Grupy dyskusyjne   »   Golf IV - pytania

Golf IV - pytania



1 Data: Wrzesien 25 2007 06:49:00
Temat: Golf IV - pytania
Autor: Prze__mek 

Witam,
powiedzcie mi proszę, co to za dziwna wersja silnika w Golfie IV oznaczona
na tylnej klapie:
S (srebrna) D (srebrna) I (czerwona) ?

I jeszcze jedno pytanko. Czy wie ktoś o czym może świadczyć nastepujący
objaw: Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce przednie wycieraczki drgają (po
kilku sekundach przestają) a przy wycieraniu szyby przesuwająsię bardzo
wolno (niezależnie od tego na jakim biegu sa włączone) ?

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

--
Pozdrawiam,
Przemek
VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71
Fiat Uno 1.0 Fire



2 Data: Wrzesien 25 2007 07:52:26
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Grejon 

Prze__mek pisze:

Witam,
powiedzcie mi proszę, co to za dziwna wersja silnika w Golfie IV oznaczona
na tylnej klapie:
S (srebrna) D (srebrna) I (czerwona) ?

Dziwne. Mi google chodzi.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=VW+SDI&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

2 link od góry

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

3 Data: Wrzesien 24 2007 23:13:04
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor:

/(/I jeszcze jedno pytanko. Czy wie ktoś o czym może świadczyć
nastepujący
objaw: Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce przednie wycieraczki
drgają (po
kilku sekundach przestają) a przy wycieraniu szyby przesuwająsię
bardzo
wolno (niezależnie od tego na jakim biegu sa włączone) ?

sprawdz poziom plynu :-) zignorowalem kiedys info na komputerze i w
nagrode zredukowal mi predkosc wycieraczek, tarcie bylo ok (padal
deszcz) a mimo to wycieraczki poruszaly sie bardzo wolno, po dolewce
wszystko wrocilo do normy

4 Data: Wrzesien 25 2007 08:32:05
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Prze__mek 

Dziwne. Mi google chodzi.

Dzieki, mi również działa bez zarzutu. Miałem do wyboru: sprawdzić w google
lub na pms. Wybrałem pms.
Ale twoja odpowiedź na moje pytanie nie jest pełna. Wiem co oznacza skrót
SDI. Mi chodziło jedynie o to, że pierwszy raz spotkałem się z oznaczeniem
na klapie, gdzie SDI miało jedną CZERWONĄ LITERKĘ.

--
Pozdrawiam,
Przemek
VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71
Fiat Uno 1.0 Fire

5 Data: Wrzesien 25 2007 08:51:10
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Grejon 

Prze__mek pisze:

Dziwne. Mi google chodzi.

Dzieki, mi również działa bez zarzutu. Miałem do wyboru: sprawdzić w google
lub na pms. Wybrałem pms.
Ale twoja odpowiedź na moje pytanie nie jest pełna. Wiem co oznacza skrót
SDI. Mi chodziło jedynie o to, że pierwszy raz spotkałem się z oznaczeniem
na klapie, gdzie SDI miało jedną CZERWONĄ LITERKĘ.

A. To pewnie pompowtryskiwacze. Ale ja w VW słabo siedzę to nie dam głowy.


--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych

6 Data: Wrzesien 25 2007 08:53:32
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Prze__mek 

A. To pewnie pompowtryskiwacze. Ale ja w VW słabo siedzę to nie dam głowy.

Dzięki :)

--
Pozdrawiam,
Przemek
VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71
Fiat Uno 1.0 Fire

7 Data: Wrzesien 25 2007 08:12:17
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik Prze__mek napisał:

Witam,
powiedzcie mi proszę, co to za dziwna wersja silnika w Golfie IV oznaczona
na tylnej klapie:
S (srebrna) D (srebrna) I (czerwona) ?

I jeszcze jedno pytanko. Czy wie ktoś o czym może świadczyć nastepujący
objaw: Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce przednie wycieraczki drgają (po
kilku sekundach przestają) a przy wycieraniu szyby przesuwająsię bardzo
wolno (niezależnie od tego na jakim biegu sa włączone) ?

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Mechanizm wycieraczek zatarty.

SDI - wolnossący diesel z wtryskiem bezpośrednim, prawdopodobnie 64KM ;)

Pozdro !!

8 Data: Wrzesien 25 2007 08:33:56
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Prze__mek 

SDI - wolnossący diesel z wtryskiem bezpośrednim, prawdopodobnie 64KM ;)

To wiem.

