Golf IV - pytania
1 | Data: Wrzesien 25 2007 06:49:00 |
Temat: Golf IV - pytania | |
Autor: Prze__mek | Witam, 2 |
Data: Wrzesien 25 2007 07:52:26 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Grejon | Prze__mek pisze: Witam, Dziwne. Mi google chodzi. http://www.google.pl/search?hl=pl&q=VW+SDI&btnG=Szukaj&lr=lang_pl 2 link od góry -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 3 |
Data: Wrzesien 24 2007 23:13:04 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: | /(/I jeszcze jedno pytanko. Czy wie ktoś o czym może świadczyć 4 |
Data: Wrzesien 25 2007 08:32:05 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Prze__mek | Dziwne. Mi google chodzi. Dzieki, mi również działa bez zarzutu. Miałem do wyboru: sprawdzić w google lub na pms. Wybrałem pms. Ale twoja odpowiedź na moje pytanie nie jest pełna. Wiem co oznacza skrót SDI. Mi chodziło jedynie o to, że pierwszy raz spotkałem się z oznaczeniem na klapie, gdzie SDI miało jedną CZERWONĄ LITERKĘ. -- Pozdrawiam, Przemek VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire 5 |
Data: Wrzesien 25 2007 08:51:10 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Grejon | Prze__mek pisze: Dziwne. Mi google chodzi. A. To pewnie pompowtryskiwacze. Ale ja w VW słabo siedzę to nie dam głowy. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych 6 |
Data: Wrzesien 25 2007 08:53:32 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Prze__mek | A. To pewnie pompowtryskiwacze. Ale ja w VW słabo siedzę to nie dam głowy. Dzięki :) -- Pozdrawiam, Przemek VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire 7 |
Data: Wrzesien 25 2007 08:12:17 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik Prze__mek napisał: Witam,Mechanizm wycieraczek zatarty. SDI - wolnossący diesel z wtryskiem bezpośrednim, prawdopodobnie 64KM ;) Pozdro !! 8 |
Data: Wrzesien 25 2007 08:33:56 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Prze__mek | SDI - wolnossący diesel z wtryskiem bezpośrednim, prawdopodobnie 64KM ;) To wiem. Ale co oznacza ta czerwona literka, bo zazwyczaj cały skrót SDI jest w kolorze srebrnym. -- Pozdrawiam, Przemek VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire 9 |
Data: Wrzesien 25 2007 12:30:57 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Golab |
Ale co oznacza ta czerwona literka, bo zazwyczaj cały skrót SDI jest w Kiedys na PMS wyczytalem ze to takie oznaczenie wersji mocy silnika, mozna wiec spotkac rowniez dwie czerwone literki i wtedy choc masz taki sam woz to na swiatlach daj se spokoj :-) Marcin 11 |
Data: Wrzesien 25 2007 12:50:50 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: stebi | Prze__mek pisze: Witam, SDI byly wszystkie srebrne (no chyba, ze o czyms nie wiem), wiec tutaj pewnie ktos przykleil I od innego auta. I jeszcze jedno pytanko. Czy wie ktoś o czym może świadczyć nastepujący Silniczek wycieraczek do wymiany-standard w Golfie IV. pozdr. stebi 12 |
Data: Wrzesien 25 2007 13:25:58 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: zzz | Użytkownik "stebi" ... Silniczek wycieraczek do wymiany-standard w Golfie IV.moim zdaniem tuleje sie zapiekly a nie silniczek. Jezeli bedziesz dalej uzywal to spalisz albo przekaznik albo przelacznik. Radze rozebrac caly mechanizm, wyczyscic z rdzy i nasmarowac. pozdrawiam 14 |
Data: Wrzesien 26 2007 04:37:44 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Filip | Prze__mek wrote: No i w tym momencie nie jest to takie oczywiste, bo standardem bardzo częstoDokladnie tak jak piszesz. Nie kupuj nowego mechanizmu, bo to gowno jest czeskie. Napraw to co masz. Odkrec trzy srubki, kluczem 10, wyjmij wtyczke od silniczka, sciagnij denko od bialej puchy, wsun caly mechanizm w miejsce po denku i wyjezdzasz bez problemu z calym mechanizmem. Wszystko ladnie rozbierz, przeczysc, nasmaruj pasta miedziana i juz do konca zycia samochodu wycieraczki beda dzialac. -- /Pozdrawiam, Filip/ oooo 6_V6 Tiptronic - :) | www.c3cars.com http://www.brianmoss.com/home.htm | http://tinyurl.com/fhpfn PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++ 15 |
