Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4)
1 | Data: Grudzien 03 2009 21:02:33 |
Temat: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | |
Autor: Karambol | Zrobilem remont silnika mojego LC4, remont polegal na wymianie tloka wraz z 2 |
Data: Grudzien 05 2009 16:10:25 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol | Dobra to inaczej zadam to pytanie. 3 |
Data: Grudzien 05 2009 17:56:34 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arni | Karambol pisze: Dobra to inaczej zadam to pytanie. łozyska, panewki, nie wymagają docierania, dociera sie tłok do honowanego cylindra (a dokladniej pierscienie). Sam sobie odpowiedz -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 4 |
Data: Grudzien 05 2009 18:09:46 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: de Fresz | On 2009-12-05 17:56:34 +0100, Arni said: Wydaje mi sie, ze docieranie nowego silnika to cos innego niz docieranie samego nowego tloka. Jesli nowy fabrycznie silnik dociera sie przez 1000 km to docieranie samego tloka skraca ten dystans? Tyle że tam jest Nikasil. -- Pozdrawiam de Fresz 5 |
Data: Grudzien 05 2009 18:58:21 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arni | de Fresz pisze: On 2009-12-05 17:56:34 +0100, Arni said:aaa to trzeba bylo tak od razu mówic w tym wypadko to ten...no... jasie nie znam :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 6 |
Data: Grudzien 05 2009 19:41:10 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol | > aaa to trzeba bylo tak od razu mówic w tym wypadko to ten...no... jasie nie znam :) To chyba przemecze sie do tych 800/900 km, zmienie olej i dopiero zaczne normalnie jezdzic..mam narazie 400 zrobione. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 7 |
Data: Grudzien 06 2009 00:33:11 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arbiter |
Zrobilem remont silnika mojego LC4, remont polegal na wymianie tloka wraz ja mialem zmianiany tłok tez na wosnera, nicasil został stary, do tego nowa korba i cały wał, łożyska na wałku rozrzadu. Poprosiłem gosci w serwisie aby mi po naprawie dotarli. Przejechał chyba ze 300 km, wymienili olej i potem już jeździłem norlmalnie. Mysle ze jak przejechales 300km to wszystko sie powinno było ulozyc 8 |
Data: Grudzien 06 2009 10:59:03 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
No wlasnie tez mysle, ze to wystarczy ale zaglebilem sie w lekturze servisowki a tam pisza, ze po remoncie silnika docierac jak nowy, czyli 1000km. Moze przesadzaja...zeby pozniej nie bylo na nich:). Ja tez nicasil mam stary, byl w idealnym stanie. Wszystko robilismy sami w garazu zadnemu servisowi juz nie ufam, samemu to zawsze czlowiek pewny na 100%:) wiec i docieranie zrobie po swojemu.. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 9 |
Data: Grudzien 06 2009 12:38:30 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arbiter |
Ja tez nicasil mam stary, byl w idealnym stanie. Wszystko robilismy sami w ja tez miałem zanmiar robić sam i zabrałem sie za to http://moto.arbiter.pl/galeria/ktm.kaput w koncu doszedlem do wniosku ze nawet jak złoże to pewnie znow cos padnie bo w koncu nie znam sie na ktm. Oddałem do serwisu. W trakcie naprawy okazalo sie ze wymienic trzeba duzo wiecej niz na poczatku mi powiedzieli. Ogólnie motocykl naprawili, ale gdybym wiedzial ze tyle trzeba wymieniac to bym na naprawe sie nie zgodził. Kosztowało mnie to wszystko wiecej niz sie spodziewałem. Na poczatku była mowa ze do wymiany lozyska wałka rozrzadu i łańcuszek oraz zawory + doszlifowanie. Doszedł tłok za prawie 600zł, korba ktora musiałem kupic w zestawie z innymi gratami z silnika. przprasowywanie korby do wału etc. No ale niech juz jezdzi i sie przaynajmniej nie psuje:) Juz oram:) A co u Ciebie padło? 10 |
