Grupy dyskusyjne   »   GN250

GN250



1 Data: Pa?dziernik 23 2013 19:04:54
Temat: GN250
Autor: MarcinJM 

Witam
Kupiłem niedawno taki sprzet. To moj pierwszy motor (choc mam 43 lata :P ) (skutera 150ccm nie zaliczam do motocykli).
Pojezdzilem nieco i to jestem zadowolony. chyba zostanie ze mna na dluzej.
Ale do rzeczy.
Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?
Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?
Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z pierwszych rocznikow.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"



2 Data: Pa?dziernik 23 2013 20:48:46
Temat: Re: GN250
Autor: zbigi 

MarcinJM napisał(a):

Witam
Kupiłem niedawno taki sprzet. To moj pierwszy motor (choc mam 43 lata :P ) (skutera 150ccm nie zaliczam do motocykli).

A błÄ…d! :)
Mój pierwszy _motocykl_, to skuter Berlin Roller (wiem, wiem... masło maĹ›lane ;)) o pojemnoĹ›ci właĹ›nie 150ccm. PóĽniej dłuuugo nic i WSK125. I wcale sobie nie krzywdowałem w temacie bycia prawdziwym motocyklistÄ… :)

Pojezdzilem nieco i to jestem zadowolony. chyba zostanie ze mna na dluzej.

No! :)

Ale do rzeczy.
Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

Czy GN da radÄ™, to nie wiem, ale z podobnych przypadków doĹ›wiadczyłem podobnego zabiegu w swym katamaranie (Panda I z 1991) i - poza poprawÄ… oĹ›wielenia jezdni - nie zauważyłem negatywnych zjawisk :)

Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?

Heh... Gdym ujeżdżał BestyjÄ™ (czyli rzeczonÄ… wueskÄ™ właĹ›nie), marzeniem moim było, by miała ona 2 biegi wiÄ™cej (dla lepszej gospodarki obrotami silnika) i 2 suwy wiÄ™cej (dla wiÄ™kszej ekonomicznoĹ›ci i trwałej prÄ™dkoĹ›ci marszowej). O 2 razy wiÄ™kszej pojemnoĹ›ci nie Ĺ›miałem marzyć :)

Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z pierwszych rocznikow.

A... To nie do mnie :)
--
zbigi i stopka zastępcza

3 Data: Pa?dziernik 23 2013 22:37:07
Temat: Re: GN250
Autor: J_K_K 

W dniu 2013-10-23 19:04, MarcinJM pisze:

Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem
zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak
watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze
to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

PóĽniejsze GN miały wkład na H4.
Możesz ew. poszukać, czy wi±zało się to z jakimi¶ zmianami w elektryce,
ale różnica jest (jak dla mnie) raczej niewielka.


Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?

Sprzęt niewysilony, tak, że moim zdaniem nie powinno być większych problemów.
Mog± być z relatywnie mał± moc± przy podjazdach w górach.
Pozmieniaj płyny i filtry, powietrza, je¶li masz g±bkowy,
wyczy¶ć i nas±cz stosownym olejem, wymień ¶wiecę.
Skontroluj opony, napęd i klocki.

Ponieważ sprzęt ma swoje lata, pewnie warto było by wzi±ć
w podróż uniwersaln± linkę naprawcz± i spray do opon.
--

Pzdr

J_K_K

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

4 Data: Pa?dziernik 24 2013 08:08:19
Temat: Re: GN250
Autor: Magic 

W dniu 2013-10-23 19:04, MarcinJM pisze:

Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem
zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak
watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze
to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

Powinien, dla pewnoĹ›ci możesz sprawdzić jakiej gruboĹ›ci przewody idÄ… do oprawki żarówki, jeĹ›li 1.5 mm2 to spoko. SprawdĽ i popraw połÄ…czenia, przeczyć styki w oprawce i wio.

Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?
Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z
pierwszych rocznikow.


