auto do zap...
1 | Data: Maj 14 2009 21:58:30 |
Temat: auto do zap... | |
Autor: jarek | Witam! 2 |
Data: Maj 14 2009 22:34:04 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: J.F. | On Thu, 14 May 2009 21:58:30 +0200, jarek wrote: Przepraszam za wulgarny tytuł :) Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 .. J. 3 |
Data: Maj 14 2009 23:07:00 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: fuen | Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 .. jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km 4 |
Data: Maj 14 2009 23:23:00 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Paweł Ubysz |
Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 .. No tu to odrobine przesadziłeś. 5 |
Data: Maj 14 2009 23:28:50 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzyss | Paweł Ubysz pisze: jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 6 |
Data: Maj 14 2009 23:34:35 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: fuen | Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa fizyka 7 |
Data: Maj 14 2009 23:56:32 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: 085 | Użytkownik "fuen" napisał w wiadomości jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy jakby swiat skladal sie z prostych proporcji i wzrostow liniowych to wykresy bylyby kwadratowe a ludzie usmiechnieci czy jak pracujesz trzy razy ciezej to zjadasz trzy obiady ? ;] p, zul 8 |
Data: Maj 15 2009 10:32:12 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: marjan | 085 pisze: Użytkownik "fuen" napisał w wiadomości wg jego obliczeń powinien nawet 9 ;) Pozdrawiam serdecznie, Mariusz Morycz [e-mail bez cyferek] 9 |
Data: Maj 14 2009 23:57:53 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Jarosław Postawa | fuen pisze: Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą. 10 |
Data: Maj 15 2009 00:23:52 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzyss | Jarosław Postawa pisze: Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą. ALe po wawie ostatnio mi pali 10L :( tyle ze z automatem... no i wawa zaczyna poprostu stac a nie jechac. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 11 |
Data: Maj 15 2009 08:31:48 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: J.F. | On Thu, 14 May 2009 23:57:53 +0200, Jarosław Postawa wrote: fuen pisze: Przy liniowym wzroscie oporow. A np opor powietrza rosnie kwadratowo i trzeba 8x wiekszej mocy .. Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem Przy uczciwym 200 chocby na wskazowce predkosciomierza ? J. 12 |
Data: Maj 15 2009 00:21:47 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzyss | fuen pisze: fizyka A ja mowie o zyciu... mowie CI jak jest i przecwiczylem to wielokrotnie. Do niedawna odcinek 104km strykow-konin pokonywalem conajmniej 4 razy w tygodniu raczej noca. Przeprowadzalem rozne testy, i zabawy. To co napisalem to poprostu doswiadczenie z tego auta. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 13 |
Data: Maj 15 2009 07:25:05 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Paweł Ubysz |
Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli 4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu . matematyka. 14 |
Data: Maj 15 2009 10:42:06 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Piotr Drewnik |
Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli 4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu . Bzdura. Od kiedy podaje się spalanie na jednostkę czasu a nie odległości? -- pozdrawiam piotr.drewnik 15 |
Data: Maj 15 2009 11:10:41 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: szwagier | :D bardzo czesto :D chocby w trakcie postoju z wlaczonym silnikiem, o agregatach juz nawet nie mowiac :p zreszta w samolotach tez podaje sie spalanie przeliczane na godzine lotu. wiec moze uscislij :p szwagier 16 |
Data: Maj 15 2009 11:56:31 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Piotr Drewnik |
:D bardzo czesto :D Piszemy o samolotach czy samochodach? O jeździe czy postoju? 17 |
Data: Maj 15 2009 11:57:35 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Paweł Ubysz |
