...odporność na rdzę i właściwości mechaniczne.
Bardzo chetnie podlacze sie pod temat jesli mozna,
sam sie interesuje w przyszlosci zakupem tego samochodu.
Mechanicznie z tego co wiem i co ludzie pisza głownymi bolaczkami sa:
- maglownice, wysiadaja na naszych drogach po okolo 130kkm
- zawieszenie wielowahaczowe czesto po ~40kkm ale zdarza sie ze jest ok
dluzej
- alternator
- czasem cewka zaplonowa
....z cala reszta raczej usmiech od ucha do ucha jesli chodzi o mechanike;)
Poza tym wszedzie pada stwierdzenie, ze rdzewieja.. ale wszyscy pisza, ze
rdzewieja ranty drzwi, tylna klapa,
lusterko. Wedlug mnie sa to sprawy niskobudzetowe i do dopilnowania aby bylo
ok.
Nikt nie pisze np. o nadkolach, progach, podwoziu itp.
Czy ktos wie jak wyglada np. sprawa z podluznicami?
Czy zrobili jakis skok jakosciowy w zabezpieczeniu antykorozyjnym
w porownaniu np do Escorta, w ktorym podluznice byly biodegradowalne?
Mam wrazenie, ze ludzie pisza o rdzy ale o pierdolkach a potem ciagnie sie
fama
ze Foki rdzewieja hmm... Moze jest tutaj jakis mechanik/blacharz, ktory ma
doczynienia
od czasu do czasu z jakims Focusem i wypowie sie jak te samochody trzymaja
sie
po tych 7,8 latach?
Pozdrawiam
Maciek
7 |
Data: Marzec 17 2009 09:23:49 |
Temat: Re: Ford Focus I 2002 |
Autor: szerszen |
Użytkownik "Maciej" napisał w wiadomości mam kombiaka 1.6 z koncowki 2000, jezdzi od 2001, aktualnie ma nakrecone prawie 230kkm, wiekszosc w trasice, dopiero ostatnie 40pare kkm tylko po miescie, oprocz wymiany rozrzadu mial wymieniane sprzeglo i kolektor wydechowy, no lozyska i ekploatacyjne, pali nawet po kilku dniowym postoju w najwieszke mrozy od pierwszego, i jak do tej pory nigdy nie zawiodl, niestety pojawil sie rudy na tylnych prawych drzwiach i tylnej klapie
takze leje plyny, jezdze i sie nie przejmuje
|