Grupy dyskusyjne   »   Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.

Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.



1 Data: Listopad 03 2008 19:08:14
Temat: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

Witam.
Póki co jestem 'goły i wesoły' i nie mam za co nabyć upatrzonej maszyny.
Minie
jeszcze pewnie kilka lat zanim będzie mnie na to stać, stąd też nurtuje mnie
pytanie czy jeszcze gdzieś takie sprzęty jak VFR 400 czy RVF 400 można
dostać
w stanie nadającym się do użytku. Również jestem ciekaw, czy honda ma
jeszcze
do tego części(tudzież czy w ogóle można je dostać).

Czemu akurat nc30 albo nc35? Hym...

Ktoś kiedyś tu napisał, że na motocyklu to się jeździ, a nie przygląda na
niego. Mój wybór trochę na to wskazuje, bo to jest dla mnie jedyny minus
tych maszyn. Nie podobają mi się specjalnie, ale wiem, że są brzydsze i tak
właściwie to mi to nie przeszkadza. Poza tym silnik V4(ten dźwięk...),
czerwone pole dopiero przy
14.5krm no i mniej_jak_500cc. Wiem, że to ciężka maszyna i ma może trochę za
dużo koni jak na pierwszego sprzęta, no ale wertuje strony/wikipedie i nie
znajduje nic lepszego.

No bo co innego?
Honda CBR 600 f3? Trochę za mocna no i R4...
Honda VFR 750/800? Też za mocna a i mniej obrotów mają te nowsze...
Ducat? Nie stać mnie... zresztą to maszyna jednomiejscowa a ja mam jeszcze
plecaczek.
Coś czego nie brałem pod uwagę? Wątpię żeby to było. ZXR 400 odpada...


Tak więc byłbym wdzięczny, gdyby ktoś obeznany w temacie mógł mi rozwiać
wątpliwości z akapitu pierwszego. Dla poprawnych politycznie napiszę
konkretnie jeszcze raz:

1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym.
2. Czy idzie dostać do tego części w razie gdyby co.
No i może 3. Czy są ludzie, którzy podejmą się sprowadzenia takiego sprzęta
z drugiego końca świata.


Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Sqeeb



2 Data: Listopad 03 2008 21:38:58
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: morghul 

Jak lubisz sobie poczytać: http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/535d27f98b283d76/7efb707a07c43756?hl=pl&q=rvf400&lnk=ol&

Generalnie to typowo sportowy motocykl, zapewne strasznie niewygodny i twardy więc raczej pasażerka nie będzie zadowolona... chyba że ma miekki tyłek ;)

Honda VFR 750/800? Też za mocna a i mniej obrotów mają te nowsze...

Ja to chyba pojebany jestem bo lubie silniki ktorych nie trzeba kręcic do kilkunastu tyś obr żeby jechały...

1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym

Japonia? Tam to popularna pojemność ;)

--

Dawid

3 Data: Listopad 03 2008 22:31:52
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

Ja to chyba pojebany jestem bo lubie silniki ktorych nie trzeba
kręcic do kilkunastu tyś obr żeby jechały...

Nie. Ja po prostu młody jestem ;-)
Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia,
ale lubię mieć 'czym przyspieszać'. No bo każda kulturalna
zmiana biegów to jednak troche strata cennych sekund
przy wyprzedzaniu ;-]

> 1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym

Japonia? Tam to popularna pojemność ;)

No ta, w UK znalazłem na ebayu kilka rvf i vfr. Tylko to są pojedyncze
sztuki. Ciekawe co będzie za kilka lat. Z Japonii dużo drożej wychodzi
import niż z EU?

No i wciąż nie wiem co z częściami.


Pozdrawiam,
Sqeeb

4 Data: Listopad 03 2008 23:00:09
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: morghul 

Nie. Ja po prostu młody jestem ;-)
Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia,
ale lubię mieć 'czym przyspieszać'. No bo każda kulturalna
zmiana biegów to jednak troche strata cennych sekund
przy wyprzedzaniu ;-]


--

Dawid


Użytkownik "Sqeeb"  napisał w wiadomości
Ja to chyba pojebany jestem bo lubie silniki ktorych nie trzeba
kręcic do kilkunastu tyś obr żeby jechały...

Nie. Ja po prostu młody jestem ;-)
Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia,
ale lubię mieć 'czym przyspieszać'. No bo każda kulturalna
zmiana biegów to jednak troche strata cennych sekund
przy wyprzedzaniu ;-]

> 1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym

Japonia? Tam to popularna pojemność ;)

No ta, w UK znalazłem na ebayu kilka rvf i vfr. Tylko to są pojedyncze
sztuki. Ciekawe co będzie za kilka lat. Z Japonii dużo drożej wychodzi
import niż z EU?