Kolega tez sie matematyki nie uczył ? No to łopatką do głowy: jezeli samochód jadacy z prędkościa 100 km/h potrzebuje X KM mocy , to jadący 200 km/h potrzebuje 4X mocy ( zgodnie z wywodem niejakiego fuena , do którego się zreszta odnosiłem). jeżeli do utrzymania mocy na poziomie X KM potrzeba Y litrów paliwa na godzinę pracy silnika to do osiągnięcia 4X KM mocy potrzeba 4Y litrów paliwa na godzinę pracy. Jadąc przez godzinę z predkościa 100 km/.h auto pokona dystans 100 km i spali przy tym Y litrów paliwa. jadąc przez godzine z predkoscia 200 km/h auto pokona dystans 200 km i spali przy tym 4Y litrów paliwa. A więc: Przy predkosci 100 km/h zużycie paliwa wynosi Y/1 l/100 km przy predkości 200 km/h wynosi 4Y/2 = 2Y/1 l/100 km/h Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze. 18 |
Data: Maj 15 2009 22:12:19 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Karolek | Użytkownik "Paweł Ubysz" napisał w wiadomości Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze. Zrobiles wywod, a i tak zaden z tych glupcow co mysla, ze sa madrzejsi sie nie przyzna, ze jest matolem. Moze mysla, ze jak beda milczec to nik nie zauwazy ;> Karolek 19 |
Data: Maj 16 2009 23:48:04 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: | Ktore sa gowno warte, bo przy kwadratowym wzroscie oporow potrzeba SZESCIENNEGO wzrostu mocy, gdyz albowiem, jak to lablkolebskajacy napisal P = Fv (bo praca to sila razy droga, jak podzielisz przez czas, to masz moc z pracy, a predkosc z drogi). Dopiero ten szescienny wzrost dzielisz przez wzrost predkosci, bo jedziesz krocej, i wracasz do kwadratu. Ale to nadal tylko POLOWICZNA analiza spalania. Pogooglujcie moje posty, bo nie chce mi sie n-ty raz pisac tego samego. Tomek 20 |
Data: Maj 15 2009 09:48:53 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Robert_J | jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze Ale mocno teoretyczna ;-). Uważasz że jadąc 100 km/h auto spali 4 razy więcej niż przy 50 km/h? Gdyby tak było to moje, jak któregoś razu wracałem z urlopu przez Niemcy, przy 170 musiałoby sfajczyć prawie 3 razy więcej niż przy jeżdzie ok. 100 km/h. A popatrz, jakoś nie spaliło ;-). Przy 100 pali ledwie 5, a przy tych ok. 170 (dużą większość trasy tak jechałem, środek nocy) sbufał ok. 10, może 11... 21 |
Data: Maj 15 2009 10:38:38 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Kuba (aka cita) | fuen wydusił z siebie te słowy:
ciekawe jak wyjasnisz, ze opory powietrza rosną w kwadracie prędkości, a wg Twojej teorii zużycie paliwa rośnie liniowo. Przy czym w rzeczywistości jednostkowe spalanie wcale nie rosnie liniowo. Musisz troche poeksperymtnować, zeby sie o tym przekonać :D ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 22 |
Data: Maj 15 2009 12:07:06 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: kamil |
fuen wydusił z siebie te słowy: Opory powietrza to nie jedyna zmienna w rownaniu, o czym koledzy zdaja sie zapominac. Pozdrawiam Kamil 23 |
Data: Maj 16 2009 23:52:50 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: | ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :DBo np. moj na V przy 50 km/h pali jakies 5 litry, a przy 100km/h jakies 8,5 litry. Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest lekko wcisniety w podloge, bo do tej predkosci potrzebuje ok. 50% mojej mocy maksymalnej a mam wtedy 4800 rpm, czyli 48/51 mocy maksymalnej do dyspozycji. Przy 250 z gazem w podlodze na luku pokazywalo 36,5 litry. Ale z gazem w podlodze to zawsze wacha sie leje strumieniem bez patrzenia na lambde. Tomek 24 |
Data: Maj 17 2009 08:05:55 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Kuba (aka cita) | Użytkownik wydusił z siebie te słowy: ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :DBo np. moj na V przy 50 km/h pali jakies 5 litry, a przy 100km/h zaczęło sie od prędkości i liniowego wzrostu spalania - nie bylo mowy o wychyleniu przepusnicy. Czynników jest bardzo duzo ... ale sam widzisz, ze Twoj wykres spalania w funkcji prędkości nie jest proporcjonalny (no a już napewno nie w taki sposob, ze dwukrotne zwiększenie prędkości to dwukrotny wzrost spalania) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 25 |
Data: Maj 17 2009 11:29:48 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: | A czy ja mowie, że liniowy. Ja tylko mowie, że moje auto niewiele 26 |
