :)
No to jak to, kupiłeś TDI?

zobacz co napisałem ;) odwrtotnie czyli nie tak jak Ty napsiaeś TDI w zamian
za V8, tyko V8 niejako w zamian za TDI... rozpoczołem poszukiwania od TDI a
skończyło się na tym V8...

podobno Matrix jest całkiem niezły,
Oj niestety dość powolny...

no co jest od niego lepsze?

a mam opcje wymiany na Keina z doplatą
1200
No właśnie.
Gdzieś w internecie widziałem dokładną listę z porównaniem parametrów
wtryskiwaczy gazu. Ja mam w Hondzie Prelude wtryskiwacze właśnie Keihin
i jest super.

no to może faktycznie je zamienie... mam teraz troche innych wydatków
(zmiana malowania na motorku, instalacja audio w samochodzie, navi, potem
będą nowe opony a na wiosnę kółka) ale moze w międzyczasie będzie okazja do
zmiany tych wtrskiwaczy.... zobaczymy...

nie znam się aż tak na tym o czym piszesz :)
Wariator zapłonu- urządzenie elektroniczne które potrafi przyspieszyć
zapłon na żądanie (w momencie jazdy na LPG w tym wypadku) tak, ażeby
wykorzystać wyższą liczbę oktanową gazu. Bo wyobraź sobie, że LPG na
liczbę oktanową wyższą niż benzyna V-Power Racing :) Szybkie
wtryskiwacze + wariator zapłonu = tuning silnika, zwiększenie mocy na
LPG, niezależnie od tego, co mówi banda "antygazowych" zacofanych
ignorantów i matołów.

ale czy to działa na zasadzie przełączania odpowiednio do paliwa LPG/Pb? czy
kompter na tym nie "ucierpi" - nie dostanie jakichś błędnych odczytów?
pamietaj że dla mnie LPG służy do turlania sie, i póki co do tego mi to
spokojnie wystarcza, i tak żadko które auto jest w stanie mnie przytrzymać
spod świateł czy przy wyprzedzaniu, a jak mam ochotę "pojechać" to
przełączam na Pb, i robię zawsze kiedy chcę mieć fun z jazdy... po to
kupiłem auto z takim silnikiem;)

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

39 Data: Kwiecien 08 2008 19:26:19
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend FoxŁódź_nspam wrote:

Nikt przy zdrowych zmysłach nie wybrałby tego silnika w zamian za
benzynowe V8 :D

ja akurat zrobiłem odwrtonie :)
No to jak to, kupiłeś TDI?

zobacz co napisałem ;) odwrtotnie czyli nie tak jak Ty napsiaeś TDI w zamian
za V8, tyko V8 niejako w zamian za TDI... rozpoczołem poszukiwania od TDI a
skończyło się na tym V8...
No więc obaj pisaliśmy o tym samym :)

podobno Matrix jest całkiem niezły,
Oj niestety dość powolny...

no co jest od niego lepsze?
Znajdź rankingi, ale ZTCP Matrix nie były najszybsze.

a mam opcje wymiany na Keina z doplatą
1200
No właśnie.
Gdzieś w internecie widziałem dokładną listę z porównaniem parametrów
wtryskiwaczy gazu. Ja mam w Hondzie Prelude wtryskiwacze właśnie Keihin
i jest super.
nie znam się aż tak na tym o czym piszesz :)
Wariator zapłonu- urządzenie elektroniczne które potrafi przyspieszyć
zapłon na żądanie (w momencie jazdy na LPG w tym wypadku) tak, ażeby
wykorzystać wyższą liczbę oktanową gazu. Bo wyobraź sobie, że LPG na
liczbę oktanową wyższą niż benzyna V-Power Racing :) Szybkie
wtryskiwacze + wariator zapłonu = tuning silnika, zwiększenie mocy na
LPG, niezależnie od tego, co mówi banda "antygazowych" zacofanych
ignorantów i matołów.

ale czy to działa na zasadzie przełączania odpowiednio do paliwa LPG/Pb?
Tak. Jedziesz na LPG- zapłon się dostosowuje do LO gazu, wracasz na
benzynkę- i zapłon z powrotem wraca do wartości dla benzynki.

czy
kompter na tym nie "ucierpi" - nie dostanie jakichś błędnych odczytów?
Jeśli wariator działa dobrze i jest dobrze podłączony- a o ile się wie
co robi to nie da się podłączyć "źle" - no to niby dlaczego. Poza tym
jedyne co potrafią zrobić zwykle ECUs to OPÓŹNIĆ zapłon, więc w
najgorszym razie zadziała informacja z knock sensora.

