Powitanko,
Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika, regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a koĹ„cówka wtryskiwacza... 80zł.
Jest jakiĹ› racjonalny powód, by koĹ„cówki nie wymieniać samemu i za 400zł nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?
Tak, o problemach z wyciÄ…gniÄ™ciem z głowicy wiem, ale jeĹ›li siÄ™ tego nie uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małÄ… szkodliwoć społecznÄ…?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
2 |
Data: Czerwiec 03 2017 17:17:03 |
Temat: Re: Czemu to takie drogie? |
Autor: J.F. |
Dnia Sat, 3 Jun 2017 17:00:47 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
najzwyklejszy TDI.
A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?
Takie "najzwyklejsze", czy z kabelkiem do sterowania ?
J.
3 |
Data: Czerwiec 03 2017 18:08:10 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: nadir |
W dniu 2017-06-03 o 17:17, J.F. pisze:
A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?
Jeżeli to VAG, to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.
4 |
Data: Czerwiec 03 2017 21:53:04 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: Pawel "O'Pajak" |
Powitanko,
to TDI było wspólnym oznaczeniem dla różnych technologii.
To motorek D5252T stosowany w Audi 100, w dostawczych VW T4 no i w moim Volvo V70. Jest pompa osobno. Kabelki dochodz±, ale jak mi sie wydaje to po prostu elektrozawór. A skoro tak, to jak rozumiem o dawce decyduje sterownik, a wtryskiwacz posłusznie wykonuje otwarcie-zamknięcie i tyle. Nie wiem co i jak można tu regulować w samym wtryskiwaczu. No chyba, że dziurki, które po prawie 400 kkm mog± już być nieco mało dziewicze.
Kusi mnie, żeby to zrobić samemu w celach edukacyjno - oszczędno¶ciowych. Ino żebym sie nie wyedukował za drogo;-)
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
5 |
Data: Czerwiec 03 2017 20:02:12 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: |
On Sat, 3 Jun 2017 17:17:03 +0200, "J.F."
wrote:
A TDI nie bylo wlasnie na pompowtryskiwaczach ?
Były na pompie rotacyjnej, na pompowtryskiwaczach, i CR też.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
6 |
Data: Czerwiec 03 2017 12:43:18 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: |
Przecież napisał:
Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
najzwyklejszy TDI.
Np takie
http://allegro.pl/wtryski-1-9-tdi-0-216-mm-216-gwarancja-promocja-i6831450960.html
7 |
Data: Czerwiec 03 2017 18:01:23 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: nadir |
W dniu 2017-06-03 o 17:00, Pawel "O'Pajak" pisze:
Wtryskiwacz do starego "diesla". Nie żaden pompowtryskiwacz, tylko
najzwyklejszy TDI. Komplet nowych - droższe od całego silnika,
regeneracja - pewnie z 1,5 kzł, a koĹ„cówka wtryskiwacza... 80zł.
Jest jakiĹ› racjonalny powód, by koĹ„cówki nie wymieniać samemu i za 400zł
nie mieć kompletu wtryskiwaczy "jak nowe"?
Bo to już prawie zabytek i pewnie powoli siÄ™ koĹ„czÄ… części, może też że celowo siÄ™ mało części produkuje. Kto to wie?
Tak, o problemach z wyciÄ…gniÄ™ciem z głowicy wiem, ale jeĹ›li siÄ™ tego nie
uda samemu zrobić, to i tak dodatkowy koszt.
Z wyciÄ…gniÄ™ciem z głowicy to najczęściej sÄ… problemy ze Ĺ›wiecami żarowymi, wtryskiwacze to siÄ™ raczej łatwiej wyciÄ…ga.
8 |
Data: Czerwiec 03 2017 09:49:28 | Temat: Czemu to takie drogie? | Autor: Zenek Kapelinder |
Racjonalny powod to stanowisko do regulacji po naprawie. Trzeba ustawic wydatek i cisnienie wtrysku.
9 |
Data: Czerwiec 04 2017 09:57:15 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: Szumek |
Witam
w tym silniku siedzi zwykły wtryskiwacz 2 sprężynowy
jeden wtryskiwacz jest z kabelkiem bo ma czujnik wzniosu iglicy
końcówki zamienniki to 80 zł za sztuke orginały boscha jakie¶ 250 za sztukę
wymiana końcówek z regulacj± to jakie¶ 80 zł za szt
akurat wyci±gnięcie wtrysku z głowicy w tym silniku jest proste
a co przemawia za tym by końcówek samemu nie wymieniać
trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ci¶nienia otwarcia
ale da się
pozdrawiam
10 |
Data: Czerwiec 04 2017 17:21:05 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: Pawel "O'Pajak" |
Powitanko,
trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia otwarcia
ale da siÄ™
DziÄ™ki wielkie. Dam sobie spokój z dłubaniem, może siÄ™ uda podpatrzeć w firmie, która bÄ™dzie sie tym zajmować, jak to robiÄ….
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małÄ… szkodliwoć społecznÄ…?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
11 |
Data: Czerwiec 04 2017 19:34:12 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: Lewis |
W dniu 2017-06-04 o 17:21, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,
trzeba mieć czym zmierzyć i ewentualnie umieć wyregulować ciśnienia
otwarcia
ale da siÄ™
DziÄ™ki wielkie. Dam sobie spokój z dłubaniem, może siÄ™ uda podpatrzeć w
firmie, która bÄ™dzie sie tym zajmować, jak to robiÄ….
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Normalnie, rozkrÄ™ca wrzuca do myjki ultradĽwiÄ™kowej, wymienia koĹ„cówkÄ™, podpina na stanowisko pomiarowe ustawia ciĹ›nienie i dawki, zabezpiecza koĹ„cówki takimi plastikowymi kondonkami, graweruje numerek z gwarancjÄ…, wtryski pakuje w woreczki, stare koĹ„cówki pakuje w plastikowe pojemniczki i oddaje.
--
Pozdrawiam
Lewis
12 |
Data: Czerwiec 04 2017 21:01:22 | Temat: Re: Czemu to takie drogie? | Autor: Szumek |
Normalnie, rozkręca wrzuca do myjki ultradĽwiękowej, wymienia końcówkę,
podpina na stanowisko pomiarowe ustawia ci¶nienie i dawki, zabezpiecza
końcówki takimi plastikowymi kondonkami, graweruje numerek z gwarancj±,
wtryski pakuje w woreczki, stare końcówki pakuje w plastikowe pojemniczki
i oddaje.
ewentualnie pomija niektóre etrapy
rozkręca wymienia końcówkę mierzy ci¶nienia
jeżeli pochodz± z jednego kompletu to nawet za bardzo nie reguluje
bo się nie chce albo sie nie rozjechały za bardzo
dawki to w tych wtryskach za bardzo nawet nie ma jak ustawić
pozdrawiam
| | | | | | | | | | |