Data: Maj 17 2009 21:25:04 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: J.F. | On Sun, 17 May 2009 11:29:48 GMT, wrote: A czy ja mowie, że liniowy. Ja tylko mowie, że moje auto niewiele potrafisz podac ile litrow na godzine ? J. 27 |
Data: Maj 18 2009 21:18:27 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: |
potrafisz podac ile litrow na godzine ?NIE Tomek 28 |
Data: Maj 17 2009 16:07:40 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: JG | pisze: Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest(...) A jaką masz powierzchnię czołową i Cx? Dobrze pamiętam, że to V70? pozdrawiam, JG 29 |
Data: Maj 17 2009 17:05:27 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: | On Sun, 17 May 2009 16:07:40 +0200, JG A jaką masz powierzchnię czołową i Cx? Dobrze pamietasz, Cx nie znam.... Ale patrzšc z profilu, to nie jest wielki. Kombi niestety powoduje sporš marnację mocy. Pierwsza Vectra GTC z 211KM wycišgała rzekomo 248 km/h. To na granicy prawdopodobieństwa. Co do Volvo. Potrzebuje z 5 litry /100km na V na silnik -- tu jest zaleznosc liniowa, bo tarcie zasadniczo od predkosci nie zalezy. Przy 50 nic "umowne" na jazde. Przy 100 jakies 3l (razem 8). Przy 200 oczywicie 9 (razem 14). To daje mniej wiecej idee zaleznosci spalania od predkosci. Tomek
30 |
Data: Maj 15 2009 14:01:47 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: [Cichy] | jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie Błąd, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza. Pozdrawiam. 31 |
Data: Maj 15 2009 12:59:16 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Tomek KaĹka | [Cichy] napisał(a) jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieĹ 99%. -- Tomek KaĹka 32 |
Data: Maj 15 2009 16:28:05 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: rafal | Tomek KaĹka pisze: B³¹d, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza.A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieĹ 99%. przy założeniu: - idealnie płaskiej powierzchni drogi - nie żaden chropowaty asfalt! - idealnie okrÄ głych opon, nieodkształcajÄ cych siÄ, po prostu napompowanych nieskoĹczenie wysokim ciĹnieniem a może nawet nie z gumy, - idealnie prostej a przede wszystkim idealnie płaskiej drogi, - że 100% energii produkowanej przez silnik zamienianych jest na ruch pojazdu, nie produkujemy prÄ du itd. - może jeszcze założymy 100% sprawnoĹci silnika niezależnie od wysokoĹci obrotów =D W sumie bardzo prawdopodobne założenia... ;-) 33 |
Data: Maj 15 2009 19:33:48 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: JG | Tomek KaĹka pisze: A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieĹ 99%.To zależy mocno od samochodów, ale w moich autach opór powietrza przewyższał opór toczenia od jakichĹ 70-90 km/h. Przy czym opór toczenia nadal dalej rósł, bo jest też minimalnie zależny od prÄdkoĹci. pozdrawiam, JG 34 |
Data: Maj 22 2009 10:11:34 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: [Cichy] | Zastanow sie dlaczego tak ciezko pchnac samochod na prostej drodze. 35 |
Data: Maj 15 2009 16:42:09 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Jakub Witkowski | fuen pisze: jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy ....na jednostkę CZASU drogi kolego... (pomijając wszelkie uproszczenia które czynisz świadomie bądź nie) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 36 |
Data: Maj 15 2009 19:37:06 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: JG | fuen pisze: jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocyMój samochód pali przy 230 km/h ok. 13 l/100 km. Wg Twojej teorii powinienem mieścić się swobodnie w 3 l/100 km przy 100 km/h. pozdrawiam, JG 37 |
Data: Maj 16 2009 23:54:01 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: |
Mój samochód pali przy 230 km/h ok. 13 l/100 km. I nazywa sie MOTOCYKL. Tomek 38 |
Data: Maj 17 2009 16:03:59 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: JG | pisze: I nazywa sie MOTOCYKL.E-e. Sprawdzone, nie tylko przeze mnie, spalanie licznikowe, na odcinku ok. 10 km w Audi S3 o silniku 2.0T 265 KM. Zapewne wynika to po części ze skrzyni - prędkości obrotowej jeszcze daleko do punktu maksymalnej mocy, więc i daleko do maksymalnej wartości spalania. pozdrawiam, JG 39 |
