On Sun, 27 May 2007 09:18:31 +0200, Paweł wrote:
Byś może ktoś miał podobny problem i wie co było jego przyczyną.
Przyczyn to moze byc wiele.
Pierwsza rzecz do sprawdzenia - czy w tym stanie jest iskra
na swiecach.
Nie wiem jak tam uklad zaplonowy wyglada, czasem warto wozic
stara swiece z dluzszym kablem zeby sie szybko podlaczyc.
J.
5 |
Data: Maj 27 2007 18:28:10 |
Temat: Re: Fiat Palio 1.6 - dziwna usterka |
Autor: Paweł |
J.F. napisał(a):
On Sun, 27 May 2007 09:18:31 +0200, Paweł wrote:
Byś może ktoś miał podobny problem i wie co było jego przyczyną.
Przyczyn to moze byc wiele.
Pierwsza rzecz do sprawdzenia - czy w tym stanie jest iskra
na swiecach.
Nie wiem jak tam uklad zaplonowy wyglada, czasem warto wozic
stara swiece z dluzszym kablem zeby sie szybko podlaczyc.
Iskry nie ma.
Jeśli się nie mylę to plus na cewkę zapłonową podawany jest przez przekaźnik włączający również pompę paliwa. Minus idzie do komputera.
Po przekręceniu kluczyka przez chwilę pracuje pompa paliwa i jest napięcie na cewce. Później zanika nawet jeśli pracuje rozrusznik. Nic więc dziwnego, że nie ma iskry. W serwisie powiedzieli, że błąd odczytany z komputera najprawdopodobniej wskazuje na problem z jakimś czujnikiem ale nie wiedzą z jakim.
Paweł
6 |
Data: Maj 28 2007 11:30:05 | Temat: Re: Fiat Palio 1.6 - dziwna usterka | Autor: Dr.Om |
Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości
J.F. napisał(a):
On Sun, 27 May 2007 09:18:31 +0200, Paweł wrote:
Byś może ktoś miał podobny problem i wie co było jego przyczyną.
Przyczyn to moze byc wiele.
Pierwsza rzecz do sprawdzenia - czy w tym stanie jest iskra
na swiecach.
Nie wiem jak tam uklad zaplonowy wyglada, czasem warto wozic
stara swiece z dluzszym kablem zeby sie szybko podlaczyc.
Iskry nie ma.
Jeśli się nie mylę to plus na cewkę zapłonową podawany jest przez
przekaźnik włączający również pompę paliwa. Minus idzie do komputera.
Po przekręceniu kluczyka przez chwilę pracuje pompa paliwa i jest napięcie
na cewce. Później zanika nawet jeśli pracuje rozrusznik. Nic więc
dziwnego, że nie ma iskry. W serwisie powiedzieli, że błąd odczytany z
komputera najprawdopodobniej wskazuje na problem z jakimś czujnikiem ale
nie wiedzą z jakim.
Paweł
Witam
Mysle ze problem moze być gdzies w złączce komputera lub w innych złączkach,
ja odłączyłbym tą złączke od komputera podgiął styki igłą i złożył
spowrotem, mozna nawet lekko podgiac styki w złączu komputera. Według mnie
poprostu cos nie laczy i serwis ASO nic na to nie poradzi, oni umia robic
herbatke dla klienta , wiec najlepiej samemu te zlaczki porozlaczac podgiac
styki i bedzie dobrze, ewentualnie mozesz poprosic jakiegos elektronika do
tego celu tylko odlaczcie akumator przed tymi czynnosciami.
| |