Grupy dyskusyjne   »   Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T

Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T



1 Data: Luty 20 2012 11:36:41
Temat: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: kamil 


Gdzie jest wetkniêty czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego w 1.8T w Audi A4 2000r - ma³y czy du¿y obieg?






--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net



2 Data: Luty 20 2012 13:06:13
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Dnia 20.02.2012 kamil  napisa³/a:

Gdzie jest wetkniêty czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego w 1.8T w Audi
A4 2000r - ma³y czy du¿y obieg?

S± jakie¶ normalne samochody, które nie maj± czujnika w ma³ym obiegu?

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

3 Data: Luty 20 2012 13:02:32
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: kamil 

On 20/02/2012 12:06, Krzysiek Kielczewski wrote:

Dnia 20.02.2012   napisa³/a:

Gdzie jest wetkniêty czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego w 1.8T w Audi
A4 2000r - ma³y czy du¿y obieg?

S± jakie¶ normalne samochody, które nie maj± czujnika w ma³ym obiegu?

Pojêcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa siê co¶ podejrzanie d³ugo, po mie¶cie jakie¶ 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie wiêcej. Mo¿e zwalony termostat zostaje ca³y czas otwarty, wola³em siê upewniæ czego dotyczy to wskazanie.

Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej wiêcej w tym samym czasie, kiedy p³yn w ch³odnicy dojdzie do roboczych 90'.


--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

4 Data: Luty 20 2012 14:07:06
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2012-02-20 14:02, kamil pisze:

On 20/02/2012 12:06, Krzysiek Kielczewski wrote:
Dnia 20.02.2012  napisa³/a:

Gdzie jest wetkniêty czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego w 1.8T w Audi
A4 2000r - ma³y czy du¿y obieg?

S± jakie¶ normalne samochody, które nie maj± czujnika w ma³ym obiegu?

Pojêcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa siê co¶ podejrzanie d³ugo, po
mie¶cie jakie¶ 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie wiêcej.
Mo¿e zwalony termostat zostaje ca³y czas otwarty, wola³em siê upewniæ
czego dotyczy to wskazanie.

Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej wiêcej w tym samym czasie, kiedy p³yn
w ch³odnicy dojdzie do roboczych 90'.


2-3km to d³ugo?? Chyba nigdy dieslem nie je¼dzi³e¶, ten to potrzebuje 5-6km aby wskazówka siê podnios³a...

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

5 Data: Luty 20 2012 14:10:03
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Dnia 20.02.2012 Kamil 'Model'  napisa³/a:

Gdzie jest wetkniêty czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego w 1.8T w Audi
A4 2000r - ma³y czy du¿y obieg?

S± jakie¶ normalne samochody, które nie maj± czujnika w ma³ym obiegu?

Pojêcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa siê co¶ podejrzanie d³ugo, po
mie¶cie jakie¶ 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie wiêcej.
Mo¿e zwalony termostat zostaje ca³y czas otwarty, wola³em siê upewniæ
czego dotyczy to wskazanie.

Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej wiêcej w tym samym czasie, kiedy p³yn
w ch³odnicy dojdzie do roboczych 90'.


2-3km to d³ugo?? Chyba nigdy dieslem nie je¼dzi³e¶, ten to potrzebuje
5-6km aby wskazówka siê podnios³a...

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Je¶li wcze¶niej przy tej samej temperaturze by³o krócej to na 95%
termostat do wymiany.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

6 Data: Luty 20 2012 13:27:09
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: kamil 

On 20/02/2012 13:10, Krzysiek Kielczewski wrote:

Dnia 20.02.2012 Kamil   napisa³/a:

Gdzie jest wetkniêty czujnik temperatury p³ynu ch³odz±cego w 1.8T w Audi
A4 2000r - ma³y czy du¿y obieg?

S± jakie¶ normalne samochody, które nie maj± czujnika w ma³ym obiegu?