Data: Maj 16 2009 12:30:21 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzysiek | fuen pisze: Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. jesli jedziesz 2x szybciej, to 2x szybciej dojedziesz do celu. -- krzysiek 40 |
Data: Maj 16 2009 23:29:27 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: | Ale nie taka fizyka, o jakiej wasc myslisz. 41 |
Data: Maj 15 2009 08:49:22 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: jarek |
On Thu, 14 May 2009 21:58:30 +0200, jarek wrote: Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac 180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com 42 |
Data: Maj 15 2009 11:43:12 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzyss | jarek pisze: Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac 180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km No to poczekaj, 180 czy 200 ? ja mialem ze 100km srednia na liczniku 169km/h mimo ze jechalem caly czas rowno 180 na tempomacie. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 43 |
Data: Maj 15 2009 02:57:10 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: hamberg | Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac znane mi vectry cdti pala srednio 7.3 przy predkosciach dochodzacych do 140km/h 44 |
Data: Maj 14 2009 22:36:47 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: bratPit |
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach. bierz najcichsze przy dużej prędkości, zapewne BMW będzie tu faworytem, brat 45 |
Data: Maj 14 2009 22:55:41 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Rafał "SP" Gil | jarek pisze: rocznie, tylko wozenie wlasnego tylka + pasazera. Po dzisiejszym zauroczeniu :) - EVO 7 :) odpowiednio dłubnięte :) Twoje marzenia - to wiesz ... tylko w erze ... LOL , cywilny diesel do zapierdalania ... to się żre ze sobą. Chyba, że dla ciebie zapierdalanie to 160 - 240 km/h ... to zapomnijmy - bierz nastoletniego diesla :) Jakąś beemkę. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 46 |
Data: Maj 14 2009 22:56:44 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Tomek | Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach. Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl, >200KM). -- Tomek -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 47 |
Data: Maj 14 2009 23:03:11 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: | > Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.Mondeo Mk-3 2,2 TDCI przykładowo:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7517598 pozdro.jack -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 48 |
Data: Maj 15 2009 08:51:01 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: jarek | Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl, Nie da rady, akcyza :) Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com 49 |
Data: Maj 14 2009 23:05:51 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Lewis |
Przepraszam za wulgarny tytuł :) To 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;) Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) 50 |
Data: Maj 14 2009 23:09:16 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: bartekk | "Lewis" wrote in message Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tymTo 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;) No tak, Impreza STI z dieslem to jest cos. 51 |
Data: Maj 14 2009 23:16:30 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: bratPit | Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. wydawało mi się że 2.5L o którym pisze kolega to benzyna, brat 52 |
Data: Maj 14 2009 23:38:14 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Lewis |
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. Dokładnie. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) 53 |
Data: Maj 14 2009 23:55:40 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: bartekk |
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. No wlasnie, a autor watku pytal o diesla, wiec po co wyskakiwac z benzynowa Impreza, ktora bedzie palic pewnie z 4x wiecej? 54 |
Data: Maj 15 2009 08:22:59 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Lewis |