pamietaj że dla mnie LPG służy do turlania sie,
Absolutnie nie pisałem o wariatorze w konkretnie Twoim kontekście-
napisałem tylko żeby uzmysłowić, że dobra instalacja LPG to
podniesienie mocy, a nie- jak twierdzą zacofańcy- obniżenie. Obniżenie
to było wieki temu, przy śrubce i mikserze. Gdyby benzynę podawać
silnikowi w tak barbarzyński jak w II generacji instalacji LPG sposób,
też by nie działało tak dobrze jak może.

i póki co do tego mi to
spokojnie wystarcza,
I słusznie bo zasadniczo przy 350 konnym samochodzie który stracił
powiedzmy nawet 15% mocy- i tak nie ma na co narzekać a wariator to
kolejne koszty (choć nie takie duże i sądzę, że w 500zł razem z
konfiguracją dałoby się wyrobić). Nie montuje się ich z
tego względu, że zwyczajny user zagazowujący silnik o nie za dużej
mocy, nie poczułby prawie żadnej różnicy a instalacja byłaby droższa.
 

--
Michał

40 Data: Kwiecien 09 2008 17:25:54
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik "Michal_K"  napisał w wiadomości

zobacz co napisałem ;) odwrtotnie czyli nie tak jak Ty napsiaeś TDI w
zamian
za V8, tyko V8 niejako w zamian za TDI... rozpoczołem poszukiwania od TDI
a
skończyło się na tym V8...
No więc obaj pisaliśmy o tym samym :)

tylko odwrotnie ;P

podobno Matrix jest całkiem niezły,
Oj niestety dość powolny...

no co jest od niego lepsze?
Znajdź rankingi, ale ZTCP Matrix nie były najszybsze.

ja nie twierdziłem ze najszybszy, tylko ze całkiem szybki...

ale czy to działa na zasadzie przełączania odpowiednio do paliwa LPG/Pb?
Tak. Jedziesz na LPG- zapłon się dostosowuje do LO gazu, wracasz na
benzynkę- i zapłon z powrotem wraca do wartości dla benzynki.

cool

i póki co do tego mi to
spokojnie wystarcza,
I słusznie bo zasadniczo przy 350 konnym samochodzie który stracił
powiedzmy nawet 15% mocy- i tak nie ma na co narzekać a wariator to
kolejne koszty (choć nie takie duże i sądzę, że w 500zł razem z
konfiguracją dałoby się wyrobić). Nie montuje się ich z
tego względu, że zwyczajny user zagazowujący silnik o nie za dużej
mocy, nie poczułby prawie żadnej różnicy a instalacja byłaby droższa.

dzięki za info :)

pzodr

Fox

46 Data: Kwiecien 04 2008 11:34:22
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Domek 

 Supry Twin-Turbo czy Mitsubishi Ecllipse

GSR też z turbo.

Jeśli on ma ochtę gazować to po prostu niech gazuje, auto będzie bez
problemów
sprawować się.

No to po 20 postach doszliśmy do sedna. Czy będzie się sprawować bez
problemowo ? Czy w tak nowoczesnym silniku instalacja nie zrobi
spustoszenia?


Będzie pracować bez problemu, zrob to po prostu u gazownika cieszącego się
dobrą opinią, i najlepiej instalcję prinsa, wlew w miejscu niewidocznym i po
kłopocie.

pozdrawiam

47 Data: Kwiecien 04 2008 18:19:24
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: PawelK 

WW3  nabazgrał(a)

[ciach]
A moze zagazujmy bugatti veyrona ?
Jak juz ktos napisal - nie stac to sie nie kupuje a gazowanie pewnych
aut to profanacja.

E tam zaraz profanacja. Facet po prostu kupił auto, na które go nie stać. I nie mówię tu o kosztach zakupu, bo to zawsze jest najmniej odczuwalne. Są ludzie, którzy przy zakupie nigdy nie pomyślą o kosztach ekploatacji.


--
Paweł

48 Data: Kwiecien 04 2008 18:21:19
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Boombastic 

E tam zaraz profanacja. Facet po prostu kupił auto, na które go nie stać. I nie mówię tu o kosztach zakupu, bo to zawsze jest najmniej odczuwalne. Są ludzie, którzy przy zakupie nigdy nie pomyślą o kosztach ekploatacji.

A co? Siedzisz w jego portfelu? Wiesz dlaczego bogaci ludzie są bogaci?