Pewnie siÄ™ zmÄ™czysz podróżujÄ…c ciÄ…gle z prÄ™dkoĹ›ciami ok. 90 km/h ale to kwestia nastawienia. Motorek nie ma opinii awaryjnego jako taki, bardziej bÄ™dzie siÄ™ liczył stan Twojego egzemplarza.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

5 Data: Pa?dziernik 24 2013 08:25:07
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 08:08, Magic pisze:

Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem
zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak
watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze
to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

Powinien, dla pewnoĹ›ci możesz sprawdzić jakiej gruboĹ›ci przewody idÄ… do
oprawki żarówki, jeĹ›li 1.5 mm2 to spoko. SprawdĽ i popraw połÄ…czenia,
przeczyć styki w oprawce i wio.

Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro, regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).

Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?
Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z
pierwszych rocznikow.


Pewnie siÄ™ zmÄ™czysz podróżujÄ…c ciÄ…gle z prÄ™dkoĹ›ciami ok. 90 km/h ale to
kwestia nastawienia. Motorek nie ma opinii awaryjnego jako taki,
bardziej bÄ™dzie siÄ™ liczył stan Twojego egzemplarza.

Naped na pewno do wymiany (tylna zebatka wyglada jak gwiazda ninja, do zabijania wrogow). Nad lancuchem rozrzadu sie zastanawiam (39 tys. km). Czyszczenie gaznika.

Jezdze sportowo smochodem i od motocykla oczekuje innych doznan :)
Poza tym moje doswiadczenie w jezdzie jest nikle (jakies 5000km 50'tka, 4000km 150tka, 1000km GNem i daaawno temu 15km >pietnascie< CZtka 350;)) i mam swiadomosc, że w wieku 43 lat raczej Valentino Rossim nie zostane ;) (i nie chce).


--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

6 Data: Pa?dziernik 24 2013 12:21:29
Temat: Re: GN250
Autor: sbd 


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomoĹ›ci
news:5268bd44$0$2176

Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka założyłem H4 i nie było najmniejszych problemów
z instalacjÄ… przez kilka tys. km, teraz sluży nowemu panu :)
Wieć gminna niesie, że równoległe regulatory tyrystorowe mniej siÄ™
grzejÄ… gdy wiÄ™cej prÄ…du zużywajÄ… odbiorniki, wiÄ™c mocniejsze Ĺ›wiatła
mogÄ… nawet pozytywnie wpłynąć na trwałoć regulatora.

Jezdze sportowo smochodem i od motocykla oczekuje innych doznan :)
Gienek służył za pierwsze moto dla swieżo upieczonej kierowniczki - przy
zakupie kierowałem siÄ™ jak najniższÄ… masÄ… i niskÄ… kanapÄ…. Drobne błÄ™dy
zawsze załatwiało podparcie nogÄ… zamiast gleby - taki wiÄ™kszy motorower
dla nabrania wprawy po kursie PJ:) W tej roli sprawdził siÄ™ doskonale.

Niestety jest bardzo miękki, nawet po wymianie oleju na gęstszy w
teleskopach. Mało stabilny, mocno nurkuje przy hamowaniu.
Moim zdaniem dobry na sam poczÄ…tek, ale poĽniej dla własnego
bezpieczeĹ„stwa i komfortu warto przesiÄ…ć siÄ™ na coĹ› z lepszym
zawieszeniem i silnikiem pozwalajÄ…cym choćby wyprzedzić ciÄ™żarówkÄ™
na drodze dwukierunkowej.

pozdrawiam
sbd

7 Data: Pa?dziernik 24 2013 10:29:53
Temat: Re: GN250
Autor: AZ 

On 2013-10-24, sbd  wrote:

Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka założyłem H4 i nie było najmniejszych problemów
z instalacjÄ… przez kilka tys. km, teraz sluży nowemu panu :)
Wieć gminna niesie, że równoległe regulatory tyrystorowe mniej siÄ™
grzejÄ… gdy wiÄ™cej prÄ…du zużywajÄ… odbiorniki, wiÄ™c mocniejsze Ĺ›wiatła
mogÄ… nawet pozytywnie wpłynąć na trwałoć regulatora.

Mniej do puszczenia w atmosfere w postaci ciepla. O ile tylko jest zapas
mocy i bilans nie bedzie ujemny to bedzie banglac.