No wlasnie, a autor watku pytal o diesla, wiec po co wyskakiwac z benzynowa Ale ironicznie chciałem wytknąć zestawienie słów: zapierdalanie i diesel, mały diesel <2.0 czaisz?? Owszem gdyby chciał jakiegoś 5litrowego V10 TDi niemiałbym nic przeciwko... -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) 55 |
Data: Maj 15 2009 10:16:43 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Maciek "Sołtys" | Lewis pisze:
akurat chyba impreza STI nie jest autem stworzonym do zapierdalania ze stałą wysoką prędkością po autostradach, a do zapierdalania po zakrętach i przyspieszania/hamowania. -- Maciek "Sołtys" Kraków 56 |
Data: Maj 14 2009 23:07:52 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Karolek |
Witam! IMHO BMW, ale ja bym szukal z mocniejszym silnikiem ;> Tylko chyba 55kzl na dobry egzemplarz Ci nie starczy. Karolek 57 |
Data: Maj 14 2009 23:20:56 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzyss | jarek pisze: Witam! BMW 330D, ale ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 58 |
Data: Maj 15 2009 02:14:34 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: ąćęłńóśźż | Skoda?? ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto. 59 |
Data: Maj 15 2009 08:55:49 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: jarek |
BMW 330D, ale ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest Wszystkie nowoczesne diesle do 2 l pojemnosci powinny sie miescic, normalne ze nie bede trzymal takiej predkosci przez cala trase, ale 2,0 TDI 170KM i Vectra CDTI 150KM mieszcza sie w 8l. Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com 60 |
Data: Maj 15 2009 00:03:38 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Grzegorz Prędki | Jak chcesz jezdzic "lekko" 200km/h to po co chcesz auto ktore osiagaja lewdo 220km/h? Raz, ze taka dlugotrwala jazda nie bedzie dla nich wskazana a dwa, ze nie spala na pewno 8l/100km. Ktos tu rozsadnie podal bmw z 3litrowym dieslem, cos takiego powinno byc ok. 61 |
Data: Maj 14 2009 22:26:26 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Michał | Witam!ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN) Na moje oko to do 200km/h auto nie musi być mocne, ale duże i jeśli chcesz serio ale to serio jeździć z prędkościami 200km/h to bardziej szukaj zamiast a4 a8, zamiast bmw3 bmw7 itp... (mogą być starsze). spalanie celuje 17..26l/100. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 62 |
Data: Maj 15 2009 02:16:09 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: ąćęłńóśźż | Ferdinand P. się w grobie przewraca... Na moje oko to do 200km/h auto nie musi być mocne, ale duże 63 |
Data: Maj 15 2009 08:13:51 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Darek | ąćęłńóśźż pisze: Ferdinand P. się w grobie przewraca... Wg mnie Twojemu przedpiścy chodziło o to, iż do długodystansowego zasuwania z takimi prędkościami lepsza duża fura. Mam podobne zdanie. Nawet nie chodzi tyle o te prędkości, co o te dystanse, gdzie komfort ma spore znaczenie. 64 |
Data: Maj 15 2009 09:14:38 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Michał | ąćęłńóśźż pisze: dokładnie tak. 200km/h na godzinę to nie jest dużo (od 20 lat) - robi to w zasadzie każde małe auto z silnikiem ponad 1.6, i już każde duże niezależnie od silnika (porsche nie potrzebne, bmw,merc,audi,lexus,renault, citroen,volvo pojedzie). i zupełnie nie chodzi o jazde autem powiedzmy WRC ;) po zakrętach. różnice są takie: jedziesz powiedzmy lanosem 200km/h i ile tak pojedziesz - 4 minuty ? a potem zwolnisz do 170 lub 150. Takie (małe) auta się fatalnie prowdzą przy 200km/h to ciężko "w pas trafić", cieżko tyle jechać jak wiatr wieje mocniejszy. A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak są zdecydowanie za małe, do jazdy serio 200km/h a nie na chwilę. I nie chodzi tu o twardość zawieszenia itp... tylko o szerokość i długość auta i kół, oraz konstrukcje zawieszenia, tak żeby przy 200km/h było stabilnie nie trzeba było korygować jak wiatr zawieje, spokoja cicha jazda gdzie kierownice dalej trzymasz jedną ręką. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 65 |
