audi A6
1 | Data: Grudzien 05 2007 20:21:26 |
Temat: audi A6 | |
Autor: MŁ | witam 2 |
Data: Grudzien 05 2007 21:58:15 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Popek |
witam żeby sprawdzić czy są delikatnie podważ zaślepke i powinna zejść pozdrawiam Popek 3 |
Data: Grudzien 06 2007 08:29:25 | Temat: Re: audi A6 | Autor: pawel | Popek napisał(a):
polecam audiklub.org - kopalnia tego typu informacji pozdrawiam Paweł 4 |
Data: Grudzien 06 2007 09:11:24 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Daniel Wilski |
witampompa do wymiany 2000 tys. zł,zjebała mi się skrzynia 3500 pompoka przy turbie jebla. 5 |
Data: Grudzien 06 2007 09:28:36 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Mirek | Użytkownik "Daniel Wilski" napisał w wiadomości
nie dziwię się. Jeśli masz to A4 w tym silniku, a to wszystko upchałeś jeszcze do automatu to co się dziwisz, ze się sypie? -- pozdrawiam, Mirek 6 |
Data: Grudzien 06 2007 09:32:30 | Temat: Re: audi A6 | Autor: waldi |
:) > czy mam sciagac caly boczek czy tylko zaslepke probowac wyrwac ??chociaz > radio dziala :/tyś.km pompa do wymiany 2000 tys. zł,zjebała mi się skrzynia 3500 pompoka przypopieram ten silnik to padlina audi ,sprawdz walki rozrzadu czy sie jeszcze nie wytarly i odme czy nie zapchana pozdrawiam Waldek 7 |
Data: Grudzien 06 2007 13:07:48 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Hektor | Użytkownik "waldi" napisał popieram ten silnik to padlina audi ,sprawdz walki rozrzadu czy sie Po prostu to nie jest silnik (podobnie jak caly samochód) dla - bez urazy - biedaków. Utrzymanie go kosztuje troche pieniedzy, ale wtedy sprawuje sie doskonale. Wszelkie zaniedbania czy gówniane oszczednosci mszcza sie dotkliwie. Zbigniew Kordan 8 |
Data: Grudzien 06 2007 15:24:30 | Temat: Re: audi A6 | Autor: jahu | Hektor pisze: Po prostu to nie jest silnik (podobnie jak caly samochód) dla - bez urazy - biedaków. Utrzymanie go kosztuje troche pieniedzy, ale wtedy sprawuje sie doskonale. Wszelkie zaniedbania czy gówniane oszczednosci mszcza sie dotkliwie. Dotyczy to chyba każdego samochodu, idealnie pasuje np. do Alfy Romeo. 9 |
Data: Grudzien 06 2007 20:41:26 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Slv | Po prostu to nie jest silnik (podobnie jak caly samochód) dla - bezZ pierwszą częścią tezy zgadzam sie w całej rozciągłości, z drugą nie do końca. A6 2.5 TDI quattro 180KM to samochód mojego kolegi, nie po dziadku z Monachium ale z salonu firmowego AUDI w naszym mieście, kolega jest typem pedanta i wszystkie naprawy i przeglądy robi w ASO. A jest co robić, samochód przejechał ok.120 tyś.km. Oprócz drobiazgów typu poluzowany przewód przy rozruszniku do tej pory zawieszenie było wymieniane dwa razy, ostatnio pompa powiedziała, że rezygnuje z pracy. To jest samochód drogi przy zakupie, drogi w eksploatacji ale czy bardziej niezawodny od innych? Chyba nie. I żeby była jasność: sam jeżdżę A3 ale ponieważ jest to któryś z kolei samochód to już wiem, że drożej nie zawsze znaczy lepiej. Slv A3 1.8T 10 |
Data: Grudzien 06 2007 21:52:03 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Adam Płaszczyca | On Thu, 6 Dec 2007 20:41:26 +0100, "Slv" Monachium ale z salonu firmowego AUDI w naszym mieście, kolega jest typem Jak on by był pedantem, to by nei dał ASO dotknąć auta. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 11 |
Data: Grudzien 07 2007 09:22:09 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Jurand | "Adam Płaszczyca" wrote in message On Thu, 6 Dec 2007 20:41:26 +0100, "Slv" Aha, chyba, że miał coś takiego jak gwarancja na nowe auto, ale co Ty o tym możesz wiedzieć... Jurand. 12 |