--
Artur
ZZR 1200

8 Data: Pa?dziernik 24 2013 12:35:02
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 12:29, AZ pisze:

On 2013-10-24, sbd  wrote:
Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka założyłem H4 i nie było najmniejszych problemów
z instalacjÄ… przez kilka tys. km, teraz sluży nowemu panu :)
Wieć gminna niesie, że równoległe regulatory tyrystorowe mniej siÄ™
grzejÄ… gdy wiÄ™cej prÄ…du zużywajÄ… odbiorniki, wiÄ™c mocniejsze Ĺ›wiatła
mogÄ… nawet pozytywnie wpłynąć na trwałoć regulatora.

Mniej do puszczenia w atmosfere w postaci ciepla. O ile tylko jest zapas
mocy i bilans nie bedzie ujemny to bedzie banglac.

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad. Ale chyba, z tego co widze na schemacie, oswietlenie pracuje na odrebnej fazie alternatora, wiec na ładowanie nie powinno miec wpływu. Z trzeciej strony po zatrzymaniu silnika reflektor jest zasilany, wiec w jakis sposob jest polaczenie reflektor <> aku. Niestety nie mam schematu, chocby ideowego, regulatora.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

9 Data: Pa?dziernik 24 2013 10:44:58
Temat: Re: GN250
Autor: AZ 

On 2013-10-24, MarcinJM  wrote:

W dniu 2013-10-24 12:29, AZ pisze:
On 2013-10-24, sbd  wrote:
Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka założyłem H4 i nie było najmniejszych problemów
z instalacjÄ… przez kilka tys. km, teraz sluży nowemu panu :)
Wieć gminna niesie, że równoległe regulatory tyrystorowe mniej siÄ™
grzejÄ… gdy wiÄ™cej prÄ…du zużywajÄ… odbiorniki, wiÄ™c mocniejsze Ĺ›wiatła
mogÄ… nawet pozytywnie wpłynąć na trwałoć regulatora.

Mniej do puszczenia w atmosfere w postaci ciepla. O ile tylko jest zapas
mocy i bilans nie bedzie ujemny to bedzie banglac.

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad. Ale chyba, z
tego co widze na schemacie, oswietlenie pracuje na odrebnej fazie
alternatora, wiec na ładowanie nie powinno miec wpływu. Z trzeciej
strony po zatrzymaniu silnika reflektor jest zasilany, wiec w jakis
sposob jest polaczenie reflektor <> aku. Niestety nie mam schematu,
chocby ideowego, regulatora.

Mysle, ze nie ma co sie nad tym doktoryzowac tylko sprobowac ;-) Jakby
byl problem z ladowaniem zawsze mozesz urwac pare watow wkladajac jakas
ledowa zarowek zamiast tylnej postojowki i oswietlenia tablicy na
przyklad ;-)

--
Artur
ZZR 1200

10 Data: Pa?dziernik 24 2013 12:57:15
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 12:44, AZ pisze:

Mysle, ze nie ma co sie nad tym doktoryzowac tylko sprobowac ;-) Jakby
byl problem z ladowaniem zawsze mozesz urwac pare watow wkladajac jakas
ledowa zarowek zamiast tylnej postojowki i oswietlenia tablicy na
przyklad ;-)

Problem w tym, ze ja to juz zrobilem :)
Refleksja przyszla pozniej :P

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

11 Data: Pa?dziernik 24 2013 12:52:25
Temat: Re: GN250
Autor: sbd 


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomoĹ›ci

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad. Ale chyba, z tego co widze na schemacie, oswietlenie pracuje na odrebnej fazie alternatora, wiec na ładowanie nie powinno miec wpływu. Z trzeciej strony po zatrzymaniu silnika reflektor jest zasilany, wiec w jakis sposob jest polaczenie reflektor <> aku. Niestety nie mam schematu, chocby ideowego, regulatora.