No i wciąż nie wiem co z częściami.


Pozdrawiam,
Sqeeb



5 Data: Listopad 03 2008 23:03:40
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: morghul 

Nie. Ja po prostu młody jestem ;-)

A ja to stary niby? ;)

Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia,
ale lubię mieć 'czym przyspieszać'. No bo każda kulturalna
zmiana biegów to jednak troche strata cennych sekund
przy wyprzedzaniu ;-]

Akurat w silnikach wysokoobrotowych trzeba się biegami namaglować żeby zacząć dobrze przyspieszać bo z reguły nie cechują się dobrą elastycznością i na niskich obrotach nie jadą po prostu.

W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu zabijają

--

Dawid

6 Data: Listopad 03 2008 23:14:23
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu
zabijają

Sądzę, że statkiem nie drożej niż z USA by wyszło. A jeśli nawet to
niewiele. Tylko to pewnie z 3-4 tygodnie czekania. Tylko wciąż jest
problem znalezienia kogoś, kto by tam to znalazł, kupił i zapakował na
statek.

Sqeeb

7 Data: Listopad 03 2008 23:17:59
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

A ja to stary niby? ;)

No ja tam tu nikogo osobiście nie znam, ale sądząc po tym stwierdzeniu to
troche starszy niż ja ;-]

Akurat w silnikach wysokoobrotowych trzeba się biegami namaglować
żeby zacząć dobrze przyspieszać bo z reguły nie cechują się dobrą
elastycznością i na niskich obrotach nie jadą po prostu.

No, przecież to taki 'automatik' na mieście. Zapne jedynke i wystarczy ;-]
Może to takie moje zboczenie, ale osobiście lubie ten dźwięk silnika
po redukcji połączonej z odkręceniem manetki. Z samochodami mam
podobnie.

W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu
zabijają

Sądzę, że statkiem nie drożej niż z USA by wyszło. A jeśli nawet to
niewiele. Tylko to pewnie z 3-4 tygodnie czekania. Tylko wciąż jest
problem znalezienia kogoś, kto by tam to znalazł, kupił i zapakował na
statek.

Sqeeb

8 Data: Listopad 05 2008 18:07:13
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: marider 

morghul pisze:

Nie. Ja po prostu młody jestem ;-)

A ja to stary niby? ;)

Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia,
ale lubię mieć 'czym przyspieszać'. No bo każda kulturalna
zmiana biegów to jednak troche strata cennych sekund
przy wyprzedzaniu ;-]

NA VFR400 za czesto sie nie namachasz biegami, nie pamietam ile na maxa jechalem swoja ale ponad 200 bylo.

Akurat w silnikach wysokoobrotowych trzeba się biegami namaglować żeby zacząć dobrze przyspieszać bo z reguły nie cechują się dobrą elastycznością i na niskich obrotach nie jadą po prostu.

A jezdziles kiedy sportowa V-ka? :)

W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu zabijają

Chyba X-bike z Wawy cos kiedys stamtad sprowadzal. Blizej znajdziesz to moto w UK a stamtad byle jaki handlarz Ci sciagnie. Nie wiem jak teraz z czesciami, kiedys musialem sie naczekac pare tyg na zwykle zaworki do gaznikow poki je serwis sciagnal..

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

9 Data: Listopad 05 2008 18:11:51
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

NA VFR400 za czesto sie nie namachasz biegami, nie pamietam ile na
maxa jechalem swoja ale ponad 200 bylo.

No to tyle i na youtube można zobaczyć.

A jezdziles kiedy sportowa V-ka? :)

Ja tam nie wiem, bo nie jeździłem prawie wcale. Ale z tego co mi wiadomo
to te stare VFRki niewiele ewulowały w mocy, bardziej starali się poprawić
charakterystyke pracy. No a potem pojawiły się VTR.

Chyba X-bike z Wawy cos kiedys stamtad sprowadzal. Blizej
znajdziesz to moto w UK a stamtad byle jaki handlarz Ci sciagnie. Nie
wiem jak teraz z czesciami, kiedys musialem sie naczekac pare tyg na
zwykle zaworki do gaznikow poki je serwis sciagnal..

