Grupy dyskusyjne   »   I stal sie CUD :-)

I stal sie CUD :-)



1 Data: Kwiecien 25 2018 22:59:18
Temat: I stal sie CUD :-)
Autor:

http://wyborcza.pl/7,155287,23321290,bosch-uratuje-silniki-diesla-przelomowa-technologia-niemieckiego.html



2 Data: Kwiecien 26 2018 08:08:17
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: miumiu 


Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci

http://wyborcza.pl/7,155287,23321290,bosch-uratuje-silniki-diesla-przelomowa-technologia-niemieckiego.html

Wklej moze caly artykul, bo sie otwiera tylko polowa...


Pzdr

3 Data: Kwiecien 26 2018 00:02:46
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor:
4 Data: Kwiecien 26 2018 13:55:05
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: RadoslawF 

W dniu 2018-04-26 o 09:02,  pisze:

https://www.pb.pl/nowy-system-boscha-moze-uratowac-diesle-911450

Pytanie jakie będą niepublikowane ograniczenia tego systemu.
ObowiÄ…zek przejechania po zapaleniu minimum stu kilometrów
w celu wypalenia tych tlenków w wydechu?


Pozdrawiam

5 Data: Kwiecien 26 2018 14:22:01
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: t-1 

W dniu 2018-04-26 o 13:55, RadoslawF pisze:

W dniu 2018-04-26 o 09:02,  pisze:

https://www.pb.pl/nowy-system-boscha-moze-uratowac-diesle-911450

Pytanie jakie będ± niepublikowane ograniczenia tego systemu.
Obowi±zek przejechania po zapaleniu minimum stu kilometrów
w celu wypalenia tych tlenków w wydechu?


Pozdrawiam

Jakie wypalanie?
Tlenki azotu s± truj±cymi gazami, które powstaj± na skutek bardzo wysokiej temperatury spalania w komorze diesla, gdy azot z powietrza ulega "spaleniu" mimo, że w niższych temperaturach niechętnie ł±czy się z tlenem.
Widać opracowali metodę obniżenia temperatury spalin w jakim¶ newralgicznym dla procesu powstawania tlenków miejscu diesla.
I silnik po prostu nie będzie ich wytwarzał, także w czasie od startu do zgaszenia. :-)

6 Data: Kwiecien 26 2018 14:43:04
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: RadoslawF 

W dniu 2018-04-26 o 14:22, t-1 pisze:

https://www.pb.pl/nowy-system-boscha-moze-uratowac-diesle-911450

Pytanie jakie będą niepublikowane ograniczenia tego systemu.
ObowiÄ…zek przejechania po zapaleniu minimum stu kilometrów
w celu wypalenia tych tlenków w wydechu?


Pozdrawiam

Jakie wypalanie?
Tlenki azotu sÄ… trujÄ…cymi gazami, które powstajÄ… na skutek bardzo wysokiej temperatury spalania w komorze diesla, gdy azot z powietrza ulega "spaleniu" mimo, że w niższych temperaturach niechÄ™tnie łÄ…czy siÄ™ z tlenem.
Widać opracowali metodÄ™ obniżenia temperatury spalin w jakimĹ› newralgicznym dla procesu powstawania tlenków miejscu diesla.
I silnik po prostu nie bÄ™dzie ich wytwarzał, także w czasie od startu do zgaszenia. :-)

Gratuluje wzroku. Ja dziwnym trafem nie widzÄ™ tego co ty i siÄ™
zastanawiam nad konsekwencjami używania takiego silnika.
Wszak problemów z DPFem też nikt nie widział, niektórzy
nawet do dzisiaj go nei zauważajÄ… i przekonujÄ… że nie istnieje. :-)


Pozdrawiam

7 Data: Kwiecien 26 2018 06:55:41
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: Zenek Kapelinder 

Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej temperatury spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe beda takie same sprawne? Z obnizeniem temperatury problemu nie ma zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy uzywali w niektorych samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa rozwiazania w ktorych kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie weszly do powszechnego uzycia bo nie dali sobie rady z korozja.

8 Data: Kwiecien 27 2018 14:00:27
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: Pszemol 

Zenek Kapelinder  wrote:

Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej
temperatury spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe
beda takie same sprawne? Z obnizeniem temperatury problemu nie ma
zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy uzywali w niektorych
samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i
zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa
rozwiazania w ktorych kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa
dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie weszly do powszechnego uzycia bo nie
dali sobie rady z korozja.


A co z roztworem mocznika, czyli AdBlue powszechnie stosowanym?

9 Data: Maj 06 2018 22:42:26
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: Uzytkownik 

W dniu 2018-04-27 o 16:00, Pszemol pisze:

Zenek Kapelinder  wrote:
Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej
temperatury spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe
beda takie same sprawne? Z obnizeniem temperatury problemu nie ma
zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy uzywali w niektorych
samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i
zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa
rozwiazania w ktorych kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa
dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie weszly do powszechnego uzycia bo nie
dali sobie rady z korozja.

A co z roztworem mocznika, czyli AdBlue powszechnie stosowanym?


Zabawa w kotka i myszkÄ™.

Nikt normalny przecież nie pozwoli sobie na użytkowanie takiego g....

10 Data: Kwiecien 26 2018 14:20:23
Temat: Re: I stal sie CUD :-)
Autor: Myjk 

Thu, 26 Apr 2018 08:08:17 +0200, miumiu

Wklej moze caly artykul, bo sie otwiera tylko polowa...

Same ogólniki. To już lepsze:
https://youtu.be/pCr6bjQMrgU

--
Pozdor
Myjk

I stal sie CUD :-)



Grupy dyskusyjne