JeĹ›li napiÄ™cie na akumulatorze przekracza 13V to prÄ…d płynie do niego:)
Mierzyłem podczas "okresowego przeglÄ…du" i na Ĺ›wiatłach przy 2-3tys obr
na pewno było ponad 14V.

pozdrawiam
sbd

12 Data: Pa?dziernik 24 2013 13:08:41
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 12:52, sbd pisze:


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomoĹ›ci

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad. Ale chyba, z
tego co widze na schemacie, oswietlenie pracuje na odrebnej fazie
alternatora, wiec na ładowanie nie powinno miec wpływu. Z trzeciej
strony po zatrzymaniu silnika reflektor jest zasilany, wiec w jakis
sposob jest polaczenie reflektor <> aku. Niestety nie mam schematu,
chocby ideowego, regulatora.

JeĹ›li napiÄ™cie na akumulatorze przekracza 13V to prÄ…d płynie do niego:)
Mierzyłem podczas "okresowego przeglÄ…du" i na Ĺ›wiatłach przy 2-3tys obr
na pewno było ponad 14V.

13V to tak na granicy. V spoczynkowe aku to ok 12.8V, wiec raczej bezpieczne minimum to ok 13.5V, 14V z pelnym obciażeniem jest bardzo dobrze.
Tyle ze szoly pamietam :P

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

13 Data: Pa?dziernik 24 2013 13:27:55
Temat: Re: GN250
Autor: sbd 

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad.

JeĹ›li napiÄ™cie na akumulatorze przekracza 13V to prÄ…d płynie do niego:)
13V to tak na granicy. V spoczynkowe aku to ok 12.8V, wiec raczej
bezpieczne minimum to ok 13.5V, 14V z pelnym obciażeniem jest bardzo
dobrze.

OczywiĹ›cie wszystko siÄ™ zgadza, miałem na myĹ›li orientacyjne okreĹ›lenie
chwilowego kierunku przepływu prÄ…du bez wpinania amperomierza.

pozdrawiam
sbd

14 Data: Pa?dziernik 24 2013 13:57:48
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 13:27, sbd pisze:

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad.

JeĹ›li napiÄ™cie na akumulatorze przekracza 13V to prÄ…d płynie do niego:)
13V to tak na granicy. V spoczynkowe aku to ok 12.8V, wiec raczej
bezpieczne minimum to ok 13.5V, 14V z pelnym obciażeniem jest bardzo
dobrze.

OczywiĹ›cie wszystko siÄ™ zgadza, miałem na myĹ›li orientacyjne okreĹ›lenie
chwilowego kierunku przepływu prÄ…du bez wpinania amperomierza.

No tak, masz racje. 13V swiadzczy o tym, ze aku nie oddaje energii, ale o sensownym ladowaniu raczej mowy nie ma.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

15 Data: Pa?dziernik 24 2013 12:30:58
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 12:21, sbd pisze:


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomoĹ›ci
news:5268bd44$0$2176

Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka założyłem H4 i nie było najmniejszych problemów
z instalacjÄ… przez kilka tys. km, teraz sluży nowemu panu :)
Wieć gminna niesie, że równoległe regulatory tyrystorowe mniej siÄ™
grzejÄ… gdy wiÄ™cej prÄ…du zużywajÄ… odbiorniki, wiÄ™c mocniejsze Ĺ›wiatła
mogÄ… nawet pozytywnie wpłynąć na trwałoć regulatora.

Tak intuicyjnie też mi siÄ™ wydaje.

Jezdze sportowo smochodem i od motocykla oczekuje innych doznan :)
Gienek służył za pierwsze moto dla swieżo upieczonej kierowniczki - przy
zakupie kierowałem siÄ™ jak najniższÄ… masÄ… i niskÄ… kanapÄ…. Drobne błÄ™dy
zawsze załatwiało podparcie nogÄ… zamiast gleby - taki wiÄ™kszy motorower
dla nabrania wprawy po kursie PJ:) W tej roli sprawdził siÄ™ doskonale.

