Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna
1 | Data: Styczen 04 2010 07:24:02 |
Temat: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | |
Autor: doktorski | 6, tu doktorski; 2 |
Data: Styczen 04 2010 08:12:30 | Temat: [OT] Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: AZ | On 4 Sty, 16:24, doktorski wrote: K12/525 i FJR na wydaniuJednak niemiec lepszy? ;-) -- Artur ZZR 1200 3 |
Data: Styczen 04 2010 09:54:22 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: doktorski | On 4 Sty, 17:12, AZ wrote: Jednak niemiec lepszy? ;-)Od sierpnia 2009 kiedy go kupilem. Znielubie go dopiero jak sie silnik zatrze albo skrzynia sypnie w drobny mak. A to moze byc calkiem niedlugo... :) pzdr, dr K12/525 i FJR na wydaniu 4 |
Data: Styczen 04 2010 11:41:08 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: AZ | On 4 Sty, 18:54, doktorski wrote: > Jednak niemiec lepszy? ;-)Przecież serwis BMW chętnie to zrobi ;-) -- Artur ZZR 1200 5 |
Data: Styczen 04 2010 23:37:24 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: doktorski | On 4 Sty, 20:41, AZ wrote: Przecież serwis BMW chętnie to zrobi ;-)Mozesz mnie nie wk-wiac? :) Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna jest bukjedenwiejaka aparatura. A o zdejmowaniu chlodnicy do tej operacji nie bede juz wspominal.. :) pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 6 |
Data: Styczen 04 2010 23:45:16 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: Lukasz Baranski | On 5 Sty, 08:37, doktorski wrote: Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna A co to za aparatura? Swiece maja chipy i podczas wymiany lacza sie z fabryka? ;) A tak serio to pytam bom ciekaw. Pzdr, -- Lukasz B (jeszcze) NT650V, WAW 7 |
Data: Styczen 05 2010 00:25:43 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: doktorski | On 5 Sty, 08:45, Lukasz Baranski wrote: A co to za aparatura? Swiece maja chipy i podczas wymiany lacza sie zZestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nie odpowietrzysz ukladu i klops gotowy. BTW swiec: fajkocewki wymagaja tez specjalnego narzedzia do demontazu. :) pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 8 |
Data: Styczen 05 2010 09:51:31 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: Kefir | Elou! On 5 Sty, 08:45, Lukasz Baranski wrote: Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;) Bajdeuejem: czy istnieje szansa na zgromadzenie podobnych informacji dotyczacych np Bumki 800 GS? Kiedys wymyslilem ze jak bede duzy to sobie kupie, lecz zdaje sie ze nie spelnia toto wymogow formalnych... -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 9 |
Data: Styczen 05 2010 01:59:07 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: doktorski | On 5 Sty, 09:51, "Kefir" wrote: Gratz. Czujesz sie wyjatkowy? ;)Nie, a powinienem? :) Bede mial mniej roboty przy dryndzie :). No i teraz juz wiem dlaczego wszyscy serwisuja bakelitenmotorwerke w autoryzowanych serwisach.... Bajdeuejem: czy istnieje szansa naTrza popaczec ale IMO tak. Nie interesowalem sie. KiedysDrynda fajna ale trzebaby sie karnac i sprawdzic w realu jak toto lata po rownym i nierownym. pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 10 |
Data: Styczen 05 2010 12:31:06 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: Kefir | EloU! On 5 Sty, 09:51, "Kefir" wrote: Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy jeden przez drugiego beda udowadniac swa niezaleznosc.
