Czternascie na hamowni
1 | Data: Maj 10 2010 00:59:06 |
Temat: Czternascie na hamowni | |
Autor: doktorski | 6, tu doktorski; 2 |
Data: Maj 10 2010 10:07:38 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: de Fresz | On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski said: Tak dla ciekawskich: postawilem 14 na hamowni. A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. poza dyskretnym napomknięciem po Piernikach. Yelonkoyebca rozumiem się nie sprawdził i poszedł w świat? Z innych modyfikacji mam Devile, KNa i Gipro z ATRE. Bosz, a to dopiero początek ;-) Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM, nie wiem Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem. -- Pozdrawiam de Fresz 3 |
Data: Maj 10 2010 01:19:59 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski | On 10 Maj, 10:07, de Fresz wrote: A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. pozaA danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :) Yelonkoyebca rozumiem się nieRobi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze. Bosz, a to dopiero początek ;-)Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :). Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach. Mając wykres mocy możnaby se policzyć jak to u niej z momentem.Problem polega na tym, ze wykresu nie widzialem. pzdr, dr 14/525 4 |
Data: Maj 10 2010 10:30:41 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: de Fresz | On 2010-05-10 10:19:59 +0200, doktorski said: A tak wogóle to gratsy, bo się jakoś niespecjalnie chwaliłeś. pozaA danke. Nie ma sie czym chwalic to sie nie chwale :) Łeeeetam, darujmy sobie urbanistyczne przesądy. Yelonkoyebca rozumiem się nieRobi sie :). Historie chetnie opowiem u Rzulanskich przy browarze. A to już tylko miesiąc ;-) Bosz, a to dopiero początek ;-)Tyno, ja go od Koca wzialem. On i tak polowe gadzetow pozdejmowal :) Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansę nowej Undzie? Ale fakt - PCIII z ignition module jest w planach. A wiatraczek podświetlany diodami? ;-) -- Pozdrawiam de Fresz 5 |
Data: Maj 10 2010 01:38:41 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski | On 10 Maj, 10:30, de Fresz wrote: Aaaa, znaczy sprzęt jak po rodzinie ;-) A on co, postanowił dać szansęCos se tam wymyslil ale co ja bede za niego gadal. :) A wiatraczek podświetlany diodami? ;-)Dodatkowy wiatraczek juz jest, ino bez diod. Za to diody na Piernikiach zyskal Mikolaj - teraz ma gustowne czaszki trzymajace tablice. I olej ma w silniku. I plyn chlodniczy nawet :). pzdr, dr 14/525 6 |
Data: Maj 10 2010 11:30:22 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: de Fresz | On 2010-05-10 09:59:06 +0200, doktorski said: Drynda byla hamowana na mapie 5-tego biegu. Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole? -- Pozdrawiam de Fresz 7 |
Data: Maj 10 2010 02:33:05 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski | On 10 Maj, 11:30, de Fresz wrote: Tak jeszcze z ciekawości - na czym było mierzone, bo chyba nie na kole?Wykresy mocy to odpowiednio: najwyzszy na silniku (estymowany), nizszy na kole (faktyczny). Linia najnizej to straty mocy na napedzie. pzdr, dr 14/525 8 |
Data: Maj 10 2010 12:00:22 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: Tytus z fabryki | Siemka 9 |
Data: Maj 10 2010 15:30:12 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: Grzegorz Rogala | doktorski pisze: 6, tu doktorski;[cut] I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :D Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnie przemawia :] -- pozdr Rogal Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl 10 |
Data: Maj 10 2010 11:11:00 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski | On 10 Maj, 15:30, Grzegorz Rogala wrote: I w winklach i tak dostaniesz baty od pierwszej lepszej 600 :DNo ba! Ale to nie przez motocykl, to przez brak umiejetnosci :). Ale nie przejmuj sie, zazdrosc wynikajaca z braku mocy przeze mnieDobra dobra, wszyscy wiedza, ze drzesz lacha :). pzdr, dr 14/525 11 |
Data: Maj 10 2010 21:51:39 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: (pj) | W dniu 2010-05-10 09:59, doktorski pisze: Lepszy wynik uzyskal tylko kulega na dlubanej Buzie - 201KM ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-) -- pozdr pj gsx1300r R-coĹ tam wiÄcej niż wiÄkszoć 12 |
Data: Maj 11 2010 01:49:02 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: marider | doktorski pisze: 6, tu doktorski; Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?... Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli? Pzdr PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo Vince SBK (bez kata) + K&N wyciagnela 171,6KM. -- marider Wsciekla (ex) R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk 13 |
Data: Maj 10 2010 20:58:16 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski | On 11 Maj, 01:49, marider wrote: Ladnie pociagnela jak na taki zestawik- ~180KM/10krpm i ~120Nm/8krpm?...Na zla skale patrzysz :). Momentu jest prawie 150 Nm. Pamietasz na jakiej hamowni to mierzyli?Nie zwrocilem uwagi. Bylem skupiony na pilnowaniu kolejki :) PS: dla ciekawskich - GSXR 1000K7 kumpla z tytanowa koncowka Leo VinceTo tak jak CBR1000RR z jakiegos 08-09. Dla porownania 1098 wyciagnal 160 KM. PJ wrote: ze niby ta Twoja 14 to tak prosto z fabryki..? :-P ;-)No przeca napisalem co mam podmienione. Za to Buza byla dlubana rowniez w elektronice, jak twierdzil wlasciciel. pzdr, dr 14/525 14 |
Data: Maj 11 2010 13:11:29 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: (pj) | W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze: PJ wrote: ba! w elektronice to prosciej podlubac, niz to co Ty zrobiles w swoim. Takczysiak - gratuliren -- pozdr pj gsx1300r bez zadnych ingerencji 15 |
Data: Maj 11 2010 21:02:37 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: kocyk | (pj) wrote: W dniu 2010-05-11 05:58, doktorski pisze: Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki. K. 16 |
Data: Maj 11 2010 12:22:29 | Temat: Re: Czternascie na hamowni | Autor: doktorski | On 11 Maj, 21:02, kocyk wrote: Polemiryzowalbym. A za gratsy dzieki.No no, to ja sie pierdzielilem z baterflajsami! :) pzdr, dr 14/525 |