Grupy dyskusyjne   »   audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens

audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens



1 Data: Wrzesien 05 2016 08:51:40
Temat: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: karolm 

witam
planuje zakup audi 1.8t po chipie na ok 200km, czy pozniej da sie normalnie gaz lpg zalozyc? nie bedzie zadnych problemow ? jak patrzylem do do 4 cylindrowych gaz jest do ok 150 km



2 Data: Wrzesien 05 2016 09:15:09
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Mon, 5 Sep 2016 08:51:40 +0200, karolm napisał(a):

witam
planuje zakup audi 1.8t po chipie na ok 200km, czy pozniej da sie
normalnie gaz lpg zalozyc? nie bedzie zadnych problemow ? jak patrzylem
do do 4 cylindrowych gaz jest do ok 150 km

Technicznie nie ma żadnego problemu, natomiast znalezienie gazownika który
zrobi to inaczej niż bardzo źle, faktycznie może być trudne.
Poszukaj - może na jakimś forum Subaru czy innych turbo-wynalazków mają
jakiegoś polecanego w Twojej okolicy.

Na LPG jeżdżą auta które mają i 350km/cyl.

3 Data: Wrzesien 05 2016 08:44:40
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Zenek Kapelinder 

Dopisz jeszcze ze tlok jest wielkosci wiadra. Gaz ma sporo nizsza predkosc spalania niz benzyna. I zeby uzyskac duze moce z litra silnik na wysokich obrotach musi pracowac na bardzo bogatej mieszance bo duza czesc gazu sie nie spala.

4 Data: Wrzesien 06 2016 02:11:12
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Mon, 5 Sep 2016 08:44:40 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Dopisz jeszcze ze tlok jest wielkosci wiadra. Gaz ma sporo nizsza predkosc spalania niz benzyna. I zeby uzyskac duze moce z litra silnik na wysokich obrotach musi pracowac na bardzo bogatej mieszance bo duza czesc gazu sie nie spala.

Mówimy o silniku turbo, gdzie moc uzyskuje się ciśnieniem doładowania, a
nie wysokimi obrotami.

I tam problemem jest raczej spalanie stukowe (czyli zbyt wysoka prędkość
spalania benzyny i jej skłonność do samozapłonu). LPG może być tu nawet
lepsze.

Co do niższej prędkości spalania można nieco przyspieszyć zapłon.

No ale to już tak jak mówiłem - potrzebny kumaty człowiek od silników.
A nie instalator intalacji gazowych

5 Data: Wrzesien 05 2016 16:02:42
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Lewis 

W dniu 2016-09-05 o 08:51, karolm pisze:

witam
planuje zakup audi 1.8t po chipie na ok 200km, czy pozniej da sie
normalnie gaz lpg zalozyc? nie bedzie zadnych problemow ? jak patrzylem
do do 4 cylindrowych gaz jest do ok 150 km

200KM w wersji 150KM na seryjnych wtryskach to bajki. max 190 i to na granicy pętlenia

Gaz bez problemu to ogarnie pod warunkiem że gazownik będzie ogarniał temat, będzie wiedział jak sobie poradzić z pętlącymi wtryskami benzynowymi i będzie wiedział do czego jest sonda AFR.

--
Pozdrawiam
Lewis

6 Data: Wrzesien 05 2016 08:37:54
Temat: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Zenek Kapelinder 

Jak nie jezdzisz w rajdach to nie ma sensu, ekonomicznego przede wszystkim. Zeby zrobic 200 koni trzeba 50-60 litrow benzyny na godzine, gazu sporo wiecej.

7 Data: Wrzesien 06 2016 02:12:24
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Mon, 5 Sep 2016 08:37:54 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Jak nie jezdzisz w rajdach to nie ma sensu, ekonomicznego przede wszystkim. Zeby zrobic 200 koni trzeba 50-60 litrow benzyny na godzine, gazu sporo wiecej.

Na szczęście samochód wyposażony jest pewnie w pedał gazu, którym można
regulować te konie w zależności od potrzeb :)

8 Data: Wrzesien 06 2016 03:47:37
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Zenek Kapelinder 

A Ty ma mozg. A czasami jak cos pierdolniesz to jak bys nie mial.

9 Data: Wrzesien 06 2016 23:38:35
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Tue, 6 Sep 2016 03:47:37 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

A Ty ma mozg. A czasami jak cos pierdolniesz to jak bys nie mial.

