Grupy dyskusyjne   »   auto do zap...

auto do zap...



1 Data: Maj 14 2009 21:58:30
Temat: auto do zap...
Autor: jarek 

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko ma
byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN)
2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN,
przebiegi troche duze okolo 170kkm
3. BMW rocznik 2005-2006 silnik 2,0 163KM, duza zaleta to lancuch rozrzadu,
cena okolo 55kPLN
Te trzy auta po prostu podobaja mi sie, nie mam chopla na punkcie marki
auta, jedynym wymaganiem jest zeby sie fajnie prowadzilo no i bylo mocne,
nie pogardze takze mala awaryjnoscia. Czy myslicie ze awaryjnosc Audi i BMW
bedzie bardzo odbiegala (na plus) od Opla ? Fajnie ze BMW ma lancuch
rozrzadu. Bardzo bylbym wdzieczny za opinie na temat wad poszczegolnych aut
i ich silnikow, wszystkie maja byc limuzyny. Przebiegi na poziomie 60kkm
rocznie, tylko wozenie wlasnego tylka + pasazera.
pozdrawiam
Jarek




__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com



2 Data: Maj 14 2009 22:34:04
Temat: Re: auto do zap...
Autor: J.F. 

On Thu, 14 May 2009 21:58:30 +0200,  jarek wrote:

Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.

Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 ..


J.

3 Data: Maj 14 2009 23:07:00
Temat: Re: auto do zap...
Autor: fuen 

Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 ..

jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km

4 Data: Maj 14 2009 23:23:00
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Paweł Ubysz 


Użytkownik "fuen"  napisał w wiadomości

Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 ..

jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km

No tu to odrobine przesadziłeś.

5 Data: Maj 14 2009 23:28:50
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzyss 

Paweł Ubysz pisze:

jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km

No tu to odrobine przesadziłeś.

Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale  nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia.
Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --
===-- -- -- ===   A3 TDI Power  ===-- -- -- -===

6 Data: Maj 14 2009 23:34:35
Temat: Re: auto do zap...
Autor: fuen 

Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale  nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia.
Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

7 Data: Maj 14 2009 23:56:32
Temat: Re: auto do zap...
Autor: 085 

Użytkownik "fuen"  napisał w wiadomości


jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

jakby swiat skladal sie z prostych proporcji i wzrostow liniowych to wykresy
bylyby kwadratowe a ludzie usmiechnieci

czy jak pracujesz trzy razy ciezej to zjadasz trzy obiady ? ;]

p, zul

8 Data: Maj 15 2009 10:32:12
Temat: Re: auto do zap...
Autor: marjan 

085 pisze:

Użytkownik "fuen"  napisał w wiadomości
jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

jakby swiat skladal sie z prostych proporcji i wzrostow liniowych to wykresy bylyby kwadratowe a ludzie usmiechnieci

czy jak pracujesz trzy razy ciezej to zjadasz trzy obiady ? ;]


wg jego obliczeń powinien nawet 9 ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

9 Data: Maj 14 2009 23:57:53
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Jarosław Postawa 

fuen pisze:

Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale  nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia.
Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą.

10 Data: Maj 15 2009 00:23:52
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzyss 

Jarosław Postawa pisze:

Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą.

ALe po wawie ostatnio mi pali 10L :( tyle ze z automatem... no i wawa zaczyna poprostu stac a nie jechac.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --
===-- -- -- ===   A3 TDI Power  ===-- -- -- -===

11 Data: Maj 15 2009 08:31:48
Temat: Re: auto do zap...
Autor: J.F. 

On Thu, 14 May 2009 23:57:53 +0200,  Jarosław Postawa wrote:

fuen pisze:
Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies
10-11L, ale  nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia.
Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc
nie moze
jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa
fizyka

Przy liniowym wzroscie oporow. A np opor powietrza rosnie kwadratowo i
trzeba 8x wiekszej mocy ..

Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem
1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą.

Przy uczciwym 200 chocby na wskazowce predkosciomierza ?

J.

12 Data: Maj 15 2009 00:21:47
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzyss 

fuen pisze:

fizyka

A ja mowie o zyciu... mowie CI jak jest i przecwiczylem to wielokrotnie.
Do niedawna odcinek 104km strykow-konin pokonywalem conajmniej 4 razy w tygodniu raczej noca. Przeprowadzalem rozne testy, i zabawy.
To co napisalem to poprostu doswiadczenie z tego auta.



--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --
===-- -- -- ===   A3 TDI Power  ===-- -- -- -===

13 Data: Maj 15 2009 07:25:05
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Paweł Ubysz 


Użytkownik "fuen"  napisał w wiadomości

Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale  nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia.
Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka


Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli  4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu .

matematyka.

14 Data: Maj 15 2009 10:42:06
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Piotr Drewnik 


"Paweł Ubysz"  wrote in message

Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli  4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu .

matematyka.

Bzdura. Od kiedy podaje się spalanie na jednostkę czasu a nie odległości?

--
pozdrawiam
piotr.drewnik

15 Data: Maj 15 2009 11:10:41
Temat: Re: auto do zap...
Autor: szwagier 


Bzdura. Od kiedy podaje się spalanie na jednostkę czasu a nie odległości?

:D bardzo czesto :D

chocby w trakcie postoju z wlaczonym silnikiem, o agregatach juz nawet nie mowiac :p
zreszta w samolotach tez podaje sie spalanie przeliczane na godzine lotu.

wiec moze uscislij :p

szwagier

16 Data: Maj 15 2009 11:56:31
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Piotr Drewnik 


"szwagier"  wrote in message

:D bardzo czesto :D

chocby w trakcie postoju z wlaczonym silnikiem, o agregatach juz nawet nie mowiac :p
zreszta w samolotach tez podaje sie spalanie przeliczane na godzine lotu.

wiec moze uscislij :p



Piszemy o samolotach czy samochodach? O jeździe czy postoju?

17 Data: Maj 15 2009 11:57:35
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Paweł Ubysz 


Użytkownik "Piotr Drewnik"  napisał w wiadomości


"Paweł Ubysz"  wrote in message
Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli  4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu .

matematyka.

