Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami.
1 | Data: Listopad 03 2008 19:08:14 |
Temat: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | |
Autor: Sqeeb | Witam. 2 |
Data: Listopad 03 2008 21:38:58 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: morghul | Jak lubisz sobie poczytać: http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/535d27f98b283d76/7efb707a07c43756?hl=pl&q=rvf400&lnk=ol& Honda VFR 750/800? Też za mocna a i mniej obrotów mają te nowsze... Ja to chyba pojebany jestem bo lubie silniki ktorych nie trzeba kręcic do kilkunastu tyś obr żeby jechały... 1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym Japonia? Tam to popularna pojemność ;) -- Dawid 3 |
Data: Listopad 03 2008 22:31:52 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | Ja to chyba pojebany jestem bo lubie silniki ktorych nie trzeba Nie. Ja po prostu młody jestem ;-) Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia, ale lubię mieć 'czym przyspieszać'. No bo każda kulturalna zmiana biegów to jednak troche strata cennych sekund przy wyprzedzaniu ;-] > 1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym No ta, w UK znalazłem na ebayu kilka rvf i vfr. Tylko to są pojedyncze sztuki. Ciekawe co będzie za kilka lat. Z Japonii dużo drożej wychodzi import niż z EU? No i wciąż nie wiem co z częściami. Pozdrawiam, Sqeeb 4 |
Data: Listopad 03 2008 23:00:09 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: morghul | Nie. Ja po prostu młody jestem ;-) -- Dawid Użytkownik "Sqeeb" napisał w wiadomości Ja to chyba pojebany jestem bo lubie silniki ktorych nie trzeba 5 |
Data: Listopad 03 2008 23:03:40 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: morghul | Nie. Ja po prostu młody jestem ;-) A ja to stary niby? ;) Nie potrzebuję kręcić za każdą zmianą biegów do odcięcia, Akurat w silnikach wysokoobrotowych trzeba się biegami namaglować żeby zacząć dobrze przyspieszać bo z reguły nie cechują się dobrą elastycznością i na niskich obrotach nie jadą po prostu. W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu zabijają -- Dawid 6 |
Data: Listopad 03 2008 23:14:23 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu Sądzę, że statkiem nie drożej niż z USA by wyszło. A jeśli nawet to niewiele. Tylko to pewnie z 3-4 tygodnie czekania. Tylko wciąż jest problem znalezienia kogoś, kto by tam to znalazł, kupił i zapakował na statek. Sqeeb 7 |
Data: Listopad 03 2008 23:17:59 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | A ja to stary niby? ;) No ja tam tu nikogo osobiście nie znam, ale sądząc po tym stwierdzeniu to troche starszy niż ja ;-] Akurat w silnikach wysokoobrotowych trzeba się biegami namaglować No, przecież to taki 'automatik' na mieście. Zapne jedynke i wystarczy ;-] Może to takie moje zboczenie, ale osobiście lubie ten dźwięk silnika po redukcji połączonej z odkręceniem manetki. Z samochodami mam podobnie. W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu Sądzę, że statkiem nie drożej niż z USA by wyszło. A jeśli nawet to niewiele. Tylko to pewnie z 3-4 tygodnie czekania. Tylko wciąż jest problem znalezienia kogoś, kto by tam to znalazł, kupił i zapakował na statek. Sqeeb 8 |
Data: Listopad 05 2008 18:07:13 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: marider | morghul pisze: Nie. Ja po prostu młody jestem ;-) NA VFR400 za czesto sie nie namachasz biegami, nie pamietam ile na maxa jechalem swoja ale ponad 200 bylo. Akurat w silnikach wysokoobrotowych trzeba się biegami namaglować żeby zacząć dobrze przyspieszać bo z reguły nie cechują się dobrą elastycznością i na niskich obrotach nie jadą po prostu. A jezdziles kiedy sportowa V-ka? :) W temacie Japonii nie siedzę ale podejrzewam że koszty transportu zabijają Chyba X-bike z Wawy cos kiedys stamtad sprowadzal. Blizej znajdziesz to moto w UK a stamtad byle jaki handlarz Ci sciagnie. Nie wiem jak teraz z czesciami, kiedys musialem sie naczekac pare tyg na zwykle zaworki do gaznikow poki je serwis sciagnal.. Pzdr -- marider Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;) http://tinyurl.com/yvjtdk 9 |
