Grupy dyskusyjne   »   Glosniki Fabia II

Glosniki Fabia II



1 Data: Marzec 10 2008 11:43:50
Temat: Glosniki Fabia II
Autor: PeJot 

Czołem.

Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ? Jak się tam dostać ?

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem



2 Data: Marzec 12 2008 08:54:08
Temat: Re: Glosniki Fabia II
Autor: adym 

Użytkownik "PeJot" :

Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ?
Jak się tam dostać ?

kupiles fabie II ?

3 Data: Marzec 12 2008 09:47:06
Temat: Re: Glosniki Fabia II
Autor: ArteQ 


Użytkownik "adym"  napisał w wiadomości

Użytkownik "PeJot" :
Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ?
Jak się tam dostać ?

kupiles fabie II ?

hehe, tez mam Fabie II :)

4 Data: Marzec 12 2008 10:40:00
Temat: Re: Glosniki Fabia II
Autor: PeJot 

adym pisze:

Użytkownik "PeJot" :
Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ? Jak się tam dostać ?

kupiles fabie II ?

Ano tak.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

5 Data: Marzec 12 2008 12:33:38
Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT]
Autor: adym 

Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ?
Jak się tam dostać ?

kupiles fabie II ?

no to pochwalcie sie jakie silniki i jakie wrazenia?
kiedys myslalem czy sie przesiadac z I do II...
Niedawno jezdzilem roomsterem.. W srodku jest super ale silnik 1.6 16V jakos
dziwnie malo żwawy. Bylo wolniej niz u mniew fabii (1.4 16V) .

6 Data: Marzec 12 2008 13:47:01
Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT]
Autor: PeJot 

adym pisze:

Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ? Jak się tam dostać ?
kupiles fabie II ?

no to pochwalcie sie jakie silniki i jakie wrazenia?

1.4 benzyna, 85 KM.

kiedys myslalem czy sie przesiadac z I do II...
Niedawno jezdzilem roomsterem.. W srodku jest super ale silnik 1.6 16V jakos dziwnie malo żwawy.

Bo auto swoje waży. Przesiadłem się z poczciwej Felicji 1.3 68 KM i szczerze mówiąc - dynamika Fabii2 1.4 85 KM nie powala na kolana, choć tego nie oczekiwałem. Owszem, w papierach sprint do setki jest niby sekundę szybciej, ale tego nie czuć, Fabia 2 waży prawie 200 kilo więcej od Felki ( o kombi ). Silnik  1.4 85 KM lubi obroty, maksymalny moment jest osiągalny dla wyższych obrotów - może to będzie odczuwalne na trasie, ale i 90% Mmax jest osiągalne w węższym zakresie obrotów.

Funkcjonalnie - przekombinowany programator wycieraczek, ten z Felicji bije go na głowę. Szkoda że wlew paliwa na kluczyk, a nie klapka pod centralnym zamkiem. Komputer pokładowy w Fabii 2 przekombinowany, za to brak prostej funkcji naliczania zużytej ilości paliwa. Małe schowki, małe kieszenie w drzwiach, przydały by się kieszenie pod fotelami przednimi - nie bardzo jest gdzie wsadzić zbiór CD, albo autoatlas. Za to sporo miejsca z tyłu na nogi i paradoksalnie mniej na tylnej kanapie na szerokość przy wożeniu z tyłu 3 osób :) podobnie jak w Roomsterze. Słaba widoczność z przodu do góry, co jest upierdliwe przy zatrzymaniu jako pierwszy przed światłami. Instalacja radiowa dedykowana do radia Skody, oryginalna przejściówka nie obsługuje podświetlania radia, a mechanicznie nieoryginalnie radio mało nie wyleci z kieszeni. Za to zaskakująco dobra jakość seryjnego nagłośnienia z przodu. Plus za czujniki parkowania, automatykę świateł dziennych, ergonomię manipuladeł przy kierownicy. Minus za brak wskaźnika temperatury cieczy ( niektóre wersje mają ). Klima działa, ale testowana w deszczu, a nie w upały :)

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

7 Data: Marzec 18 2008 19:37:45
Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT]
Autor: Sebastian Ciesielski 

Bo auto swoje waży. Przesiadłem się z poczciwej Felicji 1.3 68 KM i szczerze mówiąc - dynamika Fabii2 1.4 85 KM nie powala na kolana, choć tego nie oczekiwałem. Owszem, w papierach sprint do setki jest niby sekundę szybciej, ale tego nie czuć, Fabia 2 waży prawie 200 kilo więcej od Felki ( o kombi ). Silnik  1.4 85 KM lubi obroty, maksymalny moment jest osiągalny dla wyższych obrotów - może to będzie odczuwalne na trasie, ale i 90% Mmax jest osiągalne w węższym zakresie obrotów.

