Grupy dyskusyjne   »   Czternascie na hamowni

Czternascie na hamowni



1 Data: Maj 10 2010 00:59:06
Temat: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

6, tu doktorski;

Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
mapie 5-tego biegu.
http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#

Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.

pzdr, dr
14/525



2 Data: Maj 10 2010 10:07:38
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: de Fresz 

On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski  said:

Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.

A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie sprawdził i poszedł w świat?


Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.

Bosz, a to dopiero początek ;-)


Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.

Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.

--
Pozdrawiam
de Fresz

3 Data: Maj 10 2010 01:19:59
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

On 10 Maj, 10:07, de Fresz  wrote:

A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)

Yelonkoyebca rozumiem się nie
sprawdził i poszedł w świat?
Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.

Bosz, a to dopiero początek ;-)
Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :).
Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.

Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.
Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem.

pzdr, dr
14/525

4 Data: Maj 10 2010 10:30:41
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: de Fresz 

On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski  said:

A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza
dyskretnym napomknięciem po Piernikach.
A danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :)

Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy.


Yelonkoyebca rozumiem się nie
sprawdził i poszedł w świat?
Robi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze.

A to już tylko miesiąc ;-)


Bosz, a to dopiero początek ;-)
Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :)

Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę nowej Undzie?


Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach.

A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)


--
Pozdrawiam
de Fresz

5 Data: Maj 10 2010 01:38:41
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

On 10 Maj, 10:30, de Fresz  wrote:

Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę
nowej Undzie?
Cos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :)

A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)
Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na
Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace
tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :).

pzdr, dr
14/525

6 Data: Maj 10 2010 11:30:22
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: de Fresz 

On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski  said:

Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu.

Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?


--
Pozdrawiam
de Fresz

7 Data: Maj 10 2010 02:33:05
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

On 10 Maj, 11:30, de Fresz  wrote:

Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?
Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy
na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie.

pzdr, dr
14/525

8 Data: Maj 10 2010 12:00:22
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

*** "doktorski"
Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE.

W zasadzie phiiii....jak bez strobo

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

9 Data: Maj 10 2010 15:30:12
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: Grzegorz Rogala 

doktorski pisze:

6, tu doktorski;

Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni.
[cut]
I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie przemawia :]

--
pozdr
Rogal
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl

10 Data: Maj 10 2010 11:11:00
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala  wrote:

I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D
No ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :).

Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie
przemawia :]
Dobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :).

pzdr, dr
14/525

11 Data: Maj 10 2010 21:51:39
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: (pj) 

W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze:
[..]

Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM

ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)

--
pozdr
pj
gsx1300r
R-coś tam więcej niż większoć

12 Data: Maj 11 2010 01:49:02
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: marider 

doktorski pisze:

6, tu doktorski;

Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. Z wyniku jestem
zadowolony. Najbardziej zalezalo mi na momencie na dole i wyszlo
niezle. Po zdjeciu secondary plates poprawa jest znaczna. Z innych
modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Drynda byla hamowana na
mapie 5-tego biegu.
http://picasaweb.google.pl/doktorski/Hamownia#

Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem
jak z momentem.

pzdr, dr
14/525

Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?... Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?


Pzdr
PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk

13 Data: Maj 10 2010 20:58:16
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

On 11 Maj, 01:49, marider  wrote:

Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...
Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm.

Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?
Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :)

PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince
SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM.
To tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal
160 KM.

PJ wrote:
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

pzdr, dr
14/525

14 Data: Maj 11 2010 13:11:29
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: (pj) 

W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:

PJ wrote:
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren

--
pozdr
pj
gsx1300r
bez zadnych ingerencji

15 Data: Maj 11 2010 21:02:37
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: kocyk 

(pj) wrote:

W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze:
PJ wrote:
ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)
No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana
rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel.

ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren

Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
K.

16 Data: Maj 11 2010 12:22:29
Temat: Re: Czternascie na hamowni
Autor: doktorski 

On 11 Maj, 21:02, kocyk  wrote:

Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.
No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :)

pzdr, dr
14/525

Czternascie na hamowni



Grupy dyskusyjne