Data: Maj 15 2009 11:28:26 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: .Peeter | Użytkownik " Michał" napisał: A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak To fakt. Moje auto (Toledo II) nadaje się do autostradowej jazdy, ale nie z prędkością przelotową >200km/h. Fakt, że rozpędza się bez problemu do 235km/h, ale na dłuższą metę jest to mało komfortowe - zbyt wysokie obroty silnika. Najlepiej się jedzie maksymalnie do 180km/h. Fakt jednak, że auto jest stabilne przy każdej prędkości, ale to też po części zasługa 225/45/17. Obrotów silnika niestety już się przeskoczyć nie da. Jeszcze co do spalania - przy 100km/h pali około 5l/100, przy 200 już komputer pokazuje spalanie chwilowe w okolicach 11-12l/100. Jeśli auto ma być faktycznie na autostrady, to też bym szukał czegoś większego, ale niekoniecznie osiągającego te 200km/h w zawrotnym czasie. Na przykład Audi A6 3.0TDI by się pewnie nadało. Pozdrawiam ..Peeter 66 |
Data: Maj 15 2009 23:59:59 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Michał | To fakt. Moje auto (Toledo II) nadaje się do autostradowej jazdy, no może to a6 się nada :) moc na niemieckie autostrady zbędna ;) (na polskie drogi nie) raz jechałem małym autem które mnie zaskoczyło pod względem jazdy: opel meriva 2008, tam prędkość max była ze 160 (po 300km już 170 ?!? o co chodzi nie wiem ale po 300km miał przejechane 303km) i się prowadził zadziwiająco dobrze przy tych 160..170. Dla przykładu podawany lanos1.6 powyżej 130 przechodził w tryb poduszkowiec i w pasie mieścić się było trudno. a aktualne znowu jest odporne na prędkości, prowdzi się zawsze tak samo, tylko mocy brak - trzeba podciągać na 3 i 4 biegu żeby się jako tako rozpędzać, bo piatka zeskalowana na 260. a4 źle kojarze, bo mi lanosa sposobem jazdy przypominało, ale model z okolic roku 2000, z tym że nie jeździłem po autostradach, to nie wiem jak to jeździ 200km/h. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 67 |
Data: Maj 16 2009 12:04:36 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: .Peeter | Michał wrote: a aktualne znowu jest odporne na prędkości, prowdzi się zawsze tak U mnie mocy jest pod dostatkiem (choć podobno zawsze jest za mało), ale średnio mi się widzi jazda dieslem ze stałą prędkością obrotową silnika na poziomie 4000-4300rpm. :) Przy ~3000rpm jest jeszcze cicho, można jeździć na dowolne odległości, ale to ogranicza prędkość właśnie do około 180km/h. Ja chcę dłuższą skrzynię! :-) -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| 68 |
Data: Maj 15 2009 17:47:18 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Rychu | Michał pisze: A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak Moja opinia. Vectra, nowe Mondeo, Audi A6 jak najbardziej nadają się do dłuższej jazdy z prędkością 200 km/h. Spalanie w Vectrze (1.8b) i Mondeo (2.0b) oscylowało w granicach 17 l/100km, Audi A6 (2.0d aut.) koło 15-16 l/100km. Natomiast ostatnio mam przyjemność jeździć BMW 130i M i muszę powiedzieć, że tym autem można naprawdę szybko i przyjemnie jeździć. Wydaje się, że jest małe, ale poniżej 200 km/h prędkości praktycznie się nie czuje i jest naprawdę cicho, pomimo 3 litrów w benzynie i 265 koni. Co do spalania, to oscyluje w granicach 10-13 litrów, jadąc ze stałą prędkością, bez hamowania i przyspieszania. -- Pozdrawiam Ryszard Wieczorek 69 |
Data: Maj 15 2009 23:41:51 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Michał |
Moja opinia. Vectra, nowe Mondeo, Audi A6 jak najbardziej nadają się do ta vectra mi trochę dziwnie wygląda, mondeo chyba urosło, a a6 na pewno. cały czas nie mam przekonania do jazdy nimi 200km/h - no może poza a6 bo ono wielkości a8 prawie jest. co do bmw1, to ok, ale to chyba taka "sportowa" jazda z emocjami by była. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 70 |
Data: Maj 16 2009 08:48:38 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Rychu | Michał pisze: ta vectra mi trochę dziwnie wygląda, mondeo chyba urosło, a a6 na pewno. Mam 183 cm i 81 kg, więc te auta jeżeli chodzi o miejsce kierowcy są dla mnie wygodne. Dla kumpla, który ma 192 i jest trochę grubszy Vectra faktycznie była za ciasna, reszta ok. Mondeo i A6 są spore. Z tym, że w A6 siedzi się niżej i głębiej w fotelu, natomiast w Mondeo trochę gorzej. co do bmw1, to ok, ale to chyba taka "sportowa" jazda z emocjami by była. Właśnie nie. To auto posiada niesamowite zawieszenie i bardzo wygodne, idealnie dopasowane fotele. Jeżeli chodzi o emocje, to dostarcza je przyspieszenie i kiepsko je znoszą kobiety. ;) Natomiast jazda ze stałą prędkością, nawet grubo ponad 200 km/h jest spokojna i przyjemna, o ile oczywiście jedziemy po odpowiedniej drodze, a nie takiej, na której w każdej chwili możemy spotkać koleiny, czy dziury. -- Pozdrawiam Ryszard Wieczorek 71 |
