Grupy dyskusyjne   »   Garb kopci i nikt nie wie czemu

Garb kopci i nikt nie wie czemu



1 Data: Czerwiec 25 2008 03:55:17
Temat: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor:

Witam
Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził  poziom pływaka,
wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
postukał a garb jak kopcił tak kopci.
Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
brakować pomysłów.
Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
chciał bym uszkodzić mojej żaby.



2 Data: Czerwiec 25 2008 13:56:08
Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor: autotechnik 

Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.
Użytkownik  napisał w wiadomości

Witam
Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził  poziom pływaka,
wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
postukał a garb jak kopcił tak kopci.
Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
brakować pomysłów.
Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
chciał bym uszkodzić mojej żaby.

3 Data: Czerwiec 25 2008 20:18:25
Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor: GarbusMac 

PoVWitać

Albo złe paliwo np z ropą pomieszane... tylko ze od tego dym jest bardziej
siwy niż czarny....


Użytkownik "autotechnik"  napisał w wiadomości

Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.

4 Data: Czerwiec 26 2008 01:42:24
Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor:

On 25 Cze, 13:56, "autotechnik"  wrote:

Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.
Użytkownik  napisał w
Witam
Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził  poziom pływaka,
wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
postukał a garb jak kopcił tak kopci.
Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
brakować pomysłów.
Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
chciał bym uszkodzić mojej żaby.


Ale wydaje mi się, że gdyby miał "gumowe pierścienie" to by nie miał
mocy, a ma.

5 Data: Czerwiec 26 2008 03:48:19
Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor:

moze tez byc ze wzgledu na zryte uszczeleczki przy zaworach te co na
glowicy przy prowadnicach sa,
jak masz wywalone prowadnice to bedzie tez tak kopcil jak od
pirrszcieni,
najlepiej to sprawdic zdejmujac dekle zaworow, przy nastepnej
regolacji, i zobacz czy na deklach masz taki osad jak z sadzy, jezeli
jest sadza znaczy ze prowadnice na zaworach luzy maja i puszczaja olej
do gara

http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=218005 masz
fote zrytej prowadnicy, i brak gumki uszczelniajacej, widac tez ostry
luz

6 Data: Czerwiec 28 2008 16:56:00
Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor: MarcinJM 

 pisze:

moze tez byc ze wzgledu na zryte uszczeleczki przy zaworach te co na
glowicy przy prowadnicach sa,

Z ciekawosci: ktory silnik garbowy mial uszczelniacze zaworow?

--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm

7 Data: Czerwiec 26 2008 21:57:52
Temat: Re: Garb kopci i nikt nie wie czemu
Autor: autotechnik 

Niestety jesteś w błędzie.Moc będzie miał tylko w początkowej
fazie.Najlepiej wykręć świece i opisz jak wyglądają.Zaobserwuj jaki jest
kolor dymu i czy ubywa oleju.
Użytkownik  napisał w wiadomości

On 25 Cze, 13:56, "autotechnik"  wrote:

Witam! Może być przegrzany."Gumowe pierścienie". Pozdrawiam - Autotechnik.
Użytkownik  napisał w

Witam
Od paru dni garb kopci aż jadący za mną się duszą, rura aż czarna od
sadzy. 2 tys. km temu wymieniłem na nowe głowice, tłoki, pierścienie i
regenerowałem głowicę. Byłem u mechanika, sprawdził poziom pływaka,
wyregulował zawory, powymieniał świece, przeczyścił gaźnik, popukał,
postukał a garb jak kopcił tak kopci.
Co to może być? Bo sprawdziłem już chyba wszystko i powoli zaczyna mi
brakować pomysłów.
Czy to może być szkodliwe dla silnika, bo wybieram się do Sztumu a nie
chciał bym uszkodzić mojej żaby.


Ale wydaje mi się, że gdyby miał "gumowe pierścienie" to by nie miał
mocy, a ma.

Garb kopci i nikt nie wie czemu



Grupy dyskusyjne