Ale przynajmniej przyszły ;-P


Pozdrawiam,
Sqeeb

10 Data: Listopad 05 2008 22:25:47
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Kuczu 

Sqeeb pisze:

to te stare VFRki niewiele ewulowały w mocy, bardziej starali się poprawić
charakterystyke pracy. No a potem pojawiły się VTR.

A co ma V4 do V2 oprocz V w ukladzie cylindrow ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

11 Data: Listopad 05 2008 23:49:23
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

A co ma V4 do V2 oprocz V w ukladzie cylindrow ?

A to nie było tak, że kiedy honda triumfowała z V4
na torze, to pojawiły się dukaty z V2 i zdetronizowały
mistrza? Potem Honda zrezygnowała z VFR jako
sportowej maszyny wypuszczając kolejne modele
jako bardziej turystyczne a na tor wyprodukowali
VTR jako konkurencję dla w/w?

Czy coś pokręciłem?


Pozdrawiam,
Sqeeb

12 Data: Listopad 06 2008 09:33:32
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Wojciech G. 

Użytkownik "Sqeeb" napisał :

Potem Honda zrezygnowała z VFR jako
sportowej maszyny wypuszczając kolejne modele
jako bardziej turystyczne a na tor wyprodukowali
VTR jako konkurencję dla w/w?
Czy coś pokręciłem?

Pokręciłeś. VFR nie była nigdy motocyklem sportowym, choć niektórzy (a nawet całkiem wielu) wykorzystywali ją na torze. Bo silny to motocykl i szybki. To zawsze było moto turystyczne i jako takie świetnie się sprawdza(ło).
Sportową fałką na tor była zaś RC 211V, ale był to motocykl nieseryjny, z silnikiem V5 o pojemności 990 ccm i mocy ponad 250 KM, co zdecydowanie odróżnia go zarówno od VFR jak i od VTR.
--
PZDR
Wojciech G.
K1200RSport, Wawa zone.

13 Data: Listopad 06 2008 22:40:31
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

Pokręciłeś. VFR nie była nigdy motocyklem sportowym, choć niektórzy
(a nawet całkiem wielu) wykorzystywali ją na torze. Bo silny to
motocykl i szybki. To zawsze było moto turystyczne i jako takie świetnie
się sprawdza(ło). Sportową fałką na tor była zaś RC 211V, ale był to
motocykl nieseryjny, z silnikiem V5 o pojemności 990 ccm i mocy
ponad 250 KM, co zdecydowanie odróżnia go zarówno od VFR jak i
od VTR.

Mhm, dzięki za poprawienie.


Pozdrawiam,
Sqeeb

14 Data: Listopad 06 2008 08:26:36
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Sqeeb napisał(a):

charakterystyke pracy. No a potem pojawiły się VTR.

he?
przeciez to totalnie rozne motocykle

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

15 Data: Listopad 05 2008 13:23:59
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Mikrobi 

"Sqeeb"  wrote in message

Witam.
Póki co jestem 'goły i wesoły' i nie mam za co nabyć upatrzonej maszyny.
Minie
jeszcze pewnie kilka lat zanim będzie mnie na to stać, stąd też nurtuje mnie
pytanie czy jeszcze gdzieś takie sprzęty jak VFR 400 czy RVF 400 można
dostać
w stanie nadającym się do użytku. Również jestem ciekaw, czy honda ma
jeszcze
do tego części(tudzież czy w ogóle można je dostać).

W zeszłym roku stało u mnie w garażu przez 6 miesięcy. Czasem tym jeździłem.
NC30 sprowadzona z Angli, tam tego dość dużo:) Zewnętrznie nieco podmęczona, sprzęgło było do roboty.
Zostały zmienione tarcze i nie była to wielka kasa.  Filtr oleju był dostępny od ręki. Cała reszta była OK.
Sprzęcik jak dla mnie (nie lubię sportów) strasznie niewygodny, jednak bardzo przyjemny w prowadzeniu. W porównaniu z innymi patentami którymi miałem okazje się poruszać (żaden sport) miało atomowe hamulce. Acha - było wąskie.
Z minusów - tylna felga w dziwnym rozmiarze (nie pamiętam jakim już teraz), więc opony tylko z topowych firm,
cholernie drogie świece zapłonowe, silnik grzał operatora bardzo nieprzyjemnie.
Tyle zdążyłem się dowiedzieć

--
Mikrobi
mikrobi-na-autograf-pl

16 Data: Listopad 05 2008 16:25:37
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

W zeszłym roku stało u mnie w garażu przez 6 miesięcy. Czasem tym
jeździłem.
NC30 sprowadzona z Angli, tam tego dość dużo:) Zewnętrznie nieco
podmęczona,
sprzęgło było do roboty.