Data: Grudzien 07 2007 11:02:57 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Adam Płaszczyca | On Fri, 7 Dec 2007 09:22:09 +0100, "Jurand" Jak on by był pedantem, to by nei dał ASO dotknąć auta. Biedak. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 13 |
Data: Grudzien 06 2007 13:13:18 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Hektor | Użytkownik "Daniel Wilski" napisał sprzedaj to stary.Mam A4 w tym silniku w automacie.Przejechane 160 tyś.kmpompa do wymiany 2000 tys. zł,zjebała mi się skrzynia 3500 pompoka przy Czyzbys byl kolejnym który kupil ten samochód po dziadku spod Monachium z przebiegiem 130 tys. km ? Zbigniew Kordan 14 |
Data: Grudzien 06 2007 13:29:47 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Jurand | "Daniel Wilski" wrote in message
To stary masz tam 300 tysięcy, a nie 160. Jurand. 15 |
Data: Grudzien 06 2007 13:53:48 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Hektor | Użytkownik "Jurand" napisał To stary masz tam 300 tysięcy i to pewnie z duzym "ogonkiem"... ZK 16 |
Data: Grudzien 06 2007 14:52:50 | Temat: Re: audi A6 | Autor: GlennBp | Nie jestem pewien czy to te same silniki, ale w V70 z ludowozowym Tdi,na 17 |
Data: Grudzien 06 2007 16:14:32 | Temat: Re: audi A6 | Autor: xs | GlennBp napisał(a): Nie jestem pewien czy to te same silniki, ale w V70 z ludowozowym Tdi,na W V70 bylo 2.5 TDI R5, a w A6 4B jest 2.5 TDI V6. Zupelnie inne silniki, zupelnie inna bajka. Ten z Volvo jest starszy i duzo tanszy w utrzymaniu, mniej problemowy i bardziej bezawaryjny. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 18 |
Data: Grudzien 06 2007 18:16:14 | Temat: Re: audi A6 | Autor: GlennBp | GlennBp napisał(a): aha, ok. Ten z Volvo jest starszy i duzo tanszy w utrzymaniu, mniej problemowy i bardziej bezawaryjny. O k... to ja nie chce nawet myslec jakie tańce generuje to tdi z audi. :) Pzdr Luca LII 2.0T Grandtour Clio 1.2T Rip Curl -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 19 |
Data: Grudzien 06 2007 19:17:33 | Temat: Re: audi A6 | Autor: xs | GlennBp napisał(a): O k... to ja nie chce nawet myslec jakie tańce generuje to tdi z audi. 2.5 TDI V6 to chyba najdrozszy w utrzymaniu silnik diesla Audi jaki powstal. Wycierajace sie walki (na audi klub polska napisano chyba cala ksiazke o tym), zapychajaca sie odma, drogi rozrzad, ciekawie rozwiazana sprawa wymiany termostatu, wrazliwe i drogie w naprawie pompy paliwa (najlepsza jest wymiana filtru paliwa - komedia), wiecznie padajace przeplywomierze (wiekszosc 2.5 nie trzyma parametrow), szwankujace podcisnienie (slynny n75) + zapiekajace sie lopatki zmiennej geometrii w turbosprezarce. Jesli do tego dodamy przebiegi sprowadzanych A6-tek (300k km+ skrecone na 150 - 180k km) to wychodzi nam obraz najwiekszej miny na jaka moze sie czlowiek wpakowac. Reanimacja pompy - kilka tys, reanimacja hydrauliki i rozrzadu - kilka tys, reanimacja tiptronika - tez sporo, wymiana rozrzadu - 2k zł. Do tego dodamy 10-11 l/100km po miescie i jest oszczednosc jak cholera ;) Imho 10x lepiej kupic 1.9 130ps + virus i cieszyc sie tansza i szybsza jazda niz kupic zmeczone 2.5 (a takich jest niestety wiekszosc). 2.5 R5 to aniol w porownaniu do tego co moze zrobic V6 z portfelem. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 20 |
Data: Grudzien 06 2007 19:25:35 | Temat: Re: audi A6 | Autor: GlennBp |