Ale co oznacza ta czerwona literka, bo zazwyczaj cały skrót SDI jest w
kolorze srebrnym.

--
Pozdrawiam,
Przemek
VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71
Fiat Uno 1.0 Fire

9 Data: Wrzesien 25 2007 12:30:57
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Golab 


Ale co oznacza ta czerwona literka, bo zazwyczaj cały skrót SDI jest w
kolorze srebrnym.

Kiedys na PMS wyczytalem ze to takie oznaczenie wersji mocy silnika, mozna
wiec spotkac rowniez dwie czerwone literki i wtedy choc masz taki sam woz to
na swiatlach daj se spokoj :-)

Marcin

11 Data: Wrzesien 25 2007 12:50:50
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: stebi 

Prze__mek pisze:

Witam,
powiedzcie mi proszę, co to za dziwna wersja silnika w Golfie IV oznaczona
na tylnej klapie:
S (srebrna) D (srebrna) I (czerwona) ?

SDI byly wszystkie srebrne (no chyba, ze o czyms nie wiem), wiec tutaj pewnie ktos przykleil I od innego auta.

I jeszcze jedno pytanko. Czy wie ktoś o czym może świadczyć nastepujący
objaw: Przy przekręceniu kluczyka w stacyjce przednie wycieraczki drgają (po
kilku sekundach przestają) a przy wycieraniu szyby przesuwająsię bardzo
wolno (niezależnie od tego na jakim biegu sa włączone) ?

Silniczek wycieraczek do wymiany-standard w Golfie IV.

pozdr.
stebi

12 Data: Wrzesien 25 2007 13:25:58
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: zzz 

Użytkownik "stebi" ...

Silniczek wycieraczek do wymiany-standard w Golfie IV.

pozdr.
stebi
moim zdaniem tuleje sie zapiekly a nie silniczek. Jezeli bedziesz dalej
uzywal to spalisz albo przekaznik albo przelacznik. Radze rozebrac caly
mechanizm, wyczyscic z rdzy i nasmarowac.
pozdrawiam

14 Data: Wrzesien 26 2007 04:37:44
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Filip 

Prze__mek wrote:

No i w tym momencie nie jest to takie oczywiste, bo standardem bardzo często
opisywanym w internecie jest zatarcie mechanizmu wycieraczek, a nie awaria
samego silniczka.

Dokladnie tak jak piszesz.
Nie kupuj nowego mechanizmu, bo to gowno jest czeskie. Napraw to co masz.
Odkrec trzy srubki, kluczem 10, wyjmij wtyczke od silniczka, sciagnij denko od bialej puchy, wsun caly mechanizm w miejsce po denku i wyjezdzasz bez problemu z calym mechanizmem. Wszystko ladnie rozbierz, przeczysc, nasmaruj pasta miedziana i juz do konca zycia samochodu wycieraczki beda dzialac.



--
/Pozdrawiam, Filip/
oooo 6_V6 Tiptronic - :)         | www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm | http://tinyurl.com/fhpfn
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

15 Data: Wrzesien 26 2007 07:10:54
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Prze__mek 

Dokladnie tak jak piszesz.
Nie kupuj nowego mechanizmu, bo to gowno jest czeskie. Napraw to co masz.
Odkrec trzy srubki, kluczem 10, wyjmij wtyczke od silniczka, sciagnij
denko od bialej puchy, wsun caly mechanizm w miejsce po denku i
wyjezdzasz bez problemu z calym mechanizmem. Wszystko ladnie rozbierz,
przeczysc, nasmaruj pasta miedziana i juz do konca zycia samochodu
wycieraczki beda dzialac.

Po raz kolejny przekonałem się o twoich dobrych radach.
Rzeczywiście zapieczona była jedna z tulejek w mechaniźmie.
Na forum Golfa znalazłem dokładny (ze zdjęciami) opis jak to wszystko
rozebrać, nasmarować i złożyć z powrotem :)
I już wczoraj późnym wieczorem wycieraczki śmigały jak nowe :D

Takim sposobem mogę już służyć pomocą w tej sprawie.

--
Pozdrawiam,
Przemek
VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71
Fiat Uno 1.0 Fire

16 Data: Wrzesien 27 2007 03:19:54
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Filip 

Prze__mek wrote:

Po raz kolejny przekonałem się o twoich dobrych radach.

Dziekuje :)

Rzeczywiście zapieczona była jedna z tulejek w mechaniźmie.