Heh...
A jaki widzisz problem ekonomiczny w silniku który w A4 zużywa 9l/100km, a
na LPG z 11l/100km?

Całe 21gr/km, w aucie które nawet jedzie a nie się turla.

A że pełna moc wymaga pewnie i te 60l/h to co z tego? Samochód wtedy jedzie
jakieś 230km/h.

10 Data: Wrzesien 06 2016 16:37:46
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Zenek Kapelinder 

Ciekawe gdzie mozna tyle pojechac? Napisalem ze jak nie do scigania sie to zadne przerobki nie maja sensu. Kiedys tacy z malymi chujami szerokie paski do spodni nosili, pozniej jak ich bylo stac to duze samochody kupowali, teraz dokladaja mocy do i tak mocnych silnikow. Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie z nimi nie zgadza?

11 Data: Wrzesien 07 2016 09:13:22
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Lewis 

W dniu 2016-09-07 o 01:37, Zenek Kapelinder pisze:

Ciekawe gdzie mozna tyle pojechac? Napisalem ze jak nie do scigania sie to zadne przerobki nie maja sensu. Kiedys tacy z malymi chujami szerokie paski do spodni nosili, pozniej jak ich bylo stac to duze samochody kupowali, teraz dokladaja mocy do i tak mocnych silnikow. Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie z nimi nie zgadza?

Owszem masz prawo do swojego zdania. Tak samo każdy ma prawo mieć je w dupie ;)

Można jeździć jakimś małym kurniczkiem z silnikiem 1.0-1.2 można też kupić sobie 6litrowe V12 w ogromnej limuzynie. Więc jak chcesz by ktoś szanował twoje zdanie Ty szanuj zdanie innych.


--
Pozdrawiam
Lewis

12 Data: Wrzesien 07 2016 11:53:51
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: J.F. 

Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup

Ciekawe gdzie mozna tyle pojechac? Napisalem ze jak nie do scigania sie to zadne przerobki nie maja sensu.
Kiedys tacy z malymi chujami szerokie paski do spodni nosili, pozniej jak ich bylo stac
to duze samochody kupowali, teraz dokladaja mocy do i tak mocnych silnikow.
Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie z nimi nie zgadza?

Oczywiscie.
Ale nie tylko predkosc maksymalna sie liczy, takimi 200KM wyprzedzisz auto przed soba i pojedziesz dalej 120 (przez ... dwie minuty), a w aucie z 80KM bedziesz jechal te 70km/h czekajac na lepsza okazje :-)

J.

13 Data: Wrzesien 07 2016 11:00:47
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Budzik 

Użytkownik J.F.  ...

Ciekawe gdzie mozna tyle pojechac? Napisalem ze jak nie do scigania
sie to zadne przerobki nie maja sensu.
Kiedys tacy z malymi chujami szerokie paski do spodni nosili, pozniej
jak ich bylo stac
to duze samochody kupowali, teraz dokladaja mocy do i tak mocnych
silnikow.
Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie z nimi
nie zgadza?

Oczywiscie.
Ale nie tylko predkosc maksymalna sie liczy, takimi 200KM wyprzedzisz
auto przed soba i pojedziesz dalej 120 (przez ... dwie minuty), a w
aucie z 80KM bedziesz jechal te 70km/h czekajac na lepsza okazje :-)

Dokładnie.
Jak wiadomo, w wyscigach na torze do wyprzedzania nadaja sie tylko niektore
miejsca.
bo na drodze to ma to srednie znaczenie ;-P

14 Data: Wrzesien 07 2016 13:15:38
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: ddddddddd 

W dniu 07.09.2016 o 13:00, Budzik pisze:

Użytkownik J.F.  ...

Ciekawe gdzie mozna tyle pojechac? Napisalem ze jak nie do scigania
sie to zadne przerobki nie maja sensu.
Kiedys tacy z malymi chujami szerokie paski do spodni nosili, pozniej
jak ich bylo stac
to duze samochody kupowali, teraz dokladaja mocy do i tak mocnych
silnikow.
Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie z nimi
nie zgadza?