Jak sprowadzimy anglika, to coś w nim trzeba przestawiać? Reflektor oświetla
dobrą
część drogi? Tylko mi nie wyskakiwać z tekstami o kierownicy bardziej na
prawo.

Zostały zmienione tarcze i nie była to wielka kasa.  Filtr oleju był
dostępny od ręki. Cała reszta była OK.

W tym temacie już się kolega niżej wypowiedział. Poszuka się
części z innego modelu.

Sprzęcik jak dla mnie (nie lubię sportów) strasznie niewygodny, jednak
bardzo przyjemny w prowadzeniu. W porównaniu z innymi patentami którymi
miałem okazje się poruszać (żaden sport) miało atomowe hamulce.

Prawde mówiać, to nie jeździłem żadnym sportem, ale jak już będe szukał
to troche pojeżdże i jak nie będzie mi to ewidentnie pasowało to poszukam
czegoś innego. Może jakąś nowszą vfr'ke.

Acha - było wąskie.

No to chyba plus?

Z minusów - tylna felga w dziwnym rozmiarze (nie pamiętam jakim już
teraz),
więc opony tylko z topowych firm,

Czy ja wiem czy minus? Nie będe jeździł na byle gównie. A że drogo...
Panie, benzin ten kosztuje ;-)

cholernie drogie świece zapłonowe, silnik grzał operatora bardzo
nieprzyjemnie. Tyle zdążyłem się dowiedzieć

Sezon będzie dłuższy.


Dzięki za odpowiedź.

Sqeeb

17 Data: Listopad 06 2008 08:30:48
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Sqeeb napisał(a):

Prawde mówiać, to nie jeździłem żadnym sportem,

A przy sporcie sie upierasz?
Bo jak nie to z czterysetek zajebisty jest maly bandit. Wiecej tego na rynku, chociaz dostac sensownego to troche trzeba sie naszukac. Ale bajka motur. Byleby wersje z dwiema tarczami brac.


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

18 Data: Listopad 05 2008 13:31:53
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Magic 

Sqeeb pisze:

1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym.

W Niemczech.

2. Czy idzie dostać do tego części w razie gdyby co.

Sprawdź czy jest coś na www.dwa-kola.pl, zresztą w Hondzie dużo części jest zamiennych między modelami.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

19 Data: Listopad 05 2008 16:20:39
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Sqeeb 

W Niemczech.

O, nawet nie trzeba będzie daleko szukać.

zresztą w Hondzie dużo części
jest zamiennych między modelami.

Git malina.
Prawie.


Dzięki i pozdrawiam,
Sqeeb

20 Data: Listopad 07 2008 02:46:02
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: KATO900RR 

Cześć..... nie wiem po co chcesz szukac jakiegos tam juz unikalnego staruszka.... Czesci sie do niego skoncza-na pewno nie beda tak latwo dostepne,tanie pewnie tez nie..... Jak na moje to powinienes kupic sobie poczciwego taniego i trwalego GS-a czyli Suzuki Gs500....sam od niego zaczynalem....jest Miym sprzecikiem,nie drogim w utrzymaniu a i raczej znow malo kogo zaskakuje jakas niespodzianka....Nie jest ciezki a i brzydki wcale....takze pomysl sobie i popatrz na zdjecia jednego i drugiego..... Pozdro!!! Ja za ciebie nie wybiore.....:)


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

21 Data: Listopad 07 2008 09:40:08
Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
Autor: Arni 

KATO900RR pisze:

Cześć..... nie wiem po co chcesz szukac jakiegos tam juz unikalnego staruszka.... Czesci sie do niego skoncza-na pewno nie beda tak latwo dostepne,tanie pewnie tez nie..... Jak na moje to powinienes kupic sobie poczciwego taniego i trwalego GS-a czyli Suzuki Gs500....sam od niego zaczynalem....jest Miym sprzecikiem,nie drogim w utrzymaniu a i raczej znow malo kogo zaskakuje jakas niespodzianka....Nie jest ciezki a i brzydki wcale....takze pomysl sobie i popatrz na zdjecia jednego i drugiego..... Pozdro!!! Ja za ciebie nie wybiore.....:)

zmien klawiature, w tej Ci sie kropka zacina.
a potem jeszcze raz przeczytaj posta inicjujacego (jak zmienisz okulary)
Tam jest długie uzasadnienie wyboru. Naprawde.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.



Grupy dyskusyjne