Funkcjonalnie - przekombinowany programator wycieraczek, ten z Felicji bije go na głowę. Szkoda że wlew paliwa na kluczyk, a nie klapka pod centralnym zamkiem. Komputer pokładowy w Fabii 2 przekombinowany, za to brak prostej funkcji naliczania zużytej ilości paliwa. Małe schowki, małe kieszenie w drzwiach, przydały by się kieszenie pod fotelami przednimi - nie bardzo jest gdzie wsadzić zbiór CD, albo autoatlas. Za to sporo miejsca z tyłu na nogi i paradoksalnie mniej na tylnej kanapie na szerokość przy wożeniu z tyłu 3 osób :) podobnie jak w Roomsterze. Słaba widoczność z przodu do góry, co jest upierdliwe przy zatrzymaniu jako pierwszy przed światłami. Instalacja radiowa dedykowana do radia Skody, oryginalna przejściówka nie obsługuje podświetlania radia, a mechanicznie nieoryginalnie radio mało nie wyleci z kieszeni. Za to zaskakująco dobra jakość seryjnego nagłośnienia z przodu. Plus za czujniki parkowania, automatykę świateł dziennych, ergonomię manipuladeł przy kierownicy. Minus za brak wskaźnika temperatury cieczy ( niektóre wersje mają ). Klima działa, ale testowana w deszczu, a nie w upały :)


a między fabią I (classic czyli golizna)
a fabią II będzie istotna różnica - jak sądzisz?
bo skłaniam się ku zmianie, choć podoba mi się oktawka 2, tylko droga jest

z tego co wyczytałem:
- schowki pod siedzeniami w starej były w lepszych wersjach,
- czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali,
- niefabryczne radio potrzebowało odpowiedniego kawałka plastiku, z którym wyglądało i trzymało się porządnie,
- wlew pod centalnym miały lepiej wyposażone wersje,
- widoczność do góry w starej też denerwował mnie, ale tak z jeden miesiąć, potem odruchowo staję dalej od świateł

zdrówko

S.

8 Data: Marzec 19 2008 07:37:17
Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT]
Autor: PeJot 

Sebastian Ciesielski pisze:

a między fabią I (classic czyli golizna)
a fabią II będzie istotna różnica - jak sądzisz?

Nie wiem, _nigdy_ nie jechałem Fabią 1.

bo skłaniam się ku zmianie, choć podoba mi się oktawka 2, tylko droga jest

z tego co wyczytałem:
- schowki pod siedzeniami w starej były w lepszych wersjach,

Schowki założyć samemu nie problem, temat przewałkowany na forum Fabii, tylko nie wiem czy nadaje się to do czegoś więcej niż paczki chusteczek :)

- czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali,

Jak w każdym _sprawnym_ aucie :) MSZ bardziej istotna informacja to prędkość nagrzewania się silnika i to czy np. trzyma temperaturę przy włączonym pełnym ogrzewaniu i -20 stopni na zewnątrz.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

9 Data: Marzec 19 2008 15:38:23
Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT]
Autor: Sebastian Ciesielski 

- czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali,

Jak w każdym _sprawnym_ aucie :) MSZ bardziej istotna informacja to prędkość nagrzewania się silnika i to czy np. trzyma temperaturę przy włączonym pełnym ogrzewaniu i -20 stopni na zewnątrz.


nigdy nie byłem za kołem plarnym  :-)
raz zdarzyło mi się, że temperatura opadała, kiedy z włączonym ogrzewaniem i nawiewem na max jechałem długi odcinek w górach hamując silnikiem

S.

10 Data: Marzec 20 2008 07:33:07
Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT]
Autor: PeJot 

Sebastian Ciesielski pisze:

- czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali,

Jak w każdym _sprawnym_ aucie :) MSZ bardziej istotna informacja to prędkość nagrzewania się silnika i to czy np. trzyma temperaturę przy włączonym pełnym ogrzewaniu i -20 stopni na zewnątrz.


nigdy nie byłem za kołem plarnym  :-)
raz zdarzyło mi się, że temperatura opadała, kiedy z włączonym ogrzewaniem i nawiewem na max jechałem długi odcinek w górach hamując silnikiem

Nie trzeba jechać za koło polarne - zimy ostatnio mamy nijakie, ale od czasu do czasu -20 się pojawia. W 2 moich poprzednich samochodach było tak, że przy -15 do -20 ogrzewanie skutecznie wychładzało silnik do 65-70 stopni, mimo prawidłowego działania termostatu, a i tak ciepłolubni pasażerowie z tyłu nadwozia kombi narzekali na zimno - być może to spawa większego nadwozia, albo zwyczajnie dłuższych kanałów nadmuchowych. Silnikowi w 70 st. chyba nic złego się nie dzieje. Chcąc podnieść wydajność ogrzewania wystarczyło przytkać chłodnicę, no ale do tego potrzeba wiedzieć jaka jest rzeczywista temperatura.

Druga sprawa - chciałem i mam w aucie klimę, i nie wiem jak to się będzie zachowywało w upały podczas stania w korkach. W Felicji w upały bywało że wentylator nie wyrabiał, ale obecnie w Fabii chłodnica i wentylator jest 2 x większa.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Glosniki Fabia II



Grupy dyskusyjne