Data: Listopad 05 2008 18:11:51 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | NA VFR400 za czesto sie nie namachasz biegami, nie pamietam ile na No to tyle i na youtube można zobaczyć. A jezdziles kiedy sportowa V-ka? :) Ja tam nie wiem, bo nie jeździłem prawie wcale. Ale z tego co mi wiadomo to te stare VFRki niewiele ewulowały w mocy, bardziej starali się poprawić charakterystyke pracy. No a potem pojawiły się VTR. Chyba X-bike z Wawy cos kiedys stamtad sprowadzal. Blizej Ale przynajmniej przyszły ;-P Pozdrawiam, Sqeeb 10 |
Data: Listopad 05 2008 22:25:47 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Kuczu | Sqeeb pisze: to te stare VFRki niewiele ewulowały w mocy, bardziej starali się poprawić A co ma V4 do V2 oprocz V w ukladzie cylindrow ? -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 11 |
Data: Listopad 05 2008 23:49:23 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | A co ma V4 do V2 oprocz V w ukladzie cylindrow ? A to nie było tak, że kiedy honda triumfowała z V4 na torze, to pojawiły się dukaty z V2 i zdetronizowały mistrza? Potem Honda zrezygnowała z VFR jako sportowej maszyny wypuszczając kolejne modele jako bardziej turystyczne a na tor wyprodukowali VTR jako konkurencję dla w/w? Czy coś pokręciłem? Pozdrawiam, Sqeeb 12 |
Data: Listopad 06 2008 09:33:32 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Wojciech G. | Użytkownik "Sqeeb" napisał : Potem Honda zrezygnowała z VFR jako Pokręciłeś. VFR nie była nigdy motocyklem sportowym, choć niektórzy (a nawet całkiem wielu) wykorzystywali ją na torze. Bo silny to motocykl i szybki. To zawsze było moto turystyczne i jako takie świetnie się sprawdza(ło). Sportową fałką na tor była zaś RC 211V, ale był to motocykl nieseryjny, z silnikiem V5 o pojemności 990 ccm i mocy ponad 250 KM, co zdecydowanie odróżnia go zarówno od VFR jak i od VTR. -- PZDR Wojciech G. K1200RSport, Wawa zone. 13 |
Data: Listopad 06 2008 22:40:31 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | Pokręciłeś. VFR nie była nigdy motocyklem sportowym, choć niektórzy Mhm, dzięki za poprawienie. Pozdrawiam, Sqeeb 14 |
Data: Listopad 06 2008 08:26:36 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Sqeeb napisał(a): charakterystyke pracy. No a potem pojawiły się VTR. he? przeciez to totalnie rozne motocykle -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 15 |
Data: Listopad 05 2008 13:23:59 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Mikrobi | "Sqeeb" wrote in message Witam. W zeszłym roku stało u mnie w garażu przez 6 miesięcy. Czasem tym jeździłem. NC30 sprowadzona z Angli, tam tego dość dużo:) Zewnętrznie nieco podmęczona, sprzęgło było do roboty. Zostały zmienione tarcze i nie była to wielka kasa. Filtr oleju był dostępny od ręki. Cała reszta była OK. Sprzęcik jak dla mnie (nie lubię sportów) strasznie niewygodny, jednak bardzo przyjemny w prowadzeniu. W porównaniu z innymi patentami którymi miałem okazje się poruszać (żaden sport) miało atomowe hamulce. Acha - było wąskie. Z minusów - tylna felga w dziwnym rozmiarze (nie pamiętam jakim już teraz), więc opony tylko z topowych firm, cholernie drogie świece zapłonowe, silnik grzał operatora bardzo nieprzyjemnie. Tyle zdążyłem się dowiedzieć -- Mikrobi mikrobi-na-autograf-pl 16 |
