Grupy dyskusyjne   »   Fiesta + LPG ?

Fiesta + LPG ?



1 Data: Maj 28 2007 08:05:50
Temat: Fiesta + LPG ?
Autor:

Witam,

chcialem spytac czy do Forda Fiesta oplaca sie zakladac instalacje LPG, czy jest to problemowe oraz jaka instalacje najlepiej wstawic do tego samochodu?
Chodzi dokladnie o Fieste z silnikiem 1.25 16V (Zetec). Samochod z roku 1997, przebieg 88 tys.

Pozdrawiam

N.



2 Data: Maj 28 2007 09:11:03
Temat: Re: Fiesta + LPG ?
Autor: Pabl 


Użytkownik "<Nortik>"  napisał w wiadomości

Witam,

chcialem spytac czy do Forda Fiesta oplaca sie zakladac instalacje LPG,
czy jest to problemowe oraz jaka instalacje najlepiej wstawic do tego
samochodu?
Chodzi dokladnie o Fieste z silnikiem 1.25 16V (Zetec). Samochod z roku
1997, przebieg 88 tys.


Przy tym przebiegu przyszykuj sie na wymiane walka rozrzadu, za chwile
zaczna klepac zaworki... pozniej bedziesz gadal, ze to wina gazu...

Instalka 2 generacji chodzi ok w takiej fiescie.
A oplacalnosc - no coz - to juz musisz sobie policzyc. Przy 2 generacji
zmien kolektor na metalowy (ok 550 zl) lub zamontuj 4 DUZE gwizdki/grzybki.

Picasso

3 Data: Maj 28 2007 09:20:31
Temat: Re: Fiesta + LPG ?
Autor: Cyneq 

Pabl napisał(a):

Przy tym przebiegu przyszykuj sie na wymiane walka rozrzadu, za chwile zaczna klepac zaworki... pozniej bedziesz gadal, ze to wina gazu...

Z ciekawości:
1. Dlaczego tam tak szybko pada wąłek? Dupny materiał, czy idiotyczne nastawy luzów połączone z za twardymi szklankami/płytkami (nie wiem jaka tem jest regulacja, nie bić proszę).
2. Czemu wymiana? Jak krzywki zjechane może lepiej regeneracja? To jest 50 zł od krzywki normalnie, zmienić na używke to idiotyzm, a nówka pewnie kosztuje tragiczne pieniadze.

--
Cyneq

4 Data: Maj 28 2007 10:05:01
Temat: Re: Fiesta + LPG ?
Autor: Pabl 


Użytkownik "Cyneq"  napisał w wiadomości

Pabl napisał(a):

Przy tym przebiegu przyszykuj sie na wymiane walka rozrzadu, za chwile
zaczna klepac zaworki... pozniej bedziesz gadal, ze to wina gazu...

Z ciekawości:
1. Dlaczego tam tak szybko pada wąłek? Dupny materiał, czy idiotyczne
nastawy luzów połączone z za twardymi szklankami/płytkami (nie wiem jaka
tem jest regulacja, nie bić proszę).
2. Czemu wymiana? Jak krzywki zjechane może lepiej regeneracja? To jest 50
zł od krzywki normalnie, zmienić na używke to idiotyzm, a nówka pewnie
kosztuje tragiczne pieniadze.


W sumie to walnalem babola bo problem dotyczyl 1,1 i 1,3 a 1,25 to juz
konstrukcja yamahy i ma 2 walki , ktore sa wykonane z odpowiedniego
materialu.

Fabryczny walek byl z gownianego materialu, nowy kosztuje 800 zl.
Napawanie/regeneracja to pateractwo, kiedys kiedy te sprawy byly oplacalne
zawsze z tym byly problemy. Kiedys napawalem wal i tloki w vw t2 2.0 benzyna
i po 2 tygodniach byl robiony 2 remont silnika ...

Picasso

5 Data: Maj 28 2007 10:30:35
Temat: Re: Fiesta + LPG ?
Autor:


Użytkownik "Pabl"  napisał w wiadomości


Użytkownik "Cyneq"  napisał w wiadomości
[...]

Fabryczny walek byl z gownianego materialu, nowy kosztuje 800 zl. Napawanie/regeneracja to pateractwo, kiedys kiedy te sprawy byly oplacalne zawsze z tym byly problemy. Kiedys napawalem wal i tloki w vw t2 2.0 benzyna i po 2 tygodniach byl robiony 2 remont silnika ...


Dziekuje za przyblizenie sprawy. Czyli ten silnik 1.25 bedzie sprawial mniej problemow, czy poprzez to, ze ma rozwiazania Yamahy ewentualne problemy beda drozsze?
Jeszcze spytam, po kupnie tego samochodu musze wymienic olej, filtry, rozrzad i co jeszcze, zeby moc zalozyc instalacje LPG i miec w miare spokojna eksploatacje?

Pozdrawiam
N.

Fiesta + LPG ?



Grupy dyskusyjne