Data: Maj 15 2009 08:40:45 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Krzysiek Kielczewski | On 2009-05-14, jarek wrote: Witam! Dowolne, byle górka odpowiednio duża. Krzysiek Kiełczewski 72 |
Data: Maj 15 2009 08:59:57 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: zkruk [Lodz] | jarek wrote: Witam! przy 220km (licznikowo) czyli pewnie realnie 200-210 -> 13 litrów więc zejdź na ziemie :> -- pozdrawiam www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi 73 |
Data: Maj 15 2009 09:21:16 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: szwagier | jarek pisze: Witam! 3.0 dCi w Vel Satisie pali 6,9-7,1 l/100 km przy 100 km/h. Przy 150 km/h to 11,9 l/100 km, przy 170 km/h - 15 l/100 km. Dla odmiany 5,7 HEMI w Jeep Grand Cheeroke przy 100 km/h "miesci sie" w 11 l/100 ale przy 200 km/h spala juz ponad 35 l/100 km. Trudno to nazwac przyrostem liniowym. Jak ktos twierdzi ze silnik 1,9 TDI jest mu w stanie spalic 8 l/100 km przy 200 km/h to znaczy ze musi oddac samochod do serwisu na kalibracje czujnikow. Bo to znaczy ze ani nie osiaga 200 km/h ani nie pali 8 l. Chyba ze to bylo z gorki. Bardzo stromej gorki, np przyczolek mostowy i prosto do wody. szwagier 74 |
Data: Maj 15 2009 09:58:32 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Robert_J | Jak ktos twierdzi ze silnik 1,9 TDI jest mu w stanie spalic 8 l/100 km przy 200 km/h to znaczy ze musi oddac samochod do serwisu na kalibracje czujnikow. Bo to znaczy ze ani nie osiaga 200 km/h ani nie pali 8 l. Dokładnie :-). Sam takim jeżdżę i zgadzam się z Tobą w 100 %. Przede wszystkim dyskusyjny jest sam fakt jazdy tym autem 200. Ja swojego rozbujałem do licznikowych 205, max. 210. Ale pewnie realnie było 195-200. Przełączywszy na chwilowe spalanie wahało się w okolicach 12-13 l, ale też ch... wie ile w tym prawdy. Natomiast faktem jest że wracając z Francji nocą przez Niemcy jechałem bardzo szybko, chwilami prawie te 200, ale średnio ok. 160-170. Zjechałem z tą prędkością cały bak, więc pomiar dość dokładny, wyszło ponad 10/100. Zbiornik na ok. 500 km :-), gdzie przy normalnej jeździe styka na 1000... 75 |
Data: Maj 15 2009 10:33:06 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: wchpikus | Witam! 76 |
Data: Maj 15 2009 11:53:03 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: yabba |
Witam! Czy dobrze Cię rozumiem: przy prędkości 200 km/h chcesz mieć zużycie paliwa w Vectrze w okolicach 8l\100 km? -- Pozdrawiam, yabba 77 |
Data: Maj 15 2009 17:23:56 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: jarek |
Witam! Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej wypowiedzcie sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i te modele. Ani jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na autyostradzie nie zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia wychodzi mi w granicach 150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to Vectra i Pasaat 2,0 TDI 170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo 8l/100km. Ale nie skupiajacie sie na tym, bo chodzi o to ktore auto wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za BMW lub Audi jest adekwatna do jakosci. Jarek Jarek 78 |
Data: Maj 15 2009 20:54:53 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: krzyss | jarek pisze: Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej wypowiedzcie sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i te modele. Ani jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na autyostradzie nie zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia wychodzi mi w granicach 150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to Vectra i Pasaat 2,0 TDI 170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo 8l/100km. Ale nie skupiajacie sie na tym, bo chodzi o to ktore auto wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za BMW lub Audi jest adekwatna do jakosci. BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko sie naprawia bez odpowiedniego komputera. Opel ja nie lubie tej marki wiec sie nie wypowiem. AUDI jest fajne, duzo czesci i roznych zamiennikow, serwis w sumie szeroko dostepny bo to VW tylko troche bardziej luksusowy. Ja bym celowal w AUDI moze jakies A6 skoro ma robic dlugie trasy... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 79 |