Pojêcia nie mam, dlatego pytam. Nagrzewa siê co¶ podejrzanie d³ugo, po
mie¶cie jakie¶ 2-3km zanim wskazówka dojdzie do 90km/h, w trasie wiêcej.
Mo¿e zwalony termostat zostaje ca³y czas otwarty, wola³em siê upewniæ
czego dotyczy to wskazanie.

Temp. oleju rusza ponad 60'C mniej wiêcej w tym samym czasie, kiedy p³yn
w ch³odnicy dojdzie do roboczych 90'.


2-3km to d³ugo?? Chyba nigdy dieslem nie je¼dzi³e¶, ten to potrzebuje
5-6km aby wskazówka siê podnios³a...

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Je¶li wcze¶niej przy tej samej temperaturze by³o krócej to na 95%
termostat do wymiany.

Tego niestety nie wiem, jest tak odk±d kupi³em, porównujê po prostu z innymi samochodami jakie mia³em (diesli unikam).



--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

7 Data: Luty 20 2012 15:51:10
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Dnia 20.02.2012 kamil  napisa³/a:

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Je¶li wcze¶niej przy tej samej temperaturze by³o krócej to na 95%
termostat do wymiany.

Tego niestety nie wiem, jest tak odk±d kupi³em, porównujê po prostu z
innymi samochodami jakie mia³em (diesli unikam).

Przejed¼ siê pó³tora kilometra, odkrêæ ogrzewanie na chwilê na maksa -
jak poleci ciep³e (cieplejsze) to znaczy, ¿e temperatura w ma³ym obiegu
ju¿ siê podnios³a. I w tym momencie (ju¿ leci ciep³e, wskazówka jeszcze
nie posz³a do góry) pomacaj wlot do ch³odnicy. Jak zimny - to dobrze,
jak ciep³y - termostat do wymiany.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

8 Data: Luty 20 2012 14:53:08
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: kamil 

On 20/02/2012 14:51, Krzysiek Kielczewski wrote:

Dnia 20.02.2012   napisa³/a:

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Je¶li wcze¶niej przy tej samej temperaturze by³o krócej to na 95%
termostat do wymiany.

Tego niestety nie wiem, jest tak odk±d kupi³em, porównujê po prostu z
innymi samochodami jakie mia³em (diesli unikam).

Przejed¼ siê pó³tora kilometra, odkrêæ ogrzewanie na chwilê na maksa -
jak poleci ciep³e (cieplejsze) to znaczy, ¿e temperatura w ma³ym obiegu
ju¿ siê podnios³a. I w tym momencie (ju¿ leci ciep³e, wskazówka jeszcze
nie posz³a do góry) pomacaj wlot do ch³odnicy. Jak zimny - to dobrze,
jak ciep³y - termostat do wymiany.

Nawiew zaczyna dmuchaæ cieplejszym znacznie wcze¶niej, ni¿ wska¼nik temperatury siê poruszy, wiêc pewnie tak ma byæ. Obmacam ch³odnicê jak radzisz.



--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

9 Data: Luty 20 2012 16:02:00
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Krzysiek Kielczewski 

Dnia 20.02.2012 kamil  napisa³/a:

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Je¶li wcze¶niej przy tej samej temperaturze by³o krócej to na 95%
termostat do wymiany.

Tego niestety nie wiem, jest tak odk±d kupi³em, porównujê po prostu z
innymi samochodami jakie mia³em (diesli unikam).

Przejed¼ siê pó³tora kilometra, odkrêæ ogrzewanie na chwilê na maksa -
jak poleci ciep³e (cieplejsze) to znaczy, ¿e temperatura w ma³ym obiegu
ju¿ siê podnios³a. I w tym momencie (ju¿ leci ciep³e, wskazówka jeszcze
nie posz³a do góry) pomacaj wlot do ch³odnicy. Jak zimny - to dobrze,
jak ciep³y - termostat do wymiany.