Data: Grudzien 06 2009 13:42:07 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
Poznaje te zdjecia, juz jakis casz temu wrzuciles je w jakims temacie w koncu doszedlem do wniosku ze nawet jak złoże to pewnie znow cos padnie Wlasnie dlatego nie oddaje do zadnych servisow, musze sam wszystko sprawdzic i wtedy wiemco jest naprawde do zrobienia. W dodatku odpadaja cholendarne pieniadze za robocizne. No ale niech juz jezdzi i sie przaynajmniej nie psuje:) Juz oram:) U mnie zaczol sie luz na korbowodzie (charakterystyczne walenie i gruchotanie, bardzo glosne dobiegajace z gory silnika), jak rozebralem silnik (najlepiej zdjac caly cylinder wtedy odpada koszt uszczeslki pod glowice) to okazalo sie, ze tlok jest pekniety, cud ze sie nie rozsypal i nie narobil zadnych szkod. Wiec kupilem nowy tlok, korbowod oddalem do regeneracji bo jak najbedziej sie do niej nadawal a w dodatku koszt jest 2x mniejszy niz nowka, wymienilem lozyska na walku, na wszelki wypadek i jeszcze jedno malutkie lozysko w skrzyni. Zlozylismy go do kupy i chodzi jak cholera:D http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/9NR4jVjnIu7/sp_a0445 -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 11 |
Data: Grudzien 06 2009 14:09:40 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arbiter |
Wlasnie dlatego nie oddaje do zadnych servisow, musze sam wszystko też tak myślałem. Tylko umiejetnosci zabrakło pod koniec pieniadze za robocizne. za robocizne zaplacilem koło tysiąca. Ale złozyli mi cały silnik i zamontowali do motocykla. To było dla mnie wazne ze nie musiałęm sie z tym grzebac bo mi juz w pewnym czasie "cycki opadły" glowice) to okazalo sie, ze tlok jest pekniety, cud ze sie nie rozsypal i no to pech , ale i szczescie ze nie było mielonki Wiec kupilem nowy tlok, korbowod oddalem do regeneracji bo jak najbedziej http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/9NR4jVjnIu7/sp_a0445 widze ze momentami to nawet we trójke tam działaliscie;) U mnie po złozeniu chodzi gorzej niz przed remontem. Cos chyba jest z zapłonem nie tak bo jest jakby odciecie obrotów w wyższym zakresie. Kiedys ciagnął do końca. Ale jeszcze nie probowałem nic przestawiac 12 |
Data: Grudzien 06 2009 14:39:25 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
We czwórke:) -ktos musial robic zdjecia U mnie po złozeniu chodzi gorzej niz przed remontem. Cos chyba jest z To poprobuj:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 13 |
Data: Grudzien 06 2009 19:56:12 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Jacot | "Karambol" wrote: No wlasnie tez mysle, ze to wystarczy ale zaglebilem sie w lekturze No wisz, jak jest robiony caly silnik to on jest po remoncie bardziej "surowy" niz ten ktory wyszedl z fabryki. No to trzeba z czuciem do motora i tyle;) Mnie bardziej by niepokoilo slowo 'regeneracja' lozyska korby... jesli korba nie jest na panewce to mechanika nie zna takiego pojecia. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ 14 |
Data: Grudzien 06 2009 21:04:24 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: kabat |
"Karambol" wrote: A gdzie Ty tam wyczytales cos o regeneracji lozyska korby:)? tam nic takiegi nie bylo -- pozdro KTM 640 Enduro/XTZ 750 Krosno Odrzanskie/Szczecin http://www.bikepics.com/members/luckylukepl/ http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat 15 |
Data: Grudzien 06 2009 21:04:44 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arni | Jacot pisze: Mnie bardziej by niepokoilo slowo 'regeneracja' lozyska korby... jeslia jak sie szlifuje stope korby i daje nadwymiarowe roleczki ? to wlasnie regeneracja łozyska. Kiedys przy remoncie jawy to była najpierw szlifowna stopa, potem dobierane rolki do srednicy wewnetrznej otworu a dopiero pod to robiony sworzeń stopy. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 16 |
Data: Grudzien 06 2009 23:36:50 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
Jacot pisze: Jak by co to wszystko z korbowodem jest na 100% dobrze, jest po regeneracji, czyli tzn wymiarowaniu. Takze nic w tym niepokojacego nie widze - powszecha praktyka, w dodatku duzo tansza. Nie chce tu rozpetywac jakowej dyskusji - ja tylko pytalem czy mniej niz 1000km wystarczy na dotarcie:) (mam swoja teorie, chcialem sie tylko upewnic) Ja o swoje moto dbam jak nalezy, wiec dywagace na temat tego czy 'mechaniaka zna takie pojecia' czy nie zna omijam z daleka (dlatego nie oddaje motocykla servisa, zeby mi nie psuli).. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 17 |
Data: Grudzien 07 2009 00:18:04 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Jacot | Arni wrote: a jak sie szlifuje stope korby i daje nadwymiarowe roleczki ? to wlasnie No i to jest wlasnie klasyka popeliny:) Ze kiedys powszechna dosyc na ziemi naszej, to naprawde nie moja wina. "Naprawianie" lozysk tocznych ma mniej wiecej tyle sensu co wiazanie drutem zamiast skrecenia srubami, niby tez trzyma ale jak dlugo i co to za trzymanie;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ 18 |
Data: Grudzien 07 2009 07:45:12 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol | > No i to jest wlasnie klasyka popeliny:) Ze kiedys powszechna dosyc na ziemi naszej, to naprawde nie moja wina. Ola'Boga ja glupi, co ja narobilem. zjebalem sobie moto i to drutem na popelinie!!!...wiesz jaki sens ma wymiarowanie korby a ja pytalem o docieranie. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 19 |
Data: Grudzien 07 2009 12:38:58 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: zbigi | Karambol pisze: > No i to jest wlasnie klasyka popeliny:) Ze kiedys powszechna dosyc naA co to jest "wymiarowanie"? Pierwszy raz slysze o takim zabiegu w kontekscie "remontowym" silnika. Bo y wzmiarowaniem w dyiedyinie rzsunku technicynego racyej nie mam wieksyzch problemow ł= ++ ybigi 20 |
Data: Grudzien 07 2009 12:50:54 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
Karambol pisze: Mowilem, ze mi chodzi jedynie o pytanie jak w temacie posta. Dlatego wszystko inne co nie ma z tym zwiazku przemilcze, a Wy sobie gadajcie... -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 21 |
Data: Grudzien 07 2009 21:16:13 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Jacot | zbigi wrote: A co to jest "wymiarowanie"? Pierwszy raz slysze o takim zabiegu w A o "wanklowaniu" korbowodu slyszales?;) A taka "jednostka remontowa" istniala calkiem sporo czasu w pewnym kregu zanim ktos odwazny nie zapytal "a co to jest to wanklowanie" i wyszlo na to, ze majster ciut problemow mial z wymowa a kolega, notabene inzynier od pojazdow, skojarzyl sobie tak jak zrozumial;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ 22 |
Data: Styczen 09 2010 03:37:45 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: zbigi | Jacot pisze: zbigi wrote:Ano wlasnie - dlatego wole zaczac od uzgodnienia definicji i innych terminologii ;) -- zbigi 23 |
Data: Grudzien 07 2009 08:48:33 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arni | Jacot pisze:
to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z technologią w powaznym zakładzie przemysłu okretowego więc w czym taki wyrób jest gorszy od fabrycznego? Podpowiem ze bylo to w czasach kiedy ja nie mialem kasy a zdobycie korbowodu w nominale i sworznia stanowiło jeszcze dodatkowy spory problem. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 24 |
