Grupy dyskusyjne   »   Imperium kontratakuje

Imperium kontratakuje



1 Data: Lipiec 09 2017 09:00:12
Temat: Imperium kontratakuje
Autor:

http://m.manager-magazin.de/unternehmen/artikel/tesla-volkswagen-will-elektroautobauer-tesla-strotz-model-3-stoppen-a-1156545.html

Chłopaki z VW wreszcie się ogarnęły i planują kontratak :-) buƄczuczne zapowiedzi są ale konkurenta dla Tesli nie widać więc poczekajmy na rozwój sytuacji choć giełda zareagowała nerwowo żeby nie powiedzieć panicznie :-) aha Diess może nie doczekać koƄca e-rewolucji bo zeznania ƛwiadków obciążają go podobnie jak Winterkorna.



2 Data: Lipiec 09 2017 18:00:21
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Pszemol 

 wrote:

http://m.manager-magazin.de/unternehmen/artikel/tesla-volkswagen-will-elektroautobauer-tesla-strotz-model-3-stoppen-a-1156545.html

Chłopaki z VW wreszcie się ogarnęły i planują kontratak :-) buƄczuczne
zapowiedzi są ale konkurenta dla Tesli nie widać więc poczekajmy na
rozwój sytuacji choć giełda zareagowała nerwowo żeby nie powiedzieć
panicznie :-) aha Diess może nie doczekać koƄca e-rewolucji bo zeznania
ƛwiadków obciążają go podobnie jak Winterkorna.


Chcieć to móc... dobrze że chcą.
Pytanie kiedy im się uda.

I co to będzie? Jakaƛ wersja dziƛ sprzedawanego eGolfa?

3 Data: Lipiec 09 2017 14:27:01
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Zenek Kapelinder 

Na razie zrobili taki samochod
https://www.youtube.com/watch?v=U5P7yWyJISc

4 Data: Lipiec 09 2017 17:36:13
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Pszemol 

"Zenek Kapelinder"  wrote in message

Na razie zrobili taki samochod
https://www.youtube.com/watch?v=U5P7yWyJISc

Jasne...

5 Data: Lipiec 10 2017 06:33:02
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor:

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)

6 Data: Lipiec 10 2017 13:43:05
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Pszemol 

 wrote:

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Skrzynia biegów w EV?

7 Data: Lipiec 10 2017 15:56:56
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: T. 

W dniu 2017-07-10 o 15:33,  pisze:

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.

T.

8 Data: Lipiec 10 2017 08:37:14
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor:
9 Data: Lipiec 11 2017 00:24:07
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: re 



Użytkownik "T."

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
....
"

10 Data: Lipiec 10 2017 22:46:22
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Pszemol 

re  wrote:



Użytkownik "T."

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteƛ w stanie porównać ze sobą
różne samochody.

Ustalone warunki testu, prędkoæ, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.

I jeƛli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częƛciej niż auto z zasięgiem 600km
NEFZ.

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.

11 Data: Lipiec 11 2017 03:19:44
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: re 



Użytkownik "Pszemol"


Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteƛ w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

Ustalone warunki testu, prędkoæ, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

I jeƛli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częƛciej niż auto z zasięgiem 600km
NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właƛnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistoƛci będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoƛ zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Ć»eby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

12 Data: Lipiec 10 2017 20:49:05
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Pszemol 

"re"  wrote in message

Użytkownik "Pszemol"


Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolnoæ produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być ƛwięty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteƛ w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

SprawdŒ jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.

Ustalone warunki testu, prędkoæ, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
Jeden ma pod górkę, inny jeŒdzi głównie w zimie, jeszcze inny
wozi grubą teƛciową i zgraję dzieci, ktoƛ inny jeŒdzi tylko
autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieƛcie.
Pytasz jakbyƛ się wczoraj urodził ;-)

I jeƛli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częƛciej niż auto z zasięgiem
600km NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

Ależ nie:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właƛnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistoƛci będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoƛ zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Ɓodzi?
Albo dla mnie, w Chicago?

Tak wygląda NEFZ:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Ć»eby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka spadłeƛ?
Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób testowane.

13 Data: Lipiec 10 2017 22:12:47
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor:

Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz to gruby wałek :-)
https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgasemissionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-leichte-fahrzeuge.html
Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-)

14 Data: Lipiec 11 2017 12:00:04
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: T. 

W dniu 2017-07-11 o 07:12,  pisze:

Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz to gruby wałek :-)
https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgasemissionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-leichte-fahrzeuge.html
Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-)


Jak ich znam, i tak Golf będzie górą :-)
Kiedyƛ tygodnik Motor opisał, jak się "robi" niemieckie testy aut. Coƛ jak w piłce nożnej - to taka gra, w której 22 facetów ugania się za piłką, a i tak wygrywają Niemcy...
T.

15 Data: Lipiec 11 2017 04:36:52
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor:

coƛ w tym jest wczoraj był w TV test 3 aut: Kodiaq, Sorento i Edge
zwycięzcą ogłoszono Skodę która pokonała konkurencje schowkiem na parasol :-)

16 Data: Lipiec 12 2017 03:53:16
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: re 



Użytkownik "Pszemol"

Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteƛ w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

SprawdŒ jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
-- -
Po cholerę ?

Ustalone warunki testu, prędkoæ, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
Jeden ma pod górkę, inny jeŒdzi głównie w zimie, jeszcze inny
wozi grubą teƛciową i zgraję dzieci, ktoƛ inny jeŒdzi tylko
autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieƛcie.
Pytasz jakbyƛ się wczoraj urodził ;-)
-- -
Ty masz jakiƛ problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa drastycznie różniące się od testów producenckich.

I jeƛli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częƛciej niż auto z zasięgiem
600km NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

Ależ nie:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właƛnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistoƛci będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoƛ zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Ɓodzi?
Albo dla mnie, w Chicago?

Tak wygląda NEFZ:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Ć»eby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
-- -
No i właƛnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile naprawdę zasięgu będzie.

Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
spadłeƛ?
-- -
Kurwa goƛciu, pierdolisz bez sensu.

Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
testowane.
-- -
A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeŒdzi inaczej ?

17 Data: Lipiec 12 2017 02:10:48
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Pszemol 

re  wrote:



Użytkownik "Pszemol"

Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziƛ ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w DreŒnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
roku
i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteƛ w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

SprawdŒ jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
-- -
Po cholerę ?

No a zastanów się, co właƛciwie chcesz wiedzieć?

Ustalone warunki testu, prędkoæ, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
Jeden ma pod górkę, inny jeŒdzi głównie w zimie, jeszcze inny
wozi grubą teƛciową i zgraję dzieci, ktoƛ inny jeŒdzi tylko
autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieƛcie.
Pytasz jakbyƛ się wczoraj urodził ;-)
-- -
Ty masz jakiƛ problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa
drastycznie różniące się od testów producenckich.

Podaj Œródło tej rewelacji że 90% osiąga zbliżone zużycie. Jak zbliżone?
Wewnątrz 5% błÄ™du? 15%? 25%

I jak bardzo różniące się od standardu? O 5%? 25%? 50%?

I jeƛli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częƛciej niż auto z zasięgiem
600km NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

Ależ nie:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właƛnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne
zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w
rzeczywistoƛci będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach,
że jak sobie ktoƛ zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką
to mało.

No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Ɓodzi?
Albo dla mnie, w Chicago?

Tak wygląda NEFZ:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Ć»eby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego
wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
-- -
No i właƛnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile
naprawdę zasięgu będzie.

Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
spadłeƛ?
-- -
Kurwa goƛciu, pierdolisz bez sensu.

No i po co te emocje?

Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
testowane.
-- -
A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeŒdzi inaczej ?


Tłumaczę Ci jak dziecku a Ty nie łapiesz. Nie jest prawdą, że 90% ludzi
jeŒdzi tak samo - tylko wtedy mieliby takie samo zużycie. Skąd bierzesz te
swoje statystyki-brednie?

18 Data: Lipiec 12 2017 17:12:37
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: re 



Użytkownik "Pszemol"

Przecież można kupić model e-golf - ...

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
roku
i warunków atmosferycznych, ƛrednio wynosi on około 200 km
...
"

Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteƛ w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

SprawdŒ jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
-- -
Po cholerę ?

No a zastanów się, co właƛciwie chcesz wiedzieć?
-- -
Się dziecko zastanów ... po co komu wyniki testu producenckiego 400km jak podano wynik konsumenckiego 300km ?!

19 Data: Lipiec 11 2017 23:39:58
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: Bolko 


A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeŒdzi inaczej ?

NIe ma czegoƛ takiego jak 90% ludzi.
Przemol ma racje.
Ja na jednym baku robie max 600 km.
60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie.
W ubiegłym tygoniu jeŒdziłem na zawody w okolice Olkusza.
Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko.
Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku.
Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat.

A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje
to paliwo mi się wylało.
Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa ƛwieci
to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo
zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny.

Zwykle to auto dobija do 8l/100
a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100

To ile to auto mi pali?

20 Data: Lipiec 12 2017 17:19:17
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: re 



Użytkownik "Bolko"

A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeŒdzi inaczej ?

NIe ma czegoƛ takiego jak 90% ludzi.
Przemol ma racje.
Ja na jednym baku robie max 600 km.
60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie.
W ubiegłym tygoniu jeŒdziłem na zawody w okolice Olkusza.
Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko.
Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku.
Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat.
-- -
No i co z tego ? ƚrednie zużycie masz inne. W artykule podano, że ƛrednie wynosi 300km a nie 400 jak deklaruje producent.

A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje
to paliwo mi się wylało.
Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa ƛwieci
to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo
zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny.

Zwykle to auto dobija do 8l/100
a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100

To ile to auto mi pali?
-- -
To proste, tyle ile zapierdalasz. Przeciętny ludzik jedzie np 120km/h i wychodzi np twoje 8l/100km. Nie wychodzi 2x tyle ani mniej.

21 Data: Lipiec 10 2017 18:17:48
Temat: Re: Imperium kontratakuje
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 10 Jul 2017 06:33:02 -0700 (PDT),
 napisał(a):

Nie maj± aktualnie nic co mogłoby sprostaæ Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podaj± rok 2020 jako zdolno¶æ produkcyjna ale jak polegn± w
Dieselgate to może byæ ¶wiêty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem
pyszałki :-)

Alez Przemku ... pamietasz taka firme jak GM ?
Zbankrutowala, a przeciez ma sie w najlepsze.

Banktructwo wielkiego pracodawcy sie panstwu nie oplaca, wiec on nie
banktruje. Czy raczej - nie upada  :-)

J.

Imperium kontratakuje



Grupy dyskusyjne