Bzdura. Od kiedy podaje się spalanie na jednostkę czasu a nie odległości?

Kolega tez sie matematyki nie uczył ?

No to łopatką do głowy:

jezeli samochód jadacy z prędkościa 100 km/h potrzebuje X KM mocy , to jadący 200 km/h potrzebuje 4X mocy ( zgodnie z wywodem niejakiego fuena , do którego się zreszta odnosiłem).
jeżeli do utrzymania mocy na poziomie X KM potrzeba Y litrów paliwa na godzinę pracy silnika to do osiągnięcia 4X KM mocy potrzeba 4Y litrów paliwa na godzinę pracy.

Jadąc przez godzinę z predkościa 100 km/.h auto pokona dystans 100 km i spali przy tym Y litrów paliwa.
jadąc przez godzine z predkoscia 200 km/h auto pokona dystans 200 km i spali przy tym 4Y litrów paliwa.

A więc:
Przy predkosci 100 km/h zużycie paliwa wynosi Y/1  l/100 km
przy predkości 200 km/h wynosi 4Y/2 = 2Y/1 l/100 km/h

Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze.

18 Data: Maj 15 2009 22:12:19
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Karolek 

Użytkownik "Paweł Ubysz"  napisał w wiadomości

Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze.

Zrobiles wywod, a i tak zaden z tych glupcow co mysla, ze sa madrzejsi sie nie przyzna, ze jest matolem.
Moze mysla, ze jak beda milczec to nik nie zauwazy ;>







Karolek

19 Data: Maj 16 2009 23:48:04
Temat: Re: auto do zap...
Autor:


Jadąc przez godzinę z predkościa 100 km/.h auto pokona dystans 100 km i
spali przy tym Y litrów paliwa.
jadąc przez godzine z predkoscia 200 km/h auto pokona dystans 200 km i spali
przy tym 4Y litrów paliwa.

A więc:
Przy predkosci 100 km/h zużycie paliwa wynosi Y/1  l/100 km
przy predkości 200 km/h wynosi 4Y/2 = 2Y/1 l/100 km/h

Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu
zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze.


Ktore sa gowno warte, bo przy kwadratowym wzroscie oporow potrzeba
SZESCIENNEGO wzrostu mocy, gdyz albowiem, jak to lablkolebskajacy
napisal

P = Fv     (bo praca to sila razy droga, jak podzielisz przez czas, to
masz moc z pracy, a predkosc z drogi).
Dopiero ten szescienny wzrost dzielisz przez wzrost predkosci, bo
jedziesz krocej, i wracasz do kwadratu.

Ale to nadal tylko POLOWICZNA analiza spalania.

Pogooglujcie moje posty, bo nie chce mi sie n-ty raz pisac tego
samego.

Tomek

20 Data: Maj 15 2009 09:48:53
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Robert_J 

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

Ale mocno teoretyczna ;-). Uważasz że jadąc 100 km/h auto spali 4 razy więcej niż przy 50 km/h? Gdyby tak było to moje, jak któregoś razu wracałem z urlopu przez Niemcy, przy 170 musiałoby sfajczyć prawie 3 razy więcej niż przy jeżdzie ok. 100 km/h. A popatrz, jakoś nie spaliło ;-). Przy 100 pali ledwie 5, a przy tych ok. 170 (dużą większość trasy tak jechałem, środek nocy) sbufał ok. 10, może 11...

21 Data: Maj 15 2009 10:38:38
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Kuba (aka cita) 

fuen wydusił z siebie te słowy:


jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej
byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

ciekawe jak wyjasnisz, ze opory powietrza rosną w kwadracie prędkości, a wg Twojej teorii zużycie paliwa rośnie liniowo.
Przy czym w rzeczywistości jednostkowe spalanie wcale nie rosnie liniowo.
Musisz troche poeksperymtnować, zeby sie o tym przekonać :D

ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :D


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

22 Data: Maj 15 2009 12:07:06
Temat: Re: auto do zap...
Autor: kamil 


"Kuba (aka cita)"  wrote in message

fuen wydusił z siebie te słowy:


jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej
byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

ciekawe jak wyjasnisz, ze opory powietrza rosną w kwadracie prędkości, a
wg Twojej teorii zużycie paliwa rośnie liniowo.
Przy czym w rzeczywistości jednostkowe spalanie wcale nie rosnie liniowo.
Musisz troche poeksperymtnować, zeby sie o tym przekonać :D

ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :D

Opory powietrza to nie jedyna zmienna w rownaniu, o czym koledzy zdaja sie
zapominac.



Pozdrawiam
Kamil

23 Data: Maj 16 2009 23:52:50
Temat: Re: auto do zap...
Autor:

ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :D

Bo np. moj na V przy 50 km/h pali jakies 5 litry, a przy 100km/h
jakies 8,5 litry.

Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest
lekko wcisniety w podloge, bo do tej predkosci potrzebuje ok. 50%
mojej mocy maksymalnej a mam wtedy 4800 rpm, czyli 48/51 mocy
maksymalnej do dyspozycji.

Przy 250 z gazem w podlodze na luku pokazywalo 36,5 litry. Ale z gazem
w podlodze to zawsze wacha sie leje strumieniem bez patrzenia na
lambde.

Tomek

24 Data: Maj 17 2009 08:05:55
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Kuba (aka cita) 

Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :D

Bo np. moj na V przy 50 km/h pali jakies 5 litry, a przy 100km/h
jakies 8,5 litry.

Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest
lekko wcisniety w podloge, bo do tej predkosci potrzebuje ok. 50%
mojej mocy maksymalnej a mam wtedy 4800 rpm, czyli 48/51 mocy
maksymalnej do dyspozycji.