A mukbys? Sciemnij ze tak Ci sie podoba to co masz ze chcesz nastepne ;)
Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien samodzielnosci w wykonywaniu przeglundow, napraw drutem i power-tape na trasie itp. Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wyklucza zabawy poza asfaltem i UE, zwlaszcza uprawiane jednoczesnie. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 11 |
Data: Styczen 05 2010 06:01:48 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: doktorski | On 5 Sty, 12:31, "Kefir" wrote: Obawiam sie ze mogles wywolac lawine w ktorej uzyszkodnicy jeden przezZamieniam sie w sluch. Chetnie dowiem sie o domowym serwisowaniu serii K12 tudziez innych wynalazkow z CANem na pokladzie. A mukbys?Postaram sie ale to moze potrwac. Przypominaj sie. Zawsze tez moge podpytac MotoMirka. Albo sam do niego zajrzyj po robocie - masz niecale 10 km. No i Mirek ma taka drynde u siebie - mukbys pomacac :). Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopienW motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :) Uzaleznienie od narzedzi serwisowych / diagnostycznych wykluczaWystarczy, ze padnie Ci antena od EWSu. Nie ma, powtarzam: nie ma innego sposobu na odpalenie dryndy niz druga antena i drugi kluczyk. Na pustyni nie chcialbym tego testowac. W Chorwacji czy Grecji moge. pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 12 |
Data: Styczen 05 2010 13:47:28 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: AZ | On 2010-01-05, doktorski wrote: No wkoncu motocykle BMW to samochody pozbawione dwoch kol a jak na samochodZe toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopienW motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :) przystalo to musi miec CANbusa ;-) Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi za ktorych pomoca mozna serwisowac motocykl BMW? Czy zostaje jedynie serwis? -- Artur ZZR 1200 13 |
Data: Styczen 05 2010 06:58:55 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: doktorski | On 5 Sty, 14:47, AZ wrote: Ale nie ma na rynku zadnych narzedzi zaPewnie sa. Polak potrafi. Pytanie jednak czy warto? W sumie cena przegladu nie zabija w porownaniu do przecietniej japonskiej R4. O dziwo ceny niektorych czesci sa znacznie nizsze niz moznaby sie spodziewac po BMW. A np. plastiki sa na porownywalnym poziomie (FJR vs. K12 - podobne dryndy). pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 14 |
Data: Styczen 05 2010 14:45:50 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: AZ | On 2010-01-05, doktorski wrote: On 5 Sty, 14:47, AZ wrote:To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczaja sie do podlaczenia komputerka i zczytania danych? ;-) Czesci w sensie dyfer? ;-) A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkad dowiedzialem sie w Kawasaki ze cena bocznej owiewki to koszt 2400 PLN. -- Artur ZZR 1200 15 |
Data: Styczen 05 2010 11:01:28 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: doktorski | On 5 Sty, 15:45, AZ wrote: To jak to jest z tym BMW, przeglady sa tak rzadko czy moze jedynie ograniczajaNieno, przeglady normalnie - co 10kkm lub raz do roku. Przeglad po 30kkm serwis BMW wycenil na 25% wiecej niz same zawory+gazniki w CBF600. Wiec nie ma tragedii. Ewentualne bledy kompow mozna odczytac/ skasowac zamiennym kompem za 50-100 zl. Czesci w sensie dyfer? ;-)Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz 50 kkm i ma sie dobrze. Za to swiece, klocki, filtry powietrza czy filtr oleju kosztuja znosne pieniadze - nawet w oryginale. Przyklad: oryginalny filtr oleju do Fujary to bodajze 60-70 zl. Filtr powietrza (jeden z dwoch) do K12S to 75 zl. Raz na 10 kkm zniose. A co do plastikow to ja sie nie wypowiadam odkadA to drozej niz do K12S gdzie boczek kosztuje 2065 zl. :-P Chcesz wiedziec wiecej? Polecam www.mototec.pl/etk.php pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 16 |