Data: Wrzesien 26 2007 07:10:54 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Prze__mek | Dokladnie tak jak piszesz. Po raz kolejny przekonałem się o twoich dobrych radach. Rzeczywiście zapieczona była jedna z tulejek w mechaniźmie. Na forum Golfa znalazłem dokładny (ze zdjęciami) opis jak to wszystko rozebrać, nasmarować i złożyć z powrotem :) I już wczoraj późnym wieczorem wycieraczki śmigały jak nowe :D Takim sposobem mogę już służyć pomocą w tej sprawie. -- Pozdrawiam, Przemek VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire 16 |
Data: Wrzesien 27 2007 03:19:54 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Filip | Prze__mek wrote: Po raz kolejny przekonałem się o twoich dobrych radach. Dziekuje :) Rzeczywiście zapieczona była jedna z tulejek w mechaniźmie. Wiem :) Druga tuleja jest akurat tak fajnie schowana pod nieszczesnym podszybiem, ze nie leci az tak bardzo na nia woda. Na forum Golfa znalazłem dokładny (ze zdjęciami) opis jak to wszystko Mam nadzieje, ze uzyles pasty miedzianej? I już wczoraj późnym wieczorem wycieraczki śmigały jak nowe :DJak ojcu zrobilem kiedys tak wycieraczki, to zamiataly prawie drzwi kierowcy :D Musialem nieco skierowac nizej wycieraczke w pozycji wyjsciowej. Generalnie zapomnial o problemie "haczacych na szybie wycieraczek". Takim sposobem mogę już służyć pomocą w tej sprawie.:) Ciekawe jak bys wyciagnal trzpien, ktory zatrzymal sie calkowicie w tulei ;) Znam takiego, co 3 dni w nafcie moczyl i nic nie dalo, znam tez takiego co powyginal caly mechanizm jak probowal "na sile" wyciagnac. A wystarczy podgrzac delikatnie palnikiem... kilka ruchow i po sprawie :D Ciekawe w ilu miejscach porysowales karoserie pod szyba wyciagajac caly mechanizm ;) Bo nie jest to proste, ale jak sie sciagnie bialy dekiel z puszki, to juz sie robi miejsce na wyciagniecie mechanizmu ;) Malo kto o tym wie... A jak sie czuje masa ecu na grodzi, na ktora leci woda przez nieszczesne dziurki w podszybiu? A jak sie czuje masa pod akumulatorem idaca od niego? Ciekawe kiedy sie zaczna u Ciebie problemy z praca silnika... Nie chce straszyc, ale to sa rzeczy ktore warto zrobic na nowo (czyt. poprawic fabryke, ktora dala plame w tych miejscach), co i jak to moge Ci wytlumaczyc na privie. Jakbys mial jakies problemy jeszcze z golfem swoim, daj znac.. Znam kazda srubke, kazdy kabelek, kazdy plasticzek, kazdy zatrzask, kazdy koleczek, kazda najmniejsza pierdole w tym samochodzie. Swojego rozbieralem calego 5 razy do golej blachy i przerabialem wiele rzeczy. (czyt. poprawialem fabryke) -- /Pozdrawiam, Filip/ oooo 6_V6 Tiptronic - :) | www.c3cars.com http://www.brianmoss.com/home.htm | http://tinyurl.com/fhpfn PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++ 17 |
Data: Wrzesien 27 2007 11:14:38 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Prze__mek | Mam nadzieje, ze uzyles pasty miedzianej? Niestety nie. :) Ciekawe jak bys wyciagnal trzpien, ktory zatrzymal sie calkowicie w Jeden wyszedł lekko, drugiemu musiałem pomóc nakręcając nakrętkę na gwint i .... młoteczek. Ciekawe w ilu miejscach porysowales karoserie pod szyba wyciagajac caly Z tym poszło nieźle. A jak sie czuje masa ecu na grodzi, na ktora leci woda przez nieszczesne Tego nie sprawdzałem. Pewnie nieciekawie skoro o tym wspominasz :( Ciekawe kiedy sie zaczna u Ciebie problemy z praca silnika... Nie Mam nadzieję, że jeszcze trochę posłuży mi w codziennych dojazdach do pracy i do teściów. co i jak to moge Ci wytlumaczyc na privie. Z przyjemnością napiszę jak tylko będę miał jakieś wątpliwości. Dzięki za propozycję. -- Pozdrawiam, Przemek VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71 Fiat Uno 1.0 Fire 18 |
Data: Wrzesien 25 2007 23:15:00 | Temat: Re: Golf IV - pytania | Autor: Zenon |
Mechanizm, sam to naprawiałem ostatnio, generalnie bardzo prosta sprawa, 2 godziny dla laika i gotowe, teraz działają normalnie. Zresztą sam mechanizm w okolicy 100 - 150 na allegro kosztuje. |