http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
2 |
Data: Styczen 19 2012 21:42:09 |
Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI |
Autor: megrims |
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Szkoda Yeti :(
3 |
Data: Styczen 20 2012 00:11:15 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: kor_nick |
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Szkoda Yeti :(
nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)
4 |
Data: Styczen 20 2012 07:39:20 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: megrims |
On 01/20/12 00:11, kor_nick wrote:
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
On 01/19/12 19:20, Gabriel'wilk' wrote:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku
paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Szkoda Yeti :(
nie śmierdzi? i tak jechać, przynajmniej myjnia gratis :)
Trzeba troszkę ON wlać pod maskę, tak aby śmierdziało i z głowy.
5 |
Data: Styczen 21 2012 04:04:14 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: to |
begin megrims
Trzeba troszkÄ ON wlaÄ pod maskÄ, tak aby Ĺmierdziało i z głowy.
I bÄdzie pierwsze prawdziwe Yeti w dieslu.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
6 |
Data: Styczen 20 2012 10:09:49 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: Arek |
W dniu 2012-01-19 19:20, Gabriel'wilk' pisze:
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011
roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego
materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki
2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
świecie sprawdzonych ma być około 300 tys. samochodów. Usterkę można
wykryć, wyczuwając lekki zapach oleju napędowego w samochodzie.
Usterka może nawet doprowadzić do pożaru, ale Volkswagen zapewnia, że
nie ma informacji o wypadkach spowodowanych przez tę wadę. Serwisy
sprawdzą i wymienią wszystkie wadliwe przewody i uszczelki. "
pozdrawiam
Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za drogo by to wyszło.
A.
7 |
Data: Styczen 20 2012 12:00:59 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: Rafał Grzelak |
Arek wrote:
Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.
One tez ropa smierdza? :]
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
8 |
Data: Styczen 20 2012 13:15:35 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: Arek |
W dniu 2012-01-20 13:00, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote:
Może kiedyś zrobią też akcję dla TSI, choć mało prawdopodobne bo za
drogo by to wyszło.
One tez ropa smierdza? :]
Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km. Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
A.
9 |
Data: Styczen 20 2012 15:40:05 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: Rafał Grzelak |
Arek wrote:
Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl
10 |
Data: Styczen 30 2012 10:27:53 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: Arek |
W dniu 2012-01-20 16:40, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote:
Nie, ale trzeba robić rozrząd (łańcuch) nawet po kilkunastu tys. km.
Ale fakt nic olejem napędowym nie śmierdzi.
Ladnie. Wszystkie TSI tak maja czy jakies konkretne modele i wersje?
1.8 160KM?
Chyba tak, bo skarżą się zarówno posiadacze 1.4 jak i 1.8. Dopiero po 2011 zmienili coś w konstrukcji napinaczy i czegoś tam jeszcze, więc problem przestał występować. Wszystkie wcześniejsze podobno czeka szybka wymiana rozrządu, oczywiście na swój koszt:)
A.
11 |
Data: Styczen 20 2012 11:20:55 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: J.F |
Użytkownik "Gabriel'wilk'" napisał w wiadomości grup
http://tiny.pl/hj476
"Volkswagen potwierdził informacje podane w październiku i grudniu 2011 roku o usterce w dwulitrowych silnikach TDI. Wykonane z niewłaściwego materiału przewody wtryskowe mogą pękać, co doprowadzi do wycieku paliwa.
Problem dotyczy wszystkich samochodów w których były montowane silniki 2.0 TDI w latach 2009-2011 - Volkswagenów, Skód, Audi i Seatów. Na całym
A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..
J.
12 |
Data: Styczen 20 2012 11:30:52 | Temat: Re: akcja serwisowa 2.0 TDI | Autor: Grejon |
W dniu 2012-01-20 11:20, J.F pisze:
A te silnika sa CR czy nadal na pompowtryskach ?
Bo przewodow wtryskowych to juz dawno nie stosuja ..
VW OIDP od 2009 już nie stosuje pompowtrysków.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Green Trafic 140 dCi
| | | | | | | | | | |