Przy 250 z gazem w podlodze na luku pokazywalo 36,5 litry. Ale z gazem
w podlodze to zawsze wacha sie leje strumieniem bez patrzenia na
lambde.

zaczęło sie od prędkości i liniowego wzrostu spalania - nie bylo mowy o wychyleniu przepusnicy.
Czynników jest bardzo duzo ... ale sam widzisz, ze Twoj wykres spalania w funkcji prędkości nie jest proporcjonalny (no a już napewno nie w taki sposob, ze dwukrotne zwiększenie prędkości to dwukrotny wzrost spalania)


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

25 Data: Maj 17 2009 11:29:48
Temat: Re: auto do zap...
Autor:

A czy ja mowie, że liniowy. Ja tylko mowie, że moje auto niewiele
benzyny potrzebuje na jazde, za to bardzo wiele na krecenie tlokami.
Ot, co.

Tomek

26 Data: Maj 17 2009 21:25:04
Temat: Re: auto do zap...
Autor: J.F. 

On Sun, 17 May 2009 11:29:48 GMT,   wrote:

A czy ja mowie, że liniowy. Ja tylko mowie, że moje auto niewiele
benzyny potrzebuje na jazde, za to bardzo wiele na krecenie tlokami.
Ot, co.

potrafisz podac ile litrow na godzine ?

J.

27 Data: Maj 18 2009 21:18:27
Temat: Re: auto do zap...
Autor:


potrafisz podac ile litrow na godzine ?

J.

NIE

Tomek

28 Data: Maj 17 2009 16:07:40
Temat: Re: auto do zap...
Autor: JG 

 pisze:
(...)

Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest
lekko wcisniety w podloge, bo do tej predkosci potrzebuje ok. 50%
mojej mocy maksymalnej a mam wtedy 4800 rpm, czyli 48/51 mocy
maksymalnej do dyspozycji.
(...)
A jaką masz powierzchnię czołową i Cx?
Dobrze pamiętam, że to V70?

pozdrawiam,
JG

29 Data: Maj 17 2009 17:05:27
Temat: Re: auto do zap...
Autor:

On Sun, 17 May 2009 16:07:40 +0200, JG
wrote:

A jaką masz powierzchnię czołową i Cx?
Dobrze pamiętam, że to V70?

Dobrze pamietasz, Cx nie znam....
Ale patrzšc z profilu, to nie jest wielki. Kombi niestety powoduje
sporš marnację mocy.

Pierwsza Vectra GTC z 211KM wycišgała rzekomo 248 km/h. To na granicy
prawdopodobieństwa.

Co do Volvo. Potrzebuje z 5 litry /100km na V na silnik -- tu jest
zaleznosc liniowa, bo tarcie zasadniczo od predkosci nie zalezy. Przy
50 nic "umowne" na jazde. Przy 100 jakies 3l (razem 8). Przy 200
oczywiœcie 9 (razem 14). To daje mniej wiecej idee zaleznosci spalania
od predkosci.

Tomek

pozdrawiam,
JG

30 Data: Maj 15 2009 14:01:47
Temat: Re: auto do zap...
Autor: [Cichy] 

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie
moze

Błąd, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza.

Pozdrawiam.

31 Data: Maj 15 2009 12:59:16
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Tomek Kańka 

[Cichy]  napisał(a)

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie
moze

B³¹d, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza.



A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieś 99%.

--
Tomek Kańka

32 Data: Maj 15 2009 16:28:05
Temat: Re: auto do zap...
Autor: rafal 

Tomek Kańka pisze:

B³¹d, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza.
A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieś 99%.

przy założeniu:
- idealnie płaskiej powierzchni drogi - nie żaden chropowaty asfalt!
- idealnie okrągłych opon, nieodkształcających się, po prostu napompowanych nieskończenie wysokim ciśnieniem a może nawet nie z gumy,
- idealnie prostej a przede wszystkim idealnie płaskiej drogi,
- że 100% energii produkowanej przez silnik zamienianych jest na ruch pojazdu, nie produkujemy prądu itd.
- może jeszcze założymy 100% sprawności silnika niezależnie od wysokości obrotów =D

W sumie bardzo prawdopodobne założenia... ;-)

33 Data: Maj 15 2009 19:33:48
Temat: Re: auto do zap...
Autor: JG 

Tomek Kańka pisze:

A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieś 99%.
To zależy mocno od samochodów, ale w moich autach opór powietrza przewyższał opór toczenia od jakichś 70-90 km/h. Przy czym opór toczenia nadal dalej rósł, bo jest też minimalnie zależny od prędkości.

pozdrawiam,
JG

34 Data: Maj 22 2009 10:11:34
Temat: Re: auto do zap...
Autor: [Cichy] 

Zastanow sie dlaczego tak ciezko pchnac samochod na prostej drodze.

Pozdrawiam.

35 Data: Maj 15 2009 16:42:09
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Jakub Witkowski 

fuen pisze:

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

....na jednostkę CZASU drogi kolego...

(pomijając wszelkie uproszczenia które czynisz świadomie bądź nie)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

36 Data: Maj 15 2009 19:37:06
Temat: Re: auto do zap...
Autor: JG 

fuen pisze:
(...)

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa
Mój samochód pali przy 230 km/h ok. 13 l/100 km.
Wg Twojej teorii powinienem mieścić się swobodnie w 3 l/100 km przy 100 km/h.

pozdrawiam,
JG

37 Data: Maj 16 2009 23:54:01
Temat: Re: auto do zap...
Autor:


Mój samochód pali przy 230 km/h ok. 13 l/100 km.

I nazywa sie MOTOCYKL.

Tomek

38 Data: Maj 17 2009 16:03:59
Temat: Re: auto do zap...
Autor: JG 

 pisze:

I nazywa sie MOTOCYKL.
E-e.
Sprawdzone, nie tylko przeze mnie, spalanie licznikowe, na odcinku ok. 10 km w Audi S3 o silniku 2.0T 265 KM.
Zapewne wynika to po części ze skrzyni - prędkości obrotowej jeszcze daleko do punktu maksymalnej mocy, więc i daleko do maksymalnej wartości spalania.

pozdrawiam,
JG

39 Data: Maj 16 2009 12:30:21
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzysiek 

fuen pisze:

Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale  nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia.
Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L

jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze

jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy
a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa

fizyka

jesli jedziesz 2x szybciej, to 2x szybciej dojedziesz do celu.