Nawiew zaczyna dmuchaæ cieplejszym znacznie wcze¶niej, ni¿ wska¼nik
temperatury siê poruszy, wiêc pewnie tak ma byæ.

Temperaturê robocz± masz w przedziale 95-115 stopni, nagrzewnica ca³kiem
nie¼le nagrzewa powietrze jak jest jeszcze sporo zimniejsza - bez sensu
czekaæ w zimnym samochodzie, skoro mo¿na wcze¶niej grzaæ :)

Obmacam ch³odnicê jak radzisz.

Nie ch³odnicê, w±¿ który prowadzi do ch³odnicy.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

10 Data: Luty 20 2012 15:27:06
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Karolek 

W dniu 2012-02-20 14:07, Kamil 'Model' pisze:

2-3km to d³ugo?? Chyba nigdy dieslem nie je¼dzi³e¶, ten to potrzebuje
5-6km aby wskazówka siê podnios³a...


Chyba Twoj :>
U mnie 2-3km potrzebuje i to nawet w czasie solidnych mrozow.
Malo tego, nagrzewa sie o wiele szybciej niz silnik benzynowy w drugim aucie.

@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Tak, 3km to nie jest zle, biorac pod uwage ostatnie temperatury.

--
Karolek

11 Data: Luty 22 2012 12:42:22
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2012-02-20 15:27, Karolek pisze:

W dniu 2012-02-20 14:07, Kamil 'Model' pisze:

2-3km to d³ugo?? Chyba nigdy dieslem nie je¼dzi³e¶, ten to potrzebuje
5-6km aby wskazówka siê podnios³a...


Chyba Twoj :>
U mnie 2-3km potrzebuje i to nawet w czasie solidnych mrozow.
Malo tego, nagrzewa sie o wiele szybciej niz silnik benzynowy w drugim
aucie.

Zale¿y jaki diesel, jak mia³em starego Golfa MK2 1,6D to faktycznie szybko siê nagrzewa³, ale aktualne 2,0HDI ju¿ potrzebuje wiêcej czasu (w koñcu bardzo du¿a sprawno¶æ silnika robi swoje).


@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Tak, 3km to nie jest zle, biorac pod uwage ostatnie temperatury.


3km przy ostatnio panuj±cych temperaturach to bardzo dobry wynik

12 Data: Luty 22 2012 11:55:18
Temat: Re: Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T
Autor: kamil 

On 22/02/2012 11:42, Kamil 'Model' wrote:

W dniu 2012-02-20 15:27, Karolek pisze:
W dniu 2012-02-20 14:07, Kamil 'Model' pisze:

2-3km to d³ugo?? Chyba nigdy dieslem nie je¼dzi³e¶, ten to potrzebuje
5-6km aby wskazówka siê podnios³a...


Chyba Twoj :>
U mnie 2-3km potrzebuje i to nawet w czasie solidnych mrozow.
Malo tego, nagrzewa sie o wiele szybciej niz silnik benzynowy w drugim
aucie.

Zale¿y jaki diesel, jak mia³em starego Golfa MK2 1,6D to faktycznie
szybko siê nagrzewa³, ale aktualne 2,0HDI ju¿ potrzebuje wiêcej czasu (w
koñcu bardzo du¿a sprawno¶æ silnika robi swoje).


@-3km to jest jak najbardziej OK. Jakby¶ d³u¿ej czeka³ w benzynie na
rozgrzanie auta to bym siê martwi³, a tak to masz prawid³owo

Tak, 3km to nie jest zle, biorac pod uwage ostatnie temperatury.


3km przy ostatnio panuj±cych temperaturach to bardzo dobry wynik

U mnie ca³± zimê jest w okolicach zera, wiêc ju¿ nie a¿ taki dobry. :)




--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Czujnik temperatury w VAGowym 1.8T



Grupy dyskusyjne