49 Data: Kwiecien 04 2008 20:57:46
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Hektor 

Użytkownik "Boombastic"  napisał

Wiesz dlaczego bogaci ludzie są bogaci?

Tylko nie pisz, ze dlatego ze sa oszczedni, bo to bylo dobre haslo na lata gomulkowskiej komuny. Na oszczedzaniu jeszcze nikt sie nie dorobil. Pieniadze trzeba zarabiac. Oszczednosciami mozesz sobie odlozyc na Oktoberfest. Bogactwo buduje sie dochodami.

Zbigniew Kordan

52 Data: Kwiecien 04 2008 23:30:00
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Hektor"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Boombastic"  napisał

Wiesz dlaczego bogaci ludzie są bogaci?

Tylko nie pisz, ze dlatego ze sa oszczedni, bo to bylo dobre haslo na lata gomulkowskiej komuny. Na oszczedzaniu jeszcze nikt sie nie dorobil. Pieniadze trzeba zarabiac. Oszczednosciami mozesz sobie odlozyc na Oktoberfest. Bogactwo buduje sie dochodami.

No to jednak nie wiesz.

53 Data: Kwiecien 08 2008 08:08:21
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: topek  

Naprawde zal d**** sciska jak widze na osiedlu Chryslera 300C podjezdzajacego
pod stacje TESCO aby zatankowac troche LPG ... w nocy oczywiscie coby nikt nie
widzial.
Ale ludzie maja buraczane podejscie.
Co cie to ku*wa obchodzi czy ktos jezdzi na gazie czy nie?
I co to jest profanacja, ze nie jezdzi benzynie?
Moze powinien jezdzic na channel 5 albo armanim?

Lapy opadaja ile wiesniactwa mentalnego jest w PL


topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

54 Data: Kwiecien 04 2008 14:21:41
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: FoxŁódź_nspam 


Użytkownik " Josh"  napisał w wiadomości

Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że
jest
/.../
byłoby włożyć ? Ile wyniosło by zużycie gazu (jeśli w mieście spala 15-16
litrów benzyny /przy spokojnej jeździe/)? Czy dodaje się 15-20% w
porównaniu
ze zużyciem benzyny, czyli 17-19 litrów gazu ? Na jakie osiągi można
liczyć,
czy bardzo się pogorszą ?

mam A6 4,2 V8 (220kW), z 99r po liftingu. Jest gaz III generacji, ogólnie
bez problemów. Przejechalem co prada dopiero ok 3,4kkm na LPG, w tym znaczną
część po zutostradach i w górach.
Spalanie faktycznie +20%
moc - ja odczówam znacząco, ale po mieście trudno to jakoś wykorzystać
sensownie ;)
Porównuję to z V-Power Racing (99-100 oktanów), może dlatego jest to
zauważalne
spalanie w mieście Pb - przy spokojnej jeździe - 15l jest do uzyskania (sam
maiałem podobne wyniki, a auto cięższe), ale 1. przy ręcznej zmianie biegów,
2. paliwo wysokooktanowe, nie wiem jak byłoby w trybie automatycznym i na
Pb95.

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6 V8 4.2
Honda Hornet 600
tel/sms: +48 501 033 258

55 Data: Kwiecien 08 2008 08:46:58
Temat: Re: Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro
Autor: Kuba 

Co byście powiedzieli na zagazowanie AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro ? To że jest
wykonalne to wiem, bo na parkingu u mnie stoją Audi A8 4.2 i Volvo S80 T6 oba
na gaz. Pytanie czy warto?

Moim zdaniem to kiepski pomysl. Wprawdzie S4 od RS4 dziela lata swietlne, ale
podejrzewam ze i tak ceny czesci i serwisu stanowilyby wiekszy procent wydatkow
niz paliwo (chyba ze masz naprawde duze przebiegi). Jesli chcesz oszczedzac na
paliwie, najpierw przejrzyj ceny napraw, uzywane usportowione auta maja
tendencje do sypania sie.

Niezaleznie co mowia fani gazu, koszty posiadania auta to nie tylko paliwo. A na
sportowe auto musisz miec gleboki portfel (choc S4 to nie taki potwor jak RS4).

Co innego nowy dupowoz w stylu 300C a co innego takie Audi, ktoremu poprzedni
wlasciciel mogl ostro dawac po dupie.

Kuba

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Co byście powiedzieli....AUDI S4 (B6) V8 4.2 Quattro



Grupy dyskusyjne