--
krzysiek

40 Data: Maj 16 2009 23:29:27
Temat: Re: auto do zap...
Autor:

Ale nie taka fizyka, o jakiej wasc myslisz.

Pogooglaj moje stare posty, to Cie oswieci.

Tomek

41 Data: Maj 15 2009 08:49:22
Temat: Re: auto do zap...
Autor: jarek 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

On Thu, 14 May 2009 21:58:30 +0200,  jarek wrote:
Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 ..

Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac
180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie
w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na
calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie
spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km

Jarek



__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

42 Data: Maj 15 2009 11:43:12
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzyss 

jarek pisze:

Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac 180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km

Jarek

No to poczekaj, 180 czy 200 ? ja mialem ze 100km srednia na liczniku 169km/h mimo ze jechalem caly czas rowno 180 na tempomacie.

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --
===-- -- -- ===   A3 TDI Power  ===-- -- -- -===

43 Data: Maj 15 2009 02:57:10
Temat: Re: auto do zap...
Autor: hamberg 

Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac
180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie
w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na
calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie
spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km

znane mi vectry cdti pala srednio 7.3 przy predkosciach dochodzacych
do 140km/h

44 Data: Maj 14 2009 22:36:47
Temat: Re: auto do zap...
Autor: bratPit 


Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:

bierz najcichsze przy dużej prędkości, zapewne BMW będzie tu faworytem,
brat

45 Data: Maj 14 2009 22:55:41
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Rafał "SP" Gil 

jarek pisze:

rocznie, tylko wozenie wlasnego tylka + pasazera.

Po dzisiejszym zauroczeniu :) - EVO 7 :) odpowiednio dłubnięte :)

Twoje marzenia - to wiesz ... tylko w erze ... LOL , cywilny diesel do zapierdalania ... to się żre ze sobą.

Chyba, że dla ciebie zapierdalanie to 160 - 240 km/h ... to zapomnijmy - bierz nastoletniego diesla :) Jakąś beemkę.
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

46 Data: Maj 14 2009 22:56:44
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Tomek 

Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.

Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl, >200KM).

--
Tomek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

47 Data: Maj 14 2009 23:03:11
Temat: Re: auto do zap...
Autor:

> Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
> Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
> spalic okolo 8l/100km.

Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl, >200KM).

--
Tomek

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Mondeo Mk-3 2,2 TDCI
przykładowo:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7517598

pozdro.jack

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

48 Data: Maj 15 2009 08:51:01
Temat: Re: auto do zap...
Autor: jarek 

Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl,
 >200KM).

Nie da rady, akcyza :)

Jarek



__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

49 Data: Maj 14 2009 23:05:51
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Lewis 


Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN)
2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN, przebiegi troche duze okolo 170kkm
3. BMW rocznik 2005-2006 silnik 2,0 163KM, duza zaleta to lancuch rozrzadu, cena okolo 55kPLN
Te trzy auta po prostu podobaja mi sie, nie mam chopla na punkcie marki auta, jedynym wymaganiem jest zeby sie fajnie prowadzilo no i bylo mocne, nie pogardze takze mala awaryjnoscia. Czy myslicie ze awaryjnosc Audi i BMW bedzie bardzo odbiegala (na plus) od Opla ? Fajnie ze BMW ma lancuch rozrzadu. Bardzo bylbym wdzieczny za opinie na temat wad poszczegolnych aut i ich silnikow, wszystkie maja byc limuzyny. Przebiegi na poziomie 60kkm rocznie, tylko wozenie wlasnego tylka + pasazera.

To 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;)
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem.

--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

50 Data: Maj 14 2009 23:09:16
Temat: Re: auto do zap...
Autor: bartekk 

"Lewis"  wrote in message

Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
To 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;)
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem.

No tak, Impreza STI z dieslem to jest cos.

51 Data: Maj 14 2009 23:16:30
Temat: Re: auto do zap...
Autor: bratPit 

Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem.

No tak, Impreza STI z dieslem to jest cos

wydawało mi się że 2.5L o którym pisze kolega to benzyna,
brat

52 Data: Maj 14 2009 23:38:14
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Lewis 



Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem.

No tak, Impreza STI z dieslem to jest cos

wydawało mi się że 2.5L o którym pisze kolega to benzyna,

Dokładnie.


--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

53 Data: Maj 14 2009 23:55:40
Temat: Re: auto do zap...
Autor: bartekk 


"bratPit"  wrote in message

Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem.

No tak, Impreza STI z dieslem to jest cos

wydawało mi się że 2.5L o którym pisze kolega to benzyna,
brat

No wlasnie, a autor watku pytal o diesla, wiec po co wyskakiwac z benzynowa Impreza, ktora bedzie palic pewnie z 4x wiecej?

54 Data: Maj 15 2009 08:22:59
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Lewis 


No wlasnie, a autor watku pytal o diesla, wiec po co wyskakiwac z benzynowa
Impreza, ktora bedzie palic pewnie z 4x wiecej?

Ale ironicznie chciałem wytknąć zestawienie słów: zapierdalanie i diesel, mały diesel <2.0 czaisz??
Owszem gdyby chciał jakiegoś 5litrowego V10 TDi niemiałbym nic przeciwko...


--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

55 Data: Maj 15 2009 10:16:43
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Maciek "Sołtys" 

Lewis pisze:


To 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;)
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem.


akurat chyba impreza STI nie jest autem stworzonym do zapierdalania ze stałą wysoką prędkością po autostradach, a do zapierdalania po zakrętach i przyspieszania/hamowania.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

56 Data: Maj 14 2009 23:07:52
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Karolek 


Użytkownik "jarek"  napisał w wiadomości

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN)
2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN, przebiegi troche duze okolo 170kkm
3. BMW rocznik 2005-2006 silnik 2,0 163KM, duza zaleta to lancuch rozrzadu, cena okolo 55kPLN

IMHO BMW, ale ja bym szukal z mocniejszym silnikiem ;>
Tylko chyba 55kzl na dobry egzemplarz Ci nie starczy.