Data: Styczen 05 2010 21:47:33 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: Monster | W dniu 2010-01-05 20:01, doktorski pisze: Nie wiem ile kosztuje dyfer np. do Fujary. Wiem za to ze pracuje juz ten twój dyfer to jakiĹ› faktycznie skopany,mój ma licznikowe 70kkm,faktycznie pewnie z dwa razy wiÄ™cej i hula,w Dnieprze okazało siÄ™ że latałem na sucho,zastanawiam siÄ™ ile czasu,latem ostatni raz sprawdzałem stan w dyfrze i od tego czasu gdzieĹ› olej zniknÄ…ł,ale jakoĹ› działał:-) Z cenami to różnie-magnezowa pokrywa głowicy 600,taniocha,ale głupi przewód zapłonowy(do mojej,bez cewki) za 250zł to już siÄ™ zdziwiłem:-/
17 |
Data: Styczen 05 2010 23:17:16 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: doktorski | On 5 Sty, 21:47, Monster wrote: ten twój dyfer to jaki¶ faktycznie skopany,Nie tylko moj. Historia zna wiele przypadkow zmielonych dyfrow w serii K4x. mój ma licznikoweAle to jest zupelnie inny dyfer. Wazy pewnie ze 30% wiecej. w Dnieprze okazało sięTo porownanie to juz przeginka :) Z cenami to różnie-magnezowa pokrywa głowicy 600,taniocha,ale głupiCoz, raz jest normalnie a raz nie. Ja sie przekonalem, ze te popularniejsze czesci sa mozliwie akceptowalnym poziomie. Zastanawiam sie tez coraz bardziej czy niektore plastiki kupowac jako uzywki skoro nowe kosztuje +100 zl? pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu 18 |
Data: Styczen 06 2010 09:14:35 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: Monster | W dniu 2010-01-06 08:17, doktorski pisze: Nie tylko moj. Historia zna wiele przypadkow zmielonych dyfrow w seriiLustrzane w R1200 też się sypi±,cosik im konstrukcja nie wyszła Ale to jest zupelnie inny dyfer. Wazy pewnie ze 30% wiecej.Stary i sprawdzony,w K też nie padał,te 1,5kg ma raczej drugorzędne znaczenie:-) ) To porownanie to juz przeginka :)Ee tam,chodzi o to że nawet przekładnie zrobione z tzw "gównolitu" ciężko zamęczyć,więc ciekawe jakiej plasteliny BMW teraz używa? Coz, raz jest normalnie a raz nie. Ja sie przekonalem, ze teW moim przypadku używki ciężko przebić-silniki często wędruj± jako napęd do samolotów a plastiki i reszta na sprzedaż,więc cały komplet owiewek (7szt)kosztuje jakie¶ 1300zł:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 19 |
Data: Styczen 05 2010 15:25:09 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna [OT] | Autor: Kefir | EloU! Postaram sie ale to moze potrwac. Przypominaj sie. Zawsze tez moge Ze toto fajnie lata mozna sie domyslac, bardziej interere stopien W motocyklu z CANbusem? U*ujaues kiler? :) Acha. No to nie spiesz sie do tego Mirka. Wydaje mi sie ze jusz wiem co dobre: kupie se Enfielda plus opony z lekka kostka ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 20 |
Data: Styczen 05 2010 09:49:41 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: AZ | On 2010-01-05, doktorski wrote: Zestaw do podcisnieniowego napelniania ukladu chlodzenia. Bez tego nieWidze ze niemcy to wiedza jak wszystko skomplikowac tak zeby serwisowac tego nie mogl pan Henio w garazu albo czlowiek sam... To w takim razie gdzie ta milosc skoro tyle poswiecen? ;-) -- Artur ZZR 1200 21 |
Data: Styczen 05 2010 12:21:44 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: Norbi | W dniu 2010-01-05 08:37, doktorski pisze: Dowiedzialem sie ostatnio, ze do zmiany swiec w dryndzie potrzebna Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sie powinienes przyzwyczaic :) - na szczescie swieca jest tam jedna z latwym dostepem :) Norbi BLACK XX'03 22 |
Data: Styczen 05 2010 05:42:14 | Temat: Re: Czapter Rzeszow - pomoc potrzebna | Autor: doktorski | On 5 Sty, 12:21, Norbi wrote: Do sciagania chlodnic tyle ze do regulacji zaworow to w KTM-ie juz sieDwie srubki na krzyz to nie robota. na szczescie swieca jest tam jedna z latwymI wytrzymuje 5 lat - zmienilem tylko dlatego, ze balem sie, ze nowa w koncu zgubie... :) pzdr, dr K12S/525 i FJR na wydaniu |