Oczywiscie.
Ale nie tylko predkosc maksymalna sie liczy, takimi 200KM wyprzedzisz
auto przed soba i pojedziesz dalej 120 (przez ... dwie minuty), a w
aucie z 80KM bedziesz jechal te 70km/h czekajac na lepsza okazje :-)

Dokładnie.
Jak wiadomo, w wyscigach na torze do wyprzedzania nadaja sie tylko niektore
miejsca.
bo na drodze to ma to srednie znaczenie ;-P


moja żona mówiła "może kupmy sobie jakieś mniejsze, słabsze auto". Jak na jeden dzień dostała Thalie 1.2 (chyba 1.2) to stwierdziła, że mniejsze to może być, ale słabsze nie :)
Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np. włączenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)
Wcześniej jakoś się jeździło słabszymi autami, jak się przesiadłem do mocniejszych (>200KM) to już się nie chce do nich wracać, nawet busa kupiłem najmocniejszego (204KM) mimo, że jeżdżę nim zwykle 140-150km/h autostradą.
Ale w mieście mając 60KM mocy mi nie brakowało (bo i taki silnik do 80km/h rozpędza się wystarczająco), problem robi się jak się wyjedzie za miasto

--
Pozdrawiam
Łukasz

--
Pozdrawiam
Łukasz

15 Data: Wrzesien 07 2016 06:53:36
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Bolko 


Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
włÄ…czenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)

Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od 50 do 120 km/h ?

W miesie czy masz 60 (seat  1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI 150KM
to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.

Autostrady i ekspresówki służÄ… do poruszania się ze stałymi prędkościami
na duże odległości.
Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.
Teoretycznie powinieneś przyspieszyć tylko raz na wjeżdzie.

Jedyne miejsce gdzie każda liczba KM się przyda to drogi krajowe.

16 Data: Wrzesien 07 2016 17:00:03
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: J.F. 

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup

Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
włÄ…czenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)

Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od 50 do 120 km/h ?

No, moze byc malo.
Jak jeszcze ruch obok nie przypasuje, to skonczys w srodku tira.

No i ... zawsze jest 800m ? IMO nie.

W miesie czy masz 60 (seat  1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI 150KM
to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.

Tylko najpierw wlacz sie tu do ruchu


niby jest sie gdzie rozpedzic, ale pod gore i bez widocznosci.
polaczenia pasow - z 50m. A ruch moze byc gesty.

Co prawda obowiazuje tam bodajze 70 ...

Autostrady i ekspresówki służÄ… do poruszania się ze stałymi prędkościami
na duże odległości.
Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.
Teoretycznie powinieneś przyspieszyć tylko raz na wjeżdzie.
Jedyne miejsce gdzie każda liczba KM się przyda to drogi krajowe.

Na autostradzie tez sie czasem przydaje, choc w zasadzie da sie obejsc.

J.

17 Data: Wrzesien 07 2016 13:22:42
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Bolko 

>Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od 50
>do 120 km/h ?

No, moze byc malo.
Jak jeszcze ruch obok nie przypasuje, to skonczys w srodku tira.

Masz przecież oczy i widzisz co się dzieje.
Nawet mój seacik z 60 KM daje rade.
Zawsze możesz zwolnić i wjechać za TIRem a nie przed.
Za chwile i tak go wyprzedzisz.
W dodatku masz pas awaryjny który możesz wykorzystać do dalszej jazdy.
 

No i ... zawsze jest 800m ? IMO nie.
Być może źle zapamietałem rozmowę z projektantem.
Natomiast na drogach tego typu naprawdę dużo rzeczy jest określonych przepisami łacznie z nachyleniem jezdni.
Wiec rzobiegówka też
 
>W miesie czy masz 60 (seat  1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI
>150KM
>to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.

Tylko najpierw wlacz sie tu do ruchu


niby jest sie gdzie rozpedzic, ale pod gore i bez widocznosci.
polaczenia pasow - z 50m. A ruch moze byc gesty.

Co prawda obowiazuje tam bodajze 70 ...
Wiesz to możemy się przerzucać :

co powiesz na coś takiego :


I to jeszcze dla kogoś kto miał "papierowe" prawo jazdy z Polski
a musiał wsiąć do amerykańskiej furgonetki.
Do tej pory pamietam pierwszą jazdę tam.

>Autostrady i ekspresówki służÄ… do poruszania się ze stałymi
>prędkościami
>na duże odległości.
>Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.
>Teoretycznie powinieneś przyspieszyć tylko raz na wjeżdzie.
>Jedyne miejsce gdzie każda liczba KM się przyda to drogi krajowe.