Karolek

57 Data: Maj 14 2009 23:20:56
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzyss 

jarek pisze:

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.

BMW 330D, ale ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto...


--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --
===-- -- -- ===   A3 TDI Power  ===-- -- -- -===

58 Data: Maj 15 2009 02:14:34
Temat: Re: auto do zap...
Autor: ąćęłńóśźż 

Skoda??
;-)
JaC


-- -- -

ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto.

59 Data: Maj 15 2009 08:55:49
Temat: Re: auto do zap...
Autor: jarek 


Użytkownik "krzyss"  napisał w wiadomości

BMW 330D, ale ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest
takie auto...

Wszystkie nowoczesne diesle do 2 l pojemnosci powinny sie miescic, normalne
ze nie bede trzymal takiej predkosci przez cala trase, ale 2,0 TDI 170KM i
Vectra CDTI 150KM mieszcza sie w 8l.

Jarek



__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

60 Data: Maj 15 2009 00:03:38
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Grzegorz Prędki 

Jak chcesz jezdzic "lekko" 200km/h to po co chcesz auto ktore osiagaja lewdo 220km/h? Raz, ze taka dlugotrwala jazda nie bedzie dla nich wskazana a dwa, ze nie spala na pewno 8l/100km. Ktos tu rozsadnie podal bmw z 3litrowym dieslem, cos takiego powinno byc ok.

61 Data: Maj 14 2009 22:26:26
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Michał 

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko
ma
byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN)
2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN,
przebiegi troche duze okolo 170kkm
3. BMW rocznik 2005-2006 silnik 2,0 163KM, duza zaleta to lancuch rozrzadu,
cena okolo 55kPLN
Te trzy auta po prostu podobaja mi sie, nie mam chopla na punkcie marki
auta, jedynym wymaganiem jest zeby sie fajnie prowadzilo no i bylo mocne,
nie pogardze takze mala awaryjnoscia. Czy myslicie ze awaryjnosc Audi i BMW
bedzie bardzo odbiegala (na plus) od Opla ?

Na moje oko to do 200km/h auto nie musi być mocne, ale duże
i jeśli chcesz serio ale to serio jeździć z prędkościami 200km/h
to bardziej szukaj zamiast a4 a8, zamiast bmw3 bmw7 itp... (mogą być starsze).
 
spalanie celuje 17..26l/100.


pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

62 Data: Maj 15 2009 02:16:09
Temat: Re: auto do zap...
Autor: ąćęłńóśźż 

Ferdinand P. się w grobie przewraca...
JaC


-- -- -

Na moje oko to do 200km/h auto nie musi być mocne, ale duże

63 Data: Maj 15 2009 08:13:51
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Darek 

ąćęłńóśźż pisze:

Ferdinand P. się w grobie przewraca...
JaC

Wg mnie Twojemu przedpiścy chodziło o to, iż do długodystansowego zasuwania z takimi prędkościami lepsza duża fura. Mam podobne zdanie. Nawet nie chodzi tyle o te prędkości, co o te dystanse, gdzie komfort ma spore znaczenie.

64 Data: Maj 15 2009 09:14:38
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Michał 

ąćęłńóśźż pisze:
> Ferdinand P. się w grobie przewraca...
> JaC

Wg mnie Twojemu przedpiścy chodziło o to, iż do długodystansowego
zasuwania z takimi prędkościami lepsza duża fura. Mam podobne zdanie.
Nawet nie chodzi tyle o te prędkości, co o te dystanse, gdzie komfort ma
spore znaczenie.

dokładnie tak.

200km/h na godzinę to nie jest dużo (od 20 lat) - robi to w zasadzie
każde małe auto z silnikiem ponad 1.6, i już każde duże niezależnie od
silnika (porsche nie potrzebne, bmw,merc,audi,lexus,renault,
citroen,volvo pojedzie).


i zupełnie nie chodzi o jazde autem powiedzmy WRC ;) po zakrętach.

różnice są takie:

jedziesz powiedzmy lanosem 200km/h i ile tak pojedziesz - 4 minuty ?
a potem zwolnisz do 170 lub 150. Takie (małe) auta się fatalnie prowdzą
przy 200km/h to ciężko "w pas trafić", cieżko tyle jechać jak wiatr wieje
mocniejszy.

A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak
są zdecydowanie za małe, do jazdy serio 200km/h a nie na chwilę.


I nie chodzi tu o twardość zawieszenia itp... tylko o szerokość i długość
auta i kół, oraz konstrukcje zawieszenia, tak żeby przy 200km/h było
stabilnie nie trzeba było korygować jak wiatr zawieje, spokoja cicha jazda
gdzie kierownice dalej trzymasz jedną ręką.


pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

65 Data: Maj 15 2009 11:28:26
Temat: Re: auto do zap...
Autor: .Peeter 

Użytkownik " Michał" napisał:

A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak
są zdecydowanie za małe, do jazdy serio 200km/h a nie na chwilę.

To fakt. Moje auto (Toledo II) nadaje się do autostradowej jazdy,
ale nie z prędkością przelotową >200km/h. Fakt, że rozpędza się
bez problemu do 235km/h, ale na dłuższą metę jest to mało
komfortowe - zbyt wysokie obroty silnika. Najlepiej się jedzie
maksymalnie do 180km/h. Fakt jednak, że auto jest stabilne
przy każdej prędkości, ale to też po części zasługa 225/45/17.
Obrotów silnika niestety już się przeskoczyć nie da.

Jeszcze co do spalania - przy 100km/h pali około 5l/100, przy
200 już komputer pokazuje spalanie chwilowe w okolicach 11-12l/100.

Jeśli auto ma być faktycznie na autostrady, to też bym szukał czegoś
większego, ale niekoniecznie osiągającego te 200km/h w zawrotnym
czasie. Na przykład Audi A6 3.0TDI by się pewnie nadało.

Pozdrawiam
..Peeter

66 Data: Maj 15 2009 23:59:59
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Michał 

To fakt. Moje auto (Toledo II) nadaje się do autostradowej jazdy,
ale nie z prędkością przelotową >200km/h. Fakt, że rozpędza się
bez problemu do 235km/h, ale na dłuższą metę jest to mało
komfortowe - zbyt wysokie obroty silnika. Najlepiej się jedzie
maksymalnie do 180km/h. Fakt jednak, że auto jest stabilne
przy każdej prędkości, ale to też po części zasługa 225/45/17.
Obrotów silnika niestety już się przeskoczyć nie da.

Jeszcze co do spalania - przy 100km/h pali około 5l/100, przy
200 już komputer pokazuje spalanie chwilowe w okolicach 11-12l/100.

Jeśli auto ma być faktycznie na autostrady, to też bym szukał czegoś
większego, ale niekoniecznie osiągającego te 200km/h w zawrotnym
czasie. Na przykład Audi A6 3.0TDI by się pewnie nadało.


no może to a6 się nada :)

moc na niemieckie autostrady zbędna ;) (na polskie drogi nie)


raz jechałem małym autem które mnie zaskoczyło pod względem jazdy:
opel meriva 2008, tam prędkość max była ze 160 (po 300km już 170 ?!?
o co chodzi nie wiem ale po 300km miał przejechane 303km) i się
prowadził zadziwiająco dobrze przy tych 160..170.

Dla przykładu podawany lanos1.6 powyżej 130 przechodził w tryb
poduszkowiec i w pasie mieścić się było trudno.

a aktualne znowu jest odporne na prędkości, prowdzi się zawsze tak samo,
tylko mocy brak - trzeba podciągać na 3 i 4 biegu żeby się jako tako
rozpędzać, bo piatka zeskalowana na 260.

a4 źle kojarze, bo mi lanosa sposobem jazdy przypominało, ale model
z okolic roku 2000, z tym że nie jeździłem po autostradach, to nie wiem
jak to jeździ 200km/h.

pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

67 Data: Maj 16 2009 12:04:36
Temat: Re: auto do zap...
Autor: .Peeter 

 Michał wrote:

a aktualne znowu jest odporne na prędkości, prowdzi się zawsze tak
samo, tylko mocy brak - trzeba podciągać na 3 i 4 biegu żeby się jako
tako rozpędzać, bo piatka zeskalowana na 260.

U mnie mocy jest pod dostatkiem (choć podobno zawsze jest za mało),
ale średnio mi się widzi jazda dieslem ze stałą prędkością obrotową
silnika na poziomie 4000-4300rpm. :) Przy ~3000rpm jest jeszcze
cicho, można jeździć na dowolne odległości, ale to ogranicza
prędkość właśnie do około 180km/h. Ja chcę dłuższą skrzynię! :-)

--
Pozdrawiam
  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

68 Data: Maj 15 2009 17:47:18
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Rychu 

  Michał pisze:

A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak
są zdecydowanie za małe, do jazdy serio 200km/h a nie na chwilę.

Moja opinia. Vectra, nowe Mondeo, Audi A6 jak najbardziej nadają się do
dłuższej jazdy z prędkością 200 km/h. Spalanie w Vectrze (1.8b) i Mondeo
(2.0b) oscylowało w granicach 17 l/100km, Audi A6 (2.0d aut.) koło 15-16
l/100km. Natomiast ostatnio mam przyjemność jeździć BMW 130i M i muszę
powiedzieć, że tym autem można naprawdę szybko i przyjemnie jeździć.
Wydaje się, że jest małe, ale poniżej 200 km/h prędkości praktycznie się
nie czuje i jest naprawdę cicho, pomimo 3 litrów w benzynie i 265 koni.
Co do spalania, to oscyluje w granicach 10-13 litrów, jadąc ze stałą
prędkością, bez hamowania i przyspieszania.

--
Pozdrawiam
Ryszard Wieczorek

69 Data: Maj 15 2009 23:41:51
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Michał 


Moja opinia. Vectra, nowe Mondeo, Audi A6 jak najbardziej nadają się do
dłuższej jazdy z prędkością 200 km/h. Spalanie w Vectrze (1.8b) i Mondeo
(2.0b) oscylowało w granicach 17 l/100km, Audi A6 (2.0d aut.) koło 15-16
l/100km. Natomiast ostatnio mam przyjemność jeździć BMW 130i M i muszę
powiedzieć, że tym autem można naprawdę szybko i przyjemnie jeździć.
Wydaje się, że jest małe, ale poniżej 200 km/h prędkości praktycznie się
nie czuje i jest naprawdę cicho, pomimo 3 litrów w benzynie i 265 koni.
Co do spalania, to oscyluje w granicach 10-13 litrów, jadąc ze stałą
prędkością, bez hamowania i przyspieszania.


ta vectra mi trochę dziwnie wygląda, mondeo chyba urosło, a a6 na pewno.
cały czas nie mam przekonania do jazdy nimi 200km/h - no może poza a6 bo
ono wielkości a8 prawie jest.

co do bmw1, to ok, ale to chyba taka "sportowa" jazda z emocjami by była.

pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

70 Data: Maj 16 2009 08:48:38
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Rychu 

  Michał pisze:

ta vectra mi trochę dziwnie wygląda, mondeo chyba urosło, a a6 na pewno.
cały czas nie mam przekonania do jazdy nimi 200km/h - no może poza a6 bo ono wielkości a8 prawie jest.

Mam 183 cm i 81 kg, więc te auta jeżeli chodzi o miejsce kierowcy są dla
mnie wygodne. Dla kumpla, który ma 192 i jest trochę grubszy Vectra
faktycznie była za ciasna, reszta ok. Mondeo i A6 są spore. Z tym, że
w A6 siedzi się niżej i głębiej w fotelu, natomiast w Mondeo trochę
gorzej.

co do bmw1, to ok, ale to chyba taka "sportowa" jazda z emocjami by była.

Właśnie nie. To auto posiada niesamowite zawieszenie i bardzo wygodne,
idealnie dopasowane fotele. Jeżeli chodzi o emocje, to dostarcza je
przyspieszenie i kiepsko je znoszą kobiety. ;) Natomiast jazda ze stałą
prędkością, nawet grubo ponad 200 km/h jest spokojna i przyjemna, o ile
oczywiście jedziemy po odpowiedniej drodze, a nie takiej, na której
w każdej chwili możemy spotkać koleiny, czy dziury.

--
Pozdrawiam
Ryszard Wieczorek

71 Data: Maj 15 2009 08:40:45
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Krzysiek Kielczewski 

On 2009-05-14, jarek  wrote:

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuÂł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.

Dowolne, byle górka odpowiednio duża.

Krzysiek Kiełczewski

72 Data: Maj 15 2009 08:59:57
Temat: Re: auto do zap...
Autor: zkruk [Lodz] 

jarek wrote:

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich
autostradach. Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy
tym spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza)
autko ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo
40-45kPLN)

przy 220km (licznikowo) czyli pewnie realnie 200-210 -> 13 litrów
więc zejdź na ziemie :>


--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

73 Data: Maj 15 2009 09:21:16
Temat: Re: auto do zap...
Autor: szwagier 

jarek pisze:

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN)
2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN, przebiegi troche duze okolo 170kkm
3. BMW rocznik 2005-2006 silnik 2,0 163KM, duza zaleta to lancuch rozrzadu, cena okolo 55kPLN

3.0 dCi w Vel Satisie pali 6,9-7,1 l/100 km przy 100 km/h.
Przy 150 km/h to 11,9 l/100 km, przy 170 km/h - 15 l/100 km.

Dla odmiany 5,7 HEMI w Jeep Grand Cheeroke przy 100 km/h "miesci sie" w 11 l/100 ale przy 200 km/h spala juz ponad 35 l/100 km.

Trudno to nazwac przyrostem liniowym.

Jak ktos twierdzi ze silnik 1,9 TDI jest mu w stanie spalic 8 l/100 km przy 200 km/h to znaczy ze musi oddac samochod do serwisu na kalibracje czujnikow. Bo to znaczy ze ani nie osiaga 200 km/h ani nie pali 8 l.
Chyba ze to bylo z gorki.
Bardzo stromej gorki, np przyczolek mostowy i prosto do wody.

szwagier

74 Data: Maj 15 2009 09:58:32
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Robert_J 

Jak ktos twierdzi ze silnik 1,9 TDI jest mu w stanie spalic 8 l/100 km przy 200 km/h to znaczy ze musi oddac samochod do serwisu na kalibracje czujnikow. Bo to znaczy ze ani nie osiaga 200 km/h ani nie pali 8 l.

Dokładnie :-). Sam takim jeżdżę i zgadzam się z Tobą w 100 %. Przede wszystkim dyskusyjny jest sam fakt jazdy tym autem 200. Ja swojego rozbujałem do licznikowych 205, max. 210. Ale pewnie realnie było 195-200. Przełączywszy na chwilowe spalanie wahało się w okolicach 12-13 l, ale też ch... wie ile w tym prawdy. Natomiast faktem jest że wracając z Francji nocą przez Niemcy jechałem bardzo szybko, chwilami prawie te 200, ale średnio ok. 160-170. Zjechałem z tą prędkością cały bak, więc pomiar dość dokładny, wyszło ponad 10/100. Zbiornik na ok. 500 km :-), gdzie przy normalnej jeździe styka na 1000...

75 Data: Maj 15 2009 10:33:06
Temat: Re: auto do zap...
Autor: wchpikus 

Witam!
Tutaj jest zestawienie predkosci do spalania, wiec widac jakie sa zaleznosci:
http://www.autogolf.pl/zuzycie-paliwa-golf-6-w-czasie-rzeczywistym/

http://www.szkola-auto.pl/08_12_08_01_01.php

76 Data: Maj 15 2009 11:53:03
Temat: Re: auto do zap...
Autor: yabba 


Użytkownik "jarek"  napisał w wiadomości

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym
spalic okolo 8l/100km.
Moje typy:
1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo
zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN)
2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN, przebiegi troche duze okolo 170kkm

Czy dobrze Cię rozumiem: przy prędkości 200 km/h chcesz mieć zużycie paliwa w Vectrze w okolicach 8l\100 km?

--
Pozdrawiam,

yabba

77 Data: Maj 15 2009 17:23:56
Temat: Re: auto do zap...
Autor: jarek 


Użytkownik "jarek"  napisał w wiadomości

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich
autostradach.

Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej wypowiedzcie
sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i te modele. Ani
jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na autyostradzie nie
zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia wychodzi mi w granicach
150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to Vectra i Pasaat 2,0 TDI
170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo 8l/100km. Ale nie skupiajacie
sie na tym, bo chodzi o to ktore auto wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za
BMW lub Audi jest adekwatna do jakosci.

Jarek

Jarek

78 Data: Maj 15 2009 20:54:53
Temat: Re: auto do zap...
Autor: krzyss 

jarek pisze:

Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej wypowiedzcie sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i te modele. Ani jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na autyostradzie nie zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia wychodzi mi w granicach 150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to Vectra i Pasaat 2,0 TDI 170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo 8l/100km. Ale nie skupiajacie sie na tym, bo chodzi o to ktore auto wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za BMW lub Audi jest adekwatna do jakosci.

BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko sie naprawia bez odpowiedniego komputera.
Opel ja nie lubie tej marki wiec sie nie wypowiem.
AUDI jest fajne, duzo czesci i roznych zamiennikow, serwis w sumie szeroko dostepny bo to VW tylko troche bardziej luksusowy.
Ja bym celowal w AUDI moze jakies A6 skoro ma robic dlugie trasy...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --
===-- -- -- ===   A3 TDI Power  ===-- -- -- -===

79 Data: Maj 15 2009 21:09:23
Temat: Re: auto do zap...
Autor: bratPit 


BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko
sie naprawia bez odpowiedniego komputera.

BMW i drogie części? może się coś zmieniło ale dwa lata wstecz części BMW były...tańsze od Oplowskich,
przykłady? proszę:
czujnik zużycia klocków do Omegi - ASO 80zł, do BMW E38 -70zł,
wahacz PP kpl do E34 525iX coś lekko powyżej 800zł, do Vectry 1100zł,
podobnie było z oryginalnymi tarczami, klockami,
brat

80 Data: Maj 15 2009 22:05:22
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Karolek 


Użytkownik "krzyss"  napisał w wiadomości

BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko sie naprawia bez odpowiedniego komputera.

Jestes w bledzie.




Karolek

81 Data: Maj 15 2009 22:08:51
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Przemek V 


Użytkownik "jarek"  napisał w wiadomości


Użytkownik "jarek"  napisał w wiadomości

Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :)
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich
autostradach.

Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej
wypowiedzcie sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i
te modele. Ani jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na
autyostradzie nie zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia
wychodzi mi w granicach 150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to
Vectra i Pasaat 2,0 TDI 170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo
8l/100km. Ale nie skupiajacie sie na tym, bo chodzi o to ktore auto
wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za BMW lub Audi jest adekwatna do
jakosci.

BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej
klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu
i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie
wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy,
siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW
wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt
cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie. Ale gdy jedziesz
szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w
ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w
Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej
klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić
Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales
managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał.

Wniosek - jeśli chcesz zap... kup auto najwyższej możliwej klasy z obojętnie
jakim silnikiem i koniecznie z ksenonami. Żeby komfortowo jechać 200 musisz
mieć auto z maksymalną rzędu 240-250 i powyżej 200KM inaczej to jest męka a
nie jazda.

82 Data: Maj 15 2009 22:33:14
Temat: Re: auto do zap...
Autor: bratPit 


BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej
klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie. Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał.

coś w tym jest, co ciekawe nawet kierowcy 'TIRów' znani z delikatnie mówiąc niechęci do osobówek, widząc za sobą szybko zbliżającą się E65 i hamującą za nimi ze względu na brak widoczności czy można ich wyprzedzić, mówią na radiu " leć tą BETĄ, wolne masz",
brat

83 Data: Maj 16 2009 02:41:11
Temat: Re: auto do zap...
Autor: JG 

Przemek V pisze:

BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie.
Buraczenie często uchodzi tego typu autom płazem.
Część ludzi się po prostu boi i co bardziej łysi kierowcy to skrzętnie wykorzystują.

Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał.
(...)
Mam kolegę, który ma 190-konnego Colta CZT (1.5 Turbo). Jak i inne cichociemne auta, jest bardzo skuteczne w łamaniu tego typu hierarchii ;)
Zresztą już 125p z dwulitrowym 'dohcem' potrafi niektórych co najmniej zaintrygować. Jeśli nie wyprzedzić :)

A nie wiem, czy w Twoim E60 też to się da zaobserwować, ale ja zauważam jeszcze jeden bardzo pozytywny aspekt nowych samochodów tzw. klasy premium - praktycznie nikt nie podjeżdża w tego typu autach pod zderzak.
Daje to jednak spory komfort psychiczny.

pozdrawiam,
JG

84 Data: Maj 21 2009 13:32:58
Temat: Re: auto do zap...
Autor: ąćęłńóśźż 

ROTFL
100% trafienie :-))
JaC


-- -- -

Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności.
Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło.
Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie.
Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie.
Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce.
Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy.
Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa.
No f**cking way myśli gość w Ave.
Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał.
Wniosek - jeśli chcesz zap... kup auto najwyższej możliwej klasy z obojętnie jakim silnikiem i koniecznie z ksenonami.
Żeby komfortowo jechać 200 musisz mieć auto z maksymalną rzędu 240-250 i powyżej 200KM inaczej to jest męka a nie jazda.

85 Data: Maj 21 2009 13:40:02
Temat: Re: auto do zap...
Autor: maanj 


Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości

ROTFL
100% trafienie :-))
JaC


-- -- -

Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności.
Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie
wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy,
siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło.
Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie.
Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści
więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie.
Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej
dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce.
Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza
się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy.
Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa.
No f**cking way myśli gość w Ave.
Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze
wyprzedzał.
Wniosek - jeśli chcesz zap... kup auto najwyższej możliwej klasy z
obojętnie jakim silnikiem i koniecznie z ksenonami.
Żeby komfortowo jechać 200 musisz mieć auto z maksymalną rzędu 240-250 i
powyżej 200KM inaczej to jest męka a nie jazda.


zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami
alternatywa jest chociazby audi S4 z powiedzmy 2004 roku z moca ponad 300 PS
niejedna ciezka limuzyna zostaje z tylu

86 Data: Maj 21 2009 17:38:56
Temat: Re: auto do zap...
Autor: JG 

maanj pisze:

zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami
alternatywa jest chociazby audi S4 z powiedzmy 2004 roku z moca ponad 300 PS
niejedna ciezka limuzyna zostaje z tylu
Ale to ma 4.2 V8, ledwo się zbiera :P
A poważnie - całkiem fajne auto, ale na egzemplarz w dobrym stanie też trzeba troszkę wydać.

pozdrawiam,
JG

87 Data: Maj 23 2009 00:37:51
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Przemek V 


Użytkownik "maanj"  napisał w wiadomości


zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami
alternatywa jest chociazby audi S4 z powiedzmy 2004 roku z moca ponad 300
PS
niejedna ciezka limuzyna zostaje z tylu

Nie zostanie bo facet w A6 1.8 go nie puści. Chyba, że srebrne lusterka
przyuważy.

88 Data: Maj 23 2009 05:23:41
Temat: Re: auto do zap...
Autor: Robert Rędziak 

On Sat, 23 May 2009 00:37:51 +0200, Przemek V
 wrote:

Nie zostanie bo facet w A6 1.8 go nie puści. Chyba, że srebrne lusterka
przyuważy.

 Albo wręcz przeciwnie, jak je zobaczy, to tym bardziej go nie
 puści ;)

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

auto do zap...



Grupy dyskusyjne