2.5 R5 to aniol w porownaniu do tego co moze zrobic V6 z portfelem. O kurcze, niezly elaborat, o wałkach słyszałem...ale reszta jest równie ciekawa. Na przestrzeni tych 340 kkm,które przejechało "nasze familijne" V70, to jeśli chodzi o silnik, nie było az tak tragicznie. Owszem, pompa 2x, koło pasowe się rozsypało, vacuum pompa itd. Ale turbo oryginalne, a rozrząd z pompą wody to koszt ok 500 pln+wymiana..więc ok. No cóz faktycznie, jak kupi za ostatnie zaskurniaki takie "skręcone" A6 to współczuje. Pzdr Luca -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 21 |
Data: Grudzien 07 2007 03:19:50 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Popek |
2.5 R5 to aniol w porownaniu do tego co moze zrobic V6 z portfelem. 2.5 TDI R5 to bardzo udana konstrukcja, dla wielu to już klasyk. Wolałbym "setkę" z ostatnich lat produkcji lub starsze a6 z silnikiem R5 niż nowszą a4 czy a6 z 2.5 TDI V6 Pozdrawiam Popek 22 |
Data: Grudzien 07 2007 09:24:32 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Jurand | "xs" wrote in message GlennBp napisał(a): Bo w A6 są tylko 3 godne uwagi modele silnikowe - 1.9 TDI (praktycznie wszystkie wersje), 1.8T oraz 4.2 V8 ;) Reszta to generatory kosztów. I szczerze mówiąc chyba najfajniejszy z tego wszystkiego jest 1.8T po wirusie. Jurand. 23 |
Data: Grudzien 07 2007 11:09:50 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Popek | cut
tia szczególnie 1.9 TDI 90PS :-))))))) 24 |
Data: Grudzien 07 2007 22:38:58 | Temat: Re: audi A6 | Autor: xs | Popek napisał(a): tia szczególnie 1.9 TDI 90PS Nie bylo tego silnika w A6 4B. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 25 |
Data: Grudzien 08 2007 01:05:00 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Popek |
Popek napisał(a): Ale we wcześniejszym modelu był - taki egzemplarz ma mój znajomy.
26 |
Data: Grudzien 07 2007 17:30:30 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Pete |
Bo w A6 są tylko 3 godne uwagi modele silnikowe - 1.9 TDI (praktycznie Z tym 1.8T w A6 to bym polemizował, nawet z wirusem, no chyba że bez quattro. Bo z quattro to już jest raczej ciężka krowa i to biedne 1.8T trzeba nieźle pałować, żeby w miarę zwinnie się poruszać, a przy takim pałowaniu to ten silniczek ma niezły apetyt. Więc jeśli ma mi i tak dużo palić, to już chyba wolę 4.2 V8. Pozdr. Pete 27 |
Data: Grudzien 09 2007 01:51:13 | Temat: Re: audi A6 | Autor: Jurand | "Pete" wrote in message
Eno robisz mu wirusa na 180KM i zasuwa aż miło. Natomiast jest to najmniej problematyczny silnik benzynowy dostępny w Audi A6 ;) Jurand. 28 |
Data: Grudzien 07 2007 10:15:56 | Temat: Re: audi A6 | Autor: waldi |
GlennBp napisał(a):powstal. Wycierajace sie walki (na audi klub polska napisano chyba cala ksiazke owymiany termostatu, wrazliwe i drogie w naprawie pompy paliwa (najlepsza jestwymiana filtru paliwa - komedia), wiecznie padajace przeplywomierze (wiekszosc 2.5zapiekajace sie lopatki zmiennej geometrii w turbosprezarce. Jesli do tego dodamytys, reanimacja tiptronika - tez sporo, wymiana rozrzadu - 2k zł. Tutaj sie nie zgodze rozrzad to 3,5k zł i do zrobienia na oryginalnych czesciach w ASO innych bym nie ryzykowal ze wzgledu na 2 lata gwarancji (a wszystko sie moze stac) bo jest to silnik specjalnej troski Do tego dodamy 10-11 l/100km po miescie i jest oszczednosc jak cholera ;) podales chyba spalanie dla manuala bo w Tiptronicu lekko zima dochodzi w miescie do 15 l/100 Imho 10x lepiej kupic 1.9 130ps + virus i cieszyc sie tansza i szybsza jazda niz kupic popieram tym V6 spieprzyli dobry i niezawodny silnik R5 |