Niestety jest bardzo miękki, nawet po wymianie oleju na gęstszy w
teleskopach. Mało stabilny, mocno nurkuje przy hamowaniu.
Moim zdaniem dobry na sam poczÄ…tek, ale poĽniej dla własnego
bezpieczeĹ„stwa i komfortu warto przesiÄ…ć siÄ™ na coĹ› z lepszym
zawieszeniem i silnikiem pozwalajÄ…cym choćby wyprzedzić ciÄ™żarówkÄ™
na drodze dwukierunkowej.

Całkiem Ĺ›wiadomie postanowiłem kupić i pojeĽdzić GNem. Również po to, aby przy zakupie kolejnego moto być bardziej Ĺ›wiadomym czego oczekuje, co mi przeszkadza, etc.
Niemniej bardzo dziekujÄ™ za tÄ… opinie, jest dla mnie wartosciowa :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

16 Data: Pa?dziernik 24 2013 11:56:08
Temat: Re: GN250
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Wed, 23 Oct 2013 19:04:54 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam

Cze¶ć.

Kupiłem niedawno taki sprzet. To moj pierwszy motor (choc mam 43 lata :P
) (skutera 150ccm nie zaliczam do motocykli).
Pojezdzilem nieco i to jestem zadowolony. chyba zostanie ze mna na dluzej.

Nie przyzwyczajaj się, nie s±dzę żeby¶ pojeĽdził nim dłużej niż jeden
sezon. Po kilku tysi±cach kilometrów będziesz już wiedział czego
oczekujesz od motocykla i nie s±dzę, żeby GN Ci to dawał. Każdy kolejny
motocykl to jest ten docelowy i na zawsze :)

Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?
Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z
pierwszych rocznikow.

Motocykl ma 20 lat, więc wszystko zależy od stanu technicznego. Zrób
wszystkie wymiany eksploatacyjne, regulacje zaworów, zmierz kompresje i
ruszaj w ¶wiat. Moja DT125 jest z 96 roku i zawsze do tej pory z wypraw w
głebokie błoto w czarnej dupie wracała na kołach o własnych siłach :)


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

17 Data: Pa?dziernik 24 2013 15:32:38
Temat: Re: GN250
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-10-24 13:56, Piotr Klimek pisze:

Nie przyzwyczajaj się, nie s±dzę żeby¶ pojeĽdził nim dłużej niż jeden
sezon. Po kilku tysi±cach kilometrów będziesz już wiedział czego
oczekujesz od motocykla i nie s±dzę, żeby GN Ci to dawał. Każdy kolejny
motocykl to jest ten docelowy i na zawsze :)

Dla mnie waznym kryterium jest apetyt na paliwo. Chce jeżdzic, a nie przygladac sie. Tak samo zreszta z wyborem rajdowki: wole trenowac czyms mniejszym, niz przygladac sie wypasionej furze :)
Obecnie mieszcze sie w 20-25zl/100km i to jest do przyjecia.

Motocykl ma 20 lat, więc wszystko zależy od stanu technicznego. Zrób
wszystkie wymiany eksploatacyjne, regulacje zaworów, zmierz kompresje i
ruszaj w ¶wiat. Moja DT125 jest z 96 roku i zawsze do tej pory z wypraw w
głebokie błoto w czarnej dupie wracała na kołach o własnych siłach :)

Pocieszaj±ce :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

18 Data: Pa?dziernik 25 2013 07:29:33
Temat: Re: GN250
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Thu, 24 Oct 2013 15:32:38 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:


Dla mnie waznym kryterium jest apetyt na paliwo. Chce jeżdzic, a nie
przygladac sie. Tak samo zreszta z wyborem rajdowki: wole trenowac czyms
mniejszym, niz przygladac sie wypasionej furze :)
Obecnie mieszcze sie w 20-25zl/100km i to jest do przyjecia.

We wszystkich motocyklach jakie miałem do tej pory koszt paliwa był
pomijalnie niski w porównaniu do innych wydatków. Na DRZ od pocz±tku tego sezonu
wydałem niecałe 4000zł, z czego paliwo to 300zł, dlatego nie zwracam uwagi
czy pali 5.5L czy 6.5L na 100 kilometrów. W terenie akurat ciężko jest
natłuc dużo kilometrów, więc tym bardziej widać dysproporcje.


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

GN250



Grupy dyskusyjne