Na autostradzie tez sie czasem przydaje, choc w zasadzie da sie
obejsc.

J.

18 Data: Wrzesien 08 2016 11:02:05
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: J.F. 

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup

>Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od >50
>do 120 km/h ?
No, moze byc malo.
Jak jeszcze ruch obok nie przypasuje, to skonczys w srodku tira.

Masz przecież oczy i widzisz co się dzieje.
Nawet mój seacik z 60 KM daje rade.
Zawsze możesz zwolnić i wjechać za TIRem a nie przed.
No widze. Ale przeciez nie przyspiesze zeby sie przed tira zmiescic, bo nie ma juz czym.
A jak zwolnie, to potem moge juz nie przyspieszyc zeby sie wcisnac w luke za nim i drugim tirem:-)

Za chwile i tak go wyprzedzisz.

A tu jak na zlosc lewym pasem pedza 150 :-)

W dodatku masz pas awaryjny który możesz wykorzystać do dalszej jazdy.

Jak mam, to oczywiscie nie zawaham sie go uzyc.
Gorzej, ze czasem nie ma.

No i ... zawsze jest 800m ? IMO nie.
Być może źle zapamietałem rozmowę z projektantem.

Mogles dobrze zapamietac i taki wymog jest.
Ale IMO - na wielu naszych autostradach jest mniej.
I nie wiem - stare, miejsca za braklo, indywidualne odstepstwo ..

>W miesie czy masz 60 (seat  1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI
>150KM
>to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.

Tylko najpierw wlacz sie tu do ruchu


niby jest sie gdzie rozpedzic, ale pod gore i bez widocznosci.
polaczenia pasow - z 50m. A ruch moze byc gesty.

Co prawda obowiazuje tam bodajze 70 ...
Wiesz to możemy się przerzucać :
co powiesz na coś takiego :


No widzisz - i oni tam uwazaja ze 200KM to za malo, 4 cylindry to za malo, 3 litry to tez za malo :-)

Tu nie chodzi o przerzucanie - droga jak powyzej w miescie jest, ruch w godzinach szczytu spory, a rozbiegowek praktycznie nie ma.
I 60 KM moze byc za malo, mimo, ze tylko miasto :-)

I to jeszcze dla kogoś kto miał "papierowe" prawo jazdy z Polski
a musiał wsiąć do amerykańskiej furgonetki.
Do tej pory pamietam pierwszą jazdę tam.

A w czym problem ?
Ja tam nie jezdzilem, ale rozni tacy twierdza, ze jezdzi sie spokojnie.
Ba - mlodziez w wieku 14-16 lat idzie na egzamin teoretyczny - znacznie prostszy niz u nas, dostaje "learning permit" i juz moze jezdzic po ulicach.
W trybie nauki jazdy. Na poczatek zazwyczaj z tatusiem ... bo szkol nauki jazdy praktycznie nie ma...

J.

19 Data: Wrzesien 13 2016 20:45:57
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: 007 

J.F. w


Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup

>Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od
>50
>do 120 km/h ?
No, moze byc malo.
Jak jeszcze ruch obok nie przypasuje, to skonczys w srodku tira.

Piszesz, żeby pisać trollu jeden?


Masz przecież oczy i widzisz co się dzieje.
Nawet mój seacik z 60 KM daje rade.
Zawsze możesz zwolnić i wjechać za TIRem a nie przed.
No widze. Ale przeciez nie przyspiesze zeby sie przed tira zmiescic,
bo nie ma juz czym.
A jak zwolnie, to potem moge juz nie przyspieszyc zeby sie wcisnac w
luke za nim i drugim tirem:-)

Taa, bo za tym drugim jedzie trzeci, a za trzecim czwarty...

Trollujesz!


Być może źle zapamietałem rozmowę z projektantem.
Mogles dobrze zapamietac i taki wymog jest.
Ale IMO - na wielu naszych autostradach jest mniej.
I nie wiem - stare, miejsca za braklo, indywidualne odstepstwo ..

Rurka zmiękła? To może sprawdzisz... Te stare...