Wiem :) Druga tuleja jest akurat tak fajnie schowana pod nieszczesnym podszybiem, ze nie leci az tak bardzo na nia woda.

Na forum Golfa znalazłem dokładny (ze zdjęciami) opis jak to wszystko
rozebrać, nasmarować i złożyć z powrotem :)

Mam nadzieje, ze uzyles pasty miedzianej?

I już wczoraj późnym wieczorem wycieraczki śmigały jak nowe :D

Jak ojcu zrobilem kiedys tak wycieraczki, to zamiataly prawie drzwi kierowcy :D Musialem nieco skierowac nizej wycieraczke w pozycji wyjsciowej. Generalnie zapomnial o problemie "haczacych na szybie wycieraczek".

Takim sposobem mogę już służyć pomocą w tej sprawie.

:) Ciekawe jak bys wyciagnal trzpien, ktory zatrzymal sie calkowicie w tulei ;) Znam takiego, co 3 dni w nafcie moczyl i nic nie dalo, znam tez takiego co powyginal caly mechanizm jak probowal "na sile" wyciagnac. A wystarczy podgrzac delikatnie palnikiem... kilka ruchow i po sprawie :D

Ciekawe w ilu miejscach porysowales karoserie pod szyba wyciagajac caly mechanizm ;) Bo nie jest to proste, ale jak sie sciagnie bialy dekiel z puszki, to juz sie robi miejsce na wyciagniecie mechanizmu ;) Malo kto o tym wie...

A jak sie czuje masa ecu na grodzi, na ktora leci woda przez nieszczesne dziurki w podszybiu? A jak sie czuje masa pod akumulatorem idaca od niego? Ciekawe kiedy sie zaczna u Ciebie problemy z praca silnika... Nie chce straszyc, ale to sa rzeczy ktore warto zrobic na nowo (czyt. poprawic fabryke, ktora dala plame w tych miejscach), co i jak to moge Ci wytlumaczyc na privie.


Jakbys mial jakies problemy jeszcze z golfem swoim, daj znac.. Znam kazda srubke, kazdy kabelek, kazdy plasticzek, kazdy zatrzask, kazdy koleczek, kazda najmniejsza pierdole w tym samochodzie. Swojego rozbieralem calego 5 razy do golej blachy i przerabialem wiele rzeczy. (czyt. poprawialem fabryke)



--
/Pozdrawiam, Filip/
oooo 6_V6 Tiptronic - :)         | www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm | http://tinyurl.com/fhpfn
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

17 Data: Wrzesien 27 2007 11:14:38
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Prze__mek 

Mam nadzieje, ze uzyles pasty miedzianej?

Niestety nie.

:) Ciekawe jak bys wyciagnal trzpien, ktory zatrzymal sie calkowicie w
tulei ;)

Jeden wyszedł lekko, drugiemu musiałem pomóc nakręcając nakrętkę na gwint i
.... młoteczek.

Ciekawe w ilu miejscach porysowales karoserie pod szyba wyciagajac caly
mechanizm ;)

Z tym poszło nieźle.

A jak sie czuje masa ecu na grodzi, na ktora leci woda przez nieszczesne
dziurki w podszybiu? A jak sie czuje masa pod akumulatorem idaca od
niego?

Tego nie sprawdzałem. Pewnie nieciekawie skoro o tym wspominasz :(

Ciekawe kiedy sie zaczna u Ciebie problemy z praca silnika... Nie
chce straszyc, ale to sa rzeczy ktore warto zrobic na nowo (czyt.
poprawic fabryke, ktora dala plame w tych miejscach),

Mam nadzieję, że jeszcze trochę posłuży mi w codziennych dojazdach do pracy
i do teściów.

co i jak to moge Ci wytlumaczyc na privie.

Z przyjemnością napiszę jak tylko będę miał jakieś wątpliwości. Dzięki za
propozycję.

--
Pozdrawiam,
Przemek
VW Golf IV 1.6 (P.M.S.) + Uniden 520XL + AT-71
Fiat Uno 1.0 Fire

18 Data: Wrzesien 25 2007 23:15:00
Temat: Re: Golf IV - pytania
Autor: Zenon 



Silniczek wycieraczek do wymiany-standard w Golfie IV.

pozdr.
Mechanizm, sam to naprawiałem ostatnio, generalnie bardzo prosta sprawa, 2
godziny dla laika i gotowe, teraz działają normalnie. Zresztą sam mechanizm
w okolicy 100 - 150 na allegro kosztuje.

Golf IV - pytania



Grupy dyskusyjne