Grupy dyskusyjne   »   Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?

Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?



1 Data: Wrzesien 24 2006 13:29:52
Temat: Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?
Autor: Pawel W 

Witam

Poszukuje cylinderków do bulika na tył. Były wsadzone takie:
http://www.vwbully.prv.pl/temp/IMG_2746.jpg
http://www.vwbully.prv.pl/temp/IMG_2747.jpg
oznaczenie ATE VW113 23 ale z tego co widze w sklepach internetowych to
wyglądają jak przednie z garbusa ->
http://www.garbusowy.pl/info.php?k=13&p=10&s=54&kod=000363  i mają około
23mm średnicy
Natomiast tu jest cylinderek do busa do 71r
http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/product_info.php?cPath=24_49_225&products_id=5174
który wygląda całkiem inaczej i ma 22mm, i jeszcze jest ATE
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/product_info.php?cPath=72_80_82&products_id=1099
który jest dosyć podobny do starego ale brak informacji o średnicy.

Co więc mam kupić aby nie było problemów?

Poszukuje jeszcze:
- osłona linki ręcznego przy wejsciu linki do bębna.
- pompa dwuobwodowa (jakiej średnicy powinna być i czy można zastosować taką
z garbusa?)

--
Pawel W
Bulik 1965
Kraków



2 Data: Wrzesien 24 2006 13:48:00
Temat: Re: Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?
Autor: Luke 

Poszukuje cylinderków do bulika na tył. Były wsadzone takie:
http://www.vwbully.prv.pl/temp/IMG_2746.jpg
http://www.vwbully.prv.pl/temp/IMG_2747.jpg
oznaczenie ATE VW113 23 ale z tego co widze w sklepach internetowych to
wyglądają jak przednie z garbusa ->
http://www.garbusowy.pl/info.php?k=13&p=10&s=54&kod=000363  i mają około
23mm średnicy
Natomiast tu jest cylinderek do busa do 71r

http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/product_info.php?cPath=24_49_225&products_id
=5174
który wygląda całkiem inaczej i ma 22mm, i jeszcze jest ATE

http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/product_info.php?cPath=72_80_82&pro
ducts_id=1099
który jest dosyć podobny do starego ale brak informacji o średnicy.

Co więc mam kupić aby nie było problemów?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Katalogi z BBT podają ze powinieneś mieć;
#1227
http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/product_info.php?cPath=24_49_225&products_id
=5174
Co do pompy to katalogowo w roczniku '65 powinna być jednoobowodowa:
#1205 http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/product_info.php?products_id=224
jedynie w roczniku '67 oryginalnie była 2 obwodowa:
#1205-5
http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/advanced_search_result.php?keywords=1205-5

Pozdrawiam
Luke

3 Data: Wrzesien 24 2006 14:38:43
Temat: Re: Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?
Autor: Pawel W 

"Luke"  wrote in message

cut

Katalogi z BBT podają ze powinieneś mieć; #1227
http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/product_info.php?cPath=24_49_225&products_id
=5174
Co do pompy to katalogowo w roczniku '65 powinna być jednoobowodowa:
#1205 http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/product_info.php?products_id=224
jedynie w roczniku '67 oryginalnie była 2 obwodowa:
#1205-5
http://abcgarbus.gebus.pl/sklep/advanced_search_result.php?keywords=1205-5

Pozdrawiam
Luke

Pompe ze względów bezpieczeństwa chce mieć dwu obwodową. Z tym ze różnica w
cenie między dwu a jedno jest dosyć znaczna. Zastanawiam się czy dało by się
przystosować pompę garbusową dwuobwodową bo takie pompy kosztują około
130zł.
--
Pawel W
Bulik 1965
Kraków

4 Data: Wrzesien 24 2006 21:25:49
Temat: Re: Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?
Autor: Bullioo 

Pompe ze względów bezpieczeństwa chce mieć dwu obwodowš. Z tym ze różnica w
cenie między dwu a jedno jest dosyć znaczna. Zastanawiam się czy dało by się
przystosować pompę garbusowš dwuobwodowš bo takie pompy kosztujš około
130zł.

Dałoby sie dostosowac pompe od zuka - ma podobne acz nie identyczne parametry -
wymaga albo korektora sily hamowania, albo wyjecia zaworka zwrotnego z przedniej
sekcji.. ( nie polecam, acz tak mialem jak sie okazalo przez 3 lata.. jezdzilo sie
normalnie)

Mysle, ze dobrze zrobiony uklad hamulcowy z jednoobwodowa pompa jest bezpieczny.
Co tygodniowe kontrole radykalnie podnosza bezpieczenstwo uzytkowania..

Jak do tej pory tylko raz mialem duzy problem z hamulcami - w garbie - i wtedy nic
nie pomogl drugi obieg - przegroda zgilotynowala przewod hamulcowy.. bylo
niezle....reczny dobra rzecz, gdy sprawny i hamowanie silnikiem, gdy nie automat.

PozdrOko

Bullioo

5 Data: Wrzesien 24 2006 20:30:10
Temat: Re: Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?
Autor: siacho 

> Pompe ze względów bezpieczeństwa chce mieć dwu obwodowš. Z tym ze różnica w
> cenie między dwu a jedno jest dosyć znaczna. Zastanawiam się czy dało by
się
> przystosować pompę garbusowš dwuobwodowš bo takie pompy kosztujš około
> 130zł.

Dałoby sie dostosowac pompe od zuka - ma podobne acz nie identyczne
parametry -
wymaga albo korektora sily hamowania, albo wyjecia zaworka zwrotnego z
przedniej
sekcji.. ( nie polecam, acz tak mialem jak sie okazalo przez 3 lata..
jezdzilo sie
normalnie)

Mysle, ze dobrze zrobiony uklad hamulcowy z jednoobwodowa pompa jest
bezpieczny.
Co tygodniowe kontrole radykalnie podnosza bezpieczenstwo uzytkowania..

Jak do tej pory tylko raz mialem duzy problem z hamulcami - w garbie - i
wtedy nic
nie pomogl drugi obieg - przegroda zgilotynowala przewod hamulcowy.. bylo
niezle....reczny dobra rzecz, gdy sprawny i hamowanie silnikiem, gdy nie
automat.

....
 ja załozyłem  dwuobwodową pomkę z "ogórka"
 a cylinderki , bez problemu i tanio kupiłem u Kuby
pozdro siacho



--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

6 Data: Wrzesien 24 2006 22:59:35
Temat: Re: Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?
Autor: Piotr Jocek 


Użytkownik "siacho"  napisał w wiadomości


 ja załozyłem  dwuobwodową pomkę z "ogórka"
 a cylinderki , bez problemu i tanio kupiłem u Kuby
pozdro siacho

cylinderki musza byc oryginalne takie jak podaje katalog. m.in u kuby. za 30
kilka zloty masz cylinderek do bulika do tylu. przednie sa drozsze.
a pompe jedno obwodowa mozan zlaozyc ale to wszsytko to ejst jeden wielki
syf moim zdnaiem.. chociaz sam takie mam.


ja mam pompe od poloneza ale bede musial to wymienic. chociaz hamuje
dobrze.. i jezdzi oki.

ale mam problem z odpowietrzeniem hamulcow.
mam wszystko nowe a ciagle sa zapowietrzone szczegolnei ze odpowietrzniki
oryginalnei sa nizej niz przewod z plynem...

siacho jak ci sie udalo odpowietrzyc uklad?
wiem ze wczesniej mechanik meczyl sie z tym kupe czasu ale jendak mu sie
jakosudalo.
ja teraz zmienilem cylinderki i jest problem.


Pawel pompa od garba jest za slaba..
a zuk moi mzdnaiem ejst za ciezkim samochodem poza tym w zuku hamulce to
porazka ;)


ja mam ta pompe od poloneza (wersja bez serwa) kosztuje 40 zl i calkiem daje
rade.
ale chyba bede zmienial na jedno obwodowa... choiaz mam model '67 i
powinieniem meic ta dwu obwodowa ktorawyszla tylko w tym roczniku - ale
cena.. $200...
a ogorkowa mozna dac tylko ten model bez serwa.

pozdro
k.

Jakie cylinderki mają być w buliku z tyłu?



Grupy dyskusyjne