--
'Tom N'

20 Data: Wrzesien 07 2016 17:55:38
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: ddddddddd 

W dniu 07.09.2016 o 15:53, Bolko pisze:


Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
włÄ…czenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)

Na 800 metrach rozbiegówki nie jesteś w stanie rozpędzić auta od 50 do 120 km/h ?

zmierzyłem na google maps rozbiegówkę pod moim domem - ma poniżej 300m, no i 50 to ja tam wjeżdżam przy dobrej przyczepności (ostry zakręt), kolejny zjazd to 230m (ale tu już lepiej bo jeszcze pas awaryjny jest)
Węzeł Wrocław Bielany - poniżej 500m, przy czym tu już roszady bo to pas rozbiegowy dla jadących w stronę Katowic a zarazem pas do zwalniania dla jadących do Wrocławia


W miesie czy masz 60 (seat  1,4 8V 60 KM) czu skoda octavia 1,4TSI 150KM
to jedna cholera bo i tak zachwile musisz hamowwać.


tu się zgodzę, chociaż wydostać się z podporządkowanej łatwiej mocniejszym autem

Autostrady i ekspresówki służÄ… do poruszania się ze stałymi prędkościami
na duże odległości.
Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.

i narzekasz że musisz się ciągnąć za tirami albo blokujesz lewy pas, bo jak zjedziesz na prawy i zwolnisz to się rozpędzić nie możesz i nie masz jak zmienić pasa

Teoretycznie powinieneś przyspieszyć tylko raz na wjeżdzie.

Jedyne miejsce gdzie każda liczba KM się przyda to drogi krajowe.

po pierwsze nie jedyne, po drugie nadal jest to większoć

--
Pozdrawiam
Łukasz

21 Data: Wrzesien 07 2016 17:58:13
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: ddddddddd 

W dniu 07.09.2016 o 17:55, ddddddddd pisze:


Autostrady i ekspresówki służÄ… do poruszania się ze stałymi prędkościami
na duże odległości.
Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.

i narzekasz że musisz się ciągnąć za tirami albo blokujesz lewy pas, bo
jak zjedziesz na prawy i zwolnisz to się rozpędzić nie możesz i nie masz
jak zmienić pasa

no i kto 60-konnym autem jedzie 140 ;) przecież to wtedy pali więcej niż 200-konny diesel...

--
Pozdrawiam
Łukasz

22 Data: Wrzesien 07 2016 19:47:05
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Lewis 

W dniu 2016-09-07 o 17:58, ddddddddd pisze:

W dniu 07.09.2016 o 17:55, ddddddddd pisze:

Autostrady i ekspresówki służÄ… do poruszania się ze stałymi prędkościami
na duże odległości.
Czyli wjeżdzasz we wrocławi na A4 tempomat 140 i jedziesz.

i narzekasz że musisz się ciągnąć za tirami albo blokujesz lewy pas, bo
jak zjedziesz na prawy i zwolnisz to się rozpędzić nie możesz i nie masz
jak zmienić pasa

no i kto 60-konnym autem jedzie 140 ;) przecież to wtedy pali więcej niż
200-konny diesel...


"Panie ale w mieście pali 7litry!!"

Nie przetłumaczysz i przekonanych nie przekonasz. Oczywiście jak powiesz takiemu że 5litrowe 400 konne V8 jadące w trasie 100-120 pali poniżej 10 to się popuka w głowę i powie że jego yaris pali 4 jadąc 70 i to mu wystarcza.

Tak więc żyjmy i dajmy żyć innym.

Nie brońmy komuś jechać 160-170 po autostradzie bo to naprawdę żadna zawrotna prędkoć, pod warunkiem, że jedziemy samochodem, który jest do tego przystosowany a nie fabią polo czy yarisem, który przy takiej prędkości może zostać zdmuchnięty z drogi podmuchem wiatru...

Nie rozumiem też wzajemnego hejtu, ma ktoś fantazję jeździć wozem który pali 30l wahy w mieście to jeździ. Ma ktoś fantazję jechać aygo w trasę proszę bardzo, tylko nie utrudniajmy sobie wzajemnie życia. :)


--
Pozdrawiam
Lewis

23 Data: Wrzesien 15 2016 12:02:12
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: robot 

W dniu 2016-09-07 o 19:47, Lewis pisze:


Nie rozumiem też wzajemnego hejtu, ma ktoś fantazję jeździć wozem
który pali 30l wahy w mieście to jeździ. Ma ktoś fantazję jechać aygo
w trasę proszę bardzo, tylko nie utrudniajmy sobie wzajemnie życia.
:)

Za rozsądnie gadasz jak na internet.Zaraz cię zhejtujom ;)

24 Data: Wrzesien 07 2016 17:00:44
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Budzik 

Użytkownik ddddddddd  ...

Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
włączenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)

Na pewno majac 2 x wiecej koni jest łatwiej ale zeby było trudne? Hmm...
mysle, ze to kwestia umiejetnosci a nie ilosci koni.

25 Data: Wrzesien 07 2016 19:39:45
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: ddddddddd 

W dniu 07.09.2016 o 19:00, Budzik pisze:

Użytkownik ddddddddd  ...

Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
włączenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)

Na pewno majac 2 x wiecej koni jest łatwiej ale zeby było trudne? Hmm...
mysle, ze to kwestia umiejetnosci a nie ilosci koni.


no dobra, przesadziłem (albo po prostu przyjąłem, że nie każdy to taki mistrz kierownicy jak ja ;)

--
Pozdrawiam
Łukasz

26 Data: Wrzesien 08 2016 09:19:06
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: spider 

W dniu 2016-09-07 o 13:15, ddddddddd pisze:

Na co dzień człowiek nawet się nie zastanawia jak trudne może być np.
włÄ…czenie się z pasa rozbiegowego na autostradę silnikiem 60KM :)

Nie jest trudne, tylko większoć użytkowników popierdółek z takim silniczkiem ma jakiś psychiczne uprzedzenie do podciągania obrotów silnika pod czerwone pole w wymagających tego sytuacjach (boją się że im się silnik rozpadnie?).
Z takim silniczkiem to są zazwyczaj małe lekkie auta i na rozbiegówce da się nimi całkiem żwawo przyspieszyć do odpowiedniej prędkości.

27 Data: Wrzesien 07 2016 04:09:17
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Zenek Kapelinder 

Zwlaszcza jest to wazne na autostradach i drogach ekspresowych. W miastach w ktorych jest maksymalnie 50/60 i swiatla od stu do pieciuset metrow tez jest to niezbedne.

28 Data: Wrzesien 06 2016 10:30:47
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Endriu 

witam
planuje zakup audi 1.8t po chipie na ok 200km, czy pozniej da sie normalnie gaz lpg zalozyc? nie bedzie zadnych problemow ? jak patrzylem do do 4 cylindrowych gaz jest do ok 150 km

1,8 T to świetny silnik do zagazowania. Niestety produkcję tego silnika zakończono gdzieś około 2006 roku i to niestety jest smutna wiadomoć, bo jeden z najbardziej udanych na świecie silników został wycofany z produkcji i nastała pierdzielona era TSI i FSI którego nie ma sensu gazować .... Szkopy strzeliły sobie tym samym w stopę, i niestety tego pożałują.
--
Pozdrawiam
Endriu

29 Data: Wrzesien 06 2016 10:46:15
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: J.F. 

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup

1,8 T to świetny silnik do zagazowania. Niestety produkcję tego silnika zakończono gdzieś około 2006 roku i to niestety jest smutna wiadomoć, bo jeden z najbardziej udanych na świecie silników został wycofany z produkcji i nastała pierdzielona era TSI i FSI którego nie ma sensu gazować .... Szkopy strzeliły sobie tym samym w stopę, i niestety tego pożałują.

Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-)

A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie :-)

J.

30 Data: Wrzesien 06 2016 21:57:36
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Endriu 



Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-)

A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie :-)

Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu.

Niestety ze sojego Golfiacza 1,6 AKL będę się musiał przesiąćć na jakiegoś kombika Opla Astrę J 1,4 140 KM bo toto podobno dobrze się gazuje i było produkowane bodajże do 2015 roku, tudzież została jeszcze Oktawia II 1,6 MPI 102 KM (produkowana do 2013 roku) ale, jak na 1,5 tonową Oktawię 102 KM  to trochę jakby kiszka ....

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu raczej mają ....

--
Pozdrawiam
Endriu

31 Data: Wrzesien 06 2016 23:25:48
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Tue, 6 Sep 2016 21:57:36 +0200, Endriu napisał(a):

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
raczej mają ....

Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować.
Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym
wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego
wtrysku...

Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

32 Data: Wrzesien 07 2016 09:35:38
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: RadoslawF 

W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze:
+

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
raczej mają ....

Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować.
Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym
wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego
wtrysku...

Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
z kosztem zakupu takiego auta ?


Pozdrawiam

33 Data: Wrzesien 07 2016 01:00:43
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Bolko 

W dniu środa, 7 września 2016 09:35:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze:
+
>> Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
>> benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
>> raczej mają ....
>
> Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować.
> Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym
> wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego
> wtrysku...
>
> Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
> gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)
>
Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
z kosztem zakupu takiego auta ?

Wszyscy mówią że gaz jest najtańszy wiec powinno być tych samochodów dużo
Na allegro:
Ford Mondeo 2 l 140 KM wiek max 10 lat 11 PB + 1 LPG
Ford Focus 1,6 l            max 12 lat 17 PB + 1 LPG
Octavia 1,6                 max 10 lat 32 PB + 43 LPG

Zestawienie uwzględnia TYLKO auta które zostały kupione w Polsce
(takich szukam).
Dla przykładu octavii wyprodukowano 5 mln sztuk.

34 Data: Wrzesien 07 2016 11:00:47
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Budzik 

Użytkownik Bolko  ...

Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
z kosztem zakupu takiego auta ?

Wszyscy mówią że gaz jest najtańszy wiec powinno być tych samochodów dużo
Na allegro:
Ford Mondeo 2 l 140 KM wiek max 10 lat 11 PB + 1 LPG
Ford Focus 1,6 l            max 12 lat 17 PB + 1 LPG
Octavia 1,6                 max 10 lat 32 PB + 43 LPG

Zestawienie uwzględnia TYLKO auta które zostały kupione w Polsce
(takich szukam).
Dla przykładu octavii wyprodukowano 5 mln sztuk.

Takie dobre, ze nikt nie sprzedaje :)

35 Data: Wrzesien 07 2016 21:51:52
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: RadoslawF 

W dniu 2016-09-07 o 10:00, Bolko pisze:

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
raczej mają ....

Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować.
Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym
wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego
wtrysku...

Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
z kosztem zakupu takiego auta ?

Wszyscy mówią że gaz jest najtańszy wiec powinno być tych samochodów dużo

Niekoniecznie powinno być dużo.
Jak kupisz mieszkanie w nowym bloku ze wspólnym garażem to na dzień
dobry masz tam zakaz wjazdu zagazowanym autem.
Podobnie jest z niektórymi garażami w marketach.
No i jak kupisz antyka z przebiegiem dwieście tysięcy km i dopłacisz
kilka tysięcy za gaz to sam wyjeździsz kolejne dwieście.
Na allegro raczej go nie będziesz wystawiał, zezłomujesz. :-)


Pozdrawiam

36 Data: Wrzesien 07 2016 11:55:36
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: J.F. 

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup

Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-)
A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie :-)
Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu.

Ja to doskonale rozumiem ... ale myslisz, ze to ma jakikolwiek wplyw na sprzedaz nowych samochodow przez VW ?

J.

37 Data: Wrzesien 09 2016 09:55:34
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: robot 

W dniu 2016-09-06 o 21:57, Endriu pisze:



Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski [...]

Wiesz, w samych bezpośrednich wtryskach nie ma nic złego.
Problemy biorą się ponieważ "ekolog" każe przyczepiać
do tego swoje ekologiczne obwody czyszczące środowisko
poprzez zanieczyszczanie silnika.

38 Data: Wrzesien 15 2016 01:03:01
Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Autor: Scobowski 

W dniu 05.09.2016 o 08:51, karolm pisze:

witam
planuje zakup audi 1.8t po chipie na ok 200km, czy pozniej da sie
normalnie gaz lpg zalozyc? nie bedzie zadnych problemow ? jak patrzylem
do do 4 cylindrowych gaz jest do ok 150 km

Albo chcesz zapierdalać, albo jeździć oszczędnie.

Jak zapierdalać - bierz tego 1.8 albo 2.0 turbo, zakuj, wymień wtryski, turbo, program, miej 300 koni i zaiwaniaj.

Jak chcesz biedować - to bierz seryjne 1.8 150 albo 1.6, zagazuj i heździj za grosze.

"Kompromis to takie rozwiązanie, że obie strony są niezadowolone"

audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens



Grupy dyskusyjne