Słyszałem też opinie że jest to kompletna bzdura
no i dobrze slyszales... co do idei nie ma znaczenia czy to uklad przewidziany do wtrysku czy gaznika - roznica polega na sterowaniu przejsciem z jednego paliwa na drugie, w przypadku gaznika jest pozycja "0" do wypalania paliwa z komory gaznika, w wersji do wtrysku tego nie ma - jest automat... jesli montujesz instalke z gaznika do wtrysku to problemow nie ma, jedynie co to niezgodnosc z przepisami i uciazliwe klikanie.
Twoje problemy moga wynikac ze sposobu odlaczenia benzyny, niewlasciwego/zle zalozonego miksera konczacego sie reduktora itd...
natomiast nie ma znaczenia czy zawory lpg wlaczasz recznie czy tez robi to automat przewidziany do wtrysku...
W dawno temu do gaznikow montowalo sie reduktory tkz. "pneumatyki" odroznialy sie tym, ze podcisnienie do sterowania reduktorem doprowadzalo sie osobnym przewodem i zwykle nie mialy elektrozaworu... tak czy inaczej na jednym i drugim o ile poprawnie zalozone to silnik musi pracowac tak samo...
pozdrawiam Blyskacz
--
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)