Data: Listopad 05 2008 16:25:37 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | W zeszłym roku stało u mnie w garażu przez 6 miesięcy. Czasem tymjeździłem. NC30 sprowadzona z Angli, tam tego dość dużo:) Zewnętrznie niecopodmęczona, sprzęgło było do roboty. Jak sprowadzimy anglika, to coś w nim trzeba przestawiać? Reflektor oświetla dobrą część drogi? Tylko mi nie wyskakiwać z tekstami o kierownicy bardziej na prawo. Zostały zmienione tarcze i nie była to wielka kasa. Filtr oleju był W tym temacie już się kolega niżej wypowiedział. Poszuka się części z innego modelu. Sprzęcik jak dla mnie (nie lubię sportów) strasznie niewygodny, jednak Prawde mówiać, to nie jeździłem żadnym sportem, ale jak już będe szukał to troche pojeżdże i jak nie będzie mi to ewidentnie pasowało to poszukam czegoś innego. Może jakąś nowszą vfr'ke. Acha - było wąskie. No to chyba plus? Z minusów - tylna felga w dziwnym rozmiarze (nie pamiętam jakim jużteraz), więc opony tylko z topowych firm, Czy ja wiem czy minus? Nie będe jeździł na byle gównie. A że drogo... Panie, benzin ten kosztuje ;-) cholernie drogie świece zapłonowe, silnik grzał operatora bardzo Sezon będzie dłuższy. Dzięki za odpowiedź. Sqeeb 17 |
Data: Listopad 06 2008 08:30:48 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Sqeeb napisał(a): Prawde mówiać, to nie jeździłem żadnym sportem, A przy sporcie sie upierasz? Bo jak nie to z czterysetek zajebisty jest maly bandit. Wiecej tego na rynku, chociaz dostac sensownego to troche trzeba sie naszukac. Ale bajka motur. Byleby wersje z dwiema tarczami brac. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 18 |
Data: Listopad 05 2008 13:31:53 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Magic | Sqeeb pisze: 1. Gdzie szukać NC30/35 żeby było w stanie użytkowym. W Niemczech. 2. Czy idzie dostać do tego części w razie gdyby co. Sprawdź czy jest coś na www.dwa-kola.pl, zresztą w Hondzie dużo części jest zamiennych między modelami. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800. Archiwum: http://news.riders.pl FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 19 |
Data: Listopad 05 2008 16:20:39 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Sqeeb | W Niemczech. O, nawet nie trzeba będzie daleko szukać. zresztą w Hondzie dużo części Git malina. Prawie. Dzięki i pozdrawiam, Sqeeb 20 |
Data: Listopad 07 2008 02:46:02 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: KATO900RR | Cześć..... nie wiem po co chcesz szukac jakiegos tam juz unikalnego staruszka.... Czesci sie do niego skoncza-na pewno nie beda tak latwo dostepne,tanie pewnie tez nie..... Jak na moje to powinienes kupic sobie poczciwego taniego i trwalego GS-a czyli Suzuki Gs500....sam od niego zaczynalem....jest Miym sprzecikiem,nie drogim w utrzymaniu a i raczej znow malo kogo zaskakuje jakas niespodzianka....Nie jest ciezki a i brzydki wcale....takze pomysl sobie i popatrz na zdjecia jednego i drugiego..... Pozdro!!! Ja za ciebie nie wybiore.....:) 21 |
Data: Listopad 07 2008 09:40:08 | Temat: Re: Honda NC30/NC35 - gdzie szukać i co z częściami. | Autor: Arni | KATO900RR pisze: Cześć..... nie wiem po co chcesz szukac jakiegos tam juz unikalnego staruszka.... Czesci sie do niego skoncza-na pewno nie beda tak latwo dostepne,tanie pewnie tez nie..... Jak na moje to powinienes kupic sobie poczciwego taniego i trwalego GS-a czyli Suzuki Gs500....sam od niego zaczynalem....jest Miym sprzecikiem,nie drogim w utrzymaniu a i raczej znow malo kogo zaskakuje jakas niespodzianka....Nie jest ciezki a i brzydki wcale....takze pomysl sobie i popatrz na zdjecia jednego i drugiego..... Pozdro!!! Ja za ciebie nie wybiore.....:) zmien klawiature, w tej Ci sie kropka zacina. a potem jeszcze raz przeczytaj posta inicjujacego (jak zmienisz okulary) Tam jest długie uzasadnienie wyboru. Naprawde. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX |