Użytkownik "Usrobo" napisał
immobilizer ?
znalazłem rozmowny serwis, najprawdopodobniej immobilizer - tylko ciekawe
dlaczego rozkodował się po wymianie sprzęgła?
Licznika/komputera/czegokolwiek prądowego nikt nie dotykał, w warsztacie z
elektryki/elektroniki mają tylko 220V.
Pozdr,
e2rd
Darek K.
4 |
Data: Kwiecien 29 2009 12:54:25 |
Temat: Re: GOLF IV - gaÂśnie po 48h bez akumulatora |
Autor: Maverick |
e2rd / Darek K. wrote:
UÂżytkownik "Usrobo" napisaÂł
immobilizer ?
znalazÂłem rozmowny serwis, najprawdopodobniej immobilizer - tylko ciekawe dlaczego rozkodowaÂł siĂŞ po wymianie sprzĂŞgÂła?
Licznika/komputera/czegokolwiek prÂądowego nikt nie dotykaÂł, w warsztacie z elektryki/elektroniki majÂą tylko 220V.
ale stal 48h bez aku - to jest powod.
--
Regards,
Maverick
PMS+ PJ S+ p M- W- P+:++ X+ L+ B++ M(+) Z++ T- W CB
Nissan Bluebird - juz pelnoletni
Astra II 1.8 Elegance
5 |
Data: Kwiecien 29 2009 14:58:48 | Temat: Re: GOLF IV - ga?nie po 48h bez akumulatora | Autor: Bartek |
Użytkownik "Maverick" napisał w
wiadomości
e2rd / Darek K. wrote:
U?ytkownik "Usrobo" napisa3
immobilizer ?
znalaz3em rozmowny serwis, najprawdopodobniej immobilizer - tylko ciekawe
dlaczego rozkodowa3 sie po wymianie sprzeg3a?
Licznika/komputera/czegokolwiek pr?dowego nikt nie dotyka3, w warsztacie
z elektryki/elektroniki maj? tylko 220V.
ale stal 48h bez aku - to jest powod.
jescze 24 godziny, i by mu mapy z komputera zniknęły, a po kolejnych kilku
dniach mogl by zniknąć silnik....
NMSP
--
Pozdrawiam, Bartek
| |