Grupy dyskusyjne »
Honda Accord - ponowanie 2
Honda Accord - ponowanie 2
1 | Data: Czerwiec 29 2010 22:49:56 |
Temat: Honda Accord - ponowanie 2 | |
Autor: TM | Witam 2 |
Data: Czerwiec 29 2010 14:52:20 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: Krzysztof | TM wrote: WitamOj bedziesz zalowal i to mocno. MT to przezytek - szczegolnie w korkach i generalnie w ruchu miejskim, chyba ze jestes jakims meczennikiem i lubisz sie umartwiac.Dzisiaj jak ktos chce biegami mieszac to kupuje cos z lopatkami przy kierownicy a nie z pala w podlodze. Kup AT i z usmiechem politowania bedziesz patrzyl na nieszczesnikow zmuszonych do pompowania sprzegla i mieszania pala co kilkanascie sekund. Ty, z AT, z jedna raczka na kierownicy (prawa czy lewa do wyboru) tylko przesuniesz stope odrobine i zaleznie czy nacisniesz gaz czy hamulec, albo jedziesz albo stoisz. Kto raz przejechal sie w godzinach szczytu po miescie autem z AT nigdy nie zamieni tego na MT. Czasy kiedy AT palily wiecej niz MT juz dawno minely. Tak naprawde to AT czesto pala odrobine mniej (okolo 0,5l/100) niz MT, bo w przeciwienstwie do czlowieka komputer bez przerwy dobiera najwlasciwsze przelozenie do warunkow jazdy. Kombi jest ciezsze, AT wazy odrobine wiecej, full wypas tez wazy wiecej niz wersja podstawowa - wiec wiecej paliwa. Roznice w spalaniu moze robic pojemnosc silnika, ale..... przy takiej niewielkiej roznicy nie powinno miec to specjalnego znaczenia - chyba ze ten 2.0 to zupelnie inny, nowszy, itd. Zauwaz tez ze sa sytuacje gdy mniejszy silnik musi pracowac ciezej zeby utrzymac te sama szybkosc jazdy co silnik wiekszy. Znaczy to tyle, ze wiekszy moze pracowac w zakresie optymalnych obrotow w czasie kiedy maly jest zylowany do granic mozliwosci co oczywiscie ma zasadnicze znaczenie przy pompie. 3 |
Data: Czerwiec 30 2010 14:44:34 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: | .... Oj bedziesz zalowal i to mocno. MT to przezytek - szczegolnie w korkachTo chyba tylko dla taksówkarzy i emerytów się sprawdza ;-) Oczywiście przerysowuję, jednak nie można jednoznacznie uznać co jest lepsze? Każdy powinien się sam zastanowić czy tego właśnie chce? Z sąsiedniego wątku. To nie Honda, ale doskonale pokazuje o co w tym chodzi: "Niestety zawiodłem się na dotychczas chwalonej przeze mnie skrzyni PDK. Dwie 911-tki, jedna z nich wyposażona właśnie w PDK, natomiast druga w zwykłą manualną skrzynię. To wystarczyło, aby przekonać się o wadach tego rozwiązania. Agresywna jazda pokazała wszystkie słabe punkty dwusprzęgłowej skrzyni. Zmiana za pomocą nienaturalnych przycisków na kierownicy jest jeszcze to przełknięcia, jednak reakcje na polecenia kierowcy są często ignorowane, a to już irytujące. Wystarczy, że o ułamek sekundy za wcześnie naciśniemy redukcję o jeden bieg (ochrona silnika przed zbyt dużymi obrotami), a komputer nas po prostu zlekceważy. Wtedy naciskamy go ponownie i tak aż do skutku. Ostatecznie bieg się zmieni, ale dużo później niż jak zrobilibyśmy to sami w skrzyni manualnej. Spodziewałem się czegoś lepszego po Porsche." Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 4 |
Data: Czerwiec 30 2010 01:52:11 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: newsy_gazeta | TM pisze: Witam akurat ten 2.4 jest bardzo udany w hondzie, wysoka kultura pracy, elastycznosc.. 2.0 niestety jest za slaby na ten samochod mowie o Accordzie VII-gen, nie wiem jak tam "wyzej" (2008 czy 09 - do dzis) R 5 |
Data: Czerwiec 30 2010 15:13:40 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: TM | On Wed, 30 Jun 2010 01:52:11 +0200 TM pisze: A konkretnie chodzi o ten: http://otomoto.pl/honda-accord-salon-polska-bezwypadek-C13945076.html Najbardziej boje sie spalania .. czy to nie bedzie tak, ze albo beda jadly dzieci albo bedzie "jadla" honda ;) Pewnie skoro zakladam, ze mnie stac na 2.0 155km to czemu by mnie bylo nie stac na 190km, 2.4 ;) -- TM 6 |
Data: Czerwiec 30 2010 20:15:40 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: Przemek V |
On Wed, 30 Jun 2010 01:52:11 +0200 3 lata jezdzilem 2.0 kombi z reczna skrzynia i czasami 2.4. Mimo róznicy mocy subiektywnie 2.0 i 2.4 jezdza bardzo podobnie. Reczna skrzynia jest bardzo przyjemna, automatem nie jezdzilem. Pogugluj sobie moje posty - kiedys sporo pisalem o wrazeniach, teraz juz srednio pamietam bo to 6 lat temu bylo ale ogólnie auto bylo poprawne i totalnie niezawodne a wtedy bylem na nie dosyc mocno nakrecony. 7 |
Data: Lipiec 01 2010 11:40:17 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: kamil | "TM" wrote in message Najbardziej boje sie spalania .. czy to nie bedzie tak, ze albo beda A skoro juz stac cie na 2.4, czemu nie 3.0 V6? A tak wlasciwie, to skoro stac cie na 3.0, to czemu nie od razu jakis wielki HEMI V8? :) Pozdrawiam Kamil 8 |
Data: Lipiec 01 2010 12:47:17 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: TM | On Thu, 1 Jul 2010 11:40:17 +0100 "TM" wrote in message I tak ze wszystkim ;) Ostatecznie wezme 2.0 MT. Dzieki wszystkim za uwagi. Pozdrawiam -- TM 9 |
Data: Czerwiec 30 2010 16:55:52 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: Leonid2009 | On 06/30/2010 01:52 AM, newsy_gazeta wrote: TM pisze: Za słaby to ty masz mózg żeby pisaÄ do grup dyskusyjnych 155 KM bez spreżarki i 8.9 do setki to rzeczywiscie muł. 10 |
Data: Czerwiec 29 2010 21:04:07 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: Pszemol | "TM" wrote in message Mecze ta honde i mecze. Jak wyglada spalanie 2.4 benzyna AT? Czy duzo Bedziesz zalowal. 11 |
Data: Czerwiec 30 2010 07:07:39 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: Agent |
WitamKup se 2.4 i zagazuj. Na forum accorda masz zestawy sprawdzonych instalacji i zakladów wiec jak poczytasz to nie powinno byc wtopy z LPG. 12 |
Data: Czerwiec 30 2010 13:25:59 | Temat: Re: Honda Accord - ponowanie 2 | Autor: mgr inĹź. | On 2010-06-29 22:49, TM wrote: Witam A z jakiego powodu można "żałowaÄ AT"? Albo siÄ lubi AT albo nie :) -- Pozdrawiam, mgr inż. |
Honda Accord - ponowanie 2
Galerie zdjęć
Newsletter