Data: Grudzien 07 2009 21:27:45 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Jacot | Arni wrote: to jeszcze mi wytłumacz dlaczego? bo wszystko było robione zgodnie z Ano bo mam silna sieufnosc do tych technologii. Niby napisane jest w ksiazkach i wystarczy miec sprzet i stosowac ale... Przed wojna, w kwestii remontu walow Sokola 600 fabryka usilnie prosila, zeby im to wyslac a oni zrobia i juz. Kompletow naprawczych w zasadzie w sprzedazy nie bylo i dobrze oni tam wiedzieli dlaczego tak czynia. Troche pozniej, kiedy powstal Junak, zastosowano juz troche inne technologie umozliwiajace dosyc prosta wymiane lozyska wszelako kiedy ich zabraklo w sprzedazy problem sie pojawil ten sam. I mialem juz moznosc obejrzec rozne "technologie" od tajemnych metod pana Zenka, do fabryki, ktora kurde takie rzeczy robi na porzadku dziennym. O kant dupy potluc. Troche swiatla zajasnialo, kiedy kompletne lozysko na wymiane zrobila prawdziwa fabryka lozysk, ale i tak pozostal problem - bagatela - spasowania tego do korb juz posiadanych a raczej dopasowania korb do biezni tego lozyska... Junak jest 'trudny' od tej strony, to co w jawie chodzilo dosc chwile w nim nie polata ale tez nie ma podstaw by przypuszczac, ze silnik KTMa bedzie silnie "latwiejszy";) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ 25 |
Data: Grudzien 07 2009 21:51:50 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arni | Jacot pisze: Arni wrote: zapewniam Cie, ze ta fabryka robila na swe potrzeby całe maszyny wiec ten marny korbowod to była tylko wprawka. Rolki fabryczne z Metronu dobierane z podzielnicy, sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany. Tak cicho chodzacego silnika od jawy nigdy wiecej nie slyszałem -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 26 |
Data: Grudzien 08 2009 09:20:30 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Kuczu | Arni pisze: sworzen dotaczany, szlifowany i naweglany Ale chyba nie w tej kolejosci ? Dodatkowo zabraklo jednej waznej operacji. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 27 |
Data: Grudzien 08 2009 02:58:13 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: robertbig | On 8 Gru, 09:20, Kuczu wrote: Arni pisze:To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ? Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ? Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku może być szybsze niz korba :) Zobaczymy. 28 |
Data: Grudzien 08 2009 12:00:30 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Kuczu | robertbig pisze:
Moze byc i do lokomotywy tylko ze kolejnosc jest taka: toczenie - naweglanie - hartowanie - szlifowanie -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 29 |
Data: Grudzien 08 2009 17:12:41 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
Arni pisze:To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ? Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ? Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku może być szybsze niz korba :) Zobaczymy. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Zal mi takich komentarzy. Po chuj ja sie wogole o cokowliek pytalem? Zamiast prostej odpowidzi na pytanie mam tylko wkurwiajace teksty. Po kilku niewyraznich zdjeciach z komorki wiesz, ze cos bylo nie tak, a ze robilismy to sami z chopakami to na bank musi byc zjebane? Ja nie wiem skad takie pojeby sie biora? To jest jakas kpina a nie grupa dyskusyjna. Mnie nie interesuja komentarze na temat watpliwosci co do fachowosci moich kumpli, ktorych kompetencji zupelnie nie znasz i nie bede pisal ile silnikow po takich "remontach"''''''' jezdzi od dawna i to nie tylko KTMowskich. To i tak nie mialo by sensu.. Ja tylko chcialem zajebiscie prosta odp. na zajebiscie proste pytanie, odpowidz, ktorej nie znalas. Pogadajcie lepiej o tym jaki texy wybrac, oblukajcie kilka przemalowanych plastikow na zjeciach z allegro, jaki akumulator, jaki kombinezon, jaka szybka, o kilku smiertelnych wypadkach, oblukajcie kilka smiesznych zdjec czy filmokow i pobiadolcie o parujacej szybce w kasku - do tego tu sie wszystko sprowadza. I kurwa EOT -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 30 |