Data: Maj 15 2009 21:09:23 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: bratPit |
BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko BMW i drogie części? może się coś zmieniło ale dwa lata wstecz części BMW były...tańsze od Oplowskich, przykłady? proszę: czujnik zużycia klocków do Omegi - ASO 80zł, do BMW E38 -70zł, wahacz PP kpl do E34 525iX coś lekko powyżej 800zł, do Vectry 1100zł, podobnie było z oryginalnymi tarczami, klockami, brat 80 |
Data: Maj 15 2009 22:05:22 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Karolek |
BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko sie naprawia bez odpowiedniego komputera. Jestes w bledzie. Karolek 81 |
Data: Maj 15 2009 22:08:51 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Przemek V |
BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie. Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał. Wniosek - jeśli chcesz zap... kup auto najwyższej możliwej klasy z obojętnie jakim silnikiem i koniecznie z ksenonami. Żeby komfortowo jechać 200 musisz mieć auto z maksymalną rzędu 240-250 i powyżej 200KM inaczej to jest męka a nie jazda. 82 |
Data: Maj 15 2009 22:33:14 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: bratPit |
BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej coś w tym jest, co ciekawe nawet kierowcy 'TIRów' znani z delikatnie mówiąc niechęci do osobówek, widząc za sobą szybko zbliżającą się E65 i hamującą za nimi ze względu na brak widoczności czy można ich wyprzedzić, mówią na radiu " leć tą BETĄ, wolne masz", brat 83 |
Data: Maj 16 2009 02:41:11 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: JG | Przemek V pisze: BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie.Buraczenie często uchodzi tego typu autom płazem. Część ludzi się po prostu boi i co bardziej łysi kierowcy to skrzętnie wykorzystują. Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał.(...) Mam kolegę, który ma 190-konnego Colta CZT (1.5 Turbo). Jak i inne cichociemne auta, jest bardzo skuteczne w łamaniu tego typu hierarchii ;) Zresztą już 125p z dwulitrowym 'dohcem' potrafi niektórych co najmniej zaintrygować. Jeśli nie wyprzedzić :) A nie wiem, czy w Twoim E60 też to się da zaobserwować, ale ja zauważam jeszcze jeden bardzo pozytywny aspekt nowych samochodów tzw. klasy premium - praktycznie nikt nie podjeżdża w tego typu autach pod zderzak. Daje to jednak spory komfort psychiczny. pozdrawiam, JG 84 |
Data: Maj 21 2009 13:32:58 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: ąćęłńóśźż | ROTFL Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. 85 |
Data: Maj 21 2009 13:40:02 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: maanj |
Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami alternatywa jest chociazby audi S4 z powiedzmy 2004 roku z moca ponad 300 PS niejedna ciezka limuzyna zostaje z tylu 86 |
Data: Maj 21 2009 17:38:56 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: JG | maanj pisze: zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonamiAle to ma 4.2 V8, ledwo się zbiera :P A poważnie - całkiem fajne auto, ale na egzemplarz w dobrym stanie też trzeba troszkę wydać. pozdrawiam, JG 87 |
Data: Maj 23 2009 00:37:51 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Przemek V |
zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami Nie zostanie bo facet w A6 1.8 go nie puści. Chyba, że srebrne lusterka przyuważy. 88 |
Data: Maj 23 2009 05:23:41 | Temat: Re: auto do zap... | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 23 May 2009 00:37:51 +0200, Przemek V Nie zostanie bo facet w A6 1.8 go nie puści. Chyba, że srebrne lusterka Albo wręcz przeciwnie, jak je zobaczy, to tym bardziej go nie puści ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |