Grupy dyskusyjne »
Glosniki Fabia II
Glosniki Fabia II
1 | Data: Marzec 10 2008 11:43:50 |
Temat: Glosniki Fabia II | |
Autor: PeJot | Czołem. 2 |
Data: Marzec 12 2008 08:54:08 | Temat: Re: Glosniki Fabia II | Autor: adym | Użytkownik "PeJot" : Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ? kupiles fabie II ? 3 |
Data: Marzec 12 2008 09:47:06 | Temat: Re: Glosniki Fabia II | Autor: ArteQ |
Użytkownik "PeJot" : hehe, tez mam Fabie II :) 4 |
Data: Marzec 12 2008 10:40:00 | Temat: Re: Glosniki Fabia II | Autor: PeJot | adym pisze: Użytkownik "PeJot" : Ano tak. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 5 |
Data: Marzec 12 2008 12:33:38 | Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT] | Autor: adym | Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ? no to pochwalcie sie jakie silniki i jakie wrazenia? kiedys myslalem czy sie przesiadac z I do II... Niedawno jezdzilem roomsterem.. W srodku jest super ale silnik 1.6 16V jakos dziwnie malo żwawy. Bylo wolniej niz u mniew fabii (1.4 16V) . 6 |
Data: Marzec 12 2008 13:47:01 | Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT] | Autor: PeJot | adym pisze: Czy ktoś wie, jakiej wielkości są głośniki w tylnych drzwiach Fabii II ? Jak się tam dostać ?kupiles fabie II ? 1.4 benzyna, 85 KM. kiedys myslalem czy sie przesiadac z I do II... Bo auto swoje waży. Przesiadłem się z poczciwej Felicji 1.3 68 KM i szczerze mówiąc - dynamika Fabii2 1.4 85 KM nie powala na kolana, choć tego nie oczekiwałem. Owszem, w papierach sprint do setki jest niby sekundę szybciej, ale tego nie czuć, Fabia 2 waży prawie 200 kilo więcej od Felki ( o kombi ). Silnik 1.4 85 KM lubi obroty, maksymalny moment jest osiągalny dla wyższych obrotów - może to będzie odczuwalne na trasie, ale i 90% Mmax jest osiągalne w węższym zakresie obrotów. Funkcjonalnie - przekombinowany programator wycieraczek, ten z Felicji bije go na głowę. Szkoda że wlew paliwa na kluczyk, a nie klapka pod centralnym zamkiem. Komputer pokładowy w Fabii 2 przekombinowany, za to brak prostej funkcji naliczania zużytej ilości paliwa. Małe schowki, małe kieszenie w drzwiach, przydały by się kieszenie pod fotelami przednimi - nie bardzo jest gdzie wsadzić zbiór CD, albo autoatlas. Za to sporo miejsca z tyłu na nogi i paradoksalnie mniej na tylnej kanapie na szerokość przy wożeniu z tyłu 3 osób :) podobnie jak w Roomsterze. Słaba widoczność z przodu do góry, co jest upierdliwe przy zatrzymaniu jako pierwszy przed światłami. Instalacja radiowa dedykowana do radia Skody, oryginalna przejściówka nie obsługuje podświetlania radia, a mechanicznie nieoryginalnie radio mało nie wyleci z kieszeni. Za to zaskakująco dobra jakość seryjnego nagłośnienia z przodu. Plus za czujniki parkowania, automatykę świateł dziennych, ergonomię manipuladeł przy kierownicy. Minus za brak wskaźnika temperatury cieczy ( niektóre wersje mają ). Klima działa, ale testowana w deszczu, a nie w upały :) -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 7 |
Data: Marzec 18 2008 19:37:45 | Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT] | Autor: Sebastian Ciesielski | Bo auto swoje waży. Przesiadłem się z poczciwej Felicji 1.3 68 KM i szczerze mówiąc - dynamika Fabii2 1.4 85 KM nie powala na kolana, choć tego nie oczekiwałem. Owszem, w papierach sprint do setki jest niby sekundę szybciej, ale tego nie czuć, Fabia 2 waży prawie 200 kilo więcej od Felki ( o kombi ). Silnik 1.4 85 KM lubi obroty, maksymalny moment jest osiągalny dla wyższych obrotów - może to będzie odczuwalne na trasie, ale i 90% Mmax jest osiągalne w węższym zakresie obrotów. a między fabią I (classic czyli golizna) a fabią II będzie istotna różnica - jak sądzisz? bo skłaniam się ku zmianie, choć podoba mi się oktawka 2, tylko droga jest z tego co wyczytałem: - schowki pod siedzeniami w starej były w lepszych wersjach, - czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali, - niefabryczne radio potrzebowało odpowiedniego kawałka plastiku, z którym wyglądało i trzymało się porządnie, - wlew pod centalnym miały lepiej wyposażone wersje, - widoczność do góry w starej też denerwował mnie, ale tak z jeden miesiąć, potem odruchowo staję dalej od świateł zdrówko S. 8 |
Data: Marzec 19 2008 07:37:17 | Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT] | Autor: PeJot | Sebastian Ciesielski pisze: a między fabią I (classic czyli golizna) Nie wiem, _nigdy_ nie jechałem Fabią 1. bo skłaniam się ku zmianie, choć podoba mi się oktawka 2, tylko droga jest Schowki założyć samemu nie problem, temat przewałkowany na forum Fabii, tylko nie wiem czy nadaje się to do czegoś więcej niż paczki chusteczek :) - czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali, Jak w każdym _sprawnym_ aucie :) MSZ bardziej istotna informacja to prędkość nagrzewania się silnika i to czy np. trzyma temperaturę przy włączonym pełnym ogrzewaniu i -20 stopni na zewnątrz. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 9 |
Data: Marzec 19 2008 15:38:23 | Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT] | Autor: Sebastian Ciesielski | - czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali, nigdy nie byłem za kołem plarnym :-) raz zdarzyło mi się, że temperatura opadała, kiedy z włączonym ogrzewaniem i nawiewem na max jechałem długi odcinek w górach hamując silnikiem S. 10 |
Data: Marzec 20 2008 07:33:07 | Temat: Re: Glosniki Fabia II [OT] | Autor: PeJot | Sebastian Ciesielski pisze: - czujnik cieczy też, choć zawsze wskazuje środek skali, Nie trzeba jechać za koło polarne - zimy ostatnio mamy nijakie, ale od czasu do czasu -20 się pojawia. W 2 moich poprzednich samochodach było tak, że przy -15 do -20 ogrzewanie skutecznie wychładzało silnik do 65-70 stopni, mimo prawidłowego działania termostatu, a i tak ciepłolubni pasażerowie z tyłu nadwozia kombi narzekali na zimno - być może to spawa większego nadwozia, albo zwyczajnie dłuższych kanałów nadmuchowych. Silnikowi w 70 st. chyba nic złego się nie dzieje. Chcąc podnieść wydajność ogrzewania wystarczyło przytkać chłodnicę, no ale do tego potrzeba wiedzieć jaka jest rzeczywista temperatura. Druga sprawa - chciałem i mam w aucie klimę, i nie wiem jak to się będzie zachowywało w upały podczas stania w korkach. W Felicji w upały bywało że wentylator nie wyrabiał, ale obecnie w Fabii chłodnica i wentylator jest 2 x większa. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
Glosniki Fabia II
Newsletter
Galerie zdjęć