Data: Grudzien 10 2009 01:51:20 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: robertbig | On 8 Gru, 17:12, "Karambol" wrote: Użytkownik "robertbig" napisał w Koleżko . Masz krótka pamięć. Proponuje wrócic ową pamiecią do czasów gdy kupiłeś LC4. Nie byłeś taki hardy. Bo to chyba ciebie na pw prowadziłem za rączkę ?? Jak byłes "malutki" . I nie wiedziałeś "co to takie" tam za cylindrem siedzi :)) Poza tym ,to smieszne na 100% , sa te twoje infantylne filmiki pod stopka. To pewne. Co do poziomu grupy to tak srednio śmiesznie. Ale ty aktualnie zawyżasz średnią. Poza tym . Opisujesz te rzazbiarska naprawe w szczegółach. Podrzucasz fotki tej rzezby. A potem SKAMLESZ ,żeby ci dac przepis jak te rzezbe dotrzeć ,żeby była na chodzie !!! CHŁOPIE , a idz ty do swoich KOLEGÓW , co sie tak dobrze znaja . To CI POWIEDZĄ ;-) Czego ty chcesz ??? Żeby cię po ramieniu poklepac. Na nocniczek wysadzić ?? Czy ty nie widzisz ,żadych sprzeczności w swoich "wypocinach " ?? Bo ja widze lekko absurdalny bełkot. Moge ci dac przepis uznanej firmy obróbki mechnicznej silników motocyklowych. Uznanej dla 95% owieczek. "Szybko docierasz ,szybki masz motocykl" A więc w pide kolego . Po oporach. PS Olej w LC 4 to sie wymienia max po 1000km . W terenie jeżdżąc. Kulturalnie to co 500km. A ty na dotarciu po 1000 . Gratulacje , gratulacje. Pozdrów kolegów. I powściągnij język Życzliwie Big- uś. 31 |
Data: Grudzien 10 2009 12:58:09 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol | Koleżko . 32 |
Data: Grudzien 10 2009 13:15:32 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: gildor | Karambol pisze: Trzeba bylo tak napisac to bym sobie odpuscil ta grupe i chuj. Takiego podejscia do ludzi nie ma nigdzie indziej. Na zdanym tematycznym forum nie ma takiej zawisci i przemadrzalej zlej woli. robertduży to nie Was. to koloryt lokalny jak pysia pysia na CB. -- gildor czarny grzechotnik w litrze k5 33 |
Data: Grudzien 10 2009 13:41:52 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Karambol |
Karambol pisze: Ok, masz racje.. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html 34 |
Data: Grudzien 09 2009 14:14:37 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Kefir | Elou! Arni pisze:To tylko słaba Jawa. Do spokojnej jazdy . Obleci Mnie natomiast ciekawi ten LC4 ??? Tam nie ma korby jak w DR 600 ? Ciekawe czy sie urwie? A właściwie to kiedy sie urwie ? Ale oglądając zdjecia tego "remontu" to mysle ,że cos tam w silniku może być szybsze niz korba :) Zobaczymy. ************************************************************ Jestem identycznego zdania, pamietam tez omawiane tutaj pierwsze zmagania z technika, jednak nie liczylbym ze kolega raczy sie pochwalic ;) Mozna za to obserwowac stopke. Nie omieszkam. PeeS Szanown Autorze watku. Daruj sobie kolejny kubel wyrazonych niecenzuralnie emocji.. Upubliczniajac swoje zmagania z technika ktora, byc moze, nieco Cie przerasta dales naturalny przyczynek do dyskusji ktora teraz uporczywie zwalaczasz. To nieco nielogiczne. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 35 |
Data: Grudzien 08 2009 16:52:58 | Temat: Re: Jak dlugo docierac silnik po remoncie (LC4) | Autor: Arni | Kuczu pisze: Arni pisze: Kuczu, czy ja to pamietam? to bylo wieki temu. Oczywscie ze szlifowanie było pozniej a co jeszcze bylo z tym robione to nie wiem, kolega nie musiał mi sie tłumaczyc bo wtedy to on dla mnie bogiem był :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |