On Wed, 27 Dec 2006 15:26:25 +0100, Huckleberry wrote:
Użytkownik "tomciar" napisał w wiadomości
pompy na sucho skraca jej zywotność. Powinno być minimum 1/3 baku.
pozdrawiam
Doczytałeś do końca posta kolegi?
Ok, nie zauważyłem tej "1/2" ale chodziło mi o zasadę.
Zasada zasada, ale jesli kolega przy pol baku mial problem z
zapaleniem to niech szuka problemu w czym innym.
Nie wiem w astrze II, ale w pierszej kombi zbiornik wyglada tak
http://www.allegro.pl/item150919283_zbiornik_paliwa_astra_i_kombi_benzyna_nowy.html
pompa jest umieszczona w przedniej [na gornym zdjeciu w otworze po
prawej stronie] czesci zbiornika i pod gorke faktycznie moze byc
problem.
W samym zbiorniku ssak pompy jest w takim plastikowym "garnku",
wiec byc moze troche paliwa sie tam gromadzi nawet na przechylach.
J.
6 |
Data: Grudzien 27 2006 17:38:14 |
Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu |
Autor: J_K_K |
Użytkownik "Huckleberry" napisał w wiadomości
U mnie notoryczna jazda na rezerwie skończyła się wymianą pompy, która pewnego dnia odmówiła posłuszeństwa.
To musiałeś się bardzo starać ;-)
(w Astrze G są 2 stopnie rezerwy - najpierw zapala się lampka
ciągła, gdzieś po ~50 km zaczyna migać i jak po kolejnych ~50 km
się zatankuje, to widać, że w baku było jeszcze na kolejne ~50 km ;-)
Pzdr
JKK
7 |
Data: Grudzien 27 2006 15:23:23 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: zkruk [Lodz] |
Huckleberry wrote:
To jest samochód, którym nie można jeździć z małą ilością paliwa. Też
kiedyś mi się pompa zawiesiła. W ogóle w każdym samochodzie jest to
szkodliwe bo praca pompy na sucho skraca jej zywotność. Powinno być
minimum 1/3 baku. pozdrawiam
a dlaczego 1/3?
wydaje mi sie, ze w przewodach paliwowych, listwie zasilajacej itp nie
zmiesci sie wiecej niz 5 litrow
w moim wypadku 1/3 to 15 litrow - czy aby nie lekka przesada?
--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi
8 |
Data: Grudzien 27 2006 15:27:20 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: Huckleberry |
Użytkownik "zkruk [Lodz]" napisał w wiadomości
a dlaczego 1/3?
Tak słyszałem od mechaników samochodowych :)
pozdrawiam
9 |
Data: Grudzien 27 2006 16:17:04 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: zkruk [Lodz] |
Huckleberry wrote:
Tak słyszałem od mechaników samochodowych :)
pozdrawiam
to ja bym to skorygowal do rezerwy
czyli w zaleznosci od samochodu od 5 do 10 litrow ;)
--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi
10 |
Data: Grudzien 27 2006 18:13:11 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: giecik |
zkruk [Lodz] napisał(a):
Huckleberry wrote:
Tak słyszałem od mechaników samochodowych :)
pozdrawiam
to ja bym to skorygowal do rezerwy
czyli w zaleznosci od samochodu od 5 do 10 litrow ;)
Przeciez nawet gdy w baku jest 1 litr to przewody i pompa pracuja OK
Gdyby paliwa nie bylo wogole a pompa mielila na sucho to wtedy ma to sens
--
--
Kamil "giecik"
gg: 2228880 --
Fiat 126p - 1982r
Ciasny ale własny :)
http://giecik.atobie.net/126p.jpg
11 |
Data: Grudzien 27 2006 20:44:10 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: BratPit |
Objaw ten sam - jakby paliwo nie dochodziło...
Po 15 min delikatnego "piłowania" zaskoczył
- co jest grane?
Autko to Astra II diesel DI 16V kombi 1998r;
miał ktoś już taki kłopot ?
Wygląda że układ paliwowy się zapowietrza, nad dyszami wtryskowymi są
uszczelki które puszczają powietrze w układ, w baku nie ma pompki dodatkowej
wiec pompa wtryskowa chodzi na sucho i czasem sie uda jej zassać paliwo,
zwróć uwagę czy ten problem będzie występował przy parkowaniu przodem auta w
dół, jeżeli nie wystąpi to jest duża szansa że właśnie jest tak jak piszę,
można wówczas zacząć od wymiany przewodów przelewowych a gdy to nie pomoże
to do wymiany są te uszczelki, koszt 4szt po ok 30zł/szt + wymiana- czytaj
rozbieranie pół osprzętu silnika,
brat
Ps. Nie piłuj gdy sie zapowietrzy bo pompa odejdzie do krainy wiecznych
łowów, one sie zacierają gdy jest w nich paliwo a co dopiero bez.
12 |
Data: Grudzien 27 2006 21:04:00 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: Wlodek |
Autko to Astra II diesel DI 16V kombi 1998r;
miał ktoś już taki kłopot ?
Ja slyszalem o podobnej sprawie (astra, 2.0 dth (100KM)).
Gosc kiedys zatankowal ON zlej jakosci i mial klopoty
z praca silnika. Niby z biegiem czasu wszystko wrocilo
do normy ale po pewnym czasie stwierdzil problemy
z odpalaniem po dluzszym postoju pod gorke i uwaza, ze
to ma zwiazek z tamta historia.
Niestety wiecej szczegolow nie znam i raczej wydaje mi
sie, ze facet to olal, nie naprawial i raczej nic
wiecej mi nie powie.
W.
13 |
Data: Grudzien 27 2006 22:39:07 | Temat: Re: astra II kombi - odpalanie na wzniesieniu | Autor: J_K_K |
Użytkownik "Wlodek" napisał w wiadomości
Gosc kiedys zatankowal ON zlej jakosci i mial klopoty
z praca silnika. Niby z biegiem czasu wszystko wrocilo
do normy ale po pewnym czasie stwierdzil problemy
z odpalaniem po dluzszym postoju pod gorke i uwaza, ze
to ma zwiazek z tamta historia.
Syfy w baku dopływ zatykają ?
Pzdr
JKK
| | | | | | | |