Kto z Trójmiasta posiada interfejs do BMW i Mercedesa i miałby chwilę, żeby podłączyć dwa autka?
Ja już kupiłem interfejs do BMW ale za cholerę nie da się "zczytać" błędów, podłączałem do różnych komputerów (z wirtualnym jak i z prawdziwym portem com) i dupa blada. :) Straciłem siły do tego... Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?
Pozdrawiam
Filip
2 |
Data: Pa?dziernik 21 2010 15:11:20 |
Temat: Re: Interfejs BMW, Mercedes. |
Autor: Karolek |
W dniu 2010-10-21 14:04, Filip KK pisze:
Kto z Trójmiasta posiada interfejs do BMW i Mercedesa i miałby chwilę,
żeby podłączyć dwa autka?
Ja już kupiłem interfejs do BMW ale za cholerę nie da się "zczytać"
błędów, podłączałem do różnych komputerów (z wirtualnym jak i z
prawdziwym portem com) i dupa blada. :) Straciłem siły do tego...
Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy
gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do
nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?
Postaw DISa to nie bedziesz mial problemu, a tak to jedynie carsoft lub inpa.
--
Karolek
3 |
Data: Pa?dziernik 23 2010 17:12:24 | Temat: Re: Interfejs BMW, Mercedes. | Autor: Plumpi |
Użytkownik "Filip KK" napisał w wiadomości
Oddałem na gwarancję, trzymali i trzymali, poczekali aż się skończy gwarancja na urządzenie i nie odesłali mi. :) Więc straciłem też siły do nich.. A może ktoś mi poleci dobry działający interfejs do BMW?
Jak to trzymali, aż się skończy gwarancja ?
Nie ma takiej opcji.
W chwili, kiedy oddajesz urządzenie z roszczeniem reklamacyjnym okres gwarancji jest zawieszany, aż do chwili oddania Ci urządzenia sprawnego. Jeżeli gwarancja obejmuje 2 lata i oddasz urządzenie po roku z reklamacją, a gwarant trzyma urządzenie przez kolejne 3 lata to od chwili oddania Ci urządzenia sprawnego masz jeszcze rok czasu ważną gwarancję.
Tak mówi ustawa i jest to prawnie zagwarantowane.
Co jeszcze ciekawszego. Jeżeli urządzenie reklamowałeś u sprzedawcy, a nie u producenta i było ono kupowane na osobę fizyczną, a nie na firmę to sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady w przeciągu 14 dni roboczych jeżeli serwis fabryczny jest w tej samej miejscowości co sprzedawca lub w przeciągu 21 dni jeżeli serwis jest w innej miejscowości co sprzedawca.
Jeżeli upłynęło już te 21 dni roboczych, a sprzedawca nie ustosunkował się do Twojej reklamacji to możesz żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy wraz z wszelkimi kosztami jakie poniosłeś w związku z reklamacją np. kosztami przesyłki lub zwrotu i obniżenia ceny towaru.
| |